Головна
 

Посилання

Сайт Президента України
Верховна Рада України
Урядовий портал
Офіційний веб-сайт Нацдержслужби України
Київська обласна державна адміністрація
Укрінформ
Березень 2018
П В С Ч П С Н
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  
березня 2018


Друк

Геннадій Зубко: Лише 10% існуючих споруд цивільного захисту повністю готові до експлуатації за призначенням

Сьогодні ми – і Україна і весь світ - живемо у такий час, коли маємо загрози природного, техногенного характеру, а також пов’язані з російською агресією, провокаціями, ризиками терористичних актів. Тому, в зоні особливої уваги має бути інфраструктура захисних споруд цивільного захисту. Про це ми не говорили досить тривалий час, але сьогодні ми мусимо піднімати це питання. Адже мова – про безпеку наших громадян!

Про це на засіданні оперативного штабу ДСНС заявив Віце-прем’єр-міністр – Міністр регіонального розвитку, будівництва та ЖКГ України Геннадій Зубко.

«Сьогодні лише 10% існуючих споруд цивільного захисту повністю готові до експлуатації за призначенням, 60 % «частково готові» і 30% взагалі не готові. Це вкрай незадовільна ситуація! В умовах фінансової децентралізації, органи місцевого самоврядування, які мають на балансі споруди цивільного захисту, повинні спільно з територіальними підрозділами ДСНС, представниками ОДА і відповідальними службами ще раз перевірити їх стан і виконати всі завдання, що стосуються безпеки громадян», - наголосив Геннадій Зубко.

Віце-прем’єр-міністр підкреслив, що забезпечення безпеки людей та громад – це найбільший пріоритет, особливо в умовах російської агресії.

«Ми ухвалюємо План дій – як на рівні центральної влади, так і на рівні влади на місцях, які мають змінити ситуацію. Населення повинно мати доступ до всіх цивільних споруд і стовідсотково бути захищене від загроз техногенного характеру. Тому, завдання для органів місцевого самоврядування і ОДА провести повну інвентаризацію, створити карту мережі всіх захисних цивільних споруд і оприлюднити на офіційних сторінках відповідальних органів», - наголосив Геннадій Зубко.

Переглядів: 110
  Read More...



Друк

Під керівництвом голови РДА В.В.Галюка відбулося засідання колегії райдержадміністрації.

Заслуховувались і обговорювались наступні питання:

1. Про розроблення детального плану території полігону твердих побутових відходів та про проведення його реконструкції на території Сквирської міської ради

Доповідач: Гаврилюк Ольга Яківна, завідувач сектору містобудування та архітектури Сквирської райдержадміністрації;

Співдоповідач: Ворушило Микола Степанович, начальник відділу з питань цивільного захисту, ліквідації наслідків Чорнобильської катастрофи та житлово-комунального господарства;

2. Про хід виконання розпорядження голови Сквирської райдержадміністрації від 28.02.2018 «Про організацію та проведення в районі призову громадян України на строкову військову службу до Збройних Сил України та інших військових формувань у квітні-травні 2018 року»

Доповідач: Березовський Олександр Олександрович, заступник військового комісара Сквирського районного військового комісаріату;

3. Про підсумки проведення командно-штабного навчання з органами управління та силами цивільного захисту Сквирської районної ланки територіальної підсистеми єдиної державної системи цивільного захисту Київської області (22 – 23.03.2018 ).

Доповідач: Шуляк Ігор Миколайович, начальник Сквирського районного сектору ГУ ДСНС України у Київській області

4. Про організацію і проведення оздоровлення та відпочинку дітей Сквирського району у 2018 році

Доповідач: Кравчук Валентина Олексіївна, начальник служби у справах дітей та сім’ї райдержадміністрації;

5. Про впровадження медичної реформи у медичних закладах району, формування спроможної мережі надання первинної медичної допомоги, план створення спроможної мережі первинної медичної допомоги

Доповідач: Колесник-Гавронська Наталія Володимирівна, головний лікар КЗ «Центр первинної медико-санітарної допомоги»

 

6. Про стан пасажирських перевезень на автобусних маршрутах загального користування, віднесених до компетенції Сквирської райдержадміністрації

Доповідач: Суслова Оксана Володимирівна, головний спеціаліст відділу економічного розвитку райдержадміністрації

 

Після обговорення доповідей колегія райдержадміністрації внесла відповідні пропозиції.


Переглядів: 108
 



Друк

30 березня начальник Сквирського РС ГУ ДСНС прийняв участь у засіданні колегії райдержадміністрації, яке провів голова Сквирської районної державної адміністрації.

Засідання відбулось за керівників структурних підрозділів Сквирської РДА, районної ради, державних служб, установ, підприємств різних форм власності, представників засобів масової інформації.

На засіданні колегії розглядалось питання про результати командно-штабного навчання з органами управління та силами цивільного захисту Сквирської ланки територіальної підсистеми єдиної державної системи цивільного захисту Київської області (22-23.03.2018р.).

Сквирський РС ГУ ДСНС України у Київській області

 

Переглядів: 38
 



Друк

Незабаром віряни святкуватимуть Великдень, під час якого люди масово використовуватимуть відритий вогонь, як під час святкування, так і в період підготовки до Пасхи. Культові споруди належать до пожежонебезпечних будівель і є об’єктами з масовим перебуванням людей. Ці споруди зазвичай становлять історичну, культурну, архітектурну та духовну цінність. Крім цього, старі культові споруди переважно зведені з використанням дерев’яних матеріалів. Пожежі, що виникають у таких спорудах, є резонансними, завдають як матеріальних, так і великих моральних збитків державі та суспільству.

Тому, щоб запобігти випадкам пожеж у Великодні дні, рятувальники Сквирського РС провели роз’яснювальні бесіди з священниками Сквирського району.

Під час спілкування зі священнослужителями, вогнеборці розповіли їм основні правила, яких слід дотримуватись, щоб вберегтися від пожежі в храмі. Зокрема, рятувальники вказали на утримання в належному стані та у легкому для доступу місці вогнегасників, ще раз пояснили присутнім, як правильно ними користуватися, щоб швидко ліквідувати загорання. Окрім цього, надзвичайники наголосили, що у Великодні дні до церков масово приходитимуть люди, тому потрібно і їм роз’яснювати правила пожежної безпеки.

Також, була роздана наочна агітація «Правила безпечного Великодня» для розміщення останніх на видних місцях.

 

Переглядів: 44
 



Друк

Глава Уряду: В квітні всі військові пенсіонери отримають доплати до пенсій за січень-березень

У квітні всі військові пенсіонери відповідно до рішення Уряду отримають доплати до пенсій за січень-березень, а з травня Уряд розпочинає системну виплату вже підвищених військових пенсій. Про це повідомив Прем’єр-міністр України Володимир Гройсман. Він провів нараду з Міністром соціальної політики Андрієм Ревою з метою оцінити поточну ситуацію в системі пенсійного забезпечення військовослужбовців.

«Я обіцяв військовим пенсіонерам, що ми розпочнемо підвищення пенсій. І ми це робимо. Головне, що ми врахуємо і січень, і лютий і березень. Питання чутливе – хотів би, аби з цим рішенням ми дійшли до кожного військового пенсіонера і віддали належне, - сказав Володимир Гройсман. - Важливо, аби до травня всі виплати були здійснені в повному обсязі. А з травня ми маємо вийти на системність підвищених виплат. Люди чекають».

У свою чергу Міністр Андрій Рева повідомив, що відповідно до рішення Уряду середній розмір підвищення пенсій – 1500 грн. «Все буде проходити в плановому режимі. Немає сумнів, що поставлені завдання будуть виконані», - додав Андрій Рева.

Довідково

Рішення про підвищення пенсій військовим пенсіонерам є наступним кроком впровадження пенсійної реформи в Україні. Наприкінці 2017 року Уряд напрацював рамковий проект закону з цього питання і передав його до подальшого опрацювання в Раду національної безпеки та оборони, адже будь-які питання військового спрямування згідно з законодавством потрібно погоджувати з цим органом. Разом з тим обговорення документа потребує часу. Саме тому, в лютому Уряд схвалив рішення, яке дозволило розпочати процес підвищення військових пенсій. Рішення є тимчасовим і діятиме до моменту ухвалення закону, який закріпить не тільки системне підвищення пенсій військовим, а й окреслить систему пенсійного забезпечення для військових, які сьогодні проходять службу у силових органах.

Пенсійний фонд з другої половини березня розпочав виплати перерахованих пенсій військовослужбовцям. Пенсії будуть підвищуватись поетапно. На першому етапі, починаючи з 1 січня 2018 року, пенсії для військовослужбовців підвищаться в середньому на 1500 грн. З 1 січня 2019 року пенсії зростуть у середньому ще на 750 грн. І з 1 січня 2020 року – ще в середньому на 750 грн. Таким чином, за два роки військові пенсії зростуть приблизно удвічі. Зараз середня пенсія військових складає 2898,41 грн.

Переглядів: 118
  Read More...



Друк

24 березня 2018 року в залі Національної опери України відбулася двадцять друга урочиста церемонія нагородження переможців загальнонаціональної програми «Людина року-2017» і володарів міжнародних та спе-ціальних премій програми, яка у чергове підтвердила свою причетність до процесів, що відбуваються в українському суспільстві. Лаврами національного визнання увінчувалися ті, хто нині ефективно працює на радикальне оновлення країни і досягли вражаючих успіхів. Зал обдаровував щирою вдячністю усіх тих, хто претендував на пальму першості, та переможців у 17-ти національних номінаціях, відомих зарубіжних діячів - володарів міжнародних премій і лауреатів спеціальних премій програми. Серед них був і наш земляк, заслужений працівник сільського господарства України, кандидат сільськогосподарських наук, директор ТОВ «Агрофірма «Колос» Леонід Центило, що особливо приємно. Він виборював лідерство у номінації «Аграрій року» разом з директором Інституту рослинництва ім. В. Юр’єва НААН України Віктором Кириченком, генеральним директором ПАТ «Володимир-Волинська птахофабрика» Аліною Сич.

Переглядів: 143
  Read More...



Друк

Прем’єр-міністр: ДСНС розпочинає перевірки громадських закладів - цивілізовано, вимогливо й публічно

Державна служба з надзвичайних ситуацій на виконання рішення Уряду відзавтра розпочинає масштабні перевірки закладів масового скупчення людей на предмет виконання вимог безпеки, передусім пожежної. Про це сказав Прем’єр-міністр України Володимир Гройсман за підсумками наради з Головою ДСНС Миколою Чечоткіним.

«Рішення, яке ми ухвалили, дає можливість провести перевірки всіх місць масового скупчення людей – кінотеатрів, ТЦ, шкіл, садочків. В повній координації з місцевою владо це треба зробити якомога швидко. Це треба робити далі системно», - сказав Глава Уряду.

Він підкреслив, що перевірки не можуть бути інструментом тиску, натомість мають забезпечити безпеку громадян.

«Нам потрібні не штрафні санкції, а безпека людей. Важливо, аби ми швидко вели перевірки, давали рекомендації, і вони виконувалися. Якщо хтось в гонитві за додатковою гривнею хоче захаращити свій заклад додатковими конструкціями, які обмежують план евакуації, з тими треба жорстко поступати. Виконали вимоги – будемо вдячні. Не виконали – будемо жорсткими, - зазначив Володимир Гройсман. - Хотів би, аби батьки з дітьми спокійно відвідували розважальні центри і не переживали. Або відпускали дітей в кінотеатр і не думали про те, що там може щось трапитися».

Зі свого боку Голова ДСНС підтвердив, що перевірки розпочнуться вже завтра, 30 березня, і проходитимуть по всіх громадських закладах в режимі додаткового тренування персоналу.

«Там, де будуть серйозні порушення, наша позиція буде безкомпромісною», - сказав Микола Чечоткін.

«Вдячний за цю безкомпромісну позицію, ми рухаємося в цьому напрямку. Просив би цивілізовано, якісно, вимогливо й публічно проводити перевірки. І більше інформації в публічній площині», - додав Володимир Гройсман.

Довідково

28 березня Прем’єр-міністр України Володимир Гройсман доручив Державній службі з надзвичайних ситуацій, Міністерству регіонального розвитку, будівництва та ЖКГ та іншим органам провести масштабну перевірку громадських закладів, шкіл, торгових центрів на предмет дотримання норм пожежної безпеки. Про це Глава Уряду сказав під час засідання Кабінету Міністрів у контексті подій в російському місті Кемерово, де 25 березня в одному з розважальних центрів сталася масштабна пожежа і загинули десятки людей, переважно діти.

На думку Глави Уряду, подібні події треба попереджувати, а для цього потрібна система контролю.

Переглядів: 121
  Read More...



Друк

Повідомлення

про оприлюднення регуляторного акта - проекту розпорядження Сквирської районної державної адміністрації Київської області «Про затвердження середньої вартості ритуальних послуг, для безоплатного поховання померлих(загиблих) осіб, які мають особливі заслуги та особливі трудові заслуги перед Батьківщиною, учасників бойових дій і інвалідів війни»

Сквирська районна державна адміністрація відповідно до статті 9 Закону України «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності» з метою одержання зауважень і пропозицій від фізичних та юридичних осіб, їх об’єднань, оприлюднює проект розпорядження голови Сквирської районної державної адміністрації “Про затвердження середньої вартості ритуальних послуг, для безоплатного поховання померлих(загиблих) осіб, які мають особливі заслуги та особливі трудові заслуги перед Батьківщиною, учасників бойових дій і інвалідів війни” та аналізу його регуляторного впливу.

Розробником зазначеного проекту регуляторного акта є управління соціального захисту населення Сквирської районної державної адміністрації.

Метою прийняття цього регуляторного акту є – відшкодування безоплатного поховання померлих (загиблих) осіб, які мають особливі трудові заслуги перед Батьківщиною, учасників бойових дій і інвалідів війни.

Дія цього регуляторного акта поширюватиметься на всій території Сквирського району.

Проект розпорядження голови Сквирської районної державної адміністрації “Про затвердження середньої вартості ритуальних послуг, для безоплатного поховання померлих(загиблих) осіб, які мають особливі заслуги та особливі трудові заслуги перед Батьківщиною, учасників бойових дій і інвалідів війни” та аналіз його регуляторного впливу буде оприлюднено шляхом розміщення на офіційному сайті Сквирської районної державної адміністрації.

Строк прийняття пропозицій та зауважень до проекту розпорядження “Про затвердження середньої вартості ритуальних послуг, для безоплатного поховання померлих (загиблих) осіб, які мають особливі заслуги та особливі трудові заслуги перед Батьківщиною, учасників бойових дій і інвалідів війни” та аналізу його регуляторного впливу становить один місяць з дня їх оприлюднення.

Пропозиції та зауваження до проекту зазначеного розпорядження та аналізу його регуляторного впливу прийматимуться управлінням соціального захисту населення Сквирської районної державної адміністрації.

поштою на адресу - 09001, м. Сквира, пр.Якушкіна,3;

факсом - (04568) 5-16-41;

на електронну адресу – ruszn@ukr.net

Переглядів: 52
 



Друк

Аналіз регуляторного впливу

проекту розпорядження Сквирської районної державної адміністації “Про затвердження середньої вартості ритуальних послуг, для безоплатного поховання померлих(загиблих) осіб, які мають особливі заслуги та особливі трудові заслуги перед Батьківщиною, учасників бойових дій і інвалідів війни”.

1. Визначення  проблеми,  яку передбачається  розв’язати.

Проблемою, на вирішення якої спрямована дія цього розпорядження райдержадміністрації є необхідність виконання Порядку фінансування витрат на безоплатне поховання або відшкодування витрат на здійснене поховання учасників бойових дій і інвалідів війни за рахунок обласного бюджету.

Необхідність встановлення середньої ціни на ритуальні послуги для забезпечення відшкодування витрат на поховання померлого (загиблого) учасника бойових дій або інваліда війни виконавцю волевиявлення або особі, яка здійснила поховання зумовлена зміною цін та кількістю організацій, які надають послуги та потребою проведення процедури прийняття регуляторного акту вимогам діючого законодавства.

2.     Цілі  державного  регулювання

Прийняття проекту розпорядження дасть змогу реалізувати право виконавця волевиявлення або особи, що зобов'язалася поховати померлого на відшкодування витрат на поховання учасника бойових дій чи інваліда війни.

Державне регулювання в цій сфері запроваджене з метою встановлення середньої ціни на ритуальні послуги в районі для забезпечення безоплатного поховання померлих учасників бойових дій і інвалідів війни.

3.     Альтернативні способи досягнення встановлених цілей та аргументи  щодо  переваги обраного способу.

Розглянуто  такі  альтернативні  способи  досягнення  визначених  цілей.

Перша альтернатива - залишити ситуацію без змін.

Ця альтернатива відкинута в зв'язку з тим, що порушуватиметься чинне законодавство, оскільки середня ціна на ритуальні послуги, яка встановлена діючим розпорядженням райдержадміністрації не відповідає дійсності у зв'язку зі зміною цін на ритуальні послуги в районі, згідно поданих листів.

Друга альтернатива - внести зміни до нині діючого нормативно-правового акта. Ця альтернатива також відкинута у зв'язку з тим, що внесення змін до нього є менш доцільним, ніж прийняття нового нормативно-правового акта, оскільки зміни вносяться до більшості положень нормативно-правового акта.

Третя альтернатива - прийняти запропонований проект розпорядження райдержадміністрації.

Перевагою цього способу є те, що з веденням в дію проект розпорядження передбачається розв'язати визначену проблему в цілому.

Крім того, прийняття рішення дасть змогу проводити відшкодування витрат на поховання померлих учасників бойових дій і інвалідів війни  шляхом перерахування коштів безпосередньо виконавцю волевиявлення або особі, яка здійснює поховання на її рахунок в банківській установі.

Розпорядження райдержадміністрації є необхідною умовою для забезпечення безоплатного поховання або відшкодування витрат на здійснене поховання  учасників бойових дій за рахунок обласного бюджету визначено, що районна державна адміністрація встановлює середню ціну на ритуальні послуги для забезпечення безоплатного поховання учасників бойових дій, виходячи з відповідних цін (тарифів) на ці послуги, що склалися в районі.

4.     Механізм  та  заходи,  що пропонуються для розв’язання проблеми.

Розпорядження передбачає здійснення відшкодування витрат на поховання померлого учасника бойових дій і інвалідів війни виконавцю волевиявлення або особі, яка здійснила поховання шляхом письмового звернення до управління соціального захисту населення.

З метою соціального захисту виконавця волевиявлення або особи, як здійснила поховання, керуючись чинним законодавством, приймається розпорядження, яким затверджується вартість (середньої ціни, що склалася в районі) на ритуальні послуги, які затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 28.10.2004 № 1445 «Про затвердження Порядку проведення, безоплатного поховання померлих (загиблих) осіб, які мають особливі заслуги та особливі трудові заслуги перед Батьківщиною, учасників бойових дій і інвалідів війни» (із змінами) для забезпечення безоплатного поховання  або відшкодування витрат на здійснене поховання учасників бойових дій і інвалідів війни.

Дія акту поширюється на Сквирський район Київської області. Акт доводиться до відома суб'єктів відносин через засоби масової інформації.

5.     Обґрунтування можливості досягнення встановлених цілей у разі прийняття регуляторного акта.

Прийняття розпорядження “Про затвердження середньої вартості ритуальних послуг, для безоплатного поховання померлих(загиблих) осіб, які мають особливі заслуги та особливі трудові заслуги перед Батьківщиною, учасників бойових дій і інвалідів війни” дасть змогу встановити середню ціну на ритуальні послуги для забезпечення безоплатного поховання або відшкодування витрат на здійснене поховання  учасників бойових дій і інвалідів війни.

З прийняттям проекту розпорядження вартість ритуальних послу: визначених для забезпечення безоплатного поховання учасників бойових дій інвалідів війни, не перевищуватиме середню ціну на відповідні ритуальні послуги, що склалися в районі, тим самим буде досягнуто ефективне використання бюджетних коштів на цю мету, прозорість та дотримання принципу соціальної справедливості.

Головним зовнішнім фактором, який може вплинути на дію регуляторного акту, є посилення інфляційних процесів в державі, що приведе до росту інфляції на ритуальні послуги та нестабільність фінансування або фінансування не в повному обсязі.

6.     Очікувані результати від прийняття регуляторного акта.

Аналіз вигод та витрат.

Це розпорядження буде сприяти ефективному використанню бюджетних коштів на безоплатне поховання або відшкодування витрат на здійснене поховання учасників бойових дій і інвалідів війни, розширенню сфери надання послуг населенню, дотриманню принципу соціальної справедливості та реалізації гарантій та прав громадян на соціальний захист згідно з Конституцією України, шляхом отримання громадянином грошової компенсації витрат на проведення поховання або відшкодування витрат на здійснене поховання  учасників бойових дій і інвалідів війни .

Визначення очікуваних результатів прийняття цього регуляторного акта проводиться із застосуванням методу аналізу вигод та витрат:

Суб’єкт

Вигоди

Витрати

Держава

Виконання соціальної функції на підтримку іміджу держави

Витрати на поховання

Населення

Економія власних коштів на поховання померлих учасників бойових дій чи інвалідів війни

Моральні та деякі матеріальні втрати при ритуальному похованні

Таким чином, при незначних затратах вигоду має населення, витрати несе тільки держава.

Розрахунки вартості на ритуальні послуги для забезпечення безоплатного поховання або відшкодування витрат на здійснене поховання учасників бойових дій і інвалідів війни наведено в додатку.

7.     Термін дії акта.

Запропонований регуляторний акт довгостроковий. Доповнення та зміни будуть вноситися після внесення відповідних змін до чинного законодавства України та у разі потреби за підсумками аналізу відстеження його результативності. Перегляд положень регуляторного акту, його скасування, відміна чи внесення до нього змін здійснюватиметься у відповідності з вимогами  Закону України «Про засади державної регуляторної політики у сфері  господарської  діяльності».

8. Визначення  показників  результативності  регуляторного  акта.

У разі прийняття зазначеного проекту розпорядження буде встановлено середню ціну на ритуальні послуги в районі для забезпечення безоплатного поховання або відшкодування витрат на здійснене поховання учасників бойових дій і інвалідів війни.

Основним показником результативності дії регуляторного акту буде громадян, що отримали грошову компенсацію.

Регуляторний акт оприлюднений на офіційному веб-сайті Сквирської районної  державної  адміністрації  в  розділі – Регуляторна політика

9. Заходи, за допомогою яких буде здійснюватись відстеження результативності  регуляторного  акта.

Основними заходами, за допомогою яких буде здійснюватись відстеження результативності регуляторного акта є - проведення моніторингу надання ритуальних послуг для забезпечення безоплатного поховання або відшкодування витрат на здійснене поховання учасників бойових дій і інвалідів війни за рахунок обласного бюджету та аналіз розрахунків, які постійно будуть надаватися надавачами ритуальних послуг.

Базове відстеження буде проведено до дня набрання чинності розпорядженням Сквирської райдержадміністрації. Повторне відстеження буде проведено через рік після набрання чинності розпорядженням голови райдержадміністрації.

Відстеження результативності дії регуляторного акта буде здійснюватися відповідно до вимог чинного законодавства на підставі статистичних даних шляхом підрахунку кількості громадян, які отримали зазначену пільгу. Відстеження результативності регуляторного акта буде здійснюватися протягом усього терміну його дії шляхом розгляду пропозицій та зауважень, які будуть надходити до Сквирської районної державної адміністрації.

Начальник управління

соціального захисту населення Н.А.Рогоза

Переглядів: 50
 



Друк

29 березня 2018 року в 10 годині відбулося засідання координаційної ради комплексної районної програми «Турбота». Було розглянуто 11 заяв про виділення матеріальної допомоги особам, що опинилися у складних життєвих обставинах. 11 із них виділена допомога на суму 10500 грн.

Цього ж дня відбулося засідання координаційної ради районної цільової програми військовослужбовцям, які брали участь в АТО. Було розглянуто 7заяв про виділення одноразової матеріальної допомоги. Виділено допомогу на суму 4500 грн. 7 особам.

 

Переглядів: 104
 


Сторінка 1 з 21
<< Початок < Попередня 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Наступна > Кінець >>

Українські новини

Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання

Joomla Templates by Joomlashack