Головна
 

Посилання

Сайт Президента України
Верховна Рада України
Урядовий портал
Офіційний веб-сайт Нацдержслужби України
Київська обласна державна адміністрація
Укрінформ
Липень 2018
П В С Ч П С Н
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          
Вівторок, 17 липня 2018


Друк

1. Стан розвитку підприємництва

Сквирською райдержадміністрацією розроблено Програму розвитку малого та середнього підприємництва на 2017-2018 роки, яка схвалена розпорядженням голови райдержадміністрації від 23.06.2017 №381 та затверджена сесією Сквирської районної ради від 27.07.2017 № 06-16-07.

Всього станом на 01.07.2018 в районі зареєстровано 1773 суб’єктів підприємницької діяльності, з них 513 юридичних осіб та 1260 фізичних осіб - підприємців, що становить 100% до відповідного періоду 2017 року.

Загальна чисельність працюючих у сфері малого підприємництва становить понад 3,8 тис. чол. Кількість малих та середніх підприємств на 10 тис. осіб наявного населення становить 123 од.

Сума надходжень до бюджетів усіх рівнів від суб’єктів малого та середнього підприємства за І півріччя 2018 року становить 74,5 млн. грн., що складає 57,2% у загальній сумі надходжень. В тому числі сума надходжень від юридичних осіб становить 44,3 млн. грн., від фізичних осіб – підприємців – 8,4 млн. грн.

Фінансування заходів регіональної програми розвитку малого підприємства здійснюється з Фонду загальнообов’язкового державного соціального страхування на випадок безробіття. В звітному періоді було направлено та закінчено навчання за напрямком «Впровадження підприємницької діяльності» одну безробітню особу, що отримала допомогу на започаткування власної справи в сумі 26,15 тис.грн.

 

2. Впорядкування нормативного регулювання підприємницької діяльності

Протягом ІІ кварталу 2018 року Сквирською районною державною адміністрацією регуляторні акти не приймалися.

Відповідно до Закону України «Про місцеві державні адміністрації», ст.12 Закону України «Про адміністративні послуги», у зв’язку зі зміною законодавства України та з метою приведення нормативно-правових актів Сквирської районної державної адміністрації у відповідність до законодавства України було скасовано всі раніше прийняті регуляторні акти.

Структурними підрозділами Сквирської райдержадміністрації, які відповідають за здійснення державної регуляторної політики, є юридичний сектор апарату та відділ економічного розвитку райдержадміністрації. Спеціалісти неодноразово проходили підвищення кваліфікації в центрі перепідготовки та підвищення кваліфікації Київської облдержадміністрації, де висвітлювалися і питання єдиної державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності.

Суттєвим важелем впливу на розвиток регуляторних процесів є робота координаційної ради з питань розвитку підприємництва при Сквирській райдержадміністрації. На засіданнях координаційної ради та ради підприємців обговорювались питання, що стосуються створення сприятливих умов для розвитку малого та середнього бізнесу, питання державного регулювання у сфері підприємництва, стан реалізації державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності. На засідання запрошуються представники громадського об’єднання підприємців, асоціації фермерів, керівники підприємств та інші.

Прийом суб’єктів звернення у Центрі надання адміністративних послуг Сквирської районної державної адміністрації відбувається 5 днів на тиждень та 7 годин на добу без перерви на обід. У Центрі надання адміністративних послуг Сквирської районної державної адміністрації працюють 2 адміністратори, начальник відділу адміністративних послуг та 3 державних реєстратора.

Адміністратори Центру забезпечують прийом та консультування громадян, надання їм адміністративних послуг шляхом взаємодії із суб’єктами надання адміністративних послуг, державні реєстратори здійснюють опрацювання документів та прийняття рішень щодо реєстрації нерухомого майна та державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців.

 

На офіційному сайті райдержадміністрації в рубриці «Центр надання адміністративних послуг», розміщена вся необхідна інформація для суб’єктів звернення щодо організації та порядку отримання адміністративних послуг через Центр.

Протягом І півріччя 2018 року безпосередньо адміністраторами центру було розглянуто 4159 звернень та надано 4437 адміністративних послуг, для порівняння протягом І півріччя 2017 року працівниками Центру розглянуто 5267 звернень та надано 5308 адміністративних послуг громадянам та суб’єктам господарювання.

 

3. Фінансово-кредитна та інвестиційна підтримка розвитку малого підприємництва.

Фінансування заходів регіональної програми розвитку малого підприємництва здійснюється з Фонду загальнообов’язкового державного соціального страхування на випадок безробіття.

Протягом І півріччя 2018 року Сквирська райдержадміністрація продовжувала роботу щодо залучення інвестицій в економіку району та поліпшення інвестиційного клімату з метою будівництва нових підприємств, реконструкції та технічного переозброєння діючих підприємств, розвитку мережі об'єктів соціально-культурного та комунального призначення тощо.

В районі проводиться робота, спрямована на розвиток малого підприємництва в місті та сільській місцевості, на залучення суб’єктів малого бізнесу до розвитку пріоритетних видів діяльності, що дає можливість створити нові робочі місця для жителів району.

З метою формування позитивного іміджу та підвищення інвестиційної привабливості Сквирського району райдержадміністрацією сформована база вільних земельних ділянок та об’єктів незавершеного будівництва, які пропонуються інвесторам. Інформацію розміщено на офіційному веб-сайті райдержадміністрації в розділі «Економіка». В місті Сквира є 3 вільні земельні ділянки (1 поза межами населеного пункту в північні промислові зоні) та один об’єкт незавершеного будівництва, в селах району є 4 ділянки та 1 об’єкт незавершеного будівництва в с. Мовчанівка, також в селах району є 25 земельних ділянок на яких розміщено недіючі будівлі ДНЗ, шкіл, будинки культури, лазні та магазини, які не використовуються та пропонуються інвесторам в якості виробничих приміщень з незначними земельними ділянками (в основному від 0,5 до 1,0 га ).

Протягом І півріччя 2018 року продовжувалася робота над інвестиційними проектами, які знаходяться на стадії впровадження:

- Сквирська філія ТОВ “Грона” – завершується будівництво складу готової продукції ( 1-2 черга), обсяг інвестицій 35 млн. грн., освоєно понад 98,2 % створено 80 робочих місць;

- Сквирська філія ТОВ “Грона” – будівництво складу сировини з ємкостями для зберігання борошна, реалізується І черга об’єкту – будівництво млина, обсяг інвестицій 60,0 млн. грн., придбано через аукціон земельну ділянку 1,5 га в межах міста Сквири, проект перебуває в стадії проектування та погодження;

- ФОП Тертичний О.А. - будівництво торгово-розважального комплексу, обсяг інвестицій - 2,24 тис. грн., освоєно 88,9 %, буде створено 18 робочих місць;

- ПП „Зодчий” – реконструкція нежитлового приміщення під виробничу базу, обсяг інвестицій – 1,5 млн. грн., освоєно 80,0%, буде створено 5 нових робочих місць;

- ФОП Добровольський С.М. – реконструкція не житлової будівля під кафе, бар, мотель, буде створено 15 нових робочих місць, 80,0% будівельних робіт, введено в експлуатацію 1 чергу об’єкту магазин створено 3 робочих місця.

- ФОП Косінський П.П. – будівництво підприємства з оброблення природного каменя в с. Золотуха, обсяг інвестицій 1,7 млн. грн., освоєно 90,0%, введено в експлуатацію І чергу об’єкту, активно будується друга черга об’єкту. Тимчасовими робочими місцями забезпечено 5 будівельників, в результаті повної реалізації проекту буде створено 8 нових робочих місць;

- ТОВ Ольвія – будівництво двох АЗГС в межах м. Сквира, обсяг інвестицій 1 млн.грн., буде створено 10 нових робочих місць, розроблено детальний план територій;

В 2018 році розпочато впровадження наступних інвестиційних проектів:

- ФОП Кучинський І.В. – будівництво магазину непродовольчих товарів по вул. Київська 3А в м. Сквира (розроблено детальний план територій)

-ТОВ «Грона-Партнер» розроблено ДПТ земельної ділянки несільськогосподарського призначення площею 0,7248га в існуючій промзоні по вул. Залізнична, 14-Б на території Сквирської міської ради за межами міста для розміщення виробничо-складського комплексу з адміністративними будівлями та побутовими приміщеннями;

- ФГ «Ященко А.М.» розроблено ДПТ частини земельної ділянки площею 7,5189га, яка знаходиться у власності ФГ Ященко А.М.», розташованої на території Пищиківської сільської ради Сквирського району за межами населеного пункту , для вирішення в установленому порядку питання зведення до розміщених на земельній ділянці існуючих власних нежитлових будівель, в тому числі кормоцеху-телятнику, навісу із збірно-розбірних конструкцій для зберігання зерна та іншої сільськогосподарської продукції, і зведення вагової із адмінприміщеннями;

-ТОВ «СЕРВІСАГРО-КИЇВ» розроблено ДПТ земельної ділянки площею 0,50га, яка знаходиться у власності ТОВ «СЕРВІСАГРО- КИЇВ», розташованої за адресою: с. Пищики, вул. Гагаріна, буд., 1а/2 на території Пищиківської сільської ради Сквирського району за межами населеного пункту, на якій розміщена існуюча власна нежитлова будівля хімскладу, для вирішення в установленому порядку питання проведення її реконструкції під склад мінеральних добрив та засобів захисту рослин;

- КП «Сквирське комунальне господарство» розроблено ДПТ земельної ділянки площею 10,0230 га в адміністративних межах Сквирської міської ради за межами населених пунктів, для відведення її в постійне користування КП «СКГ» під розміщення існуючого полігону твердих побутових відходів та проведення його реконструкції;

- ТОВ «Агроходінг Сквира» розроблено ДПТ земельної ділянки не сільськогосподарського призначення орієнтовно площею 6,9 га в існуючій промзоні на території Сквирської міської ради за межами населеного пункту під розміщення заводу керамзитового гравію з подальшою можливістю проведення його реконструкції під переробний-комплекс харчового напрямку;

 

4. Створення нових робочих місць, ринок праці.

Одним з важливих критеріїв ефективності заходів регіональної програми підтримки підприємництва є вирішення однієї з невідкладних проблем району – підвищення рівня зайнятості населення.

Протягом І півріччя 2018 року за отриманням соціальних послуг в службу зайнятості звернулися 234 незайнятих особи (в тому числі 11 військовослужбовці, які звільнилися з зони АТО та 2 внутрішньо переміщені особи, у відповідному періоді 2017 року 17 військовослужбовців), що на 31 особу більше порівняно з відповідним періодом 2017 року. Станом на 01.07.2018 року на обліку в Сквирському РЦЗ перебувала 581 безробітна особа.

За сприяння служби зайнятості району протягом І півріччя 2018 року на вільні та новостворені робочі місця були працевлаштовані 377 безробітних осіб, в тому числі 16 військовослужбовців, які звільнилися з зони АТО, що становить 88,7% до показника Програми зайнятості на 2018 рік. Рівень працевлаштування по району становить 64,9% у відповідному періоді 2017 року 42%.

Професійне навчання протягом І півріччя 2018 року проходило 60 безробітних громадян (за І півріччя 2017 року – 32 безробітних), що становить 25,6% від загальної чисельності незайнятих. Закінчили навчання 43 безробітних особи, з яких 42 особи після навчання працевлаштовані, що становить 97,7%. У громадських та тимчасових роботах взяли участь 112 осіб з числа безробітних громадян (у І півріччі 2017 року - 49 осіб).

Протягом І півріччя 2018 року районним центром зайнятості було проведено 2 заходи «День відкритих дверей», 5 заходів «День відкритих дверей на виробництві», 1 захід - ярмарок професій, 1 захід ярмарок вакансій, міні-ярмарок вакансій – 9 заходів, 11 інформаційних семінари «Як розпочати свій бізнес?», 12 семінарів «Легальна зайнятість». У заходах брали участь офіційно зареєстровані безробітні, старшокласники міських шкіл, майбутні випускники училища та роботодавці.

Акції були спрямовані на те, щоб надати як найповнішу інформацію про вакансії вільних робочих місць на території району, а також сприяти прямому контакту тих, хто пропонує роботу, з тими, хто її шукає. Кожен з присутніх мав можливість проконсультуватись з юридичних питань, отримати відповідь від керівництва центру зайнятості.

Протягом І півріччя 2018 року в різних заходах районного центру зайнятості взяли участь 3196 безробітних громадян, в тому числі: 221 учасник АТО, 21 внутрішньо переміщена особа, 363 особи з числа зайнятого населення, 118 провідних роботодавців району та 899 учні шкіл міста та району.

 

5. Розвиток інфраструктури підтримки підприємництва

В районі триває робота по створенню нових об’єктів інфраструктури підтримки підприємництва з орієнтацією на місцеві потреби суб’єктів малого підприємництва.

Інфраструктура підтримки малого підприємництва району станом на 01.07.2018 складається з 2 громадських об’єднань (асоціація фермерів Сквирського району, спілка підприємців Сквирщини „Взаємопоміч Сквира”) та 2 небанківських кредитних установ (представництва кредитної спілки „Ощадкаса” та кредитної спілки „СуперКредит”).

Інформаційно-консультативні установи – суб’єкти господарської діяльності - приватні підприємці Мусійко Віктор Васильович, Гривачевська Лариса Миколаївна, Музика Тетяна Іванівна, Шеремет Іван Григорович, Іванчук Людмила Петрівна, Марченко Олег Анатолійович, Капітанюк Василь Петрович, Бугайов Микола Іванович, Соболь Борис Володимирович та приватні адвокати Химчук Володимир Леонідович, Шилов Віктор Анатольович, надають консультації з питань підприємництва, ведення бухгалтерського обліку, будівництва, реєстрації та узаконення нерухомості, отримання погоджувальної, дозвільної документації, свідоцтва на право власності, дозволів на початок будівництва, введення в експлуатацію будівництва та реконструкції.

Інформаційно-консультативні послуги суб’єктам підприємницької діяльності надають також адміністратори та державні реєстратори Центру надання адміністративних послуг, районний центр зайнятості.

Спеціалістами Сквирського відділення Білоцерківської ОДПІ надаються роз’яснення суб’єктам малого бізнесу з різних питань, діє центр обслуговування платників податків, в якому надаються послуги консультантом-модератором, видаються довідки та документи дозвільного характеру.

При Сквирському районному центрі зайнятості працює рада роботодавців, яка займається питаннями створення нових робочих місць, працює з суб’єктами малого бізнесу.

 

Відділ економічного розвитку райдержадміністрації

 

Переглядів: 221
 



Друк

На виконання Закону України «Про оздоровлення та відпочинок дітей», відповідно до наказів Міністерства освіти і науки України від 07 лютого 2014 року № 121 «Про забезпечення права дітей на оздоровлення та відпочинок в дитячих закладах оздоровлення та відпочинку, підпорядкованих органам управління освітою», від 03 лютого 2015 року № 89 «Про здійснення заходів щодо організації літніх мовних таборів», розпорядження Сквирської районної державної адміністрації від 14.04.2014 «Про схвалення проекту Програми оздоровлення та відпочинку дітей Сквирського району на 2014-2018 роки», рішення Сквирської районної ради Київської області від 23.02.2017 №22-13-07 «Про внесення змін та доповнень до Програми відпочинку та оздоровлення дітей Сквирського району на 2014-2018 роки», розпорядження голови Сквирської районної державної адміністрації від 27.03.2018 року №158 «Про організацію і проведення оздоровлення та відпочинку дітей Сквирського району», розпорядження голови Сквирської районної державної адміністрації від 04.04.2018 року №179 «Про утворення районного дитячого оздоровчого табору «Росич – 2018» та пришкільних таборів», наказу відділу освіти Сквирської райдержадміністрації від 25.04.2018 року №112, з метою належного проведення заходів з оздоровчої літньої кампанії у 2018 році, забезпечення додержання вимог законодавства у сфері оздоровлення та відпочинку дітей із 29.05. по 15.06.2018 року на базі загальноосвітніх навчальних закладів Сквирського району працювали 19 пришкільних таборів з денним пребуванням дітей з них 6 – у міських, 13 – у сільських школах.

У пришкільних таборах відпочинком охоплено 890 дітей.

Відпочинком у пришкільних таборах охоплені діти пільгових категорій – 739;

- діти – сироти, діти позбавлені батьківського піклування - 24 ;

- діти-інваліди - 20;

- багатодітні та малозабезпечені - 188;

- постраждалі внаслідок ЧАЕС - 89 ;

- талановиті та обдаровані 890;

- ВПО – 2;

- АТО - 60

У пришкільних таборах гарячим харчуванням були забезпечені всі учні за бюджетні кошти з розрахунку 19 грн.80 коп. (місто), 15 грн. (село). Переглядів: 148

  Read More...



Друк

Конфлікт інтересів:https://nazk.gov.ua/zakonodavstvo-1

Методичні рекомендації з питань запобігання та врегулювання конфлікту інтересів:

https://nazk.gov.ua/metodychni-rekomendaciyi

Переглядів: 138
 



Друк

ЗАТВЕРДЖЕНО

 

Розпорядження голови Київської

обласної державної адміністрації

 

04.07.2018 № 380

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

АНТИКОРУПЦІЙНА ПРОГРАМА

КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ

НА 2018 РІК

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

м. Київ

2018

2

 

І. ВИЗНАЧЕННЯ ЗАСАД ЗАГАЛЬНОЇ ВІДОМЧОЇ

ПОЛІТИКИ ЩОДО ЗАПОБІГАННЯ ТА ПРОТИДІЇ КОРУПЦІЇ

У ВІДПОВІДНІЙ СФЕРІ, ЗАХОДИ З ЇХ РЕАЛІЗАЦІЇ, А ТАКОЖ

З ВИКОНАННЯ АНТИКОРУПЦІЙНОЇ СТРАТЕГІЇ

ТА ДЕРЖАВНОЇ АНТИКОРУПЦІЙНОЇ ПРОГРАМИ

 

Антикорупційну програму Київської обласної державної адміністрації на 2018 рік (далі - Програма) розроблено відповідно до вимог статті 19 Закону України „Про запобігання корупції”.

Утворення нових антикорупційних інституцій зумовило докорінні зміни національної системи запобігання та протидії корупції, що у свою чергу, вимагає врахування цих обставин в організації діяльності органів виконавчої влади, створення нових відомчих ефективних механізмів зниження рівня корупції, забезпечення умов для доброчесної поведінки осіб, уповноважених на виконання функцій держави.

Програма базується на Конституції України, Законах України „Про запобігання корупції”, „Про місцеві державні адміністрації”, Конвенції ООН проти корупції, ратифікованій Законом України від 18 жовтня 2006 року

№ 251-V, Цивільній конвенції Ради Європи про боротьбу з корупцією, ратифікованій Законом України від 16.03.2005 № 2476-IV, Методичних рекомендаціях щодо підготовки антикорупційних програм органів влади, затверджених рішенням Національного агентства з питань запобігання корупції від 19.01.2017 № 31.

Київська обласна державна адміністрація (далі – адміністрація) є місцевим органом виконавчої влади і входить до системи органів виконавчої влади.

Адміністрація в межах своїх повноважень здійснює виконавчу владу на території Київської області та забезпечує: виконання Конституції України, законів України, актів Президента України, Кабінету Міністрів України, інших органів виконавчої влади вищого рівня; законність і правопорядок, додержання прав і свобод громадян, виконання державних і регіональних програм соціально-економічного та культурного розвитку, програм охорони довкілля; підготовку та виконання відповідних бюджетів, звітів про виконання відповідних бюджетів та програм, взаємодію з органами місцевого самоврядування, реалізацію інших наданих державою, а також делегованих відповідними радами повноважень.

Засади загальної відомчої політики щодо запобігання та протидії корупції у сфері діяльності адміністрації ґрунтуються на:

необхідності виявлення основних причин допущення порушень і неефективного управління державними ресурсами;

впливу цих причин на результати діяльності державних органів та органів місцевого самоврядування;

ознак неефективних управлінських рішень з подальшим здійсненням оцінки корупційних ризиків і причинно-наслідкових зв’язків, котрі можуть свідчити про наявність корупційної складової, що сприяла допущенню виявлених порушень;

типів порушень антикорупційного законодавства і недоліків до яких ці порушення призводять.

3

 

Діяльність із запобігання та протидії корупції адміністрацією здійснюється відповідно до таких принципів:

верховенства права;

законності;

комплексного вжиття правових, соціально-економічних, інформаційних та інших заходів;

пріоритетності запобіжних заходів;

відповідальності за вчинення корупційних правопорушень;

відкритості та прозорості діяльності адміністрації;

участі громадськості у заходах щодо запобігання і протидії корупції.

Для реалізації вищезазначеного адміністрація передбачає у 2018 році створити ефективні механізми запобігання корупції та конфлікту інтересів, виявлення корупційних ризиків, що можуть виникнути в службовій діяльності посадових осіб адміністрації, та забезпечити своєчасне усунення умов та причин виникнення цих ризиків, запобігання порушенням етичних стандартів поведінки, організувати контроль за дотриманням правил щодо доброчесності, об’єктивності та неупередженості, компетентності та ефективності, належного виконання посадовими особами положень та вимог, визначених положеннями про структурні підрозділи адміністрації, посадовими інструкціями, та щодо відповідності прийнятих рішень вимогам законів та інших нормативно-правових актів.

Адміністрація на постійній основі передбачає здійснити заходи, спрямовані на запобігання і протидію корупції, відповідно до вимог чинного законодавства, а саме:

виявлення ризиків, що негативно впливають на виконання функцій і завдань адміністрації, передбачених Законом України „Про місцеві державні адміністрації” та іншими нормативно-правовими актами;

проведення серед посадових осіб адміністрації та її структурних підрозділів організаційної та роз’яснювальної роботи із запобігання, виявлення і протидії корупції;

вжиття заходів із ознайомлення працівників адміністрації та її структурних підрозділів із документами, що регламентують діяльність адміністрації та її структурних підрозділів;

вжиття заходів контролю за своєчасністю розробки та затвердження посадових інструкцій працівників адміністрації та ознайомлення їх із цими інструкціями;

забезпечення належного контролю за дотриманням бюджетної та фінансово-господарської дисципліни;

залучення незалежних експертів та представників громадськості до роботи комісії з оцінки корупційних ризиків у адміністрації та інших дорадчих органів адміністрації;

забезпечення участі громадськості у обговоренні проектів нормативно-правових актів адміністрації;

забезпечення доступу до публічної інформації та дотримання принципів прозорості та неупередженості при публічному висвітлюванні на офіційному веб-сайті адміністрації суспільно важливої інформації щодо її діяльності;

4

 

вжиття заходів щодо виявлення конфлікту інтересів та його усунення, здійснення контролю за дотриманням вимог законодавства щодо врегулювання конфлікту інтересів, а також виявлення сприятливих для вчинення корупційних правопорушень ризиків у діяльності посадових і службових осіб апарату адміністрації та її структурних підрозділів;

здійснення контролю за дотриманням антикорупційного законодавства, у тому числі шляхом опрацювання проектів нормативно-правових та організаційно-розпорядчих актів Адміністрації щодо наявності корупційних ризиків та відповідності їх діючому законодавству;

здійснення контролю за дотриманням посадовими особами Адміністрації під час виконання посадових обов’язків загальноетичних норм поведінки у стосунках з громадянами, керівниками, колегами та підлеглими;

виявлення ризиків, які негативно впливають на виконання функцій і завдань;

забезпечення доступу до публічної інформації та дотримання принципів прозорості та неупередженості при публічному висвітлюванні на офіційному веб-сайті Адміністрації суспільно важливої інформації щодо діяльності Адміністрації, в тому числі розміщення інформації у формі відкритих даних;

здійснення контролю за дотриманням антикорупційного законодавства, у тому числі шляхом опрацювання сектором з питань запобігання та виявлення корупції апарату Адміністрації проектів нормативно-правових та організаційно-розпорядчих актів Адміністрації щодо наявності корупційних ризиків та відповідності їх діючому законодавству;

проведення службових розслідувань за дорученням керівництва облдержадміністрації та вжиття заходів щодо притягнення до відповідальності осіб, винних у вчиненні корупційних або пов’язаних з корупцією правопорушень, повідомлення про такі випадки спеціально уповноважених суб’єктів у сфері протидії корупції;

забезпечення конфіденційності інформації про осіб, які добросовісно повідомляють про можливі факти корупційних або пов’язаних з корупцією правопорушень, або про факти підбурення їх до вчинення корупційних правопорушень;

інформування посадових осіб Адміністрації про випадки вчинення корупційних правопорушень в Адміністрації та її структурних підрозділах, а також на підприємствах, в установах та організаціях, що належать до сфери управління Адміністрації;

контролю своєчасного подання посадовими особами Адміністрації та її структурних підрозділів електронних декларацій осіб, уповноважених на виконання функцій держави або місцевого самоврядування.

У цілому відомча політика щодо запобігання та протидії корупції в діяльності адміністрації буде здійснюватися відповідно до напрямів реалізації та заходів Антикорупційної програми Київської обласної державної адміністрації.

 

 

5

 

ІІ. ОЦІНКА КОРУПЦІЙНИХ РИЗИКІВ

У ДІЯЛЬНОСТІ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ, ПРИЧИНИ, ЩО ЇХ ПОРОДЖУЮТЬ,

УМОВИ, ЩО ЇМ СПРИЯЮТЬ

 

Одним із основних напрямів у сфері запобігання корупції є виявлення корупційних ризиків, що можуть виникнути в діяльності посадових осіб Київської обласної державної адміністрації (далі – адміністрація), а також усунення умов та причин виникнення цих ризиків. Серед таких ризиків вбачається недоброчесність, виникнення конфлікту інтересів, обмеження спільної роботи осіб, пов’язаних між собою тощо.

Оцінка корупційних ризиків спрямована на підвищення ефективності та результативності роботи адміністрації шляхом визначення можливих негативних наслідків корупційного правопорушення чи правопорушення, пов’язаного з корупцією, перш ніж вони відбудуться.

Здійснення об’єктивної оцінки корупційних ризиків у діяльності адміністрації є необхідним кроком у запобіганні порушенням анти-корупційного законодавства. Саме такий підхід надасть можливість забезпечити відповідність антикорупційних заходів специфіці діяльності адміністрації та раціонально використовувати ресурси, що спрямовуються на проведення відповідної роботи.

Оцінка корупційних ризиків у діяльності адміністрації здійснювалась на виконання статті 19 Закону України „Про запобігання корупції”, рішень Національного агентства з питань запобігання корупції: від 02.12.2016 № 126 „Про затвердження Методології оцінювання корупційних ризиків у діяльності органів влади”, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 28.12. 2016 за № 1718/29848 (далі – Методологія оцінки), та від 19.01.2017 № 31 „Про затвердження Методичних рекомендацій щодо підготовки антикорупційних програм органів влади” (зі змінами), від 08.12.2017 № 1379 „Про затвердження Порядку підготовки, подання антикорупційних програм на погодження до Національного агентства з питань запобігання корупції та здійснення їх погодження”, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 22.01.2018 за № 87/31539, а також розпорядження голови облдержадміністрації від

05 березня 2018 року № 122 „Про проведення оцінки корупційних ризиків у Київській обласній державній адміністрації”.

Для оцінки корупційних ризиків у адміністрації створено комісію з оцінки корупційних ризиків, діяльність якої провадилась за робочим планом, затвердженим головою комісії з оцінки корупційних ризиків та доведеним до членів комісії. Робочим планом були визначені об’єкти оцінки корупційних ризиків, джерела інформації для проведення оцінки, методи та способи оцінки корупційних ризиків, а також відповідальні особи та строки проведення.

Оцінка корупційних ризиків членами комісії здійснювалась за критеріями ймовірності виникнення ідентифікованих корупційних ризиків та наслідків корупційного правопорушення чи правопорушення, пов’язаного з корупцією.

За підсумками проведеної роботи складено звіт за результатами оцінки корупційних ризиків у діяльності адміністрації, що у встановленому порядку затверджений головою адміністрації.

6

 

З урахуванням методології оцінки звіт складено з двох елементів: опису ідентифікованих корупційних ризиків, чинників корупційних ризиків та можливих наслідків корупційного правопорушення чи правопорушення, пов’язаного з корупцією, та таблиці оцінених корупційних ризиків та заходів щодо їх усунення.

Звіт за результатами оцінки корупційних ризиків у діяльності Київської обласної державної адміністрації (далі – Звіт), затверджений головою облдержадміністрації, додається.

 

ІІІ. ЗАХОДИ ЩОДО УСУНЕННЯ ВИЯЛЕНИХ КОРУПЦІЙНИХ РИЗИКІВ, ОСІБ, ВІДПОВІДАЛЬНИХ ЗА ЇХ ВИКОНАННЯЯ,

СТРОКИ ТА НЕОБХІДНІ РЕСУРСИ

 

Усунення виявлених корупційних ризиків полягають у визначенні можливих механізмів протидії та запобігання корупційним ризикам.

Відповідно до цих критеріїв і надано пропозиції щодо шляхів їх реалізації, що спрямовані на ліквідацію або мінімізацію умов (причин) виникнення корупційних ризиків що і є відповідними заходами усунення виявлених корупційних ризиків.

Приклади корупційних ризиків у діяльності Київської обласної державної адміністрації та заходи щодо їх усунення (мінімізації) наведено у додатку 1 до Звіту.

 

IV. НАВЧАННЯ ТА ЗАХОДИ З ПОШИРЕННЯ ІНФОРМАЦІЇ

ЩОДО ПРОГРАМ АТИКОРУПЦЙНОГО СПРЯМУВАННЯ

 

З метою забезпечення проведення серед посадових осіб адміністрації та її структурних підрозділів організаційної та роз’яснювальної роботи з питань запобігання, виявлення і протидії корупції сектором з питань запобігання та виявлення корупції адміністрації, як уповноваженим підрозділом з питань запобігання та виявлення корупції апарату адміністрації, протягом 2018 року заплановано:

постійно надавати допомогу посадовим особам адміністрації та її структурним підрозділам при заповненні електронних декларацій осіб, уповноважених на виконання функцій держави або місцевого самоврядування;

протягом року проводити семінари, тренінги та інші заходи в адміністрації з питань запобігання корупційним проявам для працівників та уповноважених підрозділів (відповідальних осіб) з питань запобігання та виявлення корупції у її структурних підрозділах та у райдержадміністраціях, а саме:

 

 

 

 

 

7

 

1 2 3

червень

2018 року Антикорупційна державна політика в Україні Державні службовці райдержадміністрацій,

облдержадміністрації, посадові особи

міськвиконкомів (міст обласного

значення) – переможці І туру Всеукраїнського конкурсу „Кращий державний службовець” (номінація „Спеціаліст”)

 

червень

2018 року Антикорупційна державна політика в Україні Державні службовці райдержадміністрацій,

облдержадміністрації, посадові особи

міськвиконкомів (міст обласного значення) – переможці І туру Всеукраїнського конкурсу „Кращий державний службовець”

(номінація „Керівник”)

 

вересень 2018 року Соціально-економічні процеси в Україні. Антикорупційна державна політика в Україні. Конфлікт інтересів у роботі старост. Антикорупційний комплаєнс

Начальники відділів житлово-

комунального господарства та будівництва райдержадміністрацій, міськвиконкомів

(міст обласного значення)

вересень 2018 року Децентралізація фінансової системи. Антикорупційна державна політика в Україні

Старости, керівники

об’єднаних територіальних громад (ОТГ)

жовтень

2018 року Запобігання та протидія проявам корупції. Антикорупційний комплаєнс. Конфлікт інтересів: алгоритм дій при виявленні, шляхи врегулювання

Сільські голови - навчання за професійною

програмою

жовтень

2018 року Запобігання та протидія проявам корупції. Антикорупційний комплаєнс. Державні службовці райдержадміністрацій,

облдержадміністрації, посадові особи

міськвиконкомів (міст обласного значення)

(стаж державної служби до трьох років)

листопад 2018 року Децентралізація фінансової системи. Запобігання та протидії проявам корупції, легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом

 

 

Заступники голів районних, міських, селищних рад. Депутати місцевих рад

 

 

8

 

1 2 3

червень-липень

2018 року Антикорупційна державна політика в Україні Державні службовці райдержадміністрацій,

облдержадміністрації, посадові особи міськвиконкомів

 

червень

2018 року Порядок роботи з повідомленнями про корупцію, внесеними викривачами

відповідальні особи з питань запобігання та виявлення корупції у структурних підрозділах облдержадміністрації

 

серпень

2018 року Механізми запобігання і протидії корупції та їх застосування на практиці державні службовці апарату та структурних підрозділів облдержадміністрації, що перебувають на державній службі менше

одного року

вересень

2018 року Конфлікт інтересів: алгоритм дій при виявленні, шляхи врегулювання

державні службовці апарату та структурних підрозділів облдержадміністрації

жовтень

2018 року Нівелювання корупційних ризиків шляхом повідомлень громадськості відповідальні особи з питань запобігання та виявлення корупції у структурних підрозділах облдержадміністрації

листопад

2018 року Антикорупційна програма облдержадміністрації: стан виконання та підготовка до оцінки корупційних ризиків у 2019 році відповідальні особи з питань запобігання та виявлення корупції у структурних підрозділах облдержадміністрації

 

Крім того, працівники сектору з питань запобігання та виявлення корупції апарату адміністрації братимуть участь у семінарах з підвищення кваліфікації державних службовців та посадових осіб органів місцевого самоврядування з питань запобігання корупції, що проводяться у закладі післядипломної освіти „Центр перепідготовки та підвищення кваліфікації працівників органів державної влади, органів місцевого самоврядування, державних підприємств, установ і організацій при Київській облдержадміністрації”.

У разі організації Національним агентством з питань запобігання корупції, Національним агентством України з питань державної служби чи Міністерством юстиції України семінарів, круглих столів та інших навчальних заходів з питань основних положень та вимог антикорупційного законодавства участь працівників сектору з питань запобігання та виявлення корупції апарату адміністрації у таких заходах буде забезпечена.

 

 

 

 

 

9

 

V. ПРОЦЕДУРИ ЩОДО МОНІТОРИНГУ, ОЦІНКИ

ВИКОНАННЯ ТА ПЕРІОДИЧНОГО ПЕРЕГЛЯДУ ПРОГРАМ

 

Адміністрація забезпечує вжиття заходів, що є необхідними та обґрунтованими для запобігання і протидії корупції в діяльності її структурних підрозділів. Розробку таких заходів та здійснення моніторингу виконання програми забезпечує сектор з питань запобігання та виявлення корупції апарату адміністрації.

Сектор з питань запобігання та виявлення корупції апарату адміністрації забезпечує координацію діяльності структурних підрозділів адміністрації щодо виконання заходів щорічної антикорупційної програми, узагальнює отриману у строки, визначені розпорядженням голови облдержадміністрації про затвердження антикорупційної програми, інформацію відповідальних виконавців щодо виконання цих заходів, а також щокварталу проводить оцінку результатів здійснення заходів за критеріями фактичного виконання заходів та їх впливу на очікувані результати з усунення або мінімізації корупційного ризику і оформлює її у спеціальному звіті.

Аналіз дотримання працівниками адміністрації вимог антикорупційного законодавства, цієї програми чи інших розпорядчих документів з питань запобігання корупції сектор з питань запобігання та виявлення корупції апарату адміністрації здійснює шляхом:

перевірки та аналізу інформації щодо причетності працівників адміністрації до вчинення корупційних чи пов’язаних із корупцією правопорушень;

проведення перевірки організації роботи із запобігання корупції в структурних підрозділах адміністрації;

перевірка та аналіз інформації, отриманої від працівників адміністрації, громадськості, фізичних чи юридичних осіб, засобів масової інформації чи інших джерел щодо можливого вчинення порушень антикорупційного законодавства.

Для здійснення моніторингу сектору з питань запобігання та виявлення корупції апарату адміністрації надається право отримувати від посадових осіб Київської обласної державної адміністрації у письмовій формі інформацію, необхідну для проведення такого моніторингу.

У межах моніторингу сектор з питань запобігання та виявлення корупції апарату адміністрації веде облік та аналіз інформації, що отримана під час заходів моніторингу, її узагальнення, а також за його результатами щокварталу здійснює оцінку результатів здійснення заходів, передбачених Програмою, і оформлює її у спеціальному звіті.

Підставами проведення перегляду Програми є: виявлення нових корупційних ризиків, внесення змін до законодавства України, результати проведення оцінки її виконання, затвердження антикорупційної стратегії і державних антикорупційних програм на 2018-2020 роки (протягом

30 календарних днів після їх затвердження), надання пропозицій Національному агентству з питань запобігання корупції щодо конкретизації її положень.

 

 

Виконуючий обов’язки завідувача

сектору з питань запобігання та

виявлення корупції апарату адміністрації (підпис) Д.М. Бершацький

ЗАТВЕРДЖУЮ

 

Голова Київської обласної

державної адміністрації

((підпис) О.Л. Горган

20 квітня 2018 року № 5-1

2

 

 

 

ЗВІТ

за результатами оцінки корупційних ризиків у діяльності

Київської обласної державної адміністрації

 

 

З метою підготовки Антикорупційної програми Київської обласної державної адміністрації на 2018 рік було видане розпорядження голови Київської обласної державної адміністрації від 05 березня 2018 року № 122 „Про проведення оцінки корупційних ризиків у Київській обласній державній адміністрації”. Таким чином розпочато оцінку корупційних ризиків у діяльності Київської обласної державної адміністрації (далі – Київська облдерж-адміністрація).

Для залучення представників громадськості та експертів до процесу оцінки корупційних ризиків у діяльності Київської облдержадміністрації вказане розпорядження від 05 березня 2018 року № 122 було розміщено на офіційному веб-сайті Київської облдержадміністрації.

Розпорядженням голови Київської облдержадміністрації від 04 квітня 2018 року № 215 „Про комісію з оцінки корупційних ризиків у Київській обласній державній адміністрації” затверджено склад комісії з оцінки корупційних ризиків (далі – комісія).

До складу комісії включено представників громадських організацій:

Гулеватого Анатолія Сергійовича – представника громадської спілки „Всеукраїнський народовладний антикорупційний кабінет” та Лук’яненка Віктора Івановича – представника Всеукраїнської громадської організації „Спілка громадської організації України „Народна Рада”.

Головою комісії визначено керівника апарату Київської облдержадміністрації Жуль Тетяну Григорівну, а до складу комісії включено також представників двадцяти двох функціональних структурних підрозділів Київської облдержадміністрації.

Всього до складу комісії увійшло 24 фахівці.

Також, до роботи комісії залучалися інші працівники Київської облдержадміністрації, які надавали інформацію, необхідну для проведення оцінки корупційних ризиків.

 

2

 

Комісією проведено оцінку корупційних ризиків відповідно до Методології оцінювання корупційних ризиків у діяльності органів влади, затвердженої рішенням Національного агентства з питань запобігання корупції 02.12.2016 № 126, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 28.12.2016 за № 1718/29848 (далі – Методологія оцінювання), Методичних рекомендацій щодо підготовки антикорупційних програм органів влади, затверджених рішенням Національного агентства з питань запобігання корупції від 19 січня 2017 року № 31, Порядку підготовки, подання антикорупційних програм на погодження до Національного агентства з питань запобігання корупції та здійснення їх погодження, затвердженого рішенням Національного агентства з питань запобігання корупції від 08 грудня 2017 року № 1379.

Оцінка корупційних ризиків проводилась згідно з робочим планом, що затверджено 13 квітня 2018 року головою комісії з оцінки корупційних ризиків.

Робочим планом було визначено об’єкти оцінки корупційних ризиків, джерела інформації для проведення оцінки, методи та способи оцінки корупційних ризиків, а також відповідальні особи та строки проведення.

Оцінка корупційних ризиків членами комісії здійснювалась за критеріями ймовірності виникнення ідентифікованих корупційних ризиків та наслідків корупційного правопорушення чи правопорушення, пов’язаного з корупцією.

З урахуванням Методології оцінювання, звіт містить:

1. Опис ідентифікованих корупційних ризиків, чинників корупційних ризиків та можливих наслідків корупційного правопорушення чи правопорушення, пов’язаного з корупцією (додаток 1).

2. Таблицю оцінених корупційних ризиків та заходів щодо їх усунення на 2018 рік (додаток 2).

Звіт за результатами оцінки корупційних ризиків є невід’ємною частиною Антикорупційної програми Київської обласної державної адміністрації на 2018 рік.

 

Голова комісії

з оцінки корупційних ризиків (підпис) Т.Г.Жуль

 

Секретар комісії

з оцінки корупційних ризиків (підпис) Д.М. Бершацький

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Додаток 1

до звіту

 

 

 

Приклади корупційних ризиків у КОДА

та заходи щодо їх усунення (мінімізації)

 

 

з/п Опис ідентифікованого

корупційного ризику Приклади чинників корупційного ризику Можливі наслідки корупційного правопорушення

1 2 3 4

1. Робота з вхідною кореспонденцією

1.1 Недоброчесність посадових осіб під час опрацювання заяв на отримання адміністративної послуги

 

 

 

 

 

Відсутність автоматизованої системи реєстрації та опрацювання документів: у департаменті соціального захисту населення облдержадміністрації - пов’язану із запитами громадян про видачу посвідчень громадянам, які постраждали внаслідокЧорнобильської катастрофи та визначення статусу осіб, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи.

Прийняття неправомірного рішення посадовою особою, що розглядає питання щодо видачі посвідчень громадянам, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи та визначенням статусу осіб, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи.

 

 

 

1.2 Відсутність персональної відповідальності посадових осіб структурних підрозділів облдержадміністрації за порушення під час опрацювання запитів, звернень громадян тощо.

Неповідомлення працівників про персональну відповідальність за якість, своєчасність та достовірність відповіді на запити, звернення. 4 Порушення посадовими особами структурних підрозділів вимог Закону України „Про звернення громадян”.

2. Публічні закупівлі

2.1 Дискреційні повноваження керівників структурних підрозділів облдерж-адміністрації щодо визначення постачальників товарів, робіт та послуг при здійсненні допорогових закупівель. Приватний інтерес посадових осіб структурних підрозділів облдержадміністрації щодо надання переваг певним постачальникам товарів, робіт чи послуг. Відсутність прийняття рішення про проведення всіх закупівель облдерж-адміністрації виключно через систему ProZorro. Можливі фінансові втрати, притягнення осіб до відповідальності.

 

 

 

2

продовження додатка 1

1 2 3 4

2.2 Можливість поділу предмету закупівлі на частини з метою уникнення проведення процедури відкритих торгів або застосування Закону України „Про публічні закупівлі”.

Відсутність внутрішнього акту, який регулює процедуру проведення допорогових закупівель

Втрата контролю за фінансовими витратами. Можливі фінансові втрати, притягнення осіб до відповідальності.

Порушення вимог Закону України „Про публічні закупівлі”

 

2.3 Можлива недоброчесність посадових осіб, облдержадміністрації,які входять до складу тендерного комітету

 

 

Приватний інтерес посадових осіб облдержадміністрації щодо надання переваг певним постачальникам товарів, виконавцям робіт чи послуг

 

Закупівля товарів, робіт, послуг з порушенням примірної документації,затвердженої Міністерством економічного розвитку і торгівлі України. Можливі фінансові втрати, притягнення осіб до відповідальності

 

2.4 Дискреційні повноваження посадових осіб облдержадміністрації під час підготовки тендерної документації щодо її формування під конкретного постачальника /виконавця Відсутність у облдержадміністрації типової документації, для кожного виду товарів робіт і послуг, розробленої із залученням фахівців чи експертів. Можливі фінансові втрати, притягнення осіб до відповідальності

2.5 Недостатній контроль за проведенням процедур закупівель в облдержадміністрації Відсутність контролю інститутами громадянського суспільства закупівлі кожного виду товарів, робіт і послуг Можливі фінансові втрати, притягнення осіб до відповідальності

 

3. Управління персоналом

3.1 Можливість впливу з боку посадових або інших осіб (членів конкурсної комісії) облдержадміністрації на результати другого етапу конкурсу на зайняття посад державної служби шляхом попереднього ознайомлення кандидатів з обраним варіантом ситуаційного завдання.

Відсутність контролю з боку керівництва облдержадміністрації за діяльністю конкурсної комісії облдержадміністрації.

 

 

 

Обрання осіб, які за своїм фахом не відповідають кваліфікаційним вимогам

 

3.2 Можливість втручання у діяльність конкурсної комісії облдержадміністрації третіх осіб з метою впливу на прийняття нею рішень. Відсутність у документах облдержадміністрації, які регулюють проведення відбору конкурсної комісії, механізму повідомлення про конфлікт інтересів та дій члена комісії (іншої особи) облдержадміністрації у разі його виникнення.

 

Порушення кваліфікаційних вимог. Зменшення ефективності роботи органу влади.

 

3

продовження додатка 1

1 2 3 4

3.3 Конфлікт інтересів при переведенні особи на рівнозначну посаду з одного органу влади(структурного підрозділу) до іншого, або в межах одного органу влади (структурного підрозділу), в тому числі, у випадках, коли суб’єкт призначення пов’язаний приватним інтересом з особою, що призначається шляхом переведення

Суб’єкт призначення наділений одноосібними повноваженнями щодо призначення на посаду в порядку переведення

Відсутність ефективності роботи структурного підрозділу

4. Юридична робота

4.1 Імовірність представництва у суді інтересів Київської облдержадміністрації особами, які є колишніми працівниками управління. Імовірність впливу зацікавлених осіб під час представництва в суді інтересів Київської облдержадміністрації Відсутність контролю за скасуванням довіреності

Втрата репутації державного органу

5. Організація роботи щодо запобігання та виявлення корупції

 

5.1 Відсутність захищених від витоку інформації каналів для повідомлень про корупцію

Не запровадження органом влади системи подання повідомлень про корупцію. 1. Відсутність зв’язку органу влади з громадянами

5.2 Неврегульованість (або недостатня урегульованість – у разі якщо документ затверджено, але він містить прогалини, його застосування може призвести до вчинення корупційних або пов’язаних з корупцією правопорушень) процедури опрацювання повідомлень осіб, які надають допомогу в запобіганні і протидії корупції(викривачів). Відсутність внутрішнього порядку обробки повідомлень про корупцію (або ж недосконалість такого порядку). Відсутність виконання антикорупційного законодавства

5.3 Відсутність (недостатність) контролю за проведенням спеціальної перевірки стосовно осіб, які претендують на зайняття посад, які передбачають зайняття відповідального або особливо відповідального становища Приватний інтерес посадових осіб щодо надання переваг певним претендентам на зайняття посад у органі влади

 

Порушення антикорупційного законодавства та притягнення до відповідальності

 

 

 

 

4

продовження додатка 1

1 2 3 4

5.4 Недосконале знання спеціального законодавства. Не проведення заходів із підвищення кваліфікації серед працівників, які проводять спеціальну перевірку.

Не виконання антикорупційного законодавства

5.5 Непрозоре проведення оцінки корупційних ризиків у діяльності органу влади

Приватний інтерес посадових осіб у приховуванні інформації про корупційні ризики

та неповідомлення працівників про персональну відповідальність за якість та своєчасність проведення спеціальної перевірки, а також нерозголошення інформації, яка стала їм відома в ході (у зв’язку з) проведенням такої перевірки. Порушення антикорупційного законодавства та притягнення до відповідальності.

 

 

5.6 Залучення до оцінки ризиків (у тому числі до роботи комісії) некваліфікованих посадових осіб.

Відсутність критеріїв до членів комісії у положенні про комісію з оцінки корупційних ризиків (або прогалини у такомуположенні). Відсутність виконання антикорупційного законодавства

 

5.6 Не доброчесність посадових осіб, які здійснюють підготовку антикорупційної програми органу влади Недосконале знання антикорупційного законодавства в частині оцінки корупційних ризиків

Порушення антикорупційного законодавства та притягнення до відповідальності

 

 

6. Надання адміністративних послуг

6.1 Надання містобу¬дівних умов і обмежень та інших вихі¬дних даних для про¬ектування та реєстрація декларацій, повідо¬млень про початок виконання будівель¬них (підготовчих) робіт, які містять не

достовірні данні. з недостовірними даними

 

Відсутність перевірки представниками інспекцій державного архітектурно-будівельного контролю, ор¬ганів місцевого самовряду¬вання, державних виконав¬чих органів даних, наведе-них в містобудівному роз¬рахунку, деклараціях, повідомленнях та без виходу на місце об’єкта будівництва до початку та після завершення його будівництва

 

 

 

 

 

Видача дозвільної документації,що має не достовірні данні з порушенням вимог За¬кону України „Про регу¬лювання містобудівної діяльності”

 

 

 

 

5

продовження додатка 1

1 2 3 4

6.2 Посадові особи департаменту регіонального розвитку та житлово-комунального господарства облдержадміністрації мають дискреційні повноваження щодо прийому та розгляду документів суб’єктів господарювання, які провадять (мають намір провадити) господарську діяльність у сферах теплопостачання, централізованого водопостачання та водовідведення

Відсутність автоматизованої системи прийняття

та обробки документів

 

 

 

 

 

 

 

Відсутність дотримання вимог відповідно до статті 9 Закону України „Про адміністративні послуги” (адміністративні послуги надаються суб’єктами надання адміністративних послуг безпосередньо або через центри надання адміністративних послуг)

 

6.3 Посадові особи департаменту агропромислового розвитку облдержадміністрації мають дискреційні повноваженнями щодо видачі сертифікатів племінних (генетичних) ресурсів суб’єктам господарювання племінної справи у тваринництві

Відсутність можливості отримати адміністративну послугу через сайт органу влади Відсутність дотримання вимог у відповідності до статті 9 Закону України „Про адміністративні послуги” (адміністративні послуги надаються суб’єктами надання адміністративних послуг безпосередньо або через центри надання адміністративних послуг)

 

 

 

 

 

 

 

 

Додаток 2

до звіту

 

 

 

 

 

ТАБЛИЦЯ

оцінених корупційних ризиків та заходів щодо їх усунення на 2018 рік

 

 

з/п

Корупційний

ризик Пріори-

тетність

коруп-

ційного

ризику

Заходи щодо

усунення корупційного

ризику

Особа (особи)

відповідальна (і)

за виконання

заходу Строк

виконання

заходів щодо усу-нення

корупцій-ного ризику Ресурси

для впровадження заходів

Очікувані результати

1 2 3 4 5 6 6 7

1. Можлива не доброчесність посадових осіб під час прийняття рішень про видачу посвідчень особам, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи

Висока Подання пропозицій до профільного Міністерства та НАЗК відповідних змін до Порядку видачі посвідчень особам, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи

Уповноважена особа з питань запобігання

та виявлення корупції в департаменті соціального

захисту населення Київської облдержадміністрації Р.В.Вернигора

Грудень 2018 Не потребує Пропозиції подано

2. Відсутність

персональної відповідальності посадових осіб структурних підрозділів облдержадміністрації за порушення під час опрацювання запитів, звернень громадян тощо

 

 

Середня Проведення моніторингу

серед відповідних працівників щодо якості, своєчасності та достовірності відповідей на запити, звернення

 

 

 

 

 

 

Керівник відділу роботи із зверненням громадян,

керівники структурних підрозділів Щокварталу протягом 2018 Не потребує Звіт про проведений моніторинг

2

продовження додатка 2

1 2 3 4 5 6 6 7

3. Дискреційні повноваження керівників структурних підрозділів облдержадміністрації щодо визначення постачальників товарів, робіт та послуг при здійсненні допорогових закупівель Середня Оприлюднення інформації про проведення закупівлі зі встановленням розумних строків подання пропозицій постачальниками, критеріїв відбору (ціна, якість, час поставки тощо), а також

публікація відомостей про постачальника, у якого здійснюватиметься закупівля Керівники структурних підрозділів Протягом 2018 року під час здійснен

ня допоро- гових закупівель

 

 

 

Не потребує Відсутність децентралізм-ваного визначення постачальників товарів, робіт та послуг при здійсненні допорогових закупівель.

4. Поділ предмета закупівлі на частини без проведення процедури відкритих торгів або застосування Закону України „Про публічні закупівлі”

Середня Запровадження процедури аналізу цінових пропозицій та затвердження порядку їх здійснення Керівники структурних

підрозділів Листопад 2018

 

 

Не потребує Відсутність підстав виникнення корупційного ризику

5. Можлива не доброчесність посадових осіб, облдержадміністрації, які входять до складу тендерного комітету

 

 

Середня

Закупівля товарів, робіт, послуг відповідно до примірної документації, затвердженої Міністерством економічного розвитку і торгівлі України В апараті облдержадміністра-

ції - завідувач сектору з питань запобігання та виявлення корупції,

в структурних підрозділах - уповноважена особа

з питань запобігання та виявлення корупції

Листопад

2018 Не потребує Відсутність порушення Закону України

„Про публічні закупівлі”

 

6. Не повідомлення членом конкурсної комісії про наявний конфлікт інтересів Середня Розробка внутрішнього механізму повідомлення членом конкурсної комісії про конфлікт інтересів та подальших дій у зв’язку з таким конфліктом інтересів. Ознайомлення членів комісії з таким механізмом та поперед-ження про відповідальність у разі його порушення. В апараті облдержадміністра-

ції - завідувач сектору з питань запобігання та виявлення корупції,

в структурних підрозділах - уповноважена особа

з питань запобігання та виявлення корупції Серпень

2018 Не потребує Відсутність підстав виникнення корупційного ризику

3

продовження додатка 2

1 2 3 4 5 6 6 7

7. Одноособові повноваження суб’єкту призначення щодо призначення на посаду в порядку переведення, у випадках, коли суб’єкт призначення пов’язаний приватним інтересом з особою, що призначається шляхом переведення Середня Запровадження періодичного моніторингу з боку уповноваженого підрозділу з питань запобігання та виявлення корупції органу документації щодо здійснення конкурсного відбору на кожну з посад (у тому числі в частині надання інформації про його проведення на запити на інформацію) та звітування перед керівництвом про результати такого моніторингу, а у разі, якщо виявлені порушення стосуються керівника – повідомлення правоохоронних органів

В апараті облдержадміністра-

ції – завідувач сектору з питань запобігання та виявлення корупції,

в структурних підрозділах - уповноважена особа

з питань запобігання та виявлення корупції Липень

2018 Не потребує Відсутність підстав виникнення корупційного ризику

8. Не дотримання порядку представлення до нагородження державними нагородами кандидатур. Середня Проведення попереднього обговорення на загальних зборах трудового колективу кандидатур на призначення державних нагород.

Начальник управління персоналу апарату облдержадміністрації Протягом року перед представлен-ням до нагородже-ння

Не потребує Протокол загальних зборів

9. Імовірність представництва у суді інтересів Київської облдержадміністрації особами, які є колишніми працівниками управління юридичного забезпечення Середня Скасування довіреностей колишнім працівникам управління. Публікація на сайті органу влади про відкликання довіреності представника Начальник управління

юридичного

забезпечення облдержадміністрації Листопад 2018 Не потребує Відсутність підстав виникнення корупційного ризику

 

10. Неврегульованість (або недостатня урегульованість – у разі якщо документ затверджено, але він містить прогалини, його застосуван-ня може призвести до вчинення корупційних або пов’язаних з корупцією правопорушень) процедури опрацювання повідомлень осіб, які надають допомогу в запобіганні і протидії корупції (викривачів) Середня Розроблення внутрішнього порядку обробки повідомлень про корупцію Завідувач сектору з питань запобігання та виявлення корупції, Уповноважена особа

з питань запобігання та виявлення корупції в структурних підрозділах Грудень

2018 Не потребує Зменшення корупційних ризиків

4

продовження додатка 2

1 2 3 4 5 6 6 7

11. Відсутність (недостатність) контролю за проведенням спеціальної перевірки стосовно осіб, які претендують на зайняття посад, які передбачають зайняття відповідального або особливо відповідального становища

Середня Встановлення додаткового контролю за проведенням спеціальної перевірки

В структурних підрозділах – керівники підрозділів та уповноважена особа з питань запобігання та виявлення корупції, в апараті – керівник апарату та завідувач сектору з питань запобігання та виявлення корупції

Щомісяця протягом року Не потребує Зменшення корупційних ризиків

12. Недосконале знання спеціального законодавства

Низька Проведення семінарів та тренінгів із підвищення кваліфікації серед працівників, які проводять спеціальну перевірку В апараті – завідувач сектору з питань запобігання та виявлення корупції,

в структурних підрозділах - Уповноважена особа

з питань запобігання та виявлення корупції

Жовтень 2018 Не потребує Зменшення корупційних ризиків

13. Можливість не прозорого проведення оцінки корупційних ризиків у діяльності органу влади

Середня Повідомлення членів комісії з оцінки корупційних ризиків про персональну відповідальність за якість та своєчасність проведення оцінки корупційних ризиків, а також не розголошен-ня інформації, яка стала їм відома в ході (у зв’язку з) проведенням такої. А також встановлення зовнішнього контролю за здійсненням роботи з підготовки анти-корупційної програми органу влади (у тому числі оцінки корупційних ризиків) шляхом залучення до вказаного процесу експертів та представників громадськості В апараті – завідувач сектору з питань запобігання та виявлення корупції,

в структурних підрозділах - Уповноважена особа

з питань запобігання та виявлення корупції Щоразу під час проведення оцінки корупцій-них ризиків

Не потребує Зменшення корупційних ризиків

5

продовження додатка 2

1 2 3 4 5 6 6 7

14. Можливість залучення до оцінки ризиків (у тому числі до роботи комісії) некваліфікованих посадових осіб.

Низька Проведення навчання серед членів комісії з оцінки корупційних ризиків щодо знання Методології оцінювання корупційних ризиків у діяльності органів влади

 

Особисте залучення керівника органу влади (його заступника, у разі колегіальності – одного з членів) до роботи комісії з оцінки корупційних ризиків

В апараті – завідувач сектору з питань запобігання та виявлення корупції,

в структурних підрозділах - Уповноважена особа

з питань запобігання та виявлення корупції

Щоразу під час проведення оцінки корупцій-них ризиків

Не потребує Зменшення корупційних ризиків

15. Можлива не доброчесність посадових осіб, які здійснюють оцінку корупційних ризиків та підготовку антикорупційної програми облдержадміністрації. Низька Підвищення рівня знань антикорупційного законодавства в частині оцінки корупційних ризиків.

Встановлення персональної відповідальності працівників облдержадміністрації, які беруть участь в комісії з оцінки корупційних ризиків (залучаються до її роботи) за надання недостовірної інформації

Завідувач сектору з питань запобігання та виявлення корупції, члени комісії Постійно протягом року Не потребує Відсутність порушення антикорупці-йного законодавства

 

16. Посадові особи департаменту регіонального розвитку та житлово-комунального господарства облдержадміністрації мають дискреційні повноваження щодо прийому та розгляду документів суб’єктів господарювання, які провадять (мають намір провадити) господарську діяльність у сферах теплопостачання централізованого водопостачання та водовідведення Середня Запровадження проведення періодичного моніторингу щодо дотримання Закону України „Про адміністративні послуги”

Директор департаменту

регіонального розвитку та житлово-комунального господарства облдержадміністрації Щокварталупротягом 2018 Не потребує Звіт про проведений моніторинг

6

продовження додатка 2

1 2 3 4 5 6 6 7

17. Посадові особи департаменту агропромислового розвитку облдержадміністрації мають дискреційні повноваженнями щодо видачі сертифікатів племінних (генетичних) ресурсів суб’єктам господарювання племінної справи у тваринництві

Висока Запровадження проведення періодичного моніторингу щодо дотримання Закону України «Про адміністративні послуги»

Керівник департаменту

агропромислового

розвитку облдержадміністрації Щокварталу протягом 2018 Не потребує Звіт про проведений моніторинг

18. Ймовірне зловживання при визначенні орендаря внаслідок не застосування механізму надання в оренду земельних ділянок водного фонду на конкурентних засадах

Середня Розробка інструкції по проведенню конкурсу з використання земельних водного фонду Керівник департаменту екології та природних ресурсів облдержадміністрації Листопад 2018 Не потребує Відсутність підстав виникнення корупційного ризику

 

19. Відсутність затвердженого порядку, що визначає процедуру надання дозволів на розміщення зовнішньої реклами

Середня Затвердження порядку про надання дозволів на розміщення зовнішньої реклами Керівник департаменту містобудування та архітектури облдержадміністрації

Грудень 2018 Не потребує Зменшення корупційних ризиків

 

 

 

______________________________

 

Переглядів: 78
 



Друк

Станом на 01 липня 2018року в Сквирському районі виникло 44 пожежі. Прямі матеріальні збитки від пожеж нанесені громадянам на суму 639 310 грн., побічні збитки 1285776 грн. Врятовано матеріальних цінностей на суму майже 4 млн грн. У порівнянні з 2017 роком кількість пожеж за звітній період зменшилась на 29 випадків. Загибель людей на пожежах зменшилась на один випадок (2/3). Загибель людей на водних об`єктах зменшилась на один випадок (1/2).

Виходячи із аналізу стану з пожежами, які виникли на території району, спільно із зацікавленими службами проведено 24 пожежно-профілактичих комплексних відпрацювання населених пунктів із складним пожежним становищем

На комісії техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій Сквирської РДА розглянуто 10 ініційованих підрозділом питань з прийняттям відповідних рішень.

Переглядів: 117
  Read More...



Друк

На засіданні постійної комісії райдержадміністрації з питань ТЕБ та НС від 21.05.2018 (Протокол № 5) проаналізовано причини загибелі людей на воді, що сталися в минулі роки, затверджено план заходів щодо запобігання загибелі людей на водних об’єктах Сквирського району в 2018 році. Визначено 3 місця масового відпочинку людей на водних об’єктах району (для любительського рибальства):

а) водний об’єкт с. Шаліївка – орендар Манукіян Василь Леонідович;

б) водний об’єкт с. Шаліївка – орендар Потапчук Григорій Васильович;

в) водний об’єкт с. Домантівка – орендар Янчук Вадим Іванович.

Орендарям водних об’єктів рекомендовано забезпечити виконання в межах компетенції вимог розпорядження голови Сквирської райдержадміністрації від 21.05.2013 № 146 «Про заходи щодо запобігання загибелі людей на водних об’єктах Сквирського району» а також забезпечити обладнання визначених місць масового відпочинку на водних об’єктах у відповідності до вимог п. 2.1 наказу МНС від 03.12.2001 № 272 «Про затвердження Правил охорони життя людей на водних об’єктах України» (встановлення інформаційних та заборонних знаків, чергування персоналу та ін.). Переглядів: 106

  Read More...


Українські новини

Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання

Joomla Templates by Joomlashack