Головна
 

Посилання

Сайт Президента України
Верховна Рада України
Урядовий портал
Офіційний веб-сайт Нацдержслужби України
Київська обласна державна адміністрація
Укрінформ
Жовтень 2017
П В С Ч П С Н
            1
2 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          
Вівторок, 03 жовтня 2017


Друк

 

3 жовтня 2017 року за участю першого заступника голови Сквирської райдержадміністрації Оксани Славінської, начальника відділу економіки Сквирської РДА Олександра Пилюти відбувся об’їзд об’єктів інфраструктури, реконструкція та ремонт яких здійснюється за кошти обласного та місцевого бюджетів.

Вартість капітального ремонту Сквирського дитсадка №6 «Ромашка» складає 3 мільйони 336 тисяч 406 грн., з них кошти обласного бюджету – 2 мільйони 669 тисяч 125 грн., районного бюджету – 667 тисяч 281 грн. Підрядник - ТОВ «Перспектива» (м. Біла Церква). На об’єкті працює 3 бригади. До робіт приступили на початку вересня. Вже замінено понад 80% вікон та дверей дитячого садочка, утеплено, поштукатурено та пофарбовано біля 15 % фасаду. Роботи виконуються під пильним контролем завідуючої дитсадком Лариса Кульбабенко, яка, зокрема, стурбована тим, що територія дитячого закладу є прохідною – жителі міста пішки, на велосипедах, мопедах, мотоциклах, часто-густо з косами, іншим реманентом рухаються через двір дитсадка, що створює незручності вихованцям «Ромашки», змушує особливо непокоїтися вихователів, адміністрацію закладу.

Переглядів: 64
  Read More...



Друк

 

03 жовтня з метою вдосконалення професійних навичок та вмінь на базі 7-ї Державної пожежно-рятувальної частини м. Сквира проведено заняття за темою : «В’язання рятувальних вузлів та в’язання подвійної рятувальної петлі на потерпілого»

Подібні заняття з особовим складом проводяться для постійної готовності до дій за призначенням, вдосконалення професійної майстерності, перевірки фактичного рівня теоретичних знань та практичних навичок необхідних для виконання поставлених завдань.

Сквирський РС ГУ ДСНС України у Київській області

 

Переглядів: 7
 



Друк

Можливість тимчасового працевлаштування кваліфікованих працівників на ринку праці Держави Ізраїль надана українським громадянам в рамках міждержавної двосторонньої Угоди, укладеної між Кабінетом Міністрів України та Урядом Держави Ізраїль про тимчасове працевлаштування українських працівників в окремих галузях на ринку праці Держави Ізраїль від 07 червня 2016 року (ратифікована та набула чинності 16 листопада 2016 року).

Відповідно до Угоди визначено 4 сфери для працевлаштування висококваліфікованих українських фахівців в Ізраїлі:

1) опалубник - будівельні роботи (промислове будівництво, обробка

деревини), обов'язковим є вміння читати плани будівництва;

2) арматурник - робота з металом, обов’язковим є вміння читати

плани будівництва;

3) лицювальник – плиточник (покриття стін та підлоги керамічною

плиткою);

4) штукатур (штукатурні роботи).

5)

Основні вимоги до кандидатів на працевлаштування в Ізраїлі:

1) володіння професійними навиками зайнятості, досвідом і високим рівнем здібностей в одній або декількох з визначених професій: опалубник, арматурник, лицювальник-плиточник або штукатур;

2) є громадянином України;

3) вік 25-50 років (на дату подачі заяви до БЦЗ);

4) ніколи раніше не працював в Ізраїлі;

5) не має родичів першої лінії (батько/мати, дружина/чоловік, діти), які проживають чи працюють в Ізраїлі, крім рідних братів та сестер;

6) не має судимості;

7) має бути фізично та психологічно придатним до інтенсивної фізичної праці в будівельній галузі у відповідних кліматичних умовах, включаючи роботу на висоті та переміщення важких предметів.

Документи, що подаються заявником для включення його до Реєстру кандидатів на працевлаштування в Ізраїлі:

- документ, який посвідчує особу заявника (паспорт громадянина України або тимчасове посвідчення громадянина України);

- паспорт громадянина України для виїзду за кордон;

- облікова картка платника податків

та копії цих документів.

Кандидат на працевлаштування подає заяву про включення його до Реєстру кандидатів на працевлаштування в Ізраїлі до базового центру зайнятості по місцю проживання.

Зареєстрований та відібраний ізраїльською стороною кандидат на працевлаштування проходить наступну процедуру відбору, передбачену Угодою:

1. реєстрація заяви кандидата;

2. проходження тестування (професійний іспит та/або співбесіда) кандидатів на працевлаштування для підтвердження професійної компетенції на відібраних ізраїльською стороною екзаменаційних майданчиках;

3. випадковий комп’ютерний відбір кандидатів на працевлаштування (метод лотереї), що проводиться ізраїльською стороною (від загальної кількості осіб, які пройшли тестування (професійний іспит та/або співбесіду) відбираються 75 відсотків кандидатів на працевлаштування, 25 відсотків залишаються в резерві);

4. проходження медичного огляду у відібраних ізраїльською стороною медичних закладах;

5. підготовка та подача документів для підготовки візи на працевлаштування;

6. відбуття до місця працевлаштування.

Платежі працівника, пов’язані з процесом працевлаштування заявника, не перевищуватимуть 3688,57 ізраїльського шекеля чи зміненої суми відповідно до ізраїльського законодавства щодо процедури працевлаштування чи контролю за зайнятістю (обмінний курс шекеля до долара станом на 27.07.2017 становить 3,55 шекелів до дол. США). Ця сума включає витрати, пов'язані з проходженням медичного огляду, одержанням довідки про відсутність судимості, плату (в разі необхідності) за переклад офіційних документів. Крім цієї суми, працівник покриватиме витрати на авіаквиток до Ізраїлю.

Основні положення трудового договору (контракту):

Термін дії договору: мінімальний термін дії договору 1 рік, з можливістю пролонгування на термін до 3-х років. Початком трудової діяльності вважається дата прибуття працівника до Ізраїлю. Відібрані працівники отримують робочу візу в Ізраїлі.

Норма робочого часу: місячна норма робочого часу - 182 години; понаднормова праця - мінімум 29 годин в місяць.

Заробітна плата: мінімальна заробітна плата – 5 200 ізраїльських шекелів за 182 годин місячної норми робочого часу (обмінний курс шекеля до долара станом на 27.07.2017 становить 3,55 шекелів до дол. США).

Понаднормова праця (мінімум 29 годин робочого часу в місяць) оплачується додатково. За кожну понаднормову годину праці працівник буде отримувати додаткову суму до основної суми відповідно до кількості фактично відпрацьованих годин.

Крім вищезазначеної заробітної плати, кадровий підрядник буде вносити

місячний депозит у розмірі 700 шекелів на банківський рахунок на ім’я працівника (рахунок зберігається PIBA). Ця сума буде зарахована працівнику як вихідна допомога та пенсія. Працівник може зняти кошти, накопичені на законних підставах на його імя на депозитному рахунку і назавжди залишити Ізраїль. Якщо працівник не залишить Ізраїль в установлений термін без поважних причин, він буде позбавлений пропорційної частини суми за кожний місяць затримки в Ізраїлі; після 6 місяців затримки, працівник втратить повну суму.

Умови проживання: кадровий підрядник забезпечує відповідне розміщення працівника, якого він працевлаштовує (місце для сну розміром щонайменше 4 метри для кожного працівника у кімнаті для шести осіб, шафа та ліжко для кожного працівника, опалення та вентиляція, світло та електричні розетки у кожній кімнаті, холодна та гаряча вода в умивальних кімнатах, кухня та душ, раковини, лічильники, кухонні шафи, плита, холодильник, стіл та стільці, пральна машина, вогнегасник. Розміщення може бути у житлових причепах, а ліжка можуть бути двоярусними.

Кадровий підрядник може відраховувати місячну суму, яка не перевищує 552 шекелів, із заробітної плати працівника за розміщення та відповідні витрати. Ця сума залежить від географічної місцевості в Ізраїлі, де працівник проживає, та щороку оновлюється.

Медичне страхування: кадровий підрядник зобов’язаний забезпечити працівника, якого він працевлаштовує, приватним медичним страхуванням на період зайнятості.

Він має надати стислу інформацію щодо страхового полісу мовою, яку розуміє працівник. Страховий підрядник може відраховувати щомісячно суму, яка не перевищує приблизно 123,24 шекеля із заробітної плати для покриття частини вартості медичного страхування.

Соціальний захист працівників: українські працівники, працевлаштовані в Ізраїлі, користуються рівними правами, як і місцеві працівники відповідно до ізраїльського законодавства та Імплементаційоного протоколу, включаючи дні відпустки, лікарняний, виплати на оздоровлення та інші, що буде відображено в трудовому договорі.

Переглядів: 11
 



Друк

Управління соціального захисту населення Сквирської райдержадміністрації інформує, що відповідно до постанови Кабінету Міністрів України:
від 27.12.2001р. № 1751 «Порядку призначення і виплати державної допомоги сім’ям з дітьми «
для призначення допомоги при народженні дитини до органу праці та соціального захисту населення за умови пред’явлення паспорта або іншого документа, що посвідчує особу, подається:
- заява одного з батьків (опікуном), з яким постійно проживає дитина, що складається за формою, затвердженою
Мінсоцполітики;
- копія свідоцтва про народження дитини (з пред’явленням оригіналу).
Опікуни подають крім зазначених документів, копію рішення встановлення опіки. Окрім того, передбачено, що документи, необхідні для призначення державної допомоги сім’ям з дітьми, подаються особою, яка претендує на призначення допомоги, особисто.
Жінки, які мають зареєстроване місце проживання на території України і народили дитину під час тимчасового перебування за межами України, подають видані компетентними органами країни перебування і легалізовані в установленому порядку документи, що засвідчують народження дитини, якщо інше не передбачено міжнародними договорами України.
Допомога при народженні призначається одному з батьків дитини (опікуну) і виплачується органами соціального захисту населення за місцем їх реєстрації. Допомога може бути призначена за місцем фактичного проживання за умови подання довідки про неодержання зазначеної допомоги в органах соціального захисту населення за місцем реєстрації.
Контроль за цільовим використанням державної допомоги здійснюється працівниками центрів соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді або уповноваженою особою, визначеною виконавчим органом об’єднаної територіальної громади, в межах повноважень.
Допомога при народженні дитини призначається за умови, що звернення за її призначенням надійшло не пізніше ніж через 12 календарних місяців після народження дитини. У разі народження мертвої дитини допомога при народженні дитини не призначається.
Допомога при народженні дитини, яка народилася після 30 червня 2014 року надається у розмірі 41280 гривень. Виплата допомоги здійснюється одноразово у сумі 10320 гривень, решта суми допомоги виплачується протягом наступних 36 місяців рівними частинами (860 гривень помісячно).
Відтепер відповідно до змін внесених 30.11.2016р. до Порядку №1751 заява може бути подана в електронній формі ( з використанням засобів телекомунікаційних систем, через офіційний веб-сайт Мінсоцполітики або інтегровані з ними інформаційні системи органів виконавчої влади та місцевого самоврядування, зокрема з використанням електронного підпису ) структурному підрозділу з питань соціального захисту населення за зареєстрованим місцем проживання заявника. В такому разі факт народження дитини на території України підтверджується за інформацією з Державного реєстру актів цивільного стану громадян, отримано шляхом електронної взаємодії у порядку, встановленому Мінсоцполітики та Мін’юстом. У разі надходження надісланої з використанням засобів телекомунікаційних систем заяви без електронного цифрового підпису громадянина орган соціального захисту населення повідомляє заявнику, що допомога при народженні дитини призначається лише після підписання у місячний строк зазначеної заяви. У разі не підписання заяви у зазначений строк подається нова заява. Електронні форми документів з автоматичною перевіркою та підказками максимально мінімізують ризик допущення помилок при їх заповненні. Результат надання електронної послуги в електронній формі направляється суб’єкту звернення.

Важливим нововведенням є заощадження часу та скорочення кількості документів, що вимагаються від суб’єктів звернення. А саме не вимагається копія свідоцтва про реєстрацію, адже за рахунок запровадження взаємодії між реєстрами Мінсоцполітики та Мін’юста працівники територіальних управлінь соціального захисту можуть онлайн перевірити наявність відповідного свідоцтва в реєстрі актів громадського стану.

Нач. віділу допомог та компенсацій Приймаченко І.С.

Переглядів: 13
 



Друк

Хто має право на допомогу по вагітності та пологах?

Відповідно до українського законодавства, зокрема до статті 7 Закону України «Про державну допомогу сім’ям з дітьми» право на отримання грошової виплати по вагітності та пологах у 2017 році має кожна вагітна жінка (в тому числі неповнолітня), але розмір допомоги та порядок її отримання безпосередньо залежить від статусу одержувача. Мова йде про те — працює жінка, вчиться, є приватним підприємцем, військовослужбовцем або безробітною.

За який період виплачується допомога по вагітності та пологах?

Грошові виплати призначаються за весь період декрету, за умови, що звернення за допомогою відбулося не пізніше 6 місяців від закінчення відпустки. Загальна тривалість відпустки у зв’язку з вагітністю та пологами становить 126 днів (70 календарних днів до пологів і 56 днів після). У разі виникнення ускладнень під час народження дитини або багатоплідної вагітності тривалість післяпологової відпустки збільшується до 70 днів, таким чином декретні виплати будуть нараховані за 140 календарних днів. Жінки, віднесені до 1-4 категорій осіб, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, можуть розраховувати на оплату 180 днів декретної відпустки.

Декретна допомога для безробітних

Непрацюючі мами (домогосподарки), як і інші соціальні групи жінок, мають право на державні соціальні гарантії, пов’язані з вагітністю та пологами. В якості декретної допомоги їм буде виплачено 25% від прожиткового мінімуму, встановленого законом для працездатної особи, з розрахунку на місяць, що у 2017 році становить:

• з 1 січня — 1600 гривень, з 1 травня — 1684 гривень, з 1 грудня — 1762 гривень

Призначення грошової допомоги у зв’язку з вагітністю та пологами безробітним матерям, які перебувають на обліку в Центрі зайнятості, здійснюється в управлінні соціального захисту населення. Сума декретних виплат безробітним у 2017 році становить 100% мінімальної допомоги по безробіттю (пп. 3 п. 7 Порядку призначення і виплати державної допомоги сім’ям з дітьми). Згідно Постанови Правління Фонду загальнообов’язкового державного соціального страхування на випадок безробіття № 132 від 19.01.2017 року мінімальний розмір допомоги по безробіттю становить:
• 544 гривні — для осіб, зазначених у ч. 2 ст. 22 ЗУ «Про загальнообов’язкове державне соціальне страхування на випадок безробіття»
• 1280 гривень — для осіб, зазначених у ч. 1 ст. 22 ЗУ «Про загальнообов’язкове державне соціальне страхування на випадок безробіття»

Документи для декретних виплат

Процедура оформлення допомоги по вагітності та пологах в Україні в 2017 році проводиться на підставі такого переліку документів:

• заява матері
• довідка медзакладу (встановленого зразка)
• копія ідентифікаційного коду
• копія паспорта (1,2 сторінки та прописка)
• довідки ліквідаційної комісії (у разі звільнення з роботи у зв’язку з ліквідацією підприємства, установи та організації)
• копія трудової книжки (для непрацюючих)
• довідка з Центру зайнятості (для безробітних)
• довідка з Пенсійного Фонду (для підприємців)
• довідка з місця служби (для військовослужбовців)
• довідка з місця навчання та про відсутність стипендії на період декретної відпустки.

Жінкам, звільненим з роботи у зв’язку з ліквідацією підприємства, установи та організації, зареєстрованим у центрі зайнятості як безробітні, аспіранткам, докторанткам, клінічним ординаторам, студенткам вищих навчальних закладів та професійно – технічних навчальних закладів і непрацюючим жінкам державна допомога у зв’язку з вагітністю та пологами призначається і виплачується органами соціального захисту населення за місцем проживання. Допомога може бути призначена за місцем фактичного проживання за умови подання довідки про неодержання зазначеної допомоги в органах соціального захисту населення за місцем реєстрації.
Детальну інформацію про призначення та виплату допомоги у зв’язку з вагітністю та пологами можна дізнатися в Управлінні соціального захисту

Переглядів: 16
 



Друк

13 вересня поточного року Урядом прийнята постанова (№ 689), якою підвищено розміри та спрощено порядок контролю проведення соціальних виплат внутрішньо переміщеним особам, у тому числі особам з інвалідністю. Віднині:
• Грошова допомога внутрішньо переміщеним особам надається в таких розмірах:
для непрацездатних осіб (пенсіонери, діти) – 884 грн. на одну особу (члена сім’ї);
для осіб з інвалідністю І групи та дітей з інвалідністю – 130 відсотків прожиткового мінімуму для осіб, які втратили працездатність;
для осіб з інвалідністю ІІ групи – 115 відсотків прожиткового мінімуму для осіб, які втратили працездатність;
для осіб з інвалідністю ІІІ групи – прожитковий мінімум для осіб, які втратили працездатність;
для працездатних осіб – 442 гривні на одну особу (члена сім’ї).
• Загальний розмір допомоги на сім’ю розраховується як сума розмірів допомоги на кожного члена сім’ї та не може перевищувати 2 400 гривень або 3 400 гривень, якщо до складу сім’ї входять особи з інвалідністю або діти з інвалідністю.
• Розширено коло отримувачів щомісячної адресної допомоги для осіб, які мають у наявності у будь-кого з членів сім’ї депозитний рахунок у банківській установі. Тобто, дана допомога не призначається зазначеній категорії отримувачів за наявності депозитного вкладу, що перевищує 25-кратний розмір прожиткового мінімуму для працездатних осіб (до тепер розмір такого вкладу становив 10-кратний розмір прожиткового мінімуму для працездатних осіб).
• Надана можливість проведення соціальних виплат внутрішньо переміщеним особам не тільки через ПАТ «Ощадбанк», але й через мережі будь-яких банків, які на підконтрольній українській владі території. Особам з інвалідністю І групи та особам, які за висновком лікарсько-консультативної комісії не здатні до самообслуговування і потребують сторонньої допомоги, такі виплати за їх письмовими заявами можуть проводитись публічним акціонерним товариством «Укрпошта».
• Чергова перевірка за проведенням соціальних виплат внутрішньо переміщеним особам не проводиться стосовно:

внутрішньо переміщених осіб, які працюють в органах державної влади або органах місцевого самоврядування та якими надано довідку з місця роботи про те, що вони перебувають у трудових відносинах із відповідними органами державної влади або органами місцевого самоврядування і умови їх роботи потребують постійного перебування на території, де органи державної влади здійснюють свої повноваження (за винятком відряджень за кордон);

військовослужбовців із числа внутрішньо переміщених осіб, які захищають незалежність, суверенітет і територіальну цілісність України та беруть безпосередню участь в антитерористичній операції, забезпеченні їх проведення, перебуваючи безпосередньо на території проведення антитерористичної операції, за наявності довідки з військової частини про залучення до проведення антитерористичної операції.

Нач.відділу допомог та компенсацій Приймаченко І.С

Переглядів: 15
 



Друк

 

Державна прикордонна служба України

запрошує на військову службу за контрактом

громадяни України, віком від 18 до 40 років,

на посади рядового та сержантського складу.

Навчання, кар’єрний ріст, соціальний захист.

Грошове забезпечення від 7000 грн.

Адреса: м. Київ (Бортничі), вул. Світла, 6.

Тел. (044)527-67-17; (044)527-67-41; 099-709-15-91.

 

Переглядів: 24
 



Друк

Вже більше року в Україні триває пілотний проект Міністерства юстиції зі швидкого одруження. Він має назву «Шлюб за добу», мета якого – впровадження європейських стандартів та боротьба з корупцією у сфері реєстрації актів цивільного стану. Стартував пілот з Києва та кількох міст поблизу АТО, сьогодні експрес-шлюб можна оформити вже у 34 містах і, навіть, в одному селі.

За даними Мінюсту, кількість бажаючих швидко одружитися росте. Чиновники навіть підкреслюють, що швидкі шлюби міцніші ніж звичайні: незважаючи на відсутність місячного «випробувального терміну» для почуттів, розлучень серед них поки що не більше 3 відсотків.

Переглядів: 35
  Read More...


Українські новини

Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання

Joomla Templates by Joomlashack