Головна
 

Посилання

Сайт Президента України
Верховна Рада України
Урядовий портал
Офіційний веб-сайт Нацдержслужби України
Київська обласна державна адміністрація
Укрінформ
Травень 2019
П В С Ч П С Н
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    
Середа, 15 травня 2019


Друк

14.05.2019р. в Сквирській ЗОШ №3 для 36 учнів 9 класів було проведено профорієнтаційний захід «Життєва компетенція». Учасники заходу вчилися орієнтуватися в нестандартних життєвих ситуаціях на прикладах різних ситуацій які можуть виникнути перед кожним хто робить перші кроки в доросле життя. Вчились знаходити і приймати правильні рішення, набували досвіду оцінювати навколишнє середовище та свою поведінку. Під час заходу учні також ознайомились з Платформою з профорієнтації та розвитку кар’єри та зареєструвались «Моя професія:консультаційна мережа»

Зустріч з учнями мала взаємовигідний результат, бо вчасна допомога молоді у професійному самовизначенні сьогодні, допоможе уникнути багатьох негараздів і розчарувань, здолати цей етап пошуку своєї справи та гідного місця в житті в майбутньому.

 

 

Переглядів: 9
 



Друк

Інформаційно-роз’яснювальна робота серед молоді, майбутніх платників податків, зборів, платежів – є одним із пріоритетних напрямів роботи  Білоцерківського управління ГУ ДФС у Київській області. Днями, до центру обслуговування платників м. Біла Церква завітали учні першого курсу Технолого-економічного коледжу Білоцерківського національного аграрного університету.

Майбутніх «фінансистів»  зустрів начальник управління Павло Козирєв та розповів їм про види податків і зборів, функції державних податкових інспекцій та  переваги державної служби.

«Професійний рівень, вчинки, інтелект працівника, формують уявлення громадян про державу, інтереси якої він представляє»,- наголосив очільник. Крім того, зазначив, що досвід отриманий під час виконання функцій та завдань, стане суттєвим здобутком на початку трудової діяльності.

Для молоді було організовано екскурсію в центрі обслуговування платників. Студенти дізнались про сучасні нововведення та електронні сервіси, які значно полегшують роботу суб’єктів господарювання, ознайомились з принципами надання адміністративних послуг і консультацій платникам, процесом приймання податкової звітності.

Загалом візит виявився цікавим та змістовним.

Переглядів: 4
 



Друк

Про внесення змін до розпорядження голови Сквирської районної державної адміністрації від 17 вересня 2018 року № 366 "Про утворення районної комісії з питань призначення державних соціальних допомог, надання населенню пільг, житлових субсидій та соціальних виплат внутрішньо переміщеним особам"

Відповідно до пункту 9 статті 39 Закону України "Про місцеві державні адміністрації":

 

Внести зміни до розпорядження голови Сквирської районної державної адміністрації від 17 вересня 2018 року № 366 "Про утворення районної комісії з питань призначення державних соціальних допомог, надання населенню пільг, житлових субсидій та соціальних виплат внутрішньо переміщеним особам", а саме:

 

Увести до складу комісії Вигівську Оксану Сергіївну – начальника служби у справах дітей та сім’ї Сквирської районної державної адміністрації, члена комісії.

 

 

 

Голова адміністрації                                                                    В. ГАЛЮК


Додаток

до розпорядження голови

адміністрації

від 17.09.2018 № 366

(із внесеними змінами

розпорядження голови

адміністрації

від 26.03.2019 № 83

від 10.05.2019 № 121)

 

СКЛАД

районної комісії з питань призначення державних соціальних допомог, надання населенню пільг, житлових субсидій

та соціальних виплат внутрішньо переміщеним особам

 

 

Петрусевич

Ірина Олександрівна

заступник голови райдержадміністрації, голова комісії;

 

Капітанюк

Наталя Миколаївна

заступник начальника управління соціального захисту населення райдержадміністрації, заступник голови комісії;

 

Приймаченко

Інна Станіславівна

начальник відділу соціальних допомог та компенсацій управління соціального захисту населення райдержадміністрації, секретар комісії;

 

Члени комісії:

Ібатова

Людмила Станіславівна

начальник відділу з питань призначення, перерахунку та виплати пенсій Сквирського об’єднаного управління Пенсійного фонду України в Київській області (за згодою);

 

Карпенко

Інна Миколаївна

заступник директора Сквирського районного центру соціальних служб для сім"ї, дітей та молоді (за згодою);

 

Кривуша

Світлана Григорівна

 

 

 

директор Сквирського районного центру зайнятості (за згодою);

Продовження додатка

Поліш

Оксана Анатоліївна

головний спеціаліст відділу по роботі з потерпілими Білоцерківського відділення управління виконавчої дирекції фонду соціального страхування України у Київській області (за згодою);

 

Вигівська

Оксана Сергіївна

начальник служби у справах дітей та сім’ї Сквирської районної державної адміністрації;

 

Поліщук

Світлана Владиславівна

начальник відділу персоніфікованого обліку осіб за видами пільг управління соціального захисту населення райдержадміністрації;

 

Ульянова

Марія Василівна

начальник управління фінансів Сквирської райдержадміністрації.

 

 

 

 

Начальник управління соціального

захисту населення адміністрації                                                 Н. РОГОЗА

 

Переглядів: 2
 



Друк

Про внесення змін до складу

тендерного комітету

Сквирської районної

державної адміністрації

Відповідно до законів України "Про запобігання корупції", "Про публічні закупівлі", статей 6, 39 Закону України "Про місцеві державні адміністрації", наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 30 березня 2016 року № 557 "Про затвердження Примірного положення про тендерний комітет або уповноважену особу (осіб)" (із змінами):

 

Внести до складу тендерного комітету Сквирської районної державної адміністрації, утвореного розпорядженням голови Сквирської районної державної адміністрації від 29 березня 2017 року № 193, зміни, а саме:

 

1) визначити Петрусевич Ірину Олександрівну, заступника голови Сквирської районної державної адміністрації, члена тендерного комітету Сквирської районної державної адміністрації – головою тендерного комітету;

2) вивести з складу тендерного комітету Сквирської районної державної адміністрації першого заступника голови Сквирської районної державної адміністрації Славінську Оксану Вікторівну – голову тендерного комітету.

Голова адміністрації                                                                           В. ГАЛЮК


Додаток

до розпорядження

голови адміністрації

від 29.03.2017 № 193

(із внесеними змінами

розпорядження

голови адміністрації

від 04.04.2018 № 178

від 04.04.2019 № 92

від 08.05.2019 № 120)

 

СКЛАД

тендерного комітету Сквирської районної державної адміністрації

1

ПЕТРУСЕВИЧ

Ірина Олександрівна

заступник голови районної державної адміністрації, голова тендерного комітету

 

 

 

Члени тендерного комітету:

2

БУЛАНОВА

Світлана Олександрівна

завідувач юридичного сектору апарату районної державної адміністрації

 

3

ВОЙНІЛОВИЧ

Ірина Антонівна

начальник загального відділу апарату районної державної адміністрації

 

4

ЛІТВІНКО

Аліна Олексіївна

начальник-головний бухгалтер відділу фінансово-господарського забезпечення апарату районної державної адміністрації

 

5

ОРЛЕНКО

Любов Іванівна

головний спеціаліст з питань запобігання та виявлення корупції апарату районної державної адміністрації

6

ПИЛЮТА

Олександр Петрович

начальник відділу економічного розвитку районної державної адміністрації

 

7

СУСЛОВА

Оксана Володимирівна

 

головний спеціаліст відділу економічного розвитку районної державної адміністрації

8

УЛЬЯНОВА

Марія Василівна

начальник управління фінансів районної державної адміністрації

Начальник відділу економічного

розвитку адміністрації                                                            О. ПИЛЮТА

Переглядів: 3
 



Друк

Про затвердження проекту землеустрою

щодо відведення земельної ділянки у постійне

користування Сквирській районній державній

лікарні ветеринарної медицини по

вул. Липовецькій, 82 в м. Сквира для

будівництва та обслуговування інших

будівель громадської забудови

Розглянувши заяву керівника Сквирської районної державної лікарні ветеринарної медицини Маційчук Л.А. про затвердження проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки у постійне користування Сквирській районній державній лікарні ветеринарної медицини по                       вул. Липовецькій, 82 в м. Сквира, розробленої ТОВ «Межувальник» та керуючись статтями 17, 92, 123, 125, 126  Земельного кодексу України, статтею 6, пунктом 7 статті 13, пунктом 7 статті 13 Закону України «Про місцеві державні адміністрації», пунктом 4 Прикінцевих та перехідних положень Закону України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо розмежування земель державної та комунальної власності», статтею 13 Закону України «Про землеустрій»:

 

1. Затвердити проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки у постійне користування Сквирській районній державній лікарні ветеринарної медицини по вул. Липовецькій, 82 для  передачі її у постійне користування Сквирській районній державній лікарні ветеринарної медицини по вул. Липовецькій, 82 в м.Сквира.

 

2. Передати у постійне користування Сквирській районній державній лікарні ветеринарної медицини (місцезнаходження: вул. Липовецька, 82,                м. Сквира, Сквирський район, Київська область, ідентифікаційний код юридичної особи 00719027) земельну ділянку кадастровий                                номер 3224010100: 01 : 039 : 0007,  площею  1,0758  га  для  будівництва та

2

 

обслуговування інших будівель громадської забудови в адміністративних межах Сквирської міської ради Київської області, оформити керівнику Сквирської районної державної лікарні ветеринарної медицини                 Маційчук Л.А. право постійного користування земельною ділянкою.

 

3. Встановити правові обмеження на використання земельної ділянки:

1) дотримуватись природоохоронних, санітарно-епідеміологічних та інших вимог, встановлених чинним законодавством України.

 

4. Документацію із землеустрою передати до відділу Держгеокадастру у Сквирському районі для формування Державного фонду документації із землеустрою.

 

5. Контроль за виконанням  цього розпорядження покласти на заступника голови райдержадміністрації відповідно до розподілу обов’язків.

 

 

 

Голова адміністрації                                                                             В. ГАЛЮК

Переглядів: 4
 



Друк

Про виділення коштів

до Дня пам`яті та примирення

та Дня перемоги над нацизмом

у Другій Світовій війні

Відповідно до Закону України "Про місцеві державні адміністрації", на виконання рішень сесій Сквирської районної ради від 03 березня 2016 року № 08-06-07 "Про програму відзначення державних та професійних свят, ювілейних дат, здійснення представницьких та інших заходів на 2016 - 2020 роки", від 20 грудня 2018 року № 03-29-07 "Про районний бюджет Сквирського району на 2019 рік":

 

1. Виділити кошти для придбання гвоздик з метою покладання до Алеї Слави, пам`ятника загиблим учасникам АТО, пам`ятника загиблим воїнам-інтернаціоналістам та Меморіалу Слави.

 

2. Управлінню фінансів Сквирської районної державної адміністрації профінансувати Сквирську районну державну адміністрацію в сумі 1080 грн  00 коп. (одна тисяча вісімдесят грн  00 коп.) за рахунок загальних асигнувань, передбачених у районному бюджеті на 2019 рік на виконання Програми відзначення державних та професійних свят, ювілейних дат, здійснення представницьких та інших заходів на 2016-2020 роки, згідно з кошторисом витрат, що додається.

 

3. Відділу фінансово-господарського забезпечення апарату Сквирської районної державної адміністрації провести оплату відповідно до кошторису витрат.

Голова адміністрації                                                                           В. ГАЛЮК


Додаток

до розпорядження голови

адміністрації

від 07.05.2019118

Кошторис витрат

для виділення коштів на придбання гвоздик

Перелік витрат

Кількість

(шт)

Ціна

Сума витрат, грн

Гвоздики

60

18,00

1080,00

Всього

-

-

1080,00

Начальник-головний бухгалтер відділу

фінансово-господарського

забезпечення апарату адміністрації                                        А. ЛІТВІНКО

Переглядів: 2
 



Друк

Про зміни у складі комісії

з питань захисту прав дитини

Сквирської райдержадміністрації

Відповідно до законів України "Про місцеві державні адміністрації", "Про забезпечення організаційно-правових умов соціального захисту дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування", на виконання постанови Кабінету Міністрів України від 24 вересня 2008 року № 866 "Питання діяльності органів опіки та піклування діяльності, пов’язаної із захистом прав дитини":

 

Внести до складу комісії з питань захисту прав дитини Сквирської районної державної адміністрації, утвореної розпорядженням голови райдержадміністрації від 03 липня 2016 року № 280, зміни, а саме:

 

1) увести до складу комісії з питань захисту прав дитини Сквирської райдержадміністрації:

Вигівську Оксану Сергіївну, начальника служби у справах дітей та сім’ї Сквирської районної державної адміністрації, члена комісії;

Сауліну Наталю Вікторівну, лікаря педіатра, завідуючу Сквирською амбулаторією, члена комісії;

 

2) визначити Петрусевич Ірину Олександрівну, заступника голови райдержадміністрації, заступником голови комісії; Кононську Інну Миколаївну, провідного спеціаліста служби у справах дітей та сім’ї райдержадміністрації, секретарем комісії.

 

 

 

Голова адміністрації                                                                    В. ГАЛЮК


Додаток

до розпорядження голови

адміністрації

від 03.07.2016 № 280

(із внесеними змінами розпорядження голови адміністрації

від 27.03.2018 № 157

від 11.02.2019 № 40

від 07.05.2019 № 117)

Склад комісії з питань захисту прав дитини

Сквирської районної державної адміністрації

 

Галюк

Василь Васильович

 

голова райдержадміністрації, голова комісії;

Петрусевич

Ірина Олександрівна

 

заступник голови райдержадміністрації, заступник голови комісії;

Кононська

Інна Миколаївна

 

провідний спеціаліст служби у справах дітей та сім’ї райдержадміністрації, секретар комісії;

Члени комісії:

 

Вигівська

Оксана Сергіївна

начальник служби у справах дітей та сім’ї Сквирської районної державної адміністрації;

 

Ульянова

Марія Василівна

 

начальник управління фінансів райдержадміністрації;

Заболотний

Олександр Вікторович

 

начальник відділу освіти райдержадміністрації;

Мошківська

Ірина Вікторівна

 

директор Сквирського районного центру соціальних служб для сім'ї, дітей та молоді;

Рогоза

Надія Анатоліївна

 

начальник управління соціального захисту населення райдержадміністрації;

Буланова

Світлана Олександрівна

завідувач юридичного сектору апарату райдержадміністрації;

Гіптенко

Руслан Анатолійович    

заступник начальника Сквирського відділу поліції ГУ НП у Київській області;

 

Сауліна

Наталя Вікторівна

лікар педіатр, завідуюча Сквирською амбулаторією.

 

Начальник служби у справах

дітей та сім’ї адміністрації                                                    О. ВИГІВСЬКА

Переглядів: 2
 



Друк

15 травня інспекторським складом Сквирського РС ГУ ДСНС України у Київській області проведено планову перевірку Навчально-виховного комплексу «Сквирський ліцей І-ІІ ступенів».

Під час перевірки з відповідальними особами були проведені інструктажі щодо дотримання правил пожежної безпеки та порядку дій при виникненн іпожежі.

Оглянуто, електрообладнання, зовнішнє водопостачання, первинні засоби пожежогасіння.

Особливу увагу звернули на стан шляхів евакуації.

 

Сквирський РС ГУ ДСНС

 

Переглядів: 5
 



Друк

Платниками збору за місця для паркування транспортних засобів є юридичні особи, їх філії (відділення, представництва), фізичні особи – підприємці, які згідно з рішенням сільської, селищної або міської ради або ради об’єднаних територіальних громад, що створені згідно із законом та перспективним планом формування територій громад організовують та провадять діяльність із забезпечення паркування транспортних засобів на майданчиках для платного паркування та спеціально відведених автостоянках.

Відповідно до п.п. 268 прим. 1.1.2 п. 268 прим. 1.2 ст. 268 прим. 1 ПКУ, перелік спеціальних земельних ділянок, відведених для організації та провадження діяльності із забезпечення паркування транспортних засобів, в якому зазначаються їх місцезнаходження, загальна площа, технічне облаштування, кількість місць для паркування транспортних засобів, затверджується рішенням сільської, селищної або міської ради або ради об’єднаних територіальних громад, що створені згідно із законом та перспективним планом формування територій громад про встановлення збору.

Таке рішення разом з переліком осіб, які уповноважені організовувати та провадити діяльність із забезпечення паркування транспортних засобів, надається виконавчим органом сільської, селищної, міської ради або ради об’єднаних територіальних громад, що створені згідно із законом та перспективним планом формування територій громад контролюючому органу в порядку, встановленому розд. I ПКУ.

Згідно з п.п. 12.3.3 п. 12.3 ст. 12 розд. І ПКУ копія прийнятого рішення про встановлення місцевих податків чи зборів або про внесення змін до них надсилається в електронному вигляді у десятиденний строк з дня прийняття до контролюючого органу, в якому перебувають на обліку платники відповідних місцевих податків та зборів, але не пізніше 1 липня року, що передує бюджетному періоду, в якому планується застосовування встановлюваних місцевих податків та зборів або змін до них.

Контролюючі органи не пізніше 10 липня поточного року складають зведену інформацію про розмір та дату встановлення ставок місцевих податків та зборів на відповідних територіях та подають її в електронній формі центральному органу виконавчої влади, що реалізує державну податкову та митну політику.

Контролюючі органи відповідно до Бюджетного кодексу України від 08.07.2010 № 2456-VI із змінами та доповненнями подають органам місцевого самоврядування у розрізі джерел доходів звітність:

- про суми нарахованих та сплачених податків і зборів, суми податкового боргу та надмірно сплачених до місцевих бюджетів податків і зборів на відповідних територіях – щомісячно, не пізніше 10 числа місяця, що настає за звітним;

-  про суми списаного податкового боргу;

- розстрочені і відстрочені суми податкового боргу і грошових зобов’язань платників податків;

- суми наданих податкових пільг, включаючи втрати доходів бюджету від їх надання – щокварталу, не пізніше 25 днів після закінчення звітного кварталу.

Вказана звітність по платниках надається контролюючим органом за запитом органу місцевого самоврядування.

ДФС України не пізніше 15 липня поточного року оприлюднює на своєму офіційному веб-сайті зведену інформацію про розмір та дату встановлення ставок місцевих податків та зборів на відповідних територіях.

ГУ ДФС у Київській області

Переглядів: 4
 



Друк

Головне управління ДФС у Київській області нагадує, що Законом України від 23.11.2018 № 2628-VIII внесено зміни до Закону України від 19.12.1995 № 481/95-ВР „Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв та тютюнових виробів” (далі – Закон №481).

Звертаємо увагу суб’єктів господарювання, які здійснюють виробництво та/або реалізацію пального  у оптовій та роздрібній торгівлі, а також зберігання палива, що  відповідно до внесених змін, з 1 липня 2019 року виробництво, оптова та роздрібна торгівля, зберігання пального можуть здійснюватись суб’єктами господарювання за наявності відповідної ліцензії.

Ліцензії на право оптової та роздрібної торгівлі пальним видаються терміном на п’ять років.

Розмір річної плати за ліцензії на право оптової торгівлі пальним складає:

- за наявності у ліцензіата місць оптової торгівлі пальним – 5000 грн. за кожне таке місце;

- за відсутності у ліцензіата місць оптової торгівлі пальним – 10000 грн.

Річна плата за ліцензію на право роздрібної торгівлі пальним становить 2000 грн. на кожне місце роздрібної торгівлі пальним.

Суб’єкти господарювання отримують ліцензії на право оптової торгівлі пальним та зберігання пального на кожне місце оптової торгівлі пальним або кожне місце зберігання пального відповідно, а за відсутності місць оптової торгівлі пальним – одну ліцензію на право оптової торгівлі пальним за місцезнаходженням суб’єкта господарювання.

Для отримання ліцензії на право оптової або роздрібної торгівлі пальним або на право зберігання пального разом із заявою додатково подаються завірені заявником копії таких документів:

  • документи, що підтверджують право власності або право користування земельною ділянкою, на якій розташований об’єкт оптової або роздрібної торгівлі пальним або зберігання пального;
  • акт вводу в експлуатацію об’єкта або акт готовності об’єкта до експлуатації, або сертифікат про прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об’єктів, або інші документи, що підтверджують прийняття об’єктів в експлуатацію відповідно до законодавства, щодо всіх об’єктів у місці оптової або роздрібної торгівлі пальним або зберігання пального, необхідних для оптової або роздрібної торгівлі пальним або зберігання пального;
  • дозвіл на початок виконання робіт підвищеної небезпеки та початок експлуатації машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки.

Копії таких документів не подаються у разі їх наявності у відкритих державних реєстрах, якщо реквізити таких документів та назви відповідних реєстрів зазначено в заяві на видачу ліцензії на право оптової або роздрібної торгівлі пальним або на зберігання пального.

Відповідальність за достовірність даних у документах, поданих разом із заявою, несе заявник.

Відповідно до ст. 2 Закону №481, виробництво пального здійснюється СГ незалежно від форми власності за умови наявності ліцензії на право виробництва пального.

Ліцензії на право виробництва пального видаються, призупиняються та анулюються центральним органом виконавчої влади, що реалізує державну податкову та митну політику (ст. 3 Закону № 481).

Ліцензія на право виробництва пального видається за заявою СГ, до якої додаються:

  • копії засновницьких документів;
  • договір з акредитованою згідно законодавства лабораторією (у разі відсутності власної акредитованої лабораторії).

Для отримання ліцензії на право виробництва пального разом із заявою додатково подаються завірені заявником копії відповідних документів.

Копії таких документів не подаються у разі їх наявності у відкритих державних реєстрах, якщо реквізити таких документів та назви відповідних реєстрів зазначено в заяві на видачу ліцензії на право виробництва пального.

Відповідальність за достовірність даних у документах, поданих разом із заявою, несе заявник.

У разі якщо зазначені документи видані (оформлені) іншій особі, ніж заявник, такий заявник додатково подає документи, що підтверджують його право на використання відповідного об’єкта.

ГУ ДФС у Київській області звертає увагу платників податків, що з 01.07.2019  набирають чинності зміни до ст. 17 Закону № 481, згідно з якими до суб’єктів господарювання застосовуватимуться фінансові санкції у вигляді штрафів у разі:

  • виробництва пального без наявності ліцензії — 1 000 000 грн;
  • оптової торгівлі пальним або зберігання пального без наявності ліцензії — 500 000 грн;
  • роздрібної торгівлі пальним без наявності ліцензії — 250 000 грн.

ГУ ДФС у Київській області

 

Переглядів: 4
 


Сторінка 1 з 2
<< Початок < Попередня 1 2 Наступна > Кінець >>

Українські новини

Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання

Joomla Templates by Joomlashack