Головна
 

Посилання

Сайт Президента України
Верховна Рада України
Урядовий портал
Офіційний веб-сайт Нацдержслужби України
Київська обласна державна адміністрація
Укрінформ
Листопад 2017
П В С Ч П С Н
    1 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30      
Четвер, 02 листопада 2017


Друк

Під головуванням першого заступника голови райдержадміністрації Славінської О.В. відбулося засідання комісії з вирішення проблемних питань транспорту та зв’язку Сквирського району. Відповідно до порядку денного комісія розглянула наступні питання:

1. Про розгляд листа ПАТ «Київпассервіс» від 19.10.2017 року № 1/08-13/1705;

2. Щодо приведення у відповідність до вимог чинного законодавства паспортів автобусних маршрутів регулярних перевезень ПП Ціліцьким Г.В.

3. Різне.

Щодо розгляду першого питання. ПАТ «Київпассервіс» надішли копії договорів про організацію перевезень пасажирів на приміських автобусних маршрутах загального користування, а саме № 18 Сквира АП Червона Площа – с.Руда,ч/з с.Безпечна, №3 Сквира АП- Пищики, через с.Камяна Гребля – с.Шамраївка - с. Руда,- с.В. Половецьке та №2 Сквира АП Червона Площа – с.Красноліси, що обслуговуються автомобільним перевізником ПП «Центуріон Плюс». Посилаються на те, що в зазначених договорах відсутня автостанція «Сквира», що суперечить вимогам статті 32 Закону України «Про автомобільний транспорт», яка передбачає обов’язкове відправлення чи прибуття автобусів приміських, міжміських та міжнародних автобусних маршрутів загального користування тільки з автостанції, а в разі їх відсутності – із зупинки передбаченої розкладом руху. Переглядів: 81

  Read More...



Друк

ФІНАНСУВАННЯ ПЕНСІЙНИХ ВИПЛАТ ЛИСТОПАДА

Сквирське об’єднане управління Пенсійного фонду України Київської області повідомляє, що 02 листопада 2017 року розпочато фінансування пенсій та грошової допомоги за листопад  2017 року.

Переглядів: 23
  Read More...



Друк

02 листопада з метою вдосконалення професійних навичок та вмінь на базі 7 Державної пожежно-рятувальної частини м. Сквира було проведено норматив на тему: «Комбінований підйом по штормовій та висотній драбині у вікно 4 поверху навчальної вежі»

Подібні заняття з особовим складом проводяться для постійної готовності до дій за призначенням, вдосконалення професійної майстерності, перевірки фактичного рівня теоретичних знань та практичних навичок необхідних для виконання поставлених завдань.

Сквирський РС ГУ ДСНС України у Київській області

 

Переглядів: 14
 



Друк

УВАГА КОНКУРС!

Сквирське  об’єднане управління Пенсійного Фонду України Київської області  оголосило  конкурс на заміщення вакантної посади державної служби категорії “В” – головний спеціаліст відділу персоналу та організаційно-інформаційної роботи (на період відпустки для догляду за дитиною до досягнення нею трирічного віку).

Переглядів: 26
  Read More...



Друк

Шановні працівники та ветерани соціальної сфери Сквирщини!

Відзначення Дня працівника соціальної сфери – справедлива шана держави і подяка жителів Сквирського району за вашу працю, яка сповнена гуманізму, милосердя, любові і тепла. Ви щоденно піклуєтесь про ветеранів війни і праці, людей похилого віку, інвалідів, пенсіонерів, дітей-сиріт, безробітних громадян, підтримуєте малозабезпечені та багатодітні сім'ї, допомагаєте їм здолати життєві труднощі, повірити в себе і свої можливості, знайти вихід з найскрутнішої ситуації. Піклуючись про людину, її майбутнє, забезпечуючи надання соціальних гарантій і допомоги тим, хто потрапив у нелегкі життєві ситуації, ви робите вагомий внесок у розбудову демократичного, громадянського суспільства. Низький Вам уклін за відданість обраній справі, чуйність та любов до людей. Нехай і надалі притаманна Вам працелюбність, глибоке усвідомлення важливості вашої праці надають натхнення у благородній справі служіння людям. Бажаю Вам та вашим родинам міцного здоров'я, щастя, домашнього затишку і тепла, реалізації задумів, нових творчих здобутків.

Голова райдержадміністрації Василь Галюк

Переглядів: 45
 



Друк

Про затвердження Регламенту

Центру надання адміністративних послуг

Відповідно до Законів України «Про місцеві державні адміністрації» та «Про адміністративні послуги» та постанови Кабінету Міністрів України від 01.08.2013 № 588 «Про затвердження Примірного регламенту центру надання адміністративних послуг»:

1. Затвердити Регламент Центру надання адміністративних послуг Сквирської районної державної адміністрації в новій редакції (додається).

2. Контроль за виконанням цього розпорядження покласти на першого заступника голови райдержадміністрації Славінську О.В.

Голова адміністрації В.В. Галюк

ЗАТВЕРДЖЕНО

Розпорядження голови райдержадміністрації

31 жовтня 2017 року № 642

РЕГЛАМЕНТ

Центру надання адміністративних послуг

Сквирської районної державної адміністрації

І Загальна частина

1. Цей регламент Центру надання адміністративних послуг Сквирської районної державної адміністрації (далі - Регламент) визначає порядок організації роботи Центру надання адміністративних послуг Сквирської районної державної адміністрації (далі - Центр), порядок дій адміністраторів Центру та їх взаємодії із суб’єктами надання адміністративних послуг.

2. У цьому Регламенті терміни вживаються у значенні, наведеному в Законі України «Про адміністративні послуги».

3. Надання адміністративних послуг у Центрі здійснюється з дотриманням таких принципів:

верховенства права, у тому числі законності та юридичної визначеності;

стабільності;

рівності перед законом;

відкритості та прозорості;

оперативності та своєчасності;

доступності інформації про надання адміністративних послуг;

захищеності персональних даних;

раціональної мінімізації кількості документів та процедурних дій, що вимагаються для отримання адміністративних послуг;

неупередженості та справедливості;

доступності та зручності для суб’єктів звернення.

4. Центр у своїй діяльності керується Конституцією та законами України, актами Президента України і Кабінету Міністрів України, рішеннями центральних та місцевих органів виконавчої влади, органів місцевого самоврядування, Положенням про Центр та цим Регламентом.

ІІ Вимоги до приміщення, в якому розміщується Центр

1. Центр розміщується в центральній частині міста Сквира, в зручному для суб’єктів звернення місці, з розвинутою транспортною інфраструктурою.

На вході до будівлі розміщується інформаційна вивіска з найменуванням Центру.

Графік прийому суб’єктів звернень у Центрі затверджується головою Сквирської районної державної адміністрації з урахуванням вимог Закону України «Про адміністративні послуги».

Вхід до Центру облаштовується пандусом для осіб з обмеженими фізичними можливостями та зручними сходами з поручнями.

У приміщенні центру облаштовується туалетна кімната з урахуванням потреб осіб з обмеженими фізичними можливостями.

На прилеглій до Центру території забезпечується місце для безоплатної стоянки автомобільного транспорту суб’єктів звернення.

2. Приміщення Центру поділяється на відкриту та закриту частини.

У відкритій частині здійснюється прийом, консультування, інформування та обслуговування суб’єктів звернення працівниками Центру. Суб’єкти звернення мають безперешкодний доступ до такої частини Центру.

Відкрита частина включає:

сектор прийому;

сектор інформування;

сектор очікування;

сектор обслуговування.

Відкрита частина розміщена на першому поверсі будівлі.

Закрита частина призначена виключно для опрацювання документів, пошти, надання консультацій та здійснення попереднього запису суб’єктів звернення на прийом до адміністраторів за допомогою засобів телекомунікації (телефону, електронної пошти, інших засобів зв’язку), а також збереження документів, справ, журналів обліку/реєстрації (розміщення архіву).

Вхід до закритої частини Центру суб’єктам звернення забороняється.

Закрита частина може розміщуватися на інших поверхах, ніж відкрита частина.

3. Сектор прийому облаштований при вході до приміщення Центру. У ньому здійснюється загальне інформування та консультування суб’єктів звернення з питань роботи Центру.

4. Сектор інформування облаштований з метою ознайомлення суб’єктів звернення з порядком та умовами надання адміністративних послуг.

У секторі інформування розміщені інформаційні стенди, що містять актуальну, вичерпну інформацію, необхідну для одержання адміністративних послуг.

Сектор інформування облаштовується столами, стільцями, телефонами, факсимільними апаратами та забезпечується канцелярськими товарами для заповнення суб’єктами звернення необхідних документів.

Для висловлення суб’єктами звернень зауважень і пропозицій щодо якості надання адміністративних послуг сектор інформування облаштовується відповідною скринькою та книгою відгуків і пропозицій, яка розміщується на видному та у доступному місці.

5. Сектор очікування розміщується в просторому приміщенні, площа якого визначається залежно від кількості осіб, які звертаються до центру протягом дня, та облаштовується столами для оформлення документів та в достатній кількості стільцями, кріслами тощо.

У секторі очікування облаштовуються не менш як 10 місць для суб’єктів звернень.

Сектор очікування у разі потреби обладнується автоматизованою системою керування чергою, системою звукового інформування осіб похилого віку та тих, що мають вади зору.

Для оплати адміністративного збору в секторі очікування можуть розміщуватися банкомати, платіжні термінали.

6. Сектор обслуговування утворений за принципом відкритості розміщення робочих місць. Для швидкого обслуговування суб’єктів звернень робочі місця адміністраторів можуть розподілятися за принципом прийому і видачі документів. Кожне робоче місце для прийому суб’єктів звернення повинно мати інформаційну табличку із зазначенням номера такого місця, прізвища, імені, по батькові та посади адміністратора Центру.

7. Площа секторів очікування та обслуговування повинна бути достатньою для забезпечення зручних та комфортних умов для прийому суб’єктів звернення і роботи адміністраторів центру.

Загальна площа секторів очікування та обслуговування становить не менш як 50 кв. метрів.

8. На інформаційних стендах та інформаційних терміналах розміщується інформація, зокрема, про:

найменування Центру, його місцезнаходження та місцезнаходження його територіальних підрозділів, віддалених місць для роботи адміністраторів центру (в разі їх утворення), номери телефонів для довідок, факсу, адресу веб-сайту, електронної пошти;

графік роботи Центру, його територіальних підрозділів, віддалених місць для роботи адміністраторів центру (в разі їх утворення) (прийомні дні та години, вихідні дні);

перелік адміністративних послуг, які надаються через Центр, його територіальні підрозділи, віддалені місця для роботи адміністраторів центру (в разі їх утворення), та відповідні інформаційні картки адміністративних послуг;

строки надання адміністративних послуг;

бланки заяв та інших документів, необхідних для звернення за отриманням адміністративних послуг, а також зразки їх заповнення;

платіжні реквізити для оплати платних адміністративних послуг;

супутні послуги, які надаються в приміщенні Центру;

прізвище, ім’я, по батькові керівника Центру, контактні телефони, адресу електронної пошти;

користування інформаційними терміналами (у разі їх наявності);

користування автоматизованою системою керування чергою (у разі її наявності);

Положення про Центр;

Регламент Центру.

9. Перелік адміністративних послуг, які надаються через Центр, його територіальні підрозділи, віддалені місця для роботи адміністраторів центру (в разі їх утворення), повинен розміщуватися у доступному та зручному для суб’єктів звернення місці, у тому числі на інформаційному терміналі (у разі його наявності). Адміністративні послуги в переліку групуються за моделлю життєвих ситуацій суб’єктів звернення та/або сферами правовідносин (законодавства), та/або суб’єктами надання адміністративних послуг.

10. Бланки заяв, необхідні для замовлення адміністративних послуг, розміщуються у секторі інформування на інформаційних стендах із вільним доступом до них суб’єктів звернення.

11. Особам з обмеженими фізичними можливостями забезпечується вільний доступ до інформації, зазначеної в цьому розділі, шляхом розміщення буклетів, інформаційних листів на стендах, інших необхідних матеріалів, надрукованих шрифтом Брайля. У разі можливості на інформаційних терміналах розміщується голосова інформація та відеоінформація, а також здійснюється інформування іншими способами, які є зручними для осіб з обмеженими фізичними можливостями.

12. На основі узгоджених рішень із суб’єктами надання адміністративних послуг у роботі центру можуть брати участь представники суб’єктів надання адміністративних послуг для надання консультацій.

ІІІ Інформаційна та технологічна картки адміністративних послуг

1. Голова Сквирської районної державної адміністрації, а також керівник Центру можуть вносити суб’єктові надання адміністративної послуги пропозиції щодо необхідності внесення змін до затверджених інформаційних та технологічних карток адміністративних послуг (у тому числі для документів дозвільного характеру у сфері господарської діяльності).

2. У разі внесення змін до законодавства щодо надання адміністративної послуги суб’єкт її надання своєчасно інформує про це голову Сквирської районної державної адміністрації, а також керівника Центру, готує пропозиції щодо внесення змін до інформаційних та/або технологічних карток згідно із законодавством.

ІV Інформаційна робота Центру

1. Адміністратор Центру надає допомогу суб’єктам звернення у користуванні автоматизованою системою керування чергою (у разі їх наявності), консультує із загальних питань організації роботи Центру та порядку прийому суб’єктів звернення.

Адміністратор Центру також:

інформує за усним клопотанням суб’єкта звернення про належність порушеного ним питання до компетенції Центру;

консультує суб’єктів звернення щодо порядку внесення плати (адміністративного збору) за надання платних адміністративних послуг, надає інформацію про платіжні реквізити для сплати адміністративного збору;

надає іншу інформацію та допомогу, що необхідні суб’єктам звернення до прийому їх адміністратором.

2. Сквирська районна державна адміністрація забезпечує роботу веб-сторінки Центру на своєму веб-сайті, де розміщується інформація, зазначена в пункті 12 цього Регламенту, а також відомості про місце розташування Центру (його територіальних підрозділів, віддалених місць для роботи адміністраторів центру (в разі їх утворення), найближчі зупинки громадського транспорту, під’їзні шляхи, місця паркування, інша корисна для суб’єктів звернення інформація.

3. Інформація, яка розміщується в приміщенні Центру та на веб-сайті, постійно оновлюється і є актуальною і вичерпною.

Інформація на веб-сайті центру має бути зручною для пошуку та копіювання.

4. Суб’єктам звернення, які звернулися до Центру з використанням засобів телекомунікаційного зв’язку (телефону, електронної пошти, інших засобів зв’язку), забезпечується можливість отримання інформації про надання адміністративних послуг Центром у спосіб, аналогічний способу звернення.

V Керування чергою в Центрі

1. З метою забезпечення зручності та оперативності обслуговування суб’єктів звернення у Центрі вживаються заходи для запобігання утворенню черги, а у разі її утворення - для керування чергою.

2. У разі запровадження автоматизованої системи керування чергою суб’єкт звернення для прийому адміністратором Центру реєструється в такій системі, отримує відповідний номер у черзі та очікує на прийом. Автоматизована система керування чергою може передбачати персоніфіковану реєстрацію суб’єкта звернення (із зазначенням його прізвища та імені).

3. У Центрі може здійснюватися попередній запис суб’єктів звернення на прийом до адміністратора на визначену дату та час. Попередній запис може здійснюватися шляхом особистого звернення до Центру та/або електронної реєстрації на веб-сайті Центру. Прийом суб’єктів звернення, які зареєструвалися шляхом попереднього запису, здійснюється у визначені керівником Центру години.

4. Центр може здійснювати керування чергою в інший спосіб, гарантуючи дотримання принципу рівності суб’єктів звернення.

VI Прийняття заяви та інших документів у Центрі

1. Прийняття від суб’єкта звернення заяви та інших документів, необхідних для надання адміністративної послуги (далі - вхідний пакет документів), та повернення документів з результатом надання адміністративної послуги (далі - вихідний пакет документів) здійснюється виключно в Центрі або його територіальних підрозділах, віддалених місцях для роботи адміністраторів такого Центру (в разі їх утворення).

Прийняття заяв для отримання адміністративних послуг від фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, здійснюється незалежно від реєстрації їх місця проживання, крім випадків, передбачених законом.

Заяви від юридичних осіб приймаються за місцезнаходженням таких осіб або у випадках, передбачених законом, за місцем провадження діяльності або місцезнаходженням відповідних об’єктів, якщо інше не встановлено законом.

2. Прийняття від суб’єктів господарювання заяви про видачу документів дозвільного характеру та документів, що додаються до неї, декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства, видача (переоформлення, анулювання) документів дозвільного характеру, які оформлені дозвільними органами, та зареєстрованих декларацій здійснюються відповідно до Закону України “Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності”.

3. Суб’єкт звернення має право подати вхідний пакет документів у Центрі (його територіальному підрозділі, віддаленому місці для роботи адміністратора центру (в разі їх утворення) особисто, через представника (законного представника), надіслати його поштою (рекомендованим листом з описом вкладення) або у випадках, передбачених законом, за допомогою засобів телекомунікаційного зв’язку.

Заява для отримання адміністративної послуги в електронній формі подається через Єдиний державний портал адміністративних послуг, у тому числі через інтегровані з ним інформаційні системи державних органів та органів місцевого самоврядування.

4. У разі коли вхідний пакет документів подається представником (законним представником) суб’єкта звернення, пред’являються документи, що посвідчують особу представника та засвідчують його повноваження.

5. Адміністратор центру перевіряє відповідність вхідного пакета документів інформаційній картці адміністративної послуги, у разі потреби надає допомогу суб’єктові звернення в заповненні бланка заяви. У разі коли суб’єкт звернення припустився неточностей або помилки під час заповнення бланка заяви, адміністратор повідомляє суб’єктові звернення про відповідні недоліки та надає необхідну допомогу в їх усуненні.

6. Адміністратор Центру складає опис вхідного пакета документів, у якому зазначаються інформація про заяву та перелік документів, поданих суб’єктом звернення до неї, у двох примірниках.

7. Суб’єктові звернення надається примірник опису вхідного пакета документів за підписом і з проставленням печатки (штампа) відповідного адміністратора Центру, а також відмітки про дату та час його складення. Другий примірник опису вхідного пакета документів зберігається в матеріалах справи, а у разі здійснення в Центрі електронного документообігу - в електронній формі.

8. Адміністратор Центру під час отримання вхідного пакета документів з’ясовує прийнятний для суб’єкта звернення спосіб його повідомлення про результат надання адміністративної послуги, а також бажане місце отримання оформленого результату надання адміністративної послуги (в центрі, його територіальному підрозділі, віддаленому місці для роботи адміністратора центру (в разі їх утворення), спосіб передачі суб’єктові звернення вихідного пакета документів (особисто, засобами поштового або телекомунікаційного зв’язку), про що зазначається в описі вхідного пакета документів у паперовій та/або електронній формі.

9. Адміністратор Центру здійснює реєстрацію вхідного пакета документів шляхом внесення даних до журналу реєстрації (у паперовій та/або електронній формі). Після внесення даних справі присвоюється номер, за яким здійснюється її ідентифікація та який фіксується на бланку заяви і в описі вхідного пакета документів.

10. У разі коли вхідний пакет документів отримано засобами поштового зв’язку і він не містить інформації про прийнятний для суб’єкта звернення спосіб його повідомлення, адміністратор Центру не пізніше наступного робочого дня надсилає суб’єктові звернення опис вхідного пакета документів електронною поштою (та/або його відскановану копію) чи іншими засобами телекомунікаційного зв’язку.

11. Після реєстрації вхідного пакета документів адміністратор Центру формує справу у паперовій та/або електронній формі та в разі потреби здійснює її копіювання та/або сканування.

12. Інформацію про вчинені дії адміністратор Центру вносить до листа про проходження справи у паперовій та/або електронній формі (крім випадків, коли адміністратор є суб’єктом надання адміністративної послуги). Лист про проходження справи також містить відомості про послідовність дій (етапів), необхідних для надання адміністративної послуги, та залучених суб’єктів надання адміністративних послуг.

VII Опрацювання справи (вхідного пакета документів)

1. Після вчинення дій, передбачених пунктами 27-38 цього Регламенту, адміністратор Центру зобов’язаний невідкладно, але не пізніше наступного робочого дня з урахуванням графіка роботи суб’єкта надання адміністративної послуги, надіслати (передати) вхідний пакет документів суб’єктові надання адміністративної послуги, до компетенції якого належить питання прийняття рішення у справі, про що робиться відмітка в листі про проходження справи із зазначенням часу, дати та найменування суб’єкта надання адміністративної послуги, до якого її надіслано, та проставленням печатки (штампа) адміністратора, що передав відповідні документи.

2. Передача справ у паперовій формі від (його територіального підрозділу, віддаленого місця для роботи адміністратора центру (в разі їх утворення) до суб’єкта надання адміністративної послуги здійснюється в порядку, визначеному органом, що утворив центр, але не менше ніж один раз протягом робочого дня, шляхом отримання справ представником суб’єкта надання адміністративної послуги або їх доставки працівником центру, надсилання відсканованих документів з використанням засобів телекомунікаційного зв’язку або в інший спосіб.

3. Після отримання справи суб’єкт надання адміністративної послуги зобов’язаний внести запис про її отримання із зазначенням дати та часу, прізвища, імені, по батькові відповідальної посадової особи до листа про проходження справи.

4. Контроль за дотриманням суб’єктами надання адміністративних послуг строків розгляду справ та прийняття рішень здійснюється адміністраторами Центру відповідно до розподілу обов’язків за рішенням керівника Центру.

5. Суб’єкт надання адміністративної послуги зобов’язаний:

своєчасно інформувати Центр про перешкоди у дотриманні строку розгляду справи та прийнятті рішення, інші проблеми, що виникають під час розгляду справи;

надавати інформацію на усний або письмовий запит (у тому числі шляхом надсилання на адресу електронної пошти) адміністратора Центру про хід розгляду справи.

У разі виявлення факту порушення вимог законодавства щодо розгляду справи (строків надання адміністративної послуги тощо) адміністратор Центру невідкладно інформує про це керівника Центру.

VIII Передача вихідного пакета документів суб’єктові звернення

1. Суб’єкт надання адміністративної послуги невідкладно, але не пізніше наступного робочого дня після оформлення результату надання адміністративної послуги, формує вихідний пакет документів та передає його до Центру (його територіального підрозділу, віддаленого місця для роботи адміністратора центру (в разі їх утворення), про що зазначається в листі про проходження справи.

2. Адміністратор Центру невідкладно у день надходження вихідного пакета документів повідомляє про результат надання адміністративної послуги суб’єктові звернення у спосіб, зазначений в описі вхідного пакета документів, здійснює реєстрацію вихідного пакета документів шляхом внесення відповідних відомостей до листа про проходження справи, а також до відповідного реєстру в паперовій та/або електронній формі.

3. Вихідний пакет документів передається суб’єктові звернення особисто під підпис (у тому числі його представникові (законному представникові)) у разі пред’явлення документа, що посвідчує особу та/або засвідчує його повноваження, або у випадках, передбачених законодавством, передається в інший прийнятний для суб’єкта звернення спосіб.

Інформація про дату отримання вихідного пакета документів суб’єктом звернення зазначається в листі про проходження справи, який зберігається в матеріалах справи.

4. У разі незазначення суб’єктом звернення зручного для нього способу отримання вихідного пакета документів або його неотримання в Центрі протягом двох місяців відповідні документи надсилаються суб’єктові звернення засобами поштового зв’язку. У разі відсутності відомостей про місце проживання (місцезнаходження) суб’єкта звернення та іншої контактної інформації вихідний пакет документів зберігається протягом тримісячного строку в Центрі, а потім передається для архівного зберігання.

5. У разі коли адміністративна послуга надається невідкладно, адміністратор Центру реєструє інформацію про результат розгляду справи в журналі (у паперовій та/або електронній формі), негайно формує вихідний пакет документів та передає його суб’єктові звернення.

6. Відповідальність за несвоєчасне та неналежне надання адміністративних послуг несуть суб’єкти надання таких послуг та в межах повноважень адміністратор і керівник Центру.

7. Інформація про кожну надану адміністративну послугу та справу у паперовій (копія) та/або електронній (відскановані документи) формі, зокрема заява суб’єкта звернення та інші документи, визначені органом, що утворив центр, зберігається у центрі.

Усі матеріали справи зберігаються у суб’єкта надання адміністративної послуги.

Виконуюча обов’язки керівника

апарату райдержадміністрації О.Ю. Хлєбік

Переглядів: 15
 



Друк

Про Перелік адміністративних послуг

Відповідно до Законів України «Про місцеві державні адміністрації», «Про Перелік документів дозвільного характеру у сфері господарської діяльності» та «Про адміністративні послуги», розпорядження Кабінету Міністрів України від 16.05.2014 № 523-р «Деякі питання надання адміністративних послуг органів виконавчої влади через центри надання адміністративних послуг»:

1. Визначити Перелік адміністративних послуг (в новій редакції), які надаються через Центр надання адміністративних послуг Сквирської районної державної адміністрації (додається).

2. Визнати такими, що втратили чинність:

1) розпорядження голови Сквирської районної державної адміністрації від 24.09.2015 № 382 «Про внесення змін до розпорядження голови Сквирської райдержадміністрації від 11.08.2015 № 321 «Про порядок надання права застосування електронного цифрового підпису Сквирській районній державній адміністрації»;

2) пункт 2 частини 1 та частину 2 розпорядження голови Сквирської районної державної адміністрації від 21.03.2016 № 95 «Деякі питання діяльності Центру надання адміністративних послуг»;

3) розпорядження голови Сквирської районної державної адміністрації від 29.03.2016 № 124 «Про внесення змін до розпорядження голови Сквирської райдержадміністрації від 11.08.2015 № 321 «Про порядок надання права застосування електронного цифрового підпису Сквирській районній державній адміністрації»;

4) розпорядження голови Сквирської районної державної адміністрації від 07.04.2016 № 132 «Про визначення відповідальної особи, на яку покладено обов’язки забезпечення застосування електронного цифрового підпису у Сквирській районній державній адміністрації».

Голова адміністрації В.В. Галюк


Додаток

до розпорядження

голови райдержадміністрації

31 жовтня 2017 року № 641

ПЕРЕЛІК

адміністративних послуг, які надаються через

Центр надання адміністративних послуг

Сквирської районної державної адміністрації

№ з/п

Назва адміністративної послуги

1.

Державна реєстрація створення юридичної особи (крім громадського формування)

2.

Державна реєстрація створення відокремленого підрозділу юридичної особи (крім громадського формування)

3.

Державна реєстрація фізичної особи-підприємця

4.

Державна реєстрація змін до відомостей про фізичну особу – підприємця, що містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань

5.

Державна реєстрація припинення підприємницької діяльності фізичної особи – підприємця за її рішенням

6.

Державна реєстрації рішення про виділ юридичної особи
(крім громадського формування)

7

Державна реєстрація припинення відокремленого підрозділу юридичної особи (крім громадського формування)

8.

Державна реєстрація припинення юридичної особи в результаті її реорганізації (крім громадського формування)

9.

Державна реєстрація припинення юридичної особи в результаті її ліквідації (крім громадського формування)

10.

Державна реєстрація переходу юридичної особи на діяльність на підставі модельного статуту(крім громадського формування)

11.

Державна реєстрація переходу юридичної особи з модельного статуту на діяльність на підставі власного установчого документа (крім громадського формування)

12.

Державна реєстрація рішення про припинення юридичної особи (крім громадського формування)

13.

Державна реєстрація змін до відомостей про юридичну особу, що містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань, у тому числі змін до установчих документів юридичної особи (крім громадського формування)

14.

Державна реєстрація включення відомостей про юридичну особу, зареєстровану до 01 липня 2004 року, відомості про яку не містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань (крім громадського формування)

15.

Державна реєстрація внесення змін до відомостей про відокремлений підрозділ юридичної особи (крім громадського формування)

16.

Видача документів, що містяться в реєстраційній справі відповідної юридичної особи, громадського формування, що не має статусу юридичної особи, фізичної особи – підприємця

17.

Державна реєстрація рішення про відміну рішення про припинення юридичної особи (крім громадського формування)

18.

Видача витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань

19

Державна реєстрація зміни складу комісії з припинення (комісії з реорганізації, ліквідаційної комісії) юридичної особи

20.

Державна реєстрація права власності на нерухоме майно

21.

Державна реєстрація інших речових прав на нерухоме майно (крім державної реєстрації іпотеки нерухомого майна)

22.

Видача інформаційної довідки з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно

23.

Державна реєстрація громадського об’єднання, що не має статусу юридичної особи

24.

Державна реєстрація змін до відомостей про громадське об’єднання, що не має статусу юридичної особи, що містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань

25.

Державна реєстрація припинення громадського об'єднання, що не має статусу юридичної особи

26.

Державна реєстрація підтвердження всеукраїнського статусу громадського об'єднання

27.

Державна реєстрація відмови від всеукраїнського статусу громадського об'єднання

28.

Державна реєстрація включення відомостей про громадське об'єднання, зареєстроване до 01 липня 2004 року, відомості про яке не містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань

29.

Державна реєстрація створення громадського об’єднання

30.

Державна реєстрація змін до відомостей про громадське об'єднання, що містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань, у тому числі змін до установчих документів

31.

Державна реєстрація рішення про виділ громадського об'єднання

32.

Державна реєстрація рішення про припинення громадського об'єднання

33.

Державна реєстрація рішення про відміну рішення про припинення громадського об'єднання

34.

Державна реєстрація зміни складу комісії з припинення (комісії з реорганізації, ліквідаційної комісії) громадського об'єднання

35.

Державна реєстрація припинення громадського об'єднання в результаті його ліквідації

36.

Державна реєстрація припинення громадського об'єднання в результаті його реорганізації

37.

Державна реєстрація створення відокремленого підрозділу громадського об'єднання

38.

Державна реєстрація внесення змін до відомостей про відокремлений підрозділ громадського об'єднання

39.

Державна реєстрація припинення відокремленого підрозділу громадського об'єднання

40.

Державна реєстрація включення відомостей про організацію роботодавців, об’єднання організацій роботодавців, зареєстровані до 01 липня 2004 року, відомості про які не містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань

41.

Державна реєстрація створення організації роботодавців, об’єднання організацій роботодавців

42.

Державна реєстрація змін до відомостей про організацію роботодавців, об’єднання організацій роботодавців, що містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань, у тому числі змін до установчих документів

43.

Державна реєстрація рішення про припинення організації роботодавців, об’єднання організацій роботодавців

44.

Державна реєстрація зміни складу комісії з припинення (комісії з реорганізації, ліквідаційної комісії) організації роботодавців, об’єднання організацій роботодавців

45.

Державна реєстрація припинення організації роботодавців, об’єднання організацій роботодавців в результаті ліквідації

46.

Державна реєстрація припинення організації роботодавців, об’єднання організацій роботодавців в результаті реорганізації

47.

Державна реєстрація включення відомостей про професійну спілку, об’єднання професійних спілок, організацію професійних спілок, зареєстровані до 01 липня 2004 року, відомості про які не містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань

48.

Державна реєстрація створення професійної спілки, організації професійних спілок, об’єднання професійних спілок

49.

Державна реєстрація змін до відомостей про професійну спілку, організацію професійних спілок, об’єднання професійних спілок, що містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань, у тому числі змін до установчих документів

50.

Державна реєстрація рішення про припинення професійної спілки, організації професійних спілок, об’єднання професійних спілок

51.

Державна реєстрації зміни складу комісії з припинення (комісії з реорганізації, ліквідаційної комісії) професійної спілки, організації професійних спілок, об’єднання професійних спілок

52.

Державна реєстрація припинення професійної спілки, організації професійних спілок, об’єднання професійних спілок

53.

Державна реєстрація припинення професійної спілки, організації професійних спілок, об’єднання професійних спілок в результаті реорганізації

54.

Державна реєстрація структурного утворення політичної партії, що не має статусу юридичної особи

55.

Державна реєстрація змін до відомостей про структурне утворення політичної партії, що не має статусу юридичної особи, що містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань

56.

Державна реєстрація припинення структурного утворення політичної партії, що не має статусу юридичної особи

57.

Державна реєстрація включення відомостей про структурне утворення політичної партії, зареєстроване до 01 липня 2004 року, відомості про яке не містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань

58.

Державна реєстрація створення структурного утворення політичної партії

59.

Державна реєстрація змін до відомостей про структурне утворення політичної партії, що містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань

60.

Державна реєстрація рішення про припинення структурного утворення політичної партії

61.

Державна реєстрація зміни складу комісії з припинення (комісії з реорганізації, ліквідаційної комісії) структурного утворення політичної партії

62.

Державна реєстрація припинення структурного утворення політичної партії в результаті його ліквідації

63.

Державна реєстрація припинення структурного утворення політичної партії в результаті його реорганізації

64.

Державна реєстрація включення відомостей про творчу спілку, територіальний осередок творчої спілки, зареєстровані до 01 липня 2004 року, відомості про які не містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань

65.

Державна реєстрація створення творчої спілки, територіального осередку творчої спілки

66.

Державна реєстрація змін до відомостей про творчу спілку, територіальний осередок творчої спілки, що містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань, у тому числі змін до установчих документів

67.

Державна реєстрація рішення про припинення творчої спілки, територіального осередку творчої спілки

68.

Державна реєстрація зміни складу комісії з припинення (комісії з реорганізації, ліквідаційної комісії) творчої спілки, територіального осередку творчої спілки

69.

Державна реєстрація припинення творчої спілки, територіального осередку творчої спілки в результаті ліквідації

70.

Державна реєстрація припинення творчої спілки, територіального осередку творчої спілки в результаті реорганізації

71.

Державна реєстрація постійно діючого третейського суду

72.

Державна реєстрація змін до відомостей про постійно діючий третейський суд, що містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань

73.

Державна реєстрація припинення постійно діючого третейського суду

74.

Видача документів, що містяться в реєстраційній справі відповідного громадського формування

75.

Державна реєстрація друкованого засобу масової інформації з місцевою сферою розповсюдження

76.

Перереєстрація друкованого засобу масової інформації з місцевою сферою розповсюдження

77.

Видача дубліката свідоцтва про державну реєстрацію друкованого засобу масової інформації з місцевою сферою розповсюдження

78.

Визнання недійсним свідоцтва про державну реєстрацію друкованого засобу масової інформації з місцевою сферою розповсюдження на підставі повідомлення засновника

79.

Оформлення та видача або обмін паспорта громадянина України для виїзду за кордон (у тому числі термінове оформлення)

80.

Оформлення та видача проїзного документа дитини

81.

Оформлення та видача паспорта громадянина України

82.

Оформлення та видача паспорта громадянина України у разі обміну замість пошкодженого, втраченого або викраденого

83.

Вклеювання до паспорта громадянина України фотокартки при досягненні громадянином 25- і 45-річного віку

84.

Реєстрація місця проживання особи

85.

Зняття з реєстрації місця проживання особи

86.

Реєстрація місця перебування особи

87.

Оформлення та видача довідки про реєстрацію місця проживання або місця перебування особи

88.

Державна реєстрація земельної ділянки з видачею витягу з Державного земельного кадастру

89.

Внесення до Державного земельного кадастру відомостей (змін до них) про земельну ділянку

90.

Внесення до Державного земельного кадастру відомостей про межі частини земельної ділянки, на яку поширюються права суборенди, сервітуту, з видачею витягу

91.

Внесення до Державного земельного кадастру відомостей (змін до них) про землі в межах територій адміністративно-територіальних одиниць з видачею витягу

92.

Державна реєстрація обмежень у використанні земель з видачею витягу

93.

Внесення до Державного земельного кадастру відомостей про обмеження у використанні земель, встановлені законами та прийнятими відповідно до них нормативно-правовими актами, з видачею витягу

94.

Виправлення технічної помилки у відомостях з Державного земельного кадастру, допущеної органом, що здійснює його ведення, з видачею витягу

95.

Надання відомостей з Державного земельного кадастру у формі витягу з Державного земельного кадастру про землі в межах території адміністративно-територіальних одиниць

96.

Надання відомостей з Державного земельного кадастру у формі витягу з Державного земельного кадастру про обмеження у використанні земель

97.

Надання відомостей з Державного земельного кадастру у формі витягу з Державного земельного кадастру про земельну ділянку

98.

Надання відомостей з Державного земельного кадастру у формі довідки, що містить узагальнену інформацію про землі (території)

99.

Надання відомостей з Державного земельного кадастру у формі викопіювань з кадастрової карти (плану) та іншої картографічної документації

100.

Видача довідки про наявність та розмір земельної частки (паю)

101.

Видача довідки про наявність у Державному земельному кадастрі відомостей про одержання у власність земельної ділянки у межах норм безоплатної приватизації за певним видом її цільового призначення (використання)

102.

Видача відомостей з документації із землеустрою, що включена до Державного фонду документації із землеустрою

103.

Видача довідки з державної статистичної звітності про наявність земель та розподіл їх за власниками земель, землекористувачами, угіддями

104.

Видача витягу з Державного реєстру сертифікованих інженерів-землевпорядників

105.

Видача витягу з технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки

106.

Видача витягу з Державного реєстру сертифікованих інженерів-геодезистів

107.

Видача фізичним особам висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи діючих об’єктів

108.

Реєстрація декларації відповідності матеріально-технічної бази суб’єкта господарювання вимогам законодавства з питань пожежної безпеки

109.

Видача висновку про погодження проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки

110.

Видача висновку про наявні обмеження земельної ділянки та її використання

111.

Видача дозволу на розроблення технічної документації із землеустрою щодо встановлення (відновлення) меж земельної ділянки в натурі (на місцевості)

112.

Затвердження технічної документації із землеустрою щодо встановлення (відновлення) меж земельної ділянки в натурі (на місцевості)

113.

Затвердження проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки в приватну власність для ведення товарного сільськогосподарського виробництва

114.

Реєстрація декларації про готовність до експлуатації об’єкта, будівництво якого здійснено на підставі будівельного паспорта

115.

Реєстрація декларації про готовність до експлуатації об’єкта, що за класом наслідків (відповідальності) належить до об’єктів з незначними наслідками (СС1)

116.

Реєстрація декларації про готовність до експлуатації самочинно збудованого об’єкта, на яке визнано право власності за рішенням суду

117.

Внесення змін до декларації про готовність об’єкта до експлуатації

118.

Експлуатаційний дозвіл

119.

Експлуатаційний дозвіл для потужностей (об'єктів) з переробки неїстівних продуктів тваринного походження

120.

Експлуатаційний дозвіл для потужностей (об'єктів) з виробництва, змішування та приготування кормових добавок, преміксів і кормів

121.

Видача дозволу на спеціальне водокористування

122.

Видача дозволу на спеціальне використання лісових ресурсів (лісорубний квиток, ордер, лісовий квиток)

Виконуюча обов’язки керівника

апарату райдержадміністрації О.Ю. Хлєбік

Переглядів: 11
 



Друк

Про втрату статусу дитини, позбавленої

батьківського піклування, малолітньою

Костак Валерією Юріївною

Відповідно до статей 2, 41 Закону України «Про місцеві державні адміністрації», статті 76 Цивільного кодексу України, статті 4 Закону України «Про органи служби для дітей та спеціальні установи для дітей», статей 1,11,12 Закону України «Про забезпечення організаційно-правових умов соціального захисту дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування», на виконання п. п. 27, 30, 50 постанови Кабінету Міністрів України від 24 вересня 2008 року № 866 «Питання діяльності органів опіки та піклування, пов'язаної із захистом прав дитини», врахувавши рішення Сквирського районного суду Київської області від 13.06.2017 року:

1. Визнати, що Костак Валерія Юріївна, втратила статус дитини, позбавленої батьківського піклування, у зв'язку з поверненням до матері Костак Ірини Юріївни.

2. Зняти з первинного обліку служби у справах дітей та сім'ї Сквирської райдержадміністрації Костак Валерію Юріївну.

3. Контроль за виконанням цього розпорядження покласти на заступника голови райдержадміністрації Хлєбік О.Ю.

Голова адміністрації В.В. Галюк

Переглядів: 12
 



Друк

Про надання статусу дитини-сироти

неповнолітньому Швецю Василю Васильовичу

Відповідно до Закону України „Про місцеві державні адміністрації”, ст. ст. 243, 244, Сімейного кодексу України, постанови Кабінету Міністрів України від 24.09.2008 року № 866 "Питання діяльності органів опіки та піклування, пов'язаної із захистом прав дитини", врахувавши свідоцтво про смерть матері, видане виконавчим комітетом Оріховецької сільської ради Сквирського району Київської області від 04.10.2017 року, та свідоцтво про смерть батька, видане виконавчим комітетом Оріховецької сільської ради Сквирського району Київської області від 09.04.2003 року:

1. Надати статус дитини-сироти неповнолітньому Швецю Василю Васильовичу.

2. Службі у справах дітей та сім'ї Сквирської райдержадміністрації вжити вичерпних заходів щодо захисту законних прав та інтересів дитини - Швеця Василя Васильовича.

3. Контроль за виконанням цього розпорядження покласти на заступника голови райдержадміністрації Хлєбік О.Ю.

Голова адміністрації В.В. Галюк

Переглядів: 15
 



Друк

Про виведення малолітньої дитини

Вовкотруба Юрія Юрійовича,

з сім’ї патронатного вихователя

Кучер Лариси Віталіївни та повернення

дитини матері

Відповідно законів України «Про органи і служби у справах дітей та спеціальні установи для дітей», «Про соціальну роботу з сім'ями, дітьми та молоддю», постанови Кабінету Міністрів України від 24.09.2008 N 866 «Питання діяльності органів опіки та піклування, пов'язаної з захистом прав дитини» із змінами, ст. ст. 3-5 Сімейного кодексу України, п. 27 постанови Кабінету Міністрів України від 16.03.2017 року № 148 «Про здійснення патронату над дитиною», врахувавши висновок комісії з питань захисту прав дитини Сквирської райдержадміністрації від 27.10.2017 року № 11/7:

1. Вивести малолітнього Вовкотруба Юрія Юрійовича, із сім’ї патронатного вихователя Кучер Лариси Віталіївни у зв’язку з поверненням дитини матері.

2. Повернути малолітню дитину Вовкотруба Юрія Юрійовича, матері Вовкотруб Наталії Степанівні.

3. Службі у справах дітей та сім’ї райдержадміністрації забезпечити участь працівника служби у справах дітей та сім"ї райдержадміністрації при вибутті дитини з патронатної сім’ї та передачі її матері Вовкотруб Наталії Степанівни.

2

4. Визнати таким, що втратило чинність, розпорядження голови Сквирської райдержадміністрації від 04.10.2017 року № 588 «Про тимчасове влаштування малолітнього Вовкотруба Юрія Юрійовича, в сім’ю патронатного вихователя Кучер Лариси Віталіївни.

5. Контроль за виконанням цього розпорядження покласти на заступника голови адміністрації Хлєбік О.Ю.

Голова адміністрації В.В. Галюк

Переглядів: 14
 


Сторінка 1 з 2
<< Початок < Попередня 1 2 Наступна > Кінець >>

Українські новини

Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання

Joomla Templates by Joomlashack