Головна
 

Посилання

Сайт Президента України
Верховна Рада України
Урядовий портал
Офіційний веб-сайт Нацдержслужби України
Київська обласна державна адміністрація
Укрінформ
Грудень 2017
П В С Ч П С Н
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
грудня 2017


Друк

15 грудня 2017 року у районному Будинку культури відбулися громадські слухання з питань охорони громадського порядку за участю першого заступника голови Сквирської райдержадміністрації Славінської О.В., міського голови Скочка В.А., заступника начальника Сквирського відділу Головного управління Національної поліції у Сквирському районі Київської області Гіптенка Р.А. та дільничних офіцерів поліції Сквирського відділу Головного управління Національної поліції у Сквирському районі Київської області.

Під час проведення громадських слухань заступник начальника Сквирського відділу Головного управління Національної поліції у Київській області Гіптенко Р.А. та дільничні офіцери поліції прозвітували про проведену роботу у місті Сквира та відповіли на запитання громади.

Міський голова В.А.Скочко розповів про створення у місті формування по охороні громадського порядку „Град”, члени якого, на добровільних засадах допомагають поліції по здійсненню патрулювання міста. Валерій Анатолійович зазначив, що влада забезпечила підлітків можливістю використання дозвілля заняттям в різноманітних гуртках та спортом. Контролюється виконання законодавства щодо заборони продажу алкогольної продукції неповнолітнім. Ефективним виявилось встановлення відеоспостереження на в’їзді у м. Сквира та місцях масових зібрань громадян. Не оминув міський голова питання освітлення вулиць, капітального ремонту доріг тощо. В.А.Скачко відповів на питання жителів міста, яких цікавило використання приладів для встановлення швидкості транспорту, запобігання незаконної вирубки лісових насаджень паркової зони Меморіалу Слави, ремонту вулиці Стаханова, ремонту приміщення Національної поліції та інші.

Перший заступник голови Сквирської райдержадміністрації О.В. Славінська звернула увагу на створення острівців безпеки, облаштування європейських стоянок «таксі», необхідності термінового капітального ремонту об’їзної дороги і ряду інших важливих питань. Оксана Вікторівна наголосила, що спільними зусиллями міської ради, райдержадміністрації, районної ради і громадськості ми здатні успішно вирішити актуальні питання забезпечення законності, охорони прав, свобод та законних інтересів громадян.

У ході проведення громадських слухань проведено анонімне анкетування з питань стану правопорядку та надання оцінки роботі дільничних офіцерів поліції.

 

Переглядів: 16
 



Друк

 

Правила встановлення новорічної ялинки:

- Ставте ялинку за 1 метр до електроопалювальних та за 2 метра інших опалювальних приладів та меблів;

- Закріплюйте ялинку на стійкій основі;

- Обирайте електричні гірлянди тільки промислового виробництва;

- Не застосовуйте для ілюмінації свічки, бенгальські вогні, феєрверки;

- Не розміщуйте ялинку на шляхах евакуації;

- Не прикрашайте ялинку виробами з вати, паперу та марлі;

- Не дозволяйте малолітнім дітям самостійно вмикати електрогірлянди;

- Не залишайте увімкнену ілюмінацію без нагляду.

Правила користування піротехнічними виробами:

- Купувати піротехнічні вироби необхідно тільки у спеціалізованих магазинах;

- Не носіть піротехнічні іграшки в кишенях;

- Не розбирайте піротехнічні вироби та не піддавайте їх механічним впливам;

- Не використовуйте піротехнічні вироби у нетверезому стані;

- Зберігайте піротехнічні вироби у недоступному для дітей місці;

- Перевіряйте наявність на піротехнічному виробі або його упаковці інформації про термін придатності виробу або його гарантійний термін;

- Не використовуйте піротехнічні вироби для бешкетування.

Сквирський РС ГУ ДСНС

 

Переглядів: 3
 



Друк

Про засідання районної робочої групи з питань легалізації виплати заробітної плати та зайнятості населення і тимчасової комісії з питань погашення заборгованості із заробітної плати (грошового забезпечення), податків, зборів, пенсій, стипендій та інших соціальних виплат.

15 грудня перший заступник голови Сквирської райдержадміністрації Славінська О.В. провела засідання районної робочої групи з питань легалізації виплати заробітної плати та зайнятості населення і тимчасової комісії з питань погашення заборгованості із заробітної плати (грошового забезпечення), податків, зборів, пенсій, стипендій та інших соціальних виплат. На порядку денному розглянуто питання дотримання трудового законодавства на підприємствах, в установах та організаціях району протягом 2017 року. Також на засіданні розглянуто  питання щодо заборгованості підприємств, установ та організацій по сплаті єдиного соціального внеску, із сплати страхових внесків та відшкодування фактичних виплат на виплату та доставку пільгових пенсій. Заслухано пояснення керівників та бухгалтерів 5 підприємств щодо зауважень з питань дотримання трудового законодавства.

За результатами засідання були прийняті відповідні рішення.

 

Переглядів: 10
 



Друк

СПІВПРАЦЯ З ВИКРИВАЧАМИ КОРУПЦІЇ

Особи, які надають допомогу в запобіганні і протидії корупції (викривачі), перебувають під захистом держави, право на захист у особи виникає у зв’язку з повідомленням нею про порушення вимог Закону України «Про запобігання корупції» іншою особою.

Законом України «Про запобігання корупції» передбачена можливість повідомляти інформацію анонімно.

Переглядів: 7
  Read More...



Друк

 

Сьогодні, 14 грудня, по всій Україні розпочала роботу «гаряча лінія» державної служби зайнятості. Відтепер, всі питання, стосовно реєстрації в центрах зайнятості, надання послуг роботодавцям та інші консультації, можна отримати за єдиним безкоштовним номером 0 800 50 99 66.

Про це під час офіційного відкриття повідомила заступник Голови Державної служби зайнятості (Центрального апарату) Юлія Жовтяк.

«До сьогодні у кожній області працювали відповідні місцеві телефони «гарячих ліній». Проте, була відсутня єдина централізована інформаційна служба, яка б надавала інформаційно-консультаційні послуги. Відтепер, це єдиний простий та безкоштовний номер, за яким усі бажаючі можуть зателефонувати та задати будь-які запитання. Ми почуємо кожного, адже ми щодня покращуємо свою роботу, а наші послуги стають більш доступні та якісні», – зазначила Ю. Жовтяк.

Переглядів: 8
  Read More...



Друк

Про надання дозволу на укладання договору

оренди та отримання грошової виплати за

оренду земельної ділянки, яка належить її

неповнолітній доньці Гільченко Інні Сергіївні.

Керуючись статтею 32, частиною 6 статті 203 Цивільного кодексу України, статтями 177, 178 Сімейного кодексу України, статтею 17 Закону України "Про охорону дитинства", Законом України "Про місцеві державні адміністрації", постановою Кабінету Міністрів України від 24 вересня 2008 року № 866 "Питання діяльності органів опіки та піклування, пов’язаної із захистом прав дитини", враховуючи висновок комісії з питань захисту прав дитини від 05 грудня 2017 року № 14/17:

1. Надати дозвіл Гільченко Світлані Миколаївні, дозвіл на укладання договору оренди земельної ділянки площею 4,3860 га,  яка належить її неповнолітній доньці Гільченко Інні Сергіївні, згідно з витягом з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно про реєстрацію права власності, від 18 жовтня 2017 року № 100608502 з ПП "Агрофірма "Розволожжя", до досягнення Гільченко Інною Сергіївною, повноліття та отримання грошової виплати за оренду земельної ділянки.

2. Зобов’язати матір громадянку Гільченко Світлану Миколаївну:

2.1. Зберегти право власності неповнолітньої Гільченко Інни Сергіївни, на вищезазначену земельну ділянку відповідно до вимог чинного законодавства України до досягнення нею повноліття.

2.2. Всі дії щодо вчинення будь-яких правочинів стосовно вищезазначеної земельної ділянки здійснювати лише з дозволу органу опіки та піклування.

2.3. Плату, отриману за користування земельною ділянкою, витратити лише на утримання неповнолітньої Гільченко Інни Сергіївни.

2.4. Інформацію про використання плати, отриманої за користування земельною ділянкою, вказувати у звіті, який подавати до служби у справах дітей та сім’ї Сквирської районної державної адміністрації щорічно.

3. Службі у справах дітей та сім’ї Сквирської районної державної адміністрації здійснювати контроль за дотриманням майнових прав та інтересів неповнолітньої Гільченко Інни Сергіївни.

4. Контроль за виконанням цього розпорядження покласти на заступника голови Сквирської районної державної адміністрації згідно з розподілом обов’язків.

Голова адміністрації В.В. Галюк

Переглядів: 3
 



Друк

Про схвалення проекту Програми

енергозбереження (підвищення енергоефективності)

Сквирського району на 2018-2020 роки

Відповідно до законів України "Про енергозбереження", "Про альтернативні види палива", "Про альтернативні джерела енергії", "Про запровадження нових інвестиційних можливостей, гарантування прав та законних інтересів суб’єктів підприємницької діяльності для проведення масштабної енергомодернізації", Порядку розроблення, прийняття Київських обласних комплексних та цільових програм, моніторингу та звітності про їх виконання, затвердженого рішенням Київської обласної ради від 23 грудня 2016 року № 214-11-VІІ, розпорядження голови Київської обласної державної адміністрації від 09 березня 2017 року № 86 "Про ініціювання розробки проекту Програми енергозбереження (підвищення енергоефективності) Київської області на 2017-2020 роки", враховуючи позитивні висновки департаменту економічного розвитку і торгівлі Київської обласної державної адміністрації від 16 травня 2017 року № 28-01-11/714 та департаменту фінансів Київської обласної державної адміністрації від 16 травня 2017 року № 10-05-19/1341, розпорядження голови Київської обласної державної адміністрації від 17 травня 2017 року № 263 "Про схвалення проекту Програми енергозбереження (підвищення енергоефективності) Київської області на 2017- 2020 роки":

1. Схвалити проект Програми енергозбереження (підвищення енергоефективності) Сквирського району на 2018-2020 роки (далі – Програма), що додається.

2. Райдержадміністрації у встановленому порядку організувати подання проекту Програми на розгляд Сквирській районній раді.

3. Після затвердження Сквирською районною радою в установленому порядку Програми:

3.1. Управлінню фінансів Сквирської районної державної адміністрації при внесенні змін до місцевих бюджетів на 2018 рік та наступні роки, за поданням головних розпорядників коштів, передбачати видатки на реалізацію Програми, виходячи з реальних можливостей бюджету та його пріоритетів.

3.2. Структурним підрозділам Сквирської районної державної адміністрації, територіальним органам виконавчої влади в Сквирському районі, районним установам та організаціям, міській та сільським радам забезпечити безумовне виконання Програми.

3.3. Виконавчим комітетам міської і сільських рад інформувати Сквирську районну державну адміністрацію про хід виконання заходів Програми до 07 числа місяця, наступного за звітним періодом.

4. Контроль за виконанням цього розпорядження покласти на першого заступника голови Сквирської районної державної адміністрації Славінську О.В.

Голова адміністрації В.В. Галюк

СХВАЛЕНО

Розпорядження голови Сквирської

районної державної адміністрації

08 грудня 2017 року № 710

Програма

енергозбереження (підвищення енергоефективності)

Сквирського району на 2018 – 2020 роки

м. Сквира

2017

ЗМІСТ

стор.

Паспорт Програми енергозбереження (підвищення енергоефективності) Сквирського району на період 2018 – 2020 роки………………………

3

1. Вступ………………………………………………………………………

4

2. Опис проблеми, на розв’язання якої спрямована Програма…………..

4

3. Мета Програми………………………………………………....………...

6

4. Обґрунтування шляхів і засобів розв’язання проблеми……………….

7

5. Очікувані результативні показники ……………………………………..

8

6. Орієнтовні обсяги фінансових витрат, необхідних для виконання Програми ……………………………………………………………………

8

7. Очікувані результати виконання Програми ………………………….

9

Додаток до Програми. Напрями діяльності та заходи Програми

ПАСПОРТ


Програми енергозбереження (підвищення енергоефективності)

Сквирського району на період 2018 - 2020 роки

1.

Ініціатор розроблення програми

Сквирська районна державна адміністрація

2.

Дата, номер і назва розпорядчого документа органу виконавчої влади про розроблення програми

Розпорядження голови Київської обласної державної адміністрації від 17 травня 2017 року № 263 "Про схвалення проекту енергозбереження (підвищення енергоефективності) Київської області на 2017-2020 роки"

3.

Розробник програми

Сквирська районна державна адміністрація

4.

Відповідальний виконавець програми

Сквирська районна державна адміністрація

5.

Учасники (співвиконавці) програми

Міський та сільські виконавчі комітети, відділ освіти, відділ культури, релігій, туризму, молоді та спорту Сквирської районної державної адміністрації, Сквирська центральна районна лікарня, комунальний заклад "Сквирський центр первинної медико-санітарної допомоги"

6.

Термін реалізації програми

2018-2020 роки

7.

Етапи виконання програми

(для довгострокових програм)

-

8.

Перелік місцевих бюджетів, які беруть участь у виконанні програми (для комплексних програм)

Обласний, районний, міський та сільські бюджети

9.

Обсяг фінансових ресурсів, необхідних для реалізації програми:

61 659,443 тис. грн.

кошти обласного бюджету

50 626,984 тис. грн.

місцеві бюджети Сквирського району

11 032,459 тис. грн.

1. Вступ

Програма енергозбереження (підвищення енергоефективності) Сквирського району на 2018 – 2020 роки (далі – Програма) передбачає впровадження енергозберігаючих заходів для підвищення енергоефективності житлово-комунального господарства та соціальної сфери району, розроблена відповідно до законів України "Про енергозбереження", "Про альтернативні види палива", "Про альтернативні джерела енергії", "Про запровадження нових інвестиційних можливостей, гарантування прав та законних інтересів суб’єктів підприємницької діяльності для проведення масштабної енергомодернізації", розпоряджень Кабінету Міністрів України від 24.07.2013 № 1071-р "Про схвалення Енергетичної стратегії України на період до 2030 року", від 01.10.2014 № 902-р „Про Національний план дій з відновлюваної енергетики на період до 2020 року”, від 16.10.2014 № 1014-р „Про затвердження плану коротко- та середньострокових заходів щодо скорочення обсягу споживання природного газу на період до 2017 року”, від 25.11.2015 № 1228-р „Про Національний план дій з енергоефективності на період до 2020 року”, від 24.07.2013 № 669-р „Про затвердження плану заходів щодо виконання регіональних та місцевих програм підвищення енергоефективності”, від 13.07.2016 № 489-р „Про схвалення Концепції впровадження механізмів стабільного фінансування заходів з енергоефективності (створення Фонду енергоефективності)”, від 09.07.2014 № 293 „Про стимулювання заміщення природного газу у сфері теплопостачання”, від 10.09.2014 № 453 „Про стимулювання заміщення природного газу під час виробництва теплової енергії для установ та організацій, що фінансуються з державного і місцевих бюджетів”, від 15.06.2016 № 159 „Про прийняття національного стандарту ДСТУ Б В.2.2-39:2016 „Методи та етапи проведення енергетичного аудиту будівель”, стандарти, які набрали чинності з 01.09.2016: ДСТУ ISO 50002:2016 (ISO 50002:2014, IDT) Енергетичні аудити. Вимоги та настанова щодо їх проведення; ДСТУ ISO 50003:2016 (ISO 50003:2014, IDT) Системи енергетичного менеджменту. Вимоги до органів, які проводять аудит і сертифікацію систем енергетичного менеджменту; ДСТУ ISO 50004:2016 (ISO 50004:2014, IDT) Системи енергетичного менеджменту. Настанова щодо впровадження, супровід та поліпшення системи енергетичного менеджменту; ДСТУ ISO 50006:2016 (ISO 50006:2014, IDT) Системи енергетичного менеджменту. Вимірювання рівня досягнутої/досяжної енергоефективності з використанням базових рівнів енергоспоживання та показників енергоефективності. Загальні положення та настанова; ДСТУ ISO 50015:2016 (ISO 50015:2014, IDT) Системи енергетичного менеджменту. Вимірювання та верифікація рівня досягнутої/досяжної енергоефективності організацій. Загальні принципи та настанова; з 01.01.2017 набрав чинності ДСТУ Б В.2.2-39:2016 Методи та етапи проведення енергетичного аудиту будівель.

Програма є основою цілеспрямованої діяльності місцевих органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування Сквирського району щодо організації та координації дій у сфері енергозбереження з підприємствами та організаціями усіх форм власності.

2. Опис проблеми, на розв’язання якої спрямована Програма

За останні роки для України питання підвищення ефективності, енерговикористання, реалізації політики енергоспоживання, створення й удосконалення енергоринку та підвищення ефективності функціонування енергетики в цілому набули особливої актуальності і безпосередньо пов’язані з енергобезпекою країни.

Саме тому енергозбереження на державному рівні визнано одним із пріоритетів економічної політики держави. В умовах залежності економіки України від імпорту паливно-енергетичних ресурсів і тенденції зростання цін на енергоносії їх ефективне використання стало нагальною потребою.

В сучасних складних економіко-політичних умовах, в зв’язку із стрімким ростом вартості енергоносіїв для всіх категорій споживачів, скорочення споживачами витрачання паливно-енергетичних ресурсів і зменшення витрат первинних паливних ресурсів для виробництва та транспортування теплової енергії, водопостачання та водовідведення є на сьогодні головним пріоритетом.

Особливо гострою є проблема енергозбереження для бюджетних організацій. З одного боку, це обумовлено соціальним значенням цих об'єктів, з іншого боку, наявністю морально застарілого, низькоефективного котельного обладнання та відсутності реалізації енергозберігаючих заходів.

Відсутність системного аналізу контролю за режимами електро- тепло- та водоспоживання об'єктів не дає змогу точніше прорахувати ефект від впровадження енергозберігаючих заходів.

Підставою для розроблення Програми є існування на рівні району проблеми неефективного використання паливно-енергетичних ресурсів, в першу чергу природного газу різними категоріями споживачів, зокрема підприємствами та бюджетною сферою, а також безпосередньо населенням.

Основну увагу в Програмі приділено зниженню використання паливно-енергетичних ресурсів у бюджетній сфері – галузі безпосереднього впливу місцевих органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування. Проблема неефективного використання енергоресурсів пов’язана з незадовільним, застарілим технічним станом будівель закладів соціальної сфери району, більшість із яких потребують капітального ремонту.

На території району відсутні діючі підприємства з виробництва та постачання теплової енергії. Всі об’єкти бюджетних установ переведені на теплопостачання від власних міні-котелень, квартири в житлових будинках на 100 % переобладнані під автономне теплопостачання.

Станом на 01.01.2017 рік в районі налічується 41 котельня, які забезпечують послугою теплопостачання бюджетну сферу (32 – заклади освіти):

25 котелень працює на природному газу (60%);

16 котелень використовують дрова, вугілля, або змішані типу вугілля-дрова-природний газ (39%);

один заклад (ДНЗ №1 м. Сквира) має електроопалення.

З метою запровадження енергозберігаючих технологій у 2017 році відділом освіти райдержадміністрації виготовлено проектно-кошторисну документацію на реконструкцію існуючого нежитлового приміщення школи під котельню Кривошиїнського НВО (на альтернативних видах палива) та отримано позитивний експертний звіт. Котельну введено в дію з 06.11.2017 на альтернативні види палива.

У січні 2017 року переведено котельну Шамраївського НВК на альтернативні види палива (кошти інвесторів).

За рахунок різних джерел фінансування за 9 місяців 2017 року проведено заміну близько 345 вікон та дверей на енергозберігаючі у навчальних закладах району та бюджетних установах і організаціях, а саме: за кошти обласного бюджету 1440 тис. грн. у Пищиківській ЗОШ (100 шт.), за кошти районного бюджету 25 тис грн. Сквирський ДНЗ №1 (6 шт.) за кошти районного бюджету 302,8 тис. грн. у Малолисовецькому НВК, Кривошиїнському НВО, Пищиківській ЗОШ, Сквирському НВК, Сквирська ЗОШ № 5, НВК «Сквирський ліцей – ЗОШ I-II ст. (128 шт.), за кошти місцевих бюджетів у адмінприміщеннях сіл Миньківці (6 вікон на енергозберігаючі в сільському клубі 25,7 тис. грн.), с. Кривошиїнці (Проведено часткову заміну вікон на енергозберігаючі в сільському будинку культури – 55,0) с. Антонів (3 дверей на енергозберігаючі в сільському будинку культури – 23,8) м. Сквира (25 вікон та 3 дверей на енергозберігаючі в районному будинку культури – 510,0) с. Кривощиїнці (3 вікна Кривошиїської амбулаторії – 13,0 тис. грн.), Шамраївка (7 вікон та дверей – 21,8 тис. грн.) та Мовчанівка (8 вікон та 3 дверей – 64,4 тис. грн.), с. Самгородок (3 вікон будинку культури – 86,0 тис. грн.), с. Малолисовецьке (6 вікон - 25,7 тис. грн.). за спонсорські кошти у будинку культури с. Шамраївка (30 вікон та 14 дверей – 1360,0 тис. грн.).

З метою проведення реконструкції та відновленню мереж вуличного освітлення в населених пунктах району протягом 9 місяців 2017 року за кошти місцевих бюджетів (4278,41 тис. грн.) проведено роботи по реконструкції вуличного освітлення у селах Нова Пустоварівка, Тарасівка, Домантівка, Антонів, Самгородок, Дулицьке, Горобіївка, Мовчанівка, Тхорівка, Малі Єрчики, Селезенівка, Пустоварівка, Рогізна, Калена, Руда, Велокополовецьке, Шаліївка. За кошти місцевих бюджетів виготовлено проектно-кошторисні документації на реконструкції освітлення вулиць міста Сквира та сіл району.

У районі діє державна програма з енергозбереження (відшкодування частини суми кредиту для мешканців індивідуальних будинків та багатоповерхівок на енергоефективні матеріали та обладнання). Через відділення Ощадбанку з початку 2017 року видано 58 кредитів на суму 1037,311 тис. грн. по державній програмі.

3. Мета Програми

Метою програми є:

підвищення якості енергетичних товарів та послуг, оптимізація структури виробництва і споживання паливно-енергетичних ресурсів із збільшенням частки нетрадиційних видів палива та відновлюваних джерел енергії;

підвищення енергоефективності в бюджетній сфері та житлово-комунальному господарстві;

скорочення видатків бюджетних коштів та коштів громадян на оплату енергоресурсів;

збільшення обсягів інвестицій у енергоефективну модернізацію та відновлювальну енергію.

Завдання Програми:

формування ощадливого стилю життя – перехід на енергоощадні технології та матеріали, в тому числі, застосування стандарту «пасивний будинок», який є дійсно енергоефективним, створює комфортні умови для проживання, водночас є економічним і спричиняє мінімальний негативний вплив на навколишнє середовище;

впровадження системи енергетичного менеджменту, моніторингу енергоспоживання, розроблення енергетичної політики, планування нових енергозберігаючих заходів згідно вимог серії стандартів ISO50001;

визначення реального енергетичного балансу району шляхом проведення енергетичного обстеження об’єктів, який покаже реальний потенціал економії енергетичних ресурсів.

Мета Програми досягається за рахунок реалізації енергоефективних та енергозберігаючих заходів, спрямованих на скорочення обсягів споживання паливно-енергетичних ресурсів у житлово-комунальному господарстві, бюджетній і соціальній сферах.

Зменшення енергоємності продукції та послуг програмою передбачається досягти за рахунок впровадження сучасних технологій, устаткування і обладнання, а також зменшення втрат енергоресурсів.

Економічний механізм програми базується на зацікавленості підприємств, установ та організацій, а також громадян у скороченні витрат на утримання, експлуатацію житла та соціальної інфраструктури.

4. Обґрунтування шляхів і засобів розв’язання проблеми

Визначення шляхів розв’язання проблем енергоефективності Сквирського району базується на принципах системності, комплексності, технічної та економічної спроможності.

Проблему передбачається розв’язати шляхом:

впровадження новітніх технологій виробництва та споживання енергетичних ресурсів, а також технологій, що передбачають використання енергозберігаючих та енергоефективних матеріалів та обладнання;

розвитку альтернативної енергетики;

створення сприятливих умов для залучення вітчизняних та іноземних інвестицій у сферу енергоефективності та енергозбереження з метою оптимізації структури енергетичного балансу, зменшення обсягу викидів забруднюючих речовин;

популяризація серед широких верств населення через засоби масової інформації ефективного та ощадливого споживання паливно-енергетичних ресурсів;

проведення навчання для енергоменеджерів та проведення форумів, семінарів тощо.

Проблема має бути розв’язана шляхом реалізації заходів наступного характеру:

організаційного забезпечення;

нормативно-правового забезпечення Програми;

фінансового забезпечення Програми;

технічного (технологічного) забезпечення.

Організаційне забезпечення – заходи даного характеру передбачають нормативно-правове та фінансове забезпечення.

Окрім того, передбачається інформаційне забезпечення зацікавлених виконавців програми, популяризація позитивного досвіду впровадження енергоефективних заходів.

Нормативно-правове забезпечення здійснюється шляхом забезпечення дотримання вимог чинних нормативно-правових актів у сфері енергозбереження під час реалізації заходів Програми.

Базовим законодавчим актом, що визначає правові, економічні, соціальні та екологічні основи енергозбереження для всіх підприємств, об’єднань та організацій, розташованих на території України, а також для громадян є закони України «Про енергозбереження», «Про місцеве самоврядування в Україні» та «Про місцеві державні адміністрації».

Відносини у сфері альтернативних джерел енергії регулюються законами України «Про альтернативні види палива» та «Про альтернативні джерела енергії».

Закон України «Про внесення змін до Кодексу України про адміністративні правопорушення щодо встановлення відповідальності за порушення законодавства про енергозбереження» встановлює відповідальність за недотримання вимог щодо ефективного використання паливно-енергетичних ресурсів керівниками підприємств, установ та організацій незалежно від форм власності, або фізичними особами – власниками об’єктів.

Закон України «Про електроенергетику» визначає правові, економічні та організаційні засади діяльності в електроенергетиці і регулює відносини, пов’язані з виробництвом, передачею, постачанням і використанням енергії, забезпеченням енергетичної безпеки України, конкуренцією та захистом прав споживачів і працівників галузі.

Закон України «Про запровадження нових інвестиційних можливостей, гарантування прав та законних інтересів суб’єктів підприємницької діяльності для проведення масштабної енергомодернізації» встановлює правові та економічні засади здійснення енергосервісу для підвищення енергетичної ефективності об’єктів державної та комунальної власності.

Акти Кабінету Міністрів України:

постанова Кабінету Міністрів України від 17.10.2011 № 1056 «Деякі питання використання коштів у сфері енергоефективності та енергозбереження (зі змінами, внесеними згідно з постановою Кабінету Міністрів України від 08 квітня 2015 року № 231);

постанова Кабінету Міністрів України від 15.10.2012 № 992 «Про затвердження вимог до світлодіодних світлотехнічних пристроїв та електричних ламп, що використовуються в мережах змінного струму з метою освітлення»;

Енергетична стратегія України на період до 2030 року, схвалена розпорядженням Кабінету Міністрів України від 24.07.2013 № 1071-р;

План заходів щодо виконання регіональних та місцевих програм підвищення енергоефективності, затверджений розпорядженням Кабінету Міністрів України від 24.06.2013 № 669-р;

Національний план дій з відновлюваної енергетики на період до 2020 року, затверджений розпорядженням Кабінету Міністрів України від 01.10.2014 року №902-р;

Національний план дій з енергоефективності на період до 2020 року, затверджений розпорядженням Кабінету Міністрів України від 25.11.2015 №1228-р;

Концепція впровадження механізмів стабільного фінансування заходів з енергоефективності (створення Фонду енергоефективності), схвалена розпорядження Кабінету Міністрів України від 13.07.2016 № 489-р та ін.

Фінансове забезпечення Програми досягається за рахунок коштів бюджетів усіх рівнів, підприємств, установ і організацій, небюджетних джерел фінансування, запланованих на реалізацію заходів з енергоефективності, що надані при формуванні практичної частини Програми.

Технічне (технологічне) забезпечення Програми досягається за рахунок модернізації або заміни наявного енергоємного обладнання, запровадження новітніх енергоефективних та енергозберігаючих технологій, підвищення енергоефективності виробництва продукції, виконання робіт, надання послуг, зменшення витрат та втрат паливно-енергетичних ресурсів.

Програма розрахована на три роки, тобто є середньостроковою.

5. Очікувані результативні показники Програми

Оцінка досягнення мети Програми здійснюватиметься за такими показниками:

зниження енергоємності виробництва одиниці продукції, виконаних робіт, наданих послуг (в умовних одиницях);

зменшення рівня втрат паливно-енергетичних ресурсів та витрат на їх споживання;

обсяг залучених коштів, які спрямовуються на фінансування заходів Програми.

6. Орієнтовні обсяги фінансових витрат,

необхідних для виконання Програми

Джерела фінансування Програми:

кошти обласного бюджету;

кошти місцевих бюджетів.

Напрями діяльності та заходи районної Програми уточнюються щороку під час формування відповідних бюджетів.

7. Очікувані результати виконання Програми

До кінця 2020 року буде досягнуто:

зменшення енергоємності виробництва одиниці продукції (виконаних робіт, наданих послуг);

зменшення втрат паливно-енергетичних ресурсів при виробленні одиниці продукції (виконаних робіт, наданих послуг);

забезпечення економії бюджетних коштів (за умови дотримання відповідних вимог щодо охорони праці, санітарних норм та правил тощо) на оплату спожитих бюджетними установами енергоносіїв, за рахунок запровадження відповідних заходів та проектів – на 20% від базового року.

Заступник голови, виконуюча обов’язки

керівника апарату райдержадміністрації О.Ю. Хлєбік

Переглядів: 4
 



Друк
Напрями діяльності та заходи Програми енергозбереження (підвищення енергоефективності) на 2018-2020 роки
тис.грн.
№ з/п Назва напряму діяльності (пріоритетні завдання) Перелік заходів програми Термін виконання заходу Виконавці Джерела фінансування Орієнтовні обсяги фінансування (вартість), тис.грн., в тому числі:
Обласний бюджет Місцеві бюджети Разом
1 2 3 4 5 6 7 8 9
1 Проведення енергетичних аудитів об’єктів енергоспоживання
1,1 Проведення енергоаудиту по приміщенню Дитячий будинок "Надія", Сквирська ЗОШ №3, Севирський ДНЗ №2, Сквирське НВО № 5, Чубинецький НВК, Антонівське НВО, Рудянська філія, Шамраївське НВК, Пустоварівського НВК, Кривошинецьке НВО, В. Половецький НВК, Самгородоцька ЗОШ, Сквирська ЗОШ № 2. 2018 Відділ освіти райдержадміністрації. місцевий бюджет 120,0 120,0
1,2 Проведення енергетичних аудитів обєктів КЗ СРР ЦПМСД ( Кривошиїнської АЗПСМ, Сквирської АЗПСМ, Шамраївської АЗПСМ, Горобіївської АЗПСМ, Буківської АЗПСМ). 2018 Комунальний заклад Сквирської районної ради Центр первинної медико-санітарної допомоги місцевий бюджет 68,0 68,0
1,3 Проведення енергетичних аудитів обєктів Сквирської ЦРЛ ( Поліклініка, пологовий будинок, дитяче відділення, їдальня, гуртожиток) 2018-2020 Сквирська ЦРЛ місцевий бюджет 85,0 85,0
Разом - 273,0 273,0
2 Розробка проектно-кошторисної документації на термомодернізацію закладів та установ
2,1 Розробка проектно-кошторисної документації на термомодернізацію приміщенню Сквирський НВК №4, Кривошинецьке НВО, М. Лисовецький НВК, Сквирська ЗОШ № 2, Сквирський ліцей, Антонівське НВО, Сквирський ДНЗ №2, Сквирське НВО №5, Сквирська ЗОШ №3, Дулицьке НВО, В. Половецький НВК. 2018-2020 Відділ освіти райдержадміністрації. місцевий бюджет 220,0 220,0
2,2 Розробка проектно-кошторисної документації на термомодернізацію будівель (Кривошиїнської АЗПСМ, Шамраївської АЗПСМ, Горобіївської АЗПСМ, Буківської АЗПСМ). 2018-2020 Комунальний заклад Сквирської районної ради Центр первинної медико-санітарної допомоги місцевий бюджет 180,0 180,0
2,3 Проектно-кошторисна документація для проведення термомодернізації будівель (Поліклініка, пологовий будинок, дитяче від., їдальня, гуртожиток)). 2018-2020 Сквирська ЦРЛ місцевий бюджет 150,0 150,0
Разом 550,0 550,0
3 Стимулювання населення та об’єднань співвласників багатоквартирних будинків на здійснення заходів з енерго-збереження
3,1 Розповсюдження інформації щодо пільгового кредитування населення, ОСББ,ЖБК, щодо встаноновлення твердопаливних котлів, придбання обладнання та матеріалів для утеплення 2018-2020 РДА, міська та сільські ради, відділення Ощадбанку
3,2 Формування і утворення енергозберігаючих принципів у громадській свідомості, популяризація ощадливого ставлення до паливно-енергетичних ресурсів 2018-2020 РДА, міська та сільські ради
3,3 Встановлення будинкових та індивідуальних приладів обліку енергії, природного газу, води, багатозонних лічильників електроенергії 2018-2020 населення
3,4 Облаштування твердопаливних котлів для потреб індивідуального теплопостачання 2018-2020 населення
3,5 Встановлення електричних котлів для потреб індивідуального теплопостачання 2018-2020 населення
3,6 Утеплення стін, дахів, підвалів 2018-2020 населення
3,7 Заміна вікон, дверей тощо 2018-2020 населення
4 Переведення газових котелень на альтернативні види палива, встановлення твердопаливних котлів та модулів
4,1 Встановлення твердопаливних котлів в будинку культури с. Шапіївка та клуб с. Токарівка 2018-2020 Шапіївська сільська рада обласний бюджет місцевий бюджет 1 000,0 200,0 1 200,0
4,2 Встановлення твердопаливного котла в приміщенні Пустоварівського будинку культури 2018 Пустоварівська сільська рада обласний бюджет 300,0 300,0
4,3 Переведення газових котелень В. Половецької АЗПСМ, Кривошиїнської АЗПСМ, Самгородецької АЗПСМ, Шамраївської АЗПСМ на тверде опалення. 2018-2020 Комунальний заклад Сквирської районної ради Центр первинної медико-санітарної допомоги місцевий бюджет 300,0 300,0
Разом 1 300,0 500,0 1 800,0
5 Термомодернізація об'єктів бюджетної сфери (заміна та установка енергозберігаючих вікон і дверей, утеплення стін, дахів, підвалів та інше)
5,1 Реконструкція будинку культури в с. Пустоварівка Заміна вікон та дверей на енергозберігаючі 2018-2020 Відділ культури райдержадміністрації, Пустоварівська сільська рада обласний бюджет місцевий бюджет 4 433,928 782,458 5 216,386
5,2 Заміна вікон та дверей на енергозберігаючі в будинку культури в с. Селезенівка 2018-2020 Відділ культури райдержадміністрації, Селезенівська сільська рада обласний бюджет місцевий бюджет 747,259 131,869 879,128
5,3 Заміна вікон та дверей на енергозберігаючі в будинку культури в с. Самгородок 2018-2020 Відділ культури райдержадміністрації, Самгородоцька сільська рада обласний бюджет місцевий бюджет 879,561 155,217 1 034,778
5,4 Заміна вікон на енергозберігаючі в центральній районній та центральній дитячій бібліотеках 2018 Відділ культури райдержадміністрації місцевий бюджет 47,0 47,0
5,5 Заміна вікон на енергозберігаючі у районному будинку культури м. Сквира 2018 Відділ культури райдержадміністрації місцевий бюджет 250,0 250,0
5,6 Заміна вікон та дверей на енергозберігаючі в будівлі Сквирського РЦДЮТ 2018-2020 Відділ освіти райдержадміністрації, обласний бюджет місцевий бюджет 1 227,416 216,603 1444,019
5,7 Заміна вікон та дверей на енергозберігаючі в будівлі " Оріховецького навчального-виховного комплексу 2018-2020 Відділ освіти райдержадміністрації, обласний бюджет місцевий бюджет 1 223,687 215,945 1 439,632
5,8 Заміна вікон та дверей на енергозберігаючі в Сквирському НВК №4, Антонівське НВО, Сквирський ДНЗ №2, Сквирське НВО №5, Дулицьке НВО, Сквирський ліцей, В. Половецький НВК, Сквирська ЗОШ №3, Кривошиїнське НВО,М. Лисовецький НВК, Сквирська ЗОШ №2. 2018-2019 Департамент регіонального розвитку, Відділ освіти райдержадміністрації обласний бюджет 27 000,0 27 000,0
5,9 Утеплення даху будівлі Шамраївської сільської ради ( заміна вікон та дверей на енергозберігаючі) 2018 Шамраївська сільська рада місцевий бюджет 800,0 800,0
5,10 Заміна вікон та дверей на енергозберігаючі в будинку культури с. Шапіївка, Токарівка 2018-2020 Шапіївська сільська рада обласний бюджет місцевий бюджет 1000,0 300,0 1300,0
5,11 Заміна вікон та дверей на енергозберігаючі, утеплення фасаду будинку культури с. Калена 2018-2019 Каленівська сільська рада місцевий бюджет 200,0 200,0
5,12 Заміна вікон та дверей на енергозберігаючі, утеплення стін, даху, підлоги, у сільській бібліотеці, утеплення стін, даху у сільській раді с. Тхорівка 2018-2020 Тхорівська сільська рада обласний бюджет місцевий бюджет 340,0 500,0 840,0
5,13 Заміна вікон та дверей на енергозберігаючі в будинку культури с. Малі Єрчики 2018-2020 Малоєрчиківська сільська рада обласний бюджет місцевий бюджет 200,0 100,0 300,0
5,14 Заміна вікон та дверей на енергозберігаючі в сільській раді с. Буки 2018-2019 Буківська сільська рада обласний бюджет 190,0 190,0
5,15 Заміна вікон та дверей на енергозберігаючі в сільській раді с. Кривошиїнці 2019 Кривошиїнська сільська рада місцевий бюджет 50,0 50,0
5,16 Заміна вікон та дверей на енергозберігаючі в сільській раді с. Малі Лисовці 2018-2020 Малолисовецька сільська рада місцевий бюджет обласний бюджет 100,0 50,0 150,0
5,17 Термомодернізація будівель КЗ СРР ЦПМСД (В. Половецької АЗПСМ, Кривошинецької АЗПСМ,Самгородецької АЗПСМ, Шамраївської АЗПСМ, Горобіївської АЗПСМ, Буківської АЗПСМ. 2018-2020 Комунальний заклад Сквирської районної ради Центр первинної медико-санітарної допомоги обласний бюджет 800,0 800,0
5,18 Термомодернізація будівель Сквирської ЦРЛ будівель ( Поліклініка, пологовий будинок, дитяче відділення, їдальня, гуртожиток) 2018-2020 Сквирська ЦРЛ обласний бюджет 5 000,0 5 000,0
Разом 43 141,851 3 799,092 46 940,943
6 Реконструкція та капітальний ремонт систем вуличного освітлення, заміна ламп на енергоефективні
6,1 Реконструкція вуличного освітлення по вул. Ворошилова(Солов»їна) вул.. Горького(Покровська ) в с.Рогізна, вул.Яблунева( Жовтнева) в с.Краснянка вул.. Космонаватів с.Дунайка 2018-2020 Рогізнянська сільська рада обласний бюджет місцевий бюджет 346,147 65,145 411,292
6,2 Виготовлення проектно-кошторисної документації на реконструкцію вуличного освітлення в м. Сквира 2018 Сквирська міська рада місцевий бюджет 120,0 120,0
6,3 Капітальний ремонт вуличного освітлення по вул Шкільна, Замкова, Молодіжна в селі Самгородок Сквирського району Київської області 2018-2020 Самгородоцька сільська рада місцевий бюджет 374,377 374,377
6,4 Реконструкція вуличного освітлення по вул. Шевченка, в с. Квітневе Сквирського району, Київської області 2018 Домантівська сільська рада місцевий бюджет 280,0 280,0
6,5 Розробка технічної документації з реконструкції вуличного освітлення вулиць 1 Травня, Садова, Весняна, Гагаріна, провулок Польовий, орієнтована протяжність 2,5 км та виконання будівельних робіт 2018 Каленівська сільська рада місцевий бюджет 220,0 220,0
6,6 Реконструкція вуличного освітлення по вул. вул. Лісова ( вул. Горького), вул. Шкільна, в с. Красноліси Сквирського району, Київської області 2018-2020 Красноліська сільська рада місцевий бюджет обласний бюджет 92,818 16,380 109,198
6,7 Реконструкція вуличного освітлення вул. Воздвиженська, вул. Гагаріна, вул. Травнева, вул. Лесі України в с. Красноліси Сквирського району Київської області 2019-2020 Красноліська сільська рада місцевий бюджет обласний бюджет 500,0 50,0 550,0
6,8 Реконструкція вуличного освітлення по вул. Кошової в с. Великополовецьке,вул. Кучани, Новоселиця ( колишня Кірова) Селище ( колишня Ковпака) в с. Мала Михайлівка Сквирського району, Київської області 2018-2020 Великополовецька сільська рада місцевий бюджет 889,133 889,133
6,9 Реконструкція вуличного освітлення в с. Шапіївка та Токарівка Сквирського району, Київської області 2018-2020 Шапіївська сільська рада обласний бюджет місцевий бюджет 1 438,752 204,788 1643,54
6,10 Реконструкція вуличного освітлення в с. Терешки Сквирського району, Київської області 2018-2020 Шаліївська сільська рада місцевий бюджет 226,633 39,994 266,627
6,11 Реконструкція та капітальний ремонт вуличного освітлення вул. Святкова, Балишова, Жовтнева, 1- Травня в с. Таборів Сквирського району, Київської області 2018-2020 Чубинецька сільська рада місцевий бюджет обласний бюджет 542,0 54,0 596,0
6,12 Реконструкція та капітальний ремонт вуличного освітлення вул. Соборна, Шевченка, Миру, Оскілка, Маслуна, Львівська, Гагаріна, Полянка, Поповича, Садова в с. Чубинці Сквирського району, Київської області 2018-2020 Чубинецька сільська рада місцевий бюджет обласний бюджет 1 000,0 100,0 1 100,0
6,13 Капітальний ремонт вуличного освітлення по вул. Дружба, вул. Першотравнева, вул. Шкільна, вул. Партизанська, пров. Миру, вул. Млинова в с. Дулицьке Сквирського району Київської області ( ТП-194,ТП - 306,ТП-311". Капітальний ремонт вуличного освітлення по вул. Шевченка в с. Безпечна 2018 Дулицька сільська рада обласний бюджет місцевий бюджет 853,0 128,0 981,0
6,14 Реконструкція вуличного освітлення в с. Кам'яна Гребля Сквирського району, Київської області 2018-2020 Кам'яногребельська місцевий бюджет 848,550 848,55
6,15 Реконструкція вуличного освітлення в с. Шаліївка Сквирського району Київської області 2018 Шаліївська сільська рада обласний бюджет 785,783 785,783
6,16 Капітальний ремонт вуличного освітлення по вулицях села Пустоварівка із використанням енергозберігаючих ламп. Заміна ламп на енергозберігаючі на існуючих лініях вуличного освітлення 2018-2020 Пустоварівська сільська рада місцевий бюджет 400,0 400,0
6,17 Реконструкція вуличного освітлення по вул. Миру, Нова в с. Селезенівка Сквирського району Київської області 2018 Селезенівська сільська рада місцевий бюджет 150,0 150,0
6,18 Виготовлення технічної документації вуличного освітлення в с. Оріховець Сквирського району Київської області 2018 Оріховецька сільська рада місцевий бюджет 20,0 20,0
6,19 Реконструкція вуличного освітлення по вул.Лісова, Польова, вул. Космонавтів в с. Малі Єрчики Сквирського району Київської області 2018 Малоєрчиківська сільська рада обласний бюджет місцевий бюджет 300,0 100,0 400,0
6,20 Реконструкція систем вуличного освітлення, заміна ламп на енергоефективні, створення ефективної системи обліку та регулювання споживання електроенергії 2018-2020 Малолисовецька сільська рада обласний бюджет місцевий бюджет 100,0 50,0 150,0
Разом 6 185,133 4 110,367 10 295,5
7 Модернізація/встановлення теплових пунктів (індивідуальних та центральних) з метою регулювання температури теплоносія
7,1 Встановлення теплових пунктів Антонівське НВО, Буківський НВК, Сквирська ЗОШ №1, Сквирський НВК №4, Сквирське НВО №5, Кам'яногребельський НВК, Горобіївський НВК, М. Лисовецький НВК, Тхорівський НВК, Чубинецький НВК, Рудянська філія Шамраївська НВК, Сквирський ДНЗ №2, Сквирський ДНЗ №3, Сквирський ДНЗ №6, РЦДЮТ, Сквирський дитячий будинок " Надія", Самгородоцький ДНЗ, Рудянський ДНЗ. 2018 Відділ освіти райдержадміністрації місцевий бюджет 1 800,0 1 800,0
Разом 1 800,0 1 800,0
Начальник відділу ЦЗ, ЛНЧК
та ЖКГ райдержадміністрації
М.С. Ворушило
Переглядів: 3
 



Друк

Про внесення змін до розпорядження голови

Сквирської райдержадміністрації від 18.05.2017 № 304

«Про затвердження технічної документації щодо

встановлення (відновлення) меж земельної ділянки

в натурі (на місцевості) для передачі її у власність

гр. Погуляйку Олександру Петровичу для ведення

товарного сільськогосподарського виробництва в

адміністративних межах Шамраївської сільської ради

Сквирського району Київської області»

Розглянувши заяву гр. Погуляйка О.П. - власника земельної частки (пай) про внесення змін до розпорядження голови Сквирської РДА від 18.05.2017 № 304 «Про затвердження технічної документації щодо встановлення (відновлення) меж земельної ділянки в натурі (на місцевості) для передачі її у власність гр. Погуляйку Олександру Петровичу для ведення товарного сільськогосподарського виробництва в адміністративних межах Шамраївської сільської ради Сквирського району Київської області» у зв’язку із технічною помилкою, керуючись ст. 41 Закону України «Про місцеві державні адміністрації»:

1. Внести до розпорядження голови Сквирської райдержадміністрації від 18.05.2017 № 304 «Про затвердження технічної документації щодо встановлення (відновлення) меж земельної ділянки в натурі (на місцевості) для передачі її у власність гр. Погуляйку Олександру Петровичу для ведення товарного сільськогосподарського виробництва в адміністративних межах Шамраївської сільської ради Сквирського району Київської області» такі зміни:

у пункті 2 розпорядження замінити цифри «3224086800:03:010:0006» на «3224088200:05:019:0028».

2. Контроль за виконанням цього розпорядження покласти на першого заступника голови райдержадміністрації Славінську О.В.

Голова адміністрації В.В.Галюк

Переглядів: 3
 



Друк

Про конкурс на заміщення вакантної посади

завідувача юридичного сектору апарату

Сквирської районної державної адміністрації

Відповідно до частини другої статті 17, статей 22, 23, 27 Закону України "Про державну службу", статті 6, пунктів 1, 9 частини першої статті 39, частини першої статті 41 Закону України "Про місцеві державні адміністрації", Порядку проведення конкурсу на зайняття посад державної служби, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 25 березня 2016 року № 246:

1. Оголосити конкурс на заміщення вакантної посади завідувача юридичного сектору апарату Сквирської районної державної адміністрації.

2. Визначити умови проведення конкурсу на зайняття вакантної посади завідувача юридичного сектору апарату Сквирської районної державної адміністрації згідно з додатком.

3. Відділу управління персоналом та організаційної роботи апарату Сквирської районної державної адміністрації забезпечити у встановленому порядку оприлюднення та передачу цього розпорядження до Нацдержслужби України.

4. Контроль за виконанням цього розпорядження покласти на Юрчук О.А., начальника відділу управління персоналом та організаційної роботи апарату Сквирської районної державної адміністраціїї.

Голова адміністрації В.В. Галюк

ЗАТВЕРДЖЕНО

Розпорядження голови Сквирської

районної державної адміністрації

07 грудня 2017 року № 708

УМОВИ

проведення конкурсу на зайняття вакантної посади державної служби категорії «Б» юридичного сектору апарату Сквирської районної державної адміністрації

Київської області

Загальні умови

Посадові обов’язки

Основні завдання та обов’язки за вакантною посадою:

1. Здійснює керівництво сектором, несе персональну відповідальність за організацію його діяльності, сприяє створенню належних умов праці у секторі.

2. Подає на затвердження голові райдержадміністрації положення про сектор.

3. Розробляє та подає на затвердження керівнику апарату посадову інструкцію головного спеціаліста сектору.

4. Планує роботу сектору.

5. Вживає заходів до удосконалення організації та підвищення ефективності роботи сектору.

6. Звітує перед головою адміністрації та керівником апарату про виконання покладених на сектор завдань та затверджених планів роботи.

7. У разі необхідності, може входити до складу колегії райдержадміністрації.

8. Вносить пропозиції щодо розгляду на засіданнях колегії питань, що належать до компетенції сектору, та розробляє проекти відповідних рішень.

9. Розробляє або бере участь у розробці проектів розпоряджень голови райдержадміністрації, нормативних актів та інших документів правового характеру.

10. Інформує керівництво райдержадміністрації про необхідність вжиття заходів щодо скасування актів, прийнятих з порушенням законодавства, або таких, що втратили чинність, і готує відповідні подання.

11. Забезпечує виконання покладених на сектор завдань щодо реалізації державної політики в діяльності райдержадміністрації.

12. Забезпечує дотримання вимог законодавства під час підготовки законодавчих та нормативно-правових актів, розпоряджень голови райдержадміністрації.

13. Здійснює методичне керівництво правовою роботою райдержадміністрації, надає правову допомогу структурним підрозділам райдержадміністрації. Готує за участю інших структурних підрозділів райдержадміністрації матеріали для передачі до господарських, слідчих та судових органів.

14. Аналізує та узагальнює результати розгляду претензій судових та господарських справ.

15. Бере участь в розгляді матеріалів за наслідками перевірок, ревізій, інвентаризацій, дає правові висновки за фактами виявлених правопорушень.

16. Розглядає проекти нормативних актів для погодження з питань, що належать до компетенції райдержадміністрації.

17. Бере участь у роботі з укладення господарських договорів.

18. Бере участь у здійсненні організаційно-практичних заходів щодо зміцнення фінансової та трудової дисципліни, збереження майна, соціального захисту працівників, а також притягнення працівників райдержадміністрації до дисциплінарної та матеріальної відповідальності.

19. У межах наданої компетенції розглядає скарги, заяви громадських об’єднань, підприємств, установ, організацій, громадян та готує відповідні проекти рішень.

20. Проводить довідково-інформаційну роботу з питань законодавства та нормативних актів, облік чинного законодавства, інших нормативних актів.

21. Проводить роз’яснення законодавства посадовим особам райдержадміністрації, що стосуються їх діяльності, та доводить до їх відома зміни в чинному законодавстві.

22. Організовує роботу з підвищення рівня професійної компетенції працівників сектору.

23. Забезпечує дотримання працівниками сектору правил внутрішнього трудового розпорядку та виконавської дисципліни.

24. Здійснює інші повноваження визначені законом.

Умови оплати праці

Умови оплати праці визначаються відповідно до Закону України "Про державну службу" та постанови Кабінету Міністрів України від 18.01.2017 року № 15 "Питання оплати праці працівників державних органів".

Інформація про строковість чи безстроковість призначення на посаду

Безстроково.

Перелік документів, необхідних для участі в конкурсі, та строк їх подання

1. Копію паспорта громадянина України.

2. Письмову заяву про участь у конкурсі із зазначенням основних мотивів щодо зайняття посади державної служби за формою згідно з додатком 2 до Порядку проведення конкурсу на зайняття посад державної служби, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 25.03.2016 року № 246, до якої додається резюме у довільній формі; особа, яка бажає взяти участь у конкурсі, має інвалідність та потребує у зв'язку з цим розумного пристосування, подає заяву за формою згідно з додатком 3 до Порядку проведення конкурсу на зайняття посад державної служби, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 25.03.2016 року № 246, про забезпечення в установленому порядку розумного пристосування.

3. Письмову заяву, в якій повідомляє, що до неї не застосовуються заборони, визначені частиною третьою або четвертою статті 1 Закону України "Про очищення влади", та надає згоду на проходження перевірки та на оприлюднення відомостей стосовно неї відповідно до зазначеного Закону, або копія довідки встановленої форми про результати такої перевірки.

4. Копію (копії) документа (документів) про освіту.

5. Посвідчення атестації щодо вільного володіння державною мовою.

6. Заповнену особову картку встановленого зразка.

7. Декларацію особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, за 2016 рік.

Документи приймаються до 18:00 години 00 хвилин

21 грудня 2017 року.

Місце, час та дата проведення конкурсу

За адресою: Київська обл., м. Сквира, вул. Богачевського, 28,

Сквирська районна державна адміністрація.

Малий зал засідань Сквирської районної ради

26 грудня 2017 року о 10:00 год. 00 хв.

Прізвище, ім’я та по батькові, номер телефону та адреса електронної пошти особи, яка надає додаткову інформацію з питань проведення конкурсу

Козаченко Мар’яна Юріївна,
тел. 045-68-5-61-93,

е-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів, Вам потрібно включити JavaScript для перегляду

Кваліфікаційні вимоги

1.

Освіта

Вища освіта за освітнім ступенем магістра.

2.

Досвід роботи

На посадах державної служби категорії “Б” чи “В” або досвід служби в органах місцевого самоврядування, або досвід роботи на керівних посадах підприємств, установ та організацій незалежно від форми власності не менше одного року.

3.

Володіння державною мовою

Вільне володіння державною мовою.

Професійна компетентність

1.

Лідерство

Вміння вирішувати комплексні завдання.

2.

Прийняття ефективних рішень

Вміння вирішувати комплексні завдання.

3.

Комунікації та взаємодія

Співпраця та налагодження партнерської взаємодії.

4.

Впровадження змін

Здатність підтримувати зміни та працювати з реакцією на них.

5.

Особистісні компетенції

Організація і контроль роботи;

управління якісним обслуговуванням.

Професійні знання

1.

Знання законодавства

Конституція України, Закони України «Про державну службу», «Про захист персональних даних», «Про запобігання корупції».

2.

Знання спеціального законодавства, що пов’язане із завданнями та змістом роботи державного службовця відповідно до посадової інструкції (положення про структурний підрозділ)

Закони України «Про місцеві державні адміністрації»; «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про доступ до публічної інформації»,

Укази Президента України, постанови, розпорядження Верховної Ради України, Кабінету Міністрів України, інші нормативно-правові акти, що регулюють організацію та методику ведення правової роботи у відповідній сфері (галузях) управління.

Заступник голови, виконуюча обов’язки

керівника апарату Сквирської районної

державної адміністрації О.Ю. Хлєбік

Переглядів: 3
 


Сторінка 1 з 14
<< Початок < Попередня 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Наступна > Кінець >>

Українські новини

Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання

Joomla Templates by Joomlashack