Головна
 

Посилання

Сайт Президента України
Верховна Рада України
Урядовий портал
Офіційний веб-сайт Нацдержслужби України
Київська обласна державна адміністрація
Укрінформ
Березень 2019
П В С Ч П С Н
        1 2 3
4 5 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
Середа, 06 березня 2019


Друк

На засіданні Антикризової ради громадських організацій України та Правління УСППГолова Держенероефективності Сергій Савчук представив бізнесу можливості для реалізації вигідних проектів у сфері енергоефективності та «чистої» енергетики.

Так, програма «теплі кредити» активізувала попит та виробництво енергоефективних матеріалів та обладнання.

 

«Завдяки енергосервісуми відкрили ринок з утеплення бюджетних установ вартістю близько 8 млрд доларів», - пояснив Голова.

 

Зокрема, на сьогодні вже реалізуються понад 270 ЕСКО-договорів на загальну суму контрактів близько 290 млн гривень. На ЕСКО-інвесторів чекають щепонад 13 тис. бюджетних закладів та ще близько 4 тис. об’єктів органів влади.

 

Особливо активно розвивається відновлювана енергетика. У цій сфері за останні 4 роки акумульовано понад 1,7 млрд євро інвестицій.

 

«При цьому, ми продовжуємо удосконалювати правову базу та створювати сприятливі умови для роботи у зазначених сферах», - підкреслив С.Савчук та назвав пріоритети:

-         законопроект від 05.12.2018 № 8449-д щодо «зелених» аукціонів;

-         законопроективід 10.12.2018 № 9386 та№ 9387 щодо удосконалення ЕСКО-механізму;

-         законопроект від 29.11.2017№ 7348 щодо стимулювання виробництва та використання рідких біопалив;

-         запровадження системи електронної торгівлі твердим біопаливом в Україні;

-         стимулювання залучення інвестицій в енергетичну утилізацію сміття.

«Активізувавши бізнес-проекти у сфері енергосервісу, «чистої» енергетики, генерації енергії із сміття, ми вирішимо не лише енергетичні та екологічні питання, а й підвищимо якість життя країни загалом», - підсумував Голова.

 

Управління комунікації та зв’язків з громадськістю

 

 

Переглядів: 8
 



Друк

Голова Держенергоефективності Сергій Савчук взяв участь у запуску нової пілотної Мережі енергоефективних хлібопекарів в Україні, що здійснюється за підтримки  Уряду Німеччини у рамках Проекту GIZ «Консультування підприємств щодо енергоефективності“.

 

«Метою нашої спільної роботи в рамках Мережі є здешевлення вартості хліба для українських споживачів за рахунок скорочення енергетичних витрат при його випіканні», - прокоментував Голова С.Савчук.

 

До Мережі увійшло 12 відомих хлібопекарських підприємств України (наприклад, «Київхліб», «Київський БКК» та інші).

 

Як пояснив Сергій Савчук, участь у зазначеній Мережі – це унікальна можливість для компаній обмінюватися досвідом та впроваджувати енергоефективні заходи за підтримки Уряду Німеччини і Держенергоефективності.

 

У свою чергу, Голова правління ПАТ "Київхліб" Володимир Череда наголосив на важливості енергоефективності, тому що енергоспоживання займає суттєву часткуу собівартості хлібопекарської продукції.

 

Тому, об’єднавши зусилля в рамках Мережі енергоефективних хлібопекарів, компанії зможуть:

-       проводити енергоаудити;

-       отримувати від експертів необхідну консультацію щодо найкращих енергоефективних рішень та технологій;

-       впроваджувати енергоефективні заходи;

-       і головне - підвищувати свою конкурентоздатність на ринку.

 

«При цьому, звертаю увагу усіх промислових підприємств на переваги об’єднання у подібні мережі для досягнення успіхів у питаннях енергоефективності», - підсумував С.Савчук.

 

 

Управління комунікації та зв’язків з громадськістюДерженергоефективності

тел/факс +38 (044) 590-59-65
www.saee.gov.ua

https://www.facebook.com/saeeUA

https://twitter.com/SAEE_Ukraine

м.Київ, провулок Музейний, 12

Переглядів: 8
 



Друк

Під час візиту до м. Копенгаген (Данія) Голова Держенергоефективності Сергій Савчук у складі української делегації ознайомився із роботою потужного заводу«Copenhill» (або «AmagerBakke»), що переробляє близько 400 тис. тонн сміття у рік для генерації тепла та електроенергії.

Завод має до 63 МВт електричної та до 247 МВт теплової потужності. Цього достатньо, щоб забезпечити близько 50 тис. родин електроенергією та 120 тис. домогосподарств опаленням.

Водночас, унікальність заводу полягає не лише в сучасних системах очищення викидів, а й в рекреаційній зоні із штучним лижним схилом та зоною для скелелазіння.

«Таким чином, Данія ламає стереотип суспільства про те, що сміттєспалювальний завод – це екологічно небезпечна та нерентабельна справа. Навпаки, данський бізнес доводить, що завдяки сучасним екологічно чистим технологіям можнаефективно та вигідно здійснювати енергетичну утилізацію сміття», - прокоментував Сергій Савчук.

С.Савчук впевнений, що саме такі проекти універсального вирішення проблем із сміттям потрібно поширювати в Україні, де щороку збирається близько 10 млн тонн побутових відходів.

Тому за підсумками візиту сторони дійшли згоди разом:

-        опрацювати Концепцію енергетичної утилізації сміття,розроблену Держенергоефективності спільно з КМДА та НКРЕКП(http://saee.gov.ua/sites/default/files/SAEE_WtE_2019.pdf);

 

-        розглянути можливість встановлення подібних заводів для генерації енергії із сміття в Україні.

 

Управління комунікації та зв’язків з громадськістюДерженергоефективності

Переглядів: 9
 



Друк

У рамках візиту до м. Копенгаген (Данія)Голова Держенергоефективності Сергій Савчук взяв участь у круглому столі із представникамиДанського енергетичного агентства, провідними фінансовими установами («Danida Business Finance», «IFU» тощо) та бізнесом («Vestas», «BWSC», «COWI», «Rockwool» тощо), з якими обговорив:

-         здобутки та плани співпраці України і Данії;

-         залучення данських інвестицій в українські проекти з «чистої» енергетики, енергоефективності та переробки сміття.

 

Зустріч відбулася за ініціативиДанського енергетичного агентства та Українсько-данського енергетичного центру –ключових партнерів у розвитку співпраці двох країн.

 

Двостороннє співробітництво вкрай вигідне, адже у 2017 р. Данія досягла понад 35% енергії з відновлюваних джерел. При цьому, більше 60% електроенергії в Данії генеруються із «чистих» джерел енергії.

 

Водночас, данські компанії та фінансові організації вважають Україну перспективною платформою для роботи.

 

Так, в Україні вже успішно працює Данський інвестиційний фонд «IFU», який співфінансував встановлення 20 МВт ВЕС «Старий Самбір-2» та 36 МВт СЕС «Яворів-1» у Львівській області.

Крім цього, на Житомирщині у реалізації проекту 19 МВт Ганської СЕСберуть участьданська компанія«Better Energy A/S», «Danish SDG Investment Fund» і НЕФКО.

Результатами та планами роботи також поділилися представники данських компаній:

-       «Vestas», що забезпечила українські ВЕС вітротурбінами загальною потужністю понад 330 МВт;

-        «BWSC», що долучається до проекту встановлення електростанції на біопаливі потужністю 44,2 МВт поблизу міста Хмельницького;

 

-       «Rockwool» та «Danfoss», які відомі своїми енергоефективними технологіями, у т.ч. в Україні тощо.

У свою чергу, Сергій Савчук презентував чинні законодавчі стимули і конкретні діючі та потенційні проекти у відновлюваній енергетиці для спільної реалізації із данськими компаніями.

За підсумками обговорення сторони домовилися про співпрацю над досягненням національних цілей у зазначених сферах та опрацювання потенційних проектів у сфері енергоефективності, «чистої» енергетики та енергетичної утилізації сміття.

Управління комунікації та зв’язків з громадськістю Держенергоефективності

Переглядів: 11
 



Друк

Податківці Київщини вилучили 27 тис. ювелірних виробів на суму близько 60 млн. грн.

Слідчим управлінням фінансових розслідувань ГУ ДФС у Київській області під процесуальним керівництвом прокуратури області, здійснюється досудове розслідування кримінального провадження щодо порушення фізичною особою – громадянином України, податкового та митного законодавства, що полягало у переміщенні із Турецької Республіки поза митним контролем Київської митниці ДФС ювелірних виробів із золота, за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 3 ст. 212 КК України.

В ході розслідування кримінального провадження встановлено, що дана фізична особа реалізує завезені поза митним контролем ювелірні вироби в спеціалізованих магазинах, розташованих на території м. Києва та Київської області, які попередньо підлягали переробці в цеху.

Не дивлячись на те, що даній фізичній особі  повідомлено про підозру у вчиненні кримінального правопорушення, передбаченого  ч. 3 ст. 212КК України, вказаною особою продовжується реалізація ювелірних виробів, які переміщались поза митним контролем.

Так, в рамках кримінального провадження, на підставі відповідних судових рішень за адресами спеціалізованих магазинів та офісного приміщення, проведено обшуки, в ході яких виявлено та вилучено понад  27 тис. ювелірних виробів, загальною вагою близько 120 кг., орієнтовною вартістю 60 млн. грн., походження яких документально не підтверджується, що свідчить про налагоджену систему з незаконного переміщення на територію України ювелірних виробів.

Досудове розслідування у кримінальному провадженні триває.

ГУ ДФС у Київській області

У митній сфері податківці Київщини розпочали 4 кримінальні провадження

У напрямку протидії кримінальним правопорушенням у митній сфері з початку року за матеріалами оперативних працівників розпочато 4 кримінальних провадження за ст. 212 КК України, у тому числі 1 за ч. 3 ст. 212 КК України.

У поточному році слідчими завершено 3 кримінальних провадження даної категорії та направлено до суду для звільнення від кримінальної відповідальності  у зв'язку з повним погашенням завданих державі збитків на суму 3,5 млн. гривень.

До митних органів направлено 15 запитів щодо перевірки правильності визначення митної вартості товарів, за результатами розгляду якого суму митних платежів додатково збільшено на суму 6,2 млн. гривень.

У рамках досудового розслідування кримінальних проваджень, викритих у минулих роках, накладено арешт на товарно-матеріальні цінності загальною вартістю 1,2 млн. гривень.

ГУ ДФС у Київській області

Набули чинності зміни до податкової декларації з рентної плати

Головне управління ДФС у Київській області повідомляє, що наказом Міністерства фінансів України від 21.08.2018 № 707 «Про затвердження Змін до форми Податкової декларації з рентної плати та визнання таким, що втратив чинність, наказу Міністерства фінансів України від 17 вересня 2012 року № 1001»  внесено зміни до форми податкової декларації з рентної плати, затвердженої наказом Міністерства фінансів України від 17.08.2015 № 719.

Наказ № 707 набрав чинності з 12.02.2019, разом з тим втратив чинність наказ Міністерства фінансів України від 17.09.2012 № 1001 «Про затвердження форми Податкового розрахунку з рентної плати за нафту, природний газ і газовий конденсат, що видобуваються в Україні».

Змінами, внесеними Наказом № 707, виключено додатки 2, 4, 10, 11 до форми Декларації, які були передбачені для квартальної звітності, а саме:
- додаток 2 «Розрахунок з рентної плати за користування надрами для видобування вуглеводневої сировини»;

- додаток 4 «Розрахунок з рентної плати за користування радіочастотним ресурсом України»;

- додаток 10 «Розрахунок з рентної плати за транспортування нафти і нафтопродуктів магістральними нафтопроводами та нафтопродуктопроводами»;

- додаток 11 «Розрахунок податкових зобов’язань з рентної плати за транзитне транспортування трубопроводами природного газу та аміаку територією України».

Відповідно,  з рядків форми Декларації виключено посилання на вищевказані додатки.

Нагадаємо, що з 01.01.2016 базовий податковий (звітний) період для рентної плати дорівнює календарному кварталу, а для рентної плати за користування надрами для видобування корисних копалин за видобування нафти, конденсату, природного газу, у тому числі газу, розчиненого у нафті (нафтового (попутного) газу), етану, пропану, бутану, рентної плати за користування радіочастотним ресурсом України та рентної плати за транспортування нафти і нафтопродуктів магістральними нафтопроводами та нафтопродуктопроводами, транзитне транспортування трубопроводами аміаку територією України, дорівнює календарному місяцю (п.257.1 ст. 257 ПКУ). У зв’язку з цим була доповнена Декларація додатками 2¹, 4¹, 10¹ та 11¹, які передбачені для місячного подання звітності.

З набранням чинності Наказом № 707 відбулась зміна форми Декларації, з неї виключені додатки 2,4, 10 та 11, чим форма Декларації приведена у відповідність до норм чинного законодавства.

ГУ ДФС у Київській області

 

Київська митниця ДФС перерахувала до Держбюджету 4,2 млрд. грн. у лютому

У лютому 2019 року Київською митницею ДФС перераховано до Державного бюджету України митних податків на загальну суму 4,2 млрд. грн., у тому числі:

- до загального фонду – 4,1 млрд. грн.

- до спеціального фонду – 174,2 млн. грн.

Забезпечено збільшення надходження митних податків до Держбюджету у порівнянні:

- з січнем 2019 року - на 564,5 млн. грн. (+ 15,3 %),

- з лютим 2018 року - на 153,4 млн. грн. (+ 3,8 %).

Середньоденні надходження митних платежів збільшились в порівнянні :

- з січнем 2019 року - на 15,3%  (з 184 млн. грн. у січні 2019 року до 212,2 млн. грн. у лютому 2019 року);

- з лютим 2018 року - на 3,8%  (з 204 млн. грн. у лютому 2018 року до 212,2 млн. грн. у лютому 2019 року).

Значну частину перерахованих до бюджету митних платежів (33,3%) сплачено при здійсненні митного оформлення таких товарів як:

«автомобілі легкові» –  сплачено платежів на загальну суму 551,1 млн. грн. (питома вага сплачених податків – 12,9%);

«засоби захисту рослин» - 508,6 млн. грн. (11,9%);

«лікарські засоби» - 140,3 млн. грн. (3,3%);

«телефонні апарати» - 113,9 млн. грн. (2,7%);

«кукурудза»  – 113,8 млн. грн. (2,7%).

ГУ ДФС у Київській області

Переглядів: 12
 



Друк

Про забезпечення захисту інформації

шляхом обмеження доступу

до приміщення відділу ведення

Державного реєстру виборців апарату

Сквирської райдержадміністрації

Відповідно до статті 25 Закону України "Про місцеві державні адміністрації", законів України "Про інформацію", "Про захист інформації в інформаційно-телекомунікаційних системах", на виконання вимог постанови Центральної виборчої комісії від 20 грудня 2007 року № 572 "Про вимоги до приміщень відділів ведення Державного реєстру виборців та регіональних відділів адміністрування Державного реєстру виборців та про норми забезпечення засобами зв’язку, обладнанням, інвентарем, оргтехнікою" та з метою обмеження доступу до приміщення, що унеможливлює ознайомлення сторонніх осіб з інформацією, яка виводиться на монітори:

 

1. Затвердити перелік посадових осіб райдержадміністрації, які мають право доступу до приміщення відділу ведення Державного реєстру виборців, згідно з додатком.

 

2. Визнати таким, що втратило чинність, розпорядження голови Сквирської райдержадміністрації від 11 травня 2016 року № 191 "Про забезпечення захисту інформації шляхом обмеження доступу до приміщення  відділу ведення Державного реєстру виборців апарату Сквирської райдержадміністрації".

 

3. Контроль за виконанням цього розпорядження покласти на керівника апарату райдержадміністрації Салтанюка В.Л.

 

 

Голова адміністрації                                                                    В. ГАЛЮК


ЗАТВЕРДЖЕНО

розпорядження голови

Сквирської районної

державної адміністрації

від 28 лютого 2019 року № 60

 

 

Перелік

посадових осіб райдержадміністрації, які мають право доступу до приміщення відділу ведення Державного реєстру виборців

 

САЛТАНЮК

Віктор Леонідович

керівник апарату райдержадміністрації;

КОСТИРА

Микола Миколайович

начальник відділу ведення Державного реєстру виборців апарату райдержадміністрації;

ЛІНЧУК

Ірина Михайлівна

головний спеціаліст відділу ведення Державного реєстру виборців апарату райдержадміністрації;

ПИЖЕВСЬКА

Надія Володимирівна

головний спеціаліст відділу ведення Державного реєстру виборців апарату райдержадміністрації.

Начальник відділу ведення

Державного реєстру виборців

апарату адміністрації                                                                         М. КОСТИРА

Переглядів: 8
 



Друк

Про затвердження плану роботи

Сквирської районної державної

адміністрації на березень 2019 рік

Відповідно до Закону України "Про місцеві державні адміністрації", на виконання постанови Кабінету Міністрів України від 31 жовтня 2007 року      № 1270 "Про внесення змін до Типового регламенту місцевої державної адміністрації", на підставі Регламенту Сквирської районної державної адміністрації, затвердженого розпорядженням голови адміністрації                 від 28 березня 2018 року № 161 "Про затвердження Регламенту             Сквирської районної державної адміністрації":

 

1. Затвердити План роботи Сквирської районної державної адміністрації на березень 2019 року, що додається.

 

2. Керівникам структурних підрозділів райдержадміністрації забезпечити безумовне виконання Плану роботи.

 

3. Звіти про виконання Плану роботи надсилати на електронну адресу відділу управління персоналом та організаційної роботи апарату райдержадміністрації ( Ця електронна адреса захищена від спам-ботів, Вам потрібно включити JavaScript для перегляду ) до 15 квітня 2019 року.

 

4. Контроль за виконанням цього розпорядження залишаю за собою.

Голова адміністрації                                                                    В. ГАЛЮК


ЗАТВЕРДЖЕНО

розпорядження голови

Сквирської районної

державної адміністрації

від 28 лютого 2019 року № 59

План роботи

Сквирської районної державної адміністрації на березень 2019 року

 

Зміст заходу

Термін виконання

Відповідальні виконавці

1

2

3

1. Питання для винесення на розгляд сесії районної ради

Про інформацію голови Сквирської районної державної адміністрації щодо здійснення процесу децентралізації в Сквирському районі

березень

В.Галюк

Про звіт голови Сквирської районної державної адміністрації про підсумки виконання Програми соціально-економічного та культурного розвитку Сквирського району на 2018 рік

березень

В.Галюк

Про стан роботи з розвитку туризму в Сквирському районі та заходи щодо її поліпшення

березень

О. Центило-Гіптенко

Про хід підготовки до проведення комплексу весняно-польових робіт 2019 року по сільськогосподарських підприємствах району

березень

М.Сиворакша

 

Про затвердження Програми «Власний дім» на 2018-2022 роки для Сквирського району

березень

Г. Івасюк

Про внесення змін до рішення сесії Сквирської районної ради „Про районний бюджет Сквирського району на 2019 рік”

березень

М.Ульянова

 

Про затвердження звіту про виконання Сквирського районного бюджету за 2018 рік

березень

М.Ульянова

Про внесення змін до рішення сесії Сквирської районної ради „Про районний бюджет Сквирського району на 2019 рік”

березень

М.Ульянова

Про підсумки виконання Програми соціально-економічного та культурного розвитку Сквирського району на 2018 рік

березень

О. Пилюта

 

Про затвердження Програми соціально-економічного та культурного розвитку Сквирського району на 2019 рік

березень

О. Пилюта

 

Про затвердження Положення про проведення конкурсу на посади педагогічних працівників комунального закладу Сквирської районної ради «Сквирський районний інклюзивно-ресурсний центр»

березень

О.Заболотний

Про затвердження  Програми розвитку системи освіти Сквирського району на 2019 – 2021 роки

березень

О.Заболотний

Про затвердження Статуту комунального закладу Сквирської районної ради «Сквирський районний інклюзивно-ресурсний центр» в новій редакції та внесення змін до штатного розпису центру

березень

О.Заболотний

Про стан виконання Програми забезпечення населення Сквирського району якісною питною водою в достатній кількості на 2011-2020 роки

березень

М. Ворушило

Про стан виконання Програми поводження з твердими побутовими відходами у Сквирському районі на 2017-2020 роки

березень

М. Ворушило

2. Питання для винесення на розгляд колегії райдержадміністрації

 

Про хід підготовки до проведення комплексу весняно-польових робіт 2019  року по сільськогосподарських підприємствах району

березень

М.Сиворакша

 

3. Питання для винесення на розгляд нарад у голови, заступників голови райдержадміністрації

Моніторинг питання подачі проектних матеріалів «Детального плану території земельної ділянки площею 10,0230 га в адміністративних межах Сквирської міської ради за межами населених пунктів для відведення її в постійне користування КП «Сквирське комунальне господарство» під розміщення існуючого полігону твердих побутових відходів» полігону ТПВ- та про проведення його реконструкції»  на обласну архітектурно-містобудівну раду

30.03.2019

Г. Івасюк

Про стан виконавської дисципліни

березень

О. Шеремет

Про виконання зведеного бюджету району за лютий  2019 року

березень

М.Ульянова

Підготовка до оздоровлення та відпочинку дітей Сквирського району у 2019 році

березень

І.Камінська І

І.Кононська

Про умови проживання дітей, які перебувають під опікою/піклуванням

березень

І.Камінська І

І.Кононська

4. Організація виконання актів законодавства

4.1. Законів України

№ 2811-ХІІ   від 21 листопада 1992 року «Про державну допомогу сім'ям з дітьми»

протягом місяця

Н.Рогоза

№ 1768-ІІІ  1 червня 2000 року «Про державну соціальну допомогу малозабезпеченим сім'ям» від

протягом місяця

Н.Рогоза

№ 1727-ІV  від 18.05.2004 року «Про державну соціальну допомогу особам, які не мають права на пенсію та інвалідам»

протягом місяця

Н.Рогоза

№ 2109-ІІІ  від 16 листопада 2000 року «Про державну соціальну допомогу інвалідам з дитинства та дітям-інвалідам»

протягом місяця

Н.Рогоза

№108/95-ВР від 24.03.1995 «Про оплату праці»

протягом місяця

Н.Рогоза

№2694-ХІІ від 14.10.1992 « Про охорону праці»

протягом місяця

Н.Рогоза

угоди» №3356 – ХІІ від 01.07.1993 «Про колективні договори та

протягом місяця

Н.Рогоза

№3551-ХІІ  від 22.10.1993 року  «Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту»

протягом місяця

Н.Рогоза

«Про пенсійне забезпечення»

протягом місяця

Н.Рогоза

«Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи»

протягом місяця

Н.Рогоза

«Про адміністративні послуги» в частині проведення щоденного прийому суб’єктів звернення для отримання адміністративних послуг та контролю за додержанням  суб’єктами надання адміністративних послуг строків розгляду справ та прийняття рішень щодо надання адміністративних послуг .

постійно

С. Рибак

«Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень»

постійно

Л. Ліснічук

«Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань»

постійно

Л. Ліснічук

«Про охорону дитинства»

постійно

І.Камінська

І. Кононська

« Про оздоровлення та відпочинок дітей»

постійно

І.Камінська

І. Кононська

« Про органи і служби у справах дітей та спеціальні установи для дітей»

постійно

І.Камінська

І. Кононська

«Про протидії торгівлі людьми»

постійно

І.Камінська

І. Кононська

«Про запобігання та протидію домашньому насильству»

постійно

І.Камінська

І. Кононська

№ 2190-VIII від 09 листопада 2017 року

Про внесення змін до деяких законів  України щодо окремих питань проходження державної служби

постійно

С.Буланова

 

№ 2498-VIII від 10 липня 2018 року

Про внесення змін до деяких законів  України щодо вирішення питання колективної власності на землю, удосконалення правил землекористування у масивах земель сільськогосподарського призначення, запобігання рейдерству та стимулювання зрошення в Україні

протягом місяця

С.Буланова

 

4.2. Указів, Розпоряджень Президента України

 

 

Про невідкладні заходи щодо реформування аграрного сектора економіки

постійно

М.Сиворакша

 

Про заходи щодо забезпечення захисту майнових прав селян у процесі реформування аграрного сектора економіки

постійно

М.Сиворакша

 

4.3. Постанов, розпоряджень, доручень Кабінету Міністрів України

№ 106 від 07.02.2018 «Порядок використання коштів передбачених в державному бюджеті для надання фінансової підтримки розвитку фермерських господарств»

щомісяця

М.Сиворакша

 

№ 107 від 07.02.2018 «Порядок використання коштів передбачених в державному бюджеті для підтримки галузі тваринництва»

щомісяця

М.Сиворакша

 

№ 1192  від 2 серпня 2000 року Порядок надання щомісячної грошової допомоги  малозабезпеченій особі, яка проживає разом з інвалідом I чи II групи внаслідок психічного розладу, який за висновком лікарської комісії медичного закладу потребує постійного стороннього догляду, на догляд за ним, затверджений постановою Кабінету Міністрів України

протягом місяця

Н.Рогоза

№189  від 22.02.2006 року «Про затвердження Порядку призначення та виплати тимчасової державної допомоги дітям, батьки яких ухиляються від сплати аліментів, не мають можливості утримувати дитину або місце проживання їх невідоме»

протягом місяця

Н.Рогоза

№ 81від 31.01.2007 року «Про затвердження Порядку призначення і виплати державної соціальної допомоги на дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, грошового забезпечення батькам-вихователям і прийомним батькам за надання соціальних послуг у дитячих будинках сімейного типу та прийомних сім’ях за принципом «гроші ходять за дитиною»

протягом місяця

Н.Рогоза

№ 612   від 16.11.2007 року «Про затвердження Порядку обліку, зберігання, оформлення та видачі посвідчень особам, які одержують державну соціальну допомогу відповідно до Закону України «Про державну соціальну допомогу інвалідам з дитинства та дітям-інвалідам»

протягом місяця

Н.Рогоза

№558  від 29.04.2004 року «Про затвердження Порядку призначення і виплати компенсації фізичним особам, які надають соціальні послуги»

протягом місяця

Н.Рогоза

№ 848  від 21.10.1995 «Про спрощення порядку надання населенню субсидій для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг, придбання скрапленого газу, твердого та рідкого пічного побутового палива»

протягом місяця

Н.Рогоза

№505  від 01.10.2014 «Про надання щомісячної адресної допомоги особам, які переміщуються з тимчасово окупованої території України та районів проведення антитерористичної операції, для покриття витрат на проживання, в тому числі на оплату житлово-комунальних послуг»

протягом місяця

Н.Рогоза

№  512  від 20.06.2018 «Деякі питання реалізації пілотного  проекту із надання при народженні дитини одноразової натуральної допомоги “пакунок малюка”»

протягом місяця

Н.Рогоза

№117  від 29.01.2003 «Про Єдиний Державний автоматизований реєстр осіб, які мають право на пільги»

постійно

Н.Рогоза

№115  від 13.02.2013 «Про порядок повідомної реєстрації галузевих (міжгалузевих) і територіальних угод, колективних договорів

постійно

Н.Рогоза

№ 321  від 5 квітня 2012 року «Про Порядок забезпечення технічними та іншими засобами реабілітації інвалідів та іншими засобами реабілітації інвалідів, дітей-інвалідів та інших окремих категорій населення»

протягом місяця

Н.Рогоза

№ 187  від 22.02.2006 року «Про затвердження Порядку  забезпечення санаторно-курортними путівками деяких категорій громадян структурними підрозділами з питань соціального захисту населення»

протягом місяця

Н.Рогоза

№158  від  28.02.2011р. «Про затвердження Порядку використання коштів, передбачених у державному бюджеті для надання одноразової матеріальної допомоги інвалідам та непрацюючим малозабезпеченим особам»

протягом місяця

Н.Рогоза

№ 999  від 19.07.2006 року «Про затвердження Порядку забезпечення інвалідів автомобілями»

протягом місяця

Н.Рогоза

№ 228  від 14.02.2007 «Про порядок виплати та розміри грошових компенсацій на бензин, ремонт і технічне обслуговування автомобілів та на транспортне обслуговування»

протягом місяця

Н.Рогоза

№565  від 20.05.2009 року «Про затвердження Порядку проведення безоплатного капітального ремонту власних житлових будинків і квартир осіб, що мають право на таку пільгу, а також першочерговий поточний ремонт житлових будинків і квартир осіб, які мають право на це право»

протягом місяця

Н.Рогоза

№1417  від 29.12.2009 року «Деякі питання діяльності територіальних центрів соціального обслуговування (надання соціальних послуг)»

протягом місяця

Н.Рогоза

№509  від 01.10.2014 «Про облік осіб, які переміщуються з тимчасово окупованої території України та районів проведення антитерористичної операції»

протягом місяця

Н.Рогоза

№ 179  від 31.03.2015 «Про затвердження Порядку використання коштів передбачених у державному бюджеті для здійснення заходів із соціальної та професійної адаптації учасників антитерористичної операції (крім військовослужбовців, звільнених у запас або відставку)

протягом місяця

Н.Рогоза

№625 від 22.10.2014 «Про внесення змін до постанови Кабінету Міністрів України від 24.09.2008 № 866»

постійно

І.Камінська

І. Кононська

№148 від 16.03.2017 «Деякі питання здійснення патронату над дитиною»

постійно

І.Камінська

І. Кононська

№ 97 від 13 лютого 2019 року

Про затвердження критеріїв, за якими оцінюється ступінь ризику від провадження господарської діяльності у сфері благоустрою населених пунктів та визначається періодичність проведення планових заходів державного нагляду (контролю) місцевими державними адміністраціями

 

 

протягом місяця

 

 

С.Буланова

 

4.4. Розпоряджень  голови обласної державної адміністрації

№ 690  від 07.12.2018 Про затвердження плану заходів з реалізації у Київській області Стратегії державної політики з питань здорового довголіття населення на період до 2022 року.

щомісяця

Н. Рогоза

№ 729  від 19.12.2018 Про затвердження щорічного обласного плану заходів щодо реалізації Національної стратегії сприяння розвитку громадянського суспільства в Україні на 2016-2020 роки

 

ппостійно

 

В.Лозинський

№16 від 19.01.2012 «Про забезпечення реалізації прав дітей в Київській області»

постійно

І.Камінська

І. Кононська

№ 138 від 19.01.2012 року  «Про затвердження Порядку направлення дітей Київської області на оздоровлення та відпочинок за рахунок коштів обласного бюджету»

постійно

І.Камінська

І. Кононська

№ 312 від 07 червня 2017 року

Про внесення змін до розпорядження голови Київської обласної державної адміністрації від 24 травня 2017 року № 281

 

протягом місяця

 

О. Вигівська

 

№ 455 від 16 серпня 2018 року

Про упорядкування надання земельних ділянок на конкурентних засадах

до 05 числа щомісяця

С. Буланова

4.5. Доручень голови, заступників голови обласної державної адміністрації

від 21.02.2012 №19-1 п.12.2 Щомісячний моніторинг регулювання прогнозних балансів.

щомісяця

М.Сиворакша

 

від 24.05.2012   №5 „Щодо організації ярмарків з метою реалізації продукції сільськогосподарськими та переробними підприємствами району за цінами виробника”

щомісяця

М.Сиворакша

 

від 16.07.2012 №83-1 „Щодо створення мережі сільськогосподарських обслуговуючих кооперативів, зокрема для заготівлі плодоовочевої продукції і молока від населення

щомісяця

М.Сиворакша

 

від 16.01.2018р. №1 засідання Київської обласної комісії з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій

постійно

Г. Івасюк

від 30.11.2015 року №15 про хід проведення об’єднання територіальних громад у Сквирському районі.

щокварта

льно

до 5 числа

Г. Івасюк

від 22.12.2018 № 39  п. 9. Забезпечувати стовідсоткову охопленість населення Київської області наданням послуг з вивезення твердих побутових відходів

постійно

М. Ворушило

від 18.08.2016 №70-1  щодо удосконалення інформаційно – роз’яснювальної роботи з пріоритетних питань державної політики

березень

В. Лозинський

від 30.09.2014 №11-14-7565  до листа Державної служби з питань інвалідів та ветеранів України, про чисельність інвалідів війни, учасників бойових дій та учасників війни, які перебувають на квартирному обліку

протягом місяця

Н.Рогоза

від 09.08.2016 №65-1Щодо висвітлення діяльності Київської облдержадміністрації

до 10 березня

О. Пилюта

4.6 Розпоряджень голови районної державної адміністрації

№392 від 04.09.2014р. Про державну надзвичайну протиепізоотичну комісію  при Сквирській районній адміністрації

постійно

М.Сиворакша

 

№ 508 від 18.12.2015 Програма соціального захисту громадян Сквирського району, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, на 2016-2020 роки

постійно

Н.Рогоза

№ 509 від 18.12.2015 Районна комплексна програма "Турбота" на 2016-2020 роки

постійно

Н.Рогоза

№ 29.10.2018  від 29.10.2018 Програма поліпшення стану безпеки, гігієни праці та виробничого середовища в Сквирському районі на 2019-2021 роки

постійно

Н.Рогоза

№ 441 від 19.11.2018 Районна комплексна програма для соціальної підтримки військовослужбовців, учасників АТО та членів їх сімей, на 2019-2022 роки

постійно

Н.Рогоза

№ 565 від 20.09.2017 «Про схвалення Районної програми з відшкодування пільг за послуги зв’язку  (встановлення телефонів та знижки на абонплату за користування телефоном) окремим категоріям громадян Сквирського району на 2017-2019 роки

постійно

(за наявності фінансування)

Н.Рогоза

№ 705 від 30.11.2017 року «Про схвалення Районної програми інтеграції, соціальної адаптації та захисту внутрішньо переміщених осіб на 2018-2019 роки»

постійно

Н.Рогоза

№ 43 від 29.01.2018  Про схвалення районної комплексної Програми фінансового забезпечення компенсації пільгового проїзду окремих пільгових категорій громадян та інших пільг, передбачених законодавством, у Сквирському районі на 2018-2019 роки

постійно                  (за наявності фінансування)

Н.Рогоза

№ 44 від 29.01.2018

Програма зайнятості населення Сквирського району на  2018-2021 роки

постійно

Н.Рогоза

№165 від 29.03.2018  «Про схвалення проекту районної комплексної програми підтримки сім¢ї та забезпечення прав дітей «Щаслива родина – успішна країна»

постійно

І. Камінська

І. Кононська

4.7 Доручень голови районної державної адміністрації

№ 48-1  від 23.09.2016 щодо стану роботи у відповідній сфері діяльності

березень

В.Лозинський

Про проведення опитування громадської думки щодо роботи системи безоплатної правової допомоги в Україні (анкетування)

 

до 01 числа щомісяця

 

С.Буланова

4.8  Наказів керівника апарату районної державної адміністрації

 

 

5. Питання для вивчення в оперативному порядку

Про стан розрахунків за оренду земельних та майнових часток (паїв) за 2018 рік

до 04.03.2019

М.Сиворакша

Про стан виплати  заробітної плати та погашення її заборгованості

до 15.03.2019

М.Сиворакша

Про моніторинг середніх роздрібних цін на продовольчих ринках

щотижне

во

М.Сиворакша

Про обсяги виробництва валової продукції сільського господарства

до 12.03.2019

М.Сиворакша

Про районний план проведення комплексу  весняно-польових робіт 2019 року

до 05.03.2019

М.Сиворакша

 

Про стан ведення галузі тваринництва

до 07.03.2019

М.Сиворакша

Про стан залучення кредитних коштів підприємствами АПК

до 07.03.2019

М.Сиворакша

Про моніторинг витрат джерел фінансування с/г підприємствами при здійсненні комплексу весняно-польових робіт у 2019 році

до 25.03.2019

М.Сиворакша

Про придбання сільгосппідприємствами району  с/г техніки

до 30.03.2019

М.Сиворакша

Про стан організації та проведення навчання з питань охорони праці керівників та головних спеціалістів с/г підприємств

до 30.03.2019

М.Сиворакша

Про стан підготовки с/г техніки в розрізі модифікацій та марок та наявність ПММ

до 30.03.2019

М.Сиворакша

Оперативна інформація середньозважених закупівельних цін на зернові культури

щотижне

во

М.Сиворакша

Проводити роботу по поповненню сайту мережа архівів Київщини

березень

О. Гетманчук

Провести перевірку наявності стану та руху документів

по фонду № 125 КСП ім.. Шевченка с. Лаврики

за 1944-2000 роки

 

березень

О. Гетманчук

Експертиза цінності та науково-технічного опрацювання  Об»єднане Управління Пенсійного фонду України , складання описів

№ 1, № 2-Ос

березень

 

 

О. Гетманчук

Внесення до електронного каталогу описів справ постійного терміну зберігання Буківської сільської ради за 1944-2014 роки

березень

О. Гетманчук

Про надання будівельних паспортів, МУіО та висновків в розрізі населених пунктів (в їх межах та за межами).

до 30.03.2019

Г. Івасюк

Про розроблення (оновлення), затвердження генеральних планів населених пунктів на території Сквирського району

до 30.03.2019

Г. Івасюк

Про прийняті рішення органами місцевого самоврядування про утворення підрозділів з питань державного архітектурно-будівельного контролю в містах, селищах і селах району.

щоп’ятниці

Г. Івасюк

Про моніторинг цін на послугу з утримання багатоквартирним будинком

до 01.03.2019

М. Ворушило

Про моніторинг рівня чинних тарифів на житлово-комунальні послуги

до 03.03.2019

М. Ворушило

Щодо проведення заходів присвячених роз’ясненню населенню дій Уряду з надання державної фінансової підтримки для здійснення заходів з підвищення енергоефективності житлових будинків

до 03.03.2019

М. Ворушило

Щодо підготовки та прийняття місцевих програм відшкодування відсотків за кредитами залученими фіз.особами, ОСББ, ЖБК на ЕЕ заходи

до 03.03.2019

М. Ворушило

Щодо Планів заходів щодо скорочення та заміщення споживання природного газу

до 03.03.2019

М. Ворушило

Щодо створення об’єднань співвласників багатоквартирних будинків

до 10.03.2019

М. Ворушило

Щодо здійснення моніторингу оснащення по будинковими приладами енергії та холодної води багатоквартирних будинках об’єднань співвласників багатоквартирного будинку

до 15.03.2019

до 30.03.2019

М. Ворушило

Про стан розрахунків за спожиті енергоносії та житлово-комунальні послуги

до 20.03.2019

М. Ворушило

Про моніторинг стану реформування ЖКГ

до 20.03.2019

М. Ворушило

Про умови проживання дітей, які перебувають під опікою/піклуванням

постійно

І. Камінська

І. Кононська

Про проведення оперативно-профілактичного рейду «Вулиця»  в районі та місці де зростають показники дитячої та підліткової злочинності  та рейду «Канікули», «Діти вулиці», «Вокзал» з метою своєчасного виявлення бездоглядних та безпритульних дітей

постійно

І. Камінська

І. Кононська

Про забезпечення послугами оздоровлення та відпочинку, особливо тих, які потребують особливої уваги та підтримки

постійно

І. Камінська

І. Кононська

Про роздрібні ціни на основні продовольчі товари на підприємствах торгівлі та на продовольчому ринку району

01 березня та щосереди

О. Пилюта

 

Розгляд звернень територіальних громад та жителів району щодо  вирішення транспортних  питань

березень

О. Пилюта

 

Вивчення питання щодо розірвання договору на перевезення пасажирів по маршруту Сквира - Антонів

до 24 березня

О. Пилюта

 

Розроблення проекту Програми розвитку малого та середнього підприємництва в Сквирському районі на 2019-2021 роки

березень

О. Пилюта

 

Розроблення проекту Програми залучення інвестицій та поліпшення інвестиційного клімату в Сквирському районі на 2019-2020 роки

березень

О. Пилюта

 

6. Питання для вивчення в порядку контролю за виконанням актів законодавства

 

6.1.Законів України

№3038-17 від 17.02.2011 «Про регулювання містобудівної діяльності»  (про прийняті рішення органами місцевого самоврядування про пайову участь в розвиток інфраструктури населеного пункту відповідно до т.40 цього Закону.)

до 30.03.2019

Г. Івасюк

№393/96-ВР від 02.10.1996 Закон України «Про звернення громадян»

березень

О. Шеремет

№2342-IV від 13.01.2005 «Про забезпечення організаційно – правових умов соціального захисту дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування»

постійно

І. Камінська

І. Кононська

№20/95-ВР від 24.01.1995 «Про органи та служби у справах дітей та спеціальні установи для дітей»

постійно

І. Камінська

І. Кононська

№ 2402-II від 26.04.2001 «Про охорону дитинства»

постійно

І. Камінська

І. Кононська

6.2 . Указів, Розпоряджень Президента України

№1086/2005 від 11.07.2005 « Про першочергові заходи щодо захисту прав дітей»

постійно

І. Камінська

І. Кононська

№1163/2011 від 16.12.2011 «Про питання щодо забезпечення реалізації прав дітей в Україні»

 

постійно

І. Камінська

І. Кононська

№609/2012 від 22.10.2012 «Про Національну стратегію профілактики соціального сирітства на період до 2020 року»

постійно

І. Камінська

І. Кононська

6.3.Постанов, Розпоряджень, Доручень КМ України

№7/16-6851 від 05.07.2010 „Про моніторинг виконання судових рішень по стягненню заборгованості за житлово-комунальні послуги

до 10.03.2019

М. Ворушило

6.4. Розпоряджень голови обласної державної адміністрації

№ 26 від 26.01.2018 Про розподіл субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на відшкодування вартості лікарських засобів для лікування окремих захворювань

до 20.03.2019

Н.Колесник-Гавронська

№ 351 від 06.06.2018 Про затвердження плану заходів на 2018 рік з реалізації  у Київській області  Стратегії комунікації у сфері європейської інтеграції на 2018-2021 роки

до 20.03.2019

В.Лозинський

№ 219 від 04.04.2018 Про реалізацію у Київській області Концепції вдосконалення інформування громадськості з питань євроатлантичної інтеграції України на 2018 рік

до 20.03.2019

В.Лозинський

№ 832 від 23.09.09 «Про утворення обласної робочої групи з питань легалізації виплати заробітної плати та зайнятості населення»

05.03.2019

Н.Рогоза

№ 646  від 29.12.2017 Про затвердження Регіонального плану розвитку системи надання соціальних послуг для дітей і сімей з дітьми та реформування закладів інституційного догляду у Київській області на 2017-2026 роки

05.03.2019

І. Камінська

№835 від 02.08.2010 року « Про поліпшення стану соціально-правового захисту дітей у Київській області»

 

постійно

І. Камінська

І. Кононська

№653 від 21.04.2008 „Про заходи з регулювання цін на продовольчому ринку Київської області”;

березень

О. Пилюта

6.5. Доручень голови, заступників голови обласної державної адміністрації

№199-1 від 05.12.2011 року надання Департаменту містобудування інформації про   фінансування підготовчих робіт та розробку генеральних планів населених пунктів на території Сквирського району

до 05.03.2019

Г. Івасюк

№75-1 від 15.07.2013. п.11. Проаналізувати стан погашення заборгованості населення за житлово-комунальні послуги та визначити причини, що обумовлюють наявність цієї заборгованості. Про вжиті заходи щодо ліквідації заборгованості проінформувати департамент житлово-комунального господарства і паливно-енергетичного комплексу облдержадміністрації.

до 20.03.2019

М. Ворушило

№75-1 від 15.07.2013 п.12. Продовжити проведення моніторингу динаміки заборгованості за спожиті електроенергію та природний газ у розрізі груп споживачів. Про результати моніторингу та вжиті заходи щодо зниження цієї заборгованості проінформувати департамент житлово-комунального господарства і паливно-енергетичного комплексу облдержадміністрації.

до 20.03.2019

М. Ворушило

№ 49-1 3 від 24.07.2015 Заслухати на засіданнях комісій з питань погашення заборгованості із заробітної плати (грошового забезпечення), пенсій, стипендій та інших соціальних виплат керівників підприємств, які є найбільшими боржниками зі сплати внесків до Пенсійного фонду України, щодо конкретних заходів та погашення ними боргів.

до 15.03.2019

Ю.Поступаленко

№ 18 п. 7.6 від23.05.20 Забезпечити направлення інформації про основні районні, місцеві заходи на електронну адресу Ця електронна адреса захищена від спам-ботів, Вам потрібно включити JavaScript для перегляду , п. 7.7. Забезпечити розміщення на офіційних веб-сайтах райдержадміністрацій, міськвиконкомів матеріалів щодо районних, міських  та обласних заходів.

до 28.03.2019

В. Лозинський

№32 п. 6. 1 від04.12.2018 Протокол наради голови Київської обласної державної адміністрації з сім’ями військовослужбовців, які загинули в зоні проведення антитерористичної операції, учасниками антитерористичної операції, яким встановлено інвалідність, та громадськими організаціями учасників антитерористичної операції Організувати постійне соціальне супроводження дітей-сиріт з числа членів сімей загиблих (померлих) учасників антитерористичної операції, дітей, батьки яких загинули (померли) в зоні проведення антитерористичної операції

до 05.03.2019

І. Камінська

№ 65-1 п. 2 від 09.08.2016 Надавати управлінню інформації та зв’язків з громадськістю облдержадміністрації та організаційному відділу апарату Київської облдержадміністрації на електронні адреси Ця електронна адреса захищена від спам-ботів, Вам потрібно включити JavaScript для перегляду , Ця електронна адреса захищена від спам-ботів, Вам потрібно включити JavaScript для перегляду інформаційні матеріали (станом на звітну дату) про стан роботи у всіх сферах соціально-економічної та культурної діяльності районів, міст обласного значення та перспективи їх розвитку.

до 10.03.2019

О. Пилюта

№57-1  від 14.12.2018 доручення щодо забезпечення виконання доведеного завдання по надходженню єдиного соціального внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування на грудень 2018 року, погашення заборгованості та легалізації трудових відносин п 3. Інформувати Головне управління Держпраці у Київської області про суб’єктів господарювання, які використовують працю працівників без оформлення трудових відносин.

постійно

Н. Рогоза

№ 33-1 від 24.07.18 щодо недопущення виникнення заборгованості із виплати заробітної плати, відпускних та матеріальної допомоги на оздоровлення

 

березень

М. Ульянова

 

Протокол розширеної наради з оперативних питань у голови Київської ОДА від 25.07 2018р

березень

М. Ульянова

 

 

№6-1 від 16.02.2018 року « Щодо захисту прав дітей-сиріт, дітей позбавлених батьківського піклування, та осіб із числа у Київській області»

щокварта

льно

І. Камінська

І. Кононська

№01-15-632/1/1 від 28.12.2015 року «Про надання інформації щодо інвентаризації об’єктів незавершеного житлового будівництва»

до

02 березня

О. Пилюта

№ 03-01-13-1314 від 09.09.2016 Інформація щодо використання розпорядниками та отримувачами бюджетних коштів Сквирського району електронної системи державних закупівель "Prozorro".

до 1 та 15 березня

О. Пилюта

6.6.  Доручень голови районної державної адміністрації

№18-1Про статегію розвитку земельних відносин у Київській області: проблемні питання та шляхи їх вирішення (п.2.,13.,15.,16)

щомісяця до 01 числа наступно

го періоду

Г. Івасюк

№ 21-1  від  21.02.2019 Про організацію виконання разпорядженння голови КОДА від 07.06.2017 року   № 312

 

до 01.03.2019

Р.Шамрай

 

№ 18-1  від  13.02.2019 Про стратегію розвитку земельних відносин у Київській області: проблемні питання та шляхи їх вирішення п.6-8

до 01.03.2019

С. Буланова,

Л. Марченко,

голови міськсільвиконкомів

7. Надання методичної і практичної допомоги

 

По питаннях  проведення комплексу весняно-польових робіт у 2019 році

березень

М. Сиворакша

Громадянам та юридичним особам шляхом надання висновків про їх погодження та наявні обмеження на використання земельних ділянок, що надаються у власність (користування) для містобудівних потреб.

протягом місяця

Г. Івасюк

Громадян, ФОП та юридичних осіб по питаннях здійснення ними містобудівної діяльності на території Сквирського району (розгляд звернень)

протягом місяця

Г. Івасюк

Надання  юридичних консультацій організаціям, сільським радам, громадянам

постійно

Н.Рогоза

Надати методичну та практичну допомогу сільським радам з питань внесення змін до бюджетів  сільських рад

березень

М.Ульянова

Суб’єктам звернень з питань адміністративних послуг

постійно

С. Рибак

Сім’ям, які опинилися у складних життєвих обставинах

постійно

І.Камінська

І.Кононська

Опікунам та піклувальникам, дитячим будинкам сімейного типу, прийомним сім¢ям, патронатним сім¢ям

постійно

І.Камінська

І.Кононська

Сільським, міській та районній радам, управлінням, відділам райдержадміністрації щодо використання електронної системи державних закупівель "Prozorro".

постійно

О. Пилюта

8. Організаційно-масові заходи, засідання консультативних, дорадчих  та інших допоміжних органів, наради

8.1. Засідання

Засідання архітектурно-містобудівної ради по розгляду ДПТ (проектів)

протягом місяця

Г. Івасюк

Комісії з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій

березень

М. Ворушило

Комісії з питань призначення державної соціальної допомоги малозабезпеченим сім’ям, житлових субсидій населенню, пільг особам, які мають на це право, та призначення (відновлення) соціальних виплат внутрішньо переміщеним особам

за окремим графіком

І. Петрусевич,

Н. Рогоза

Комісії з питань погашення заборгованості із заробітної плати (грошового забезпечення), податків, зборів, пенсій, стипендій та інших соціальних виплат

12.03.2019

І. Петрусевич,

Н. Рогоза

Районної робочої групи з питань легалізації виплати заробітної плати та зайнятості населення

12.03.2019

І. Петрусевич,

Н. Рогоза

Спостережної комісії з питань здійснення громадського контролю за особами умовно достроково звільненими від відбування покарання

28.03.2019

І. Петрусевич,

Н. Рогоза

Координаційної ради з організації виконання районної  цільової програми «Турботи»

05.03.2019

І. Петрусевич,

Н. Рогоза

Комісія з розгляду питань забезпечення житлом сімей загиблих деяких категорій осіб, які захищали незалежність, суверенітет та територіальну цілісність України, а також членів їх сімей

за окремим графіком

І. Петрусевич,

Н. Рогоза ,

Комісії з питань захисту прав дитини

за окремим графіком

Петрусевич І. О.

Кононська І.М.

Засідання комісії з вирішення проблемних питань транспорту та зв’язку Сквирського району

березень

О. Славінська, О. Пилюта

8.2. Наради

Нарада-пропуск з керівниками с/г підприємств та головами фермерських господарств по питаннях проведення комплексу весняно-польових робіт 2019 року

05.03.2019

М. Сиворакша

Проведення агронавчання і атестації спеціалістів та працівників сільськогосподарських підприємств і фермерських господарств, які будуть зайняті в роботах пов»язаних із внесенням засобів захисту рослин і мінеральних добрив.

06.03.2019

М. Сиворакша

Організація проведення навчання відповідальних осіб за електрогосподарство, електриків,  підприємств району по правилах безпечної та технічної експлуатації  електроустановок споживачів.

27.03.2019

М. Сиворакша

Нарада з головними зоотехніками по підсумках роботи  в галузі тваринництва за 3-и місяці 2019р.

 

29.03.2019

М. Сиворакша

Нарада із головами сільських рад по питанню дії будівельної амністії»

протягом місяця

О. Гаврилюк

Спільні наради зі спеціалістами державної інспекції нагляду з питань охорони праці щодо дотримання вимог нормативно-правових актів з охорони праці

за окремим графіком

Н. Рогоза

8.3. Організаційно-масові заходи

Проведення ярмаркових заходів

04.03. 2019  18.03.2019

М. Сиворакша

Про додержання законодавства про звернення громадян  виконкомами сільських рад, структурними підрозділами  райдержадміністрації

за окремим графіком

О. Шеремет

Організаційне забезпечення особистих та особистих виїзних прийомів громадян головою, першим заступником та заступником райдержадміністрації

за окремим графіком

О.Шеремет, С.Буланова

Організація роботи з підготовки до видачі документів про освіту випускникам 2019 року

березень

О. Заболотний

Забезпечення в закладах загальної середньої освіти району комплексної підтримки дітей, чиї батьки перебувають в АТО.

березень

О. Заболотний

Оновлення бази дітей з особливими освітніми потребами з метою розширення класів з інклюзивною формою навчання.

березень

О. Заболотний

Районні змагання з техніки пішохідного туризму в закритих приміщеннях

23 березня

О. Заболотний,

Л.Лубківська

Районний збір лідерів учнівського самоврядування

26 березня

О. Заболотний,

Л.Лубківська

8.3.1. Культурно-масові заходи

Тематичний вечір «Свято весни, краси, ніжності»

07.03.2019

О. Центило-Гіптенко

Мітинг до Дня народження Т.Г.Шевченка «Живеш Тарасе поміж нас»

09.03.2019

О. Центило-Гіптенко

Участь у Всеукраїнському конкурсі читців присвяченому пам'яті Т.Г.Шевченка

29.03.2019

О. Центило-Гіптенко

8.3.2. Спортивно-масові заходи

Всеукраїнський турнір з гандболу серед чоловічих та жіночих аматорських команд сезону 2019 року

02-03.03.2019

І. Голуб

 

Чемпіонат Сквирського району з футзалу сезону 2019 року . Заключний тур

02.03.2019

І. Голуб

 

Обласний турнір з  футболу «Футбольні надії Київщини» серед юнаків 2011 р. н.

03.03.2019

І. Голуб

 

Участь у фіналі чемпіонату України з гандболу на приз «Стрімкий м’яч» серед юнаків 2006 р. н.

06-10.03.2019

І. Голуб

 

Участь в змаганнях з баскетболу серед чоловіків за програмою спортивного фестивалю Київської області «Рухова активність – здоровий спосіб життя – здорова нація». Зональний етап

23.03.2019

І. Голуб

 

Першість району з шахів серед юнаків та дівчат

27.03.2019

І. Голуб

 

Першість району з баскетболу  серед збірних  команд загальноосвітніх навчальних закладів

28.03.2019

І. Голуб

 

Баскетбол серед збірних команд навчальних закладів Сквирського району серед юнаків

26 березня

О. Заболотний,

О. Польгун

Змагання з шахів серед учнівської молоді Сквирського району (юнаки дівчата)

27 березня

О.Заболотний,

О. Польгун

Змагання з настільного тенісу серед учнів навчальних закладів району

25 березня

О.Заболотний,

О. Польгун

8.3.3.Оперативно-профілактичні заходи

Оперативно-профілактичний рейд по Сквирському районі з метою запобігання дитячої бездоглядності та профілактики негативних проявів серед дітей

за окремим графіком

І.Кононська

 

Головний спеціаліст відділу

управління персоналом та

організаційної  роботи

апарату райдержадміністрації                                         Л. ОНИЩЕНКО

Переглядів: 2
 



Друк

Про виділення коштів

для придбання квітів

Відповідно до Закону України "Про місцеві державні адміністрації", на виконання рішень сесій Сквирської районної ради від 03 березня 2016 року № 08-06-07 "Про програму відзначення державних та професійних свят, ювілейних дат, здійснення представницьких та інших заходів на 2016 - 2020 роки", від 20 грудня 2018 року № 03-29-07 "Про районний бюджет Сквирського району на 2019 рік" та з метою вшанування пам`яті Зубченка Павла Вікторовича:

 

1. Виділити кошти для придбання квітів з метою вшанування пам`яті Зубченка Павла Вікторовича, учасника антитерористичної операції.

 

2. Управлінню фінансів Сквирської районної державної адміністрації профінансувати Сквирську районну державну адміністрацію в сумі 120 грн 00 коп. (сто двадцять грн  00 коп.) за рахунок загальних асигнувань, передбачених у районному бюджеті на 2019 рік на виконання Програми відзначення державних та професійних свят, ювілейних дат, здійснення представницьких та інших заходів на 2016-2020 роки, згідно з кошторисом витрат, що додається.

 

3. Відділу фінансово-господарського забезпечення апарату Сквирської районної державної адміністрації провести оплату відповідно до кошторису витрат.

Голова адміністрації                                                                    В. ГАЛЮК

 

Додаток

до розпорядження голови

адміністрації

від 27.02.201958

Кошторис витрат для придбання квітів

Перелік витрат

Кількість

(шт)

Ціна

Сума витрат, грн

Гвоздики

8

15,00

120,00

Всього

-

-

120,00

 

Начальник-головний бухгалтер

відділу фінансово-господарського

забезпечення апарату адміністрації                                           А. ЛІТВІНКО

Переглядів: 5
 



Друк

Про скасування розпорядження голови Сквирської районної державної адміністрації від 31 січня 2019 року № 28 "Про затвердження Порядку використання коштів, передбачених районною Програмою з відшкодування пільг за послуги зв’язку (встановлення телефонів та знижки на абонплату за користування телефоном) окремим пільговим категоріям громадян Сквирського району на 2019 рік"

Керуючись Указом Президента України від 03 жовтня 1992 року № 493 "Про державну реєстрацію нормативно-правових актів міністерств та інших органів виконавчої влади" (із змінами), постановою Кабінету Міністрів України від 28 грудня 1992 року № 731 "Про затвердження Положення про державну реєстрацію нормативно-правових актів міністерств та інших органів виконавчої влади" (із змінами), наказу Головного територіального управління юстиції у Київській області від 15 листопада 2018 року № 801/6 "Про затвердження Порядку подання нормативно-правових актів на державну реєстрацію до Головного територіального управління юстиції у Київській області та проведення їх державної реєстрації", зареєстрованого в Головному територіальному управлінні юстиції у Київській області                      21 листопада 2018 року за № 146/1173та з метою приведення розпорядження у відповідність до чинного законодавства України:

 

Скасувати розпорядження голови Сквирської районної державної адміністрації від 31 січня 2019 року № 28 "Про затвердження Порядку використання коштів, передбачених районною Програмою з відшкодування пільг за послуги зв’язку (встановлення телефонів та знижки на абонплату за користування телефоном) окремим пільговим категоріям громадян Сквирського району на 2019 рік".

 

 

 

Голова адміністрації                                                                           В. ГАЛЮК

Переглядів: 2
 



Друк

Про проведення районного конкурсу з перевезення пасажирів

на автобусних маршрутах загального користування, віднесених

до компетенції Сквирської районної державної адміністрації

Відповідно до законів України «Про автомобільний транспорт», «Про місцеві державні адміністрації», постанови Кабінету Міністрів України        від 03 грудня 2008 року № 1081 «Про затвердження Порядку проведення конкурсу з перевезення пасажирів на автобусному маршруті загального користування», розпоряджень голови Сквирської районної державної адміністрації від 13 серпня 2013 року № 275 «Про затвердження умов конкурсу з перевезення пасажирів на приміських автобусних маршрутах загального користування, які не виходять за межі території Сквирського району», зареєстрованого в Сквирському районному управлінні юстиції у Київській області 14 серпня 2013 року за № 2/159 та від 03 вересня 2014 року № 388 «Про внесення змін до розпорядження голови Сквирської районної державної адміністрації від 13 серпня 2013 року № 275 «Про затвердження умов конкурсу з перевезення пасажирів на приміських автобусних маршрутах загального користування, які не виходять за межі території Сквирського району», зареєстрованого в Сквирському районному управлінні юстиції у Київській області 05 вересня 2014 року за № 4/163:

 

1. Провести 02.04.2019 року конкурс з перевезення пасажирів на автобусних маршрутах загального користування, віднесених до компетенції Сквирської районної державної адміністрації (далі – конкурс).

 

2. Затвердити перелік об’єктів конкурсу з перевезення пасажирів на автобусних маршрутах загального користування, віднесених до компетенції Сквирської районної державної адміністрації, згідно з додатком.

 

3. Відділу економічного розвитку Сквирської районної державної адміністрації:

3.1. Здійснити заходи щодо приймання документації на участь у конкурсі.

 

3.2. Здійснити заходи щодо організації та проведення конкурсу, які визначені Порядком проведення конкурсу з перевезення пасажирів на автобусному маршруті загального користування, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 грудня 2008 року № 1081 «Про затвердження Порядку проведення конкурсу з перевезення пасажирів на автобусному маршруті загального користування», зокрема щодо публікації оголошення про проведення конкурсу, видачі бланків для участі в конкурсі, перевірки достовірності одержаної від перевізника-претендента інформації, аналізу та оцінки відповідності конкурсних пропозицій перевізника-претендента умовам конкурсу, підготовки матеріалів для проведення конкурсу, підготовки паспортів автобусних маршрутів, підготовки матеріалів для подальшого встановлення відносин між організатором та автомобільним перевізником-переможцем конкурсу, тощо.

 

3.3. Забезпечити під час проведення засідання конкурсного комітету з підготовки та проведення районних конкурсів з перевезення пасажирів на автобусних маршрутах загального користування, віднесених до компетенції Сквирської районної державної адміністрації, аудіозапис.

 

4. Конкурсному комітету з підготовки та проведення районних конкурсів з перевезення пасажирів на автобусних маршрутах загального користування, віднесених до компетенції Сквирської районної державної адміністрації, подати в 5-денний термін після проведення конкурсу оформлений протокол засідання щодо визначення переможців конкурсу.

 

5. Контроль за виконанням цього розпорядження покласти на заступника голови Сквирської районної державної адміністрації згідно з розподілом обов’язків.

 

 

 

Голова адміністрації                                                                         В. ГАЛЮК

 

 

 

Додаток

до розпорядження голови

адміністрації

від 26.02.2019 № 53

 

Перелік

об’єктів конкурсу з перевезення пасажирів на автобусних маршрутах загального користування,

віднесених до компетенції Сквирської районної державної адміністрації

№ об’єкта

№ маршруту або № рейсу

Назва маршруту

(найменуван

ня кінцевих зупинок)

Траса слідування (населені пункти)

Довжина маршру

ту, км

Кількість  оборотних  рейсів, од. у режимі руху

Режим перевезен

ня

Поря

док здій

нення перевезень

Структура парку

Прямий

Зворотний

Звичайний

Маршрутного таксі

Експресний

Щоденний

Факультативний

Сезонний

Самостійно

Паритет

Категорія та клас автобусів за конструкцією

Мінімальна кількість одиниць

рухомого складу для

Мінімальна кількість  місць для сидіння в автобусі

Наявність резерву

(необхідна  кількість), од.

Наявність  рухомого  складу   пристосованого для  перевезення осіб  з обмеженими  можливостями

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

13

14

15

16

17

18

19

1.

13

Сквира АС –

с. Кривошиїнці

Сквира АС –

с. Селезенівка –

с. Цапіївка –

с. Кривошиїнці

18,3

15,8

5

-

-

+

-

-

+

-

М23, А,В,

І,ІІ,

ІІІ

1

22

1

1

2.

15

Сквира АС –

с. Миньківці, ч/з

с. Кривошиїнці

Сквира АС –

с. Кривошиїнці –

с. Миньківці

23,0

23,0

4

-

-

+

-

-

+

-

М23, А,В,

І,ІІ,

ІІІ

1

22

1

1

продовження додатка

3.

3

Сквира АС -         с. Пищики

Сквира АС –

с. Шамраївка – с. Руда –

с. В.Половецьке

– с. Пищики

47,0

47,0

3

-

-

+

-

-

+

-

М23, А,В,

І,ІІ,

ІІІ

1

22

1

1

4.

6

Сквира АП Червона Площа – с. Кам`яна Гребля, ч/з

с. Золотуху

Сквира АП Червона Площа – с. Золотуха

–  с. Кам’яна Гребля

11,0

11,0

2

-

-

+

-

-

+

-

М23, А,В,

І,ІІ,

ІІІ

1

22

1

1

5.

16

Сквира АС – Домантівка

ч/з с. Квітневе

Сквира АС–

с. Квітневе – Домантівка

21,9

21,9

2

-

-

+

-

-

+

-

М2,М3, А,В,

І,ІІ,

ІІІ

1

22

1

1

6.

12

Сквира АС – Терешки ч/з Шаліївку

Сквира АС–  Шаліївку– Терешки

15,3

15,3

2

-

-

+

-

-

+

-

М2,М3, А,В,

І,ІІ,

ІІІ

1

22

1

1

7.

1

Сквира АП Червона Площа – с. Дулицьке

Сквира  АП Червона Площа - с. Великі Єрчики –

с. Буки –

с. Чубинці –

с. Таборів –

с. Дулицьке

23

23

3

-

-

+

-

-

+

-

М23, А,В, І,ІІ,

ІІІ

1

22

1

1

продовження додатка

8.

2

Сквира АП Червона Площа – с. Красноліси

Сквира АП Червона Площа – с. В.Єрчики –  с. Буки –

с. Чубинці –

с. Рогізна –          с. Красноліси

31

31

3

-

-

+

-

-

+

-

М23, А,В, І,ІІ,

ІІІ

1

22

1

1

9.

14

Сквира АП Червона Площа  –

с. Миньківці, ч/з

с. Малі Єрчики

Сквира АП Червона Площа  – с. В.Єрчики – с. М.Єрчики – с. М.Лисовці

27,5

27,5

4

-

-

+

-

-

+

-

М23, А,В,

І,ІІ,

ІІІ

1

22

1

1

Начальник відділу економічного

розвитку адміністрації                                                                                                                                             О. ПИЛЮТА

Переглядів: 6
 


Сторінка 1 з 3
<< Початок < Попередня 1 2 3 Наступна > Кінець >>

Українські новини

Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання

Joomla Templates by Joomlashack