Головна
 

Посилання

Сайт Президента України
Верховна Рада України
Урядовий портал
Офіційний веб-сайт Нацдержслужби України
Київська обласна державна адміністрація
Укрінформ
Травень 2018
П В С Ч П С Н
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      
Вівторок, 15 травня 2018


Друк

15 травня 2018 року у малому залі райдержадміністрації відбулося засідання робочої групи для організації проведення Відкритого Всеукраїнського фестивалю «Ми – діти твої, Україно!» під головуванням першого заступника голови райдержадміністрації, голови робочої групи О.В. Славінської, за участі членів робочої групи та запрошених.

Відповідальні виконавці проінформували про виконання доручення голови райдержадміністрації від 03.05.2018 № 92-1 «Про підготовку до проведення 31 травня 2018 року у селі Пустоварівка Сквирського району Відкритого Всеукраїнського фестивалю «Ми – діти твої, Україно!» та про проведену роботу, в тому числі про замовлення друкованої продукції та атрибутики фестивалю, сформовані списки учасників фестивалю та делегацій з Київської, Житомирської і Вінницької областей, підготовку майстер-класів та презентацій.

Обговорено питання харчування дітей під час фестивалю та можливу допомогу хлібобулочними виробами ДП ПАТ «Київхліб» Сквирський хлібозавод, питання виїзної торгівлі та представлення на фестивалі ДНЗ «Сквирське ВПУ».

Особливу увагу приділено проведенню ремонтних робіт і підготовки Пустоварівського НВК та Чубинецького НВК.

Члени робочої групи звернули особливу увагу на проблемні питання, такі як ремонт доріг та перевезення дітей та дорослих зі Сквири до села Пустоварівка і назад.

Заслухавши доповіді та обговоривши пропозиції та зауваження членів робочої групи і присутніх, прийнято відповідні рішення та дано доручення відповідальним виконавцям.

Нагадаємо, що Відкритий Всеукраїнський фестиваль «Ми – діти твої, Україно!» - 2018, пройде 31 травня 2018 року у селі Пустоварівка Сквирського району, учасниками якого будуть діти із Донецької області, діти кримських татар, діти із Київської області, запрошеними – діти із Житомирської, Вінницької областей.

 

Переглядів: 68
 



Друк

 

15 травня рятувальниками здійснено перевірку боєготовності добровільної пожежної дружини ТОВ «Сквирський комбінат хлібопродуктів».

В ході перевірки проведено огляд наявності пожежно-технічного обладнання та справності пожежного автомобіля. Проведено бойове розгортання відділення без встановлення пожежно-рятувального автомобіля на джерело води з подачою одного ствола «Б» через робочу лінію на три рукави від автоцистерни.

Із членами ДПД проведено інструктажі з техніки безпеки під час слідування їх до місця пожежі та роботи на пожежі.

Сквирський РС ГУ ДСНС України у Київській області

 

Переглядів: 31
 



Друк

Як відзначив начальник відділу медичних та соціальних послуг управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України Віталій Нємцев, відповідно до Порядку відшкодування витрат за надані соціальні послуги з лікування застрахованих осіб та членів їх сімей після перенесених захворювань і травм у реабілітаційних відділеннях санаторно-курортних закладів за рахунок коштів Фонду соціального страхування України обласним управлінням у І кварталі 2018 року проведено комплекс заходів щодо заміни механізму замовлення та розподілу путівок на адресне забезпечення хворих медичною реабілітацією, яке передбачає укладення тристоронніх договорів: між органом Фонду, санаторієм і застрахованою особою.

Результати роботи у І кварталі 2018 року

у порівнянні з аналогічним періодом 2017 року:

Критерії оцінки

І кв. 2017 року

І кв. 2018 року

план

виконання

план

виконання

Кількість виданих путівок (укладених тристоронніх договорів) на медичну реабілітацію застрахованих осіб

68

68

68

109

Кількість осіб, які направлені до реабілітаційних відділень санаторно-курортних закладів

73

73

73

113

Загальна вартість лікування застрахованих осіб та членів їх сімей у реабілітаційних відділення санаторно-курортних закладів

842256

842256

1029600

1444470

Кількість закладів охорони здоров’я, які здійснювали оформлення медичних документів для направлення застрахованих осіб на медичну реабілітацію

4

29

Кількість публікацій у засобах масової інформації, на сайтах райдержадміністрацій, у соціальних мережах щодо порядку забезпечення застрахованих осіб відновлювальним лікуванням

-

74

За його словами, аналіз результатів роботи фахівців з медичної реабілітації відділень управління виконавчої дирекції Фонду у Київській області щодо направлення застрахованих осіб та членів їх сімей на відновлювальне лікування показав, що у І кварталі 2018 року кількість укладених тристоронніх договорів перевищує кількість направлених до реабілітаційних відділень санаторно-курортних закладів за аналогічний період 2017 року на 41. Планові показники І кварталу 2018 року за цим напрямком роботи перевиконані на 63%.

Такі результати досягнуті завдяки проведеній керівництвом управління виконавчої дирекції Фонду у Київській області заходів, щодо активізації роботи із організації направлення застрахованих осіб та членів їх сімей до реабілітаційних відділень санаторіїв та співпраці посадових осіб районних відділень управління з лікарсько-консультативними комісіями і керівниками закладів охорони здоров’я, зареєстрованих у районах Київської області. Найвищий рівень взаємодії відзначається у Броварському, Вишгородському та Фастівському районах.

Роз’яснення щодо оплати листка непрацездатності з відміткою про порушення режиму

Підставою для призначення допомоги по тимчасовій непрацездатності є виданий у встановленому порядку листок непрацездатності, що передбачено частиною першою статті 31 Закону України «Про загальнообов’язкове державне соціальне страхування» від 23.09.1999 №1105-XIV (далі – Закон).

Рішення про призначення матеріального забезпечення та надання соціальних послуг, згідно частини 3 ст.30 Закону, приймається комісією із соціального страхування, що створюється (обирається) на підприємстві, до складу якої входять представники адміністрації підприємства та застрахованих осіб (виборних органів первинної профспілкової організації або інших органів, які представляють інтереси застрахованих осіб) або фізичною особою – підприємцем, особою, яка провадить незалежну професійну діяльність.

Комісія із соціального страхування здійснює контроль за правильним нарахуванням і своєчасною виплатою матеріального забезпечення, приймає рішення про відмову в його призначенні, про припинення виплати матеріального забезпечення (повністю або частково), розглядає підставу і правильність видачі листків непрацездатності та інших документів, які є підставою для надання матеріального забезпечення та соціальних послуг.

Комісія із соціального страхування також повинна перевіряти правильність заповнення листків непрацездатності, зокрема у випадку порушення застрахованою особою призначеного режиму лікування. Порядок заповнення листка непрацездатності визначено Інструкцією Про порядок заповнення листка непрацездатності, затвердженої спільним наказом ФСНВ, МОЗ, Мінпраці, ФТВП від 03.11.2004 №532/274/136-ос/1406 (далі — Інструкція № 532). У листку непрацездатності в графі «Режим:» обов’язково вказується режим, призначений хворому: стаціонарний, амбулаторний, постільний, домашній, санаторний, вільний тощо. Згідно з п. 3.5 Інструкції №532 якщо має місце порушення режиму, то у графі «Відмітки про порушення режиму:» зазначається дата порушення режиму, що засвідчується підписом лікаря. Види порушень режиму вказуються у графі «Примітка:» з обов’язковим записом у медичній карті амбулаторного чи стаціонарного хворого.

До порушення режиму згідно п.4.1 Інструкції №532 може бути віднесено:

- несвоєчасна явка на прийом до лікаря;

- алкогольне, наркотичне, токсичне сп’яніння під час лікування;

- вихід на роботу без дозволу лікаря;

- самовільне залишення закладу охорони здоров’я;

- виїзд на лікування до іншого закладу охорони здоров’я без відмітки про дозвіл виїзду;

- відмова від направлення або несвоєчасна явка на МСЕК, тощо.

Відповідно до п.10 Інструкції № 532, якщо при черговому відвідуванні хворим лікаря має місце порушення режиму у вигляді несвоєчасного прибуття хворого до лікаря, то:

- у разі визнання хворого працездатним у графі «Стати до роботи» пишуться літерами число і місяць та робиться запис «з’явився працездатним». Закриття листка непрацездатності здійснюється датою, установленою лікарем для прибуття хворого;

- у разі визнання хворого непрацездатним продовження листка непрацездатності здійснюється з дня відвідування лікаря.

Це пояснюється тим, що видача та продовження документів, які засвідчують тимчасову непрацездатність, здійснюються лише після особистого огляду хворого лікуючим лікарем.

Слід пам’ятати, що згідно з частиною другою ст.23 Закону застраховані особи, які в період отримання допомоги по тимчасовій непрацездатності порушують режим, встановлений для них лікарем, або не з'являються без поважних причин у призначений строк на медичний огляд, втрачають право на цю допомогу з дня допущення порушення на строк, що встановлюється рішенням органу, який призначає допомогу по тимчасовій непрацездатності.

Отже, якщо в листку непрацездатності є відмітка про порушення застрахованою особою режиму, встановленого лікарем, то допомога по тимчасовій непрацездатності не надається з дня допущення порушення і на строк, який визначає комісія із соціального страхування підприємства.

Види допомог, на які мають право українці

у разі нещасного випадку на роботі

Фонд соціального страхування України здійснює страхування громадян на випадок тимчасової або стійкої втрати працездатності внаслідок нещасного випадку на виробництві або професійного захворювання, а також смерті потерпілого. Відповідно, в кожному з таких випадків передбачено страхові виплати безпосередньо потерпілим або членам їх сімей.

Як роз’яснив директор виконавчої дирекції Фонду Євген Баженков, у разі нещасного випадку Фонд виплачує застрахованій особі допомогу з тимчасової втрати працездатності. «Виплата такої допомоги триває до моменту одужання або до встановлення інвалідності», – зазначив Є. Баженков.

Також передбачено одноразову допомогу в разі стійкої втрати професійної працездатності або смерті потерпілого.

У випадку, коли потерпілий втрачає працездатність, – як частково, так і абсолютно – йому встановлюється щомісячна страхова виплата, яка компенсує втрачений заробіток або його частину відповідно до ступеня втрати працездатності.

Потерпілий, який тимчасово переводиться на легшу нижчеоплачувану роботу, отримує страхову виплату у розмірі його середньомісячного заробітку.

У випадку смерті потерпілого члени його сім’ї, які мають на це право, отримують щомісячні виплати. Також за рахунок Фонду відбувається відшкодування вартості ритуальних послуг, пов’язаних з похованням померлого.

За словами директора виконавчої дирекції Фонду Євгена Баженкова, Фонд постійно збільшує розмір страхових виплат, коригуючи його відповідно до зростання показників заробітної плати.

«Людина, яка працює, має бути впевненою в тому, що вона отримає медичну допомогу та фінансову підтримку у разі втрати здоров’я під час виконання трудових обов’язків. Для цього ми проводимо послідовну роботу щодо підвищення ефективності усієї системи загальнообов’язкового державного соціального страхування, створюючи всі необхідні умови для справедливого забезпечення українців страховими виплатами. Так, за перший квартал 2018 року ми провели три перерахунки, які дозволили збільшити розміри щомісячних страхових виплат у середньому на 40,6%», – зазначив Євген Баженков.

Загалом у разі настання страхового випадку ФССУ здійснює наступні виплати:

1) допомогу у зв’язку з тимчасовою непрацездатністю до відновлення працездатності або встановлення інвалідності;

2) одноразову допомогу в разі стійкої втрати професійної працездатності або смерті потерпілого;

3) щомісячну страхову виплату в разі часткової чи повної втрати працездатності, що компенсує відповідну частину втраченого заробітку потерпілого;

4) страхову виплату потерпілому у розмірі його середньомісячного заробітку при тимчасовому переведенні його на легшу нижчеоплачувану роботу;

5) щомісячну страхову виплату особам, які мають на неї право в разі смерті потерпілого;

6) відшкодування вартості ритуальних послуг, пов’язаних з похованням померлого.

Страховий травматизм за чотири місяці 2018 року

по Київській області

Як відзначив начальник відділу з профілактики страхових випадків управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України у Київській області Олексій Савченко, протягом чотирьох місяців 2018 року до районних і міських відділень управління надійшло 67 повідомлень про нещасні випадки, що сталися з працівниками суб’єктів господарювання Київщини.

За його словами, зберігається позитивна динаміка щодо зниження кількості повідомлень про нещасні випадки. Так, з початку року їх надійшло на 20% менше, ніж за аналогічний період минулого року. За результатами розслідування нещасних випадків, в тому числі тих, що сталися в минулому році, до реєстру внесено 51 нещасний випадок, які комісіями з розслідування були визнані як такі, що пов’язані з виробництвом.

Він додав, що в страхових нещасних випадках постраждало 65 працівників, з яких 4 – із смертельним наслідком, які сталися в Бориспільському, Києво-Святошинському районах та м. Біла Церква.

Олексій Савченко наголосив, що в цілому, при загальному зниженні в поточному році виробничого травматизму на 7%, в окремих районах Київської області спостерігається збільшення кількості постраждалих осіб у страхових нещасних випадках, зокрема у Броварському, Бориспільському, Васильківському районах та місті Ірпінь. Третина, із загальної кількості постраждалих осіб, припадає на нещасні випадки, що зареєстровані у Броварському відділенні.

«Служба страхових експертів з охорони праці управління і надалі продовжує активну профілактичну діяльність, спрямовану на запобігання нещасним випадкам, усунення загрози здоров’ю працівників, викликаної умовами праці», - підкреслив начальник відділу.

Ефективність реабілітації складних патологій

за кошти Фонду становить 83%

У 2017 році за кошти Фонду соціального страхування України реабілітаційне лікування отримали понад 25 000 застрахованих осіб і членів їх сімей, серед яких більше 19 000 мали складну патологію з тривалим лікуванням – завдяки отриманій реабілітації 83% з них відновили здоров’я та приступили до роботи одразу після повернення з санаторію.

Вчасна реабілітація також є одним з головних чинників упередження настання первинної інвалідності. Фонд здійснює направлення застрахованих осіб на відновне лікування до санаторно-курортних закладів одразу зі стаціонару закладу охорони здоров’я, що збільшує ефективність подальшого лікування, наголосив голова правління ФССУ Володимир Саєнко.

«Під час реформування механізму надання реабілітації за кошти Фонду ми керувались потребою в оперативності і максимально скоротили терміни оформлення послуги для застрахованих. Відійшли від практики довідок, відмовились від путівок, які завжди мали певну визначену дату заїзду, передбачили в порядку строки етапів надання реабілітації – представник Фонду особисто приходить у лікарню до пацієнта не пізніше наступного дня після того, як заклад охорони здоров’я повідомляє Фонд про особу, що потребує реабілітації», – говорить Володимир Саєнко.

З метою збільшення показників ефективності реабілітаційного лікування постановою правління ФССУ від 13.07.2017 №39 застрахованій особі надано право вибору санаторно-курортного закладу для проходження лікування. За словами В. Саєнка, це має сприяти конкуренції між оздоровницями в частині покращення якості надання ними послуг.

З початку року на реабілітаційне лікування за кошти Фонду соцстрахування було направлено 9 700 застрахованих осіб.

Нагадаємо, з 01 січня 2018 року Фонд впровадив реформу надання соціальних послуг, перевівши їх на адресність. Сьогодні ФССУ оплачує реабілітаційне лікування за медичними показами кожному працевлаштованому, потреба в забезпеченні соціальною послугою покриваються повністю.

Процедура направлення на реабілітацію:

– після надання висновку лікарсько-консультативної комісії закладу охорони здоров’я щодо необхідності реабілітації за певним профілем, лікувальний заклад повідомляє робочий орган Фонду про наявність на лікуванні особи, що має покази для проходження відновного лікування;

– не пізніше наступного дня у стаціонар лікарні до пацієнта прибуває фахівець Фонду, який за наданим паспортом та ідентифікаційним кодом самостійно перевіряє, чи є особа застрахованою, та разом із хворим заповнює заяву на відновне лікування;

– пацієнту надається перелік санаторіїв, які відповідають вимогам по профілю його хвороби, і він самостійно обирає санаторно-курортний заклад для проходження лікування;

– орган Фонду узгоджує з санаторієм наявність вільних місць і укладається тристоронній договір – між Фондом, санаторієм і хворим;

– застрахована особа направляється до санаторно-курортного закладу на відновне лікування зі стаціонару лікарні. На час реабілітації продовжується лікарняний листок, за яким Фондом фінансується допомога по тимчасовій втраті працездатності, аби компенсувати особі втрачений за час лікування заробіток;

– після проходження реабілітації застрахованою особою підписується акт приймання-передачі наданих послуг.

Відбулося засідання комісії з питань погашення заборгованості зі сплати страхових внесків

Під головуванням заступника начальника управління – начальника юридичного відділу Петра Реви відбулося засідання комісії з питань погашення заборгованості зі сплати страхових коштів за участі представників відділів управління, а також Бориспільського, Вишгородського та Броварського відділень.

Про стан заборгованості зі сплати страхових внесків доповіла начальник відділу фінансового контролю та аудиту обласного управління Світлана Вітер. Вона зазначила, що одним із важливих напрямів роботи управління є забезпечення погашення заборгованості минулих років до Фонду.

За її словами, за перший квартал 2018 року на обліку перебуває 220 страхувальників-боржників. З них 55% сукупно у Бориспільському, Вишгородському та Броварському районах. Керівники цих відділень спільно із спеціалістами з обліку страхувальників проводять активну роботу по погашенню заборгованості, а саме: беруть участь у засіданнях комісії по заборгованості, проводять розшук та зустрічі з керівниками економічно-активних підприємств-боржників, співпрацюють з органами ДФС, ПФУ, Державної виконавчої служби. За поточний період зменшено кількість боржників по цих відділеннях на 18 одиниць, зокрема у Вишгородському – на 9, Бориспільському – на 6 та Броварському – на 3.

Заступник начальника управління – начальник юридичного відділу Петро Рева акцентував увагу на тому, що робота з погашення заборгованості є важливою складовою діяльності Фонду, тому керівникам відділень потрібно посилити взаємодію з місцевими органами виконавчої влади шляхом участі у роботі постійно діючих комісій з питань погашення заборгованості по виплаті заробітної плати та страхових коштів до Фондів, засіданнях робочих груп з питань легалізації заробітної плати та зайнятості населення, активно брати участь у проведенні «круглих столів», семінарів з керівниками підприємств-боржників, органами державної виконавчої служби тощо.

Страхові експерти Київщини беруть участь

у навчанні з питань охорони праці

Відповідно до ст. 51 Закону України «Про загальнообов’язкове державне соціальне страхування» виконання статутних функцій та обов’язків Фонду соціального страхування України щодо запобігання нещасним випадкам покладається на страхових експертів з охорони праці.

Оскільки зазначеним Законом до посади страхового експерта пред’являються особливі вимоги, зокрема ним може бути лише особа з вищою спеціальною освітою за фахом спеціаліста з охорони праці або особа з вищою технічною чи медичною освітою, яка має стаж практичної роботи на підприємстві не менше трьох років та відповідне посвідчення, видане центральним органом виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері охорони праці, передбачається і обов’язкове навчання та перевірка знань страхових експертів перед призначенням на посаду та періодично кожні три роки.

З 14 по 18 травня цього року на Чернігівщині розпочнеться перший етап навчання та перевірки знань з питань охорони праці страхових експертів робочих органів виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України, яке триватиме до листопада цього року. У заході візьмуть участь і страхові експерти з охорони праці управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України у Київській області, зокрема: Оксана Федоренко з Києво-Святошинського відділення, Олеся Бурдело з відділення у місті Славутич та Віталій Васільєв з Іванківського відділення.

Навчання проходить на базі підприємства «Навчально-методичний центр» Федерації профспілкових організацій Чернігівської області, по завершенню якого всім слухачам, які склали іспити, буде видано посвідчення установленого зразку.

Якісні знання в галузі охорони праці – запорука успіху в профілактиці нещасних випадків та професійних захворювань на виробництві.

Переглядів: 30
 



Друк

Працівниками Київської митниці ДФС в пункті пропуску «Бориспіль» зафіксовано спробу незаконного ввезення на митну територію України партії бойових набоїв.

100 бойових набоїв намагався ввезти на територію України наш співвітчизник, який прямував з США до Львова трансфером через аеропорт «Бориспіль».

Для проходження митного контролю громадянин обрав спрощену систему – «зелений коридор», чим засвідчив, що переміщувані ним через митний кордон України товари не підлягають письмовому декларуванню, оподаткуванню митними платежами, не підпадають під встановлені законодавством заборони та обмеження щодо ввезення на митну територію України.

На момент проходження митного контролю громадянин України, дозвільних документів на право переміщення через митний кордон України зброї та боєприпасів не мав, на лінію митного контролю «червоний коридор» не звертався, митної декларації не заповнював.

100 предметів, зовні схожих на набої калібру 9 мм з написом на торці гільзи «Blazer 9mm Luger» та магазин для набоїв до пістолету Glok, які знаходилися серед речей у багажі громадянина, а саме у дорожній валізі без ознак приховування, було виявлено під час проведення митного контролю трансферного багажу у багажному відділенні терміналу із застосуванням технічних засобів контролю за допомогою рентген-апарату. Складено протокол про порушення митних правил. Набої вилучено до винесення судом рішення у справі.

Довідково: відповідно до ч. 2 ст. 196 Митного кодексу України переміщення через митний кордон України товарів, на пропуск яких відповідно до закону потрібні дозволи інших державних органів (у разі відсутності таких дозволів) – заборонено.

Відповідно до «Інструкції про порядок виготовлення, придбання, зберігання, обліку, перевезення та використання вогнепальної, пневматичної і холодної зброї, пристроїв вітчизняного виробництва для відстрілу патронів, споряджених гумовими чи аналогічними за своїми властивостями метальними снарядами несмертельної дії, та зазначених патронів, а також боєприпасів до зброї та вибухових матеріалів», затвердженої наказом МВС України № 622 від 21.08.98 для переміщення через митний кордон України предметів зброї та боєприпасів необхідне оформлення та подання митним органам України (органам ДФС) відповідних дозвільних документів.

ГУ ДФС у Київській області

 

Переглядів: 22
 



Друк

Близько 40 тонн нафтопродуктів підприємці намагалися ще на початку весни ввезти залізницею та оформити в зоні діяльності митного поста «Південний термінал» Київської митниці ДФС під виглядом товару «природний нестабільний газовий конденсат», при ввезенні якого не передбачено сплату мита та акцизного податку.

Виявленню цього порушення вітчизняного законодавства передувала проведена працівниками митниці аналітична робота, яка  вказала, зокрема,  на необхідність здійснення відбору зразків рідини, що декларувалась як «природний нестабільний газовий конденсат» для проведення лабораторних досліджень.

Відповідно до висновку експертів, імпортований товар виявився сумішшю вуглеводнів з вмістом інших домішок, яку за хімічним складом  необхідно відносити до нафтопродуктів, при ввезені яких передбачено сплату мита у розмірі 6 % від митної вартості переміщуваного товару, а також акциз у розмірі 213,5 Євро за 1 тис. л. продукції.

Таким чином, імпортером товару вчинено дії, спрямовані на переміщення товару  через митний кордон України з приховуванням від митного контролю, а саме шляхом надання одним товарам вигляду інших.

Зазначені дії мають ознаки порушення митних правил, передбаченого ч. 1 ст. 483 Митного кодексу України. У зв’язку з чим працівниками Управління протидії митним правопорушенням та міжнародної взаємодії Київської митниці ДФС складено протокол про порушення митних правил.

Санкція ч. 1 ст. 483 Митного кодексу України передбачає накладення штрафу в розмірі 100 відсотків вартості товарів - безпосередніх предметів порушення митних правил з конфіскацією цих товарів.

ГУ ДФС у Київській області

Працівники Київської митниці ДФС завадили спробі ввезення 36 л прекурсорів

Працівниками Управління протидії митним правопорушенням та міжнародної взаємодії Київської митниці ДФС зафіксовано спробу вітчизняних підприємців ввезти на територію України складові для виготовлення наркотиків та психотропних речовин.

Особою, уповноваженою на декларування (декларантом) одного з вітчизняних ТОВ було подано до митного оформлення попередню митну декларацію типу ІМ40ЕЕ, яка використовувалась для переміщення 36 літрів (12 банок) каучукового клею "compounded rubber solution" з пункту пропуску до митниці призначення під митним контролем. Вантаж на перший погляд не викликав підозри, однак митники вирішили ретельніше перевірити цю зовнішньоекономічну операцію і інтуїція їх не підвела.

Відповідно до інформації, зазначеній у авіанакладній  та генеральній декларації безпеки (General Security Declaration), що надійшли разом з вантажем,  виявилося, що до переміщення через митний кордон надано небезпечний вантаж, який містить у своєму складі хімічну сполуку толуол «TOLUENE».

Враховуючи, що хімічна речовина толуол відноситься до прекурсорів,  митниками було прийнято рішення про відбір проб та зразків товару. Як виявила експертиза, у складі наданої на дослідження речовини виявлено толуол у кількості 64,24+1,31 мас.%.

Таким чином,  в декларації особою, уповноваженою на декларування не було заявлено за встановленою формою точних та достовірних відомостей щодо складу задекларованого товару, а зазначено лише наявність вмісту гумової суміші без зазначення вмісту толуолу.

Зазначимо, що толуол включений до Таблиці IV списку № 2 прекурсорів, обіг яких обмежено і стосовно яких встановлюються заходи контролю, згідно з Переліком наркотичних засобів, психотропних речовин і прекурсорів, затвердженим Постановою Кабінету Міністрів України від 06.05.2000р. № 770 (із змінами і доповненнями).

Відповідно до даної постанови, «речовини, що містять не менш як 50% таких прекурсорів, як толуол, підлягають тим же заходам контролю, що і прекурсори». Отже, заявлена до митного оформлення речовина підлягає ввезенню на митну територію України лише за наявності дозволу Комітету по контролю за наркотиками.

Складено протокол про порушення митних правил. Товар вилучено до винесення судом рішення у справі.

До слідчого відділу Національної поліції України направлено повідомлення за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ст. 309 КК України.

ГУ ДФС у Київській області

Зміни у Розрахунку частки сільськогосподарського товаровиробництва

Головне управління ДФС у Київській області повідомляє, що відповідно до абз.4 п.п. 298.8.1 п. 298.8 ст. 298 Податкового кодексу України, Міністерство аграрної політики та продовольства України наказом від 16.03.2018 №142, зареєстрованим у Міністерстві юстиції України 03.04.2018 за №398/31850, внесло зміни до Розрахунку частки сільськогосподарського товаровиробництва.

Так, у графі 3 пп. 3.1 п. 3 Розрахунку частки сільськогосподарського товаровиробництва, затвердженого наказом Міністерства аграрної політики та продовольства України від 26.12.2011 №772, зареєстрованого у Міністерстві юстиції України 06.04.2012 за №510/20823, слова та цифри «719 «Інші доходи від операційної діяльності», на якому обліковуються суми ПДВ, які залишаються у розпорядженні суб’єктів спеціального режиму оподаткування, встановленого ст.209 розділу V Податкового кодексу України» замінено словами та цифрами «718 «Дохід від безоплатно одержаних оборотних активів», на який зараховується бюджетна дотація для розвитку сільськогосподарських товаровиробників та стимулювання виробництва сільськогосподарської продукції відповідно до статті 161 Закону України «Про державну підтримку сільського господарства України».

Наказ №142 набрав чинності з дня офіційного опублікування, тобто 04.05.2018 - опублікований у бюлетені «Офіційний вісник України» від 04.05.2018 № 35.

ГУ ДФС у Київській області

Граничні норми готівкових розрахунків

Головне управління ДФС у Київській області інформує, що Положенням про ведення касових операцій у національній валюті в Україні, затвердженим постановою Правління НБУ від 29.12.2017 № 148 встановлені граничні суми готівкових розрахунків протягом одного дня.

Так, суб’єкти господарювання мають право здійснювати розрахунки готівкою протягом одного дня за одним або кількома платіжними документами:

- між собою – у розмірі до 10000 (десяти тисяч) грн. включно;

- з фізичними особами - у розмірі до 50000 (п’ятдесяти тисяч) грн. включно.

Понад установлені граничні суми  платежі проводяться через банки або небанківські фінансові установи, які в установленому порядку отримали ліцензію на переказ коштів у національній валюті без відкриття рахунку, шляхом переказу коштів з поточного рахунку на поточний рахунок або внесення коштів до банку чи небанківської фінансової установи для подальшого їх переказу на поточні рахунки в банку.

При цьому кількість суб’єктів господарювання та фізичних осіб, з якими здійснюються готівкові розрахунки, протягом дня не обмежується.

Ці обмеження стосуються також розрахунків під час оплати за товари, придбані на виробничі (господарські) потреби за рахунок готівки, одержаної за допомогою електронного платіжного засобу.

Фізичні особи мають право здійснювати розрахунки готівкою між собою за договорами купівлі-продажу, які підлягають нотаріальному посвідченню, у розмірі до 50000 (п’ятдесяти тисяч) грн. включно.

ГУ ДФС у Київській області

Платникам податку на додану вартість

Головне управління ДФС у Київській області звертає увагу, що відповідно до п. 192.1 ст. 192 Податкового кодексу України, якщо після постачання товарів/послуг здійснюється будь-яка зміна суми компенсації їх вартості, включаючи наступний за постачанням перегляд цін, перерахунок у випадках повернення товарів/послуг особі, яка їх надала, або при поверненні постачальником суми попередньої оплати товарів/послуг, суми податкових зобов’язань та податкового кредиту постачальника та отримувача підлягають відповідному коригуванню на підставі розрахунку коригування до податкової накладної, складеному в порядку, встановленому для податкових накладних та зареєстрованому в Єдиному реєстрі податкових накладних.

Згідно з пп. 192.1.1 п. 192.1 ст. 192 ПКУ, якщо внаслідок такого перерахунку відбувається зменшення суми компенсації на користь платника ПДВ –  постачальника, то:

а) постачальник відповідно зменшує суму податкових зобов’язань з ПДВ за результатами податкового періоду, протягом якого був проведений такий перерахунок;

б) отримувач відповідно зменшує суму податкового кредиту за результатами такого податкового періоду в разі, якщо він зареєстрований як платник ПДВ на дату проведення коригування, а також збільшив податковий кредит у зв’язку з отриманням таких товарів/послуг.

Постачальник має право зменшити суму податкових зобов’язань з ПДВ лише після реєстрації в ЄРПН РК.

Пунктом 192.1 ст. 192 Податкового кодексу України передбачено, що РК, складений постачальником товарів/послуг до ПН, яка складена на отримувача – платника ПДВ, підлягає реєстрації в ЄРПН отримувачем (покупцем) товарів/послуг, якщо передбачається зменшення суми компенсації вартості товарів/послуг їх постачальнику, для чого постачальник надсилає складений РК отримувачу.

Враховуючи вищевикладене, у разі зупинення реєстрації в ЄРПН РК на зменшення податкових зобов’язань, пояснення та копії документів, необхідні для прийняття контролюючим органом рішення про реєстрацію РК в ЄРПН, подаються платником податків – продавцем, що зазначений в РК та ПН, яка коригується.

ГУ ДФС у Київській області

 

Переглядів: 18
 



Друк

Нерідко в платників податків виникає необхідність підтвердити (держоргану, банку, контрагенту тощо) відсутність заборгованості перед бюджетом або перевірити стан розрахунків із бюджетом. У такому випадку необхідно отримати довідку про відсутність заборгованості з податків, зборів, платежів (далі – довідка), звернувшись до контролюючого органу ДФС за основним місцем обліку платника.

Порядок видачі Довідки регламентується наказом Міністерства доходів і зборів України  від 10.10.2013 №567 «Про затвердження Порядку видачі довідки про відсутність заборгованості з податків, зборів, платежів, що контролюються органами доходів і зборів» (далі – наказ №567).

Білоцерківська ОДПІ звертає увагу платників, що заява, встановленого наказом № 567 зразка, складається з обов'язковим посиланням на відповідний нормативно-правовий акт, що передбачає надання органом ДФС довідки, і зазначенням найменування підприємства (установи, організації), якому (якій) буде пред’явлений даний документ. Строк розгляду заяви платника і видачі довідки або направлення відмови в її видачі – 5 робочих днів із дня отримання заяви. Довідка дійсна протягом 10 календарних днів. Тому, у разі необхідності, по закінченню 10-денного терміну платнику потрібно повторно ініціювати її видачу.

Нагадуємо, що наразі отримати довідку про відсутність заборгованості можливо скориставшись сервісом «Електронний кабінет платника», за допомогою якого здійснюється взаємодія органів ДФС і платників податків у режимі реального часу. Платники, з використанням електронного цифрового підпису (будь-якого акредитованого центру сертифікації ключів), можуть направити заяву й отримати довідку в електронному вигляді, підписану ЕЦП посадових осіб відповідного контролюючого органу.

Білоцерківська ОДПІ

Білоцерківський ЦОП надав майже 13 тисяч безкоштовних

адміністративних послуг

Центром обслуговування платників Білоцерківської ОДПІ надається широкий спектр адміністративних безкоштовних послуг для відвідувачів, а саме: приймання податкової звітності; видача картки платника податків; внесення до паспорта громадянина України  даних про реєстраційний номер облікової картки платника податків з Державного реєстру фізичних осіб – платників податків, надання консультацій в усній формі тощо.

За інформацією управління обслуговування платників Білоцерківської ОДПІ протягом січня-квітня 2018 року платникам було надано понад 12,8 тис. адміністративних послуг. Найбільш запитуваною є послуга з видачі картки платника податків, внесення до паспорта громадянина України даних про реєстраційний номер облікової картки платника податків з Державного реєстру фізичних осіб-платників податків. З початку року було надано 4 тис. 792 таких послуг.

Для зручності платників у ЦОПі працює система Wi-Fi; у залі очікування забезпечено трансляцію актуальної інформації на ТV моніторі; оформлені інформаційні та тематичні стенди, що містять зразки заповнення заяв, податкової звітності, актуальну інформацію з питань оподаткування; розповсюджено тематичну друковану продукцію.

Звертаємо увагу, що режим роботи центру спрямований на забезпечення якісного та вчасного надання послуг платникам і працює щоденно у робочі дні з 9.00 год. до 18.00 год. обідня перерва з 13.00 год. до 13.45 год., а в суботу – з 9.00 до 13.00 год за адресою м.Біла Церква, бул. Олександрійський, 12 .

Білоцерківська ОДПІ

Переглядів: 21
 



Друк

Про переваги встановлення приватних сонячних електростанцій та стрімке зростання попиту українців на такі СЕС розповів Голова Держенергоефективності Сергій Савчук під час інтервю 24 каналу.

«Якщо встановити сонячну станцію у своєму домогосподарстві потужністю до 30 кВт, то можна не лише самостійно дбати про електрозабезпечення будинку, а й продавати у загальну мережу надлишок виробленої електроенергії за «зеленим» тарифом. На сьогодні цей тариф становить 18,09 євроценти за 1 кВт*год», - пояснив Голова.

Така можливість зявилася у червні 2015 р., коли спільно з Держенергоефективності було розроблено та прийнято Закон України № 514-19 (http://zakon3.rada.gov.ua/laws/show/514-19).

У результаті за 3 роки кількість сонячних станцій, встановлених приватними домогосподарствами, зросла із 132 приватних СЕС станом на кінець III кварталу 2015 р. до 3553 СЕС станом на кінець I кварталу 2018 року.

Наприклад, власник сонячної станції потужністю 30 кВт на Київщині продає державі «чисту» електроенергію та отримує щомісяця біля 20-30 тис. гривень.

«Загалом в країні близько 6,5 млн приватних домогосподарств. Це величезний ринок для виробників СЕС і сьогодні ми вже можемо гордитися тим, що вітчизняний бізнес працює у цій сфері», - заявив С. Савчук.

Зокрема, в м. Енергодар (Запорізька область) українська компанія займається випуском сонячних панелей. Одну з таких панелей потужністю 270 Вт продемонстрував у ході інтервю. У рік компанія виробляє сонячних панелей потужністю 15 МВт.

Чим більше буде такого вітчизняного «зеленого» бізнесу, тим більшою буде конкуренція, економіка міцнішою, а «чисті» технології доступнішими.

Деталі дізнавайтеся із відеосюжету: https://www.youtube.com/watch?v=xtj_PpJAA4E

Управління комунікації та зв’язків з громадськістю Держенергоефективності

 

Переглядів: 18
 



Друк

Чудовим травневим ранком біля річки Раставиця в селі Шамраївка було проведено І (районний) етап Всеукраїнської дитячо-юнацької військово-патріотичної гри «Сокіл» («Джура»). 15 роїв навчальних закладів Сквирського району зібралися для того, щоб позмагатися у силі, витривалості, спритності, винахідливості. Різноманітні конкурсні випробування для них підготували Сквирський центр дитячої та юнацької творчості, Сквирська дитячо-юнацька спортивна школа, районний методичний кабінет відділу освіти Сквирської райдержадміністрації.

На урочистому відкритті заходу учасників Гри привітали голова Сквирської районної ради Василь Васильович Гриша, перший заступник голови Сквирської райдержадміністрації Оксана Вікторівна Славінська, начальник відділу освіти Сквирської райдержадміністрації Олександр Вікторович Заболотний, помічник-консультант депутата Київської обласної ради Глиняного Леоніда Петровича Тетяна Григорівна Власюк.

Учасники Гри показували свою майстерність у 9 конкурсних випробуваннях: «Впоряд», «Відун», «Смуга перешкод», «Топографія», «Стрільба», «Ватра», «Перетягування линви», «Добре діло», «Рятівник». Гра «Джура» дала можливість продемонструвати свої знання та вміння юним патріотам, майбутнім захисникам України.

Усі команди-учасники отримали призи за участь у Грі– футбольні м’ячі. Найкращі результати в конкурсі «Стрільба» показали:

І місце – Казмірчук Олександр, рій «Залізні вовки» Оріховецького НВК;

ІІ місце – Каплін Віктор, рій «Нащадки Шамрая» Шамраївського НВК;

ІІІ місце – Бондар Данило, рій «Варта» Горобіївського НВК.

У конкурсі «Смуга перешкод» І місце завоювали Мовчанюк Дмитро, Суржик Артем, Маслєнікова Вікторія (рій «Козацькі звитяги» Сквирської ЗОШ №3), які отримали подарунки від ТОВ «Сквирський комбінат хлібопродуктів».

Загальнокомандне І місце виборов рій «Козацькі звитяги» Сквирської ЗОШ І-ІІІ ступенів №3 імені П.Тисьменецького, який представлятиме Сквирщину на обласному етапі Гри.

ІІ місце посіли рої «Молода Січ» Сквирського НВО «ЗОШ І-ІІІ ст. №5 -ДНЗ»; «Козачата» Сквирського НВК; «Варта» Горобіївського НВК.

ІІІ місце – «Вершники» НВК «Сквирський ліцей – ЗОШ І-ІІ ст.»; «Соколята» Великополовецького НВК та «Козацька сила» Сквирської ЗОШ І-ІІІ ст. №2. Переглядів: 83

  Read More...



Друк

 

У приміщенні Сквирського районного центру соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді відбулися відкриті збори групи АА «Фенікс» з громадянами, які вживають алкоголь, але мають бажання кинути пити та членами сімей громадян, що страждають від алкогольної залежності. На зустріч були запрошені: головний лікар наркологічного центру «Статус» - Степанченко Андрій Васильович та працівники центру соціальних служб для сімї, дітей та молоді.

Присутні були ознайомлені із поняттям АА та програмою одужання в АА.

АА (анонімні алкоголіки) – це добровільне всесвітнє співтовариство чоловіків і жінок з усіх прошарків суспільства, які зустрічаються разом, щоб досягти та підтримувати тверезість. Єдиною вимогою для членства є бажання кинути пити. Немає жодних вступних або обовязкових внесків за членство в АА. Співтовариство прийняло політику «співпраці, але не приєднання» з організаціями, що стурбовані проблемою алкоголізму.

Програма одужання в АА передбачає повне утримання. Члени просто тримаються подалі від однієї чарки, кожного разу один день. Тверезість підтримується завдяки обміну досвідом, силами і надіями на зборах групи і завдяки запропонованим Дванадцяти крокам для одужання від алкоголізму. Анонімність – духовна основа АА. Товариство має наметі зробити відомою програму одужання, а не осіб, що беруть у ній участь.

За сприяння центру соціальних служб для сімї, дітей та молоді такі зустрічі будуть проходити щосуботи в приміщенні РЦСССДМ.

 

Переглядів: 29
 



Друк

У малому залі Сквирської райдержадміністрації відбувся інвестиційний форум «Створення агенції районного розвитку як механізму сталого сільського розвитку».

Організатором заходу виступила Сквирська районна державна адміністрація.

Головна мета Форуму – об’єднання ідей підприємців та експертів з можливостями, знаннями і досвідом інвесторів задля успішної реалізації програм і проектів сільського розвитку, підтримки підприємництва у районі та покращення інвестиційного клімату району.

У форумі взяли участь керівництво району: Галюк Василь Васильович – голова Сквирської районної державної адміністрації, Гриша Василь Васильович – голова Сквирської районної ради, Славінська Оксана Вікторівна – перший заступник голови Сквирської районної державної адміністрації; керівники приватного бізнесу: Барченко Олександр Петрович – головний економіст ТОВ «Агрофірма Колос», Гейко Леонід Миколайович – директор ТОВ «Сквираплемрибгосп», Гейко Олександр Леонідович – заступник директора з фінансової частини ТОВ «Сквираплемрибгосп», Луцький Валерій Вікторович – керівник юридичного відділу ТОВ «Сквираплемрибгосп»; Славінський Олександр Владиславович – директор ТОВ «Сквираагрохім», приватний підприємець Войтко Андрій Петрович, юрист Мусійко Віктор Васильович; представники Київської обласної державної адміністрації: Стефанович Андрій Миколайович – заступник директора Департаменту агропромислового розвитку Київської облдержадміністрації, Манзеула Сергій Олександрович – начальник відділу тваринництва Департаменту агропромислового розвитку Київської облдержадміністрації, Полінський Владислав – головний спеціаліст сектору продовольчої безпеки, дорадництва та виставкової діяльності Департаменту агропромислового розвитку Київської облдержадміністрації; експерт: Корінець Роман Ярославович – консультант агентства США з міжнародного розвитку USAID; представники органів місцевого самоврядування: Титарчук Василь Іванович – Самгородоцький сільський голова, Хвиль Юрій Антонович – Горобіївський сільський голова, Скочинський Микола Олександрович – Пустоварівський сільський голова, Левіцька Валентина Петрівна – Шамраївський сільський голова, Марченко Галина Миколаївна – Великополовецький сільський голова, Баблюк Наталія Олексіївна – Малоєрчиківський сільський голова. Переглядів: 87

  Read More...


Українські новини

Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання

Joomla Templates by Joomlashack