Головна
 

Посилання

Сайт Президента України
Верховна Рада України
Урядовий портал
Офіційний веб-сайт Нацдержслужби України
Київська обласна державна адміністрація
Укрінформ
Квітень 2018
П В С Ч П С Н
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            
квітня 2018


Друк

Про внесення змін до розподілу обов’язків

між головою, заступниками голови

Сквирської районної державної адміністрації

Відповідно до законів України "Про місцеві державні адміністрації", "Про внесення змін до деяких законів України щодо окремих питань проходження державної служби":

Внести до розподілу обов’язків між головою, заступниками голови Сквирської районної державної адміністрації, затвердженого розпорядженням від 10 серпня 2017 року № 475, такі зміни:

Абзац 2 (координує і контролює діяльність таких структурних підрозділів) розділу "Голова адміністрації (Галюк В.В.)" додатка 1 до розпорядження після слів "апарату райдержадміністрації" доповнити словами "архівного сектору райдержадміністрації".

Голова адміністрації В.В. Галюк

 

Переглядів: 48
 



Друк

Про захист водних біоресурсів

в Сквирському районі Київської області

у нерестовий період 2018 року

Відповідно до законів України "Про місцеві державні адміністрації", "Про тваринний світ", "Про рибне господарство, промислове рибальство та охорону водних біоресурсів" та з урахуванням наказу Управління Державного агентства рибного господарства у м. Києві та Київській області від 15 березня 2018 року № НОД-22/6 "Про заходи із забезпечення охорони водних біоресурсів у період нересту" та з метою здійснення заходів щодо охорони водних біоресурсів у водоймах Сквирського району і поліпшення середовища їх існування:

1. У період заборони промислового, спортивного і любительського вилову риби провести дво - та тримісячники з охорони рибних запасів та інших водних біоресурсів.

2. Затвердити план заходів щодо боротьби з порушенням правил рибальства та незаконним заняттям рибним або іншим добувним промислом водних біоресурсів в Сквирському районі у нерестовий період 2018 року згідно з додатком.

3. Сприяти в роботі інспекторам Сквирського відділу поліції Головного управління Національної поліції у Київській області з проведення заходів щодо боротьби з порушенням правил рибальства та незаконним заняттям рибним або іншим добувним промислом водних біоресурсів у нерестовий період 2018 року.

4. Контроль за виконанням цього розпорядження залишаю за собою.

Голова адміністрації В.В. Галюк


ЗАТВЕРДЖЕНО

Розпорядження голови

Сквирської райдержадміністрації

24 квітня 2018 року № 199

ПЛАН ЗАХОДІВ

щодо боротьби з порушеннями правил рибальства

та незаконним заняттям рибним або іншим добувним

промислом водних біоресурсів в Сквирському районі

у нерестовий період 2018 року

з/п

Заходи

Термін

виконання

Відповідальні

1

2

3

4

1.

Створити рейдові

групи для боротьби

з порушниками

правил рибальства

до 20 квітня

Сквирський відділ поліції Головного управління Національної поліції у Київській області (за згодою), Сквирська районна рада, "Українське товариство мисливців та рибалок" у Сквирському районі (за згодою)

2. Проведення рибоохоронних рейдів:

2.1.

на р. Рось та

р. Роставиця

з 20 квітня по 09 червня

Сквирський відділ поліції Головного управління Національної поліції у Київській області (за згодою), Сквирська районна рада, "Українське товариство мисливців та рибалок" у Сквирському районі (за згодою)

2.2.

внутрішні водойми Сквирського району

з 20 квітня по 09 червня

Сквирський відділ поліції Головного управління Національної поліції у Київській області (за згодою), Сквирська районна рада, "Українське товариство мисливців та рибалок" у Сквирському районі (за згодою)

2.3.

щодо порушення порядку перевезення, придбання чи збуту риби, інших водних біоресурсів на ринках, місцях стихійної торгівлі, автошляхах

з 20 квітня по 09 червня

Сквирський відділ поліції Головного управління Національної поліції у Київській області (за згодою), Сквирська районна рада, "Українське товариство мисливців та рибалок" у Сквирському районі (за згодою)

2.4.

щодо виготовлення

та збуту заборонених

знарядь лову риби та інших водних біоресурсів

з 20 квітня по 09 червня

Сквирський відділ поліції Головного управління Національної поліції у Київській області (за згодою), Сквирська районна рада, "Українське товариство мисливців та рибалок" у Сквирському районі (за згодою)

3.

Здійснення агітаційно-масової роботи щодо недопущення порушень рибоохоронного законодавства

з 20 квітня по 09 червня

Сквирська районна рада, "Українське товариство мисливців та рибалок" у Сквирському районі (за згодою)

4.

Висвітлення результатів проведення рибоохоронних рейдів в засобах масової інформації

у період нересту

Сквирська районна рада, "Українське товариство мисливців та рибалок" у Сквирському районі (за згодою)

Керівник апарату

райдержадміністрації В.Л. Салтанюк

Переглядів: 47
 



Друк

Про затвердження технічної документації

із землеустрою щодо встановлення (відновлення) меж

земельної ділянки в натурі (на місцевості) для передачі

її у власність гр. Янчуку Миколі Олександровичу для

ведення товарного сільськогосподарського виробництва

в адміністративних межах Мовчанівської сільської ради

Сквирського району Київської області

Розглянувши заяву гр. Янчука М.О. про затвердження технічної документації із землеустрою щодо встановлення (відновлення) меж земельної ділянки в натурі (на місцевості) для передачі її у власність для ведення товарного сільськогосподарського виробництва в адміністративних межах Мовчанівської сільської ради Сквирського району Київської області, розробленої ФОП Шеремет С.І. та керуючись статтями 17, 22, пунктом г частини 1 статті 81, статтями 125, 126,186-1 Земельного кодексу України, статтею 6, пунктом 7 статті 13, статтею 41 Закону України «Про місцеві державні адміністрації», Законом України «Про землеустрій», Законом України «Про порядок виділення в натурі (на місцевості) земельних ділянок власникам земельних часток (паїв)»:

1. Затвердити технічну документацію із землеустрою щодо встановлення (відновлення) меж земельної ділянки в натурі (на місцевості) для передачі її у власність гр. Янчуку Миколі Олександровичу для ведення товарного сільськогосподарського виробництва в адміністративних межах Мовчанівської сільської ради Сквирського району Київської області, категорія земель-землі сільськогосподарського призначення-рілля.

2. Передати у власність гр. Янчуку Миколі Олександровичу земельну ділянку площею 2,7105 га (з них ріллі – 2,7105 га) для ведення товарного сільськогосподарського виробництва в адміністративних межах Мовчанівської сільської ради Сквирського району Київської області, оформити гр. Янчуку Миколі Олександровичу право власності на земельну ділянку.

2

3. Встановити правові обмеження на використання земельної ділянки:

1) до набрання чинності Закону України «Про обіг земель сільськогосподарського призначення», не допускається - купівля-продаж або іншим способом відчуження і зміна цільового призначення (використання) земельної ділянки;

2) дотримуватись природоохоронних, санітарно-епідеміологічних та інших вимог, встановлених чинним законодавством України.

4. Документацію із землеустрою передати до відділу Держгеокадастру у Сквирському районі для формування Державного фонду документації із землеустрою.

5. Контроль за виконанням цього розпорядження покласти на першого заступника голови райдержадміністрації Славінську О.В.

Голова адміністрації В.В.Галюк

 

Переглядів: 46
 



Друк

Про затвердження технічної документації

із землеустрою щодо встановлення (відновлення) меж

земельної ділянки в натурі (на місцевості) для передачі

її у власність гр. Попченку Олегу Костянтиновичу для

ведення товарного сільськогосподарського виробництва

в адміністративних межах Великополовецької сільської ради

Сквирського району Київської області

Розглянувши заяву гр. Лещенко К.М. в інтересах гр. Попченка О.К. про затвердження технічної документації із землеустрою щодо встановлення (відновлення) меж земельної ділянки в натурі (на місцевості) для передачі її у власність для ведення товарного сільськогосподарського виробництва в адміністративних межах Великополовецької сільської ради Сквирського району Київської області, розробленої ФОП Ставничою Л.В. та керуючись статтями 17, 22, пунктом г частини 1 статті 81, статтями 125, 126, 186-1 Земельного кодексу України, статтею 6, пунктом 7 статті 13, статтею 41 Закону України «Про місцеві державні адміністрації», Законом України «Про землеустрій», Законом України «Про порядок виділення в натурі (на місцевості) земельних ділянок власникам земельних часток (паїв)»:

1. Затвердити технічну документацію із землеустрою щодо встановлення (відновлення) меж земельної ділянки в натурі (на місцевості) для передачі її у власність гр. Попченку Олегу Костянтиновичу для ведення товарного сільськогосподарського виробництва в адміністративних межах Великополовецької сільської ради Сквирського району Київської області, категорія земель-землі сільськогосподарського призначення-рілля.

2. Передати у власність гр. Попченку Олегу Костянтиновичу площею 1,5526 га (з них ріллі – 1,5526 га) для ведення товарного сільськогосподарського виробництва в адміністративних межах Великополовецької сільської ради Сквирського району Київської області, оформити гр. Попченку Олегу Костянтиновичу право власності на земельну ділянку.

2

3. Встановити правові обмеження на використання земельної ділянки:

1) до набрання чинності Закону України «Про обіг земель сільськогосподарського призначення», не допускається - купівля-продаж або іншим способом відчуження і зміна цільового призначення (використання) земельної ділянки;

2) дотримуватись природоохоронних, санітарно-епідеміологічних та інших вимог, встановлених чинним законодавством України.

4. Документацію із землеустрою передати до відділу Держгеокадастру у Сквирському районі для формування Державного фонду документації із землеустрою.

5. Контроль за виконанням цього розпорядження покласти на першого заступника голови райдержадміністрації Славінську О.В.

Голова адміністрації В.В.Галюк

 

Переглядів: 47
 



Друк

Про затвердження плану заходів з підготовки

та відзначення в Сквирському районі у 2018 році

Дня пам’яті та примирення і 73-ї річниці перемоги

над нацизмом у Другій світовій війні

Відповідно до Закону України "Про місцеві державні адміністрації", Указу Президента України від 26 березня 2018 року № 85/2018 "Про відзначення у 2018 році Дня пам’яті та примирення і 73-ї річниці перемоги над нацизмом у Другій світовій війні", розпорядження голови Київської обласної районної адміністрації від 13 квітня 2018 року № 241 "Про затвердження плану заходів з підготовки та відзначення в Київській області у 2018 році Дня пам’яті та примирення і 73-ї річниці перемоги над нацизмом у Другій світовій війні", з метою відзначення у 2018 році у районі Дня пам’яті та примирення і 73-ї річниці перемоги над нацизмом у Другій світовій війні:

1. Затвердити план заходів з підготовки та відзначення в Сквирському районі у 2018 році Дня пам’яті та примирення і 73-ї річниці перемоги над нацизмом у Другій світовій війні (далі – план заходів), що додається.

2. Структурним підрозділам Сквирської районної державної адміністрації, міському та сільським виконавчим комітетам забезпечити виконання зазначеного плану заходів та фінансування за рахунок загальних асигнувань, передбачених у відповідних місцевих бюджетах головним розпорядникам, відповідальним за їх виконання.

3. Контроль за виконанням цього розпорядження покласти на першого заступника голови райдержадміністрації Славінську О.В.

Голова адміністрації В.В. Галюк


ЗАТВЕРДЖЕНО

Розпорядження голови

Сквирської райдержадміністрації

23 квітня 2018 року № 196

ПЛАН

заходів з підготовки та відзначення в Сквирському районі

у 2018 році Дня пам’яті та примирення і 73-ї річниці

перемоги над нацизмом у Другій світовій війні

З метою підготовки та відзначення в Сквирському районі у 2018 році Дня пам’яті та примирення і 73-ї річниці перемоги над нацизмом у Другій світовій війні:

1. Провести:

1.1. урочисті заходи з відзначення Дня пам’яті та примирення і 73-ї річниці перемоги над нацизмом у Другій світовій війні за участю представників органів виконавчої влади, органів місцевого самоврядування, духовенства, громадськості, волонтерського руху, ветеранів війни, учасників українського визвольного руху, учасників антитерористичної операції та учасників заходів із забезпечення національної безпеки і оборони;

Відділ культури, релігій, туризму, молоді та спорту райдержадміністрації,

апарат райдержадміністрації,

міськсільвиконкоми

08-09 травня 2018 року.

1.2. меморіальні, військово-патріотичні, освітні, культурно-мистецькі та інші тематичні заходи за участю представників органів виконавчої влади, територіальних громад, громадських об’єднань, насамперед ветеранських, волонтерських рухів, учасників антитерористичної операції, молоді;

Відділи освіти, культури, релігій, туризму, молоді та спорту райдержадміністрації,

міськсільвиконкоми,

Сквирська районна організація ветеранів війни, праці та Збройних Сил (за згодою)

Травень 2018 року.

1.3. виставки творів мистецтва, фотографій, плакатів воєнних років, документів та архівних матеріалів у музеях, мемуарної та історичної літератури в бібліотеках.

Відділи освіти, культури, релігій, туризму, молоді та спорту райдержадміністрації,

міськсільвиконкоми

Травень 2018 року.

2. Вирішити питання щодо встановлення (вивішення) Державного Прапора України на будівлях органів виконавчої влади, органів місцевого самоврядування, підприємств, установ, організацій, святкового оформлення населених пунктів району та широкого використання державних символів України під час проведення заходів з нагоди Дня пам’яті та примирення і 73-ї річниці перемоги над нацизмом у Другій світовій війні.

Апарат райдержадміністрації,

міськсільвиконкоми

08-09 травня 2018 року.

3. Організувати:

3.1. упорядкування та підтримання в належному стані меморіалів, пам’ятників, військових поховань жертв Другої світової війни;

Міськсільвиконкоми,

відділ з питань цивільного захисту, ліквідації наслідків Чорнобильської катастрофи та житлово-комунального господарства райдержадміністрації

Травень 2018 року.

3.2. відвідування представниками органів виконавчої влади ветеранів війни, учасників українського визвольного руху часів Другої світової війни, жертв нацистських переслідувань за місцем їх проживання та тих, які перебувають у стаціонарних відділеннях для постійного або тимчасового проживання громадян територіального центру соціального обслуговування населення (надання соціальних послуг) Сквирського району;

Управління соціального захисту населення райдержадміністрації, міськсільвиконкоми

Травень 2018 року.

3.3. здійснення заходів з надання соціально-побутових послуг ветеранам Другої світової війни.

Управління соціального захисту населення райдержадміністрації, міськсільвиконкоми

Травень 2018 року.

4. Вживати додаткових заходів щодо поліпшення соціального захисту ветеранів війни, учасників українського визвольного руху часів Другої світової війни, жертв нацистських переслідувань, сімей загиблих (померлих) воїнів, забезпечення надання їм необхідної медичної допомоги та матеріальної підтримки.

Управління соціального захисту населення райдержадміністрації,

КЗ "Сквирський ЦПМСД",

міськсільвиконкоми

Травень 2018 року.

5. Звернутися до релігійних організацій з пропозицією провести панахиди за загиблими у Другій світовій війні та молебні за захисників Вітчизни.

Відділ культури, релігій, туризму, молоді та спорту райдержадміністрації,

міськсільвиконкоми

Травень 2018 року.

6. У місцях проведення заходів із відзначення Дня пам’яті та примирення і 73-ї річниці перемоги над нацизмом у Другій світовій війні забезпечити:

6.1. необхідного обсягу медичної допомоги, у тому числі – екстреної та невідкладної;

КЗ "Сквирський ЦПМСД", Білоцерківська станція екстренної медичної допомоги (за згодою), міськсільвиконкоми

08-09 травня 2018 року.

6.2. охорону громадського порядку та дотримання безпеки дорожнього руху.

Сквирський ВП ГУ НП в Київській області (за згодою),

міськсільвиконкоми

08-09 травня 2018 року.

7. Забезпечити організацію за участю територіальних громад заходів із висвітлення місцевими засобами масової інформації питань, пов’язаних із життям ветеранів війни, учасників українського визвольного руху часів Другої світової війни, жертв нацистських переслідувань.

Редакція газети "Вісник Сквирщини", відділ взаємодії з громадськістю та інформатизації апарату райдержадміністрації,

міськсільвиконкоми

Травень 2018 року.

Керівник апарату

райдержадміністрації В.Л Салтанюк

Переглядів: 48
 



Друк

Про затвердження технічної документації

із землеустрою щодо встановлення (відновлення) меж

земельної ділянки в натурі (на місцевості) для передачі

її у власність гр. Давидюк Наталії Анатоліївні для

ведення товарного сільськогосподарського виробництва

в адміністративних межах Тарасівської сільської ради

Сквирського району Київської області

Розглянувши заяву гр. Давидюк Н.А. про затвердження технічної документації із землеустрою щодо встановлення (відновлення) меж земельної ділянки в натурі (на місцевості) для передачі її у власність для ведення товарного сільськогосподарського виробництва в адміністративних межах Тарасівської сільської ради Сквирського району Київської області, розробленої ФОП Шеремет С.І. та керуючись статтями 17, 22, пунктом г частини 1 статті 81, статтями 125, 126,186-1 Земельного кодексу України, статтею 6, пунктом 7 статті 13, статтею 41 Закону України «Про місцеві державні адміністрації», Законом України «Про землеустрій», Законом України «Про порядок виділення в натурі (на місцевості) земельних ділянок власникам земельних часток (паїв)»:

1. Затвердити технічну документацію із землеустрою щодо встановлення (відновлення) меж земельної ділянки в натурі (на місцевості) для передачі її у власність гр. Давидюк Наталії Анатоліївні для ведення товарного сільськогосподарського виробництва в адміністративних межах Тарасівської сільської ради Сквирського району Київської області, категорія земель-землі сільськогосподарського призначення-рілля.

2. Передати у власність гр. Давидюк Наталії Анатоліївні земельну ділянку площею 3,0000 га (з них ріллі - 3,0000 га) для ведення товарного сільськогосподарського виробництва в адміністративних межах Тарасівської сільської ради Сквирського району Київської області, оформити гр. Давидюк Наталії Анатоліївні право власності на земельну ділянку.

2

3. Встановити правові обмеження на використання земельної ділянки:

1) до набрання чинності Закону України «Про обіг земель сільськогосподарського призначення», не допускається - купівля-продаж або іншим способом відчуження і зміна цільового призначення (використання) земельної ділянки;

2) дотримуватись природоохоронних, санітарно-епідеміологічних та інших вимог, встановлених чинним законодавством України.

4. Документацію із землеустрою передати до відділу Держгеокадастру у Сквирському районі для формування Державного фонду документації із землеустрою.

5. Контроль за виконанням цього розпорядження покласти на першого заступника голови райдержадміністрації Славінську О.В.

Голова адміністрації В.В.Галюк

 

Переглядів: 40
 



Друк

Про затвердження Положення

про архівний сектор Сквирської

районної державної адміністрації

Відповідно до законів України "Про місцеві державні адміністрації", "Про Національний архівний фонд та архівні установи", Типового положення про структурний підрозділ місцевої державної адміністрації, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 26 вересня 2012 року № 887 (зі змінами), Методичних рекомендацій з розроблення Положення про архівний відділ районної, районної у місті Києві і Севастополі державної адміністрації, затверджених наказом Державної архівної служби України від 18 січня 2013 року № 4, Регламенту Сквирської районної державної адміністрації, затвердженого розпорядженням голови Сквирської районної державної адміністрації від 28 березня 2018 року № 161:

1. Затвердити Положення про архівний сектор Сквирської районної державної адміністрації (далі - Положення), що додається.

2. Визнати таким, що втратило чинність, розпорядження голови райдержадміністрації від 23 квітня 2013 року № 117 "Про затвердження Положення про архівний сектор Сквирської районної державної адміністрації".

Голова адміністрації В.В. Галюк


ЗАТВЕРДЖЕНО

Розпорядження голови

Сквирської райдержадміністрації

23 квітня 2018 року № 194

Положення

про архівний сектор Сквирської районної

державної адміністрації Київської області

І. Загальні положення

1. Архівний сектор Сквирської районної державної адміністрації (далі - сектор) є структурним підрозділом районної державної адміністрації, що утворюється та підпорядкований голові Сквирської районної державної адміністрації, а також підзвітний і підконтрольний Державному архіву Київської області.

2. Архівний сектор у своїй діяльності керується Конституцією та законами України, актами Президента України, Кабінету Міністрів України, наказами Міністерства юстиції України, Державної архівної служби України (далі – Укрдержархіву), інших центральних органів виконавчої влади, розпорядженнями голови Київської обласної державної адміністрації, голови Сквирської райдержадміністрації, наказами керівника апарату Сквирської райдержадміністрації а також Положенням про архівний сектор.

ІІ. Основні завдання архівного сектору

Основними завданнями архівного сектору є:

1) реалізація державної політики у сфері архівної справи і діловодства, здійснення управління архівною справою і діловодством на території Сквирського району Київської області;

2) координація діяльності державних органів, органів місцевого самоврядування, підприємств, установ та організацій усіх форм власності, зокрема приватних архівних установ, заснованих фізичними особами та/або юридичними особами приватного права (приватні архіви), у питаннях архівної справи і діловодства;

3) внесення до Національного архівного фонду архівних документів, що мають місцеве значення, ведення їх обліку, зберігання та використання відомостей, що в них містяться;

4) здійснення контролю за діяльністю архівних установ і служб діловодства, забезпечення додержання законодавства про Національний архівний фонд та архівні установи.

ІІІ. Функції архівного сектору

Архівний сектор відповідно до визначених повноважень виконує такі завдання:

1) складає і за погодженням з державним архівом області подає для затвердження в установленому порядку проекти державних цільових програм, затверджує плани розвитку архівної справи в районі, забезпечує їх виконання;

2) забезпечує зберігання, облік і охорону:

документів Національного архівного фонду з різними носіями інформації, переданих сектору державними органами, органами місцевого самоврядування, підприємствами, установами та організаціями незалежно від форм власності та об'єднаннями громадян, громадськими спілками, які діють (діяли) на території району;

документів особового походження;

фотодокументів та аудіовізуальних документів, що мають значення для вивчення історії району;

друкованих, ілюстративних та інших матеріалів, що використовуються для довідково-інформаційної роботи;

облікових документів і довідкового апарату до них;

3) організовує роботу, пов’язану з внесенням профільних документів до Національного архівного фонду або вилученням документів з нього незалежно від місця зберігання і форм власності на них;

4) проводить в установленому порядку облік, обстеження та аналіз діяльності архівних установ, які створені на території району, незалежно від форми власності та підпорядкування;

5) інформує державний архів області про виявлення архівних документів, що не мають власника або власник яких невідомий, а також про здійснення продажу документів Національного архівного фонду з метою реалізації переважного права держави на їх придбання;

6) веде облік юридичних та фізичних осіб – джерел формування Національного архівного фонду та юридичних осіб, у діяльності яких не утворюються документи Національного архівного фонду, які перебувають у зоні комплектування архівного сектору Сквирської райдержадміністрації, на підставі затверджених списків;

7) подає на затвердження Державному архіву Київської області списків джерел формування Національного архівного фонду, які перебувають у зоні комплектування сектору;

8) перевіряє роботу архівних підрозділів і служб діловодства державних органів, органів місцевого самоврядування, підприємств, установ та організаціях незалежно від форми власності, зокрема об’єднань громадян, громадських спілок, релігійних організацій, з метою здійснення контролю за дотриманням законодавства про Національний архівний фонд та архівні установи шляхом проведення планових та позапланових перевірок, надання зазначеним підрозділам і службам методичної допомоги в організації діловодства та зберіганні документів;

9) надає консультаційно-методичну допомогу в організації діяльності архівної установи для централізованого тимчасового зберігання архівних документів нагромаджених у процесі документування службових, трудових або інших правовідносин юридичних і фізичних осіб на відповідній території району, та інших архівних документів, що не належать до Національного архівного фонду (трудового архіву);

10) веде зведений облік архівних документів, що зберігають державні органи, органи місцевого самоврядування, підприємства, установи та організації району, подає належні відомості про ці документи державному архіву області;

11) надає на договірних засадах послуги підприємствам, установам та організаціям з упорядкування документів та використання відомостей, що містяться в них, розроблення методичних посібників з архівної справи та діловодства;

12) передає державному архіву області у визначені ним строки документи та довідковий апарат до них для постійного зберігання;

13) створює і вдосконалює довідковий апарат до документів Національного архівного фонду;

14) здійснює грошову оцінку документів Національного архівного фонду, що зберігаються в архівному секторі, у фізичних і юридичних осіб, які перебувають у зоні його комплектування;

15) організовує страхування документів Національного архівного фонду, які надаються у користування поза архівним сектором, у порядку, встановленому законодавством;

16) надає архівні довідки, копії документів та іншим шляхом задовольняє запити фізичних і юридичних осіб, переглядає в установленому порядку рішення про обмеження доступу до документів, забезпечує у разі виявлення в архівних документах недостовірних відомостей про особу на вимогу фізичних осіб долучення до архівних документів письмового обґрунтованого спростування чи додаткових відомостей про особу;

17) вивчає, узагальнює і поширює досвід роботи архівних установ;

18) здійснює інші передбачені законом повноваження.

ІV. Права архівного сектору

Архівний сектор для здійснення повноважень та реалізації завдань і функцій, що визначені, має право:

1) одержувати в установленому законодавством порядку від інших структурних підрозділів райдержадміністрації, органів місцевого самоврядування, підприємств, установ та організацій незалежно від форми власності та їх посадових осіб інформацію, документи і матеріали, необхідні для виконання покладених на нього завдань;

2) залучати до виконання окремих робіт, участі у вивченні окремих питань спеціалістів, фахівців інших структурних підрозділів райдержадміністрації, підприємств, установ та організацій (за погодженням з їх керівниками), представників громадських об’єднань (за згодою);

3) вносити в установленому порядку пропозиції щодо удосконалення роботи райдержадміністрації у відповідній галузі;

4) користуватись в установленому порядку інформаційними базами органів виконавчої влади, системами зв’язку і комунікацій, мережами спеціального зв’язку та іншими технічними засобами;

5) скликати в установленому порядку наради, проводити семінари та конференції з питань, що належать до його компетенції;

6) вимагати від юридичних і фізичних осіб, які мають архівні документи, від часу створення яких минуло понад 50 років, або які мають намір здійснити відчуження, вивезення за межі України архівних документів, проведення експертизи цінності таких документів;

7) отримувати в установленому порядку документи юридичних осіб з метою виявлення документів, що підлягають внесенню до Національного архівного фонду, крім тих, що містять інформацію з обмеженим доступом;

8) проводити планові та позапланові перевірки архівних підрозділів і служб діловодства державних органів, органів місцевого самоврядування, підприємств, установ та організацій незалежно від форми власності, об’єднань громадян, громадських спілок, релігійних організацій, а також трудових, приватних архівів з метою здійснення контролю за дотриманням законодавства про Національний архівний фонд та архівні установи;

9) звертатися до суду з позовом про позбавлення власника документів Національного архівного фонду, який не забезпечує належну їх збереженість, права власності на ці документи;

10) порушувати в установленому порядку питання про зупинення діяльності архівних установ, які не забезпечують збереженість документів Національного архівного фонду;

11) порушувати в порядку, встановленому законодавством, питання про притягнення до відповідальності працівників архівних установ, користувачів документами Національного архівного фонду та інших осіб, винних у порушенні законодавства про Національний архівний фонд та архівні установи, а також про відшкодування ними збитків, заподіяних власнику документів Національного архівного фонду або уповноваженій ним особі;

12) розробляти і подавати на затвердження в установленому порядку ціни на роботи і послуги, що виконуються архівним сектором;

13) відвідувати архівні підрозділи і служби діловодства державних органів, органів місцевого самоврядування, підприємств, установ та організацій незалежно від форми власності та об’єднань громадян, громадських спілок з правом доступу до їх документів, за винятком тих, що згідно із законодавством спеціально охороняються.

V. Взаємодія архівного сектору з іншими суб’єктами

Архівний сектор в установленому законодавством порядку та у межах повноважень взаємодіє з іншими структурними підрозділами, апаратом райдержадміністрації, органами місцевого самоврядування, територіальними органами міністерств, інших центральних органів виконавчої влади, а також підприємствами, установами та організаціями з метою створення умов для провадження послідовної та узгодженої діяльності щодо строків, періодичності одержання і передачі інформації, необхідної для належного виконання покладених на нього завдань та здійснення запланованих заходів.

VІ. Керівництво архівним сектором

1. Архівний сектор очолює завідувач, який призначається на посаду і звільняється з посади головою райдержадміністрації згідно із законодавством про державну службу за погодженням з Київською обласною державною адміністрацією.

2. Завідувач архівного сектору:

1) здійснює керівництво архівним сектором, несе персональну відповідальність за організацію та результати його діяльності, сприяє створенню належних умов праці у секторі;

2) подає на затвердження голові райдержадміністрації положення про архівний сектор;

3) розподіляє обов’язки провідного спеціаліста архівного сектору та затверджує посадову інструкцію;

4) планує роботу архівного сектору, вносить пропозиції щодо формування планів роботи райдержадміністрації;

5) вживає заходів до удосконалення організації та підвищення ефективності роботи архівного сектору;

6) звітує перед головою райдержадміністрації про виконання покладених на архівний сектор завдань та затверджених планів роботи;

7) вносить пропозиції щодо розгляду на засіданнях колегії, нарад при голові райдержадміністрації питань, що належать до компетенції архівного сектору, та розробляє проекти відповідних рішень;

8) може брати участь у засіданнях органів місцевого самоврядування;

9) представляє інтереси архівного сектору у взаємовідносинах з іншими структурними підрозділами райдержадміністрації, з Міністерством юстиції України, Укрдержархівом, іншими центральними органами виконавчої влади, органами місцевого самоврядування, підприємствами, установами та організаціями – за дорученням керівництва райдержадміністрації;

10) видає у межах своїх повноважень накази, організовує контроль за їх виконанням;

11) організовує роботу з підвищення рівня професійної компетентності державних службовців архівного сектору;

12) здійснює повноваження керівника державної служби у архівному секторі;

13) здійснює контроль за дотриманням виконавської та службової дисципліни в державному органі;

14) розглядає скарги на дії або бездіяльність державних службовців, які займають посади державної служби категорій "Б" і "В";

15) створює належні для роботи умови та їх матеріально-технічне забезпечення;

16) здійснює інші повноваження відповідно до цього та інших законів України;

17) подає пропозиції щодо використання коштів архівного сектору, що надійшли за виконання платних послуг із спеціального рахунку райдержадміністрації;

18) проводить особистий прийом громадян з питань, що належать до повноважень архівного сектору;

19) забезпечує дотримання працівником архівного сектору правил внутрішнього трудового розпорядку та виконавської дисципліни;

20) складає і за погодженням з Державним архівом Київської області подає для затвердження в установленому порядку проекти державних цільових програм, подає голові райдержадміністрації для затвердження плани розвитку архівної справи в Сквирському районі Київської області, забезпечує їх виконання, подає у встановлені Державним архівом Київської області строки звіти про їх виконання;

21) здійснює загальне діловодство архівного сектору, організовує виконання Конституції і законів України, актів Президента України, Кабінету Міністрів України, наказів Міністерства юстиції України, Укрдержархіву, інших центральних органів виконавчої влади, розпоряджень голови Київської обласної державної адміністрації, Сквирської райдержадміністрації та здійснює контроль за їх реалізацією;

22) розробляє та подає на затвердження проекти розпоряджень голови райдержадміністрації, у визначених законом випадках – проекти нормативно-правових актів з питань реалізації галузевих повноважень;

23) веде облік юридичних осіб та фізичних осіб – джерел формування Національного архівного фонду та юридичних осіб, у діяльності яких не утворюються документи Національного архівного фонду, які перебувають у зоні комплектування архівного сектору Сквирської районної державної адміністрації, на підставі затверджених списків;

24) подає на затвердження Державному архіву Київської області списки джерел формування Національного архівного фонду, які перебувають у зоні комплектування архівного сектору;

25) перевіряє роботу архівних підрозділів і служб діловодства державних органів, органів місцевого самоврядування, підприємств, установ та організацій незалежно від форми власності, зокрема об’єднань громадян, громадських спілок, релігійних організацій, з метою здійснення контролю за дотриманням законодавства про Національний архівний фонд та архівні установи шляхом проведення планових та позапланових перевірок, надає зазначеним підрозділам і службам методичну допомогу в організації діловодства та зберіганні документів; відвідує архівні підрозділи і служби діловодства державних органів, органів місцевого самоврядування, підприємств, установ та організацій незалежно від форми власності та об’єднань громадян, громадських спілок з правом доступу до їх документів, за винятком тих, що згідно із законодавством спеціально охороняються;

26) надає консультаційно-методичну допомогу в організації діяльності архівної установи для централізованого тимчасового зберігання архівних документів, нагромаджених у процесі документування службових, трудових або інших правовідносин юридичних і фізичних осіб на відповідній території, та інших архівних документів, що не належать до Національного архівного фонду (трудового архіву);

27) контролює підготовку, дотримання термінів виконання працівником сектору та підписує архівні довідки, витяги та копії документів, надає дозволи на користування документами Національного архівного фонду користувачами в читальному залі та за межами сектору;

28) організовує та здійснює використання документів Національного архівного фонду шляхом ініціативного інформування, підготовок виставок, радіопередач, телепередач, публікацій у пресі тощо;

29) вивчає, узагальнює і поширює досвід роботи архівних установ;

30) організовує роботу експертної комісії архівного сектору, головою якої є;

31) забезпечує здійснення заходів щодо запобігання і протидії корупції;

32) забезпечує дотримання вимог законодавства з охорони праці та пожежної безпеки;

33) забезпечує ефективне і цільове використання відповідних бюджетних коштів;

34) опрацьовує запити і звернення народних депутатів України та депутатів відповідних місцевих рад.

Для проведення експертизи цінності документів архівний сектор утворює експертну комісію. Склад експертної комісії і положення про неї затверджує завідувач архівного сектору відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 08 серпня 2007 року № 1004 "Про проведення експертизи цінності документів".

VІІ. Прикінцеві положення

1. Граничну чисельність, фонд оплати праці працівників архівного сектору визначає голова райдержадміністрації у межах відповідних бюджетних призначень.

2. Штатний розпис та кошторис архівного сектору затверджує голова райдержадміністрації

3. Архівний сектор як юридична особа публічного права має самостійний баланс, рахунок в органах Державної казначейської служби України, печатку із зображенням Державного Герба України та своїм найменуванням, власні бланки.

Керівник апарату

райдержадміністрації В.Л. Салтанюк

Переглядів: 50
 



Друк

Про припинення дії договору оренди землі,

укладеного від 17 березня 2017 року між Сквирською

райдержадміністрацією та ТОВ ВТК "Агроманторг"

Розглянувши клопотання директора ТОВ ВТК "Агроманторг" Манукіяна В.Л. про припинення дії договору оренди землі, укладеного 17 березня 2017 року між Сквирською райдержадміністрацією та ТОВ ВТК "Агроманторг" щодо надання в строкове платне користування земельної ділянки сільськогосподарського призначення (невитребувані земельні частки (паї) у кількості 4 шт., загальною площею 12,20 га для ведення товарного сільськогосподарського виробництва, що знаходиться в адміністративних межах Шаліївської сільської ради Сквирського району Київської області, враховуючи протокол № 2 засідання районної комісії з відбору кандидатур, бажаючих орендувати земельні ділянки та водні об’єкти, розгляду заяв про надання у власність земельних ділянок та зміну цільового призначення від 30 березня 2018 року та керуючись статтею 17 Земельного кодексу України, пунктом 7 статті 13 Закону України "Про місцеві державні адміністрації", статтею 32 Закону України "Про оренду землі" та в зв’язку з оформлення права власності на земельну частку (пай) в установленому законодавством порядку:

1. Припинити дію договору оренди землі, укладеного від 17 березня 2017 року між Сквирською райдержадміністрацією та ТОВ ВТК "Агроманторг", шляхом його розірвання за взаємною згодою сторін.

2. Юридичному сектору апарату райдержадміністрації розробити додаткову угоду про припинення дії договору оренди землі від 17 березня 2017 року.

3. Визнати таким, що втратило чинність, розпорядження голови Сквирської райдержадміністрації від 13 березня 2017 року № 147 "Про надання в оренду ТОВ ВТК "Агроманторг" невитребуваних земельних часток (паїв) в кількості 4 шт., площею 12,20 га для ведення товарного сільськогосподарського виробництва в адміністративних межах Шаліївської сільської ради Сквирського району Київської області".

4. Контроль за виконанням цього розпорядження покласти на першого заступника голови райдержадміністрації Славінську О.В.

Голова адміністрації В.В. Галюк

Переглядів: 47
 



Друк

Білоцерківська ОДПІ ГУ ДФС у Київській області повідомляє, що:

2 травня, середа

Закінчується строк подання:

· податкової декларації про майновий стан і доходи за 2017 рік;

· звіту про суми нарахованого доходу застрахованих осіб та суми нарахованого єдиного внеску особами, які провадять незалежну професійну діяльність, за 2017 рік (додаток № Д5).

8 травня, вівторок

Закінчується строк подання:

· звіту про обсяги виробництва та реалізації спирту за квітень (форма №1-РС);

· звіту про обсяги виробництва та реалізації алкогольних напоїв за квітень (форма №2-РС);

· звіту про обсяги виробництва та реалізації тютюнових виробів за квітень (форма №3-РС);

· звіту про обсяги придбання та реалізації алкогольних напоїв у оптовій мережі за квітень (форма №1-ОА);

· звіту про обсяги придбання та реалізації тютюнових виробів у оптовій мережі за квітень (форма №1-ОТ).

10 травня, четвер

Закінчується строк подання:

· податкової декларації з податку на прибуток підприємства і фінансової звітності органами ДФСУ за І квартал платниками, у яких податковий період дорівнює календарному кварталу;

· звіту про суми податкових пільг за І квартал;

· розрахунку частини чистого прибутку (доходу), що підлягає сплаті до державного бюджету державними унітарними підприємствами та їх об’єднаннями за результатами щоквартальної фінансово-господарської діяльності, за І квартал;

· розрахунку податку на прибуток нерезидента, який провадить діяльність на території України через постійне представництво, на підставі складання окремого балансу фінансово-господарської діяльності за І квартал платниками, у яких податковий період дорівнює календарному кварталу;

· декларації про валютні цінності, доходи та майно, що належать резиденту України та перебувають за її межами;

· податкової декларації про майновий стан і доходи фізичними особами-підприємцями, які вперше зареєстровані протягом І кварталу 2018 року або перейшли зі спрощеної системи оподаткування на загальну;

· податкової декларації платника єдиного податку – фізособи – підприємця єдинниками, віднесеними до першої та другої груп, у разі перевищення в І кварталі обсягу доходу, визначеного в п. 291.4 ПКУ, або самостійного прийняття рішення про перехід із ІІ кварталу 2018 року до іншої групи єдинників чи на загальну систему оподаткування;

· податкової декларації з ПДВ платниками, у яких базовий податковий (звітний) період дорівнює календарному кварталу, за І квартал;

· податкового розрахунку сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь фізичних осіб, і сум утриманого з них податку за І квартал (форма № 1 ДФ);

· податкової декларації  з рентної плати за І квартал 2018 року платниками, у яких базовий податковий (звітний) період дорівнює календарному кварталу;

· податкової декларації екологічного податку за І квартал;

· податкової декларації туристичного збору за І квартал;

· податкової декларації збору за місця для паркування транспортних засобів за І квартал;

· податкової декларації платника єдиного податку – фізичної особи-підприємця та юридичної особи платниками ІІІ групи за І квартал .

15 травня, вівторок

Закінчується строк подання:

· звіту про використання книг обліку розрахункових операцій (розрахункових книжок) за квітень (форма №ЗВР-1).

18 травня, п’ятниця

Закінчується строк сплати:

· авансового внеску з єдиного податку на травень платниками І та ІІ груп;

· податку на прибуток підприємств за І квартал;

· частини чистого прибутку (доходу) державними унітарними підприємствами та їх об’єднаннями за результатами фінансово-господарської діяльності, за І квартал;

· ПДВ платниками, у яких базовий податковий (звітний) період дорівнює календарному кварталу, за І квартал;

· рентної плати за І квартал платниками, у яких базовий податковий (звітний) період дорівнює календарному кварталу;

· екологічного податку за І квартал;

· туристичного збору за І квартал;

· збору за місця для паркування транспортних засобів за І квартал;

· єдиного податку платниками – юридичними особами та фізичними особами-підприємцями ІІІ групи за І квартал.

21 травня, понеділок

Закінчується строк подання:

· декларації акцизного податку за квітень;

· податкової декларації  з рентної плати за квітень;

· звіту про суми нарахованої заробітної плати (доходу, грошового забезпечення, допомоги, компенсації) застрахованих осіб та суми нарахованого єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування до фіскальних органів (форма № Д4 (місячна)) за квітень;

· податкової декларації з ПДВ за квітень платниками, в яких базовий податковий (звітний) період дорівнює календарному місяцю;

· податкової декларації з плати за землю за квітень 2018 року платниками, які обрали місячний строк звітності.

Закінчується строк сплати:

· єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування роботодавцями за квітень (крім гірничих підприємств).

30 травня, середа

Закінчується строк сплати:

· акцизного податку за квітень;

· податку на доходи та військового збору з нарахованого, але не виплаченого доходу за квітень;

· податку на доходи фізичних осіб із загальної суми відсотків, нарахованих за квітень на поточний або депозитний банківський рахунок; на вклади членів кредитної спілки;

· рентної плати за квітень;

· плати за землю (земельний податок та/або орендна плата за земельні ділянки державної або комунальної власності) (крім громадян) за квітень;

· ПДВ за квітень платниками, у яких базовий податковий (звітний) період дорівнює календарному місяцю.

За довідками звертатись в Центр обслуговування платників Сквирського відділення Білоцерківської ОДПІ (вул. Богачевського, 20) або за телефоном 5-23-01

Сектор організації роботи

Білоцерківської ОДПІ

Переглядів: 44
 



Друк

Привітання Прем’єр-міністра України Володимира Гройсмана з нагоди 100-річчя від часу заснування Державної прикордонної служби України

Шановні прикордонники!

Вітаю зі сторіччям від часу створення прикордонного відомства України!

100 років тому, у березні 1918 року, Українська Народна Республіка сформувала першу новітню прикордонну службу незалежної України – Окремий корпус кордонної охорони. Разом з іншими державними установами нова служба стала одним з атрибутів відродженої української державності. З початку свого створення служба була кинута у вир кривавої боротьби за утримання незалежності – війну з більшовиками. Найкращою рекомендацією тій структурі служить один факт: уже 30 квітня 1918 року у ході важких боїв українські прикордонники вийшли на лінію українсько-російського кордону і встановили на ньому прикордонний стовп. Таким чином українці 100 років тому чітко продемонстрували своє прагнення жити із сусіднім народом по різні боки кордону.

Саме цю історичну подію сучасні прикордонники справедливо вирішили вважати точкою свого відліку. Здобувши важливу перемогу для своєї держави, українські прикордонники засвідчили, що вони стали дієвим боєздатним воєнізованим формуванням Української Народної Республіки, яке готове виконувати свою основну функцію – захищати державний кордон України. Тому символічність цієї дати є безсумнівною і важливою для всієї країни також і сьогодні.

Слід зазначити, що сучасні українські прикордонники змушені діяти в умовах, схожих до квітня 1918 року: знову стримувати агресію сусідньої держави. Однак навіть перед таким безпрецедентним викликом нам вдається реформувати прикордонну службу та наближати її до західних стандартів. В умовах лібералізації перетину кордону з країнами Європейського Союзу Державна прикордонна служба України працює над спрощенням перетину кордону, адаптацією нормативно-правової бази до європейських стандартів, запровадженням інтегрованого управління кордонами.

Одним із основних завдань на поточний рік є безумовне посилення захисту нашого східного кордону. Впевнений, що подальша співпраця з нашими західними сусідами сприятиме подальшому реформуванню служби та її успішному виконанню свого головного обов’язку – захисту державного кордону України.

Висловлюю подяку всім прикордонникам за чесну службу та належне виконання професійного обов’язку і присяги! Бажаю міцного здоров’я, довголіття, добробуту, успішного виконання покладених завдань, а головне – миру на нашій землі!

З повагою

Прем’єр-міністр України              Володимир ГРОЙСМАН

Переглядів: 79
  Read More...


Сторінка 1 з 20
<< Початок < Попередня 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Наступна > Кінець >>

Українські новини

Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання

Joomla Templates by Joomlashack