Головна
 

Посилання

Сайт Президента України
Верховна Рада України
Урядовий портал
Офіційний веб-сайт Нацдержслужби України
Київська обласна державна адміністрація
Укрінформ
Лютий 2018
П В С Ч П С Н
      1 2 3 4
5 6 7 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28        
Четвер, 08 лютого 2018


Друк

Про редакційне уточнення найменування

місцезнаходження об’єкта

Відповідно до Закону України «Про державні місцеві адміністрації», постанов Кабінету Міністрів України від 06 лютого 2012 року № 106 «Про затвердження Порядку та умов надання субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на здійснення заходів щодо соціально-економічного розвитку окремих територій», від 01 грудня 2017 року № 1040 «Про внесення змін до Порядку та умов надання субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на здійснення заходів щодо соціально-економічного розвитку окремих територій», розпоряджень Кабінету Міністрів України від 12 липня 2017 року № 463 «Деякі питання розподілу у 2017 році субвенцій з державного бюджету місцевим бюджетам на здійснення заходів щодо соціально-економічного розвитку окремих територій» (із змінами), від 01 грудня 2017 року № 860-р «Про внесення змін до деяких розпоряджень Кабінету Міністрів України»:

1. Здійснити редакційне уточнення найменування місцезнаходження об’єкта, визначеного у розпорядженні Кабінету Міністрів України від 01 грудня 2017 року № 860-р «Про внесення змін до деяких розпоряджень Кабінету Міністрів України», а саме: позицію «с. Красносілки» замінити на «с. Красноліси».

2. Контроль за виконанням цього розпорядження покласти на першого заступника Сквирської райдержадміністрації Славінську О.В.

Голова адміністрації В.В.Галюк

 

Переглядів: 112
 



Друк

Про внесення змін до районної

комплексної Програми соціальної підтримки

військовослужбовців, учасників

антитерористичної операції та членів їх сімей

Сквирського району на 2017 - 2018 роки

Відповідно до Закону України “Про місцеві державні адміністрації”:

1. Схвалити зміни до районної комплексної Програми соціальної підтримки військовослужбовців, учасників антитерористичної операції та членів їх сімей Сквирського району на 2017 - 2018 роки (далі - Програма), що додаються.

2. Першому заступнику голови Сквирської районної державної адміністрації Славінській О.В. в установленому порядку організувати подання райдержадміністрацією змін до Програми на розгляд сесії Сквирської районної ради.

3. Управлінню фінансів Сквирської районної державної адміністрації за рахунок коштів, затверджених у районному бюджеті на 2018 рік, передбачати кошти на фінансування заходів Програми, виходячи з фінансового ресурсу та пріоритетів.

4. Контроль за виконанням цього розпорядження покласти на заступника голови Сквирської районної державної адміністрації згідно з розподілом обов’язків.

Голова адміністрації В.В. Галюк

ЗМІНИ

до районної комплексної Програми соціальної підтримки військовослужбовців,

учасників антитерористичної операції та членів їх сімей Сквирського району

на 2017 - 2018 роки

Пункт 2 розділу VІІІ Програми "Напрямки реалізації та заходи Програми" викласти в наступній редакції:

№ з/п

Перелік заходів Програми

Термін

вико-нання заходу

Виконавці

Джерела фінансування

Орієнтовані обсяги фінансування,

тис. грн.

Очікуваний результат

2017

2018

2.

Надання одноразової допомоги військовослужбовцям (мешканцям Сквирського району), які вступили на військову службу до лав Збройних Сил України за контрактом з 11.11.2016 року

2017 - 2018

роки

Управління соціального захисту населення Сквирської районної державної адміністрації, Сквирська районна рада, Сквирська міська рада, сільські виконавчі комітети

Районний бюджет

Міський бюджет

Бюджети сільських рад

160

50

50

100

Матеріальне заохочення військовослужбовців, які вступили на військову службу до лав Збройних Сил України за контрактом з 11.11.2016 року

Керівник апарату райдержадміністрації В.Л. Салтанюк

 

Переглядів: 97
 



Друк

 

Про схвалення проекту Програми

соціально-економічного та культурного

 

розвитку Сквирського району на 2018 рік

Відповідно до законів України "Про місцеві державні адміністрації", "Про місцеве самоврядування в Україні", "Про державне прогнозування та розроблення програм економічного і соціального розвитку України", "Про державні цільові програми", "Про засади внутрішньої і зовнішньої політики", "Про стимулювання розвитку регіонів", "Про інвестиційну діяльність", "Про режим іноземного інвестування", "Про стимулювання інвестиційної діяльності у пріоритетних галузях економіки з метою створення нових робочих місць", "Про пріоритетні напрями інноваційної діяльності в Україні", "Про державно-приватне партнерство", "Про зовнішньоекономічну діяльність", "Про адміністративні послуги", "Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності", "Про розвиток та підтримку малого та середнього підприємництва в Україні":

1. Схвалити проект Програми соціально-економічного та культурного розвитку Сквирського району на 2018 рік (далі – Програма), що додається.

2. Першому заступнику голови Сквирської районної державної адміністрації Славінській О.В. в установленому порядку організувати подання Програми на розгляд сесії Сквирської районної ради.

3. Управлінням, відділам та іншим структурним підрозділам райдержадміністрації, територіальним органам центральних органів виконавчої влади в районі, районним організаціям та установам:

3.1. Взяти участь у розгляді відповідних розділів вказаного проекту Програми на засіданнях профільних комісій Сквирської районної ради.

3.2. Після затвердження у встановленому порядку Програми забезпечити безумовне її виконання.

4. Контроль за виконанням цього розпорядження покласти на першого заступника голови Сквирської районної державної адміністрації Славінську О.В.

Голова адміністрації В.В. Галюк

 

Переглядів: 97
 



Друк

Про внесення змін до розпорядження голови

Сквирської районної державної адміністрації

від 23 березня 2010 року № 289 "Про надання

статусу дитини, позбавленої батьківського

піклування, малолітнім Гилюк Сергію Ігоровичу,

Гилюк Тетяні Ігорівні

Відповідно до Закону України «Про місцеві державні адміністрації», статей 243, 244 Сімейного кодексу України, постанови Кабінету Міністрів України від 24 вересня 2008 року № 866 "Питання діяльності органів опіки та піклування пов’язаної із захистом прав дитини", врахувавши рішення Сквирського районного суду Київської області від 19 лютого 2010 року справа № 2-58/2010 про позбавлення батьківських прав Гилюк Ірину Іванівну, 10 жовтня 1983 року народження, витягів з Державного реєстру актів цивільного стану громадян про народження із зазначенням відомостей про батька відповідно до частини першої статті 135 Сімейного кодексу України від 06 листопада 2009 року № 00001628449 та від 06 листопада 2009 року № 00001628409:

Внести зміни до розпорядження голови Сквирської районної державної адміністрації від 23 березня 2010 року № 289 "Про надання статусу дитини, позбавленої батьківського піклування, малолітнім, Гилюк Сергію Ігоровичу, Гилюк Тетяні Ігорівні, а саме:

1. В заголовку та пункті 1 розпорядження замінити дату народження Гилюк Тетяни Ігорівни.

2. Контроль за виконанням цього розпорядження покласти на заступника голови Сквирської районної державної адміністрації згідно з розподілом обов’язків.

Голова адміністрації В.В. Галюк

Переглядів: 97
 



Друк

Про утворення нового складу комісії щодо укладання

договорів за заявами суб’єктів господарювання

про відшкодування вартості лікарських засобів

для лікування окремих захворювань населення

Відповідно до Бюджетного кодексу України, законів України «Про Державний бюджет України на 2018 рік», «Про місцеві державні адміністрації», постанов Кабінету Міністрів України від 09 листопада 2016 року № 862 «Про державне регулювання цін на лікарські засоби» (із змінами), від 09 листопада 2016 року № 863 «Про запровадження відшкодування вартості лікарських засобів» (із змінами), від 10 березня 2017 року № 181 «Про затвердження Порядку та умов надання субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на відшкодування вартості лікарських засобів для лікування окремих захворювань», від 17 березня 2017 року № 152 «Про забезпечення доступності лікарських засобів» (із змінами), розпорядження Київської обласної державної адміністрації від 26 січня 2018 року № 26 «Про розподіл субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на відшкодування вартості лікарських засобів для лікування окремих захворювань»:

1. Утворити новий склад комісії щодо укладання договорів за заявами суб’єктів господарювання, що провадять господарську діяльність на підставі ліцензії на провадження господарської діяльності з роздрібної торгівлі лікарськими засобами, незалежно від форми власності та підпорядкування, аптечні заклади яких розташовані в межах відповідної адміністративно-територіальної одиниці, про відшкодування вартості лікарських засобів для лікування окремих захворювань населення, яке страждає на серцево-судинні захворювання, цукровий діабет II типу, бронхіальну астму (далі - комісія), у складі:

Славінська

Оксана Вікторівна

перший заступник голови райдержадміністрації,

голова комісії;

Члени комісії:

Колесник - Гавронська

Наталія Володимирівна

головний лікар КЗ «Центр первинної медико - санітарної допомоги» (за згодою);

Мазур

Тетяна Петрівна

заступник головного лікаря КЗ «Центр первинної медико - санітарної допомоги» (за згодою);

Чиж

Андрій Григорович

головний лікар Сквирської центральної районної лікарні (за згодою);

Вигівська

Оксана Сергіївна

головний спеціаліст юридичного сектору апарату райдержадміністрації;

Бондарчук

Катерина Федорівна

головний редактор газети "Вісник Сквирщини" (за згодою);

Ульянова

Марія Василівна

начальник управління фінансів райдержадміністрації;

Кобилінський

Олександр Володимирович

начальник УДКСУ у Сквирському районі Київської області (за згодою);

Літвінко

Аліна Олексіївна

начальник-головний бухгалтер відділу фінансово-господарського забезпечення апарату райдержадміністрації;

Пилюта

Олександр Петрович

начальник відділу економічного розвитку райдержадміністрації.

2. Головному лікарю комунального закладу «Центр первинної медико-санітарної допомоги» за результатами засідання комісії підготувати проекти договорів за заявами суб’єктів господарювання, що провадять господарську діяльність на підставі ліцензії на провадження господарської діяльності з роздрібної торгівлі лікарськими засобами, незалежно від форми власності та підпорядкування, аптечні заклади яких розташовані в межах відповідної адміністративно-територіальної одиниці, про відшкодування вартості лікарських засобів для лікування окремих захворювань населення, яке страждає на серцево-судинні захворювання, цукровий діабет II типу, бронхіальну астму, та подати на розгляд райдержадміністрації.

3. Визнати такими, що втратили чинність, розпорядження голови Сквирської районної державної адміністрації від 11 квітня 2017 року № 225 «Про утворення комісії щодо укладання договорів за заявами суб’єктів господарювання про відшкодування вартості лікарських засобів для лікування окремих захворювань населення» та від 05 липня 2017 року № 404 «Про внесення змін до розпорядження голови Сквирської райдержадміністрації від 11.04.2017 № 225 «Про утворення комісії щодо укладання договорів за заявами суб’єктів господарювання про відшкодування вартості лікарських засобів для лікування окремих захворювань населення».

4. Контроль за виконанням цього розпорядження залишаю за собою.

Голова адміністрації В.В. Галюк

Переглядів: 100
 



Друк

Про зміни у складі комісії

з питань захисту прав дитини

Сквирської райдержадміністрації

Відповідно до законів України „Про місцеві державні адміністрації”, „Про забезпечення організаційно-правових умов соціального захисту дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування”, на виконання постанови Кабінету Міністрів України від 24 вересня 2008 року № 866 „Питання діяльності органів опіки та піклування діяльності, пов’язаної із захистом прав дитини”, враховуючи розпорядження голови Сквирської райдержадміністрації від 22.01.2018 №5-к «Про переведення Хлєбік О.Ю.»:

Внести зміни до складу комісії з питань захисту прав дитини Сквирської райдержадміністрації, утвореної розпорядженням голови Сквирської райдержадміністрації від 03.07.2016 року № 280, а саме:

1. Увести до складу комісії Славінську Оксану Вікторівну, першого заступника голови Сквирської райдержадміністрації, заступника голови комісії.

2. Вивести зі складу комісії Хлєбік Ольгу Юріївну.

Голова адміністрації В.В.Галюк

Переглядів: 103
 



Друк

Про впорядкування структури апарату

Сквирської районної державної адміністрації

Відповідно до статей 5, 44 Закону України "Про місцеві державні адміністрації", статті 18 Закону України "Про державну службу", постанови Кабінету Міністрів України від 18 квітня 2012 року № 606 "Про затвердження рекомендаційних переліків структурних підрозділів обласної, Київської та Севастопольської міської, районної, районної в мм. Києві та Севастополі державних адміністрацій", від 12 березня 2005 року № 179 "Про упорядкування структури апарату центральних органів виконавчої влади, їх територіальних підрозділів та місцевих державних адміністрацій" у структурі апарату Сквирської районної державної адміністрації:

1. Ліквідувати з 31 січня 2018 року:

1.1. у загальному відділі посади головного спеціаліста – 2 шт. одиниці;

1.2. у відділі фінансово-господарського забезпечення посаду провідного інспектора – 1 шт. одиницю.

2. Утворити з 01 лютого 2018 року відділ взаємодії з громадськістю та інформатизації у складі:

начальник відділу – 1 шт. одиниця;

головний спеціаліст – 2 шт. одиниці.

3. Затвердити структуру та граничну чисельність працівників апарату райдержадміністрації у складі підрозділів згідно з додатком.

4. Керівнику апарату райдержадміністрації Салтанюку В.Л. подати Київській облдержадміністрації на затвердження проект штатного розпису апарату Сквирської райдержадміністрації відповідно до цього розпорядження.

5. Начальнику відділу управління персоналом та організаційної роботи апарату райдержадміністрації Юрчук О.А. після заходів, передбачених пунктом 4 цього розпорядження, у встановленому законодавством порядку здійснити весь комплекс заходів, пов’язаних з впорядкуванням структури апарату райдержадміністрації, згідно з пунктами 1, 2 цього розпорядження.

6. Визнати таким, що втратив чинність, додаток 1 розпорядження голови райдержадміністрації від 05 серпня 2016 року № 333 "Про впорядкування структури Сквирської райдержадміністрації".

Голова адміністрації В.В. Галюк

Додаток

до розпорядження голови

адміністрації

18 січня 2018 року № 28

С Т Р У К Т У Р А

та гранична чисельність працівників апарату

Сквирської районної державної адміністрації

з/п

Назва структурного підрозділу

Гранична чисельність (шт.од.)

1.

Голова адміністрації

1

2.

Перший заступник голови адміністрації

1

3.

Заступник голови адміністрації

1

4.

Керівник апарату

1

5.

Відділ управління персоналом та організаційної роботи

3

6.

Загальний відділ

3

7.

Відділ взаємодії з громадськістю та інформатизації

3

8.

Відділ ведення Державного реєстру виборців

3

9.

Відділ фінансово-господарського забезпечення

6

10.

Юридичний сектор

2

11.

Сектор контролю та роботи із зверненнями громадян

2

12.

Головний спеціаліст з питань мобілізаційної роботи

1

13.

Головний спеціаліст з питань запобігання та виявлення корупції

1

Всього

28

Керівник апарату

райдержадміністрації В.Л. Салтанюк

 

Переглядів: 135
 



Друк

08 лютого в рамках акції "Запобігти! Врятувати! Допомогти!" до рятувальників 7-ДПРЧ м. Сквира, завітали учні Сквирської ЗОШ І-ІІІ ст. №2

Рятувальники ознайомили дітей з Приладами РХБЗ, а саме: Дозиметр-радіометр МКС-1Е та Індивідуальний дозиметр ДКГ-21, діти мали змогу самостійно виміряти рівень радіації.

Проте, звісно, найбільшу цікавість дітей, і вчителів, викликало пожежно-рятувальне обладнання, спорядження та техніка.

Під час екскурсії фахівці ДСНС розповіли дітям, як потрібно діяти у випадку виникнення надзвичайної ситуації, та, що робити для її запобігання. Особливу увагу рятувальники звернули на небезпеку знаходження невідомих предметів, пояснивши, що чіпати незнайомі  предмети небезпечно, оскільки вони можуть містити вибухові речовини.

Також рятувальники розповіли про небезпеки, які чатують взимку.

 

Переглядів: 68
 



Друк


вул. Січових Стрільців, 73,

м. Київ, 04053, Україна

Т: (044) 486-71-06

Ф: (044) 486-77-45

E: press@legalaid.gov.ua

www.legalaid.gov.ua

Координаційний

центр з надання

правової допомоги

 

06.02.2018 Прес-реліз

Затверджено стандарти якості надання безоплатної вторинної правової допомоги у цивільному, адміністративному процесах та представництва у кримінальному процесі

Наказом Мін’юсту від 21.12.2017 № № 4125/5 затверджені стандарти, якими мають керуватися адвокати при наданні безоплатної вторинної правової допомоги суб’єктам права на таку допомогу у цивільному та адміністративному процесах, а також представництві інтересів потерпілих і свідків, які мають право на БВПД, у кримінальному процесі (далі – Стандарти).

«Метою розроблення і впровадження цих стандартів є насамперед своєчасне та якісне надання в необхідному обсязі безоплатної вторинної правової допомоги усім, хто її потребує та має право відповідно до закону. Впровадження стандартів, у першу чергу, має на меті гарантувати якість наданих правових послуг нашим клієнтам. Воно сприятиме ефективному використанню коштів державного бюджету, виділених на оплату послуг та відшкодування витрат адвокатів, які співпрацюють із системою надання безоплатної правової допомоги, а також сприятиме підвищенню їх професійного рівня», - каже директор Координаційного центру з надання правової допомоги Олексій Бонюк. За його словами, дотримання стандартів стане для адвокатів захистом від необґрунтованих претензій та скарг.

Переглянути Стандарти

Окрім основних характеристик моделі надання правової допомоги, кожен стандарт включає посилання на джерела права, на яких він ґрунтується, та джерела інформації для перевірки дотримання стандарту.

Документ містить чотири розділи, які передбачають:

§ 16 загальних стандартів якості надання БВПД у цивільному, адміністративному процесах та представництва у кримінальному процесі;

§ 7 окремих стандартів якості надання БВПД на стадії досудового врегулювання цивільного/адміністративного спору;

§ 16 окремих стандартів надання БВПД під час судового розгляду цивільних та адміністративних справ;

§ 4 окремих стандартів здійснення представництва суб’єктів права на БВПД у кримінальному процесі.

Зокрема, одним із обов’язків адвоката у цивільному/адміністративному провадженні визначено ведення адвокатського досьє згідно з наведеним орієнтовним переліком. Така вимога сприяє систематизації усіх обставин, що мають значення для справи, та за необхідності може стати підставою для оцінювання якості наданої правової допомоги за умови згоди клієнта.

Стандарти містять обмеження щодо кількості справ, в яких одночасно адвокат може надавати безоплатну вторинну правову допомогу. Якщо на виконанні у адвоката одночасно перебуває 30 доручень, надання БВПД за якими не завершено, прийняття ним нових доручень не допускається.

Однією із новел Стандартів є підготовка адвокатом письмового правового висновку у справах, в яких, на його думку, відсутні фактичні та правові підстави для виконання доручення.

Додатками до Стандартів включено протокол узгодження правових питань щодо представництва за дорученням центру з надання БВПД, акт приймання-передавання документів (копій документів)/речей (речових доказів), орієнтовний перелік матеріалів адвокатського досьє у цивільному/адміністративному провадженні.

Дотримання Стандартів є обов’язковим для адвокатів при наданні БВПД і є підставою для об’єктивного оцінювання своєчасності, повноти та якості надання в необхідному обсязі безоплатної вторинної правової допомоги у цивільному, адміністративному процесах та представництва у кримінальному процесі.

Оцінювати якість надання адвокатами БВПД відповідно до цих Стандартів будуть комісії, утворені радами адвокатів регіонів, а Координаційний центр спільно з регіональними центрами з надання БВПД будуть забезпечувати моніторинг якості надання адвокатами БВПД.

Довідково

Стандарти розроблені на виконання підпункту 6.1. пункту 6 Річного плану реалізації на 2016 рік Плану дій щодо реалізації положень Стратегії реформування судоустрою, судочинства та суміжних правових інститутів на 2015-2020 роки, схвалений Радою з питань судової реформи (протокол № 4 від 17.03.2015), пункту 42 розділу «Забезпечення рівного доступу до правосуддя та правової допомоги» Плану пріоритетних дій Уряду на 2017 рік, затвердженого розпорядженням Кабінету Міністрів України від 03 квітня 2017 року № 275 та Деталізованого плану заходів Міністерства юстиції України на 2017 рік, затвердженого наказом Міністерства юстиції України від 18 травня 2017 року.

Нагадаємо, над розробленням Стандартів працювала робоча група у складі фахівців системи БПД, адвокатів та представників органів адвокатського самоврядування, науковців та представників громадського сектору. Проект Стандартів був фіналізований на зустрічі з представниками Національної асоціації адвокатів України (НААУ) 20 вересня та схвалений Радою адвокатів України 22 вересня 2017 року.

Підтримку у розробленні Стандартів, зокрема у проведенні зустрічей робочих груп та практикумів надавали українсько-канадський проект «Доступна та якісна правова допомога в Україні», а також Українська фундація правової допомоги за підтримки Міжнародного фонду «Відродження».

Також слід зазначити, що у системі надання безоплатної правової допомоги із 2014 року діють Стандарти якості надання безоплатної вторинної правової допомоги у кримінальному процесі.

Також у штаті регіональних центрів з надання БВПД працюють менеджери з якості (прим. – начальники відділів забезпечення якості правової допомоги та підвищення кваліфікації адвокатів), основними завданнями яких є впровадження стандартів в роботу та моніторинг якості надання правової допомоги адвокатами, партнерська робота з останніми щодо самовдосконалення та підвищення кваліфікації. Менеджери з якості також є адвокатами.

 

Переглядів: 89
 



Друк

У поточному році за ініціативою оперативних підрозділів перевірено 5 фактів отримання бюджетних коштів, з доведеного ГОУ ДФС України переліку підприємств замовників – переможців державних закупівель. За результатами проведених заходів встановлено 5 порушень.

За матеріалами оперативних працівників до ЄРДР внесено 6 кримінальних проваджень відносно посадових осіб СГД, задіяних в сфері державних закупівель (складання, видача, службовою особою за відомо неправдивих офіційних документів, внесення до офіційних документів за відомо неправдивих відомостей, інше підроблення офіційних документів).

У кримінальних провадженнях даної категорії відшкодовано збитків на суму 2,1 млн. гривень.

ГУ ДФС у Київській області

 

 

Переглядів: 38
 


Сторінка 1 з 2
<< Початок < Попередня 1 2 Наступна > Кінець >>

Українські новини

Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання

Joomla Templates by Joomlashack