Головна
 

Посилання

Сайт Президента України
Верховна Рада України
Урядовий портал
Офіційний веб-сайт Нацдержслужби України
Київська обласна державна адміністрація
Укрінформ
Лютий 2019
П В С Ч П С Н
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28      
лютого 2019


Друк

Районний огляд-конкурс читців-аматорів „ Поет живе у серці свого народу" з метою вшанування пам'яті Великого Кобзаря проводився 27-28 лютого 2019 року в приміщенні районного Будинку культури.

Вже традиційно в ці весняні дні в нашому районі проходить огляд-конкурс читців-аматорів, присвячений пам'яті Великого Кобзаря, геніальному сину українського народу Тарасу Григоровичу Шевченку. Цьогоріч він має патріотичну назву-«Поет живе у серці свого народу» . Неповторний образ, духовного символа України, Шевченка і сьогодні незримо присутній у нашому житті, над світом линуть вірші та пісні, написані ним.

Головна мета огляду-конкурсу - це підтримка, популяризація та професійне удосконалення талановитої молоді в жанрі художнього читання, шляхом її залучення до творчості Тараса Шевченка та виявлення мистецьких талантів.

Огляд-конкурс читців-аматорів оцінювало поважне Журі:

Голова журі: Центило-Гіптенко Олеся Леонідівна - начальник відділу культури, релігій, туризму, молоді та спорту Сквирської районної державної адміністрації.

Переглядів: 78
  Read More...



Друк

ЗАТВЕРДЖУЮ...............................................Начальник

Сквирського ВП ГУНП

в Київській області

полковник поліції

 

Р.М.Шамрай

 

26.02.2019

 

ПЛАН

 

організації проведення комплексу оперативно-профілактичних заходів щодо стабілізації криміногенної ситуації

на території  Пустоварівської сільської ради на 2019 рік

 

На виконання доручення Сквирської РДА «Про організацію виконання розпорядження КОДА від 07.06.2017 № 312» від 16.11.2017 та з метою стабілізації криміногенної обстановки на території Пустоварівської сільської ради необхідно здійснити такі заходи:

Переглядів: 26
  Read More...



Друк

ЗАТВЕРДЖУЮ...............................................Начальник

Сквирського ВП ГУНП

в Київській області

полковник поліції

 

Р.М.Шамрай

 

26.02.2019

ПЛАН

 

організації проведення комплексу оперативно-профілактичних заходів щодо стабілізації криміногенної ситуації

на території  Шамраївської сільської ради на 2019 рік

 

На виконання доручення Сквирської РДА «Про організацію виконання розпорядження КОДА від 07.06.2017 № 312» та з метою стабілізації криміногенної обстановки на території Шамраївської сільської ради необхідно здійснити такі заходи:

Переглядів: 27
  Read More...



Друк

З 1 січня 2019 року розпочався черговий етап подання суб'єктами декларування до Єдиного державного реєстру декларацій осіб, уповноважених на виконання функцій держави або місцевого самоврядування (далі - Реєстр) щорічних електронних декларацій за 2018 рік.З метою підвищення обізнаності про права та обов'язки суб'єктів декларування реалізовано комплекс заходів у цьому напрямі.Так, Рішенням Національного агентства з питань запобігання корупції від 11.08.2016 № 3 затверджено розлогі роз'яснення щодо застосування окремих положень Закону України від 14 жовтня 2014 року №1700-VII «Про запобігання корупції» із змінами стосовно заходів фінансового контролю, яке доступне за посиланням: https:goo.gl/RKGeij.Рекомендації суб'єктам декларування до чергового етапу електронного декларування в Україні, відповіді на поширені запитання при роботі з Реєстром та рекомендації щодо роботи з Реєстром, пам'ятка декларанту, а також відео-роз'яснення щодо заповнення електронних декларацій доступні за посиланням: goo.gl/75zAWU.Крім того, 21.01.2019 розпочинається онлайн-курс «Декларуй доброчесно!» (реєстрація на онлайн-курс доступна за посиланням goo.gl/423CoV), який покликаний допомогти кожному правильно заповнити електронну декларацію.Онлайн - курс буде доступний постійно протягом чергового етапу декларування.Пам'ятайте, черговий етап з декларування обмежений у часі та триватиме до 1 квітня 2019 року.Вчасно подана декларація із достовірно задекларованими відомостями - це Ваш авторитет і Ваш спокій.
________________________________________________________________________________
Шановні декларанти! З 1 січня 2019 року розпочався черговий етап подання декларацій особами, уповноваженими на виконання функцій держави або місцевого самоврядування. Просимо Вас відповідально поставитись до змісту інформації, яку ви зазначаєте у декларації. Зверніть увагу, що більшість інформації, необхідної Вам для заповнення декларації, міститься у відкритих державних реєстрах: Державний реєстр речових прав на нерухоме майно (https://kap.minjust.gov.ua/services?product_id=1&is_registry=1&is_registry_ch=- 1&is_free_ch=-1&keywords=&usertype=all&without_login=-1&is_free=-1) Єдиний державний реєстр юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань. Тут ви можете знайти інформацію для заповнення розділів 8 «Корпоративні права» та 9 «Юридичні особи, кінцевим бенефіціарним власником (контролером) яких є суб’єкт декларування або члени його сім’ї». (https://kap.minjust.gov.ua/services?product_id=6&is_registry=1&is_registry_ch=- 1&is_free_ch=-1&keywords=&usertype=all&without_login=-1&is_free=-1) Єдиний державний реєстр МВС. Він містить інформацію про транспортні засоби, які перебувають в особи на праві власності чи користування. (https://igov.org.ua/service/1397/general) Реєстр застрахованих осіб Пенсійного фонду України. Такий реєстр містить інформацію про отримані протягом року доходи. (http://portal.pfu.gov.ua/sidebar/Templates/InfoInsurer) Крім того, відомості про доходи можна отримати, сформувавши запит в особистому кабінеті на сайті Державної фіскальної служби за посиланням (https://cabinet.sfs.gov.ua/cabinet/faces/login.jspx) Власникам повітряних суден, а також морського та річкового транспорту радимо перевірити інформацію у Реєстрі цивільних повітряних суден України (http://avia.gov.ua/reyestr-tsivilnih-povitryanih-suden-ukrayini/), Судновій книзі України, Державному судновому реєстрі (http://dsbt.gov.ua/storinka/adminposlugy-0) Інформацію щодо зареєстрованих патентів на винаходи, корисні моделі, промислові знаки та іншу, що необхідна для заповнення розділу 6 «Нематеріальні активи» можна знайти за посиланням http://www.me.gov.ua/Documents/List?lang=uk-UA&id=44de1e87-ad16-476b-b0aa8a8a1f8aeb27&tag=VidomostiDerzhavnikhRestriv З правилами користування зазначеними реєстрами можна ознайомитись на сайтах відповідних органів держаної влади. Слід також мати на увазі, що інформація, яка міститься у таких реєстрах, може бути не завжди повною та періодично оновлюється. Також звертаємо увагу на типові помилки, які допускають суб’єкти декларування при заповненні декларації, та надаємо свої рекомендації: · у розділі 3 «Об’єкти нерухомості» декларації слід зазначати право користування або власності стосовно об’єктів, інформація про які відображена у розділі 2.1 декларації (крім абонентської скриньки для листування); · в декларації необхідно зазначати всіх співвласників об’єктів нерухомості, що знаходяться у Вас або членів Вашої сім’ї на праві власності, а також всіх власників об’єктів, які перебувають у Вас чи членів Вашої сім’ї на праві оренди або іншому праві користування; · слід уважніше ставитись до заповнення полів щодо вартості майна. Під час повної перевірки декларації Національне агентство, зокрема, звіряє відомості, відображені у декларації, з інформацією у правовстановлюючих документах та державних реєстрах. Якщо у полі щодо вартості об’єкта зазначено «Не відомо», а Національне агентство встановить його вартість на суму понад 250 прожиткових мінімумів для працездатних осіб на 1 січня звітного року, це може бути підставою для відкриття кримінального провадження правоохоронними органами на підставі відомостей, отриманих за результатами повної перевірки декларації; · уважно перевіряйте Єдиний державний реєстр юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань на наявність інформації щодо учасників та/або директора юридичної особи. Часто трапляється, що особа фактично вийшла зі складу засновників (припинила займати посаду директора), однак записи стосовно таких змін не внесено у відповідний Реєстр; · пам’ятайте, що юридичні особи зазначаються у розділі 9 «Юридичні особи, кінцевим бенефіціарним власником (контролером) яких є суб’єкт декларування або члени його сім’ї» декларації, навіть якщо вони були згадані в попередніх розділах декларації як такі, чиї акції або інші корпоративні права належать суб’єкту декларування або членам його сім’ї. Зверніть увагу, що у цьому розділі має, зокрема, міститись інформація про товариства, у яких суб’єкт декларування або член його сім’ї прямо або опосередковано володіє 25 і більше відсотками статутного капіталу. Детально ознайомтесь з визначенням поняття «кінцевий бенефіціарний власник», яке міститься у Законі України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення» (http://zakon3.rada.gov.ua/laws/show/1702-18); · у полі «Джерело доходу» розділу 11 «Доходи у тому числі подарунки» декларації зазначається інформація від кого саме суб’єкт декларування або член його сім отримав дохід. Винятком є дохід від зайняття підприємницькою або незалежною професійною діяльністю члена сім’ї, коли сам член сім’ї може бути вказаний джерелом свого доходу від такої діяльності. Це може стосуватися також суб’єкта декларування, якщо він здійснював таку діяльність у звітному періоді до початку виконання функцій держави або місцевого самоврядування або після припинення здійснення таких функцій; · зверніть увагу, якщо у звітному періоді отримано у спадщину/відповідно до договору дарування, наприклад, об’єкт нерухомості або транспортний засіб, інформація про таку спадщину або подарунок окрім розділів 3 «Об’єкти нерухомості» та 6 «Цінне рухоме майно – транспортні засоби» має бути відображена також у розділах 11 «Доходи, у тому числі подарунки» та 14 «Видатки та правочини»; · якщо дохід або подарунок був отриманий в іноземній валюті, то його розмір слід перерахувати в грошову одиницю України за валютним (обмінним) курсом Національного банку України, що діяв на дату отримання такого доходу (подарунка); · при заповненні розділу 12 «Грошові активи» декларації, зверніть увагу, якщо кошти розміщенні в одному банку, але на різних рахунках, необхідно вносити таку інформацію до розділу окремими полями. Так само окремими полями вносяться відомості щодо коштів, розмішених на рахунку та в сейфі банку, навіть якщо йдеться про один і той самий банк. Обов’язково перевірте інформацію, що відображена у Вашій декларації, після її подання та розміщення в Реєстрі. Пам’ятайте, що Закон «Про запобігання корупції» передбачає 7 днів для подання виправленої декларації. Нагадуємо, кампанія з декларування триватиме до 1 квітня 2018 року. Вчасно подана декларація – це Ваш авторитет і Ваш спокій. 

Шановні суб’єкти декларування! Національне агентство з питань запобігання корупції нагадує, що 01.01.2019 розпочнеться черговий етап електронного декларування в Україні.Звертаємо Вашу увагу також на те, що 07.11.2018 набирає чинності Закон України «Про електронні довірчі послуги», а Закон України «Про електронний цифровий підпис» втрачає чинність. Будь ласка, враховуйте це при отриманні послуг електронного цифрового підпису.Разом з тим відповідно до пункту 5 розділу VII Закону України «Про електронні довірчі послуги», електронний цифровий підпис та посилений сертифікат відкритого ключа, що його підтверджує, видані відповідно до вимог Закону України «Про електронний цифровий підпис» до набрання чинності цим Законом, використовуються користувачами електронних довірчих послуг, кваліфікованими надавачами електронних довірчих послуг, які продовжують їх обслуговувати, відповідно як кваліфікований електронний підпис та кваліфікований сертифікат електронного підпису до закінчення строку дії посиленого сертифіката відкритого ключа, але не пізніше двох років з дня набрання чинності цим Законом.З метою завчасної підготовки до чергового етапу електронного декларування в Україні просимо Вас виконати такі дії:1. Перевірити адресу електронної поштової скриньки, яка вказана у Вашому персональному кабінеті Єдиного державного реєстру декларацій осіб, уповноважених на виконання функцій держави або місцевого самоврядування (далі – Реєстр).Звертаємо Вашу увагу на те, що відповідно до Указу Президента України від 15.05.2017 №133/2017 «Про рішення Ради національної безпеки і оборони України від 28.04.2017 «Про застосування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)» доступ до окремих поштових серверів у домені .ru обмежений.У зв’язку з цим для роботи з Реєстром (отримання повідомлень, підтвердження зміни електронного цифрового підпису тощо) слід використовувати поштові скриньки, які не підпадають під зазначені обмеження (наприклад: ukr.net, i.ua, email.ua, gmail.com тощо).Якщо Ваша електронна поштова скринька підпадає під обмеження, то для її зміни у персональному кабінеті Реєстру необхідно створити (або використовувати іншу) особисту поштову скриньку. Після цього слід авторизуватися в Реєстрі за адресою: https://portal.nazk.gov.ua за допомогою власного електронного цифрового підпису, перейти у вкладку «Мій профіль», натиснути кнопку «Змінити контактні дані», у полі «Новий E-mail» вказати нову поштову скриньку та натиснути кнопку «Змінити E-mail».На нову поштову скриньку надійде лист «Зміна E-mail | ЄДИНИЙ ДЕРЖАВНИЙ РЕЄСТР ДЕКЛАРАЦІЙ». Для зміни E-mail перейдіть за посиланням у листі,  повторно здійсніть вхід у Ваш персональний кабінет та перевірте вкладку «Мій профіль». У полі «E-mail» повинна бути зазначена вже змінена електронна поштова скринька.Ця електронна поштова скринька використовуватиметься для направлення Вам повідомлень про збереження чернеток електронних документів, про подання електронних документів до Реєстру, про зміну електронного цифрового підпису (далі – ЕЦП) в Реєстрі тощо.Звертаємо увагу! Для зміни електронної поштової скриньки у Вашому персональному кабінеті Реєстру не потрібно отримувати новий ЕЦП.2. Перевірити термін дії та працездатність Вашого ЕЦП для роботи з Реєстром.​Для отримання інформації про термін дії ЕЦП треба завантажити посилений сертифікат особистого ЕЦП з веб-сайту акредитованого центру сертифікації ключів (далі – АЦСК), в якому Ви отримали ЕЦП. Після цього натиснути на сертифікат подвійним кліком лівої кнопки миші та у вікні, яке відкрилось, переглянути термін дії сертифікату ЕЦП. Необхідно, щоб на дату подання електронних документів до Реєстру сертифікат ЕЦП був діючий. У разі, якщо термін дії сертифіката сплинув, Ви не зможете користуватись ЕЦП, в тому числі подавати електронні документи до Реєстру. Тоді Вам необхідно звернутись до АЦСК та отримати новий ЕЦП. Зазначаємо, що Національне агентство не є АЦСК. З переліком АЦСК Ви можете ознайомитись на сторінці https://portal.nazk.gov.ua у полі: «АЦСК».   Після отримання нового ЕЦП Вам необхідно зайти на сторінку входу до Реєстру https://portal.nazk.gov.ua  і скористатись посиланням: «Я загубив/змінив свій приватний ключ». У полі «Поточна електронна адреса» вказати електронну поштову скриньку, з якою Ви зареєстровані в Реєстрі, та натиснути кнопку «Вислати код для відновлення». На вказану поштову скриньку надійде лист «Зміна ЕЦП | ЄДИНИЙ ДЕРЖАВНИЙ РЕЄСТР ДЕКЛАРАЦІЙ». Для зміни ЕЦП необхідно перейти за посиланням у листі, після цього у полі АЦСК обрати акредитований центр сертифікації ключів, в якому Ви отримали новий ЕЦП, обрати файл нового ЕЦП, вказати пароль від нового ЕЦП та натиснути кнопку «Змінити ЕЦП». Після успішного виконання вказаних дій з’явиться повідомлення про розгляд Вашої заявки. Заявки на зміну ЕЦП розглядаються протягом 1 доби у робочий час. Ви можете здійснити спробу входу до Реєстру з новим ЕЦП через вказаний час та не очікувати листа з подальшими інструкціями.Для перевірки працездатності ЕЦП Ви можете скористатись online-сервісом накладання ЕЦП на електронні документи за посиланням: https://ca.informjust.ua/sign. Результатом успішної перевірки буде повідомлення: «ПІДПИС НАКЛАДЕНО УСПІШНО, ЦІЛІСНІСТЬ ДАНИХ ПІДТВЕРДЖЕНО».Якщо при накладенні електронного цифрового підпису виникає помилка, слід звернутись до акредитованого центру сертифікації ключів, який Вам видав ЕЦП.Виконавши запропоновані дії, Ви завчасно підготуєтесь до чергового етапу декларування в Україні, чим полегшите собі роботу з Реєстром.Зберігайте Ваш ключ ЕЦП, пароль від нього, а також адресу електронної поштової скриньки, з якою Ви зареєстровані у Реєстрі, та пароль від неї у захищеному місці.Також нагадуємо, що на офіційному веб-сайті Національного агентства з питань запобігання корупції https://nazk.gov.ua у розділі «Декларування» Ви можете ознайомитись із Рекомендаціями при роботі з Реєстром, відповідями на поширені питання при роботі з Реєстром та іншими матеріалами з питань електронного декларування. У разі виникнення проблем технічного характеру Ви можете звернутись до служби технічної підтримки за тел.: +38(044)200-06-94 або адресою електронної пошти Ця електронна адреса захищена від спам-ботів, Вам потрібно включити JavaScript для перегляду , при цьому:направляйте електронний лист з Вашої персональної електронної поштової скриньки, яка зазначена при реєстрації;у темі листа зазначайте суть Вашого питання;у листі необхідно зазначити Ваші П.І.Б., реєстраційний номер облікової картки платника податків (ІПН) та викласти суть питання, за необхідності до листа додати скріншоти (зображення екрана) з Вашою помилкою.

Переглядів: 13
 



Друк

Про утворення районного штабу з організації  та проведення

у Сквирському районі  у 2018/2019 навчальному році

Всеукраїнської дитячо-юнацької військово-патріотичної гри

«Сокіл» («Джура»)

Відповідно до Закону України „Про місцеві державні адміністрації, Указу Президента України від 12 червня 2015 року № 334/2015 „Про заходи щодо поліпшення національно-патріотичного виховання дітей та молоді, Положення про Всеукраїнську дитячо-юнацьку військово-патріотичну гру «Сокіл» («Джура»), затвердженого постановою Кабінету Міністрів України                         від 17 жовтня 2018 року № 845, наказу Міністерства освіти і науки України від 04 вересня 2018 року № 966 „Про проведення у 2018/2019 навчальному році Всеукраїнської дитячо-юнацької військово-патріотичної гри «Сокіл» («Джура»), Програми національно-патріотичного виховання в Київській області на                         2017-2020 роки, затвердженої рішенням Київської обласної ради від 19 травня 2017 року № 316-14-VII, розпорядження голови Київської обласної державної адміністрації від 06 лютого 2019 року № 52 «Про утворення обласного штабу з організації та проведення у Київській області у 2018/2019 навчальному році Всеукраїнської дитячо-юнацької військово-патріотичної гри «Сокіл» («Джура») та з метою національно-патріотичного виховання учнівської молоді на засадах козацько-лицарських традицій, формування у неї активної громадянської позиції та готовності до захисту Батьківщини, об’єднання зусиль органів виконавчої влади, органів місцевого самоврядування та громадськості для проведення на високому організаційному рівні Всеукраїнської дитячо-юнацької військово-патріотичної гри «Сокіл» («Джура»):

1. Утворити районний штаб з організації та проведення у Сквирському районі у 2018/2019 навчальному році Всеукраїнської дитячо-юнацької військово-патріотичної гри  «Сокіл» («Джура») у складі згідно з додатком.

 

2. Контроль за виконанням цього розпорядження залишаю за собою.

Голова адміністрації                                                                         В.ГАЛЮК

 

Додаток

до розпорядження голови

адміністрації

від 21.02.2019 № 50

СКЛАД

районного штабу з організації та проведення у Сквирському районі у 2018/2019 навчальному році Всеукраїнської дитячо-юнацької військово-патріотичної гри «Сокіл» («Джура»)

Галюк - голова Сквирської районної державної

Василь Васильович                    адміністрації, голова штабу

 

Заболотний - начальник відділу освіти Сквирської районної

Олександр Вікторович             державної адміністрації, заступник голови штабу

 

Лубківська - директор Сквирського районного центру

Леся Василівна                          дитячої та юнацької творчості, секретар штабу

 

Члени штабу:

 

Петрусевич - заступник голови Сквирської районної

Ірина Олександрівна                   державної адміністрації

 

Корбут - завідувач районним методичним кабінетом

Людмила Анатоліївна                 відділу освіти Сквирської районної державної

адміністрації

 

Польгун - директор Сквирської дитячо-юнацької

Олександр Миколайович             спортивної школи

 

Голуб - завідувач сектору молоді та спорту відділу

Ігор Володимирович                    культури, релігії, туризму, молоді та спорту

 

Редюк - голова громадської організації

Олена Олександрівна                   «Спілка учасників АТО Сквирщини»

(за згодою)

 

Бабенко - військовий комісар Сквирського

Володимир Сергійович                  військового комісаріату (за згодою)

 

Колесник-Гавронська - головний лікар КЗ «Сквирський центр

Наталія Володимирівна                первинної медико-санітарної допомоги»

 

2

продовження додатка

Шуляк - начальник Сквирського РС ГУ ДСНС України

Ігор Миколайович                 у Київській області (за згодою)

 

Шамрай - начальник Сквирського відділу поліції

Роман Михайлович               ГУ НП у Київській області (за згодою).

 

 

 

 

Начальник відділу освіти

райдержадміністрації                                                                  О.ЗАБОЛОТНИЙ

Переглядів: 10
 



Друк

Про виділення коштів

для придбання квітів

Відповідно до Закону України "Про місцеві державні адміністрації", на виконання рішень сесій Сквирської районної ради від 03 березня 2016 року № 08-06-07 "Про програму відзначення державних та професійних свят, ювілейних дат, здійснення представницьких та інших заходів на 2016 - 2020 роки", від 20 грудня 2018 року № 03-29-07 ”Про районний бюджет Сквирського району на 2019 рік” та з метою вшанування пам`яті Риженка Юрія Степановича:

 

1. Виділити кошти для придбання квітів для вшанування пам`яті Риженка Юрія Степановича, учасника антитерористичної операції.

 

2. Управлінню фінансів Сквирської районної державної адміністрації профінансувати Сквирську районну державну адміністрацію в сумі 280 грн  00 коп. (двісті вісімдесят грн 00 коп.) за рахунок загальних асигнувань, передбачених у районному бюджеті на 2019 рік на виконання Програми відзначення державних та професійних свят, ювілейних дат, здійснення представницьких та інших заходів на 2016-2020 роки, згідно з кошторисом витрат, що додається.

 

3. Відділу фінансово-господарського забезпечення апарату Сквирської районної державної адміністрації провести оплату відповідно до кошторису витрат.

Голова адміністрації                                                                    В. ГАЛЮК

 

Додаток

до розпорядження голови

адміністрації

від 21.02.201949

Кошторис витрат

для виділення коштів на придбання квітів

Перелік витрат

Кількість

(шт)

Ціна

Сума витрат, грн

Квіти

8

35,00

280,00

Всього

-

-

280,00

 

Начальник-головний бухгалтер

відділу фінансово-господарського

забезпечення апарату адміністрації                                           А. ЛІТВІНКО

Переглядів: 18
 



Друк

Про виділення коштів до

Дня Героїв Небесної сотні

Відповідно до Закону України "Про місцеві державні адміністрації", на виконання рішень сесій Сквирської районної ради від 03 березня 2016 року № 08-06-07 "Про програму відзначення державних та професійних свят, ювілейних дат, здійснення представницьких та інших заходів на 2016-2020 роки", від 20 грудня 2018 року № 03-29-07 "Про районний бюджет Сквирського району на 2019 рік":

 

1. Виділити кошти для придбання квітів для покладання до пам`ятника Героям Небесної Сотні та усі борцям за Незалежність України.

2. Управлінню фінансів Сквирської райдержадміністрації профінансувати Сквирську райдержадміністрацію в сумі 450 грн. 00 коп. (чотириста п’ятдесят грн. 00 коп.) за рахунок загальних асигнувань, передбачених у районному бюджеті на 2019 рік на виконання Програми відзначення державних та професійних свят, ювілейних дат, здійснення представницьких та інших заходів на 2016-2020 роки, згідно з кошторисом витрат, що додається.

 

3. Відділу фінансово-господарського забезпечення апарату Сквирської райдержадміністрації провести оплату відповідно до кошторису витрат.

Голова адміністрації                                                                    В. ГАЛЮК

 

Додаток

до розпорядження голови

адміністрації

від 21.02.201948

 

 

 

 

Кошторис витрат

Перелік витрат

Кількість

(шт.)

Ціна

Сума витрат, грн

Квіти

30

15,00

450,00

Всього

450,00

 

Начальник-головний бухгалтер

відділу фінансово-господарського

забезпечення апарату адміністрації                                           А. ЛІТВІНКО

Переглядів: 8
 



Друк

Про припинення дії договору оренди землі,

укладеного 15 лютого 2013 року між Сквирською

районною державною адміністрацією та

ФГ "Добробут-10"

Керуючись статтею 17 Земельного кодексу України, пунктом 7 статті 13 Закону України "Про місцеві державні адміністрації", статтею 31 Закону України "Про оренду землі", розглянувши клопотання голови ФГ "Добробут-10" Гребінь С.М. про розірвання договору оренди землі, укладеного 15 лютого 2013 року між Сквирською районною державною адміністрацією та ФГ "Добробут-10", щодо надання в строкове платне користування земельної ділянки сільськогосподарського призначення (невитребувані земельні частки (паї) у кількості 2 шт., загальною площею 5,66 га для ведення товарного сільськогосподарського виробництва, що розташована в адміністративних межах Великополовецької сільської ради Сквирського району Київської області:

 

1. Припинити дію договору оренди землі, укладеного 15 лютого 2013 року між Сквирською районною державною адміністрацією та ФГ "Добробут-10", шляхом його розірвання за взаємною згодою сторін.

2. Юридичному сектору апарату районної державної адміністрації розробити додаткову угоду про припинення дії договору оренди землі від 15 лютого 2013 року.

 

3. Контроль за виконанням цього розпорядження покласти на заступника голови районної державної адміністрації відповідно до розподілу обов’язків.

Голова адміністрації                                                                        В. ГАЛЮК

Переглядів: 14
 



Друк

Про навчання керівного складу та фахівців Сквирського району, діяльність яких пов’язана з організацією і здійсненням заходів з питань цивільного захисту в Навчально-методичному центрі цивільного захисту та безпеки життєдіяльності Київської області в 2019 році

Відповідно до Закону України «Про місцеві державні адміністрації», Кодексу цивільного захисту України, постанови Кабінету Міністрів України від 23 жовтня 2013 року № 819 «Про затвердження Порядку проведення навчання керівного складу та фахівців, діяльність яких пов’язана з організацією і здійсненням заходів з питань цивільного захисту» (зі змінами), наказу Міністерства внутрішніх справ України від 18 жовтня 2018 року        № 835 «Про затвердження Типового положення про територіальні курси цивільного захисту та безпеки життєдіяльності, навчально-методичні центри цивільного захисту та безпеки життєдіяльності», зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 05 листопада 2018 року за № 1256/32708, розпорядження голови Київської облдержадміністрації від 13 грудня               2018 року № 702 «Про затвердження плану комплектування Навчально-методичного центру цивільного захисту та безпеки життєдіяльності Київської області з навчання керівного складу та фахівців, діяльність яких пов’язана з організацією і здійсненням заходів з питань цивільного захисту на 2019 рік» та з метою організації функціонального навчання слухачів органів виконавчої влади, органів місцевого самоврядування, підприємств, установ та організацій Сквирського району у сфері цивільного захисту:

 

1. Затвердити список комплектування слухачів Навчально-методичного центру цивільного захисту та безпеки життєдіяльності Київської області з навчання керівного складу та фахівців Сквирського району, діяльність яких пов’язана з організацією і здійсненням заходів з питань цивільного захисту на 2019 навчальний рік (далі – список), що додається.

 

2. Відділу з питань цивільного захисту, ліквідації наслідків Чорнобильської катастрофи та житлово-комунального господарства  райдержадміністрації довести до органів виконавчої влади, органів місцевого самоврядування, підприємств, установ та організацій список, організувати контроль за повним і своєчасним його виконанням згідно зі строками та категоріями слухачів, що направляються на навчання.

3. Органам виконавчої влади, органам місцевого самоврядування, керівникам підприємств, установ, організацій забезпечити у 2019 році навчання керівного складу та фахівців з питань цивільного захисту на обласних курсах удосконалення керівних кадрів Навчально-методичного центру цивільного захисту та безпеки життєдіяльності Київської області відповідно до обсягів і термінів, визначених у списку.

 

4. Головам міськсільвиконкомів, керівникам бюджетних установ під час формування та внесення змін до місцевих бюджетів на 2019 рік передбачити кошти для фінансування витрат, пов’язаних з навчанням фахівців на  обласних курсах удосконалення керівних кадрів Навчально-методичного центру цивільного захисту та безпеки життєдіяльності Київської області.

 

5. Контроль за виконанням цього розпорядження покласти на заступника голови райдержадміністрації згідно з розподілом обов’язків.

 

Голова адміністрації В. ГАЛЮК


ЗАТВЕРДЖЕНО

розпорядження голови

Сквирської районної

державної адміністрації

від 18 лютого 2019 року № 46

 

 


СПИСОК

комплектування слухачів Навчально-методичного центру цивільного захисту та безпеки життєдіяльності Київської області з навчання керівного складу та фахівців Сквирського району, діяльність яких пов’язана з організацією і здійсненням заходів з питань цивільного захисту на 2019 рік

№ з/п

Назва підприємства, установи, організації

Категорія слухачів

Термін проведення занять

Кількість слухачів

Місце проведення навчання

1.

Сквирська міська рада

Секретар міської ради

01-05.04.

1

м. Біла Церква

2.

Рудянська сільська рада

Сільський голова

01-05.04.

1

м. Біла Церква

3.

Шамраївська

сільська рада

Сільський голова

01-05.04.

1

м. Біла Церква

4.

Дулицька

сільська рада

Секретар сільської ради

01-05.04.

1

м. Біла Церква

5.

Малоєрчиківська

сільська рада

Сільський голова

01-05.04.

1

м. Біла Церква

6.

Чубинецька

сільська рада

Секретар сільської ради

01-05.04.

1

м. Біла Церква

7.

Каленнівська

сільська рада

Особа, яка виконує обов’язки секретаря евакуаційної комісії виконавчого комітету сільської ради

01-05.04.

1

м. Біла Церква

Продовження додатка

 

8.

Великополовецька

сільська рада

Особа, яка виконує обов’язки секретаря евакуаційної комісії виконавчого комітету сільської ради

01-05.04.

1

м. Біла Церква

9.

Кам'яногребельська

сільська рада

Особа, яка виконує обов’язки секретаря евакуаційної комісії виконавчого комітету сільської ради

01-05.04.

1

м. Біла Церква

10.

Домантівська

сільська рада

Особа, яка виконує обов’язки секретаря евакуаційної комісії виконавчого комітету сільської ради

01-05.04.

1

м. Біла Церква

11.

Тарасівська

сільська рада

Особа, яка виконує обов’язки секретаря евакуаційної комісії виконавчого комітету сільської ради

01-05.04.

1

м. Біла Церква

12.

Відділ культури

Керівник

01-05.04.

1

м. Біла Церква

13.

Відділ освіти

Керівники закладів освіти та їх заступники

01-03.04.

3

м. Біла Церква

14.

Відділ освіти

Керівники закладів дошкільної освіти

15-17.04.

2

м. Біла Церква

15.

ТОВ «Сквиратекс»

Керівники об’єктів господарювання

та їх заступники

15-17.04.

1

м. Біла Церква

16.

ТДВ «Сквирський вентиляторний завод»

Керівники об’єктів господарювання

та їх заступники

15-17.04.

1

м. Біла Церква

17.

ТОВ «Київхліб»

Керівники об’єктів господарювання

та їх заступники

15-17.04.

1

м. Біла Церква

18.

Мовчанівська

сільська рада

Особа відповідальна за роботу консультативного пункту при органах місцевого самоврядування

 

15-16.04.

1

м. Біла Церква

Продовження додатка

 

19.

Красноліська

сільська рада

Особа відповідальна за роботу консультативного пункту при органах місцевого самоврядування

15-16.04.

1

м. Біла Церква

20.

Горобіївська

сільська рада

Особа відповідальна за роботу консультативного пункту при органах місцевого самоврядування

15-16.04.

1

м. Біла Церква

21.

Малолисовецька сільська рада

Особа відповідальна за роботу консультативного пункту при органах місцевого самоврядування

15-16.04.

1

м. Біла Церква

22.

Рогізнянська

сільська рада

Посадова особа , на яку покладені обов’язки посадової особи з питань ЦЗ

в органах місцевого самоврядування

01-05.04.

1

м. Біла Церква

23.

Великоєрчиківська сільська рада

Посадова особа , на яку покладені обов’язки посадової особи з питань ЦЗ

в органах місцевого самоврядування

01-05.04.

1

м. Біла Церква

24.

Шаліївська

сільська рада

Посадова особа , на яку покладені обов’язки посадової особи з питань ЦЗ

в органах місцевого самоврядування

01-05.04.

1

м. Біла Церква

Виконуюча обов’язки начальника відділу з питань

цивільного захисту, ліквідації наслідків Чорнобильської

катастрофи та житлово-комунального господарства

Сквирської районної державної адміністрації Н. ЛОМІНСЬКА

Переглядів: 15
 



Друк

Про виділення коштів з нагоди

Дня села Пищики

Відповідно до Закону України „Про місцеві державні адміністрації”, на виконання рішень сесій Сквирської районної ради від 03.03.2016 року № 08-06-07 „Про програму відзначення державних та професійних свят, ювілейних дат, здійснення представницьких та інших заходів на 2016-2020 роки”, від 20.12.2018 року № 03-29-07 ”Про районний бюджет Сквирського району на 2019 рік”:

 

1. Виділити кошти для придбання букету квітів з нагоди Дня села Пищики.

 

2. Управлінню фінансів Сквирської райдержадміністрації профінансувати Сквирську райдержадміністрацію в сумі 500 грн. 00 коп. (п`ятсот грн. 00 коп.) за рахунок загальних асигнувань, передбачених у районному бюджеті на 2019 рік на виконання Програми відзначення державних та професійних свят, ювілейних дат, здійснення представницьких та інших заходів на 2016-2020 роки, згідно з кошторисом витрат, що додається.

 

3. Відділу фінансово-господарського забезпечення апарату Сквирської райдержадміністрації провести оплату відповідно до кошторису витрат.

 

 

Голова адміністрації В. ГАЛЮК

Додаток

до розпорядження голови

адміністрації

від 15.02.2019 №45

 

Кошторис витрат

Перелік витрат

Кількість

(шт.)

Ціна

Сума витрат, грн

Букет квітів

1

500,00

500,00

Всього

500,00

 

Начальник-головний бухгалтер відділу

фінансово-господарського  забезпечення

апарату райдержадміністрації                                                    А.ЛІТВІНКО

 

 

Переглядів: 11
 


Сторінка 1 з 21
<< Початок < Попередня 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Наступна > Кінець >>

Українські новини

Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання

Joomla Templates by Joomlashack