Головна
 

Посилання

Сайт Президента України
Верховна Рада України
Урядовий портал
Офіційний веб-сайт Нацдержслужби України
Київська обласна державна адміністрація
Укрінформ
Липень 2018
П В С Ч П С Н
            1
2 3 4 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          
Четвер, 05 липня 2018


Друк

04 липня 2018 року працівники Сквирського районного сектору прийняли участь у засіданні Комісії Сквирської районної державної адміністрації щодо здійснення державного контролю за додержанням вимог законодавства у сфері торгівлі та побутового обслуговування населення, яке проводив начальник економічного розвитку райдержадміністрації О.П.Пилюта

На засіданні розглядалося питання стихійної торгівлі на території міста Сквира.

 

Переглядів: 54
 



Друк

Головне управління ДФС у Київській області нагадує, що нормами пункту 17 Закону України від 06.07.1999 року №265/95-ВР "Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг" передбачені штрафні санкції за порушення порядку здійснення розрахункових операцій за товари (послуги).

У разі встановлення під час здійснення органами фіскальної служби перевірок суб'єктів господарювання, які здійснюють розрахункові операції за товари (послуги) наступних порушень:

- проведення розрахункових операцій з використанням РРО або розрахункових книжок (РК) на неповну суму вартості проданих товарів (наданих послуг);

- непроведення розрахункових операцій через РРО з фіскальним режимом роботи;

- невідповідність у юридичних осіб на місці проведення розрахунків суми готівкових коштів сумі коштів, зазначеній у денному звіті, більше ніж на 10% розміру мінімальної заробітної плати, встановленої законом на 1 січня податкового року, а в разі використання юридичною особою РК - загальній сумі продажу за розрахунковими квитанціями, виданими з початку робочого дня;

- не роздрукування відповідного розрахункового документа, що підтверджує виконання розрахункової операції, або проведення її без використання РК на окремому господарському об'єкті такого суб'єкта господарювання, - якщо протягом календарного року зазначені порушення вчинено вперше, - застосовується штраф у розмірі 1 гривня.

За кожне наступне порушення застосовується штраф у розмірі 100 % вартості проданих із зазначеними порушеннями товарів (послуг).

ГУ ДФС у Київській області

Переглядів: 36
 



Друк

Головне управління ДФС у Київській області наголошує, що основними цілями впровадження та використання реєстраторів розрахункових операцій є детінізація економіки, легалізація фактично отриманих доходів, сплата податків до бюджету, збільшення податкових надходжень та захист прав споживачів.

Міністерством фінансів напрацьовано рішення, що спрощують використання РРО та ініційовано пілотний проект реєстрації та експлуатації новітніх моделей. Так, 13 червня 2018 року Урядом прийнято два проекти постанов, які дозволять впровадити інноваційні підходи у сфері РРО.

Проектом Постанови «Про проведення пілотного проекту щодо реєстрації та експлуатації новітніх моделей, призначених для реєстрації розрахункових операцій» передбачено вивчення та дослідження новітніх моделей програмно-технічних засобів для здійснення розрахункових операцій.

Після завершення пілотного проекту буде прийнято рішення щодо доцільності введення у промислову експлуатацію та подальше використання інноваційних моделей РРО наряду з традиційними. Для реєстрації розрахунків можна буде використовувати мобільні телефони та планшети, ноутбуки та інші засоби комунікації замість традиційних касових апаратів.

 

ГУ ДФС у Київській області

Переглядів: 34
 



Друк

Головне управління ДФС у Київській області повідомляє, що Урядом спрощено порядок реєстрації касової техніки та її технічного обслуговування. Так, постановою Кабінету Міністрів України від 13.06.2018 № 496 внесено зміни до Порядку технічного обслуговування та ремонту реєстраторів розрахункових операцій.

Постановою запроваджується механізм обміну документами між територіальними органами ДФС і центрами сервісного обслуговування в електронній формі як при введенні в експлуатацію реєстраторів, так і надалі їх обслуговуванні.

Даною Постановою уточнено, що роботи з виконуються центром сервісного обслуговування відповідно введення реєстраторів в експлуатацію до вимог експлуатаційних документів у строк, що не перевищує 3 діб з дати його інформування ДФС про резервування фіскального номера реєстратора.

Інформація про резервування фіскального номера до ЦСО надсилається ДФС засобами електронного зв'язку у день резервування фіскального номера реєстратора в інформаційній системі ДФС територіальним органом ДФС, де проводиться реєстрація реєстратора.

Після закінчення робіт з введення реєстратора в експлуатацію представник ЦСО робить запис в експлуатаційних документах, складає довідку про опломбування реєстратора та акт введення його в експлуатацію за формою згідно з додатком 1. По одному примірнику довідки та акта залишаються в ЦСО і надаються користувачеві. Один примірник таких документів надсилається ЦСО засобами електронного зв'язку до територіального органу ДФС, де проводиться реєстрація реєстратора.

У випадках, передбачених цим Порядком, у разі здійснення опломбування, переопломбування або розпломбування реєстратора до територіального органу ДФС за місцем реєстрації такого реєстратора ЦСО повинен надіслати повідомлення про опломбування реєстратора за формою та у порядку, встановленими відповідно до ст. 7 Закону "Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг" Порядком реєстрації, опломбування та застосування РРО, що застосовуються для реєстрації розрахункових операцій за товари (послуги).

Прийняте рішення дозволить істотно спростити процес реєстрації РРО, зменшить вплив людського фактора на цей процес та зробить можливим здійснювати реєстрацію РРО протягом одного робочого дня на підставі заяви спрощеної форми.

Крім того, запроваджується реєстр екземплярів РРО, ведення якого покладено на ДФС у визначеному Мінфіном порядку.

З метою узагальнення, зберігання та надання достовірної інформації щодо моделей (модифікацій), конструкторсько-технологічної та програмної документації реєстраторів, які дозволені для застосування у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг і включені до Державного реєстру РРО, ведеться реєстр екземплярів РРО.

Виробники (постачальники) не пізніше дня поставки реєстратора надсилають ДФС інформацію про такий екземпляр реєстратора, яка повинна містити дані про найменування моделі (модифікації) реєстратора, сферу його застосування та версію внутрішнього програмного забезпечення (згідно з Державним реєстром РРО), унікальний (серійний) номер реєстратора, дату виготовлення, гарантійний строк зберігання, гарантійний строк експлуатації, строк служби реєстратора, складові частини реєстратора згідно із сертифікатом відповідності та конструкторсько-технологічною документацією виробника, комплект поставки.

ГУ ДФС у Київській області

Переглядів: 35
 



Друк

В порівнянні з відповідним періодом 2017 року забезпечено зростання надходжень митних податків на 3,1 млрд. грн. або на 14,5%.

Протягом І півріччя 2018 року Київською митницею ДФС перераховано: до загального фонду – майже 23,7 млрд. грн.; до спеціального фонду – 905,2 млн. грн.

Виконання індикативних показників доходів становить 100,6% (перевиконання становить 135,8 млн. грн.), в тому числі:

- по загальному фонду – 100,1 % (+ 21,0 млн. грн.);

- по спеціальному фонду – 114,5% (+ 114,8 млн. грн.).

Крім того, середньоденні надходження митних платежів зросли в порівнянні з відповідним періодом 2017 року на 36%. Додатково надійшло 242,9 млн. гривень.

Значну частину перерахованих до бюджету митних платежів (36,8%) сплачено при здійсненні митного оформлення таких товарів як:

- «автомобілі легкові» – сплачено митних податків на загальну суму 4,5 млрд. грн. (питома вага сплачених податків 18,4%);

- «засоби захисту рослин» – 2,4 млрд. грн. (9,9%);

- «лікарські засоби» - 846,1 млн. грн. (3,5%);

- «телефонні апарати» - 728,6 млн. грн. (3,0%);

- «машин автоматичного оброблення інформації» - 493,2 млн. грн. (2,0%).

 

ГУ ДФС у Київській області

Переглядів: 35
 



Друк

4 липня рятувальниками проведено рейд по водним обʼєктам на річці Сквирка з метою дотримання правил поведінки на воді під час купання та риболовлі. З відпочиваючими було проведено профілактичні бесіди, роздано листівки з нагадуванням про небезпеку яку несе в собі водна стихія та наголошенно про те, що відзнань правил безпеки на воді залежить життя та здоровʼя їх самих і людей, що їх оточуюють.

Переглядів: 26
 



Друк

Як ми вже повідомляли, на нараді із сільськими головами 23 червня ц. р. було розглянуто питання про адміністрування он-лайн платформи «UVAGA.UA», тобто активне впровадження інноваційних методів управління в галузі публічного урядування. Із червня усі органи державної та самоврядної влади в Київській області першими в Україні у своїй діяльності стали використовувати цю систему. Нагадуємо, що «UVAGA.UA» є спіль-ним продуктом Міжфракційного депутатського об’єднання «Київщина» у Верховній Раді, керівником якого є Ярослав Москаленко, та Київської облдержадміністрації на чолі з головою Олександром Горганом. За допомогою цього програмного інструмента точно локалізуються проблеми й чітко визначається конкретна посадова особа, яка відповідає за їх вирішення. У будь-який час, за будь-яких обставин кожен громадянин зі свого мобільного телефону може повідомити про актуальну проблему і дізнаватися, як вона вирішується.

В цій інтерактивній системі вже були висвітлені проблеми, що мають місце у Сквирському районі, зокрема, використання пасовищ не за призначенням; критична ямковість доріг (траса Р-18 Житомир – Ставище); зберігання непридатних до використання пестицидів та агрохімікатів на відкритих площах (територія хімскладу колишнього радгосп «Сквирський»); незаконне користування водним об’-єктом (хуторянський став м. Сквира); незаконне виготовлення і збут алкоголю (підпільний цех з виготовлення фальсифікованого спирту в с. Малі Єрчики); вулична торгівля (м. Сквира); завершення будівництва мосту через р. Сквирка в м. Сквира; незаконна робота газозаправних модулів та мобільних колонок з рідким паливом тощо.

Переглядів: 114
  Read More...



Друк

05 липня 2018 року голова Сквирської районної державної адміністрації В.В. Галюк провів нараду щодо стану підготовки об’єктів господарського комплексу та соціальної сфери району до осінньо-зимового періоду 2018-2019 року.

Участь у нараді взяли перший заступник голови райдержадміністрації Славінська О.В. , начальник відділу з питань цивільного захисту, ліквідації наслідків Чорнобильської катастрофи та житлово-комунального господарства Ворушило М.С., начальник відділу економічного розвитку Сквирської райдержадміністрації Пилюта О.П., керівник апарату райдержадміністрації В.Л. Салтанюк.

Під час наради присутні розглянули питання підготовки бюджетних установ району до опалювального сезону. Голова райдержадміністрації акцентував увагу на тому, що питання стану підготовки об’єктів соціального сфери до роботи в осінньо-зимовий період потребує посиленого контролю, оскільки саме від координації дій керівництва райдержадміністрації, органів місцевого самоврядування, закладів соціальної сфери залежить стале функціонування установ освіти культури, охорони здоров»я району під час опалювального періоду.

Під час наради обговорено питання підготовки систем опалення, котельного обладнання, потреб у забезпеченні твердим паливом на опалювальний сезон, а також про заплановані енергозберігаючі заходи, визначено проблемні питання та обговорено шляхи їх вирішення.

 

Переглядів: 58
 



Друк

Про внесення змін до Регламенту

Сквирської районної державної адміністрації

Відповідно до законів України «Про місцеві державні адміністрації», «Про державну службу», «Про внесення змін до деяких законів України щодо окремих питань проходження державної служби», постанови Кабінету Міністрів України від 23 травня 2018 року № 434 «Про внесення змін до деяких постанов Кабінету міністрів України»:

 

Внести до Регламенту Сквирської районної державної адміністрації, затвердженого розпорядженням голови Сквирської районної державної адміністрації від 28 березня 2018 року № 161 (далі – Регламент), такі зміни:

 

1) пункт 5 Регламенту викласти у такій редакції:

«5. Положення про структурні підрозділи райдержадміністрації із статусом юридичних осіб публічного права розробляються керівниками таких підрозділів, погоджуються із заступниками голови (відповідно до розподілу обов’язків), а також завідувачем юридичного сектору апарату райдержадміністрації і затверджуються розпорядженням голови райдержадміністрації.

Положення про структурні підрозділи райдержадміністрації без статусу юридичних осіб публічного права розробляються начальниками таких підрозділів, погоджуються із заступниками голови (відповідно до розподілу обов’язків), керівником апарату, а також із завідувачем юридичного сектору апарату райдержадміністрації і затверджується розпорядженням голови райдержадміністрації.

Положення про апарат райдержадміністрації розробляється завідувачем юридичного сектору апарату райдержадміністрації, погоджується із керівником апарату і затверджуються розпорядженням голови райдержадміністрації.»;

 

2) абзац третій пункту 15 Регламенту після слів «його заступників» доповнити словами «, керівника апарату»;

 

3) доповнити Регламент пунктом 15.1 такого змісту:

«15.1. Апарат райдержадміністрацій очолює керівник, який призначається на посаду головою райдержадміністрації в порядку, передбаченому законодавством про державну службу.

У разі тимчасової відсутності керівника апарату його обов’язки виконує начальник самостійного структурного підрозділу апарату райдержадміністрації відповідно до розпорядження голови райдержадміністрації.»;

 

4) пункт 19 і 20 Регламенту викласти у такій редакції:

«19. Організація роботи з персоналом в апараті райдержадміністрації та її структурних підрозділах без статусу юридичних осіб публічного права здійснюється за затвердженим керівником апарату райдержадміністрації річним планом, який передбачає здійснення заходів з добору, підготовки, перепідготовки та підвищення кваліфікації працівників, а також з інших питань управління персоналом.

Організація роботи з управління персоналом у структурних підрозділах райдержадміністрації із статусом юридичних осіб публічного права здійснюється за затвердженим керівником такого підрозділу річним планом, який передбачає здійснення заходів з добору, підготовки, перепідготовки та підвищення кваліфікації працівників, а також з інших питань управління персоналом.

20. Організацію роботи з персоналом в апараті райдержадміністрації та її структурних підрозділах без статусу юридичних осіб публічного права здійснює відділ управління персоналом та організаційної роботи апарату райдержадміністрації.

У структурних підрозділах райдержадміністрації із статусом юридичних осіб публічного права залежно від чисельності персоналу утворюється структурний підрозділ або вводиться посада спеціаліста з питань персоналу, а у структурних підрозділах райдержадміністрації із статусом юридичних осіб публічного права, чисельність працівників яких становить менше десяти осіб, обов’язки можуть бути покладені на одного з державних службовців такого структурного підрозділу за рішенням його керівника.»;

 

5) в абзаці другому пункту 56 Регламенту слова «та його заступників» замінити словами «, його заступників та керівника апарату райдержадміністрації»;

 

6) в абзаці третьому пункту 83 Регламенту слова «керівником апарату райдержадміністрації» замінити словами «керівником структурного підрозділу райдержадміністрації».

 

 

Голова адміністрації В.В. Галюк

 

Переглядів: 27
 



Друк

Про затвердження технічної документації

із землеустрою щодо встановлення (відновлення) меж

земельної ділянки в натурі (на місцевості) для передачі

її у власність гр. Затворній Оксані Володимирівні для

ведення товарного сільськогосподарського виробництва

в адміністративних межах Пищиківської сільської ради

Сквирського району Київської області

Розглянувши заяву гр. Затворної О.В. про затвердження технічної документації із землеустрою щодо встановлення (відновлення) меж земельної ділянки в натурі (на місцевості) для передачі її у власність для ведення товарного сільськогосподарського виробництва в адміністративних межах Пищиківської сільської ради Сквирського району Київської області, розробленої ФОП Ставничою Л.В. та керуючись статтями 17, 22, пунктом г частини 1 статті 81, статтями 125, 126,186-1 Земельного кодексу України, статтею 6, пунктом 7 статті 13, статтею 41 Закону України «Про місцеві державні адміністрації», Законом України «Про землеустрій», Законом України «Про порядок виділення в натурі (на місцевості) земельних ділянок власникам земельних часток (паїв)»:

 

1. Затвердити технічну документацію із землеустрою щодо встановлення (відновлення) меж земельної ділянки в натурі (на місцевості) для передачі її у власність гр. Затворній Оксані Володимирівні для ведення товарного сільськогосподарського виробництва в адміністративних межах Пищиківської сільської ради Сквирського району Київської області, категорія земель-землі сільськогосподарського призначення-рілля.

 

2. Передати у власність гр. Затворній Оксані Володимирівні  земельну ділянку площею 3,2124 га (з них ріллі – 3,2124 га) для ведення товарного сільськогосподарського виробництва в адміністративних межах Пищиківської сільської ради Сквирського району Київської області, оформити гр. Затворній Оксані Володимирівні право власності на земельну ділянку.

 

3. Встановити правові обмеження на використання земельної ділянки:

1) до набрання чинності Закону України «Про обіг земель сільськогосподарського призначення», не допускається - купівля-продаж або іншим способом відчуження і зміна цільового призначення (використання) земельної ділянки;

2) дотримуватись природоохоронних, санітарно-епідеміологічних та інших вимог, встановлених чинним законодавством України.

 

4. Документацію із землеустрою передати до відділу у Сквирському районі Головного управління Держгеокадастру у Київській області для формування Державного фонду документації із землеустрою.

 

5. Контроль за виконанням цього розпорядження покласти на першого заступника голови райдержадміністрації Славінську О.В.

 

 

 

Голова адміністрації В.В.Галюк

 

Переглядів: 35
 


Сторінка 1 з 2
<< Початок < Попередня 1 2 Наступна > Кінець >>

Українські новини

Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання

Joomla Templates by Joomlashack