Головна
 

Посилання

Сайт Президента України
Верховна Рада України
Урядовий портал
Офіційний веб-сайт Нацдержслужби України
Київська обласна державна адміністрація
Укрінформ
Березень 2018
П В С Ч П С Н
      1 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  
П'ятниця, 02 березня 2018


Друк

Внаслідок впливу активного циклону в Україні очікуються складні погодні умови:

у південних, східних, більшості центральних областей сильний сніг з переходом в дощ, налипання мокрого снігу, ожеледь;

в Житомирській, Вінницькій, Київській, Чернігівській, Сумській областях та Карпатах сильний сніг, хуртовини;

в Україні пориви вітру 15-20 м/с;

на дорогах країни ожеледиця.

Такі погодні умови можуть призвести до порушення руху транспорту на окремих ділянках доріг і вулиць, що становитиме 2 (жовтий) рівень загрози порушення руху автотранспорту, ускладнення роботи електричних мереж, комунального господарства.

 

Переглядів: 89
 



Друк

Про склад районної ради з питань

безпечної життєдіяльності населення

Відповідно до законів України "Про місцеві державні адміністрації", "Про охорону праці" та з метою координації дій щодо реалізації державної політики у сфері охорони праці та профілактики побутового травматизму, впровадження системи державного управління цією роботою:

1. Затвердити склад районної ради з питань безпечної життєдіяльності населення, що додається.

2. Визнати такими, що втратили чинність, пункт 1 розпорядження голови Сквирської районної державної адміністрації від 17 березня 2016 року № 89 "Про районну раду з питань безпечної життєдіяльності населення" із внесеними змінами: розпорядження голови Сквирської районної державної адміністрації від 19 липня 2016 року № 316, від 09 грудня 2016 року № 608, від 31 липня 2017 року № 458, від 15 серпня 2017 року № 488.

3. Контроль за виконанням цього розпорядження покласти на заступника голови Сквирської районної державної адміністрації згідно з розподілом обов’язків.

Голова адміністрації В.В. Галюк


Додаток

до розпорядження голови

Сквирської районної

державної адміністрації

26 лютого 2018 року № 96

СКЛАД

районної ради з питань безпечної життєдіяльності населення

СЛАВІНСЬКА

Оксана Вікторівна

перший заступник голови Сквирської районної державної адміністрації, голова ради;

РОГОЗА

Надія Анатоліївна

начальник управління соціального захисту населення Сквирської районної державної адміністрації, заступник голови ради;

ЛУЦЬКА

Олеся Вадимівна

головний спеціаліст відділу з питань праці управління соціального захисту населення Сквирської районної державної адміністрації, секретар ради;

Члени районної ради:

ЗАБОЛОТНИЙ

Олександр Вікторович

начальник відділу освіти Сквирської районної державної адміністрації;

БЕСКОРОВАЙНИЙ

В'ячеслав Васильович

головний спеціаліст сектору з питань виробництва, переробки, маркетингу продукції тваринництва управління агропромислового розвитку Сквирської районної державної адміністрації;

ВОРУШИЛО

Микола Степанович

начальник відділу з питань цивільного захисту, ліквідації наслідків Чорнобильської катастрофи та житлово-комунального господарства Сквирської районної державної адміністрації;

ГАВРИЛЮК

Ольга Яківна

завідувач сектору містобудування та архітектури Сквирської районної державної адміністрації;

ПАЛІЄНКО

Серій Іванович

заступник Сквирського міського голови (за згодою);

НАГУЛА

Олексій Андрійович

голова координаційної ради профспілок Сквирського району (за згодою);

ШУЛЯК

Ігор Миколайович

начальник Сквирського районного сектору ГУ ДСНС України у Київській області (за згодою);

ЧИЖ

Андрій Григорович

головний лікар Сквирської центральної районної лікарні (за згодою);

КОЛЕСНИК-ГАВРОНСЬКА

Наталія Володимирівна

головний лікар Сквирського центру первинної медико-санітарної допомоги (за згодою);

ТЕПЛОВА

Людмила Тимофіївна

начальник відділу державного нагляду за дотриманням санітарного законодавства Сквирського районного управління Головного управління Держпродспоживслужби

у Київській області (за згодою);

ПОЛІШ

Оксана Анатоліївна

головний спеціаліст із виплат потерпілим Білоцерківського відділення управління ВД ФСС України у Київській області (за згодою);

ГІПТЕНКО

Руслан Анатолійович

заступник начальника Сквирського відділу поліції головного управління НП у Київській області (за згодою);

БОЛТІВЕЦЬ

Олексій Леонідович

начальник Сквирської дільниці Білоцерківської філії по експлуатації газового господарства ПАТ «Київоблгаз»

(за згодою);

ХМАРСЬКИЙ

Сергій Іванович

начальник Сквирського РП ПАТ «Київобленерго»

(за згодою);

СКАРБОВІЙЧУК

Олександр Петрович

начальник КП «Сквирське комунальне господарство»

(за згодою).

Керівник апарату

Сквирської райдержадміністрації В.Л. Салтанюк

Переглядів: 56
 



Друк

Про проведення розгортання, попередніх

випробувань та дослідної експлуатації комплексної

системи захисту інформації типового робочого місця

стороннього користувача Автоматизованої системи

Державного земельного кадастру (КСЗІ ТРМ СК АС ДЗК)

Відповідно до законів України "Про місцеві державні адміністрації", "Про адміністративні послуги", "Про Державний земельний кадастр", "Про захист інформації в інформаційно-телекомунікаційних системах", НД ТЗІ 3.7-003-05 та НД ТЗІ 1.6-005-2013, у зв’язку із модернізацією комплексної системи захисту інформації (далі – КСЗІ) автоматизованої системи Державного земельного кадастру (далі – АС ДЗК):

1. Утворити комісію для проведення робіт з розгортання, попередніх випробувань та дослідної експлуатації КСЗІ типового робочого місця стороннього користувача АС ДЗК (далі – ТРМ СК) згідно з додатком, що додається.

2. Голові комісії забезпечити проведення робіт з:

1) розгортання ТРМ СК в термін з 26 лютого 2018 року по 27 лютого 2018 року;

2) проведення попередніх випробувань КСЗІ ТРМ СК в термін з 27 лютого 2018 року по 28 лютого 2018 року;

3) проведення дослідної експлуатації КСЗІ ТРМ СК в термін з 28 лютого 2018 року по 01 березня 2018 року.

3. За результатами проведених робіт забезпечити оформлення та подання на затвердження:

1) протоколу попередніх випробувань КСЗІ ТРМ СК в термін до 02 березня 2018 року;

2) акта про приймання у дослідну експлуатацію КСЗІ ТРМ СК в термін до 27 лютого 2018 року;

3) акта завершення дослідної експлуатації КСЗІ ТРМ СК в термін до 02 березня 2018 року.

4. Контроль за виконанням цього розпорядження залишаю за собою.

Голова адміністрації В.В. Галюк

Додаток

до розпорядження голови

Сквирської районної

державної адміністрації

23 лютого 2018 року № 95

Склад комісії

для проведення робіт з розгортання, попередніх випробувань

та дослідної експлуатації КСЗІ типового робочого місця

стороннього користувача АС ДЗК (далі – ТРМ СК)

Рибак

Сергій Васильович

Кислян

Тетяна Миколаївна

начальник відділу адміністративних послуг Сквирської районної державної адміністрації, голова комісії;

адміністратор відділу адміністративних послуг Сквирської районної державної адміністрації, заступник голови комісії;

Члени комісії:

Вигівська

Оксана Сергіївна

Климась

Жанна Іванівна

головний спеціаліст юридичного сектору апарату

Сквирської районної державної адміністрації;

адміністратор відділу адміністративних послуг

Сквирської районної державної адміністрації.

Керівник апарату

Сквирської райдержадміністрації В.Л. Салтанюк

Переглядів: 53
 



Друк

Про надання дозволу на розроблення технічної

документації із землеустрою щодо встановлення

(відновлення) меж земельної ділянки в натурі (на місцевості)

для передачі її у власність гр. Янчуку Миколі Олександровичу

для ведення товарного сільськогосподарського виробництва

в адміністративних межах Мовчанівської сільської ради

Сквирського району Київської області

Розглянувши заяву гр. Янчука М.О. - власника земельної частки (пай) про надання дозволу на розроблення технічної документації із землеустрою щодо встановлення (відновлення) меж земельної ділянки в натурі (на місцевості) для передачі її у власність для ведення товарного сільськогосподарського виробництва в адміністративних межах Мовчанівської сільської ради взамін сертифіката на право на земельну частку (пай) - серія кв № 033957, враховуючи рішення Сквирського районного суду Київської області № 3761587/17 від 24.07.2017 року, державний акт на право колективної власності на землю КСП «Маяк» та керуючись пунктом 7 статті 13 Закону України “Про місцеві державні адміністрації’, статтями 17, 25, 81, 116, 122 Земельного кодексу України, законами України “Про землеустрій”, «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо вдосконалення процедури відведення земельних ділянок та зміни їх цільового призначення», статтею 5 Закону України “Про порядок виділення в натурі (на місцевості) земельних ділянок власникам земельних часток (паїв)”:

1. Надати дозвіл гр. Янчуку Миколі Олександровичу на розроблення технічної документації із землеустрою щодо встановлення (відновлення) меж земельної ділянки в натурі (на місцевості) для передачі її у власність для ведення товарного сільськогосподарського виробництва в адміністративних межах Мовчанівської сільської ради за № 50 згідно з схемою поділу земель колективної власності КСП «Маяк».

2. Розроблення технічної документації розпочати після укладення договору із землевпорядною організацією, яка відповідно до ст. 26 Закону України «Про землеустрій» може бути розробником документації із землеустрою.

3. Гр. Янчуку Миколі Олександровичу виготовити технічну документацію та подати її на затвердження до адміністрації.

4. Контроль за виконанням цього розпорядження покласти на першого заступника голови райдержадміністрації Славінську О.В.

Голова адміністрації В.В.Галюк

Переглядів: 43
 



Друк

Про затвердження Положення про апарат

Сквирської районної державної адміністрації

Відповідно до законів України „Про місцеві державні адміністрації”, „Про державну службу”, Типового регламенту місцевої державної адміністрації, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 11 грудня 1999 року № 2263 (у редакції постанови Кабінету Міністрів України від 31 жовтня 2007 року № 1270):

1. Затвердити Положення про апарат Сквирської районної державної адміністрації, що додається.

2. Визнати таким, що втратило чинність, розпорядження голови Сквирської районної державної адміністрації від 06 березня 2015 року № 72.

Голова адміністрації В.В. Галюк


ЗАТВЕДРЖЕНО

Розпорядження голови

Сквирської райдержадміністрації

20 лютого 2018 року № 93

Положення про апарат

Сквирської районної державної адміністрації

1. Положення про апарат Сквирської районної державної адміністрації розроблене на підставі законів України „Про місцеві державні адміністрації”, „Про державну службу”, Типового регламенту місцевої державної адміністрації, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 11 грудня 1999 року № 2263 (у редакції постанови Кабінету Міністрів України від 31 жовтня 2007 року № 1270).

2. Апарат Сквирської районної державної адміністрації (далі – апарат) є організаційно-поєднаною сукупністю структурних підрозділів і посад, що забезпечує діяльність голови районної державної адміністрації, а також виконання покладених на районну державну адміністрацію завдань. Апарат підпорядковується голові Сквирської районної державної адміністрації та складається із структурних підрозділів.

3. Апарат у своїй діяльності керується Конституцією України, законами України „Про місцеві державні адміністрації”, „Про державну службу”, іншими законами України, актами Президента України, Кабінету Міністрів України, інших органів виконавчої влади вищого рівня, розпорядженнями голови районної державної адміністрації.

4. Організація роботи апарату здійснюється відповідно до Регламенту районної державної адміністрації, актів, що визначають порядок ведення діловодства в райдержадміністрації, цього Положення.

5. Основними завданнями апарату є:

5.1. Правове, інформаційно-аналітичне, методичне, кадрове, матеріально-технічне та інше організаційне забезпечення діяльності районної державної адміністрації.

5.2. Систематичний аналіз дотримання та виконання структурними підрозділами райдержадміністрації, міськсільвиконкомами актів законодавства та розпоряд­жень голови районної державної адміністрації.

6. Апарат відповідно до покладених на нього завдань:

6.1. Опрацьовує документи, що надходять до райдержадміністрації, готує до них аналітичні, довідкові та інші матеріали, а також проекти доручень голови і заступників голови райдержадміністрації.

6.2. Здійснює опрацювання проектів розпоряджень; розробляє за дорученням голови райдержадміністрації проекти розпоряджень з організаційних та кадрових питань.

6.3. Перевіряє за дорученням голови райдержадміністрації виконання актів законодавства, доручень, розпоряджень голів Київської облдержадміністрації, райдержадміністрації, територіальними органами міністерств, інших центральних органів виконавчої влади в районі (з питань здійснення повноважень райдержадміністрації), структурними підрозділами райдержадміністрації, а також міськсільвиконкомами (за дорученням голови райдержадміністрації); вивчає та узагальнює досвід роботи зазначених органів, розробляє пропозиції щодо удосконалення їх діяльності; здійснює контроль за своєчасним поданням інформаційних та інших матеріалів з питань виконання актів законодавства, розпоряджень голови райдержадміністрації.

6.4. За дорученням голови райдержадміністрації проводить аналіз роботи органів місцевого самоврядування у межах повноважень і в порядку, визначених законодавством, надає методичну та іншу практичну допомогу з удосконалення організації їх роботи, готує пропозиції щодо поглиблення взаємодії райдержадміністрації з органами місцевого самоврядування для спільного вирішення питань економічного, соціального та культурного розвитку відповідних територій.

6.5. Здійснює правове забезпечення діяльності райдержадміністрації, надає методичну та іншу практичну допомогу, спрямовану на правильне застосування, неухильне додержання актів законодавства структурними підрозділами, апаратом та посадовими особами райдержадміністрації.

6.6. Готує аналітичні, інформаційні та інші матеріали з організаційних і кадрових питань, що розглядаються головою райдержадміністрації.

6.7. Проводить разом із структурними підрозділами райдержадміністрації, територіальними органами міністерств, інших центральних органів виконавчої влади в районі аналіз соціально-економічного і суспільно-політичного становища на території району, розробляє та вносить голові райдержадміністрації пропозиції щодо його поліпшення.

6.8. Здійснює матеріально-технічне і господарсько-побутове забезпечення діяльності структурних підрозділів апарату райдержадміністрації; забезпечує організацію приймання-передачі інформації засобами електронного зв'язку відповідно до вимог законодавства, належний протипожежний стан у приміщеннях райдержадміністрації та дотримання правил охорони праці.

6.9. Проводить діяльність, пов'язану з державною таємницею, організовує та здійснює заходи щодо забезпечення режиму секретності в райдержадміністрації відповідно до вимог законодавства у сфері охорони державної таємниці.

6.10. Забезпечує висвітлення діяльності райдержадміністрації.

6.11. Опрацьовує і подає голові районної державної адміністрації проекти планів роботи районної державної адміністрації, забезпечує контроль за їх виконанням.

6.12. У встановленому порядку забезпечує організаційну підготовку та проведення засідань колегії районної державної адміністрації, консультативних, дорадчих, інших органів райдержадміністрації, нарад, заходів, що проводяться головою райдержадміністрації або його заступниками.

6.13. Організовує особистий прийом громадян і розгляд керівництвом райдержадміністрації звернень, що надійшли до районної державної адміністрації, контролює вирішення порушених у них питань, узагальнює та аналізує пропозиції, що містяться в них, розробляє пропозиції, спрямовані на усунення причин, які породжують обґрунтовані скарги і зауваження громадян.

6.14. Забезпечує ведення діловодства в апараті райдержадміністрації.

6.15. Забезпечує в межах своїх повноважень взаємодію районної державної адміністрації з Київською обласною державною адміністрацією, з центральними органами виконавчої влади, Сквирською районною радою у процесі своєї діяльності.

6.16. У межах, визначених чинним законодавством України, бере участь у сприянні з боку райдержадміністрації виборчим комісіям у реалізації їх повноважень, матеріально-технічному забезпеченні підготовки і проведення виборів Президента України, народних депутатів України, депутатів місцевих рад, сільських, міського голови.

6.17. У встановленому порядку організовує забезпечення контролю райдерж­адміністрації за здійсненням органами місцевого самоврядування району делегованих повноважень органів виконавчої влади.

6.18. Вносить голові райдержадміністрації пропозиції щодо вдосконалення структури райдержадміністрації.

6.19. Готує, забезпечує та контролює здійснення в райдержадміністрації заходів щодо запобігання корупції.

6.20. Надає методичну та консультаційну допомогу з питань дотримання вимог антикорупційного законодавства.

6.21. Виконує інші функції відповідно до законодавства та за дорученням голови районної державної адміністрації.

7. Апарат має право:

7.1. Залучати спеціалістів структурних підрозділів районної державної адміністрації, підприємств, установ, організацій, об’єднань громадян (за погодженням з їх керівниками) до вивчення і розгляду питань, що належать до його компетенції.

7.2. Одержувати в установленому порядку від структурних підрозділів районної державної адміністрації, органів місцевого самоврядування, підприємств, установ, організацій інформацію, документи та інші матеріали, а від місцевих органів державної статистики безоплатно-статистичні дані, необхідні для виконання покладених на нього завдань.

7.3. Скликати в установленому порядку наради з питань, що належать до його компетенції.

7.4. Вносити за своєю ініціативою на розгляд керівництва районної державної адміністрації проекти розпоряджень голови райдержадміністрації, доручень голови райдержадміністрації, заступників голови райдержадміністрації, планів, заходів, доповідні записки та інформації з питань, що належать до компетенції апарату.

8. Апарат у процесі виконання покладених на нього завдань взаємодіє із структурними підрозділами районної державної адміністрації, Київською обласною державною адміністрацією, з центральними органами виконавчої влади, територіальними органами міністерств, інших центральних органів виконавчої влади в районі, міськсільвиконкомами, а також з виконавчим органом районної ради.

9. Робота апарату проводиться згідно з відповідними планами роботи райдержадміністрації та підрозділів апарату адміністрації, затверджених у встановленому порядку.

10. Апарат очолює керівник апарату районної державної адміністрації, який призначається на цю посаду головою районної державної адміністрації у встановленому законодавством про державну службу порядку.

11. Керівник апарату районної державної адміністрації:

11.1. Організовує роботу апарату, несе відповідальність згідно із законодавством за виконання покладених на нього завдань та законність прийнятих ним рішень.

11.2. Забезпечує підготовку матеріалів на розгляд голови районної державної адміністрації; опрацювання у відповідних підрозділах апарату проектів розпоряджень голови райдержадміністрації та подання їх на підпис.

11.3. Вносить на розгляд голови районної державної адміністрації проекти положень про підрозділи апарату, затверджує посадові інструкції працівників апарату.

11.4. Вносить на розгляд голови районної державної адміністрації пропозиції щодо розподілу обов’язків між головою адміністрації та його заступниками.

11.5. Організовує доведення розпоряджень голови районної державної адміністрації, інших актів районної державної адміністрації до виконавців.

11.6. Відповідає за стан діловодства, обліку і звітності в апараті райдержадміністрації.

11.7. Здійснює повноваження керівника державної служби в апараті райдержадміністрації та її структурних підрозділах (крім структурних підрозділів зі статусом юридичних осіб публічного права).

При здійсненні повноважень визначених в пункті 11.7:

11.7.1. Організовує планування роботи з персоналом, в тому числі організовує проведення конкурсів на зайняття вакантних посад державної служби категорій "Б" і "В", забезпечує прозорість і об’єктивність таких конкурсів відповідно до вимог Закону України "Про державну службу" (далі - Закон).

11.7.2. Забезпечує планування службової кар’єри, планове заміщення посад державної служби підготовленими фахівцями згідно з вимогами до професійної компетентності та стимулює просування по службі.

11.7.3 Забезпечує своєчасне оприлюднення та передачу центральному органу виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну політику у сфері державної служби, інформації про вакантні посади державної служби з метою формування єдиного переліку вакантних посад державної служби, який оприлюднюється.

11.7.4. Призначає громадян України, які пройшли конкурсний відбір, на вакантні посади державної служби категорій "Б" і "В", звільняє з таких посад відповідно до Закону.

11.7.5. Присвоює ранги державним службовцям, які займають посади державної служби категорій "Б" і "В".

11.7.6. Забезпечує підвищення кваліфікації державних службовців.

11.7.7. Здійснює планування навчання персоналу з метою вдосконалення рівня володіння державними службовцями державною мовою, регіональною мовою або мовою національних меншин, визначеною відповідно до Закону, а також іноземною мовою, яка є однією з офіційних мов Ради Європи, у випадках, якщо володіння такою мовою є обов’язковим відповідно до Закону.

11.7.8. Здійснює контроль за дотриманням виконавської та службової дисципліни.

11.7.9. Розглядає скарги на дії або бездіяльність державних службовців, які займають посади державної служби категорій "Б" і "В".

11.7.10. Приймає у межах наданих повноважень рішення про заохочення та притягнення до дисциплінарної відповідальності державних службовців, які займають посади державної служби категорій "Б" і "В".

11.7.11. Виконує функції роботодавця стосовно працівників, які не є державними службовцями.

11.7.12. Здійснює інші повноваження відповідно до Закону та інших законів України.

11.8. Координує роботу підрозділів та посадових осіб апарату, їх взаємодію зі структурними підрозділами районної державної адміністрації, міськсільвиконкомами з питань, віднесених до компетенції апарату.

11.9. Видає у межах своєї компетенції накази, організовує і контролює їх виконання.

11.10. Повертає структурним підрозділам апарату, районної державної адміністрації, міськсільвиконкомам, а також підприємствам, установам, організаціям документи, підготовлені з порушенням чинного законодавства або подані з порушенням встановленого порядку їх підготовки і внесення.

11.11. Контролює дотримання в апараті вимог Регламенту районної державної адміністрації, документів, що регулюють організацію роботи районної державної адміністрації.

11.12. У межах наданих повноважень розпоряджається коштами згідно із затвердженим кошторисом витрат на утримання апарату.

11.13. Визначає акти райдержадміністрації, що підлягають оприлюдненню в засобах масової інформації та на Веб-сторінці Сквирської райдержадміністрації, комп’ютерних базах даних (крім нормативно-правових і регуляторних).

11.14. Організовує в апараті роботу із зверненнями громадян до районної державної адміністрації.

11.15. Виконує інші обов’язки, покладені на нього головою районної державної адміністрації.

11.16. Організовує матеріально-технічне і господарсько-побутове забезпечення діяльності структурних підрозділів апарату райдержадміністрації.

12. У разі відсутності керівника апарату районної державної адміністрації його обов’язки виконує керівник структурного підрозділу апарату районної державної адміністрації за розпорядженням голови райдержадміністрації.

13. Накази керівника апарату районної державної адміністрації, прийняті з порушенням чинного законодавства або з перевищенням його повноважень, можуть бути скасовані головою районної державної адміністрації.

14. Структуру, штатний розпис, граничну чисельність, фонд оплати праці працівників апарату та видатки на його утримання затверджує голова районної державної адміністрації.

Апарат утримується за рахунок коштів Державного бюджету України.

15. Підрозділи апарату здійснюють свої повноваження на підставі положень про них, що затверджуються головою районної державної адміністрації.

16. Державні службовці апарату та працівники апарату, які не є державними службовцями, призначаються на посади та звільняються з посад керівником апарату районної державної адміністрації в установленому порядку.

17. Керівники структурних підрозділів апарату районної державної адміністрації несуть відповідальність за організацію роботи таких підрозділів відповідно до затверджених положень та посадових інструкцій.

18. Для розгляду рекомендацій і пропозицій щодо удосконалення роботи апарату та вирішення інших питань в апараті можуть утворю­ватися комісії, робочі групи, склад яких затверджує керівник апарату районної державної адміністрації.

Керівник апарату

райдержадміністрації В.Л. Салтанюк

Переглядів: 58
 



Друк

 

Про внесення зміни до Регламенту

Сквирської районної державної адміністрації

Відповідно до законів України «Про місцеві державні адміністрації», «Про відпустки» та з урахуванням розпорядження Кабінету Міністрів України від 24 січня 2007 року № 18-р «Про відпустки членів Кабінету Міністрів України, керівників центральних та місцевих органів виконавчої влади, Голови Ради міністрів Автономної Республіки Крим», на виконання розпорядження голови Київської обласної державної адміністрації від 04 грудня 2017 року № 606 «Про внесення змін до Регламенту Київської обласної державної адміністрації»:

1. Внести до Регламенту Сквирської районної державної адміністрації, затвердженого розпорядженням голови Сквирської районної державної адміністрації від 05 березня 2015 року № 71, таку зміну:

розділ „Кадрова робота” доповнити пунктом 27-1 такого змісту:

„27-1. Черговість надання відпусток працівникам райдержадміністрації за наявності права на них визначається в установленому законодавством порядку згідно з графіком відпусток.

Конкретний термін надання відпустки голові районної державної адміністрації погоджується головою Київської обласної державної адміністрації за його особистою заявою, поданою на ім'я голови Київської обласної державної адміністрації, не пізніше ніж за один місяць до запланованої відпустки.

Голова районної державної адміністрації відбуває у відпустку на підставі заяви, погодженої головою Київської обласної державної адміністрації в установленому порядку, про що видає відповідне розпорядження.

Голова адміністрації в разі від’їзду у відпустку (у приватних справах) до іноземної держави маючи допуск та доступ до державної таємниці, зобов’язаний письмово повідомити про це голову Київської обласної державної адміністрації та сектор режимно-секретної роботи апарату облдержадміністрації.”

2. Контроль за виконанням цього розпорядження залишаю за собою.

Голова адміністрації В.В. Галюк

 

Переглядів: 51
 



Друк

Повідомлено про підозру у вчиненні кримінального правопорушення

Встановлено, що 11.02.2018 близько 16 години в кухні будинку, що розташований за адресою: вул. Першотравнева, 2, с. Великополовецьке, Сквирський район Київська область, Клюєнко М.Л. під час побутової сварки зі своїм чоловіком, діючи умисно, усвідомлюючи суспільно – небезпечний характер своїх дій, взявши в руку кухонний ніж нанесла один удар в область грудей Клюєнку М.Л., від якого останній помер.

За процесуального керівництва Сквирського відділу Білоцерківської місцевої прокуратури, працівники поліції затримали зловмисницю у порядку ст. 208 КПК України.

Жінці повідомлено про підозру у вчиненні кримінального правопорушення, передбаченого ч. 1 ст. 115 КК України (умисне протиправне заподіяння смерті іншій людині). Санкція статті передбачає покарання у вигляді позбавлення волі строком від 7 до 15 років.

За клопотанням прокуратури підозрюваній обрано запобіжний захід у вигляді тримання під вартою строком на 2 місяці.

Досудове розслідування у кримінальному провадженні триває та перебуває на контролі місцевої прокуратури.

Не оформлені правовстановлюючі документи на право користування земельними ділянками.

Установлено, що у користуванні Шамраївського навчально-виховного комплексу ЗОШ I-III ступенів Сквирської районної ради Київської області перебуває земельна ділянка площею 2,6 га з цільовим призначенням для будівництва та обслуговування будівель закладів освіти. Крім того, установлено, що у користуванні Пустоварівського навчально-виховного комплексу ЗОШ I-III ступенів Сквирської районної державної адміністрації Київської області перебуває земельна ділянка площею 3,6 га з цільовим призначенням для будівництва та обслуговування будівель закладів освіти

У той же час, незважаючи на те, що вказані заклади освіти функціонують протягом останніх 10 років, правовстановлюючі документи на право користування вищезгаданими земельними ділянками до цього часу не оформлено.

Більше того, ані керівництвом вказаних навчальних закладів, ані Відділом освіти Сквирської РДА будь-які заходи з метою отримання таких документів не вживалися.

Відсутність правовстановлюючих документів на земельну ділянку створює передумови для зловживань щодо розпорядження зазначеною земельною ділянкою, а також формує ризики для нормального функціонування навчального закладу та навчального процесу, що може призвести до негативних наслідків та порушення прав дітей та інтересів держави у сфері охорони дитинства.

Зважаючи на виявлені порушення, Білоцерківська місцева прокуратура звернулась до суду з позовними вимогами визнати незаконною бездіяльність Відділу освіти Сквирської районної державної адміністрації та вище вказаних навчальних закладів, а також зобов’язати адміністрацію навчальних закладів оформити правовстановлюючі документи на земельні ділянки площею 2,6 га та 3,6 га.

Жорстоке поводження з тваринами

Встановлено, що 11.02.2018 близько 11 години Осіпчук П.О. перебуваючи на території домоволодіння, що розташоване за адресою: вул. Сквирська, 88, с. Кривошиїнці, Сквирського району, Київської області нехтуючи правилами суспільної моралі, з метою знущання над твариною, сокирою наніс кошеняті ушкодження, які призвели до загибелі вказаної тварини.

За процесуального керівництва Сквирського відділу Білоцерківської місцевої прокуратури, працівники поліції затримали зловмисника.

На даний час, готуються процесуальні документи для оголошення Осіпчуку П.О. підозри у вчинені злочину, передбаченого ч. 1 ст. 299 КК України (жорстоке поводження з тваринами, вчинене умисно та призвело до каліцтва чи загибелі тварини).

Санкція даної статті передбачає обмеження волі на строк до трьох років.

Начальник Сквирського відділу

Білоцерківської місцевої прокуратури

радник юстиції Ю. Шахрай

Переглядів: 43
 



Друк

Управлінням агропромислового розвитку Сквирської РДА організовано поїздку до Ружинського району Житомирської області, Козятинського району Вінницької області де під керівництвом начальника управління Сиворакші Миколи Васильовича проведено семінар на базі молокопереробного підприємства ДП «Ружин-молоко» та на пункті заготівлі молока (ПЗМ) в с. Прушинка. Захід мав за мету підвищення обізнаності щодо важливості збереження холодового ланцюга з високими стандартами гігієни від виробника молока, або пункту заготівлі до молокопереробного підприємства.

В семінарі-тренінгу взяли участь голови сільських рад, заступник голови Сквирської районної ради Грищенко Олена Григорівна, начальник відділу з питань виробництва, переробки та маркетингу продукції рослинництва та тваринництва управління АПР Сквирської РДА, головний спеціаліст відділу безпечності харчових продуктів Сквирського районного управління Головного управління Держпродспоживслужби в Київській області Грибінник Людмила Леонідівна, в. о. голови Ружинської РДА, начальник відділу АПР Ружинської РДА, голова Кордишівської ТГ Козятинського району Вінницької області. Переглядів: 129

  Read More...



Друк

Переглядів: 65
 



Друк

Переглядів: 54
 


Сторінка 1 з 2
<< Початок < Попередня 1 2 Наступна > Кінець >>

Українські новини

Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання

Joomla Templates by Joomlashack