Головна
 

Посилання

Сайт Президента України
Верховна Рада України
Урядовий портал
Офіційний веб-сайт Нацдержслужби України
Київська обласна державна адміністрація
Укрінформ
Серпень 2017
П В С Ч П С Н
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      
серпня 2017


Друк

Відповідно до доручення Київської обласної державної адміністрації (п. 5.18 протоколу Київської обласної державної адміністрації від 27.07.2017 щодо забезпечення розробки та внесення на розгляд сесії районної ради проекту Програми розробки містобудівної документації в районі на 2017-2020 роки, керуючись Законами України «Про місцеві державні адміністрації», «Про основи містобудування», «Про регулювання містобудівної діяльності», враховуючи рішення колегії Сквирської райдержадміністрації від 06.04.2017 року:

1. Схвалити проект Програми розробки містобудівної документації в Сквирському районі на 2017-2020 роки (додається).

2. Першому заступнику голови райдержадміністрації в установленому порядку організувати подання райдержадміністрацією проекту Програми на розгляд і затвердження сесією Сквирської районної ради. Переглядів: 102

  Read More...



Друк

Переглядів: 43
 



Друк

31 серпня під керівництвом голови РДА Василя Васильовича Галюка відбулося засідання робочої групи з питань нагляду за проведенням робіт, фінансування яких здійснюється з державного та місцевих бюджетів.

До складу робочої групи увійшли перший заступник голови РДА Оксана Вікторівна Славінська, заступник голови РДА Ольга Юріївна Хлєбік, начальник відділу освіти Олександр Вікторович Заболотний, головний архітектор Сквирського району Ольга Яківна Гаврилюк, начальник райДУ Роман Петрович Скарбовійчук, начальник відділу з питань цивільного захисту, ліквідації наслідків Чорнобильської катастрофи та житлово-комунального господарства Сквирської РДА Микола Степанович Ворушило, начальник економічного відділу Сквирської РДА Олександр Петрович Пилюта, заступник міського голови Сергій Іванович Палієнко, завідувач сектору контролю та роботи зі зверненнями громадян апарату РДА Олена Аркадіївна Юрчук.

Залучення коштів в розвиток інфраструктури району стало можливим завдяки результативній співпраці керівників органів виконавчої влади, органів місцевого самоврядування з депутатами Київської обласної ради Василем Іллічем Скрипою, Леонідом Петровичем Глиняним, народними депутатами України Русланом Миколайовичем Сольваром, Віталієм Івановичем Гудзенком. Переглядів: 79

  Read More...



Друк

 

31 серпня 2017 року директор Сквирського районного центру зайнятості Кривуша Світлана Григорівна та заступник начальника Сквирського бюро правової допомоги Мельник Людмила Борисівна провели семінар для безробітних в Сквирському районному центрі зайнятості.

Присутніх було ознайомлено з функціями бюро правової допомоги, більш детально було акцентовано увагу на видах правових послуг, які включає в себе безоплатна вторинна правова допомога: захист від обвинувачення; здійснення представництва інтересів осіб, що мають право на безоплатну вторинну правову допомогу, в судах, інших державних органах, органах місцевого самоврядування, перед іншими особами; складення документів процесуального характеру.

Учасникам заходу були роздані інформаційні матеріали про роботу бюро правової допомоги.

 

Переглядів: 51
 



Друк

 

 

Кривошиїнський голова сільської ради Дубець Віктор Іванович та директор ДП «Кліринг-Агро» Ковтонюк Анатолій Іванович 11 серпня 2017 року привітали жительку села Кривошиїнці - ровесницю заснування Київської області Очеретяну Любов Петрівну, з її 85річчям.

 

 

Переглядів: 52
 



Друк

Відповідно до п. 2 ст. 13, п. п. 1, 5 ст. 23 Закону України “Про місцеві державні адміністрації”, Закону України “Про державну соціальну допомогу малозабезпеченим сім’ям”, на виконання постанови Кабінету Міністрів України від 21.10.1995 № 848 „Про спрощення Порядку надання населенню субсидій для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг, придбання скрапленого газу, твердого та рідкого пічного побутового палива”, постанови Кабінету Міністрів України від 29.01.2003 року № 117 «Про Єдиний державний автоматизований реєстр осіб за видами пільг», врахувавши рішення засідання комісії з питань субсидії, соціальних допомог та пільг (протокол № 9 від 15.08.2017 р.):

1. Призначити субсидію на оплату житлово-комунальних послуг:

за наявності осіб, які зареєстровані, але фактично не проживають (п. 7 пост. КМУ № 848):

на одну особу:

Рачківській Ніні Миколаївні, м. Сквира;

Добровольському Віталію Володимировичу, м. Сквира;

Кульчицькому Олегу Миколайовичу, м. Сквира;

Миронській Ніні Володимирівні, м. Сквира;

Товстенко Лідії Петрівні, с. Токарівка;

Бойко Ніні Мусіївні, с. Шамраївка;

на дві особи:

Маслєнікову Олегу Миколайовичу, м. Сквира;

Старіковій Наталії Іванівні, м. Сквира;

Грищенко Марії Григорівні, с. Чубинці;

Трофименко Катерині Василівні, с. Безугляки;

Барському Олександру Миколайовичу, с. Горобіївка;

Стаднику Віктору Івановичу, с. Лаврики;

2

на чотири особи:

Мінчику Михайлу Кононовичу, с. Шамраївка.

2. Про надання субсидії на придбання скрапленого газу, твердого та рідкого пічного побутового палива:

за наявності осіб, які зареєстровані, але фактично не проживають (п.7 пост. КМУ №848):

на одну особу:

Шабатин Світлані Валентинівні, с. Безпечна;

Козловій Людмилі Рудольфівні, с. Андріївка;

на три особи:

Слободенюк Наталії Олександрівні, с. Малі Лисовці;

Жачко Ользі Миколаївні, с. Лаврики;

на чотири особи:

Карпенко Олені Петрівні, с. Шамраївка.

3. Про призначення державної соціальної допомоги малозабезпеченим сім‘ям:

абзац 1 пункту 10 постанови КМУ № 250, за наявності членів сім‘ї, які не працюють:

Грабовській Світлані Петрівні, с. Чубинц.

4. Відмовити і призначенні державної соціальної допомоги малозабезпеченим сім’ям:

Шельменко Тетяні Вікторівні, м. Сквира;

Клібащук Антоніні Вікторівні, с. Кривошиїнці

Голова адміністрації В.В. Галюк

Переглядів: 43
 



Друк

Про розроблення детального плану території

частини земельної ділянки площею 7,5189 га,

яка знаходиться у власності ФГ «Ященко А.М.»,

розташованої на території Пищиківської сільської

ради Сквирського району за межами населеного пункту

Відповідно до ст. ст. 13, 20 Закону України «Про місцеві державні адміністрації», ст. ст. 8, 10, 16, 19, 21 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності», розглянувши клопотання ФГ «Ященко А.М.» з доданими документальними матеріалами щодо розробки детального плану території частини власної земельної ділянки, орієнтовною площею 1,0 га із загальної площі 7,5189 га, цільове призначення якої – для іншого сільськогосподарського призначення, розташованої за адресою: с. Пищики, вул. Миру, 113-б на території Пищиківської сільської ради Сквирського району за межами населеного пункту, на якій розміщені існуючі власні нежитлові будівлі загальною площею 5329,1 м2, в тому числі кормоцех-телятник, для вирішення в установленому порядку питання зведення до нього навісу із збірно-розбірних конструкцій для зберігання зерна та іншої сільськогосподарської продукції та зведення вагової із адмінприміщеннями з метою створення сприятливих умов для розвитку фермерського господарства, враховуючи погодження Пищиківської сільської ради (лист № 313 від 18.08.2017):

1. Розробити детальний план території (далі - ДПТ) частини власної земельної ділянки, орієнтовною площею 1,0 га із загальної площі 7,5189 га, яка знаходиться у власності ФГ «Ященко А.М.», цільове призначення якої – для іншого сільськогосподарського призначення, розташованої за адресою: с. Пищики, вул. Миру, 113-б на території Пищиківської сільської ради за межами населеного пункту, для вирішення в установленому порядку питання зведення до розміщеної на земельній ділянці навісу із збірно-розбірних конструкцій для зберігання зерна та іншої сільськогосподарської продукції та зведення вагової із адмінприміщеннями.

2. Звернутися до Київської обласної державної адміністрації щодо визначення державних інтересів для їх врахування під час розроблення ДПТ.

2

3. Фінансування робіт по розробленню ДПТ здійснити за рахунок коштів інвестора - ФГ «Ященко А.М.» відповідно до його клопотання.

4. Сектору містобудування та архітектури райдержадміністрації організувати розроблення ДПТ, проведення громадських слухань щодо врахування громадських інтересів при його розробленні та подання його на розгляд архітектурно-містобудівній раді при Департаменті містобудування та архітектури Київської обласної державної адміністрації.

5. Оприлюднити розпорядження шляхом його опублікування в засобах масової інформації, а також розміщення на офіційному веб-сайті адміністрації відповідно до Закону України «Про доступ до публічної інформації».

6. Після розробки, узгодження та громадського обговорення ДПТ з протоколом архітектурно-містобудівної ради подати його на затвердження Сквирській районній державній адміністрації.

7. Контроль за виконанням цього розпорядження залишаю за собою.

Голова адміністрації В.В. Галюк

Переглядів: 48
 



Друк

Відповідно до Законів України „Про місцеві державні адміністрації”, „Про охорону навколишнього природного середовища”, „Про відходи”, Порядку розроблення, прийняття Київських обласних комплексних та цільових програм, моніторингу та звітності про їх виконання, затвердженого рішенням Київської обласної ради від 23 грудня 2016 року № 214-11-VII, Стратегії розвитку Київської області на період до 2020 року, затвердженої рішенням Київської обласної ради від 04 грудня 2014 року № 856-44-VI, розпорядження голови Київської обласної державної адміністрації від 09 березня 2017 року № 85 „Про ініціювання розробки проекту Програми охорони довкілля та раціонального використання природних ресурсів Київської області на 2017-2018 роки”, розпорядження голови Київської облдержадміністрації від 19.05.2017 №273 «Про схвалення проекту Програми охорони довкілля та раціонального використання природних ресурсів Київської області на 2017-2018 роки» та з метою поліпшення екологічного стану району, забезпечення гармонійних суспільних відносин, а також екологічно врівноваженого i збалансованого співіснування людей в умовах повноцінного навколишнього природного середовища:

1. Схвалити проект Програми охорони довкілля та раціонального використання природних ресурсів Сквирського району на 2017-2018 роки (далі – Програма), що додається.

2. Першому заступнику голови Сквирської райдержадміністрації Славінській О.В. забезпечити подання райдержадміністрацією проекту Програми на затвердження Сквирській районній раді.

3. Після затвердження Сквирською районною радою в установленому порядку Програми:

3.1. управлінню фінансів райдержадміністрації при внесенні змін до місцевих бюджетів на 2017 рік та наступні роки, за поданням головних розпорядників коштів, передбачати видатки на реалізацію Програми, виходячи з реальних можливостей бюджету та його пріоритетів;

3.2. структурним підрозділам райдержадміністрації, територіальним органам виконавчої влади в Сквирському районні, районним установам та організаціям, міській та сільським радам забезпечити безумовне виконання Програми;

3.3. міськсільвиконкомам інформувати райдержадміністрацію про хід виконання заходів Програми до 07 числа місяця, наступного за звітним періодом;

3.4. рекомендувати органам місцевого самоврядування при формуванні показників місцевих бюджетів на відповідні роки передбачати кошти на фінансування заходів Програми, виходячи з реальних можливостей та пріоритетів.

4. Контроль за виконанням цього розпорядження покласти на першого заступника голови райдержадміністрації Славінську О.В.

Голова адміністрації В.В. Галюк

СХВАЛЕНО

Розпорядження голови Сквирської

районної державної адміністрації

19 серпня 2017 року № 508

Програма

охорони довкілля та раціонального використання

природних ресурсів Сквирського району на 2017-2018 роки

м. Сквира

2017 рік


ЗМІСТ

стор.

1.

2.

«Паспорт Програми охорони довкілля та раціонального використання 3 природних ресурсів Сквирського району на 2017-2018 роки»

Визначення проблеми, на розв’язання якої спрямована програма 4

3.

Визначення мети програми 5

4.

5.

Обґрунтування шляхів і засобів розв’язання проблеми, обсягів та джерел фінансування, строки та етапи виконання програми 6

Перелік завдань (напрямів), заходів програми та результативні показники 6

6.

7.

8.

Очікуванні результати виконання програми, визначення її ефективності 7

Координація та контроль за ходом виконання програми 7

Додаток 1

«Напрями діяльності та заходи програми охорони довкілля та раціонального використання природних ресурсів Сквирського району на 2017-2018 роки» 8


ПАСПОРТ

Програми охорони довкілля та раціонального використання природних ресурсів Сквирського району на 2017-2018 роки

1.

Ініціатор розроблення програми

Сквирська районна державна адміністрація

2.

Дата, номер і назва розпорядчого документа органу виконавчої влади про розроблення програми

Розпорядження голови Київської обласної державної адміністрації від 19.05.2017 № 273 «Про схвалення проекту Програми охорони довкілля та раціонального використання природних ресурсів Київської області на 2017-2018 роки»

3.

Розробник програми

Сквирська районна державна адміністрація

4.

Співрозробники програми

Міськсільвиконкоми та організації

5.

Відповідальний виконавець програми

Сквирська районна державна адміністрація

6.

Учасники програми

Міськсільвиконкоми, відділ освіти райдержадміністрації

7.

Термін реалізації програми

2017-2018 роки

7.1.

Етапи виконання програми (для довгострокових програм)

І етап

8.

Перелік місцевих бюджетів, які беруть участь у виконанні програми (для комплексних програм)

Обласний бюджет (у тому числі обласний фонд охорони навколишнього природного середовища), бюджети органів місцевого самоврядування (у тому числі місцеві фонди охорони навколишнього природного середовища), інші кошти

9.

Загальний обсяг фінансових ресурсів, необхідних для реалізації програми, всього,

12 736,37 тис. грн.

у тому числі:

9.1

коштів державного бюджету

(державний фонд ОНПС)

800,0 тис. грн.

(2017 р. – 0 тис. грн.)

(2018 р. – 800,0 тис. грн.)

коштів обласного бюджету

3861,87 тис. грн.

(2017 р. – 3861,87 тис. грн.)

(2018 р. – 0 тис. грн.)

у тому числі:

кошти обласного фонду охорони навколишнього природного середовища

6 292 тис. грн.

(2017 р. – 4842,0 тис. грн.)

(2018 р. – 1450 тис. грн.)

коштів інших місцевих бюджетів

1 009,5 тис. грн.

(2017 р. – 940,5 тис. грн.)

(2018 р. – 69,0 тис. грн.)

коштів інших джерел

773,0 тис. грн.

(2017 р. – 526,0 тис. грн.)

(2018 р. – 247,0 тис. грн.)


Визначення проблеми, на розв’язання якої спрямована програма

Загострення соціальних, економічних та екологічних проблем обумовлює актуальність впровадження в районні принципів та засад сталого розвитку. Сталим є розвиток, який задовольняє потреби сучасності, не ставлячи під загрозу здатність майбутніх поколінь задовольняти їх потреби. Пріоритетним напрямом сталого розвитку району є забезпечення гармонійних суспільних відносин, а також екологічно врівноваженого i збалансованого співіснування людей в умовах повноцінного навколишнього природного середовища.

Першочергова увага до охорони навколишнього природного середовища, раціонального використання природних ресурсів, забезпечення екологічної безпеки життєдіяльності населення – невід’ємна умова сталого розвитку регіону і країни в цілому. Саме тому на території району повинна здійснюватися політика, спрямована на досягнення гармонійної взаємодії суспільства і природи, на охорону, раціональне використання і відтворення природних ресурсів.

Соціально-економічний розвиток району тісно і нерозривно пов’язаний з екологічним станом довкілля, наявністю екологічних проблем та ризиків у районі.

Значною мірою стан довкілля в районі обумовлюється методами ведення сільського та лісового господарства, впливом промислових підприємств та об’єктів муніципальної інфраструктури населених пунктів.

На території району залишилось на зберіганні 10,4 т. непридатних та заборонених до використання хімічних засобів захисту рослин. У 2016 році проведено часткове перезатарення та обмеження доступу до непридатних до використання та заборонених до застосування пестицидів та ядохімікатів, які знаходяться на території хімскладу бувшого радгоспу «Сквирський».

Потребують вирішення питання щодо завершення робіт з очищення району від залишків непридатних та заборонених до використання пестицидів та агрохімікатів, створення сучасної системи захисту сільських населених пунктів і сільськогосподарських угідь від підтоплення.

У зв’язку з цим, метою розробки Програми є забезпечення раціонального використання та відтворення природних ресурсів району, зменшення забруднення навколишнього природного середовища, збереження здоров’я населення.

Стан довкілля обумовлюється впливом на нього усіх суб’єктів природокористування. Відповідно, інтегрований еколого-економічний ефект природоохоронних заходів в районі залежить від послідовності і результативності дій усіх суб’єктів господарської діяльності, а також від ефективності системи управління в цій сфері.

У районі відсутні значні промислові підприємства, але однією з основних причин забруднення атмосферного повітря є низький рівень оснащення джерел викидів пилогазоочисним обладнанням. Значно впливає на забруднення атмосфери відсутність установок по вловлюванню газоподібних сполук, а саме: діоксиду сірки, діоксиду азоту, оксиду вуглецю, летючих органічних сполук та інших. Зазначені речовини надходять в повітря від котелень, які працюють на кам'яному вугіллі, тощо.

Автотранспорт, як і раніше є найбільшим забруднювачем атмосферного повітря Сквирського району. У відпрацьованих газах автомобільних двигунів налічується біля 100 різних компонентів, більшість з яких токсичні. Великий обсяг викидів від автотранспорту пояснюється, насамперед, збільшенням кількості приватного автотранспорту, експлуатацією технічно–застарілого автомобільного парку, використанням палива низької якості, аварійним станом доріг.

Основними напрямами зменшення надходження забруднюючих речовин в атмосферне повітря є, насамперед виконання природоохоронних заходів та впровадження сучасних технологій очищення викидів.

Зменшення шкідливих викидів від пересувних джерел можливе за рахунок збільшення використання неетильованого бензину, посилення контролю за токсичністю відпрацьованих газів автомобільних двигунів, будівництва об'їзних автошляхів для транзитного транспорту.

Гострою в Сквирському районі залишається проблема забруднення поверхневих вод. Забруднюючі речовини надходять у водні об¢єкти зі стічними водами, поверхневим стоком міста, підприємств та сільськогосподарських угідь, а також з атмосферними опадами. Головними забруднювачами водних ресурсів є комунальні, сільськогосподарські підприємства. Очищення стічних вод слід передбачити всюди, де вони утворюються.

Досягнення ефективного рівня заходів з охорони навколишнього природного середовища, що здійснюються органами виконавчої влади можливе лише за умови широкої підтримки їх громадськістю. Для цього Програмою передбачено здійснення низки загально просвітницьких заходів екологічної спрямованості. Насамперед це проведення круглих столів, семінарів, проведення різноманітних конкурсів за природною тематикою для дітей Сквирщини – ще один зі способів пропаганди та екоосвіти, видавництво інформаційних матеріалів, інформаційних щитів, проектування макетів та видавництво буклетів.

Програма охорони довкілля та раціонального використання природних ресурсів Сквирського району на 2017-2018 роки – це система принципів, пріоритетних напрямів та конкретних заходів у сфері охорони навколишнього природного середовища.

Визначення мети програми

Метою програми є ліквідація негативного впливу накопичених непридатних та заборонених до використання хімічних засобів захисту рослин на навколишнє природне середовище району та здоров’я людей, зменшення забруднення навколишнього природного середовища, забезпечення раціонального використання та відтворення природних ресурсів району, захист сільських населених пунктів і сільськогосподарських угідь від підтоплення, збереження здоров’я населення та проведення інформаційного забезпечення природоохоронної діяльності.

Обґрунтування шляхів і засобів розв’язання проблеми, обсягів та джерел фінансування, строки та етапи виконання програми.

Розв’язати проблему, яка пов’язана з утилізацією непридатних та заборонених до використання хімічних засобів захисту рослин можливо шляхом їх вивезення з території району на утилізацію з дотриманням екологічних вимог.

З метою захисту сільських населених пунктів і сільськогосподарських угідь від підтоплення необхідне виконання робіт з берегоукріплення та регулювання русел річок, будівництва та реконструкції гідротехнічних споруд, захисних дамб, розчищення русел річок, упорядкування водоохоронних зон та прибережних захисних смуг, розроблення схем комплексного протипаводкового захисту територій від шкідливої дії вод, удосконалення методів і технічних приладів для проведення гідрометеорологічних спостережень, прогнозування паводків.

Для забезпечення раціонального використання та відтворення природних ресурсів району потрібно проводити повне і своєчасне лісовідтворення вирубаних площ на рубках головного користування; проведення лісорозведення на непридатних для сільськогосподарського використання земель; недопущення незапланованих та самовільних вирубок.

Проведення природоохоронних акцій та заходів з озеленення міста і сіл забезпечить збільшення зелених насаджень у населених пунктах району, створить оптимальні умови існування людини в місцях проживання і праці, забезпечують раціональний відпочинок і відновлення сил.

Загальний обсяг фінансування Програми та у розрізі джерел, викладено у Паспорті Програми охорони довкілля та раціонального використання природних ресурсів Сквирського району на 2017-2018 роки.

Джерела фінансування та орієнтовані обсяги визначено у Додатку № 1.

Програма розрахована на 2 роки, термін реалізації Програми 2017-2018 роки.

Перелік завдань (напрямів), заходів програми та результативні показники.

Програмою визначено такі напрямки діяльності на 2017-2018 роки, а саме:

захист сільських населених пунктів і сільськогосподарських угідь від шкідливої дії вод;

вивезення на утилізацію непридатних та заборонені до використання хімічних засобів захисту рослин та тари від них, заходи із очищення та рекультивації місць (земель), де зберігались пестициди.

охорона водних ресурсів;

озеленення та просвітницька діяльність;

проведення заходів з ліквідації наслідків техногенного впливу на лісові насадження.

Фінансування заходів Програми здійснюється за рахунок державного бюджету (державний фонд ОНПС), обласного бюджету, у тому числі обласного фонду охорони навколишнього природного середовища, місцевих бюджетів та інших джерел фінансування, не заборонених законодавством.

Детальна інформація про напрями діяльності та заходи Програми охорони довкілля та раціонального використання природних ресурсів Сквирського району на 2017-2018 роки, очікуваний результат наведени у додатку 1.

Очікувані результати виконання програми, визначення її ефективності.

Виконання заходів Програми надасть змогу:

зменшити шкідливий вплив непридатних та заборонених до використання хімічних засобів захисту рослин на навколишнє середовище та здоров’я людей;

очистити територію району від непридатних до використання пестицидів та тари від них;

вивільнити площі земельних ділянок, відведених для їх зберігання;

забезпечити ефективний захист територій та населення від шкідливої дії вод;

покращити благоустрій та озеленення територій;

підвищити екологічну свідомість громадян.

З метою збільшення кількості зелених насаджень у населених пунктах району необхідним є проведення екологічних акцій “День довкілля”, “Посади дерево”, весняного двомісячника та осінього місячника благоустрою населених пунктів а також озеленення міста і сіл Сквирського району.

Проведення еколого-просвітницьких заходів в районі сприятиме підвищенню рівня екологічної свідомості громадян,першочергово за рахунок учнівської та студентської молоді.

Координація та контроль за ходом виконання програми

Координацію та контроль за ходом виконання Програми здійснює Сквирська районна державна адміністрація.

Сквирська районна державна адміністрації звітується про виконання програми департаменту екології та природних ресурсів облдержадміністрації щоквартально (з наростаючим підсумком), до 10 числа наступного місяця після звітного періоду.

Обсяг фінансування Програми уточнюється щороку під час складання проекту районного бюджету на відповідний рік з урахуванням їх можливостей.

Контроль за цільовим та ефективним використанням коштів покладається на розпорядників коштів, замовників заходів та виконавців робіт.


Додаток до Програми

Напрями діяльності та заходи програми охорони довкілля та раціонального

використання природних ресурсів Сквирського району на 2017-2018 роки

№ з/п

Назва напрямку діяльності (пріоритетні завдання)

Перелік заходів програми

Термін вико-нання заходу

Виконавці

Джерела фінансування

Орієнтовні обсяги фінансування (вартість), тис. грн.

Очікуваний результат

2017

2018

1

2

3

4

5

6

7

8

9

1

Будівництво реконструкція та капітальний ремонт гідротехнічних споруд

Реконструкція гідротехнічної споруди та дамби на р. Роставиця з метою захисту від підтоплення і затоплення с. Таборів Сквирського району

2017

Департамент екології та природних ресурсів КОДА

Усього

- державний бюджет

- обласний бюджет(обласний фонд охорони навколишнього природного середовища)

- місцеві бюджети

- інші джерела

818,0

818,0

Захист від підтоплення територій

с. Таборів

2

Будівництво реконструкція та капітальний ремонт гідротехнічних споруд

Реконструкція гідротехнічних споруд Шамраївського водосховища з метою захисту від підтоплення території

с. Шамраївка Сквирського району.

2017

Департамент екології та природних ресурсів КОДА

Усього

- державний бюджет

- обласний бюджет(обласний фонд охорони навколишнього природного середовища)

- місцеві бюджети

- інші джерела

100,0

100,0

Захист від підтоплення територій

с. Шамраївка

3

Розчищення та регулювання русел річок і водойм з метою захисту від шкідливої дії вод

Роботи, пов’язані з поліпшенням технічного стану та благоустрою водойми з метою захисту від підтоплення с. Пустоварівка Сквирського району

2018

Департамент екології та природних ресурсів КОДА

Усього

- державний бюджет

- обласний бюджет(обласний фонд охорони навколишнього природного середовища)

- місцеві бюджети

- інші джерела

500,0

500,0

Поліпшення технічного стану та благоустрою водойми та захисту від підтоплення території с. Путоварівка

4

Розчищення та регулювання русел річок і водойм з метою захисту від шкідливої дії вод

Роботи повязані з поліпшенням технічного стану та благоустрою водойми в с.Шамраївка Сквирського району з метою захисту від підтоплення

2017-2018

Департамент екології та природних ресурсів КОДА

Усього

- державний бюджет

- обласний бюджет(обласний фонд охорони навколишнього природного середовища)

- місцеві бюджети

- інші джерела

500,0

500,0

1000,0

1000,0

Поліпшенням технічного стану

та благоустрою водойми, захист від підтоплення території с. Шамраївка

5

Розчищення та регулювання русел річок і водойм з метою захисту від шкідливої дії вод

Роботи, повязані з поліпшенням технічного стану та благоустрою водойми в с.Великі Єрчики Сквирського району з метою захисту від підтоплення

2017

Департамент екології та природних ресурсів КОДА

Усього

- державний бюджет

- обласний бюджет(обласний фонд охорони навколишнього природного середовища)

- місцеві бюджети

- інші джерела

974,0

974,0

Поліпшенням технічного стану та благоустрою водойми в с.Великі Єрчики

6

Розчищення та регулювання русел річок і водойм з метою захисту від шкідливої дії вод

Заходи щодо відновлення і підтримання сприятливого гідрологічного режиму та санітарного стану р. Домантівка з метою захисту від підтоплення і затоплення територій с. Домантівка Сквирського району

2017-2018

Департамент екології та природних ресурсів КОДА

Усього

- державний бюджет

- обласний бюджет(обласний фонд охорони навколишнього природного середовища)

- місцеві бюджети

- інші джерела

450,0

450,0

450,0

450,0

Захист від підтоплення і затоплення територій с. Домантівка

7

Розчищення та регулювання русел річок і водойм з метою захисту від шкідливої дії вод

Покращення гідрологічного режиму р.Сквирка з метою захисту від підтоплення та затоплення територій Сквирскього району

2017

Департамент екології та природних ресурсів КОДА

Усього

- державний бюджет

- обласний бюджет(обласний фонд охорони навколишнього природного середовища)

- місцеві бюджети

- інші джерела

1500,0

1500,0

Захист від підтоплення та затоплення територій Сквирскього району

8

Заходи щодо поводження з небезпечними відходами

Знешкодження непридатних для використання пестицидів та тари від них у районі

2017-2018

Департамент екології та природних ресурсів КОДА

Усього

-державний бюджет (державний фонд ОНПС)

-місцевий бюджет

830,0

800,0

30,0

Покращення екологічної ситуації в районі Недопущення подальшого забруднення навколишньо-го природного середовища пестицидами і мінімізація їх негативного впливу на здоров’я населення”

9

Охорона водних ресурсів

Відновлення, підтримання сприятливого гідрологічного режиму та санітарно-екологічного стану річки Роставиця, боротьба з шкідливою дією води (очищення русла річки від плавунів, комишу та дерев, укріплення берегів)

с. Шамраївка

2017-2018

Департамент екології та природних ресурсів КОДА,

Шамраївська сільська рада

Усього

- державний бюджет

- обласний бюджет

- місцеві бюджети

- інші джерела

4543,37

3861,87

681,5

0,000

Захист від підтоплення території с. Шамраївка, збереження водного балансу, забезпечення належної якості і достатної кількості питної води.

10

Охорона водних ресурсів

Санітарна очистка прибережних смуг річки Роставиця та водоймищ села Шамраївка

2017-2018

Шамраївська сільська рада, ТДВ Шамраївький цукровий завод

Усього

- державний бюджет

- обласний бюджет

- місцеві бюджети

- інші джерела

8,0

3,0

5,0

8,0

3,0

5,0

Покращення стану зелених насаджень, розширення паркових зон.

11

Охорона водних ресурсів

Укріплення берега ставка в с. Мовчанівка

2018

Мовчанівська сільська рада

Усього

- державний бюджет

- обласний бюджет

- місцевий бюджет

- інші джерела

20,0

20,0

Усунення розмиву ставка

12

Охорона водних ресурсів

Укріплення дамби в с. Ульянівка

2017

Мовчанівська рада

Усього

- державний бюджет

- обласний бюджет

- місцевий бюджет

- інші джерела

5,0

5,0

Налагодження проїзду

13

Охорона водних ресурсів

Відновлення та підтримання сприятливого санітарно-екологічного стану водоймищ на території Камяногребельської сільської ради,

санітарна очистка прибережних смуг водоймищ

2017-2018

Камяногребельська сільська рада,

БуВР р. «Рось»

Орендарі

Усього

- державний бюджет

- обласний бюджет

- місцевий бюджет

- інші джерела

3,0

3,0

7,0

7,0

Очистка прибережних смуг водоймищ

14

Охорона водних ресурсів

Очищення ставків, річок с. Шапіївська.

2018

Шапіївська сільська рада Орендарі, ГО рибалок

Усього

- державний бюджет

- обласний бюджет

- місцевий бюджет

- інші джерела

10,0

10,0

Запобігання забрудненню ґрунтів, поверхневих та підземних вод

15

Охорона водних ресурсів

Укріплення берегів ставків,річок с. Шапіївка

2018

Шапіївська сільська рада Орендарі, ГО рибалок

Усього

- державний бюджет

- обласний бюджет

- місцевий бюджет

- інші джерела

15,0

15,0

Запобігання зсову грунтів забрудненню поверхневих та підземних вод

16

Охорона водних ресурсів

Запобігання підтоплення талими водами вулиць Лісова та Вишнева в с. Пустоварівка

2017

Виконком Пустоварівської сільської ради.

Усього

- державний бюджет

- обласний бюджет

- місцевий бюджет

- інші джерела

200,0

200,0

Запобігання підтоплення вулиць

17

Охорона водних ресурсів

Очищення ставка с. Малі Єрчики

2018

Виконком Малоєрчиківської сільської ради

Усього

- державний бюджет

- обласний бюджет

- місцевий бюджет

- інші джерела

50,0

50,0

Усунення замулення ставка

18

Охорона водних ресурсів

Поліпшення технічного стану та благоустрою гідротехнічної споруди с. Великі Єрчики

2017

Виконком Великоєрчиківської сільської ради

Усього

- державний бюджет

- обласний бюджет

- місцеві бюджети

- інші джерела

366,0

366,0

Контроль рівня води в ставку

19

Охорона водних ресурсів

Очищення ставків, укріплення берегів ставків, с. Домантівка

2017-2018

Виконком Домантівської сільської ради

Усього

- державний бюджет

- обласний бюджет

- місцевий бюджет

- інші джерела

1,0

1,0

3,0

3,0

Зменшення забруднення навколишнього природного середовища, грунтів, підземних вод.

20

Охорона водних ресурсів

Відновлення каналів відводу поверхневих вод в с. Цапіївка

2017

Виконком Кривошиїнської сільської ради

Усього

- державний бюджет

- обласний бюджет

- місцевий бюджет

- інші джерела

25,0

25,0

Ліквідація підтоплення житлових будинків в с. Цапіївка

21

Охорона водних ресурсів

Прибирання прибережної території водосховища с. Тарасівка

2017-2018

Виконком Тарасіської сільської ради, БУВР р. Рось

Усього

- державний бюджет

- обласний бюджет

- місцевий бюджет

- інші джерела

2,0

2,0

2,0

2,0

Запобігання забрудненню ґрунтів, поверхневих та підземних вод

22

Охорона водних ресурсів

Очищення ставків с. Великополовецьке

2018

Виконком Великополовецьвої сільської ради, ВАТ « Сквираплемрибгосп»

Усього

- державний бюджет

- обласний бюджет

- місцевий бюджет

- інші джерела

3,0

3,0

Контроль за використанням водних ресурсів

23

Озеленення та просвітницька діяльність

Озеленення центру села Шамраївка (розбивка клумб)

2017

Шамраївська сільська рада

Усього

- державний бюджет

- обласний бюджет

- місцеві бюджети

- інші джерела

10,0

10,0

3,0

3,0

Покращення стану зелених насаджень

24

Озеленення та просвітницька діяльність

Утримання в належному стані узбіччя центральних доріг (обкошування, ліквідація стихійних сміттєзвалищ) населених пунктів району

2017

Міськсільвиконкоми

Усього

- державний бюджет

- обласний бюджет

- місцеві бюджети

- інші джерела

56,0

28,0

28,0

56,0

28,0

28,0

Запобігання утворення стихійних сміттєзвалищ

25

Озеленення та просвітницька діяльність

Проведення екологічних заходів « День довкілля», «Посади дерево» на території району

2017-2018

Міськсільвиконкоми, відділ освіти райдержадміністрації

Усього

- державний бюджет

- обласний бюджет

- місцевий бюджет

- інші джерела

30,0

30,0

30,0

30,0

Підвищення рівня екологічної свідомості громадян.Збільшення зелених зон та зелених насаджень.

26

Озеленення та просвітницька діяльність

Брейн-ринги на екологічні теми, бесіди екологічного спрямування

2017-2018

Відділ освіти райдержадміністрації

Усього

- державний бюджет

- обласний бюджет

- місцевий бюджет

- інші джерела

1,0

1,0

1,0

1,0

Формування почуття відповідальності за стан природного середовища

27

Озеленення та просвітницька діяльність

Благоустрій зелених зон та озеленення сіл району

2017-2018

Міськсільвиконкоми

Усього

- державний бюджет

- обласний бюджет

- місцевий бюджет

- інші джерела

28,0

28,0

28,0

28,0

Покращення екологічного стану населеного пункту.

28

Проведення заходів з ліквідації наслідків техногенного впливу на лісові насадження

Ліквідація аварійних дерев та сухостою,висадження дерев, кущів і квітів.

2017-2018

Міськсільвиконкоми

Усього

- державний бюджет

- обласний бюджет

- місцевий бюджет

- інші джерела

50,0

50,0

50,0

50,0

Покращення стану зелених насаджень, розширення паркових зон.

Керівник апарату райдержадміністрації В.Л. Салтанюк

Переглядів: 74
 



Друк

Відповідно до Закону України «Про місцеві державні адміністрації», «Про сприяння соціальному становленню та розвитку молоді в Україні» та згідно з телефонограмою Київської облдержадміністрації від 17.08.2017 № 408 «Про вручення паспортів громадянина України»:

1. Відрядити головного спеціаліста сектору молоді та спорту райдержадміністрації Немержицьку Інну Леонідівну 23 серпня 2017 року в м. Київ на урочисте вручення головою Київської обласної державної адміністрації паспортів громадянина України шістнадцятирічним юнакам та дівчатам. Разом з нею одного представника активної молоді району.

2. Відповідальність за збереження життя та здоров’я представника активної молоді покласти на головного спеціаліста сектору молоді та спорту райдержадміністрації Немержицьку Інну Леонідівну.

3. Витрати в межах асигнувань на розвиток програм КПКВК 0313143, КЕКВ 2282 передбачені кошторисом, що додається (додаток).

4. Контроль за виконанням цього розпорядження покласти на заступника голови райдержадміністрації Хлєбік О.Ю.

Голова адміністрації В.В. Галюк

Переглядів: 39
 



Друк

Відповідно до Закону України „Про місцеві державні адміністрації”, розпорядження виконуючої обов’язки голови райдержадміністрації від 10.08.2017 № 475 «Про розподіл обов’язків між головою, заступниками голови Сквирської районної державної адміністрації»:

Внести зміни до складу Консультативної ради з питань поліпшення соціального захисту ветеранів війни в Сквирському районі, утвореної розпорядженням голови райдержадміністрації від 01.08.2017 № 331, а саме:

1. Увести до складу Консультативної ради:

Хлєбік Ольгу Юріївну – заступника голови Сквирської райдержадміністрації, голову ради;

Носанчук Тетяну Володимирівну – начальника відділу Сквирського відділу обслуговування громадян Сквирського об’єднаного управління Пенсійного фонду;

Колесник – Гавронську Наталію Володимирівну – головного лікаря комунального закладу Сквирської районної ради «Центр первинної медико-санітарної допомоги».

2. Вивести із складу Консультативної ради:

Славінську Оксану Вікторівну - першого заступника голови Сквирської райдержадміністрації;

Ібатову Людмилу Станіславівну – заступника начальника управління Пенсійного фонду України в Сквирському районі;

Григоренко Людмилу Володимирівну.

Голова адміністрації В.В. Галюк

Переглядів: 32
 


Сторінка 1 з 22
<< Початок < Попередня 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Наступна > Кінець >>

Українські новини

Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання

Joomla Templates by Joomlashack