Головна
 

Посилання

Сайт Президента України
Верховна Рада України
Урядовий портал
Офіційний веб-сайт Нацдержслужби України
Київська обласна державна адміністрація
Укрінформ
Липень 2018
П В С Ч П С Н
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          
Четвер, 12 липня 2018


Друк

Про затвердження складу та Положення про комісію

у справах альтернативної (невійськової) служби

Сквирської районної державної адміністрації

Відповідно до законів України «Про місцеві державні адміністрації», «Про альтернативну (невійськову) службу», «Про військовий обов’язок та військову службу»:

 

1. Затвердити склад комісії у справах альтернативної (невійськової) служби Сквирської районної державної адміністрації згідно з додатком.

 

2. Затвердити Положення про комісію у справах альтернативної (невійськової) служби Сквирської районної державної адміністрації, що додається.

 

3. Визнати таким, що втратило чинність, розпорядження голови Сквирської районної державної адміністрації від 17 червня 2015 року № 227 «Про затвердження нового складу комісії у справах альтернативної (невійськової) служби в Сквирському районі».

 

4. Контроль за виконанням цього розпорядження покласти на першого заступника голови  райдержадміністрації Славінську О.В.

 

 

 

Голова адміністрації                                                                        В.В. Галюк

 

 

Додаток

до розпорядження голови

Сквирської райдержадміністрації

02.07. 2018  № 293

 

СКЛАД

комісії у справах альтернативної (невійськової) служби

Сквирської районної державної адміністрації

 

СЛАВІНСЬКА

Оксана Вікторівна

перший заступник голови райдержадміністрації,

голова комісії;

 

РОГОЗА

Надія Анатоліївна

начальник управління  соціального захисту населення  райдержадміністрації,

заступник голови комісії;

 

КУЧЕР

Інна Дмитрівна

начальник відділу з питань праці управління  соціального захисту населення райдержадміністрації, секретар комісії;

Члени комісії:

СИВОРАКША

Микола Васильович

начальник управління агропромислового розвитку райдержадміністрації;

НОСАНЧУК

Ігор Анатолійович

головний спеціаліст з питань мобілізаційної роботи апарату райдержадміністрації;

ЦЕНТИЛО - ГІПТЕНКО

Олеся Леонідівна

 

начальник відділу культури, релігій, туризму, молоді та спорту райдержадміністрації;

КРАВЧУК

Валентина Олексіївна

 

начальник служби у справах дітей та сім`ї райдержадміністрації;

БАРИЛЬЧЕНКО

Оксана Вікторівна

головний спеціаліст відділу освіти райдержадміністрації;

 

СОЛОГУБ

Олександр Михайлович

голова ради підприємців при Сквирській райдержадміністрації (за згодою);

КРИВУША

Світлана Григорівна

директор Сквирського районного центру зайнятості (за згодою);

ЧОРНОЛЕЦЬКА

Таїсія Вікторівна

провідний спеціаліст командування - юрист Сквирського районного військового комісаріату

(за згодою);

 

ЧЕРНЕГА

Наталія Сергіївна

 

голова координаційної ради профспілок району

(за згодою);

КОСТЮК

Оксана Анатоліївна

голова Сквирської районної організації Товариства Червоного Хреста України (за згодою);

 

РАДЧУК

Світлана Петрівна

начальник Територіального центру соціального обслуговування (надання соціальних послуг) Сквирського району (за згодою);

 

ЧИЖ
Андрій Григорович

головний лікар Сквирської центральної районної лікарні ( за згодою).

 

 

Начальник управління

соціального захисту населення

райдержадміністрації                                                                   Н.А. Рогоза

 

 

ЗАТВЕРДЖЕНО

Розпорядження голови

Сквирської райдержадміністрації

02 липня 2018 року № 293

 

 

 

ПОЛОЖЕННЯ

про комісію у справах альтернативної (невійськової) служби

Сквирської районної державної адміністрації

 

 

1. Комісія у справах альтернативної (невійськової) служби Сквирської районної державної адміністрації  є консультативно-дорадчим (допоміжним) органом райдержадміністрації, утвореним  відповідно до законів України «Про місцеві державні адміністрації»,  «Про альтернативну (невійськову) службу», постанови Кабінету Міністрів України від 10 листопада 1999 року № 2066  «Про затвердження нормативно-правових актів щодо застосування Закону України  «Про альтернативну (невійськову) службу» для вирішення питань проходження громадянами України  альтернативної  (невійськової служби).

 

2. Комісія у справах альтернативної (невійськової) служби Сквирської районної державної адміністрації (далі - Комісія) у своїй діяльності керується Конституцією України, законами України «Про місцеві державні адміністрації», «Про альтернативну (невійськову) службу», постановою Кабінету Міністрів України від 10 листопада 1999 року № 2066 «Про затвердження нормативно-правових актів щодо застосування Закону України  «Про альтернативну (невійськову) службу», розпорядженнями голови райдержадміністрації та цим Положенням.

 

3. Районна комісія у справах альтернативної (невійськової) служби:

3.1. розглядає заяви громадян про направлення на альтернативну службу або про звільнення від призову на військові збори, про зміну місця проходження служби, дострокове звільнення з неї та приймає відповідні рішення, що містять рекомендаційний характер;

3.2. розглядає питання про ухилення громадянина від проходження альтернативної служби або вчинення інших дій, на які він згідно із законодавством не має права, та надає голові райдержадміністрації відповідні рекомендації з їх усунення;

3.3. проводить роз'яснювальну роботу щодо проходження альтернативної служби;

3.4. здійснює інші повноваження відповідно до Закону України «Про альтернативну (невійськову) службу», постанови Кабінету Міністрів України від 10 листопада 1999 року № 2066 «Про затвердження нормативно-правових актів щодо застосування Закону України  «Про альтернативну (невійськову) службу», інших актів законодавства.

 

4. Комісія для виконання поставлених перед нею завдань має право:

4.1. залучати в установленому порядку працівників органів виконавчої влади та релігійних організацій до розгляду питань, що стосуються проходження громадянами України  альтернативної  (невійськової служби);

4.2. вносити пропозиції та рекомендації голові облдержадміністрації щодо покращення роботи Комісії.

 

5. Комісія утворюється у складі голови Комісії, заступника голови, відповідального секретаря та інших членів Комісії, які здійснюють свою діяльність на громадських засадах.

Голова Комісії підзвітний голові Сквирської районної державної адміністрації.

 

6. Персональний склад Комісії затверджується розпорядженням голови Сквирської районної державної адміністрації за поданням управління  соціального захисту населення райдержадміністрації.

До складу Комісії включаються працівники органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування, а також працівники військових комісаріатів, представники громадських та релігійних організацій, представники центрів зайнятості, роботодавців та профспілок.

 

7. Комісія здійснює свою роботу у формі засідань, які є правомочними, якщо у них беруть участь не менше двох третин її членів.

У засіданнях комісії також мають брати участь особи, щодо яких вирішується питання про проходження альтернативної служби.

 

8. Голова Комісії скликає засідання Комісії та організовує його ведення, несе відповідальність за виконання покладених на Комісію завдань. У випадку відсутності голови Комісії, його обов'язки виконує заступник голови Комісії.

Відповідальний секретар Комісії забезпечує ведення діловодства Комісії, підготовку аналітичних, статистичних та інформаційних матеріалів,  необхідних для вирішення питань,  що належать до компетенції Комісії, їх зберігання, а також облік документації Комісії.

 

9. Рішення Комісії ухвалюється шляхом відкритого голосування більшістю голосів від кількості членів, які присутні на засіданні.

Кожен член Комісії має один голос та голосує особисто. Передача права голосу іншому члену Комісії не дозволяється.

У випадку, коли при вирішенні питання голоси членів Комісії розділилися порівну, голос голови Комісії є вирішальним.

 

10. Рішення Комісії оформлюється протоколом, який підписують голова Комісії та відповідальний секретар Комісії. Рішення Комісії мають рекомендаційний характер та можуть бути враховані при прийнятті рішення про направлення або про відмову в направленні на альтернативну (невійськову) службу.

 

11. Підготовку засідань, організаційне і технічне забезпечення роботи Комісії здійснює управління соціального захисту населення Сквирської райдержадміністрації.

 

Начальник управління

соціального захисту населення

райдержадміністрації                                                                   Н.А. Рогоза

Переглядів: 175
 



Друк

Про внесення змін до наказу

керівника апарату райдержадміністрації

від 21.03.2018 № 4

Відповідно до ст. 27 Закону України “Про державну службу”, Порядку проведення конкурсу на зайняття посад державної служби, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 25 березня 2016 року № 246, з метою організації та проведення конкурсів на зайняття вакантних посад державної служби категорії “Б”, “В” у апараті районної державної адміністрації, структурних підрозділах, які не є юридичними особами публічного права

 

НАКАЗУЮ:

 

Внести зміни до наказу керівника апарату Сквирської райдержадміністрації від 21.03.2018 № 4 «Про затвердження складу комісії з питань проведення конкурсу на заміщення вакантних посад державної служби категорій “Б”, “В” у апараті Сквирської районної державної адміністрації, структурних підрозділах, які не є юридичними особами публічного права», виклавши п.3 наказу у такій редакції:

«3. Визначити адміністратором під час проведення конкурсного відбору на посади державної служби Рибака Сергія Васильовича, начальника відділу адміністративних послуг Сквирської райдержадміністрації".

 

 

Керівник апарату адміністрації В.Л. Салтанюк

 

Переглядів: 105
 



Друк

Про скасування окремих пунктів

деяких розпоряджень голови

райдержадміністрації та абзацу 2 наказу

керівника апарату райдержадміністрації

від 05.06.2018 № 24-в

Відповідно до законів України «Про місцеві державні адміністрації», "Про державну службу":

 

Скасувати пункт 2 розпорядження голови Сквирської районної державної адміністрації від 29 травня 2018 року № 22-в «Про відпустку Кравчук В.О.», пункт 2 розпорядження голови Сквирської районної державної адміністрації від 08 червня 2018 року № 15-к «Про оплату коштів Булановій С.О.», абзац 2 наказу керівника апарату Сквирської районної державної адміністрації Салтанюка В.Л. від 05.06.2018 № 24-в «Про відпустку Буланової С.О.».

 

 

Голова адміністрації В.В.Галюк

 

Переглядів: 217
 



Друк

Про виділення коштів на придбання вінка

Відповідно до Закону України „Про місцеві державні адміністрації”, на виконання рішень Сквирської районної ради від 03.03.2016 №08-06-07 „Про програму відзначення державних та професійних свят, ювілейних дат, здійснення представницьких та інших заходів на 2016-2020 роки”, від 22.12.2017 №02-21-07 ”Про районний бюджет Сквирського району на 2018 рік” в зв’язку зі смертю учасника АТО, учасника бойових дій Шлапацького Миколи Миколайовича, та з метою вшанування його пам’яті:

 

1. Виділити кошти на придбання ритуального вінка, квітів.

 

2. Управлінню фінансів райдержадміністрації профінансувати райдержадміністрацію в сумі 563 грн. 43 коп. (п»ятсот шістдесят три гривні сорок три копійки) за рахунок загальних асигнувань, передбачених у районному бюджеті на 2018 рік на виконання Програми відзначення державних та професійних свят, ювілейних дат, здійснення представницьких та інших заходів на 2016-2020 роки, згідно з кошторисом витрат, що додається.

 

3. Відділу фінансово-господарського забезпечення апарату райдержадміністрації провести оплату відповідно до кошторису витрат.

 

Голова адміністрації В.В.Галюк

 

 

 

 

Додаток

до розпорядження голови

адміністрації

 

25.06.2018 № 279

 

 

 

Кошторис витрат

 

Перелік витрат Кількість, шт Ціна, грн

Сума витрат,

грн

Придбання ритуального вінка 1 389,83 389,83

Придбання ритуальних хусток 10 17,36 173,60

Всього 563,43

 

 

 

Керівник апарату

райдержадміністрації В.Л.Салтанюк

 

Переглядів: 78
 



Друк

Про  Порядок здійснення преміювання,

встановлення  надбавок та виплати

матеріальної  допомоги для вирішення

соціально-побутових питань

державним службовцям апарату

Сквирської районної державної адміністрації

та її структурних підрозділів без статусу

юридичної особи публічного права

Керуючись Законами України «Про місцеві державні адміністрації», «Про оплату праці», «Про державну службу», «Про внесення змін до деяких законів України щодо окремих питань проходження державної служби», постановою Кабінету Міністрів України від 18.01.2017 №15 «Питання оплати праці працівників державних органів», Типовим положенням про преміювання державних службовців органів державної влади, інших державних органів, їхніх апаратів (секретаріатів), затвердженим наказом Міністерства соціальної політики України від 13.06.2016 № 646, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 30 червня 2016 року за № 903/29033, від 23.05.2018 № 434 «Про внесення змін до деяких постанов Кабінету Міністрів», листом Національного агентства України з питань державної служби від 14.06.2018 № 4464/13-18

НАКАЗУЮ:

Затвердити Порядок здійснення преміювання, встановлення надбавок та виплати матеріальної допомоги для вирішення соціально-побутових питань державним службовцям апарату Сквирської районної державної адміністрації та її структурних підрозділів без статусу юридичної особи публічного права.

 

Керівник апарату адміністрації В.Л.Салтанюк

 

 

ПОГОДЖЕНО

Голова первинної

профспілкової організації

районної державної адміністрації

 

____________________О.А. Юрчук ЗАТВЕРДЖЕНО

Наказ керівника апарату Сквирської районної державної адміністрації

 

________ червня 2018 року №_____

 

ПОРЯДОК

 

здійснення преміювання, встановлення надбавок та виплати матеріальної допомоги для вирішення соціально-побутових питань державним службовцям апарату Сквирської районної державної адміністрації та її структурних підрозділів без статусу юридичної особи публічного права

 

І. Загальні положення

 

1.1 Порядок здійснення преміювання, встановлення надбавок та виплати матеріальної допомоги для вирішення соціально-побутових питань державним службовцям апарату Сквирської районної державної адміністрації та її структурних підрозділів без статусу юридичної особи публічного права (далі – Порядок) розроблений відповідно до законів України «Про місцеві державні адміністрації», «Про оплату праці», «Про державну службу», «Про внесення змін до деяких законів України щодо окремих питань проходження державної служби», постанови Кабінету Міністрів України

від 18.01.2017 №15 «Питання оплати праці працівників державних органів»,

Типового положення про преміювання державних службовців органів державної влади, інших державних органів, їхніх апаратів (секретаріатів), затвердженого наказом Міністерства соціальної політики України від 13.06.2016 № 646, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 30 червня 2016 року за № 903/29033, постанови Кабінету Міністрів України від 08.08.2016 №500 «Про затвердження Порядку надання державним службовцям матеріальної допомоги для вирішення соціально-побутових питань».

 

1.2. Преміювання державних службовців апарату Сквирської районної державної адміністрації та її структурних підрозділів без статусу юридичної особи публічного права (далі – державних службовців) за цим Порядком здійснюється з метою матеріального стимулювання високопродуктивної та

ініціативної праці, підвищення її ефективності, якості, зацікавленості в досягненні її кінцевого результату та посиленням персональної відповідальності державних службовців за доручену роботу або поставлені завдання.

2

1.3. Державним службовцям можуть встановлюватись такі види премій:

1) премія за результатами щорічного оцінювання службової діяльності;

2) місячна або квартальна премія відповідно до особистого внеску в загальний результат роботи.

 

1.4. Загальний розмір премій, передбачених пунктом 1.3 цього розділу, які може отримати працівник за рік, не може перевищувати 30 відсотків фонду його посадового окладу за рік.

 

1.5. Фонд преміювання встановлюється в розмірі 20 відсотків загального фонду посадових окладів за рік та економії фонду оплати праці.

 

1.6. До набрання чинності пунктами 1.4 та 1.5 цього розділу, преміювання проводиться в межах наявних коштів на оплату праці, передбачених у кошторисі відповідно до вимог чинного законодавства України.

 

1.7. Державним службовцям може встановлюватись надбавка за інтенсивність праці та надаватись матеріальна допомога на вирішення соціально-побутових питань.

 

1.8. Вид преміювання, передбаченого підпунктом 1.3 цього розділу, визначає керівник апарату райдержадміністрації залежно від особливостей виконання функцій і завдань райдержадміністрації.

 

ІІ. Загальний порядок нарахування державним службовцям премії, встановлення надбавок та виплати матеріальної допомоги для вирішення соціально-побутових питань

 

2.1. Преміювання державних службовців здійснюється за умов дотримання ними чинного законодавства, трудової дисципліни, правил внутрішнього службового розпорядку Сквирської районної державної адміністрації.

 

2.2. Розмір місячної або квартальної премії державних службовців залежить від їх особистого внеску в загальний результат роботи апарату, структурного підрозділу райдержадміністрації з урахуванням таких критеріїв:

1) складність та обсяг виконуваної роботи;

2) ініціативність у роботі;

3) якість виконання завдань, визначених положеннями про апарат,

структурний підрозділ, у якому працюють державні службовці, їх посадовою інструкцією, а також доручень керівництва райдержадміністрації та їх безпосередніх керівників;

4) терміновість виконання завдань;

5) виконання додаткового обсягу завдань (участь у роботі комісій,

 

3

робочих груп, тощо).

 

2.3. Преміювання державних службовців за результатами щорічного оцінювання службової діяльності проводиться у разі отримання ними відмінної оцінки за результатами щорічного оцінювання у поточному році.

 

2.4 Розмір премії за результатами щорічного оцінювання службової діяльності встановлюється в однакових відсотках до посадового окладу для державних службовців, які отримали відмінну оцінку за результатами щорічного оцінювання у поточному році.

 

2.5. Надбавка за інтенсивність праці встановлюється державним службовцям з урахуванням таких критеріїв:

1) якість та складність підготовлених документів;

2) терміновість виконання завдань, опрацювання та підготовки документів;

3) ініціативність у роботі.

 

2.6. Надбавка до посадового окладу за ранг державного службовця виплачується державним службовцям у розмірі, визначеному відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 18 січня 2017 року № 15 „Питання оплати праці працівників державних органів”.

 

2.7. Матеріальна допомога для вирішення соціально-побутових питань надається один раз на рік в розмірі, що не перевищує середньомісячну заробітну плату.

 

2.8. Нарахування державним службовцям премії, надбавок, здійснюється щомісяця або щокварталу не пізніше останнього дня місяця або кварталу, за який здійснюється преміювання.

 

ІІІ. Загальні умови преміювання, встановлення надбавок та виплати матеріальної допомоги для вирішення

соціально-побутових питань державним службовцям

 

3.1. Премія, надбавка за інтенсивність праці державним службовцям нараховуються за фактично відпрацьований робочий час, за винятками, встановленими цим Порядком.

 

3.2. Державним службовцям, щойно прийнятим на роботу, які пропрацювали перший повний місяць, премії не нараховуються і не виплачуються.

 

3.3. Протягом строку випробування при прийнятті на роботу державним службовцям премія та надбавка не встановлюється.

 

4

3.4. Державним службовцям, які звільнені з роботи в місяці, за який проводиться преміювання, премії не нараховуються і не виплачуються.

 

3.5. Премії не нараховуються за період знаходження державних службовців у відпустках усіх видів, передбачених чинним законодавством, тимчасової непрацездатності, підтвердженої лікарняним листком, стажування в інших установах, прогулу, при винесенні державним службовцям дисциплінарних стягнень.

 

3.6. У разі несвоєчасного виконання завдань, погіршення якості роботи надбавка за інтенсивність праці державним службовцям скасовується або її розмір зменшується.

 

3.7. Матеріальна допомога для вирішення соціально-побутових питань державним службовцям надається на підставі їхніх заяв на ім’я керівника апарату райдержадміністрації.

 

ІV. Порядок нарахування та встановлення премії

державним службовцям

 

4.1. Нарахування та визначення конкретного розміру премії державним службовцям здійснюється відповідно до цього Порядку.

 

4.2. Відділ фінансово-господарського забезпечення апарату райдержадміністрації щомісяця (щокварталу) розраховує фонд преміювання і доводить зазначену інформацію до відома голови, керівника апарату райдержадміністрації у формі розрахунку згідно з додатком, що додається.

 

4.3. Рішення про нарахування премії державним службовцям, діяльність яких координує і контролює голова адміністрації згідно з розподілом обов’язків між головою, першим заступником та заступниками голови адміністрації, приймається ним особисто, або особою, що виконує його обов’язки, на підставі інформації про виконану роботу та погоджується ним шляхом візування з визначенням конкретного розміру премії. Відповідно до погодження голови адміністрації видається наказ керівника апарату райдержадміністрації.

 

4.4. Рішення про нарахування та визначення конкретного розміру премії державним службовцям апарату приймається керівником апарату райдержадміністрації на підставі інформації про виконану роботу, яку готують керівники структурних підрозділів апарату на його ім’я.

 

4.5. Рішення про нарахування та визначення конкретного розміру премії структурним підрозділам адміністрації без статусу юридичної особи публічного права приймається керівником апарату райдержадміністрації на підставі

 

5

подання першого заступника, заступника голови райдержадміністрації, які координують і контролюють їх діяльність згідно з розподілом обов’язків.

 

4.6. Встановлення премії державним службовцям здійснюється відповідно до наказу керівника апарату райдержадміністрації, що розробляє за його дорученням відділ управління персоналом та організаційної роботи апарату районної державної адміністрації, до якого додається розрахунок економії фонду заробітної плати (додаток ).

 

4.7. Підставою нарахування премії державним службовцям, зазначеним в пунктах 4.3, 4.4, 4.5 цього розділу, для відділу фінансово-господарського забезпечення апарату райдержадміністрації є розпорядження голови райдержадміністрації про виплату коштів на преміювання державних службовців, яке видається відповідно до наказу керівника апарату райдержадміністрації.

 

V. Порядок нарахування та визначення державним службовцям надбавки за інтенсивність праці

 

5.1. Нарахування та визначення конкретного розміру надбавки за інтенсивність праці державним службовцям здійснюється відповідно до цього Порядку.

 

5.2. Рішення про нарахування надбавки за інтенсивність праці державним службовцям, діяльність яких координує і контролює голова адміністрації згідно з розподілом обов’язків між головою, першим заступником та заступниками голови адміністрації, приймається ним особисто, або особою, що виконує його обов’язки, на підставі інформації про виконану роботу з урахуванням критеріїв зазначених в п. 2.5. та погоджується ним шляхом візування з визначенням конкретного розміру надбавки за інтенсивність праці. Відповідно до погодження голови райдержадміністрації видається наказ керівника апарату райдержадміністрації.

 

5.3. Рішення про нарахування та визначення конкретного розміру надбавки за інтенсивність праці державним службовцям апарату приймається керівником апарату райдержадміністрації на підставі інформації з урахуванням критеріїв, зазначених в п. 2.5., яку на його ім’я готують керівники структурних підрозділів апарату.

 

5.4. Рішення про нарахування та визначення конкретного розміру надбавки за інтенсивність праці державним службовцям структурних підрозділів адміністрації без статусу юридичної особи публічного права ухвалюється керівником апарату райдержадміністрації на підставі подання першого заступника, заступника голови райдержадміністрації, які координують

 

 

6

 

і контролюють їх діяльність згідно з розподілом обов’язків з урахуванням критеріїв, зазначених в п. 2.5 цього Порядку.

 

5.5. Встановлення надбавки за інтенсивність праці державним службовцям здійснюється відповідно до наказу керівника апарату райдержадміністрації, що розробляє за його дорученням відділ управління персоналом та організаційної роботи апарату районної державної адміністрації.

 

5.6. Підставою для нарахування надбавки за інтенсивність праці державним службовцям, зазначеним в пунктах 5.2, 5.3, 5.4 цього Порядку, для відділу фінансово-господарського забезпечення апарату райдержадміністрації є розпорядження голови райдержадміністрації про виплату коштів на встановлення надбавки за інтенсивність праці державних службовців, що видається відповідно до наказу керівника апарату райдержадміністрації.

 

VІ. Порядок нарахування та виплати державним службовцям матеріальної допомоги для вирішення соціально-побутових питань.

 

6.1. Матеріальна допомога на вирішення соціально-побутових питань державним службовцям надається на підставі їхніх заяв на ім’я керівника апарату райдержадміністрації.

 

6.1. Надання матеріальної допомоги на вирішення-соціально побутових питань державним службовцям здійснюється відповідно до наказу керівника апарату.

 

6.2. Державним службовцям, переведеним з одного державного органу в інший, матеріальна допомога на вирішення соціально-побутових питань надається за умови, що вони не отримували її за попереднім місцем роботи у році, в якому були переведені.

 

6.3. Підставою для нарахування матеріальної допомоги на вирішення соціально-побутових питань для відділу фінансово-господарського забезпечення апарату райдержадміністрації є розпорядження голови райдержадміністрації про виплату коштів на матеріальну допомогу для вирішення соціально-побутових питань державним службовцям, яке видається відповідно до наказу керівника апарату райдержадміністрації.

 

 

Начальник відділу-головний

бухгалтер відділу фінансово -

господарського забезпечення

апарату райдержадміністрації А.О. Літвінко

 

 

 

Додаток

до Порядку

 

Форма

 

Розрахунок економії фонду заробітної плати _______________

райдержадміністрації за __________ 201__ року

 

П.І.Б. Посада Нарахована заробітна плата (без лікарняних та премій), грн. Розмір премії (пропозиція)

відсоток до встанов-леного окладу Сума, грн.

 

 

 

 

Плановий місячний фонд заробітної плати тис.грн.

Фактично нарахована заробітна плата 0,0 тис.грн.

у т.ч.:

- за посадовими окладами тис.грн.

- надбавка за ранг державних службовців тис.грн.

- надбавка за вислугу років тис.грн.

- надбавка за роботу з таємними документами тис.грн.

- надбавка за інтенсивність праці згідно з постановою КМУ від 18.01.2017 № 15 (державних службовців) тис.грн.

- надбавка за виконання особливо важливої роботи згідно з постановою КМУ від 18.01.2017 № 15 (державних службовців) тис.грн.

- надбавка за складність і напруженість в роботі згідно з наказом Мінпраці України від 02.10.1996 № 77 (робітникам) тис.грн.

- надбавки та доплати водіям згідно з наказом Мінпраці України від 02.10.1996 № 77 тис.грн.

- відпускні тис.грн.

- оплата перших 5-ти днів тимчасової непрацездатності тис.грн.

- грошова допомога державним службовцям тис.грн.

- матеріальна допомога для оздоровлення працівників, які виконують функції з обслуговування тис.грн.

 

 

 

 

 

 

 

 

Продовження додатка

 

 

- матеріальна допомога робітникам, водіям тис.грн.

- матеріальна допомога для вирішення соціально-побутових питань державним службовцям тис.грн.

- матеріальна допомога для вирішення соціально-побутових питань працівникам, які виконують функції з обслуговування тис.грн.

- інші виплати тис.грн.

Економія фонду заробітної плати за ________ місяць 201__ року (місяць, за який буде виплачена премія) тис.грн.

Економія фонду заробітної плати за попередній період тис.грн.

Економія фонду заробітної плати, всього тис.грн.

Планується виділити на преміювання, всього тис.грн.

з них на преміювання керівників тис.грн.

Загальна чисельність працівників, яким планується виплата премії осіб

у т.ч. керівний склад осіб

 

 

 

Керівник (підпис) (П.І.Б.)

 

Головний бухгалтер (підпис) (П.І.Б.)

 

 

 

 

Начальник відділу-головний

бухгалтер відділу фінансово -

господарського забезпечення

апарату райдержадміністрації А.О. Літвінко

 

Переглядів: 154
 



Друк

Про Порядок здійснення преміювання

працівників апарату, зайнятих обслуговуванням

Сквирської районної державної адміністрації

Керуючись законами України «Про місцеві державні адміністрації», «Про оплату праці», наказом Міністерства праці України від 02.10.1996 року №77 «Про умови оплати праці робітників, зайнятих обслуговуванням органів виконавчої влади, місцевого самоврядування та їх виконавчих органів, органів прокуратури, судів та інших органів, листом Національного агентства України з питань державної служби від 14.06.2018 № 4464/13-18

 

НАКАЗУЮ:

 

Затвердити Порядок здійснення преміювання працівників апарату, зайнятих обслуговуванням Сквирської районної державної адміністрації.

 

Керівник апарату адміністрації В.Л.Салтанюк

 

 

 

ПОГОДЖЕНО

Голова первинної

профспілкової організації

районної державної адміністрації

 

____________________О.А. Юрчук ЗАТВЕРДЖЕНО

Наказ керівника апарату Сквирської районної державної адміністрації

 

________ червня 2018 року №_____

 

 

 

Порядок

здійснення преміювання працівників апарату, зайнятих обслуговуванням

Сквирської районної державної адміністрації

 

І. Загальні положення

 

1.1 Порядок здійснення преміювання працівників апарату, зайнятих обслуговуванням Сквирської районної державної адміністрації (далі – Порядок), розроблений відповідно до законів України «Про місцеві державні адміністрації», «Про оплату праці», наказу Міністерства праці України від 02.10.1996 року №77 «Про умови оплати праці робітників, зайнятих обслуговуванням органів виконавчої влади, місцевого самоврядування та їх виконавчих органів, органів прокуратури, судів та інших органів».

 

1.2. Преміювання працівників апарату, зайнятих обслуговуванням (далі – робітники) Сквирської районної державної адміністрації, за цим Порядком здійснюється з метою матеріального стимулювання високопродуктивної та ініціативної праці, підвищення її ефективності, якості, зацікавленості в досягненні її кінцевого результату та посиленням персональної відповідальності за доручену роботу або поставлені завдання.

 

1.3. Робітникам можуть встановлюватись місячна або квартальна премія відповідно до особистого внеску в кінцевий результат роботи.

 

1.4. Розмір премії робітників граничними розмірами не обмежуються.

 

2

 

ІІ. Загальний порядок нарахування робітникам премії

 

2.1 Преміювання робітників здійснюється за умов дотримання ними трудової дисципліни, правил внутрішнього службового розпорядку Сквирської районної державної адміністрації.

 

2.2. Розмір місячної або квартальної премії робітників залежить від їхнього вкладу в кінцевий результат роботи райдержадміністрації з урахуванням таких критеріїв:

1) складність та обсяг виконуваної роботи;

2) ініціативність у роботі;

3) якість виконання завдань, визначених їх посадовою інструкцією, а також доручень керівництва райдержадміністрації;

4) терміновість виконання завдань;

5) виконання додаткового обсягу завдань.

 

2.3. Премії виплачуються одночасно з виплатою заробітної плати за місяць, за який була нарахована премія.

 

2.4. Робітникам премії встановлюється щомісяця або щокварталу не пізніше останнього дня місяця або кварталу, за який здійснюється преміювання, наказом керівника апарату Сквирської районної державної адміністрації.

 

2.5. Підставою нарахування робітникам премії для відділу фінансово-господарського забезпечення апарату райдержадміністрації є розпорядження голови райдержадміністрації, видане відповідно до наказу керівника апарату Сквирської районної державної адміністрації.

 

ІІІ. Загальні умови преміювання

 

3.1. Премії робітникам нараховуються за фактично відпрацьований робочий час, за винятками, встановленими цим Порядком.

 

3.2 Робітникам, щойно прийнятим на роботу, які пропрацювали перший повний місяць, премії не нараховуються і не виплачуються.

 

3.3. Робітникам, які звільнені з роботи в місяці, за який проводиться преміювання, премії не нараховуються і не виплачуються.

 

3.4. Премії не нараховуються за період знаходження робітників у відпустках усіх видів, передбачених чинним законодавством, тимчасової непрацездатності, підтвердженої лікарняним листком, прогулу тощо.

 

3

 

ІV. Порядок нарахування та встановлення премії

 

4.1. Нарахування та визначення конкретного розміру премії робітникам здійснюється відповідно до цього Порядку.

 

4.2. Відділ фінансово-господарського забезпечення апарату райдержадміністрації щомісяця (щокварталу) розраховує фонд преміювання і доводить зазначену інформацію до відома голови, керівника апарату Сквирської районної державної адміністрації у формі розрахунку згідно додатком, що додається.

 

4.3. Рішення про встановлення та визначення конкретного розміру премії робітникам приймається керівником апарату Сквирської районної державної адміністрації на підставі подання, яке готується їх безпосереднім керівником.

 

4.4. Встановлення премії робітникам здійснюється відповідно до наказу керівника апарату, що розробляє за його дорученням відділ управління персоналом та організаційної роботи апарату районної державної адміністрації, до якого додається розрахунок економії фонду заробітної плати.

 

Начальник відділу-головний

бухгалтер відділу фінансово -

господарського забезпечення

апарату райдержадміністрації А.О. Літвінко

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Додаток

до Порядку

 

Форма

 

Розрахунок економії фонду заробітної плати _______________

райдержадміністрації за __________ 201__ року

 

П.І.Б. Посада Нарахована заробітна плата (без лікарняних та премій), грн. Розмір премії (пропозиція)

відсоток до встанов-леного окладу Сума, грн.

 

 

 

 

Плановий місячний фонд заробітної плати тис.грн.

Фактично нарахована заробітна плата 0,0 тис.грн.

у т.ч.:

- за посадовими окладами тис.грн.

- надбавка за ранг державних службовців тис.грн.

- надбавка за вислугу років тис.грн.

- надбавка за роботу з таємними документами тис.грн.

- надбавка за інтенсивність праці згідно з постановою КМУ від 18.01.2017 № 15 (державних службовців) тис.грн.

- надбавка за виконання особливо важливої роботи згідно з постановою КМУ від 18.01.2017 № 15 (державних службовців) тис.грн.

- надбавка за складність і напруженість в роботі згідно з наказом Мінпраці України від 02.10.1996 № 77 (робітникам) тис.грн.

- надбавки та доплати водіям згідно з наказом Мінпраці України від 02.10.1996 № 77 тис.грн.

- відпускні тис.грн.

- оплата перших 5-ти днів тимчасової непрацездатності тис.грн.

- грошова допомога державним службовцям тис.грн.

- матеріальна допомога для оздоровлення працівників, які виконують функції з обслуговування тис.грн.

 

 

 

 

Продовження додатка

 

 

 

- матеріальна допомога робітникам, водіям тис.грн.

- матеріальна допомога для вирішення соціально-побутових питань державним службовцям тис.грн.

- матеріальна допомога для вирішення соціально-побутових питань працівникам, які виконують функції з обслуговування тис.грн.

- інші виплати тис.грн.

Економія фонду заробітної плати за ________ місяць 201__ року (місяць, за який буде виплачена премія) тис.грн.

Економія фонду заробітної плати за попередній період тис.грн.

Економія фонду заробітної плати, всього тис.грн.

Планується виділити на преміювання, всього тис.грн.

з них на преміювання керівників тис.грн.

Загальна чисельність працівників, яким планується виплата премії осіб

у т.ч. керівний склад осіб

 

 

 

Керівник (підпис) (П.І.Б.)

 

Головний бухгалтер (підпис) (П.І.Б.)

 

 

 

 

Начальник відділу-головний

бухгалтер відділу фінансово -

господарського забезпечення

апарату райдержадміністрації А.О. Літвінко

 

Переглядів: 85
 



Друк

Співробітниками ГУ ДФС у Київській області спільно із працівниками Нацполіції Київської області під процесуальним керівництвом Білоцерківської місцевої прокуратури ліквідовано конвертаційний центр з обігом понад 150 млн. грн.

В рамках розслідування кримінального провадження за ч. 2 ст. 28, ч.5 ст.191 КК України було встановлено групу осіб, які надавали послуги з формування незаконного податкового кредиту та незаконного переведення безготівкових коштів у готівку підприємствам реального сектору економіки м. Києва, Київської та інших областей України.

Для прикриття своєї незаконної діяльності фігуранти створили, зареєстрували та придбали корпоративні права низки транзитно – конвертаційних підприємств.

Безготівкові грошові кошти СГД реального сектору економіки надходили на рахунки транзитно – конвертаційних компаній у вигляді оплати за товари, після чого конвертувались у готівку за винагороду у розмірі 10-12%.

Таким чином з 2017 року по теперішній час було проконвертовано понад 150 млн. грн.

За результатами 7 обшуків, проведених в офісному приміщенні, за місцями проживання фігурантів та в їх автомобілях вилучено та передано на відповідальне зберігання 5450 Євро та 5650 доларів США (в еквіваленті 310 тис. грн.) готівкою, 21 печатку підконтрольних СГД, чорнові записи та реєстраційні документи, що підтверджують злочинну діяльність, комп’ютерну техніку, мобільні телефони та електронні носії інформації, тощо.

Слідство триває.

ГУ ДФС у Київській області

 

Переглядів: 43
 



Друк

Співробітниками оперативного та слідчого управління фінансових розслідувань ГУ ДФС у Київській області під процесуальним керівництвом прокуратури Київської області проведено обшук, в рамках досудового розслідування кримінального провадження розпочатого за ч. 3, ч. 1 ст. 204 КК України, в Андрушівському районі, Житомирської області.

За результатами обшуку виявлено та вилучено підакцизних товарів (спирт) у кількості 2 тис. 200 літрів орієнтовною вартістю 550 тис. гривень.

Вилучені товарно-матеріальні цінності передані на відповідальне зберігання.

Слідство триває.

ГУ ДФС у Київській області

 

Переглядів: 36
 



Друк

У звязку з великою кількістю загиблих та травмованих в наслідок легковажного ставлення до правил поведінки на воді 11.07.2018 року рятувальники Сквирського РС ГУ ДСНС у Київській області провели додаткові рейди по водним обєктам Сквирщини та наголосили на обов’язковому дотриманню правил поведінки на воді.

Переглядів: 50
 



Друк

Першою умовою безпечного відпочинку на воді є вміння плавати. Навчитись плавати потрібно кожному. Людина, яка добре плаває, почуває себе на воді спокійно, упевнено, у випадку необхідності може надати допомогу товаришу, який потрапив у біду.

Навіть той, хто добре плаває, повинен постійно бути обережним, дисциплінованим і суворо дотримуватись правил поведінки на воді. Знання та виконання правил поведінки на воді є запорукою безпеки життя, а також отримання задоволення від відпочинку. Необхідно звернути особливу увагу на пояснення юнацтву правил поведінки на воді дітям. Переглядів: 102

  Read More...


Сторінка 2 з 2
<< Початок < Попередня 1 2 Наступна > Кінець >>

Українські новини

Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання

Joomla Templates by Joomlashack