Головна
 

Посилання

Сайт Президента України
Верховна Рада України
Урядовий портал
Офіційний веб-сайт Нацдержслужби України
Київська обласна державна адміністрація
Укрінформ
Березень 2018
П В С Ч П С Н
      1 2 3 4
6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  
Понеділок, 05 березня 2018


Друк

Протягом лютого поточного року Київською митницею ДФС за принципом «єдиного вікна» оформлено 17 645 заявок на митне оформлення, що у майже 4 рази більше аналогічного показника січня.

Варто підкреслити, що саме з 01 лютого 2018 року на законодавчому рівні запроваджено оформлення всіх митних декларацій за принципом «єдиного вікна», хоча інформаційний обмін даними за вказаним принципом діяв як експеримент з 01 серпня 2016 року. Сутність роботи «єдиного вікна» полягає у тому, що взаємодія всіх суб’єктів – учасників процесу митного оформлення: декларантів, митниць і контролюючих органів відбувається за допомогою інформаційно-телекомунікаційної системи, яка приймає інформацію, обробляє її та автоматично формує відповідні повідомлення для всіх задіяних суб’єктів.

Застосування «єдиного вікна» дозволяє суттєво зменшити час очікування для проходження митного та прикордонного контролю учасникам зовнішньоекономічної діяльності за рахунок спрощення умов подання документів для отримання відповідних видів контролю, оптимізації участі посадових осіб контролюючих органів у здійсненні державного контролю товарів, скорочення часу проведення всіх видів державного контролю. Практична реалізація принципу «єдиного вікна» спрощує ведення зовнішньоекономічної діяльності суб’єктами господарювання та мінімізує корупційні ризики завдяки взаємодії інформаційних систем та автоматизації процесів.

Як відомо, оформлення митних процедур за принципом «єдиного вікна» це одна з найсучасніших на сьогоднішній день електронних систем обміну даними під час здійснення імпортно-експортних операцій суб’єктами ЗЕД, втілення якої в Україні стало можливим завдяки залученню передових світових практик та відповідає рекомендаціям міжнародних організацій.

Впровадження «єдиного вікна» при здійсненні контролю за переміщенням через митний кордон України товарів створює сприятливі умови для ведення бізнесу, оскільки завдяки цій системі інформаційного обміну спрощено умови подання документів для отримання відповідних видів контролю суб’єктами господарювання, які здійснюють зовнішньо-економічну діяльність та значно скорочено час проведення всіх видів державного контролю

Також варто зазначити, що за результатами здійсненого моніторингу митного оформлення за січень та лютий 2018 року в митних режимах ЕК, ІМ спостерігається зростання кількості митних декларацій з контролями тільки по принципу «єдиного вікна» у режимі ЕК з 27% (1 672 МД) у січні до 69 % (4 702 МД) у лютому; у режимі ІМ з 22 % (3339 МД) до 76 % (12 937 МД) у лютому.

З метою оптимізації взаємодії митниці та підприємств і органів державної влади, які здійснюють митний, санітарно-епідеміологічний, ветеринарно-санітарний, фітосанітарний, екологічний, радіологічний види контролю керівництвом митниці здійснено відповідну роботу: 21 грудня 2017 року проведено засідання Громадської ради при ГУ ДФС у Київській області із залученням керівних працівників Київської митниці ДФС, митних брокерів, які здійснюють свою діяльність у зоні діяльності Київської митниці ДФС та представників бізнесу, а також на постійній основі проводяться зустрічі з представниками контролюючих органів, бізнесу та митними брокерами, на яких обговорюються питання забезпечення з 01 лютого 2018 року застосування при митному оформленні товарів принципу «єдиного вікна» та проблемні питання, які виникають під час застосування принципу «єдиного вікна», намічалися шляхи їх вирішення.

ГУ ДФС у Київській області

Переглядів: 50
 



Друк

У лютому 2018 року Київська митниця ДФС перерахувала до Державного бюджету України митних податків на загальну суму 4,1 млрд. грн., в тому числі:

- до загального фонду – 3 млрд. 991 млн. грн.

- до спеціального фонду – 99,6 млн. грн.

Забезпечено зростання надходжень митних податків до Державного бюджету України:

в порівнянні з лютим 2017 року - на 589,1 млн. грн. (+16,8%);

в порівнянні з січнем 2018 року - на 105,1 млн. грн. (+2,6%).

Середньоденні надходження митних платежів зросли:

в порівнянні з лютим 2017 року на 16,8% (з 175,1 млн. грн. у лютому 2017 року до 204,5 млн. грн. у лютому 2018 року);

в порівнянні з січнем 2018 року на 2,6% (з 199,3 млн. грн. у січні 2018 року до 204,5 млн.грн. у лютому 2018 року).

Значну частину перерахованих до бюджету митних платежів (35,8%) сплачено при здійсненні митного оформлення таких товарів як:

ü «засоби захисту рослин» – сплачено митних податків на загальну суму 565,2 млн. грн. (питома вага сплачених податків – 13,5%);

ü «автомобілі легкові» - 517,1 млн. грн. (12,4%);

ü «насіння соняшнику» - 159,8 млн. грн. (3,8%);

ü «лікарські засоби» - 146,3 млн. грн. (3,5%);

ü «телефонні апарати» – 106,7 млн. грн. (2,6%).

ГУ ДФС у Київській області

Переглядів: 57
 



Друк

Головне управління ДФС у Київській області нагадує, що відповідно доп.п. 8 п.п. 298.2.3 п. 298.2 ст. 298 ПКУ, платники єдиного податку зобов’язані перейти на сплату інших податків і зборів, визначених ПКУ у випадку наявності податкового боргу на кожне перше число місяця протягом двох послідовних кварталів – в останній день другого із двох послідовних кварталів.

Фіскальний орган може анулювати реєстрацію платником єдиного податку шляхом виключення з реєстру платників єдиного податку за своїм рішенням у разі наявності у платника єдиного податку податкового боргу на кожне перше число місяця протягом двох послідовних кварталів – це передбачає п.п. 3 п. 299.10 ст. 299 ПКУ.

Таке виключення з реєстру платників єдиного податку здійснюється в останній день календарного місяця, в якому закінчився граничний строк погашення податкового боргу.

Відповідно до п.п. 14.1.175 п. 14.1 ст. 14 ПКУ податковий борг – це сума узгодженого грошового зобов’язання (з урахуванням штрафних санкцій за їх наявності), але не сплаченого платником податків у встановлений ПКУ строк, а також пеня, нарахована на суму такого грошового зобов’язання.

Погашення податкового боргу – зменшення абсолютного значення суми такого боргу, підтверджене відповідним документом.

Інформацію щодо наявності податкового боргу можна з’ясуватина електронних сервісах ДФ України: «Дізнайся більше про свого бізнес-партнера»,що розміщений на сайті ДФСУ за посиланням http://sfs.gov.ua/businesspartner, або в «Електронному кабінеті платника»,вхід до якого здійснюється за адресоюhttp: //cabinet.sfs.gov.ua.

Оновлення інформації на сайті щодо стану розрахунків платника податків з бюджетом (про наявність заборгованості) відбувається щоденно, крім вихідних та святкових днів, після проведення розрахунків зведених показників в центральній базі даних за результатами попереднього банківського дня.

ГУ ДФС у Київській області

Переглядів: 57
 



Друк

У січні 2018 року послугами Київської обласної служби зайнятості скористались понад 16 тисяч зареєстрованих безробітних, з них – 53,5% жінок (8,7 тис.осіб). Вже протягом першого місяця року 264 жінки отримали роботу за направленням служби зайнятості. Станом на 01 лютого 2018 року на обліку перебували 7,7 тис. (або 53%) жінок.

За професійною структурою найбільше жінки працювали у сферах торгівлі (майже 2 тис. осіб), переробній промисловості (1,1 тис. осіб) та у сільському господарстві (понад 1 тис. осіб).

«З метою формування активної позиції жінок на ринку праці, у базових центрах зайнятості Київщини проводяться тренінги, семінари, презентації професій, курси навчання, - зазначив директор Київського обласного центру зайнятості Денис Дармостук. – Зокрема, у січні цього року перенавчились або підвищили кваліфікацію за допомогою служби зайнятості 290 безробітних жінок».

Важливою підтримкою є участь в громадських та інших роботах тимчасового характеру – у січні направлення отримали майже 90 осіб.

Тим, хто бажає стати підприємцем, служба зайнятості теж надає допомогу. Так, з 94 осіб, що у 2017 році отримали виплату на відкриття власної справи – 34 жінки. Та й види підприємницької діяльності у них теж «жіночі» - виготовлення декоративних та столових свічок, пошиття спортивного одягу, виробництво овочевих салатів та хлібобулочних виробів, перукарські послуги та інші.

У Сквирському РЦЗ у січні-лютому 2018 року на обліку перебувало 215 жінок, з них 23 жінок були працевлаштовані, 3 осіб приймали участь у тимчасових роботах, 1 особа пройшла стажування на робочому місці.

Отже, довірте Ваше працевлаштування державній службі зайнятості та отримуйте задоволення від улюбленої роботи!

За більш детальною інформацією звертайтесь до Сквирського районного центру зайнятості за телефоном 5-19-80

Переглядів: 86
 



Друк

Голова райдержадміністрації В.В.Галюка провів нараду з керівниками структурних підрозділів райдержадміністрації, районних служб, організацій та установ.

На початку засідання Василь Васильович Галюк привітав з Днем народження голову районної громадської організації ветеранів війни праці і ЗС, заслуженого працівника сільського господарства України Миколу Івановича Шевчука і начальника філії «Сквирське районне дорожнє управління» Романа Петровича Скарбовійчука.

На нараді розглядались наступні питання:

1. Про підсумки роботи структурних підрозділів райдержадміністрації, районних організацій та установ за минулий тиждень.

Доповідач: Славінська Оксана Вікторівна – перший заступник голови Сквирської райдержадміністрації;

2. Про стан оперативної обстановки на території району.

Доповідач: Шамрай Роман Михайлович - начальник Сквирського відділу поліції ГУ НП у Київській області;

3. Про підсумки виконання місцевих бюджетів за доходами за січень -лютий 2018 року.

Доповідач:Ульянова Марія Василівна – начальник управління фінансів райдержадміністрації.

Переглядів: 153
  Read More...



Друк

https://fex.net/#!922901803021


Переглядів: 119
 



Друк

У випадках підвищення тарифних ставок і посадових окладів на підприємстві, в установі, організації відповідно до актів законодавства, а також за рішеннями, передбаченими в колективних договорах (угодах), як у розрахунковому періоді, так і в періоді, протягом якого за працівником зберігаються середній заробіток, заробітна плата, включаючи премії й інші виплати, що враховуються під час обчислення середньої заробітної плати, за проміжок часу до підвищення коригуються на коефіцієнт їх підвищення.

Коефіцієнт, на який потрібно прокоригувати виплати, які враховуються для обчислення середньої заробітної плати, розраховується діленням окладу (тарифної ставки), установленого після підвищення, на оклад (тарифну ставку) до підвищення.

У разі зміни тарифної ставки (посадового окладу) окремим працівникам у зв’язку з присвоєнням вищого розряду, переведенням на іншу вищеоплачувану роботу (посаду) тощо, таке коригування середньої заробітної плати не провадиться.

У разі переведення працівника на вищеоплачувану посаду коригування буде проведене, якщо за цією посадою відбулося підвищення розміру окладу в розрахунковому періоді.

Якщо підвищення посадового окладу відбулося в місяці, у якому працівника було переведено на вищу посаду, коригування не проводиться.

Однак, завважимо, що Мінсоцполітики в листі від 18.05.2017р. №1454/0/101-17/28 указує: у разі зміни посадового окладу (тарифної ставки) працівникові у зв’язку з переведенням на іншу вищеоплачувану роботу (посаду) тощо коригування середньої заробітної плати не провадиться. Тож коригування середньої заробітної плати здійснюється у зв’язку з підвищенням окладів відповідно до актів законодавства та за умови, якщо працівник обіймає одну й ту ж посаду до підвищення окладів та після їх підвищення.

Оформлення фізичними особами — підприємцями трудових відносин з найманими працівниками

При прийнятті працівника на роботу слід виконувати вимоги трудового законодавства, адже якщо фізична особа — підприємець (ФОП) використовує працю фізичних осіб, то він є роботодавцем. Оскільки трудове законодавство поширюється на всіх роботодавців, то ФОП також повинен вести кадрову документацію, пов’язану з оформленням трудових відносин з найманими працівниками. Працівник може бути допущений до роботи тільки після: укладення трудового договору; оформлення наказу (розпорядження) ФОП про прийняття на роботу; повідомлення до територіальної фіскальної служби.

Переглядів: 123
 



Друк

03 березня о 10:34 до оперативно-диспетчерського пункту Сквирського району надійшло повідомлення про надання допомоги у відкриванні дверей в приватному житловому будинку, які були заблоковані частиною металевого козирка на дерев’яному каркасі, внаслідок його руйнування під вагою снігових опадів, за адресою: м. Сквира, вул. Мельникова.

На місце події виїхав черговий караул 7- ДПРЧ м. Сквира.

По прибуттю, рятувальники здійснили демонтаж металевого козирка та відкрили двері будинку, в якому знаходилась жінка.

 

Переглядів: 78
 



Друк

03 березня о 12год 29 хв до оперативно-диспетчерського пункту Сквирського району надійшло повідомлення про надання допомоги у відкриванні дверей квартири на четвертому поверсі п’ятиповерхового будинку в якій знаходиться дворічна дитина, за адресою: м. Сквира, вул. Незалежності. На місце події виїхав черговий караул 7- ДПРЧ м. Сквира.

По прибуттю, рятувальники за допомогою ручного пожежно-рятувального інструменту відкрили двері квартири, в якій знаходилась дитина та передали дівчинку мамі.

 

Переглядів: 97
 


Українські новини

Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання

Joomla Templates by Joomlashack