Головна
 

Посилання

Сайт Президента України
Верховна Рада України
Урядовий портал
Офіційний веб-сайт Нацдержслужби України
Київська обласна державна адміністрація
Укрінформ
Вересень 2018
П В С Ч П С Н
          1 2
3 4 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
Середа, 05 вересня 2018


Друк

Глава Австрійського Уряду Себастьян Курц вперше назвав Росію агресором. Делегація з Відня сьогодні прибула до столиці з офіційним візитом, де й прозвучала важлива заява. Пан Курц зустрівся з Президентом України. Сторони обговорили питання економічної співпраці. Петро Порошенко підкреслив - агресорів не врятують весільні танці із козаками. Попри те, що нещодавно Володимир Путін відвідав весілля міністра закордонних справ Австрії, позиція офіційного Відня залишається проукраїнською.

Детальніше за посиланням:

https://dropmefiles.com/egFkB

Переглядів: 27
 



Друк

Базою нарахування ЄВ для ФОП – платників ЄП є суми, що визначаються такими платниками самостійно для себе, але не більше максимальної величини бази нарахування ЄВ, встановленої Законом № 2464. При цьому сума ЄВ не може бути меншою за розмір мінімального страхового внеску.

Єдиний внесок для зазначених платників встановлюється у розмірі 22%.

Отже, сума ЄВ не може бути меншою за розмір мінімального страхового внеску на місяць, - мінімальний страховий внесок становить 22% розміру мінімальної заробітної плати: 3723,0 Х 22% = 819,06 грн. (більше сплачується за бажанням). Таким чином, мінімальна сума ЄСВ, яку потрібно буде заплатити платникам ЄП у 2018 році – 9828,72 грн. (обов'язкова щомісячна сума ЄСВ 819,06 грн. Х на 12 місяців).

Варто нагадати, що Законом України від 03.10.17 №2148 «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо підвищення пенсій» внесено зміни до ЗУ від 08.07.2010 №2464-VI «Про збір та облік єдиного соціального внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування». Відповідно до вказаних змін, максимальна межа нарахування ЄВ з 01 січня 2018 становить 15 розмірів мінімальної заробітної плати, встановленої законом, тобто, максимальна база нарахування ЄВ становить 3723 X 15= 55 845 грн., а максимальна місячна сума ЄВ – 55 845грн. Х 22% = 12285,90грн.

Крім того, з 01 січня 2018 для підприємців -"єдинників" I групи відмінено норму, яка встановлювала спеціальний розмір мінімального страхового внеску: з 01.01.2017 він становив 0,5 базового мінімального страхового внеску:352 грн. = (3200 х 0,5 х 22), а з 01.01.2018 такі підприємці сплачують повний мінімальний страховий внесок 22% від мінімальної зарплати 3723 х 22% = 819,06 грн.

Періодом, за який платники єдиного внеску подають звітність до органу доходів і зборів (звітним періодом), є календарний місяць, - до 20-го числа місяця, наступного за звітним ( терміни подання звітів та терміни сплати переносяться, якщо прийшлися на вихідні чи святкові дні).

Для платників, зазначених у 4 і 5 част.1 ст. 4 Закону №2464-VI – ФОП, в т.ч. тих, які обрали спрощену систему оподаткування та осіб, які провадять незалежну професійну діяльність (наукову, літературну, артистичну, художню, освітню або викладацьку, а також медичну, юридичну практику, в тому числі адвокатську, нотаріальну діяльність, або особи, які провадять релігійну (місіонерську) діяльність, іншу подібну діяльність та отримують дохід від цієї діяльності) звітним періодом є календарний рік – до 10 лютого року, наступного за звітним.

У разі державної реєстрації припинення підприємницької діяльності ФОП її останнім звітним періодом є період з дня закінчення попереднього звітного періоду до дня державної реєстрації припинення.

Платники єдиного внеску, зазначені у п. 4, 5 та 5-1 част. 1 ст. 4 Закону України №2464-УІ: ФОП, в т.ч. ті, які обрали спрощену систему оподаткування та особи, які провадять незалежну професійну діяльність, а також члени ФГ, якщо вони не належать до осіб, що підлягають страхуванню на інших підставах, зобов’язані сплачувати єдиний внесок, нарахований за календарний квартал, до 20 числа місяця, що настає за кварталом, за який сплачується єдиний внесок.

ГУ ДФС у Київській області

 

Переглядів: 13
 



Друк

Державна фіскальна служба України звертає увагу, що граничний термін перехідного періоду функціонування централізованої моделі виконання дохідної частини бюджетів, протягом якого старі рахунки залишаються активними, закінчується 10.09.2018.

Таким чином, починаючи з 11.09.2018 кошти, які сплачуватимуться платниками податків на рахунки зі старими реквізитами не будуть зараховуватись до бюджетів, а повертатимуться платникам, як нез’ясовані надходження.

З метою упередження виникнення у платників податків податкового боргу та недопущення втрат бюджетів на час перехідного періоду, тобто до 11.09.2018, залишаються активними для зарахування податків, зборів та інших платежів бюджетні рахунки, відкриті на балансі Головних управлінь Казначейства в областях та м. Києві (зі старими реквізитами).

Нагадуємо, що з 02.07.2018 змінились реквізити бюджетних рахунків для сплати податків, зборів, платежів до державного і місцевих бюджетів, які відкриті на балансі центрального апарату Казначейства (МФО 899998).

У зв’язку з цим, платникам податків для забезпечення повноти та своєчасності розрахунків з бюджетами при заповнення розрахункових документів на сплату податків, зборів та платежів необхідно зазначати реквізити рахунків, відкритих з 02.07.2018 на балансі центрального апарату Казначейства (МФО 899998).

Інформація про реквізити нових бюджетних рахунків розміщена на веб-порталі ДФС в рубриці «Бюджетні рахунки» (http://sfs.gov.ua/byudjetni-rahunki), на веб-сторінках Казначейства та Головних управлінь Казначейства в областях та м. Києві.

ГУ ДФС у Київській області

 

Переглядів: 14
 



Друк

З початку року від платників Київської області до зведеного бюджету надійшло 87.7 млн. грн. рентної плати за спеціальне використання води. Це на 31% або 20.8 млн. грн. більше за надходження відповідного періоду минулого року. Зокрема, лише у серпні 2018 бюджет отримав 34,5 мільйона гривень, що на третину перевищує минулорічну сплату цього виду податку. У гривневому еквіваленті це дорівнює 8 млн. грн. додаткових коштів.

Платниками рентної плати за спеціальне використання води є:

- первинні водокористувачі - суб'єкти господарювання незалежно від форми власності: юридичні особи, їх філії, відділення, представництва, інші відокремлені підрозділи без утворення юридичної особи, постійні представництва нерезидентів, а також фізичні особи - підприємці, які використовують та/або передають вторинним водокористувачам воду, отриману шляхом забору води з водних об'єктів;

- суб'єкти господарювання незалежно від форми власності: юридичні особи, їх філії, відділення, представництва, інші відокремлені підрозділи без утворення юридичної особи, постійні представництва нерезидентів, а також фізичні особи - підприємці, які використовують воду для потреб гідроенергетики, водного транспорту і рибництва.

Не є платниками рентної плати за спеціальне використання води водокористувачі, які використовують воду виключно для задоволення питних і санітарно-гігієнічних потреб населення (сукупності людей, які знаходяться на даній території в той чи інший період часу, незалежно від характеру та тривалості проживання, в межах їх житлового фонду та присадибних ділянок), у тому числі для задоволення виключно власних питних і санітарно-гігієнічних потреб юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та платників єдиного податку. Під терміном "санітарно-гігієнічні потреби" слід розуміти використання води в туалетних, душових, ванних кімнатах і умивальниках та використання для утримання приміщень у належному санітарно-гігієнічному стані

Об'єктом оподаткування рентною платою за спеціальне використання води є фактичний обсяг води, який використовують водокористувачі, а за спеціальне використання води без вилучення її з водних об'єктів є:

- для потреб гідроенергетики - фактичний обсяг води, що пропускається через турбіни гідроелектростанцій для вироблення електроенергії;

- для потреб водного транспорту - час використання поверхневих вод вантажним самохідним і несамохідним флотом, що експлуатується (залежно від тоннажності), та пасажирським флотом, що експлуатується (залежно від кількості місць).

- для потреб рибництва - фактичний обсяг води, необхідної для поповнення водних об'єктів під час розведення риби та інших водних живих ресурсів (у тому числі для поповнення, яке пов'язане із втратами води на фільтрацію та випаровування).

ГУ ДФС у Київській області

 

Переглядів: 11
 



Друк

Відповідно до Закону України "Про місцеві державні адміністрації", постанов Кабінету Міністрів України від 24 лютого 2003 року № 250 "Про затвердження Порядку призначення і виплати державної соціальної допомоги малозабезпеченим сім'ям" (із змінами), від 21 жовтня 1995 року № 848 "Про спрощення порядку надання населенню субсидій для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг, придбання скрапленого газу, твердого та рідкого пічного побутового палива" (із змінами), від 29 січня 2003 року № 117 "Про Єдиний державний автоматизований реєстр осіб, які мають право на пільги", від 01 жовтня 2014 року № 509 "Про облік внутрішньо переміщених осіб", від 08 червня 2016 року № 365 "Деякі питання здійснення соціальних виплат внутрішньо переміщеним особам" (із змінами), з метою правильного та своєчасного призначення державної соціальної допомоги малозабезпеченим сім’ям, надання населенню пільг, житлових субсидій та здійснення контролю за проведенням виплати внутрішньо переміщеним особам

1. Затвердити Положення про комісію Сквирської районної державної адміністрації Київської області з питань призначення державних соціальних допомог, надання населенню пільг, житлових субсидій та соціальних виплат внутрішньо переміщеним особам, що додається.

2. Визнати таким, що втратило чинність, розпорядження голови Сквирської районної державної адміністрації Київської області від 20 жовтня 2017 року № 624 "Про затвердження Положення про районну комісію з питань призначення державної соціальної допомоги малозабезпеченим сім’ям, житлових субсидій населенню, пільг особам за фактичним місцем проживання та призначення (відновлення) соціальних виплат внутрішньо переміщеним особам", зареєстрованого в Головному територіальному управлінні юстиції у Київській області 26 грудня 2017 року за № 119/1025.

3. Юридичному сектору апарату Сквирської районної державної адміністрації забезпечити подання цього розпорядження на державну реєстрацію.

4. Це розпорядження набуває чинності з моменту його офіційного опублікування.

5. Контроль за виконанням цього розпорядження покласти на першого заступника голови Сквирської районної державної адміністрації Київської області Славінську О.В.

 

Голова адміністрації В.В. Галюк

 

ЗАТВЕРДЖЕНО

Розпорядження голови Сквирської

районної державної адміністрації

Київської області

30 липня 2018 року № 321

 

Зареєстровано в Головному територіальному

управлінні юстиції у Київській області

23 серпня 2018 р. за № 102/1129

 

 

 

 

 

ПОЛОЖЕННЯ

про комісію Сквирської районної державної адміністрації Київської області з питань призначення державних соціальних допомог, надання населенню пільг, житлових субсидій та соціальних виплат внутрішньо переміщеним особам

 

І. Загальні положення

 

1.1. Комісія Сквирської районної державної адміністрації Київської області з питань призначення державних соціальних допомог, надання населенню пільг, житлових субсидій та соціальних виплат внутрішньо переміщеним особам, утворюється розпорядженням голови Сквирської районної державної адміністрації Київської області (далі – комісія) з метою забезпечення соціального захисту малозахищених верств населення, шляхом правильного та своєчасного надання державної соціальної допомоги малозабезпеченим сім’ям, житлової субсидії та соціальних виплат внутрішньо переміщеним особам у випадках передбачених чинним законодавством України.

 

1.2. Комісія у своїй діяльності керується Конституцією України, Законами України, указами Президента України, постановами Кабінету Міністрів України, нормативно-правовими актами Міністерства соціальної політики України, розпорядженнями голови Сквирської районної державної адміністрації Київської області, а також цим Положенням.

 

1.3. Організаційно-технічне забезпечення діяльності комісії здійснюється управлінням соціального захисту населення Сквирської районної державної адміністрації Київської області.

 

ІІ. Основні завдання та функції комісії

 

2.1. Комісія відповідно до виконуваних функцій і покладених на неї завдань:

 

2.1.1. приймає рішення про призначення (не призначення) житлової субсидії за наявності обставин, передбачених постановою Кабінету Міністрів України від 21 жовтня 1995 року № 848 "Про спрощення порядку надання населенню субсидій для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг, придбання скрапленого газу твердого та рідкого пічного побутового палива" (із змінами);

 

2.1.2. приймає рішення про призначення (не призначення) державної соціальної допомоги малозабезпеченим сім’ям за наявності обставин, передбачених пунктами 10, 17 Порядку призначення і виплати державної соціальної допомоги малозабезпеченим сім’ям, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 24 лютого 2003 року № 250;

 

2.1.3. приймає рішення про надання або відмову у наданні пільг відповідно до пункту 2 Положення про Єдиний державний автоматизований реєстр осіб, які мають право на пільги, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 29 січня 2003 року № 117;

 

2.1.4. приймає рішення про призначення (відновлення) соціальних виплат або відмову у призначенні (відновленні) соціальних виплат внутрішньо переміщеним особам відповідно до Порядку призначення (відновлення) соціальних виплат внутрішньо переміщеним особам та Порядку здійснення контролю за проведенням соціальних виплат внутрішньо переміщеним особам за місцем їх фактичного проживання/перебування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 08 червня 2016 року № 365 (із змінами).

 

ІII. Формування та організація роботи комісії

 

3.1. Персональний склад комісії затверджується розпорядженням голови Сквирської районної державної адміністрації Київської області.

 

3.2. Головою комісії є перший заступник голови Сквирської районної державної адміністрації Київської області, заступником голови комісії є заступник начальника управління соціального захисту населення Сквирської районної державної адміністрації Київської області, секретар та члени комісії.

 

3.3. До складу комісії входять представники управління соціального захисту населення Сквирської районної державної адміністрації Київської області, Сквирського районного центру зайнятості, служби у справах дітей та сім’ї Сквирської районної державної адміністрації Київської області, Сквирського районного центру соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді, Сквирського об’єднаного управління Пенсійного фонду України Київської області, управління фінансів Сквирської районної державної адміністрації Київської області.

 

3.4. Члени комісії мають право:

брати участь в обговоренні питань, що вносяться на засідання комісії, вносити пропозиції;

брати участь у голосуванні на засіданнях комісії;

пропонувати питання до порядку денного засідання комісії;

ініціювати залучення фахівців відповідних галузей з питань, що розглядаються на засіданнях комісії;

робити запити та отримувати від органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування інформацію, необхідну для проведення перевірки достовірності даних, отриманих від осіб, що звернулись за призначенням різних видів соціальної допомоги, пільг, житлової субсидії;

отримувати від осіб, які звернулись за призначенням різних видів соціальної допомоги, пільг або житлової субсидії письмові пояснення до документів про доходи та майновий стан, які враховуються під час призначення різних видів соціальної допомоги, пільг або житлової субсидії;

отримувати від осіб, які звернулись за призначенням різних видів соціальної допомоги, пільг або житлової субсидії, документи, що підтверджують факт користування пільгами.

 

3.5. Члени комісії зобов’язані особисто брати участь у засіданнях комісії та дотримуватись вимог цього Положення та рішень комісії.

 

3.6. Засідання комісії проводить голова комісії, а у разі його відсутності – заступник голови комісії.

 

3.7. Засідання комісії проводяться за необхідності, але не рідше одного разу на місяць.

 

3.8. При розгляді документів на засіданні комісії може бути присутній заявник.

 

3.9. Засідання комісії є правомірним, якщо на ньому присутні не менш як половина її членів.

 

3.10. За запрошенням комісії у її засіданнях можуть брати участь представники інших органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування.

 

3.11. Рішення комісії приймається відкритим голосуванням простою більшістю голосів її членів, присутніх на засіданні. У разі рівного розподілу голосів вирішальним є голос головуючого на засіданні.

 

3.12. Рішення комісії оформлюється протоколом, який підписується головою комісії, заступником голови, секретарем та присутніми членами комісії. Відповідні рішення комісії у вигляді витягів з протоколу додаються до особових справ заявників, як обов’язкові документи.

 

3.13. Рішення комісії може бути оскаржене в установленому чинним законодавством України порядку.

 

 

 

Начальник управління соціального

захисту населення Сквирської

районної державної адміністрації

Київської області

Переглядів: 17
 



Друк

З метою ефективного планування на 2019 рік та цільовим використанням коштів бюджетної програми КПКВК 2501200 "Соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи" повідомляємо, що для підприємств, в яких працюють особи із статусом постраждалих від наслідків Чорнобильської катастрофи, підготовлено оновлені форми документів, затверджені наказом Мінсоцполітики від 22.06.2018 № 928 , а саме:

Паспорт даних підприємства, працівники якого отримують компенсаційні виплати та допомогу, пов'язані із заробітною платою, згідно із Законом України «Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи» (форма № 2);

Розрахунок видатків, пов'язаних із виплатою компенсацій та допомоги і наданням пільг, відповідно до Закону України «Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи» (форма № 3).

Дані новації відбулися відповідно до Порядку використання коштів державного бюджету для виконання програм, пов'язаних із соціальним захистом громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, затвердженого постановою Кабміну від 20.09.2005 р. № 936 (пункт 6).

Підприємства, як і раніше подають документи до Управління соціального захисту населення для отримання компенсації в межах бюджетної програми КПКВК 2501200 «Соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи».

Для реєстрації на 2019 рік документи необхідно подати до 15 жовтня поточного року:

1. Паспорт даних підприємств, установ та організацій на 2019 рік (нова форма затверджена наказом Міністерства соціальної політики України № 928 від 22.06.2018);

2. Графік додаткових відпусток працівників, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи на 2019 рік, погоджений головою профспілкового комітету або головою ради трудового колективу;

3. Плановий розрахунок на відшкодування витрат на наступний бюджетний рік (з помісячною розбивкою);

4. Списки громадян із зазначенням прізвища, імені та по батькові,

категорії, серії та номера посвідчення; копії ідентифікаційного номера, чорнобильських посвідчень та паспортів (місця реєстрації), завірені печаткою про достовірність.

Документи необхідні зокрема, для компенсації щорічної додаткової відпустки, збереження заробітної плати у разі переведення на нижче оплачувану роботу та у зв'язку з скороченням громадянам, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи.

 

Пункт 6 вище вказаної Постанови передбачає персональну відповідальність керівників підприємств за своєчасність подання розрахункових документів до уповноваженого органу та правильність призначення і нарахування компенсаційних виплат й допомог.

 

 

Головний спеціаліст фінансово-господарського відділу

управління соціального захисту населення райдержадміністрації

Нінашова О.М.

05.09.2018

 

Переглядів: 29
 



Друк

19 вересня 2018 року в с. Руда з 11-00 до 12-00 (приміщення сільського БК) за участю керівництва райдержадміністрації, начальника Сквирського відділу Головного управління Національної поліції у Сквирському районі Київської області Шамрая Р.М., дільничного офіцера поліції, сільського голови, мешканців сіл, депутатського корпуса сільських рад, представників місцевих осередків громадських організацій, засобів масової інформації відбудуться громадські слухання з питань охорони громадського порядку.

Просимо надсилати пропозиції та повідомлення щодо проблемних питань з охорони громадського порядку відповідного населеного пункту та порядку денного громадського слухання на адресу: Сквирська райдержадміністрація, вул. Богачевського,28, м. Сквира Київської області, електронна адреса : Ця електронна адреса захищена від спам-ботів, Вам потрібно включити JavaScript для перегляду .

Переглядів: 45
 



Друк

3 вересня 2018 року м. Сквиру відвідав Прем’єр-міністр України Володимир Гройсман. Такого рівня візит до нашого міста – перший в історії Незалежності України. З початком нового навчального року, що відзначився урочистостями в усіх навчальних закладах, високий гість разом з Міністром освіти і науки України Лілією Гриневич, міністром Кабінету міністрів України Олександром Саєнком, першим заступником голови Київської облдержадміністрації А.Є. Анісімовим, заступником голови Київської облдержадміністрації В’ячеславом Кучером, головою Сквирської райдержадміністрації Василем Галюком, головою Сквирської районної ради Василем Гришею, міським головою Валерієм Скочком, начальником відділу освіти РДА Олександром Заболотним привітав педагогічний, учнівський та батьківський колективи НВК «Сквирський ліцей І-ІІ ст.», директором якого є Віктор Юхимчак. Відзначалося, що в цьому році розпочинає свій відлік Нова українська школа. Педагоги відчувають велику відповідальність за те, що на них покладається формування в учнів основних життєвих компетентностей. Нова українська школа неодмінно підготує покоління успішної, ініціативної молоді, що є запорукою розквіту нашої держави.

У цьому навчальному році ліцей поповнився 40 першокласниками, загалом за парти тут сіло .... учнів, у Сквирському районі - .... . Знаменною подією у закладі стало відкриття інформаційно-ресурсного центру з електронною бібліотекою.

Цього дня під час інфо-квесту «Шлях до успіху: зірки ліцею» ліцейні репортери брали інтерв’ю в переможців всеукраїнських етапів учнівських олімпіад та конкурсу-захисту в Малій академії наук, творчих та інтелектуальних конкурсів, міжнародних спортивних змагань, цікавились найбільшими досягненнями упродовж останнього року. На окремі запитання також відповіли і Міністр Кабінету Міністрів Олександр Саєнко, і начальник відділу освіти Олександр Заболотний,.

На ранкову зустріч до відкритої, сучасної, цікавої, нової української школи модератор свята Іванна Ярмульська запросила учнів 1-4 х класів, а на квест-зону та «Майстерню успіху» – учнів 5-11 класів. Прем’єр-міністр Володимир Гройсман та Міністр освіти і науки України Лілія Гриневич завітали на уроки в 1-А, 1-Б та 2-Б класах, а також у новому центрі поспілкувались з педагогами.

Від райдержадміністрації та районної ради нагороди були вручені школярам, від департаменту науки і освіти Київської облдержадміністрації – Грамоти педагогам і учням-переможцям наукових олімпіад різних рівнів.

На своїй сторінці у Facebook Володимр Гройсман написав:

«Знаєте, які в мене найяскравіші дитячі спогади про школу? Пам’ятаю, як моя перша вчителька бере мою руку своєю рукою та допомагає виводити літери, щоб вони були рівними та дуже лагідно щось говорить при цьому. І мені завжди стає тепло від цих спогадів.

Сьогодні весь день згадую свій перший клас, адже з самого ранку приїхав на свято першого дзвоника до Шкарівської загальноосвітньої опорної школи та Сквирського ліцею, що на Київщині.

Ці два навчальні заклади – гарний приклад втілення реформи освіти. Шкільний простір оздоблений у приємних світлих кольорах. Перші класи вже обладнані одномісними антисколіозними партами та стільцями, відкритими шафками, комп’ютерами та всім необхідним.

А вчителі працюють за новим підходом – перш за все стають друзями для учнів, щоб допомогти розвинути в них усе найкраще».

Переглядів: 56
  Read More...


Українські новини

Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання

Joomla Templates by Joomlashack