Головна
 

Посилання

Сайт Президента України
Верховна Рада України
Урядовий портал
Офіційний веб-сайт Нацдержслужби України
Київська обласна державна адміністрація
Укрінформ
Липень 2011
П В С Ч П С Н
        1 2 3
4 5 6 7 8 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
Субота, 09 липня 2011


Друк
ВІДДІЛ ВЕДЕННЯ ДЕРЖАВНОГО РЕЄСТРУ ВИБОРЦІВ
09000, м.Сквира, вул.Богачевського, 28
телефон – 5-59-02
Начальник відділу
КОСТИРА Микола Миколайович

Основними завдання відділу є:

  • ведення Реєстру, до якого вносяться відомості про громадян України ,що мають право голосу і проживають або перебувають та території Сквирського району, а також про громадян України, що мають право голосу і проживають або перебувають за межами України;
  • складання та уточнення списків виборців на виборчих дільницях.

Відділ ведення відповідно до покладених на нього завдань:

  1. забезпечує ведення Реєстру ,що передбачає проведення організаційно-правової підготовки  та виконання в режимі записування таких дій: внесення запису про виборця до бази даних Реєстру;внесення змін до персональних даних Реєстру;знищення запису в Реєстрі з підстав та в порядку, що встановлені Законом України “Про Державний реєстр виборців” та прийнятими відповідно до нього актами розпорядника Реєстру;візуальний та автоматизований контроль повноти і коректності персональних даних Реєстру;
  2. веде облік усіх операцій, пов’язаних із змінами  бази даних Реєстру, в порядку та за формою, що встановлені розпорядником Реєстру;
  3. забезпечує у взаємодії з Державною службою спеціального зв’язку  та захисту інформації України захист Реєстру у процесі його створення та ведення;
  4. установлює на підставі відомостей про виборчу адресу виборця номер територіального виборчого округу, зазначає закордонний виборчий округ та номер виборчої дільниці, до яких належить виборець;
  5. надає на письмову вимогу виборця інформацію про його персональні дані  внесені до Реєстру;
  6. надсилає на виборчу адресу виборця довідку про його включення до Реєстру за формою, встановленою  розпорядником Реєстру, та веде облік осіб, яким видана така довідка;
  7. проводить у разі потреби перевірку зміни персональних даних виборця, зазначених у заяві;
  8. здійснює щоквартальне поновлення бази даних Реєстру та щорічне уточнення персональних даних Реєстру.
  9. забезпечує у разі призначення виборів чи референдумів складання, уточнення та виготовлення списків виборців на виборчих дільницях відповідно до законодавства;
  10. на підставі відомостей Реєстру, надає в установленому порядку статистичну інформацію про кількісні характеристики виборчого  корпусу;
  11. розглядає запити та звернення виборців, а також звернення політичних партій у порядку, встановленому Законом України «Про Державний реєстр виборців»;
  12. проводить перевірку не коректних відомостей Реєстру, виявлених розпорядником реєстру;
  13. здійснює інші функції відповідно до законодавства, необхідні для виконання  покладених на нього завдань.
Переглядів: 1615
 



Друк
ВІДДІЛ ФІНАНСОВО –ГОСПОДАРСЬКОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ
09000, м.Сквира, вул.Богачевського, 28
телефон – 5-23-42
Провідний спеціаліст
Литвинко Аліна Юріївна

Відділ фінансово – господарського забезпечення апарату адміністрації

2.1. Забезпечує бухгалтерський облік і звітність, виконання кошторисів видатків апарату  райдержадміністрації відповідно до діючих нормативно – правових актів.

2.2. Здійснює контроль за цільовим використанням бюджетних асигнувань на утримання райдержадміністрації.

2.3. Забезпечує дотримання порядку складання первинних документів матеріально відповідальними особами для відображення означених операцій у бухгалтерському обліку.

2.4. Здійснює нарахування і виплату заробітної плати працівникам апарату райдержадміністрації, управлінню економіки,  відділу містобудування, архітектури та житлово-комунального господарства, відділу з питань надзвичайних ситуацій та цивільного захисту населення, архівного відділу, відділу з питань фізичної культури та спорту, відділу у справах сім'ї та молоді, служби у справах неповнолітніх, розрахунки з бюджетом, Пенсійним фондом України, органами соціального страхування та інших платежів і зборів.

2.5. Проводить інструктаж матеріально відповідальних осіб з питань обліку і збереження матеріальних цінностей.

2.6. Бере участь у проведенні інвентаризації готівки, матеріальних цінностей, забезпечує своєчасне і правильне визначення результатів інвентаризації та відображення їх в обліку.

2.7. Здійснює контроль та збереженням основних засобів, малоцінних та швидкозношуваних предметів, інших матеріальних цінностей у місцях їх зберігання та експлуатації.

2.8. Здійснює своєчасне проведення розрахунків, забезпечених фінансуванням з юридичними і фізичними особами, згідно з затвердженими кошторисами.

2.9. Забезпечує складання і подання у встановленому порядку статистичної звітності.

2.10. Систематизує нормативно-правові акти з питань бухгалтерського обліку і звітності та інші, що входять до компетенції бухгалтерської служби.

2.11. Забезпечує зберігання бухгалтерських документів, реєстрів обліку, кошторисів видатків, розрахунків до них, інших документів, а також здачу їх в архів згідно із встановленим порядком.

2.12. Здійснює організаційні заходи та контроль за утриманням та охороною адміністративного будинку райдержадміністрації і його службових приміщень.

2.13. Вирішує питання щодо забезпечення канцелярським приладдям, засобами оргтехніки, меблями, іншим інвентарем апарату адміністрації.

2.14.У встановленому порядку вносить пропозиції керівництву  держадміністрації та організовує роботу щодо проведення капітального і поточного ремонту службових приміщень адмінбудинку, придбання меблів, інвентарю, засобів оргтехніки, а також відповідного фінансування.

2.15. Стежить за належним утриманням державних символів у службових приміщеннях, своєчасним оформленням адмінбудинку до державних свят та  загальнодержавних подій.

2.16. Організовує виконання у відділах апарату райдержадміністрації ремонту засобів зв'язку, друкарської, розмножувальної та іншої техніки, виготовлення поліграфічної продукції, придбання квітів тощо.

2.17. Оформляє необхідну документацію про передачу (реалізацію) автотранспорту управлінням і відділам районної державної адміністрації.

2.18. Контролює   використання   за   призначенням   автогосподарством райдержадміністрації легкового автотранспорту та іншої господарської техніки.

2.19. Організовує проведення профілактичних заходів, спрямованих на усунення шкідливих і небезпечних виробничих факторів, запобігання нещасним випадкам на виробництві, професійним захворюванням та іншим випадкам загрози життю або здоров’ю працівників.

Переглядів: 1790
 


Українські новини

Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання

Joomla Templates by Joomlashack