Головна
 

Посилання

Сайт Президента України
Верховна Рада України
Урядовий портал
Офіційний веб-сайт Нацдержслужби України
Київська обласна державна адміністрація
Укрінформ
Травень 2019
П В С Ч П С Н
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    
Понеділок, 20 травня 2019


Друк

20 травня з метою забезпечення готовності до дій у разі виникнення надзвичайних ситуацій особовим складом 7-ї Державної пожежно-рятувальної частини м. Сквира було здійснено об’їзд та перевірку пожежних гідрантів по вул. Богачевського та вул. Незалежності на території міста.

Під час перевірки було перевірено наявність вказівників, люків, кришок пожежних гідрантів, чистоту дренажних отворів та роботу пожежних гідрантів. За результатами перевірки складено відповідні документи та направлено лист по усуненню недоліків в органи місцевого самоврядування.

Переглядів: 20
 



Друк

Під керівництвом заступника голови райдержадміністрації Петрусевич І.О., було проведено засідання кмісії з питань призначення державних соціальних допомог, надання населенню пільг, житлових субсидій та соціальних виплат внутрішньо переміщеним особам. Розглянуто 20 справ внутрішньо переміщених осіб на проживання та дві справи щодо призначення пенсії за фактичним місцем проживання, 58 субсидійних,1 справу державної соціальної допомоги малозабезпеченим сім'ям.

Переглядів: 34
 



Друк

За прогнозами Укргідрометцентру по всій території країни, зокрема у місті Києві та Київській області сильні пориви вітру, інформує ДСНС.

Саме тому ДСНС України закликає громадян дотримуватися елементарних правил безпеки, особливо під час перебування на вулиці. Намагайтеся не ходити попід розлогими деревами, а також тримайтеся подалі від рекламних щитів та ліній електропередач, адже пориви вітру можуть спричинити їх пошкодження

Переглядів: 30
 



Друк

Про виділення коштів

для організації проведення

заходів з нагоди Дня захисту дітей

Відповідно до законів України "Про місцеві державні адміністрації", "Про забезпечення організаційно-правових умов соціального захисту дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування", на виконання Указу Президента України від 30 травня 1998 року № 568/98 "Про День захисту дітей" та з метою відзначення у Сквирському районі Дня захисту дітей:

 

1. Службі у справах дітей та сім’ї райдержадміністрації забезпечити підбір матеріалів та подарунків для організації проведення заходів та привітання зі святом дітей соціально незахищених категорій – учасників святкових дійств з нагоди Дня захисту дітей.

 

2. Управлінню фінансів райдержадміністрації профінансувати службу у справах дітей та сім’ї райдержадміністрації у сумі 26820,00 грн. (двадцять шість тисяч вісімсот двадцять гривень) на оплату кошторисних витрат (додаток) за рахунок загальних асигнувань, передбачених у районному бюджеті на 2019 рік на фінансування районної комплексної програми підтримки сім’ї та забезпечення прав дітей "Щаслива родина – успішна країна" до 2022 року.

 

3. Відділу фінансово-господарського забезпечення апарату райдержадміністрації провести оплату відповідно до кошторису витрат.

 

4. Контроль за виконанням цього розпорядження покласти заступника голови райдержадміністрації Петрусевич І.О.

 

 

 

Голова адміністрації                                                                    В. ГАЛЮК


Додаток

до розпорядження голови

адміністрації

від 15.05.2019125

 

 

 

КОШТОРИС ВИТРАТ

на проведення заходів з нагоди Дня захисту дітей

 

№ п/п

Найменування

Кількість

Ціна

за одиницю, грн.

Сума, грн.

  1. 1.

Друкована продукція

210 арк.

2,00

420,00

  1. 2.

Магніти з емблемою

1200 шт.

11,00

13200,00

  1. 3.

Чашки з емблемою

50 шт.

70,00

3500,00

4.

Брелки з емблемою

300 шт.

17,00

5100,00

5.

Подарункові пакети

50 шт.

2,00

100,00

6.

Вода мінеральна 0,5 л

1500 шт.

3,00

4500,00

Всього:

26820,00

Начальник служби у справах

дітей та сім’ї адміністрації                                                    О. ВИГІВСЬКА

Начальник-головний бухгалтер відділу

фінансово-господарського

забезпечення апарату адміністрації                                        А. ЛІТВІНКО

Переглядів: 21
 



Друк

Про утворення комісії для виявлення соціально-побутових, медичних проблем ветеранів Другої світової війни, учасників бойових дій, осіб з інвалідністю внаслідок війни, членів сімей загиблих (померлих) воїнів Сквирського району

Відповідно до законів України "Про місцеві державні адміністрації", "Про увічнення перемоги над нацизмом у Другій світовій війні 1939-1945 років", на виконання Указу Президента від 03 квітня 2019 року № 99/2019 "Про відзначення у 2019 році Дня пам’яті та примирення, Дня Перемоги над нацизмом у Другій світовій війні та 75-ї річниці вигнання нацистів з України", доручення голови Київської облдержадміністрації від 16 квітня 2019 року № 4641/11-16/01/2019, листа Ради Організації ветеранів України від 11 квітня 2019 року № 36/12:

 

Утворити комісію для виявлення соціально-побутових, медичних проблем ветеранів Другої світової війни, учасників бойових дій, осіб з інвалідністю внаслідок війни, членів сімей загиблих (померлих) воїнів Сквирського району у складі, згідно з додатком.

Голова адміністрації                                                                    В. ГАЛЮК


Додаток

до розпорядження голови

адміністрації

від 15.05.2019124

 

 

Склад комісії для виявлення соціально-побутових,

медичних проблем ветеранів Другої світової війни, учасників бойових дій, осіб з інвалідністю внаслідок війни, членів сімей загиблих (померлих) воїнів Сквирського району

 

Петрусевич

Ірина Олександрівна

заступник голови райдержадміністрації,

голова комісії;

 

Капітанюк

Наталя Миколаївна

 

заступник начальника управління соціального захисту населення райдержадміністрації,

заступник голови комісії;

 

Перебейніс

Наталія Володимирівна

начальник відділу з питань обслуговування інвалідів, ветеранів війни і праці та контролю за правильністю призначення і виплати пенсій управління соціального захисту населення  райдержадміністрації, секретар комісії;

 

Члени комісії:

Палієнко

Сергій Іванович

 

заступник Сквирського міського голови

(за згодою);

 

Шевчук

Микола Іванович

 

голова районної організації ветеранів війни і праці та Збройних сил України (за згодою);

 

Скарбовійчук

Олександр Петрович

начальник КП "Сквирське комунальне господарство" (за згодою);

 

Радчук

Світлана Петрівна

директор територіального центру соціального обслуговування (надання соціальних послуг) Сквирського району;

 

Чиж

Андрій Григорович

головний лікар Сквирської центральної районної лікарні (за згодою).

 

 

Начальник управління соціального

захисту населення адміністрації                                                 Н. РОГОЗА

 

Переглядів: 18
 



Друк

Про схвалення проекту районної програми фінансової підтримки комунального підприємства Сквирської районної ради "Сквирська центральна районна лікарня" на 2019 рік

Відповідно до статей 52-54, 59, 78, 137 Господарського кодексу України, статей 104-108 Цивільного кодексу України, законів України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань", "Основи законодавства України про охорону здоров’я", розпорядження Кабінету Міністрів України від 30 листопада 2016 року         № 1013-р "Про схвалення Концепції реформи фінансування системи охорони здоров’я України", розпорядження Кабінету Міністрів України                           від 15 листопада 2017 року № 821-р "Про затвердження плану заходів з реалізації Концепції реформи фінансування системи охорони здоров’я на період до 2020 року", наказу Міністерства охорони здоров’я України             від 30 серпня 2010 року № 734 "Про затвердження Примірного статуту закладу охорони здоров’я – комунального некомерційного підприємства та Примірного договору про надання медичних послуг", з метою підвищення рівня медичного обслуговування населення:

 

1. Схвалити проект районної програми фінансової підтримки комунального підприємства Сквирської районної ради "Сквирська центральна районна лікарня" на 2019 рік (далі – Програма), що додається.

 

2. Заступнику голови Сквирської районної державної адміністрації Петрусевич І.О. забезпечити подання проекту Програми на розгляд сесії Сквирської районної ради.

 

3. Управлінню фінансів Сквирської районної державної адміністрації після затвердження Програми при перегляді бюджету на 2019 рік передбачити видатки на реалізацію Програми, виходячи з реальних можливостей бюджету та його пріоритетів.

 

4. Контроль за виконанням цього розпорядження покласти на заступника голови райдержадміністрації відповідно до розподілу обов’язків.

Голова адміністрації                                                                    В. ГАЛЮК

СХВАЛЕНО

розпорядження голови Сквирської

районної державної адміністрації

від 13 травня 2019 року № 123

РАЙОННА ПРОГРАМА

ФІНАНСОВОЇ ПІДТРИМКИ

комунальноГО некомерційноГО підприємствА

СКВИРСЬКОЇ РАЙОННОЇ РАДИ «СКВИРСЬКА ЦЕНТРАЛЬНА РАЙОННА ЛІКАРНЯ»

НА 2019 РІК

 

 

 

м. Сквира

2019 р.


ПАСПОРТ ПРОГРАМИ

1.

Ініціатор розроблення Програми

 

КНП СРР «Сквирська ЦРЛ»

 

Дата, номер і назва розпорядчого документа органу виконавчої влади           про розроблення програми

 

Програма схвалена розпорядженням голови Сквирської районної державної адміністрації від __________ №___

2.

Розробник Програми

КНП СРР «Сквирська ЦРЛ»

 

3.

Співрозробники Програми

Сквирська районна державна адміністрація

 

4.

Відповідальний виконавець Програми

КНП СРР «Сквирська ЦРЛ»,

Сквирська районна державна адміністрація

 

5.

Учасники Програми

КНП СРР «Сквирська ЦРЛ»

6.

Термін реалізації Програми

2019 рік

 

7.

Перелік бюджетів, які беруть участь у виконанні Програми

Державний, місцеві бюджети, медична субвенція та інші кошти, не заборонені чинним законодавством

 

8.

Загальний обсяг фінансових ресурсів, необхідних для реалізації Програми, до кінця 2019 року

25 192,8 тис. грн.

Загальний обсяг фінансових ресурсів фінансової підтримки до кінця року може змінюватися в сторону збільшення

 

9.

Головний розпорядник коштів

Сквирська районна державна адміністрація

 

 

 

 

 

 

 

1. Загальні положення

 

Комунальне некомерційне підприємство Сквирської районної ради «Сквирська центральна районна лікарня» (далі — Лікарня) створено за рішенням Сквирської районної ради (далі — Засновник) №___ від _______ року шляхом реорганізації (перетворення) Сквирської центральної районної лікарні і є правонаступником зазначеного закладу охорони здоров’я.

Програма розроблена на підставі Цивільного кодексу України, Господарського кодексу України, Бюджетного кодексу України, Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», та інших нормативно-правових актів.

У Програмі визначено цілі розвитку комунального некомерційного підприємства «Сквирська центральна районна лікарня», проведено аналіз надання медичних, господарських та інших послуг. Програмою визначено основні завдання, вирішення яких сприятимуть наданню кваліфікованої медичної допомоги мешканцям Сквирського району, міста Сквира та іншим громадянам.

Лікарня належить до сфери управління Сквирської районної державної адміністрації (далі — Орган управління).

Лікарня підзвітна і підконтрольна Засновнику, Органу управління.

Підприємство є самостійним господарюючим суб’єктом із статусом комунального некомерційного підприємства та наділено усіма правами юридичної особи. Підприємство має самостійний баланс, здійснює фінансові операції через розрахунковий рахунок в Сквирському управлінні державної казначейської служби України у Київській області та розрахункові рахунки в установі банку.

Підприємство здійснює господарську некомерційну діяльність, яка не передбачає отримання прибутку згідно з нормами відповідних законів та спрямовану на досягнення, збереження, зміцнення здоров'я населення та інші соціальні результати.

Лікарня обслуговує 35350 осіб населення (дорослих – 29407, дітей – 5943), з них по віку:

-         0-6 років – 2233 (6,3%)

-         7-14 років – 2756 (7,8%)

-         15-17 років – 954 (2,7%)

-         18-34 років – 8402 (23,7%)

-         35-49 років – 7500 (21,2%)

-         50-59 років – 3825 (10,8%)

-         60-69 років – 4250 (12,0%)

-         70 і старші – 5430 (15,3%)

Кількість штатних посад по КНП СРР «Сквирська ЦРЛ» становить 392,5 одиниць, в т. ч.:

лікарі — 80,75 од.;

фахівці з базовою та неповною

вищою медичною освітою                       — 154,75 од;

молодший медичний персонал               — 78,5 од.;

спеціалісти (не медики)                            — 4,5 од.;

інші                                                           — 74 од.;

 

2. Опис проблеми, на розв’язання якої спрямована програма

Основним медичним закладом для надання вторинної (спеціалізованої) медичної допомоги мешканцям Сквирського району та м. Сквира визначено комунальне некомерційне підприємство Сквирської районної ради «Сквирська центральна районна лікарня». На даний час підприємство є багатопрофільним медичним закладом, забезпечено необхідним кадровим потенціалом та матеріально-технічною базою, має в своєму складі всі необхідні структурні підрозділи для надання кваліфікованої медичної допомоги.

За даними статистичної звітності протягом 2018 року було проліковано 4849 пацієнтів у стаціонарі в т.ч. проведено 1009 оперативних втручань (в т.ч. 167 ургентних), прийнято 187 пологів, здійснено 163270 амбулаторних відвідувань. Проведено 17729 рентгендіагностичних обстежень (в т.ч. 725 флюорографічних), 10204 обстеження в кабінеті функціональної діагностики, 9512 ультразвукових досліджень, тощо. Виконання плану ліжко-днів склало 95,2%. Зазначені показники свідчать про високий потенціал структурних підрозділів лікарні та наявний резерв для надання кваліфікованої медичної допомоги мешканцям Сквирського району та інших районів.

 

3. Мета програми

 

Основною метою діяльності комунального некомерційного підприємства Сквирської районної ради «Сквирська центральна районна» є медична практика, спрямована на збереження, поліпшення та відновлення здоров’я населення, здійснення іншої діяльності в сфері охорони здоров’я, необхідної для належного забезпечення профілактики, діагностики і лікування хвороб, травм, отруєнь чи інших розладів здоров’я, іншої діяльності, розвиток медичної бази шляхом технічного забезпечення.

Покращення якості медичної допомоги можливо лише при впровадженні нових інноваційних методів лікування, закупівлі сучасного медичного обладнання та матеріальній мотивації праці медичних працівників. Досягнення даної мети можливо лише за умови раціонального використання наявних фінансових та кадрових ресурсів, консолідації бюджетів різних рівнів для оплати послуг, які будуть надаватися комунальним некомерційним підприємством Сквирської районної ради «Сквирська центральна районна».

Основним підходом до концепції реформування є створення належних відповідних умов надання якісної, своєчасної медичної допомоги.

При даних умовах кошти медичної субвенції та районного бюджету на фінансування галузі охорони здоров’я будуть поділятися через новий, сучасний механізм закупівлі медичних послуг. Відбувається перехід від фінансування постатейних кошторисів закладів охорони здоров’я — бюджетних установ, розрахованих відповідно до їх існуючої інфраструктури (кількості ліжок, персоналу тощо), до оплати за результат (тобто фактично пролікованих випадків, проведених операцій, діагностичних обстежень тощо) закладам, які перетворюються на автономних постачальників цих послуг – комунальні некомерційні підприємства.

Таким чином, в подальшому буде запроваджено принцип «гроші ходять за пацієнтом», а не за інфраструктурою закладів охорони здоров’я та іншими надавачами послуг, що в свою чергу створює всі умови для повноцінного розвитку госпітального округу.

 

4. Обґрунтування шляхів розв’язання проблеми,

строки виконання програми

 

Для досягнення мети цієї Програми пропонується надання кваліфікованої ургентної та планової стаціонарної і спеціалізованої амбулаторно-поліклінічної допомоги, а також лікувально-профілактичної допомоги у відповідності з договорами про надання медичних послуг мешканцям Сквирського району.

Виконання Програми здійснюється згідно затвердженого плану фінансової підтримки, з урахуванням змін до чинного законодавства.

 

5. Напрями діяльності та заходи Програми

 

Програмою визначено такі основні завдання:

5.1. Кадрове забезпечення (підвищення професійної підготовки медичних працівників – курси, семінари, конференції, тренінги, тощо).

5.2. Розвиток інформаційних технологій:

- придбання комп’ютерних комплектів для забезпечення лікарів автоматизованими робочими місцями;

- придбання медичних інформаційних програм та їх облаштування;

- створення локальної мережі;

- укладення договору з Національною службою здоров’я з метою отримання оплати за подані діагностичні і комунальні амбулаторні послуги.

5.3. Надання медичних та інших послуг фізичним та юридичним особам на безвідплатній та відплатній основі у випадках та на умовах, визначених законами України, нормативно-правовими актами Кабінету Міністрів України та виданими на їх виконання нормативними актами місцевих органів виконавчої влади, а також на підставі та умовах, визначених договорами про медичне обслуговування.

5.4. Забезпечення виконання програми збору донорської крові.

5.5. Покращення матеріально-технічної бази (проведення ремонтів приміщень, наявного автотранспорту, забезпечення санітарного транспорту паливно-мастильними матеріалами, поступова заміна застарілих меблів у структурних підрозділах ЦРЛ, придбання постільної білизни, одноразової стерильної білизни, тощо).

5.6. Поліпшення забезпечення стаціонарних відділень Лікарні лікарськими, дезінфекційними засобами, виробами медичного призначення.

5.7. Участь у виконанні державних та регіональних програмах щодо діагностики і лікування окремих захворювань.

5.8. Оплата комунальних послуг.

5.9. Оплата роботи медичних працівників за результатами надання медичних послуг відповідно до затверджених стандартів та протоколів.

5.10. Виплата заробітної плати та соціальних виплат за рахунок медичної субвенції.

 

6. Фінансова підтримка виконання програми

Фінансове забезпечення Програми здійснюється відповідно до законодавства України за рахунок:

— коштів місцевого бюджету;

— коштів медичної субвенції;

— коштів державного бюджету;

— залучення додаткових коштів для розвитку якісної медицини району базуючись на Законі України «Про державно-приватне партнерство»;

— інших джерел фінансування не заборонених законодавством України.

Кошти, отримані за результатами діяльності, використовуються Підприємством на виконання запланованих заходів Програми.

Обсяги фінансування Програми шляхом надання фінансової підтримки на 2019-2020 роки (додаток) – визначаються рішеннями Сквирської районної ради.

Підприємство має бути включено до мережі головного розпорядника бюджетних коштів як одержувач та використовувати виділені кошти згідно з планом використання.

Звіт про виконання плану використання бюджетних коштів надається комунальним некомерційним підприємством Сквирської районної ради «Сквирська центральна районна лікарня» до ГУ ДКСУ у Київській області щоквартально.

Розпорядником коштів даної Програми є Сквирська районна державна адміністрація.

 

7. Очікувані результати виконання програми

1. Медичні працівники Лікарні, які будуть надавати медичні послуги, в результаті впровадження програми, отримують сучасне інформаційне забезпечення робочого місця.

2. Укладання договорів з ОТГ сусідніх районів, КНП СРР «Сквирський РЦПМСД» про надання медичних послуг населенню.

3. Можливість забезпечення діагностичним обладнанням і збільшення потужності ЦРЛ до багатопрофільної лікарні інтенсивного лікування І рівня в Білоцерківському госпітальному окрузі.

4. Забезпечення мешканців Сквирського району спеціалізованими послугами на базі ЦРЛ (покращення доступності медичних послуг).

5. Зменшення фінансового навантаження на родичів пацієнтів по транспортуванню і обстеженню в медичних закладах ІІІ рівня.

6. Можливість запровадити систему оплати праці залежно від результатів та ефективності роботи, широко використовувати індивідуальні трудові договори.

 

8. Координація та контроль щодо виконання  Програми

Координація та контроль за станом виконання заходів, передбачених Програмою, покладається на Сквирську районну державну адміністрацію.

Виконання Програми здійснюється шляхом реалізації її заходів і завдань відповідно до Методичних рекомендацій з питань перетворення закладів охорони здоров’я з бюджетних установ у комунальні некомерційні підприємства.

Виконання Програми у повному обсязі можливе за умови стабільної фінансової підтримки.

 

 

Додаток до Програми

Завдання та заходи

районної програми фінансової підтримки комунального некомерційного підприємства

Сквирської районної ради «Сквирська центральна районна лікарня»

№ з/п

Назва напряму діяльності (пріоритетні завдання)

Перелік заходів програми

Строк вико­нання заходу

Джерела фінансування

Орієнтовні обсяги фінан­сування,

(тис. грн.)

1.

Видатки на оплату праці

- згідно штатного розпису

2019

Державний,

районний бюджети

22508,8

2.

Придбання предметів, матеріалів, обладнання та інвентарю

- господарчих, будівельних, електротоварів, меблів та інших малоцінних предметів;

- паливно-мастильних матеріалів, запчастин до транспортних засобів;

- придбання комплектувальних виробів і деталей для ремонту всіх видів виробничого та невиробничого обладнання;

- канцелярського та письмового приладдя; бланків, паперу та інше;

- інших товарів.

2019

Районний бюджет

400,0

3.

Придбання медикаментів та перев’язувальних матеріалів

- лікарських засобів;

-  виробів медичного призначення;

- дрібний медичний інвентар;

- малоцінне медичне обладнання.

2019

Районний бюджет

473,4

4.

Придбання продуктів харчування

 

2019

Районний бюджет

141,1

Продовження додатка

5.

Оплата послуг (крім комунальних):

- згідно укладених договорів на оплату послуг.

2019

Районний бюджет

481,9

6.

Видатки на відрядження

 

2019

Районний бюджет

66,3

7.

Оплата комунальних послуг та енергоносіїв

- оплата теплопостачання;

- оплата водопостачання та водовідведення;

- оплата електроенергії;

- оплата інших енергоносіїв;

- оплата енергосервісу.

2019

Районний бюджет

980,5

8.

Соціальне забезпечення

 

2019

Районний бюджет

74,1

9.

Інші поточні видатки

- сплата податків, зборів, обов’язкових платежів, штрафів, пені тощо.

2019

Районний бюджет

20,0

10.

Інші операційні витрати КЕКВ 2730

 

2019

Районний бюджет

46,7

 

 

 

 

 

 

 

Всього

25192,8

 

Бюджетні кошти

25192,8

 

Голова комісії з реорганізації

– головний лікар Сквирської

центральної районної лікарні                                                             А. ЧИЖ

 

Переглядів: 18
 



Друк

Про підготовку господарського комплексу та об’єктів соціально-культурного призначення Сквирського району до роботи в осінньо-зимовий період 2019/2020 року

Відповідно до законів України «Про місцеві державні адміністрації», «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про теплопостачання», «Про житлово-комунальні послуги», Правил підготовки теплових господарств до опалювального періоду, затверджених наказом Міністерства палива та енергетики України, Міністерства з питань житлово-комунального господарства України від 10 грудня 2008 року № 620/378, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 31 грудня 2008 року за № 1310/16001,                    на виконання розпорядження голови Київської облдержадміністрації           від 07 травня 2019 року № 254 «Про підготовку господарського комплексу та об’єктів соціально-культурного призначення Київської області до роботи в осінньо-зимовий період 2019/2020 року», а також з метою забезпечення стабільної роботи підприємств житлово-комунального господарства та об’єктів соціальної сфери району в умовах осінньо-зимового періоду 2019/2020 року:

 

1. Затвердити план заходів із підготовки господарського комплексу та об’єктів соціально-культурного призначення Сквирського району до роботи в осінньо-зимовий період 2019/2020 року (далі – план заходів) що додається.

 

2. Утворити районний штаб з питань підготовки і забезпечення сталого функціонування господарського комплексу та об’єктів соціально-культурного призначення Сквирського району до роботи в осінньо-зимовий період 2019/2020 року у складі згідно з додатком 1.

 

3. Міському та сільським виконавчим комітетам, структурним підрозділам райдержадміністрації, ПАТ по газопостачанню та газифікації «Київоблгаз» Білоцерківське відділення, Сквирському районному підрозділу ПрАТ «Київобленерго», КП «Сквирське комунальне господарство», філії «Сквирське райДу», ТОВ «Білоцерківське ШЕУ», Сквирському РС ГУ ДСНС України в Київській області, районним організаціям та установам:

 

3.1. забезпечити безумовне та своєчасне виконання  плану заходів;

 

3.2. інформувати відділ з питань цивільного захисту, ліквідації наслідків Чорнобильської катастрофи та житлово-комунального господарства райдержадміністрації про хід виконання зазначених заходів щомісяця, 10 та 26 числа, до початку опалювального сезону 2019/2020 року, за формами звітів згідно з додатками 2-5 до цього розпорядження.

 

4. Контроль за виконанням цього розпорядження покласти на заступника голови райдержадміністрації згідно з розподілом обов’язків.

Голова адміністрації                                                                    В. ГАЛЮК


ЗАТВЕРДЖЕНО

розпорядження голови

Сквирської районної

державної адміністрації

від 13 травня 2019 року № 122

 

ПЛАН ЗАХОДІВ

з підготовки господарського комплексу та об’єктів

соціально-культурного призначення Сквирського району

до роботи в осінньо-зимовий період 2019/2020 року

 

1. Провести обстеження та аналіз фактичного стану об’єктів життєзабезпечення, розробити комплекс заходів щодо підготовки бюджетних установ та організацій, об’єктів теплопостачання, водопостачання, водовідведення, електропостачання, газопостачання, житлового і дорожнього господарства до роботи в осінньо-зимовий період 2019/2020 року. Розробити та затвердити графіки виконання робіт з підготовки до осінньо-зимового періоду 2019/2020 року з визначенням фактичних обсягів робіт, щомісячним розписом їх виконання, та закріпленням відповідальних виконавців.

Структурні підрозділи райдержадміністрації, міськсільвиконкоми,

ПАТ по газопостачанню та газифікації «Київоблгаз» Білоцерківське відділення

(за згодою),

Сквирський районний підрозділ ПрАТ «Київобленерго» (за згодою),

КП «Сквирське комунальне господарство»,

філія «Сквирське райДу» (за згодою),

ТОВ «Білоцерківське ШЕУ» (за згодою).

До 15 травня 2019 року.

 

 

2. Забезпечити виконання планових показників з комплексної підготовки житлово-комунального господарства та об’єктів соціальної сфери до роботи в осінньо-зимовий період 2019-2020 року згідно з графіками.

 

 

Міськсільвиконкоми,

підприємства, установи і організації у районі.

До 15 вересня  2019 року.

 

 

3. Забезпечити стовідсоткову готовність закладів соціально-культурного призначення, в тому числі дошкільних навчальних закладів, загальноосвітніх шкіл, лікарень, установ соціального захисту населення (школи-інтернати, будинки пристарілих тощо), будинків культури, бібліотек до стабільної роботи в умовах осінньо-зимового періоду 2019/2020 років.

Відділи освіти, культури, релігій, туризму, молоді та спорту, управління соціального захисту населення, райдержадміністрації, Сквирська центральна районна лікарня,

КНП СРР «Сквирський районний центр первинної медико-санітарної допомоги»,

міськсільвиконкоми.

До 01 вересня 2019 року.

 

 

4. Забезпечити технічну готовність наявної автодорожньої техніки, що можуть бути задіяні на очистці автодоріг від снігових заметів незалежно від форми власності та відомчої належності.

Міськсільвиконкоми,

відділ з питань цивільного захисту, ліквідації наслідків Чорнобильської катастрофи та житлово-комунального господарства райдержадміністрації,

дорожні служби в районі.

До 01 листопада 2019 року.

 

 

5. Забезпечити готовність необхідних запасів пально-мастильних та посипкових матеріалів для забезпечення життєдіяльності населених пунктів в особливих погодних умовах.

 

 

 

Міськсільвиконкоми,

дорожні служби в районі

До 01 листопада 2019 року.

6. Розробити та узгодити в установленому порядку оперативні плани спільних дій, спрямованих на локалізацію можливих наслідків аварій на системах газо-, електро-, тепло- і водопостачання усіх форм власності, забезпечити готовність аварійно-рятувальних служб до ліквідації наслідків надзвичайних ситуацій.

Міськсільвиконкоми,

відділ з питань цивільного захисту, ліквідації наслідків Чорнобильської катастрофи та житлово-комунального господарства райдержадміністрації,

Сквирський РС ГУ ДСНС України в Київській області (за згодою).

До 01 жовтня 2019 року.

 

 

7. Розробити графіки обмежень постачання та відключень електро­енергії підприємствам і організаціям у разі дефіциту паливно-енергетичних ресурсів та аварійних ситуацій, погодивши їх з райдержадміністраціями і керівниками органів місцевого самоврядування та врахувавши необхідність безперебійного постачання електроенергією опалювальних котелень, водо­провідних та каналізаційних насосних станцій і очисних споруд.

 

Сквирський районний підрозділ

ПрАТ «Київобленерго» (за згодою), райдержадміністрація,

міськсільвиконкоми.

До 01 серпня 2019 року.

 

 

8. Вжити заходів щодо своєчасного проведення у повному обсязі установами та організаціями,що фінансуються з місцевих бюджетів розрахунків за спожитті енергоносії та житлово-комунальні послуги.

 

 

Міськсільвиконкоми,

головні розпорядники бюджетних коштів.

Протягом року.

 

 

9. Провести аналіз заборгованості населення за отримані житлово-комунальні послуги та вжити заходів до її погашення.

 

КП «Сквирське комунальне господарство», міськсільвиконкоми.

До 01 вересня 2019 року.

 

 

10. Передбачити у місцевих бюджетах кошти на підготовку житлово-комунального господарства до роботи в осінньо-зимовий період 2019-2020 року

.

КП «Сквирське комунальне господарство», міськсільвиконкоми.

До 01  липня   2019  року.

 

 

11. Проаналізувати стан наявності на підприємствах,установах та організаціях різних форм власності  дозвільної документації на виконання робіт з підвищеної небезпеки та експлуатації устаткування підвищеної небезпеки та, у разі її відсутності, вжити заходів щодо її отримання.

 

Управління соціального захисту

населення райдержадміністрації.

До 01 жовтня 2019 року.

12. Забезпечити контроль за проведенням пробного запуску об’єктів теплопостачання з подальшим оформленням актів готовності до опалювального періоду відповідно до Правил підготовки теплових господарств до опалювального періоду, затверджених спільним наказом Мінпаливенерго України та Мінжитлокомунгоспу України від 10 грудня 2008 року № 620/378, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України                  31 грудня 2008 року №1310/16001.

Управління соціального захисту

населення райдержадміністрації.

До 01 вересня  2019 року.

13. Інформувати населення про стан підготовки господарського комплексу та об’єктів соціально-культурного призначення до роботи в осінньо-зимовий період 2019-2020 року та необхідність ефективного використання паливно-енергетичних ресурсів, у тому числі через засоби масової інформації.

Міськсільвиконкоми,

відділ з питань ЦЗ, ЛНЧК та ЖКГ райдержадміністрації,

сектор взаємодії з громадськістю та інформатизації апарату райдержадміністрації.

Постійно.

Начальник відділу з питань цивільного

захисту, ліквідації наслідків Чорнобильської

катастрофи та житлово-комунального

господарства адміністрації М. ВОРУШИЛО


Додаток 1

до розпорядження голови

адміністрації

від 13.05.2019122

СКЛАД

районного штабу з питань підготовки і забезпечення

сталого функціонування господарського комплексу та об’єктів соціально-культурного призначення Сквирського району

до роботи в осінньо-зимовий період 2019/2020 року

Славінська

Оксана Вікторівна

перший заступник голови райдержадміністрації, керівник районного штабу;

 

Ворушило

Микола Степанович

начальник відділу з питань цивільного захисту, ліквідації наслідків Чорнобильської катастрофи та житлово-комунального господарства райдержадміністрації, заступник керівника штабу;

 

Члени районного штабу:

Болтівець

Олексій Леонідович

старший інженер з експлуатаційної діяльності служби експлуатації систем газопостачання Білоцерківського відділення управління експлуатації ПАТ "Київоблгаз" (за згодою);

 

Заболотний

Олександр Вікторович

начальник відділу освіти райдержадміністрації;

 

Колесник - Гавронська Наталя Володимирівна

директор  КНП СРР «Сквирський районний центр первинної медико-санітарної допомоги»

(за згодою);

 

Палієнко

Сергій Іванович

заступник Сквирського міського голови

(за згодою);

Рогоза

Надія Анатоліївна

начальник управління соціального захисту населення райдержадміністрації;

 

Скарбовійчук

Роман Петрович

 

 

начальник філії «Сквирське райДУ» (за згодою);

Продовження додатка 1

Хмарський

Сергій Іванович

 

начальник Сквирського районного підрозділу ПрАТ «Київобленерго» (за згодою);

 

Центило- Гіптенко Олеся Леонідівна

 

начальник відділу культури, релігій, туризму, молоді та спорту райдержадміністрації;

 

Чиж

Андрій Григорович

 

головний лікар Сквирської центральної районної лікарні ( за згодою);

 

Шуляк

Ігор Миколайович

начальник Сквирського РС ГУ ДСНС України у Київській області (за згодою).

 

Начальник відділу з питань цивільного

захисту, ліквідації наслідків Чорнобильської

катастрофи та житлово-комунального

господарства адміністрації М. ВОРУШИЛО

Додаток 2

до розпорядження голови

адміністрації

від 13.05.2019122

Форма

Звіт про виконання плану заходів

з підготовки об’єктів водопровідно-каналізаційного господарства  до роботи

в осінньо-зимовий період 2019/2020 року

станом на ______________

Загальна кількість водопровідних мереж  з врахуванням сільських, селищних та відомчих мереж ________ км

Загальна кількість каналізаційних мереж  з врахуванням сільських, селищних та відомчих мереж ________ км

Загальна кількість водопровідних насосних станцій з врахуванням сільських, селищних та відомчих ______ од.

Загальна кількість каналізаційних насосних станцій з врахуванням сільських, селищних та відомчих _______ од.

Загальна кількість водопровідних  очисних споруд з врахуванням сільських, селищних та відомчих  _____ од.

Загальна кількість каналізаційних  очисних споруд з врахуванням сільських, селищних та відомчих ______ од.

Загальна кількість водозаборів з поверхневих джерел з врахуванням сільських, селищних та відомчих водозаборів ___ од.

Загальна кількість свердловин  з врахуванням сільських, селищних та відомчих  свердловин _________ од.

з/п

Види робіт

Код

рядка

Одиниця

виміру

Завдання з підгото-вки

Фактично підготов-лено

%

під-гото-вки

1

2

3

4

5

6

7

1.

Підготовка водопровідно-каналізаційної мережі

 

 

 

 

 

1.1.

Ремонт або заміна водопровідних мереж, всього

1

км

 

 

 

у тому числі:

 

 

 

 

 

комунальних мереж

2

км

 

 

 

відомчих  мереж

3

км

 

 

 

1.2.

Ремонт або заміна каналізаційних мереж, всього

4

км

 

 

 

у тому числі:

 

 

 

 

 

комунальних мереж

5

км

 

 

 

відомчих  мереж

6

км

 

 

 

2.

Підготовка споруд та обладнання

 

 

 

 

 

2.1.

Водопровідних насосних станцій /ВНС/, всього

7

одиниць

 

 

 

у тому числі:

 

 

 

 

 

комунальних ВНС

8

одиниць

 

 

 

відомчих  ВНС

9

одиниць

 

 

 

2.2.

Каналізаційних насосних станцій /КНС/, всього

10

одиниць

 

 

 

у тому числі:

 

 

 

 

 

комунальних КНС

11

одиниць

 

 

 

відомчих  КНС

12

одиниць

 

 

 

2.3.

Водопровідних  очисних споруд /ВОС/, всього

13

одиниць

 

 

 

у тому числі:

 

 

 

 

 

комунальних ВОС

14

одиниць

 

 

 

відомчих  ВОС

15

одиниць

 

 

 

2.4.

Каналізаційних  очисних споруд /КОС/, всього

16

одиниць

 

 

 

у тому числі:

 

 

 

 

 

комунальних КОС

17

одиниць

 

 

 

відомчих  КОС

18

одиниць

 

 

 

2.5.

Водозаборів з поверхневих джерел, всього

19

одиниць

 

 

 

у тому числі:

 

 

 

 

 

комунальних водозаборів

20

одиниць

 

 

 

відомчих водозаборів

21

одиниць

 

 

 

Свердловин,  всього

22

одиниць

 

 

 

 

 

 

2

 

Продовження додатка 2

 

у тому числі:

 

 

 

 

 

комунальних свердловин

23

одиниць

 

 

 

відомчих  свердловин

24

одиниць

 

 

 

3.

Загальні обсяги коштів на виконання підготовчих та ремонтних робіт водопостачання  та водовідведення місцевих рад (за рахунок всіх джерел фінансування)

25

тис. грн.

 

 

 

 

Керівник                                                  ПІБ

 

Виконавець                                                    тел.

Начальник відділу з питань цивільного

захисту, ліквідації наслідків Чорнобильської

катастрофи та житлово-комунального

господарства адміністрації М. ВОРУШИЛО


Додаток 3

до розпорядження голови

адміністрації

від 13.05.2019122

Форма

Звіт про виконання плану заходів

про підготовку об’єктів теплопостачання

до роботи в осінньо-зимовий період 2019/2020 року

станом на ___________

Загальна кількість котелень з врахуванням сільських, селищних та відомчих котелень _____ одиниць _____ МВт/год

Загальна протяжність теплових мереж з врахуванням сільських, селищних та відомчих теплових мереж ________ км

 

№ з/п

Види робіт

Код рядка

Одиниця

виміру

Всього

в екс-плуата-ції

Завдання

з підго-товки

Фактич-но підго-товлено

% підго-товки

Кіль-кість актів готов-ності

1

2

3

4

5

6

7

8

9

1.

Підготовка котелень – всього

1

одиниць

у тому числі:

 

 

1.1.

Комунальні котельні місцевих рад (з врахуванням сільських та селищних котелень)

2

одиниць

1.2.

Відомчі котельні - всього

3

одиниць

у тому числі:

 

 

- Міненерговугілля

4

одиниць

- Мінекономрозвитку

5

одиниць

- МОЗ

6

одиниць

- МОНмолодьспорт

7

одиниць

- Міноборони

8

одиниць

- Мінінфраструктури

9

одиниць

- Інші

10

одиниць

2.

Підлягають капітальному ремонту або реконструкції – всього

11

одиниць

Х

 

у тому числі:

 

 

 

2.1.

Комунальні котельні місцевих рад

12

одиниць

Х

 

2.2.

Відомчі котельні  - всього

13

одиниць

Х

 

у тому числі:

 

 

 

- Міненерговугілля

14

одиниць

Х

 

- Мінекономрозвитку

15

одиниць

Х

 

- МОЗ

16

одиниць

Х

 

- МОНмолодьспорт

17

одиниць

Х

 

- Міноборони

18

одиниць

Х

 

- Мінінфраструктури

19

одиниць

Х

 

- Інші

20

одиниць

Х

 

3.

Заміна котлів - всього

21

одиниць

 

у тому числі:

 

 

 

3.1.

На комунальних котельнях місцевих рад

22

одиниць

 

3.2.

На відомчих котельнях – всього

23

одиниць

 

у тому числі:

 

 

 

- Міненерговугілля

24

одиниць

 

 

 

2

Продовження додатка 3

 

- Мінекономрозвитку

25

одиниць

 

- МОЗ

26

одиниць

 

- МОНмолодьспорт

27

одиниць

 

- Міноборони

28

одиниць

 

- Мінінфраструктури

29

одиниць

 

- Інші

30

одиниць

 

4.

Капітальний ремонт котлів кому-нальних котелень місцевих рад

31

одиниць

 

5.

Підготовка теплових  мереж (у двотрубному обчисленні), випробування – всього

32

км

 

у тому числі:

 

 

 

5.1.

Мережі комунальних котелень місцевих рад

33

км

 

5.2.

Мережі відомчих котелень – всього

34

км

 

у тому числі:

 

 

 

- Міненерговугілля

35

км

 

- Мінекономрозвитку

36

км

 

- МОЗ

37

км

 

- МОНмолодьспорт

38

км

 

- Міноборони

39

км

 

- Мінінфраструктури

40

км

 

- Інші

41

км

 

6.

Протяжність теплових  мереж, що підлягає заміні (у двотрубному обчисленні) – всього

42

км

Х

 

у тому числі:

 

 

 

6.1.

Мережі комунальних котелень місцевих рад - всього

43

км

Х

 

з них:

 

 

 

- на попередньо тепло ізольовані ППУ

44

км

Х

 

6.2.

Мережі відомчих котелень всього

45

км

Х

 

у тому числі:

 

 

 

- Міненерговугілля

46

км

Х

 

- Мінекономрозвитку

47

км

Х

 

- МОЗ

48

км

Х

 

- МОНмолодьспорт

49

км

Х

 

- Міноборони

50

км

Х

 

- Мінінфраструктури

51

км

Х

 

- Інші

52

км

Х

 

7.

Підготовка центральних теплових пунктів місцевих рад

53

одиниць

 

8.

Загальні обсяги коштів на виконання підготовчих та ремонтних робіт теплопостачання місцевих рад (за рахунок всіх джерел фінансування)

54

тис. грн.

Х

 

Створення запасу палива на початок опалювального сезону

1.

Вугілля – всього

55

тонн

Х

Х

 

 

 

 

3

 

Продовження додатка 3

у тому числі:

 

 

1.1.

На комунальних котельнях місцевих рад

56

тонн

Х

Х

1.2.

На відомчих котельнях

57

тонн

Х

Х

2.

Рідке паливо – всього

58

тонн

Х

Х

у тому числі:

 

 

2.1.

На комунальних котельнях місцевих рад

59

тонн

Х

Х

2.2.

На відомчих котельнях

60

тонн

Х

Х

Керівник                                                 ПІБ

 

Виконавець                                                      тел.

Начальник відділу з питань цивільного

захисту, ліквідації наслідків Чорнобильської

катастрофи та житлово-комунального

господарства адміністрації М. ВОРУШИЛО

 


Додаток 4

до розпорядження голови

адміністрації

від 13.05.2019122

Форма

Звіт про виконання плану заходів

з комплексної підготовки житлового фонду та  об'єктів соціально-культурного призначення до роботи в осінньо-зимовий період 2019/2020 року

станом на ______________

 

№ з/п

Види робіт

Код рядка

Одиниця

виміру

Завдання

з підго-товки

Фактич-но під-готовлено

%

підго-товки

Кількість паспортів готовності

Кількість актів готовності

1.

Комплексна підготовка будинків до зими з видачою паспортів  готовності – всього

1

одиниць

 

 

 

 

 

у тому числі які обслуговуються:

 

 

 

 

 

 

 

1. Управителями*

2

одиниць

 

 

 

 

 

2. ОСББ, ЖБК

3

одиниць

 

 

 

 

 

3. Відомчий житловий фонд, всього

4

одиниць

 

 

 

 

 

у тому числі:

 

 

 

 

 

 

 

- Міненерговугілля

5

одиниць

 

 

 

 

 

- Мінекономрозвитку

6

одиниць

 

 

 

 

 

- МОЗ

7

одиниць

 

 

 

 

 

- МОН

8

одиниць

 

 

 

 

 

- Міноборони

9

одиниць

 

 

 

 

 

- Мінінфраструктури

10

одиниць

 

 

 

 

 

- Інші

11

одиниць

 

 

 

 

 

1.1

Комплексна підготовка будинків з централізованим теплопостачанням та видачою  паспортів готовності

12

одиниць

 

 

 

 

 

1.2.

Заповнення систем опалення

13

одиниць

 

 

 

 

 

1.3.

Кількість будинків обладнаних ІТП

14

одиниць

 

 

 

 

 

1.4.

Кількість будинків обладнаних даховими котельнями

15

одиниць

 

 

 

 

 

2.

Житловий фонд, який обслуговується управителями, у якому проводиться:

 

 

 

 

 

 

 

- ремонт покрівлі

16

одиниць

 

 

 

 

 

- ремонт (заміна) опалювальних систем

17

одиниць

 

 

 

 

 

- промивання опалювальних систем

18

одиниць

 

 

 

 

 

- ремонт систем гарячого водопостачання

19

одиниць

 

 

 

 

 

- ремонт систем  холодного водопостачання

20

одиниць

 

 

 

 

 

- ремонт енергозабезпечення будинків щитових

21

одиниць

 

 

 

 

 

- ремонт опалювальних печей

22

одиниць

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2

Продовження додатка 4

 

3.

Підготовка об'єктів соціально-культурного призначення – всього

23

одиниць

 

 

 

 

 

у тому числі:

 

 

 

 

 

 

 

- дошкільні навчальні заклади

24

одиниць

 

 

 

 

 

- заклади освіти**

25

одиниць

 

 

 

 

 

- лікарні***

26

одиниць

 

 

 

 

 

4.

Загальні обсяги коштів (за рахунок eсіх джерел фінансування) на виконання
підготовчих та ремонтних робіт у житловому фонді

27

тис. грн.

 

 

 

 

 

Примітки:

*        - житлові будинки усіх форм власності, які обслуговуються управителями;

**      - школи, коледжі, ліцеї, вищі навчальні заклади тощо;

***    - лікарні, поліклініки, ФАП тощо.

 

Керівник                                                 ПІБ

 

Виконавець                                                      тел.

Начальник відділу з питань цивільного

захисту, ліквідації наслідків Чорнобильської

катастрофи та житлово-комунального

господарства адміністрації М. ВОРУШИЛО


Додаток 5

до розпорядження голови

адміністрації

від 13.05.2019122

Форма

 

Звіт про виконання плану заходів

з підготовки дорожньо-мостового господарства до роботи в осінньо-зимовий період 2019/2020 року

станом на _____________

Капітальний ремонт вулиць і доріг

Підготовка спеціалізованої техніки

Залучення додаткової спецтехніки у сторонніх організації за укладеними договорами

Підготовка шанцевих механізмів (у т.ч. лопат для прибирання снігу добровільними формуваннями з ліквідації наслідків надзвичайної ситуації)

Заготівля посипкових матеріалів

та реагентів

План, тис. кв.м.

Факт, тис. кв.м.

%

Обсяг фінансу- вання, тис.грн.

План, од.

Факт, од.

%

Обсяг фінансу- вання, тис.грн.

План, од.

Факт, од.

%

План, тис. од.

Факт,

тис. од.

%

Обсяг фінансу-вання,

тис.грн.

План, тис. тонн

Факт,

тис. тонн

%

Обсяг фінансу-вання,

тис.грн.

 

 

 

Керівник                                                 ПІБ

 

Виконавець                                                      тел.

Начальник відділу з питань цивільного

захисту, ліквідації наслідків Чорнобильської

катастрофи та житлово-комунального

господарства адміністрації М. ВОРУШИЛО

Переглядів: 27
 



Друк

Під керівництвом голови райдержадміністрації В.В.Галюка проведено нараду  з керівниками структурних підрозділів райдержадміністрації, районних служб, організацій   та установ.

Розглядались наступні питання:

1. Про підсумки роботи структурних підрозділів райдержадміністрації,   районних організацій та установ за минулий тиждень.

Доповідає:  Салтанюк Віктор Леонідович – керівник  апарату  Сквирської райдержадміністрації;

2.  Про стан оперативної обстановки на території  району.

Доповідає: Гіптенко Руслан Анатолійович  – заступник начальника Сквирського відділу поліції ГУ НП у Київській області;

3. Про основні показники розвитку Сквирського району за І квартал  2019  року.

Доповідає: Пилюта Олександр Петрович - начальник відділу економічного розвитку Сквирської РДА;

Переглядів: 35
  Read More...


Українські новини

Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання

Joomla Templates by Joomlashack