Головна
 

Посилання

Сайт Президента України
Верховна Рада України
Урядовий портал
Офіційний веб-сайт Нацдержслужби України
Київська обласна державна адміністрація
Укрінформ
Листопад 2018
П В С Ч П С Н
      1 2 3 4
6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    
Понеділок, 05 листопада 2018


Друк

05 листопада в рамках акції "Запобігти! Врятувати! Допомогти!" до рятувальників 7-ДПРЧ м. Сквира, завітали учні Сквирської загальноосвітньої школиІ-ІІІ ступенів №2. Під час знайомства, рятувальники розповіли учням про основні небезпеки пов’язані із використанням вогню, можливими джерелами пожеж, нагадали правила безпеки, розповіли, як потрібно діяти у випадку виникнення надзвичайної ситуації, та, що робити для її запобігання. Особливу увагу рятувальники звернули на небезпеку знаходження невідомих предметів, пояснивши, що чіпати незнайомі предмети небезпечно, оскільки вони можуть містити вибухові речовини.

Проте, звісно, найбільшу цікавість дітей та викладачів, викликало пожежно-рятувальне обладнання, спорядження та техніка. Діти приміряли бойовий одяг та спорядження, яке використовують в повсякденному житті працівники аварійно-рятувального підрозділу.

Школярі отримали масу задоволення від екскурсії до пожежної частини та мали змогу відчути себе справжніми рятувальниками.

Переглядів: 8
 



Друк

Державною службою України з надзвичайних ситуацій щорічно проводиться Всеукраїнська акція “Герой - рятівник року”. Учасником Всеукраїнської акції “Герой-рятівник року” може стати кожний громадянин, який під час надзвичайної ситуації проявив мужність і героїзм. Лауреати акції будуть нагороджені Головою Державної служби України з надзвичайних ситуацій відзнакою “Герой-рятувальник року”.

 

Акція передбачає виявлення непересічних особистостей, які проявили мужність та героїзм під час рятування людей, майна, ліквідації пожежі, аварії, надзвичайної ситуації, стихійного лиха; донесення до широкого загалу фактів та обставин їх героїчних вчинків, визначення найкращих серед найкращих.

Акція проводиться протягом року. Учасники акції, які стають лауреатами, нагороджуються відзнакою “Герой-рятівник року”. Відзнака вручається переможцям акції Головою Державної служби України з надзвичайних ситуацій під час урочистого святкування Дня рятівника.

 

Переглядів: 15
 



Друк

Під керівництвом голови РДА В.В.Галюка відбулася нарада з керівниками структурних підрозділів райдержадміністрації, районних служб, організацій та установ

На нараді було розглянуто наступні питання:

1. Про підсумки роботи структурних підрозділів райдержадміністрації, районних організацій та установ за минулий тиждень.

Доповідач: Юрчук Олена Аркадіївна, виконуюча обов’язки керівника апарату Сквирської райдержадміністрації;

 

2. Про стан оперативної обстановки на території району.

Доповідач: Шамрай Роман Михайлович, начальник Сквирського відділу поліції ГУ НП у Київській області;

 

3. Про виконання планового завдання щодо залучення громадян до укладення контракту на службу у Збройних Силах України у IV кварталі 2018 року.

Доповідач: Бабенко Володимир Сергійович, військовий комісар Сквирського районного військового комісаріату;

Переглядів: 45
  Read More...



Друк

Як повідомляє прес-служба виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України, застраховані (офіційно працевлаштовані) особи у разі настання нещасного випадку під час виконання службових обов’язків мають право на отримання матеріального забезпечення, страхових виплат та медико-соціальних послуг від Фонду соціального страхування України.

За кошти Фонду фінансується лікування всіх прямих наслідків страхового випадку до відновлення здоров’я, або упродовж усього життя потерпілого у разі визначеної в цьому потреби, проходження курсу оперативної реабілітації на базі санаторно-курортних закладів, проведення досліджень, здійснення оперативних втручань, ендопротезування, протезування, забезпечення лікарськими засобами та виробами медичного призначення, а також виплачується допомога з тимчасової втрати працездатності, одноразові та щомісячні страхові виплати та ін.

Однією з обставин, за якими нещасний випадок визнається таким, що пов'язаний з виробництвом, є прямування потерпілого до місця чи з місця відрядження згідно з установленим завданням, у тому числі на транспортному засобі будь-якого виду та форми власності.

Окрім медичних і соціальних послуг, у разі настання страхового випадку ФССУ здійснює такі виплати:

1) допомогу у зв’язку з тимчасовою непрацездатністю до відновлення працездатності або встановлення інвалідності;

2) одноразову допомогу в разі стійкої втрати професійної працездатності або смерті потерпілого;

3) щомісячну страхову виплату в разі часткової чи повної втрати працездатності, що компенсує відповідну частину втраченого заробітку потерпілого;

4) страхову виплату потерпілому у розмірі його середньомісячного заробітку при тимчасовому переведенні його на легшу нижчеоплачувану роботу;

5) щомісячну страхову виплату особам, які мають на неї право в разі смерті потерпілого;

6) відшкодування вартості ритуальних послуг, пов’язаних з похованням померлого.

Під соціальним захистом Фонду соціального страхування України на випадок тимчасової втрати працездатності, вагітності та пологів, настання виробничих нещасних випадків перебувають усі застраховані, тобто офіційно працевлаштовані особи незалежно від страхового стажу.

Зазначимо, відповідно до аналітичних даних страхових нещасних випадків за 9 місяців 2018 року робочими органами виконавчої дирекції Фонду зареєстровано 274 нещасних випадків на виробництві, які стались внаслідок дорожньо-транспортної пригоди (з них 57 – групові нещасні випадки), внаслідок яких зазнали ушкоджень 360 працівників, з них 48 – загинули.

Переглядів: 6
 



Друк

З початку року фахівці сектору експертизи тимчасової непрацездатності відділу фінансового контролю та аудиту управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України у Київській області провели 62 перевірки обґрунтованості видачі (продовження) та правильності оформлення листків непрацездатності у закладах охорони здоров’я Київщини. Перевірено 504 листки непрацездатності.

За результатами перевірок виявлено 21 необґрунтовано виданий та продовжений листок непрацездатності загальним терміном 214 календарних днів.

До закладів охорони здоров’я Київської області по необґрунтовано виданим/продовженим листкам непрацездатності направлено 5 претензій на відшкодування коштів за нанесені збитки бюджету Фонду на суму 28 631 грн. Кошти відшкодовані в повному обсязі. Попереджено виплат на суму 10954 грн.

Фахівці сектору взяли участь в роботі 33 засідань обласних медико-соціальних експертних комісій, на яких розглядалися питання щодо продовження лікування тривалохворіючим застрахованим особам з видачею (продовженням) листків непрацездатності або встановлення факту стійкої втрати працездатності (інвалідності).

Проводився щотижневий моніторинг видачі та продовження листків непрацездатності у закладах охорони здоров’я.

Розглянуто 89 письмових звернень щодо обґрунтованості видачі та правильності оформлення листків непрацездатності.

Щоденно фахівцями сектору експертизи тимчасової непрацездатності надається методична та практична допомога відділенням управління у районах та містах, страхувальникам, застрахованим особам та лікарям закладів охорони здоров’я з питань експертизи тимчасової непрацездатності.

 

Переглядів: 6
 



Друк

Київську область упродовж 9 місяців 2018 року щомісячні страхові виплати потерпілим на виробництві та членам їх сімей Фондом соціального страхування України профінансовано на суму 101,7 млн. грн. Зазначені виплати отримують 4 224 особи, які втратили працездатність через трудову діяльність, а також 301 особа, які мають право на страхові виплати в разі втрати годувальника.

Щомісячні страхові виплати призначаються потерпілим на виробництві з дня встановлення інвалідності та компенсують втрачений заробіток. Розмір виплат залежить від ступеня втрати професійної працездатності та середньомісячної заробітної плати потерпілого перед настанням страхового випадку.

Мінімальний розмір такої виплати у перерахунку на 100% втрати професійної працездатності не може бути меншим за прожитковий мінімум, встановлений для працездатних осіб на дату настання права на страхову виплату. Максимальний розмір не повинен перевищувати 10 розмірів прожиткового мінімуму.

Середньомісячний розмір страхової виплати на одного потерпілого (члена його сім’ї) складає 2 498 гривень

Нагадаємо, 01 жовтня набула чинності нова редакція Порядку призначення, перерахування та проведення страхових виплат, які здійснюються Фондом соціального страхування України, яким вдосконалено механізм призначення, перерахування та проведення робочими органами виконавчої дирекції Фонду та їх відділеннями страхових виплат.

Переглядів: 5
 



Друк

З 01 жовтня 2018 року набули чинності зміни до порядку фінансування страхувальників, відповідно до яких роботодавцям надано можливість подавати заяви-розрахунки для фінансування допомоги за листками непрацездатності, по вагітності та пологах, на поховання, які надаються за рахунок коштів Фонду соціального страхування України, у електронному вигляді із застосування електронного цифрового підпису. Станом на сьогодні кожна четверта заява-розрахунок подається страхувальниками через клієнтське спеціалізоване програмне забезпечення. Про це повідомила прес-служба виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України

Нововведення затверджено постановою правління ФССУ від 19.07.2018 № 12 та має на меті спростити й оптимізувати взаємодію роботодавців із робочими органами виконавчої дирекції Фонду та їх відділеннями, прискорити процес фінансування матеріального забезпечення.

Крім того, у електронному вигляді також можуть подаватись повідомлення про виплату коштів застрахованим особам, що надсилаються упродовж місяця з дня здійснення виплат. Окремо зазначимо, що за заявами-розрахунками, які були подані до 28 вересня 2018 року включно, повідомлення подавати не потрібно.

Для подачі електронних документів до Фонду соціального страхування України страхувальники (роботодавці) мають звернутись до відділень робочих органів виконавчої дирекції Фонду для укладення відповідних договорів.

Приймання електронних документів від страхувальників здійснюється Фондом через існуючу Автоматизовану інформаційну систему приймання електронних документів, яка використовувалася для приймання звіту Ф4-ФСС з ТВП. Клієнтське спеціалізоване програмне забезпечення для створення та подання електронних документів до Фонду страхувальник обирає самостійно.

За фактом надходження електронного документу робочий орган виконавчої дирекції Фонду здійснює відправлення страхувальнику трьох видів квитанцій: про одержання електронного документа, що засвідчує факт і час його одержання; про надходження електронного документа, що за результатами перевірки засвідчує факт і час його відправлення; про приймання електронного документа, що засвідчує факт і час приймання (неприймання) електронного документа та внесення його даних у базу.

Подання електронних документів надає страхувальнику право не подавати їх на паперових носіях. Водночас, у разі подання документа в електронному вигляді, роздрукована заява-розрахунок разом із наданими застрахованими особами документами, на підставі яких призначались окремі виплати та матеріальне забезпечення, зберігаються у страхувальника.

 

Переглядів: 4
 



Друк

Відповідно до Порядку відшкодування витрат за надані соціальні послуги з лікування застрахованих осіб та членів їх сімей після перенесених захворювань і травм у реабілітаційних відділеннях санаторно-курортних закладів за рахунок коштів Фонду соціального страхування України, затвердженого постановою правління Фонду соціального страхування України від 13 липня 2017 року №39 управлінням виконавчої дирекції Фонду у Київській області проведено комплекс заходів щодо забезпечення хворих послугами з медичної реабілітації з укладенням тристоронніх договорів: між органом Фонду, санаторієм і застрахованою особою.

Аналіз результатів діяльності фахівців з медичної реабілітації відділень управління виконавчої дирекції Фонду у Київській області щодо направлення застрахованих осіб та членів їх сімей на відновлювальне лікування показав, що з початку року кількість укладених тристоронніх договорів перевищує кількість направлених до реабілітаційних відділень санаторно-курортних закладів за аналогічний період 2017 року на 104 особи. Якщо за 9 місяців 2017 року направлено 317 осіб, то за 9 місяців 2018 року – 421 особу. Це на 33% більше минулорічних показників.

Такі результати досягнуті завдяки проведеній керівництвом управління виконавчої дирекції Фонду у Київській області заходів, щодо організації роботи з направлення застрахованих осіб та членів їх сімей на лікування до реабілітаційних відділень санаторіїв та співпраці посадових осіб районних відділень управління з лікарсько-консультативними комісіями і керівниками закладів охорони здоров’я Київщини.

 

 

Переглядів: 4
 



Друк

Відповідно до оперативних даних трьох кварталів 2018 року за рахунок коштів управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України у Київській області здійснено фінансування за листками непрацездатності, виданими внаслідок професійного захворювання або травми, пов’язаної з нещасним випадком на виробництві, 145 застрахованим особам. Загальна сума видатків склала понад 2,4 млн грн.

Крім того, якщо внаслідок нещасного випадку або професійного захворювання потерпілий тимчасово втратив працездатність, обласне управління ФССУ фінансує всі витрати на його лікування.

У разі визначення МСЕК стійкої втрати професійної працездатності, призначаються також одноразова допомога, що складає до 17 розмірів прожиткового мінімуму для працездатних осіб, та щомісячні страхові виплати, які не мають перевищувати 10 розмірів прожиткового мінімуму. Сума щомісячних виплат залежить від ступеня втрати працездатності та заробітної плати потерпілого перед настанням страхового випадку.

Так, за оперативними даними дев’яти місяців 2018 року Фондом соціального страхування України забезпечено виплату понад 40 одноразових допомог. Щомісячні страхові виплати для 4224 потерпілих на виробництві та членів їх сімей профінансовано на суму 95,6 млн. грн.

 

Переглядів: 5
 



Друк

«Ми прагнемо надати більше сервісних послуг», - на цьому наголосив начальник Білоцерківського управління ГУ ДФС у Київській області Павло Козирєв під час брифінгу 30 жовтня.

«Логіка реформи – розділити діяльність фіскальної служби не за територіальною ознакою, а за функціональною. Розподіл за функціональною ознакою розриває корупційні зв’язки, не допускаючи прямого спілкування між платником і адмініструванням. Тобто, контрольно-перевірочна функція тепер тільки на обласному рівні», - підкреслив Павло Козирєв.

Він також відзначив важливість такої технології, як персональний електронний кабінет платника. «Безумовно реформа іде в напрямку «цифри», що дозволяє податківцям більш ефективно працювати та обробляти більший обсяг інформації. Більшість юридичних осіб вже опанували цю технологію, чого не скажеш про фізичних осіб-підприємців чи громадян. Дуже багато часу витрачається на опрацювання звітів у паперовому вигляді та занесення їх до електронних баз даних», - пояснив Павло Козирєв.

Він назвав основні переваги електронного сервісу ДФС, серед яких: уникнення черг при поданні звітності; гарантія автоматичної перевірки підготовлених документів на наявність арифметичних помилок та описок; оперативне оновлення форматів документів (у разі зміни форм податкових декларацій, інших документів, які є підставою для нарахування і сплати податків, або при введенні нових форм декларацій платник податків автоматично отримує можливість оновлення версій форматів); можливість отримання інформації щодо стану розрахунків стосовно сплати податків та заборгованості перед бюджетом.

Говорячи про структуру Білоцерківського управління ГУ ДФС у Київській області Павло Козирєв зазначив, що до управління після реорганізації входить: відділ адміністрування податків та зборів фізичних осіб-підприємців, відділ адміністрування податків та зборів юридичних осіб, відділ погашення боргу, Державні податкові інспекції (ДПІ), які знаходяться у кожному районі; Центри обслуговування платників податків (ЦОП); спеціаліст з IT.

Павло Козирєв нагадав, що Білоцерківське управління обслуговує Білу Церкву та Білоцерківський, Володарський, Рокитнянський, Ставищенський, Таращанський, Сквирський та Тетіївський райони. Загалом це майже 20 тис. фізичних осіб-підприємців та понад 10 тис. юридичних осіб.

Білоцерківське управління

Переглядів: 7
 


Сторінка 1 з 2
<< Початок < Попередня 1 2 Наступна > Кінець >>

Українські новини

Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання

Joomla Templates by Joomlashack