Головна
 

Посилання

Сайт Президента України
Верховна Рада України
Урядовий портал
Офіційний веб-сайт Нацдержслужби України
Київська обласна державна адміністрація
Укрінформ
Липень 2011
П В С Ч П С Н
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
липня 2011


Друк
Обсяг промислової продукції у порівняних цінах по Сквирському району за січень-грудень 2017 року
№ з/п НАЗВА ПІДПРИЄМСТВА Фактично вироблено, тис. грн. Відхилення
за січень-грудень 2017 року за січень-грудень 2016 року тис.грн. %
1 2 4 5 6 7
1. ТДВ "Шамраївський цукровий завод" 400416,0 408324,0 -7908 0,0
2. ТОВ "Сквирський комбінат хлібопродуктів" 295342,8 303918,2 -8575,4 97,2
3. ДП "Сквирський хлібозавод" 18828,8 18995,0 -166,2 99,1
4. ТДВ "Сквирський цегельний завод "Промінь" 0,0 0,0 0,0 0,0
5. Сквирська філія "Укрветсанзавод" 1057,5 723,2 334,3 146,2
6. ТОВ Фірма "Грона" 716045,6 667594,7 48450,9 107,3
7. ТОВ "Сквиратекс" 21005,0 21475,9 -470,9 97,8
8. Сквирська філія корпорації "Елтекс" 30536,20 38403,6 -7867,4 79,5
9. ТОВ "Дорадо-Друк" 375,6 1753,4 -1377,8 21,4
10. ТОВ "Шамраївське" 15341,2 10403,5 4937,7 147,5
11. ТОВ "ВІК БУД Трейд" 187795,0 121325,0 66470,0 154,8
12. ТОВ "ФПВ Груп ЛТД" 132,3 8646,9 -8514,6 1,5
13. ТОВ АФ "Колос" 5011,6 4943,6 68,0 101,4
14. ПП "Росава-Агро" 18739,8 11071,7 7668,1 169
15. ПП "Кліринг-Агро" 10350,0 9750,0 600,0 106,2
16. ТДВ "Тхорівське" 113,9 130,9 -17,0 87,0
17. ТДВ "Сквирський вентиляторний завод" Немає дозволу на розповсюдження інформації
18. ПП "Фірма "Мізан" Немає дозволу на розповсюдження інформації
Всього: 1721091,3 1627459,6 93631,7 105,8

Промисловий потенціал району представлений 18 підприємствами. Темпи росту промислового виробництва за останні три роки у % до попередніх періодів: 2014 рік – 142,6 %, 2015 рік - 90%, 2016 рік - 123,1 %, І півріччя 2017 року - 110,9%.

Переглядів: 10381
  Read More...



Друк

 

Інформація щодо стану розрахунків за спожиті енергоносії та отримані комунальні послуги бюджетними установами і організаціями, що утримуються з місцевих бюджетів, по зведеному бюджету Сквирського району / міста обласного значення станом на 01.04.2017 року

Переглядів: 4694
  Read More...



Друк

ПОЛОЖЕННЯ

про громадську раду при Сквирській районній

державній адміністрації

 

1. Громадська  рада  при  Сквирській районній держадміністрації (далі -громадська  рада)  є   постійно   діючим   колегіальним   виборним консультативно-дорадчим органом, утвореним для забезпечення участі громадян в управлінні державними справами, здійснення громадського контролю  за  діяльністю  органів  виконавчої влади,  налагодження ефективної   взаємодії   зазначених   органів   з   громадськістю, врахування  громадської  думки  під  час  формування та реалізації державної політики. Переглядів: 491

  Read More...



Друк

№ з/п

Прізвище, ім’я, по батькові

Статус у раді

Посада

Контактні дані

1

Бондарчук Катерина Федорівна

Голова Громадської ради

Голова Фонду ім. Саліми Музиченко, редактор громадсько-політичної газети «Вісник Сквирщини»

09000, м. Сквира, Київської обл., вул. Богачевського, 28, тел. р. 5-29-76

2.

Ільясевич Володимир Михайлович

Заступник голови Громадської ради

Директор районного центру дитячо – юнацької творчості

09000, м. Сквира, Київської обл., вул. Богачевського, 55, тел. р. 5-29-00

 

3

Лозинський Віталій Леонідович

Секретар Громадської ради

завідувач сектору з питань внутрішньої політики та зв’язків зі ЗМІ апарату РДА

09000, м. Сквира, Київської обл., вул. Богачевського, 28, тел. р. 5-44-33
(093)648-53-55

4.

Шевчук Микола Іванович

Член  Громадської ради

Голова районної організації ветеранів війни, праці та ЗС

09000, м. Сквира, Київської обл., вул. Богачевського, 28, тел. р. 5-17-63

5.

Годованюк Володимир Андрійович

Член  Громадської ради

Голова спілки воїнів - інтернаціоналістів

09000, м. Сквира, Київської обл., вул. Короленка, 51, тел. д. 5-33-95

6.

Дзюнь Любов Іванівна

Член  Громадської ради

Голова профспілки держслужбовців

09000, м. Сквира, Київської обл., вул. Богачевського, 28, тел. р. 5-23-42

7.

Нагула Олексій Андрійович

Член  Громадської ради

Голова  профспілки працівників освіти

09000, м. Сквира, Київської обл., вул. Богачевського, 55,тел. р. 5-31-49

8.

Лук’янчук Світлана Василівна

Член  Громадської ради

Голова ГО Червоного Хреста в Україні

09000, м. Сквира, Київської обл., вул. Київська, 12

9.

Саченко В’ячеслав Йосипович

Член  Громадської ради

Голова Спілки інвалідів «Прагнення Сквира»

09000, м. Сквира, Київської обл., вул. Леніна, 38, тел. д. 5-34-45

10.

Гальчинський Анатолій Ігорович

Член  Громадської ради

Голова Спілки Української Молоді

09000, м. Сквира, Київської обл., вул. Леніна, 38, тел. р. 5-44-56

11.

Андрійчук Валерій Володимирович

Член  Громадської ради

Голова профспілки медпрацівників

09000, м. Сквира, Київської обл., вул. Київська, 12, тел.

12.

Кондратенко Микола Володимирович

Член  Громадської ради

Голова ГО «Союз. Чорнобиль. Україна.»

09000, м. Сквира, Київської обл., вул. Щорса, 3, тел. д. д. 5-23-14

13

Левченко Олександр Григорович

Член  Громадської ради

Голова центру муніципального розвитку -  Сквира

09000, м. Сквира, Київської обл., вул. Леніна, 38

.14.

Кулеша Галина Миколаївна

Член  Громадської ради

Голова профспілки працівників культури

09000, м. Сквира, Київської обл., вул. Богачевського, 66, тел. р. 5-22-68

15.

Гопайнич Микола Ярославович

Член  Громадської ради

Благочинний УПЦ (КП)

09000, м. Сквира, Київської обл., вул. Гоголя, 13

16.

Хомишак Андрій Володимирович

Член  Громадської ради

Благочинний УПЦ

09000, м. Сквира, Київської обл., вул. Леніна, 20, тел. р. 5-42-08

17.

Майоров Валентин Григорович

Член  Громадської ради

Пастор ХВЄ (п’ятидесятники) «Хліб життя»

09000, м. Сквира, Київської обл., вул. Гоголя, 9, тел. д. 5-24-20

18.

Міхальов Андрій Олександрович

Член  Громадської ради

Пресвітер «Джерело життя» (харизмати)

09000, м. Сквира, Київської обл., вул. Богачевського, 53/27, тел. д. 5-10-24

19.

Шварцбург Юхим Давидович

Член  Громадської ради

Рабин іудейської громади

09000, м. Сквира, Київської обл., вул. Червона площа, 16, тел. д. 5-19-43

20.

Біляр Василь Васильович

Член  Громадської ради

Голова профспілки працівників агропромислового комплексу

09000, м. Сквира, Київської обл., вул. Р. Люксембург, 20, тел. р. 5-26-95

21.

Щербатюк Георгій Володимирович

Член  Громадської ради

Голова профспілки Вентиляторного заводу

09000, м. Сквира, Київської обл., вул. Р.Люксембург, 34, тел. р. 5-12-96

22.

Самелюк Ірина Дмитрівна

Член  Громадської ради

Голова Спілки Молодих Соціалістів

09000, м. Сквира, Київської обл., вул. Ш. Алейхема, 8

23.

Косинський Петро Іванович

Член  Громадської ради

Пресвітер ЄХБ (баптисти)

09000, м. Сквира, Київської обл., вул. Крупської, 17, тел. р. 5-47-05, д. 5-12-10

 

 

Переглядів: 466
 



Друк
АПАРАТ АДМІНІСТРАЦІЇ
09000, м.Сквира, вул.Богачевського, 28
телефон – 5-15-42; E-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів, Вам потрібно включити JavaScript для перегляду
Керівник
САЛТАНЮК Віктор Леонідович

Основними завданнями апарату є:

 

  • правове, інформаційно-аналітичне, методичне, кадрове, матеріально-технічне та інше організаційне забезпечення діяльності районної державної адмі­ністрації;
  • систематичний  аналіз, дотримання та виконання структурними підрозділами райдержадміністрації, виконавчими комітетами міської та сільських рад, актів законодавства та розпоряджень голови районної державної адміністрації.

 

Апарат відповідно до покладених на нього завдань:

1.  опрацьовує документи, що надходять до районної державної адмі­ністрації, готує до них аналітичні, довідки та інші матеріали, а також проекти доручень голови та заступників голови районної державної адміністрації;

2. здійснює опрацювання проектів розпоряджень голови райдержадміністрації;   за дорученням  голови районної державної адміністрації розробляє проекти розпоряджень голови райдержадміністрації з питань, віднесених до компетенції апарату.

3.   систематично перевіряє виконання актів законодавства, розпоряд­жень і доручень голови районної державної адміністрації управліннями, відділами та іншими структурними підрозділами районної державної адміністрації,  вивчає і узагальнює досвід роботи цих органів та надає їм практичну допомогу щодо її поліпшення; розробляє пропозиції про удосконалення діяльності цих органів, здійснює контроль за своєчасним поданням ними до райдержадміністрації доповідей, інформації та інших матеріалів щодо виконання актів законодавства, розпоряджень і доручень голови райдержадміністрації;

4.   аналізує за дорученням голови районної державної адміністрації роботу органів  місцевого самоврядування  у  межах  і  порядку,  визначених законодавством, надає методичну та іншу практичну допомогу у поліпшенні організації їх роботи,  готує пропозиції про поглиблення  взаємодії районної  державної  адміністрації  з  органами   місцевого  самоврядування району  у спільному вирішенні питань економічного, соціального та культурного розвитку відповідних територій;

5.  готує аналітичні, інформаційні та інші матеріали з організаційних та кадрових питань,   діяльності райдержадміністрації,   що   подаються   голові адміністрації на розгляд;

6.  опрацьовує і подає голові районної державної адміністрації проекти планів роботи районної державної адміністрації, забезпечує контроль за їх виконанням;

7.   у встановленому порядку забезпечує організаційну  підготовку та проведення засідань колегії районної державної    адміністрації, консультативних, дорадчих інших органів райдержадміністрації, нарад, заходів, які проводяться головою райдержадміністрації або його заступниками;

8. організовує особистий прийом громадян і розгляд керівництвом райдержадміністрації звернень, що надійшли до районної державної адміні­страції, контролює вирішення порушених у них питань, узагальнює та аналізує пропозиції, що містяться в них, розробляє пропозиції, спрямовані на усунення причин, які породжують обґрунтовані скарги і зауваження громадян;

9.  аналізує разом із структурними підрозділами районної державної адміністрації соціально-економічне і суспільно-політичне становище району у межах своєї компетенції розробляє та  вносить  голові районної державної адміністрації пропозиції щодо його поліпшення, бере участь у підготовці звітів районної державної адміністрації про виконання програм соціально-економічного і культурного розвитку району а також про реалізацію повноважень, делегованих райдержадміністрації, Сквирською районної радою.

10.  проводить відповідно до затвердженого головою районної державної адміністрації плану роботу, пов'язану з організацією добору, розстановки, підви­щення кваліфікації та заохоченням працівників районної державної адмініст­рації, створенням кваліфікованого резерву і веденням обліку кадрів, вживає заходів для поліпшення організації та підвищення ефективності роботи праців­ників районної державної адміністрації;

11.   забезпечує ведення діловодства, дотримання секретності і служ­бової таємниці в апараті райдержадміністрації;

12. здійснює матеріально-технічне  і  господарсько-побутове  забезпе­чення діяльності районної державної адміністрації;

13.  забезпечує в межах своїх повноважень взаємодію районної державної адміністрації  з центральними органами виконавчої влади, Сквирською районною радою у процесі своєї діяльності.

14. відповідно до чинного законодавства організовує розгляд питань адміністративно-територіального  устрою району, готує і вносить пропозиції голові адміністрації;

15.   забезпечує створення умов для реалізації конституційних прав громадян на інформацію з метою залучення широкої громадськості району до процесів формування та реалізації  внутрішньої і зовнішньої політики держави, прийняття районною державною адміністрацією суспільно значимих управлін­ських рішень; забезпечує   взаємодію із засобами масової інфор­мації;

16. у межах визначених  чинним   законодавством,   бере  участь  у сприянні з боку райдержадміністрації виборчим комісіям у реалізації їх повно­важень, матеріально-технічному забезпеченні підготовки і проведення виборів Президента  України,  народних депутатів України, депутатів  місцевих рад, сільських,  міського голів;

17.   у   встановленому   порядку  організовує  забезпечення   контролю райдержадміністрації  за  здійсненням  органами  місцевого  самоврядування району делегованих повноважень органів виконавчої влади;

18. сприяє вирішенню питань щодо забезпеченості структурних підроз­ділів райдержадміністрації, приміщеннями, транс­портними засобами, необхідним обладнанням і вносить пропозиції з цих питань голові адміністрації;

19. у ході аналізу управлінської діяльності вносить пропозиції голові адміністрації щодо вдосконалення структури, оптимізації чисельності працівників райдержадміністрації щодо вдосконалення структури, оптимізації чисельності працівників райдержадміністрації у структурних підрозділах райдержадміністрації у межах граничної  чисельності затвердженої Київською облдержадміністрацією.

20. виконує інші функції відповідно до законодавства та за дорученням голови районної державної адміністрації

Переглядів: 1546
 



Друк
ВІДДІЛ АДМІНІСТРАТИВНИХ ПОСЛУГ
09000, м.Сквира, вул.Богачевського, 28
телефон – 5-25-71; E-mail:
Ця електронна адреса захищена від спам-ботів, Вам потрібно включити JavaScript для перегляду
Начальник відділу
РИБАК Сергій Васильович

ЗАТВЕРДЖЕНО

Розпорядження голови

Сквирської райдержадміністрації

03 травня 2018 року № 221

 

 

ПОЛОЖЕННЯ
про відділ адміністративних послуг

Сквирської районної державної адміністрації

I. Загальні положення

1.1. Відділ адміністративних послуг Сквирської районної державної адміністрації (далі - Відділ) є структурним підрозділом Сквирської районної державної адміністрації (далі - райдержадміністрація). Відділ підпорядкований голові райдержадміністрації, а підзвітний та підконтрольний Департаменту економічного розвитку і торгівлі Київської обласної державної адміністрації.

 

1.2. Відділ утворюється з метою забезпечення надання адміністративних послуг, в тому числі документів дозвільного характеру, здійснення матеріально-технічного та організаційного забезпечення діяльності Центру надання адміністративних послуг Сквирської районної державної адміністрації (далі – Центр).

На Відділ покладається здійснення функцій з керівництва та відповідальність за організацію діяльності Центру.

 

1.3. Відділ у своїй діяльності керується Конституцією та законами України, актами Президента України і Кабінету Міністрів України, рішеннями центральних органів виконавчої влади, розпорядженнями Сквирської райдержадміністрації, цим Положенням.

 

1.4. Координацію та контроль за роботою Відділу здійснює перший заступник голови райдержадміністрації, а з питань державної служби – керівник апарату райдержадміністрації.

 

1.5. Положення про Відділ затверджується розпорядженням голови райдержадміністрації.

 

1.6. Структура, чисельність працівників Відділу визначається головою райдержадміністрації.

 

1.7. Положення є основним документом, що визначає правовий статус, цілі, завдання, функції, права та обов’язки Відділу, а також порядок організації його роботи та взаємодії з іншими структурними підрозділами районної державної адміністрації, підприємствами, установами, організаціями.

Положення розробляється з метою створення організаційно-правових засад діяльності Відділу, забезпечення оптимального розподілу функцій у Відділі та визначення посадових обов’язків працівників.

 

1.8. Положення є основою для розроблення положень про структурні підрозділи Відділу та посадових інструкцій його працівників.

 

ІІ. Основні завдання Відділу

2.1. Реалізація прав, свобод і законних інтересів фізичних та юридичних осіб у сфері надання адміністративних послуг.

 

2.2. Забезпечення прозорості процедури надання адміністративних послуг.

 

2.3. Запобігання проявам корупції та додержання рівності прав суб'єктів звернення підчас надання адміністративних послуг.

 

2.4. Установлення єдиних вимог до порядку надання адміністративних послуг.

 

2.5. Організація надання адміністративних послуг у найкоротший строк та за мінімальної кількості відвідувань суб’єктів звернень.

 

2.6. Спрощення процедури отримання адміністративних послуг та поліпшення якості їх надання.

 

2.7. Забезпечення інформування суб’єктів звернень про вимоги та порядок надання адміністративних послуг, що надаються через адміністратора.

 

ІІІ. Відділ відповідно до покладених на нього завдань

3.1. Забезпечує виконання Конституції і законів України, актів Президента України, Кабінету Міністрів України та здійснює контроль за їх реалізацією.

 

3.2. Забезпечує у межах своїх повноважень захист прав і законних інтересів фізичних та юридичних осіб.

 

3.3. Бере участь у розробленні проектів розпоряджень голови районної державної адміністрації, проектів нормативно-правових актів, головними розробниками яких є інші структурні підрозділи.

 

3.4. Готує самостійно або разом з іншими структурними підрозділами інформаційні та аналітичні матеріали для подання голові місцевої державної адміністрації.

 

3.5. Готує (бере участь у підготовці) проекти угод, договорів, меморандумів, протоколів зустрічей делегацій і робочих груп у межах своїх повноважень.

 

3.6. Вносить пропозиції щодо проекту районного бюджету.

 

3.7. Розробляє проекти розпоряджень голови районної державної адміністрації, у визначених законом випадках - проекти нормативно-правових актів з питань реалізації галузевих повноважень.

 

3.8. Бере участь у підготовці звітів голови районної державної адміністрації для їх розгляду на сесії районної ради.

 

3.9. Забезпечує здійснення заходів щодо запобігання і протидії корупції.

 

3.10. Розглядає в установленому законодавством порядку звернення громадян.

 

3.11. Опрацьовує запити і звернення народних депутатів України та депутатів відповідних місцевих рад.

 

3.12. Забезпечує доступ до публічної інформації, розпорядником якої є Відділ.

 

3.13. Постійно інформує населення про стан здійснення визначених законом повноважень.

 

3.14. Забезпечує у межах своїх повноважень виконання завдань дотримання вимог законодавства з охорони праці, пожежної безпеки.

 

3.15. Організовує роботу з укомплектування, зберігання, обліку та використання архівних документів.

 

3.16. Забезпечує у межах своїх повноважень реалізацію державної політики стосовно захисту інформації з обмеженим доступом.

 

3.17. Забезпечує захист персональних даних.

 

3.18. Надає адміністративні послуги у випадках, передбачених законом.

 

3.19. Надає суб’єктам звернень вичерпну інформацію і консультації щодо вимог та порядку надання адміністративних послуг.

 

3.20. Приймає від суб’єктів звернень документи, необхідні для надання адміністративних послуг, здійснює їх реєстрацію та подає документи (їх копії) відповідним суб’єктам надання адміністративних послуг не пізніше наступного робочого дня після їх отримання.

 

3.21. Видає або забезпечує надсилання через засоби поштового зв’язку суб’єктам звернень результати надання адміністративних послуг (у тому числі рішення про відмову в задоволенні заяви суб’єкта звернення), повідомляє про можливість отримання адміністративних послуг, оформлених суб’єктами надання адміністративних послуг.

 

3.22. Організаційно забезпечує надання адміністративних послуг суб’єктами їх надання.

 

3.23. Здійснює контроль за додержанням суб’єктами надання адміністративних послуг строку розгляду справ та прийняття рішень.

 

3.24. Бере участь у вирішенні відповідно до законодавства колективних трудових спорів (конфліктів).

 

3.25. Забезпечує відповідно до Закону України «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень» проведення державної реєстрації прав на нерухоме майно та їх обтяжень, взяття на облік безхазяйного нерухомого майна.

 

3.26. Забезпечує відповідно до Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань» державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань та проведення інших реєстраційних дій.

 

3.27. Забезпечує ведення Державного реєстру речових прав на нерухоме майно та надання відомостей з нього.

 

3.28. Забезпечує ведення Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань та надання відомостей з нього.

 

3.29. Забезпечує формування та ведення реєстраційних справ.

 

3.30. Складає протоколи про адміністративні правопорушення у випадках, передбачених законом.

 

3.31. Розглядає справи про адміністративні правопорушення та накладення стягнень.

 

3.32. Здійснює інші передбачені чинним законодавством повноваження.

 

VI. Права Відділу

4.1. Безоплатно одержувати від суб’єктів надання адміністративних послуг, підприємств, установ та організацій, що належать до сфери їх управління, документи та інформацію, пов’язані з наданням таких послуг, в установленому законом порядку.

 

4.2. Погоджувати документи (рішення) в інших державних органах та органах місцевого самоврядування, отримувати їх висновки з метою надання адміністративної послуги без залучення суб’єкта звернення з дотриманням вимог Закону України «Про захист персональних даних».

 

4.3. Інформувати суб’єктів надання адміністративних послуг про порушення строку розгляду заяв про надання адміністративної послуги, вимагати вжиття заходів до усунення виявлених порушень.

 

4.4. Посвідчувати власним підписом та печаткою (штампом) копії (фотокопії) документів і виписок з них, витягів з реєстрів та баз даних, які необхідні для надання адміністративної послуги.

 

4.5. Порушувати клопотання перед головою райдержадміністрації щодо вжиття заходів з метою забезпечення ефективної роботи Відділу та Центру.

 

4.6. Відділ, відповідно до законодавства, не несе відповідальність за кінцевий результат надання адміністративної послуги прийнятий суб’єктом надання адміністративної послуги.

 

V. Організація роботи Відділу

5.1. До складу Відділу входять начальник відділу, сектор державної реєстрації та адміністратори.

 

5.2. Відділ очолює начальник відділу адміністративних послуг Сквирської районної державної адміністрації (далі – начальник відділу), на якого покладається здійснення функцій керівника Центру.

Начальником відділу може бути повнолітній громадянин України, який вільно володієдержавною мовою та якому присвоєно ступінь вищої освіти не нижче магістра. Досвід роботи на посадах державної служби категорій "Б" чи "В" або досвід служби в органах місцевого самоврядування, або досвід роботи на керівних посадах підприємств, установ та організацій незалежно від форми власності повинен становити не менше одного року.

 

5.3. Начальник відділу призначається на посаду і звільняється з посади головою Сквирської районної державної адміністрації за погодженням з Департаментом економічного розвитку та торгівлі Київської обласної державної адміністрації.

Адміністратори та працівники сектору державної реєстрації призначаються на посаду та звільняються з посади керівником державної служби райдержадміністрації згідно із законодавством про державну службу.

Адміністратором може бути повнолітній громадянин України, який вільно володієдержавною мовою, має вищу землевпорядну або юридичну освіту та стаж землевпорядної або юридичної роботи не менш як два роки.

Службові обов’язки адміністраторів та державних реєстраторів визначаються посадовими інструкціями, що затверджуються керівником державної служби райдержадміністрації. Службові обов'язки начальника відділу визначаються цим Положенням, завідувача сектором державної реєстрації – Положенням про сектор.

 

5.4. Відділ забезпечує надання адміністративних послуг через адміністратора шляхом його взаємодії із суб’єктами надання адміністративних послуг.

Перелік адміністративних послуг, які надаються через Відділ, суб’єктами надання яких є органи виконавчої влади, визначається розпорядженням голови райдержадміністрації та включає адміністративні послуги органів виконавчої влади, перелік яких затверджується Кабінетом Міністрів України.

 

5.5. Відділ під час виконання покладених на нього завдань взаємодіє з центральними та місцевими органами виконавчої влади, іншими державними органами, органами місцевого самоврядування, підприємствами, установами або організаціями.

 

5.6. Графік роботи працівників Відділу визначається окремим розпорядженням голови райдержадміністрації.

 

5.7. Фінансування та матеріально-технічне забезпечення діяльності Відділу здійснюється за рахунок державного бюджету.

 

5.8. Відділ має власні бланки.

 

VI. Начальник відділу

6.1 Здійснює свою діяльність у межах наданих повноважень відповідно до Положення.

 

6.2. Здійснює керівництво Відділом, несе персональну відповідальність за організацію та результати його діяльності, сприяє створенню належних умов праці.

 

6.3. Подає на затвердження голові райдержадміністрації положення про Відділ.

 

6.4. Вживає заходів до удосконалення організації та підвищення ефективності роботи Відділу.

 

6.5. Звітує перед головою райдержадміністрації про виконання покладених на Відділ завдань.

 

6.6. Може входити до складу колегії районної державної адміністрації.

 

6.7. Може брати участь у засіданнях органів місцевого самоврядування району.

 

6.8. Представляє інтереси Відділу у взаємовідносинах з іншими структурними підрозділами райдержадміністрації, з міністерствами, іншими центральними органами виконавчої влади, органами місцевого самоврядування, підприємствами, установами та організаціями - за дорученням голови райдержадміністрації.

 

6.9. Видає у межах своїх повноважень накази, організовує контроль за їх виконанням.

Накази нормативно-правового характеру, які зачіпають права, свободи і законні інтереси громадян або мають міжвідомчий характер, підлягають державній реєстрації в Головному територіальному управлінні юстиції у Київській області.

6.10. Організовує роботу з підвищення рівня професійної компетентності державних службовців Відділу.

 

6.11. Проводить особистий прийом громадян з питань, що належать до повноважень Відділу.

 

6.12. Забезпечує дотримання працівниками Відділу правил внутрішнього трудового розпорядку та виконавської дисципліни.

 

6.13. Здійснює керівництво роботою Центру надання адміністративних послуг Сквирської районної державної адміністрації.

 

6.14. Організовує діяльність Центру, у тому числі щодо взаємодії із суб'єктами надання адміністративних послуг.

 

6.15. Координує діяльність адміністраторів, контролює якість та своєчасність виконання ними обов'язків.

 

6.16. Організовує інформаційне забезпечення роботи Центру, роботу із засобами масової інформації, визначає зміст та час проведення інформаційних заходів.

 

6.17. Розглядає скарги на діяльність чи бездіяльність адміністраторів.

 

6.18. Подає звітність щодо роботи Центру.

 

6.19. Здійснює листування з організаційних та інших питань діяльності Центру.

 

6.20. Може здійснювати функції адміністратора.

 

6.21. Має права, визначені цим Положенням.

 

6.22. Вносить в установленому порядку подання про заохочення працівників Відділу.

 

6.23. Начальник відділу повинен відповідати вимогам передбаченим ст. ст. 19, 20 Закону України “Про державну службу”.

 

6.24. У випадку відсутності начальника відділу, його обов’язки покладаються на завідувача сектору державної реєстрації Відділу.

 

6.25. Накази начальника відділу, що суперечать Конституції та законам України, актам Президента України, Кабінету Міністрів України, міністерств, інших центральних органів виконавчої влади, можуть бути скасовані головою райдержадміністрації.

VII. Відповідальність

7.1. Адміністратори та державні реєстратори несуть дисциплінарну, цивільну, адміністративну або кримінальну відповідальність у порядку, встановленому законом.

 

7.2. Дії або бездіяльність адміністраторів можуть бути оскаржені до суду в порядку, встановленому законом.

 

7.3. Шкода, заподіяна фізичним або юридичним особам адміністраторами внаслідок їх неправомірних діянь, відшкодовується у встановленому законом порядку.

Шкода, завдана державними реєстраторами під час виконання своїх обов’язків, підлягає відшкодуванню на підставі рішення суду, що набрало законної сили, у порядку, встановленому законом.

 

7.4. Держава, відшкодувавши шкоду, заподіяну адміністратором внаслідок незаконно прийнятих ним рішень, дій чи бездіяльності, має право зворотної вимоги до винної особи згідно із законом.

 

 

 

Керівник апарату райдержадміністрації                                                        В.Л. Салтанюк

Переглядів: 2008
 



Друк
СЛУЖБА У СПРАВАХ ДІТЕЙ ТА СІМ`Ї
09000, м.Сквира, вул.Богачевського, 28
телефон – 5-38-77; E-mail:
Ця електронна адреса захищена від спам-ботів, Вам потрібно включити JavaScript для перегляду
Начальник служби
Кравчук Валентина Олексіївна

Основними завданнями служби є:

  • реалізація на відповідній території державної політики з питань соціального захисту дітей, запобігання дитячій бездоглядності та безпритульності, вчиненню дітьми правопорушень;
  • розроблення і здійснення самостійно або разом з іншими структурними підрозділами виконавчої влади, органами місцевого самоврядування, підприємствами, установами та організаціями усіх форм власності, громадськими організаціями заходів щодо захисту прав, свобод і законних інтересів дітей;
  • координація зусиль місцевих органів виконавчої влади, органів місцевого самоврядування, підприємств, установ та організацій усіх форм власності у вирішенні питань соціального захисту дітей та організації роботи із запобігання дитячій бездоглядності та безпритульності;
  • забезпечення додержання вимог законодавства щодо встановлення опіки та піклування над дітьми, їх усиновлення, влаштування в дитячі будинки сімейного типу, прийомні сім’ї;
  • здійснення контролю за умовами утримання і виховання дітей у закладах для дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, спеціальних установах і закладах соціального захисту для дітей усіх форм власності;
  • ведення державної статистики щодо дітей;
  • ведення обліку дітей, які опинилися у складних життєвих обставинах, дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, усиновлених, влаштованих до прийомних сімей, дитячих будинків сімейного типу та соціально-реабілітаційних центрів (дитячих містечок);
  • надання органам виконавчої влади, органам місцевого самоврядування, підприємствам, установам та організаціям усіх форм власності, громадським організаціям, громадянам практичної та методичної допомоги, консультацій з питань соціального захисту дітей, запобігання вчиненню дітьми правопорушень;
  • улаштування дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, під опіку, піклування до дитячих будинків сімейного типу та прийомних сімей, сприяння усиновленню;
  • підготовка інформаційно-аналітичних і статистичних матеріалів, організація дослідження стану соціального захисту дітей, запобігання дитячій бездоглядності та безпритульності, вчиненню дітьми правопорушень;
  • визначення пріоритетних напрямів поліпшення на відповідній території становища дітей, їх соціального захисту, сприяння фізичному, духовному та інтелектуальному розвиткові, запобігання дитячій бездоглядності та безпритульності, вчиненню дітьми правопорушень.

 

Служба відповідно до покладених на неї завдань:

  1. організовує розроблення і здійснення на відповідній території заходів, спрямованих на поліпшення становища дітей, їх фізичного, інтелектуального і духовного розвитку, запобігання дитячій бездоглядності та безпритульності, запобігання вчиненню дітьми правопорушень;

  2. надає місцевим органам виконавчої влади і органам місцевого самоврядування, підприємствам, установам та організаціям усіх форм власності, громадським організаціям, громадянам у межах своїх повноважень практичну, методичну та консультаційну допомогу у вирішенні питань щодо соціального захисту дітей та запобігання вчиненню ними правопорушень;

  3. оформляє документи на влаштування дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, під опіку, піклування, до прийомних сімей та дитячих будинків сімейного типу, сприяє усиновленню;

  4. подає пропозиції до проектів регіональних програм, планів і прогнозів у частині соціального захисту, забезпечення прав, свобод і законних інтересів дітей;

  5. забезпечує у межах своїх повноважень здійснення контролю за додержанням законодавства щодо соціального захисту дітей і запобігання вчиненню ними правопорушень;

  6. здійснює контроль за умовами утримання і виховання дітей у спеціальних виховних установах Державного департаменту з питань виконання покарань, дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, у сім’ях опікунів, піклувальників, дитячих будинках сімейного типу, прийомних сім’ях;

  7. разом з відповідними структурними підрозділами місцевих органів виконавчої влади, науковими установами організовує і проводить соціологічні дослідження, готує статистичні та інформаційні матеріали про причини і умови вчинення дітьми правопорушень, вивчає і поширює міжнародний досвід з питань соціального захисту дітей, їх прав та інтересів;

  8. надає організаційну і методичну допомогу притулкам для дітей, центрам соціально-психологічної реабілітації дітей, соціально-реабілітаційним центрам (дитячі містечка), здійснює безпосередній контроль за їх діяльністю;

  9. організовує і проводить разом з іншими структурними підрозділами держадміністрації, кримінальною міліцією у справах дітей заходи щодо соціального захисту дітей, виявлення причин, що зумовлюють дитячу бездоглядність та безпритульність, запобігання вчиненню дітьми правопорушень;

  10. розробляє і подає на розгляд районної держадміністрації пропозиції стосовно бюджетних асигнувань на виконання програм і здійснення заходів щодо реалізації державної політики з питань дітей, спрямованої на подолання дитячої бездоглядності та безпритульності, а також утримання підпорядкованих їй закладів соціального захисту для дітей;

  11. веде облік дітей, які опинилися у складних життєвих обставинах, дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, усиновлених, влаштованих до прийомних сімей, дитячих будинків сімейного типу та соціально-реабілітаційних центрів (дитячих містечок);

  12. надає потенційним усиновлювачам, опікунам, піклувальникам, батькам-вихователям, прийомним батькам інформацію про дітей, які перебувають на обліку в службі, і видає направлення на відвідування закладів з метою налагодження психологічного контакту з дитиною;

  13. готує акт обстеження умов проживання дитини та опис її майна, а також акт обстеження житлово-побутових умов потенційного опікуна, піклувальника;

  14. проводить перевірку умов проживання і виховання дітей у сім’ях опікунів, піклувальників за окремо складеним графіком, але не рідше ніж раз на рік, крім першої перевірки, яка проводиться через три місяці після встановлення опіки та піклування;

  15. готує звіт про стан виховання, утримання і розвитку дітей в прийомних сім’ях та дитячих будинках сімейного типу;

  16. бере участь у процесі вибуття дітей із закладів для дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, та закладів соціального захисту для дітей у сім′ї усиновлювачів, опікунів, піклувальників, до дитячих будинків сімейного типу, прийомних сімей;

  17. готує та подає в установленому порядку статистичну звітність;

  18. розглядає в установленому порядку звернення громадян;

  19. розглядає звернення власника підприємства, установи або організації усіх форм власності та надає письмовий дозвіл щодо звільнення працівника молодше 18 років;

  20. проводить інформаційно-роз′яснювальну роботу з питань, що належать до її компетенції, через засоби масової інформації;

  21. здійснює інші функції, які випливають з покладених на неї завдань, відповідно до законодавства.

Переглядів: 2332
 



Друк
АРХІВНИЙ СЕКТОР
09000, м.Сквира, Вул. Ювілейна, 15

телефон – 5-26-3З; E-m
ail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів, Вам потрібно включити JavaScript для перегляду

Завідувач сектору                               ГЕТМАНЧУК Олена Петрівна

Основними завданнями відділу є:

- реалізація державної політики в галузі архівної справи, здійснення управління архів­ною справою на території району;

- координація діяльності структурних підрозділів адміністрації, підприємств, установ, організацій з пи­тань архівної справи і діловодства;

- внесення до Національного архівного фонду документів, що мають місцеве значен­ня, ведення їх обліку, зберігання та використання відомостей, що в них містяться;

- здійснення контролю за діяльністю архівних установ і служб діловодства; забезпе­чення додержання законодавства про Національний архівний фонд та архівні устано­ви.

Відділ відповідно до покладених на нього завдань:

1) складає і за погодженням з державним архівом області подає на затвердження до районної державної адміністрації плани розвитку архівної справи в районі та забезпечує їх виконання;

2) забезпечує зберігання, облік і охорону:

документів Національного архівного фонду (НАФ), переданих відділу структурними підрозділами адміністрації, підприємствами, установами та організаціями незалежно від форм власності, які діють на території району;

- документів особового походження, що надійшли до відділу в установленому поряд­ку;

- фотодокументів, що мають значення для вивчення історії району;

- облікових документів і довідкового апарату до них;

3) організовує роботу, пов'язану з віднесенням профільних документів до Національ­ного архівного фонду або вилученням документів з нього незалежно від місця їх збері­гання на території району і форм власності на них;

4) готує матеріали для проведення державним архівом області державної реєстрації до­кументів Національного архівного фонду, які зберігаються на території району;

5) інформує Державний архів області  про виявлення архівних документів, що не мають власника або власник яких невідомий, а також про здійснення продажу документів Національного архівного фонду з метою реалізації переважного права держави на їх придбання;

6) подає районній держадміністрації пропозиції щодо складу органів державної влади, підприємств, установ та організацій району, документи яких надходять на зберігання;

7) перевіряє роботу архівних підрозділів і служб діловодства в органах державної влади, на підприємствах, в установах та організаціях незалежно від форми власності, надає їм методичну допомогу у впровадженні прогресивних систем діловодства та зберігання до­кументів;

8) надає консультативно-методичну допомогу в організації діяльності архівної установи для централізованого тимчасового зберігання архівних документів, що не належать до Національного архівного фонду;

9) надає на договірних засадах послуги підприємствам, установам та організаціям з упорядкування документів та використання відомостей, що містяться в них;

10) передає державному архіву області у визначені ним терміни документи та довідко­вий апарат до них для постійного зберігання;

11) створює і вдосконалює довідковий апарат до документів Національного архівного фонду, що зберігаються у відділі;

12) видає архівні довідки, копії та витяги з документів згідно чинного законодавства;

13) вивчає, узагальнює і поширює досвід роботи архівних установ;

14) виконує інші функції, що випливають з покладених на нього завдань.

Переглядів: 1632
 



Друк
ВІДДІЛ З ПИТАНЬ ЦИВІЛЬНОГО ЗАХИСТУ, ЛІКВІДАЦІЇ НАСЛІДКІВ ЧОРНОБИЛЬСЬКОЇ КАТАСТРОФИ  ТА ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА
09000, м.Сквира, вул.Богачевського, 28
телефон – 5-28-92; E-mail:
Ця електронна адреса захищена від спам-ботів, Вам потрібно включити JavaScript для перегляду
Начальник відділу
ВОРУШИЛО Микола Степанович

ЗАТВЕРДЖЕНО

Розпорядження голови

Сквирської райдержадміністрації

30 березня 2018 року № 167

Положення

про відділ з питань цивільного захисту, ліквідації наслідків Чорнобильської катастрофи та житлово-комунального господарства

Сквирської районної державної адміністрації

1. Відділ з питань цивільного захисту та ліквідації наслідків Чорнобильської катастрофи та житлово-комунального господарства Сквирської районної державної адміністрації (далі - відділ) утворюється головою Сквирської райдержадміністрації, входить до її складу і в межах Сквирського району забезпечує виконання покладених на відділ завдань.

2. Відділ є структурним підрозділом Сквирської райдержадміністрації та підпорядкований першому заступнику голови Сквирської райдержадміністрації, а також підзвітний і підконтрольний Департаменту з питань цивільного захисту та ліквідації наслідків Чорнобильської катастрофи і Департаменту регіонального розвитку та житлово-комунального господарства Київської облдержадміністрації, що забезпечує формування та реалізує державну політику у сфері цивільного захисту та у галузі житлово-комунального господарства.

3. Відділ у своїй діяльності керується Конституцією та законами України, актами Президента України, Кабінету Міністрів України, наказами центрального органу виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну політику у сфері цивільного захисту та у галузі житлово-комунального господарства, розпорядженнями голови Київської облдержадміністрації, наказами Департаменту з питань цивільного захисту та ліквідації наслідків Чорнобильської катастрофи, Департаменту регіонального розвитку та житлово-комунального господарства Київської облдержадміністрації, розпорядженнями голови райдержадміністрації, а також цим положенням.

4. Основними завданнями відділу є завдання, визначені законо­давством, щодо реалізації державної політики:

4.1. у сфері цивільного захисту та ліквідації наслідків Чорнобильської катастрофи;

4.2. у галузі житлово-комунального господарства:

4.2.1. у сфері питної води та питного водопостачання;

4.2.2. у сфері теплопостачання та енергозбереження;

4.2.3. у сфері ціно-, тарифоутворення і розрахунків за житлово-комунальні послуги;

4.2.4. у сфері благоустрою населених пунктів та поводження з побутовими відходами.

5. Відділ відповідно до визначених повноважень виконує такі завдання:

5.1. організовує виконання Конституції і законів України, актів Президента України, Кабінету Міністрів України, наказів центрального органу виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну політику у сфері цивільного захисту, розпоряджень голови облдержадміністрації, наказів Департаменту з питань цивільного захисту та ліквідації наслідків Чорнобильської катастрофи, департаменту регіонального розвитку та житлово-комунального господарства Київської облдержадміністрації, розпоряджень голови райдержадміністрації та здійснює контроль за їх реалізацією;

5.2. забезпечує розроблення і здійснення заходів щодо удосконалення організації цивільного захисту, запобігання виникненню надзвичайних ситуацій, реагування на них, ліквідації їх наслідків, захисту та життє­забезпечення постраждалого населення;

5.3. здійснює організаційне, інформаційне та методичне забезпечення роботи постійної комісії райдержадміністрації з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій;

5.4. здійснює оповіщення керівного складу райдержадміністрації, органів управління, підприємств, установ і організацій району, а також оповіщення та інформування населення у разі загрози або виникнення надзвичайних ситуацій;

5.5. створює, утримує, поповнює матеріальні резерви для запобігання виникненню надзвичайних ситуацій і ліквідації їх наслідків, у тому числі засобів радіаційного і хімічного захисту для забезпечення непрацюючого населення і сил цивільного захисту, а також проведення заходів з життєзабезпечення постраждалого населення;

5.6. здійснює планування, організацію та проведення відселення і евакуації населення із зон надзвичайних ситуацій (зон можливих бойових дій в особливий період), організацію роботи районної евакуаційної комісії;

5.7. здійснює координацію робіт з визначення стану радіаційної обстановки на територіях, забруднених внаслідок Чорнобильської катастрофи;

5.8. проводить інформування громадян, які проживають на забруднених внаслідок Чорнобильської катастрофи територіях, з питань безпеки проживання та формування здорового способу життя;

5.9. координує діяльність структурних підрозділів райдержадміністрації, сил місцевої ланки територіальної підсистеми цивільного захисту щодо запобігання виникненню надзвичайних ситуацій та ліквідації їх наслідків, діяльність територіальних спеціалізованих служб цивільного захисту;

5.10. розробляє і здійснює у межах своїх повноважень заходи щодо участі органів управління та сил місцевої ланки територіальної підсистеми цивільного захисту в територіальній обороні;

5.11. бере у межах своїх повноважень участь у здійсненні антитерористичних заходів;

5.12. планує та координує формування страхових фондів документації відповідно до затверджених програм формування страхового фонду документації, розробляє, координує здійснення заходів з профілактики травматизму невиробничого характеру у Сквирському районі відповідно до затверджених планів;

5.13. бере участь в організації проведення аварійно-рятувальних та інших невідкладних робіт з ліквідації наслідків надзвичайних ситуацій, координації діяльності формувань і спеціалізованих служб цивільного захисту;

5.14. готує та подає голові райдержадміністрації пропозиції щодо включення до проекту місцевого бюджету витрат на розвиток і функціонування цивільного захисту Сквирського району;

5.15. забезпечує у межах своїх повноважень розроблення пропозицій до проектів обласної та районної програм у сфері цивільного захисту та бере участь у їх виконанні;

5.16. бере участь у погодженні проектів нормативно-правових актів, розроблених іншими структурними підрозділами райдержадміністрації, органами місцевого самоврядування;

5.17. забезпечує у межах своїх повноважень виконання завдань цивільного захисту, дотримання вимог законодавства з охорони праці, пожежної безпеки;

5.18. забезпечує дотримання вимог законодавства у сфері житлової політики та надання житлово-комунальних послуг;

5.19. розробляє і реалізує районні програми, приймає участь у розробленні, реалізації обласних програм у сфері житлової політики та надання житлово-комунальних послуг;

5.20. взаємодіє з органами місцевого самоврядування з питань надання житлово-комунальних послуг та регулювання цін/тарифів у межах своїх повноважень;

5.21. забезпечує реалізацію повноважень Сквирської райдержадміністрації щодо здійснення контролю цін/тарифів на житлово-комунальні послуги та моніторингу стану розрахунків за них;

5.22. забезпечує реалізацію повноважень Сквирської райдержадміністрації щодо визначення і встановлення норм споживання у сфері житлово-комунальних послуг, здійснення контролю за їх дотриманням;

5.23. реалізує державну політику з питань формування й утримання житлового фонду гуртожитків;

5.24. бере участь у роботі комісій із забезпечення реалізації житлових прав мешканців гуртожитків для досудового вирішення спорів;

5.25. розробляє і реалізує районні програми та бере участь у розробленні і реалізації обласних цільових програм у сфері теплопостачання та енергозбереження;

5.26. здійснює аналіз стану сфери теплопостачання;

5.27. організовує контроль за здійсненням заходів, спрямованих на забезпечення сталої роботи об'єктів житлового господарства в осінньо-зимовий період, здійснює моніторинг підготовки об'єктів житлового господарства до роботи в осінньо-зимовий період;

5.28. вживає заходів до поліпшення роботи з енергозбереження на підприємствах галузі, оснащення об'єктів житлово-комунального господарства та наявного житлового фонду засобами обліку води та теплової енергії згідно із загальнодержавними та регіональними програмами;

5.29. розробляє і реалізує районну програму у сфері питної води та питного водопостачання, бере участь у розробленні і реалізації обласної програми у цій сфері ;

5.30. забезпечує реалізацію повноважень Сквирської райдержадміністрації щодо здійснення контролю за виконанням установлених у сфері питної води та питного водопостачання правил і норм;

5.31. порушує питання щодо прийняття рішення про обмеження, тимчасову заборону (зупинення) діяльності підприємств, установ, організацій у разі порушення ними вимог законодавства у сфері питної води та питного водопостачання;

5.32. забезпечує виконання правил і норм користування системами питного водопостачання, дотримання режиму зон санітарної охорони джерел та об'єктів централізованого питного водопостачання;

5.33. здійснює аналіз стану сфери питної води, питного водопостачання та водовідведення;

5.34. забезпечує дотримання правил користування водозабірними спорудами, призначеними для задоволення потреб споживачів у питній воді, відповідає за належне забезпечення жителів населених пунктів району питною водою, кількість та якість якої повинні відповідати нормативним вимогам;

5.35. бере участь у розробленні та виконанні обласної і районної програм благоустрою населених пунктів;

5.36. інформує населення про здійснення заходів з благоустрою населених пунктів району;

5.37. бере участь у проведені щорічного районного конкурсу "Населений пункт найкращого благоустрою і підтримання громадського порядку";

5.38. здійснює аналіз стану сфер благоустрою населених пунктів та поводження з побутовими відходами;

5.39. забезпечує реалізацію повноважень Сквирської райдержадміністрації щодо здійснення державного контролю за дотриманням законодавства у сфері благоустрою території населених пунктів району;

5.40. надає пропозиції щодо збирання і видалення побутових відходів, створення полігонів для їх захоронення, а також здійснення роздільного збирання корисних компонентів цих відходів;

5.41. надає пропозиції щодо затвердження схеми санітарного очищення в межах населених пунктів Сквирського району;

5.42. забезпечує здійснення заходів щодо запобігання і протидії корупції;

5.43. розглядає в установленому законодавством порядку звернення громадян;

5.44. опрацьовує запити і звернення народних депутатів України та депутатів відповідних місцевих рад;

5.45. забезпечує доступ до публічної інформації, розпорядником якої він є;

5.46. здійснює повноваження, делеговані Сквирською районною радою;

5.47. бере участь у підготовці звітів голові районної держадміністрації для їх розгляду на сесії районної ради;

5.48. готує самостійно або разом з іншими структурними підрозділами інформаційні та аналітичні матеріали для подання голові райдержадміністрації;

5.49. забезпечує у межах своїх повноважень реалізацію державної політики стосовно захисту інформації з обмеженим доступом;

5.50. бере участь у вирішенні відповідно до законодавства колективних трудових спорів (конфліктів);

5.51. забезпечує захист персональних даних;

5.52. здійснює інші, передбачені законом повноваження;

5.53. сприяє розвитку підприємницької діяльності у сфері поводження з відходами;

5.54. взаємодіє з органами місцевого самоврядування у сфері поводження з відходами;

5.55. здійснює моніторинг місць утворення, зберігання і видалення відходів.

6. Відділ для здійснення повноважень та виконання завдань, що визначені, має право:

6.1. одержувати в установленому законодавством порядку від інших структурних підрозділів районної державної адміністрації, органів місцевого самоврядування, підприємств, установ та організацій незалежно від форми власності та їх посадових осіб інформацію, документи і матеріали, необхідні для виконання покладених на нього завдань;

6.2. порушувати клопотання перед головою районної держадміністрації щодо залучення до здійснення заходів, пов’язаних з запобіганням виникненню надзвичайних ситуацій та їх ліквідацією, сил місцевої ланки територіальної підсистеми ЄДС ЦЗ згідно з відповідними планами взаємодії, а також окремих спеціалістів, фахівців інших структурних підрозділів райдержадміністрації, підприємств, установ та організацій (за погодженням з їх керівниками), представників громадських об’єднань (за згодою);

6.3. вносити в установленому порядку пропозиції щодо удосконалення роботи райдержадміністрації у сфері цивільного захисту;

6.4. користуватись в установленому порядку інформаційними базами органів виконавчої влади, системами зв’язку і комунікацій, мережами спеціального зв’язку та іншими технічними засобами;

6.5. скликати в установленому порядку наради, проводити семінари з питань, що належать до компетенції відділу;

6.6. надавати методичну допомогу іншим структурним підрозділам райдержадміністрації, органам місцевого самоврядування, підприємствам, установам та організаціям незалежно від форм власності, їх особам щодо запобігання виникненню надзвичайних ситуацій та ліквідації наслідків таких ситуацій;

6.7. брати участь у розгляді райдержадміністрацією та органами місцевого самоврядування питань, пов'язаних з діяльністю органів управління і сил місцевої ланки територіальної підсистеми ЄДС ЦЗ;

6.8. відділ в установленому законодавством порядку та у межах повноважень взаємодіє з іншими структурними підрозділами, апаратом райдержадміністрації, органами місцевого самоврядування, територіальними органами міністерств, інших центральних органів виконавчої влади, а також підприємствами, установами та організаціями з метою створення умов для провадження послідовної та узгодженої діяльності щодо строків, періодичності одержання і передачі інформації, необхідної для належного виконання покладених на нього завдань та здійснення запланованих заходів;

6.9. вносити в установленому порядку пропозиції щодо удосконалення роботи Cквирської райдержадміністрації у галузі житлово-комунального господарства.

7. Відділ очолює начальник, який призначається на посаду і звільняється з посади головою Сквирської районної державної адміністрації за погодженням з Департаментом з питань цивільного захисту та ліквідації наслідків Чорнобильської катастрофи і Департаментом регіонального розвитку та житлово-комунального господарства Київської облдержадміністрації.

8. Начальник відділу:

8.1. здійснює керівництво відділом, несе персональну відповідальність за організацію та результати його діяльності, сприяє створенню належних умов праці у підрозділі;

8.2. розробляє та подає на затвердження голові райдержадміністрації положення про відділ;

8.3. затверджує посадові інструкції працівників відділу та розподіляє обов’язки між ними;

8.4. подає керівнику апарату Сквирської райдержадміністрації пропозиції щодо призначення на посаду та звільнення з посади у порядку, передбаченому законодавством про державну службу, державних службовців відділу, присвоєння їм рангів державних службовців, їх заохочення та притягнення до дисциплінарної відповідальності;

8.5. планує роботу відділу, вносить пропозиції щодо формування планів роботи районної держадміністрації;

8.6. вживає заходів до удосконалення організації та підвищення ефективності роботи відділу;

8.7. звітує перед першим заступником голови районної державної адміністрації про виконання покладених на відділ завдань та затверджених планів роботи;

8.8. може входити до складу колегії районної держадміністрації;

8.9. вносить пропозиції щодо розгляду на засіданнях колегії питань, що належать до компетенції відділу, та розробляє проекти відповідних рішень;

8.10. може брати участь у засіданнях органів місцевого самоврядування;

8.11. представляє інтереси відділу у взаємовідносинах з іншими структурними підрозділами райдержадміністрації, територіальними підрозділами центральних органів виконавчої влади, органами місцевого самоврядування, підприємствами, установами та організаціями - за дорученням керівництва районної держадміністрації;

8.12. проводить особистий прийом громадян з питань, що належать до повноважень відділу;

8.13. забезпечує дотримання працівниками відділу правил внутрішнього трудового розпорядку та виконавської дисципліни;

8.14. здійснює інші повноваження, визначені законом.

9. Відділ утримується за рахунок коштів державного бюджету.

Керівник апарату

райдержадміністрації В.Л. Салтанюк

Переглядів: 1931
 



Друк
СЕКТОР МІСТОБУДУВАННЯ ТА АРХІТЕКТУРИ
09000, м.Сквира, Вул. Леніна, 30
телефон – 5-12-83; E-mail:
Ця електронна адреса захищена від спам-ботів, Вам потрібно включити JavaScript для перегляду
Завідувач сектору
ГАВРИЛЮК Ольга Яківна

Основними завданнями сектору є:

Забезпечення реалізації державної політики у сфері містобудування, архітектури, житлово-комунального господарства на території району;

Аналіз стану містобудування на території району, організація розроблення, проведення експертизи і забезпечення затвердження в установленому порядку генеральних планів населених пунктів та іншої містобудівної документації;

Координація діяльності суб’єктів містобудування щодо комплексного розвитку територій, забудови населених пунктів на території району, поліпшення їх архітектурного вигляду;

Забезпечення додержання законодавства у сфері містобудування та архітектури державних стандартів, норм і правил, регіональних правил забудови населених пунктів, затвердженої містобудівної документації, здійснення контролю за їх реалізацією;

Забезпечення  в межах своїх повноважень охорони, контролю за використанням пам’яток архітектури і містобудування, палацово-паркових, паркових та історико-культурних ландшафтів;

Забезпечення реалізації державної політики у сфері житлово-комунального господарства на території району;

У сфері містобудування, архітектури та житлово-комунального господарства сектор відповідно до покладених на нього завдань:

1) бере участь у реалізації державної політики у сфері містобудування, архітектури та житлово-комунального господарства і подає районній держадміністрації пропозиції з цих питань;

2) готує пропозиції до програм соціально-економічного розвитку району та проектів місцевого бюджету і подає їх на розгляд до районної держадміністрації;

3) сприяє органам місцевого самоврядування у вирішенні питань соціально-економічного розвитку відповідної території;

4) веде облік забезпеченості містобудівною документацією населених пунктів на території району, вносить пропозиції місцевим радам щодо необхідності розроблення та коригування генеральних  планів населених пунктів та іншої містобудівної документації;

5) розглядає у випадках, встановлених законодавством, пропозиції суб’єктів містобудування щодо визначення територій, вибору, вилучення (викупу) та надання земель для містобудівних потреб згідно з містобудівною документацією, розробляє та подає до районної держадміністрації висновки з цих питань, забезпечує контроль за використанням і забудовою зазначених територій, а також можливість проведення на них запланованої містобудівної діяльності;

6) розробляє і подає виконавчим органам сільських, селищних, міських (крім міст обласного підпорядкування) рад пропозиції щодо розміщення, будівництва житлово-цивільних, комунальних, промислових та інших об’єктів, створення інженерно-транспортної інфраструктури, виробництва будівельних матеріалів, виробів і конструкцій, розглядає і погоджує проекти конкретних об’єктів архітектури та надає замовникам висновки щодо їх затвердження;

7) координує на території району виконання науково-дослідних і проектно-вишукувальних робіт  у сфері містобудування;

8) організовує в порядку, що встановлюється управлінням містобудування , архітектури і розвитку інфраструктури обласної держадміністрації, створення і оновлення топографічних планів, призначених для складання генеральних планів ділянок будівництва об’єктів архітектури, підземних мереж і споруд до ділянок будівництва, а також вирішення інших інженерних питань, проведення розмічувальних робіт (крім встановлених меж земельних ділянок в натурі), винесення в натуру осей будівель, споруд і інших інженерних комунікацій, червоних ліній вулиць, доріг, здійснює систематизацію зазначених матеріалів, надає дозволи на виконання будівельних робіт та на проведення інженерних вишукувань для будівництва;

9) надає архітектурно-планувальні завдання та вихідні дані на проектування об’єктів архітектури для нового будівництва, розширення, реконструкції, реставрації, капітального ремонту, благоустрою території в порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України, готує дозволи на проведення цих робіт;

10) погоджує проекти розміщення та архітектурні рішення об’єктів благоустрою, монументального і монументально-декоративного мистецтва, зовнішньої реклами;

11) здійснює в установленому  законодавством порядку державний архітектурно-будівельний контроль;

12) здійснює в межах своїх повноважень охорону, контроль за використанням пам’яток архітектури і містобудування, палацово-паркових, паркових та історико-культурних ландшафтів;

13) надає  забудовникам необхідну документацію на будівництво та реконструкцію індивідуальних житлових будинків і господарських будівель у населених пунктах на території району, погоджує проекти забудови і благоустрою земельних ділянок, проекти житлових будинків, господарських будівель;

14) вносить відповідним органам пропозиції щодо прийняття згідно із законодавством рішень стосовно самовільно збудованих будинків та споруд;

15) організовує проведення в установленому порядку архітектурних та містобудівних конкурсів;

16) організовує ведення містобудівного кадастру населених пунктів на території району, забезпечує з цією метою проведення виконавчих зйомок для збудованих будинків, споруд та інженерних комунікацій, поповнення топографо-геодезичних і картографічних матеріалів;

17) створює і веде архів містобудівної документації, документів інспекції державного архітектурно-будівельного контролю, матеріалів містобудівного кадастру;

18) інформує населення через засоби масової інформації про розроблення містобудівних програм розвитку району, розміщення найважливіших об’єктів архітектури, організовує їх громадське обговорення;

19) забезпечує в установленому порядку своєчасний розгляд заяв, звернень та скарг громадян, інших суб’єктів містобудування з питань, що належать до його компетенції, та вживає відповідних заходів;

20) контролює діяльність виконавчих органів сільських, селищних, міської рад з питань містобудування та архітектури в межах повноважень, передбачених пунктом «б» частини першої статті 31 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» (280/97-ВР), у порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України;

21) бере участь у здійсненні державного контролю за використанням земель, визначених для містобудівних потреб, проведення грошової оцінки земель населених пунктів на території району;

22) сприяє впровадженню у проектах об’єктів архітектури прогресивних архітектурно-планувальних, конструктивних та інженерно-технічних рішень, що забезпечують ресурсозбереження, здійснення структурної перебудови та переорієнтації  виробничої будівельної бази на спорудження житла з використанням ресурсоощадних технологій та конструкцій, місцевих будівельних матеріалів;

23) координує в межах своєї компетенції діяльність підприємств, установ та організацій, які виконують роботи з підготовки і комплектування вихідних даних на проектування, надають інші послуги у сфері містобудування та архітектури

24) координує роботу, пов’язану з наданням населенню району житлово-комунальних послуг підприємствами – надавачами цих послуг незалежно від форми власності;

25) розробляє систему заходів для забезпечення стабільної роботи житлово-комунального господарства району в умовах надзвичайної ситуації і ліквідації їх наслідків;

26) здійснює в межах своєї компетенції контроль за станом експлуатації та утримання житлового фонду і об’єктів комунального господарства незалежно від форми власності;

27) вживає заходів до оснащення наявного житлового фонду засобами обліку та регулювання споживання води і теплової енергії згідно з загальнодержавними та регіональними програмами;

28) аналізує рівень цін і тарифів на продукцію, роботи і послуги житлово-комунального господарства та у разі потреби готує пропозиції щодо їх змін в установленому законодавством порядку;

29) розробляє пропозиції до проектів місцевих програм приватизації підприємств житлово-комунального господарства, що перебувають у комунальній власності;

30) сприяє прискоренню передачі об’єктів відомчого житлового фонду та комунального господарства у власність територіальних громад;

31) сприяє проведенню ефективної інвестиційної політики під час проектування, будівництва нових та реконструкції діючих об’єктів житлово-комунального господарства, здійснює контроль за їх будівництвом, бере участь у розробленні проектів благоустрою територій населених пунктів;

32) здійснює відповідно до законодавства контроль за організацією та якістю обслуговування населення підприємствами, установами та організаціями житлово-комунального господарства;

33) вживає заходів до поліпшення умов охорони праці на підприємствах, в установах та організаціях житлово-комунального господарства на території району;

34) виконує інші функції відповідно до законодавства.

Переглядів: 2379
 


Сторінка 1 з 3
<< Початок < Попередня 1 2 3 Наступна > Кінець >>

Українські новини

Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання