Головна
 

Посилання

Сайт Президента України
Верховна Рада України
Урядовий портал
Офіційний веб-сайт Нацдержслужби України
Київська обласна державна адміністрація
Укрінформ
Липень 2019
П В С Ч П С Н
1 2 3 4 5 6 7
8 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        
Вівторок, 09 липня 2019


Друк

З метою відбору, відзначення і поширення кращих практик молодіжної роботи в Київській області управлінням молодіжної політики та національно-патріотичного виховання КОДА спільно з Київською обласною молодіжною радою започатковано Конкурс кращих практик молодіжної роботи на Київщині в 2019 році.Основні завдання Конкурсу:1) обмін успішним досвідом між молодіжними організаціями та молодіжними працівниками Київської області;2) публічне визнання досягнень та заохочення до подальших напрацювань у напрямі підвищення стандартів якості молодіжної роботи в Київській області;3) популяризація та активізація молодіжного руху на Київщині. До участі у конкурсі в 2019 році запрошуються учасники та учасниці, які мають успішні практики в сферах молодіжної політики та національно-патріотичного виховання.

Переглядів: 19
  Read More...



Друк

Це на 16% перевищило надходження до місцевого бюджету у порівнянні з аналогічним періодом минолого року, додаткові надходження склали 160 млн.грн.

За словами начальника Білоцерківського управління Павла Козирєва як і раніше, головним бюджетоформуючим платежем для місцевих громад залишається податок на доходи фізичних осіб. Наразі його частка становить 69% усіх надходжень або 696,6 млн.грн. Суб’єкти господарювання фізичні та юридичні особи – платники єдиного податку поповнили місцеві скарбнички  на 171,8 млн. грн. Це на 28 млн. грн перевищує минулорічні надходження. У порівнянні з минулим роком більш як на 14,6 млн. грн збільшились надходження з плати за землю і за поточний рік склали понад 94 млн. грн.

Стабільні надходження до місцевих бюджетів Білоцерківського регіону, надають можливість органам місцевого самоврядування своєчасно фінансувати соціальну сферу та виконувати основні функції та завдання.

Білоцерківське управління

ГУ  ДФС у Київській області

 

Переглядів: 7
 



Друк

09.07.2019 року під керівництвом заступника голови райдержадміністрації Ірини Петрусевич відбулося засідання комісії з питань забезпечення житлом деяких категорій осіб, які захищали незалежність, суверенітет та територіальну цілісність України, а такожчленівїхсімей, на якому було розглянуто пакет документів щодо призначення грошової компенсації особі з інвалідністю внаслідок війни ІІ групи відповідно постанови Кабінету Міністрів України від 19.10.2016 № 719 «Питання забезпечення житлом деяких категорій осіб, які захищали незалежність, суверенітет та територіальну цілісність України, а також членів їх сімей» . За результатами прийняторішення щодо призначення грошової компенсації в сумі 1 160 837 грн. 30 коп.

Переглядів: 19
 



Друк

Виділені 380 млн грн державного співфінансування дадуть можливість для ще 3 тис. ОСББ:

 

-  залучити до 1 млрд грн «теплих кредитів» вже у цьому році;

 

- зменшити у 2 рази і більше енерговитрати.

 

Наприклад, ОСББ «Гашека 18» у Києві тричі користувалося «теплими кредитами». Після усіх енергоефективних робіт рахунки за тепло знизилися у понад 3 рази: із 30 грн/кв. м до 8 грн/ кв. м. в опалювальний сезон.

 

Взимку 2018/2019 мешканці 2-кімнатних квартир в ОСББ «Гашека 18» сплачували в середньому 400 грн за опалення. Це у 5 разів менше, ніж по місту.

 

«Тому готуйте заявки та звертайтеся до банків, щоб вже цієї осені менше сплачувати за комунальні послуги та жити в комфорті!», - прокоментував Голова Держенергоефективності Сергій Савчук.

 

Важливо – до 30 листопада ц. р. ОСББ мають подати до банків усі підтвердні документи про цільове використання кредиту та виконання енергоефективних заходів.

 

Більше деталей – у сюжеті телеканалу СТБ:  https://www.youtube.com/watch?v=IGQAaj1XZyA

 

Управління комунікації та зв’язків з громадськістю Держенергоефективності

Переглядів: 7
 



Друк

Головне управління ДФС у Київській області інформує, що Законом України від 23.11.2018 №2628-VIII «Про внесення змін до Податкового кодексу України та деяких інших законодавчих актів України щодо покращення адміністрування та перегляду ставок окремих податків і зборів», внесено зміни до порядку оподаткування, в тому числі і в частині туристичного збору.

Нормами Податкового кодексу України (далі – ПКУ) обов’язок  прийняття рішень про встановлення місцевих податків та зборів покладено на сільські, селищні, міські ради та ради об’єднаних територіальних громад, що створені згідно із законом та перспективним планом формування територій громад (далі – Рад).

При прийнятті таких рішень обов’язково визначаються всі елементи податку або збору.

Елементами туристичного збору, що обов’язково мають визначатися Радами при його встановленні є визначення бази оподаткування, ставок, платників, податкових агентів, порядку обчислення та сплати податкових зобов’язань.

Отже, для забезпечення умов справляння туристичного збору у 2019 році встановленими ПКУ необхідними умовами, що мають бути реалізованими у рішеннях Рад, є не тільки затвердження ставок збору, але й запровадження (або не запровадження) авансових внесків, визначення та оприлюднення переліку податкових агентів.

До повноважень Рад щодо податків та зборів віднесено, зокрема встановлення ставок туристичного збору та визначення переліку податкових агентів зі Збору згідно із ст. 268 ПКУ, яка з 1 січня 2019 викладена у оновленій редакції щодо основних, передбачених ст. 7 ПКУ, елементів туристичного збору.

Рішення органів місцевого самоврядування, які прийняті до 1 січня 2019 року, не відповідають нормам ПКУ за основними елементами туристичного збору.

Таким чином, для забезпечення умов справляння туристичного збору у 2019 році, встановленими ПКУ необхідними умовами, що мають бути реалізованими у рішеннях Рад, є затвердження ставок туристичного збору та визначення і оприлюднення переліку податкових агентів.

ПКУ передбачено, у разі якщо Рада не прийняла рішення про встановлення відповідних місцевих податків і зборів, що є обов’язковими згідно з нормами ПКУ, такі податки до прийняття рішення справляються виходячи з норм ПКУ із застосуванням їх мінімальних ставок (п.п. 12.3.5 п. 12.3 ст. 12 ПКУ).

ГУ ДФС у Київській області

Переглядів: 8
 



Друк

Головне управління ДФС у Київській області звертає увагу  власників акцизних складів, що відпуск пального без наявності витратомірів-лічильників та рівнемірів – лічильників, зареєстрованих в Єдиному державному реєстрі витратомірів-лічильників та рівнемірів-лічильників рівня пального у резервуарі забороняється з:

- з акцизного складу, де розташовані резервуари, загальна місткість яких перевищує 20000 куб. метрів, – з 1 липня 2019 року;

- з акцизного складу, де розташовані резервуари, загальна місткість яких перевищує 1000 куб. метрів, але не перевищує 20000 куб. метрів, – з 1 жовтня 2019 року;

- з акцизного складу, де розташовано резервуари, загальна місткість яких не перевищує 1000 куб. метрів, – з 1 січня 2020 року.

Принагідно нагадуємо, що з 01 липня 2019 року виробництво,  оптова та роздрібна торгівля, а  також  зберігання палива здійснюється за наявності відповідної ліцензії.

ГУ ДФС у Київській області

Переглядів: 7
 



Друк

Головне управління ДФС у Київській області інформує, що для отримання довідки про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи, платник податків має подати заяву, форму якої визначено додатком 2 до Порядку надання довідки про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 03.09.2018 № 733.

Довідка або відмова у її наданні надаються контролюючим органом за основним місцем обліку платника, протягом п’яти робочих днів з дня, наступного за днем отримання Заяви.

Строк дії Довідки становить десять календарних днів з дати її формування. У Довідці обов’язково зазначається термін її дії.

У разі якщо платник не отримав Довідку, сформовану у паперовій формі, до закінчення строку її дії, така Довідка зберігається в уповноваженому органі.

За наявності у платника за даними інформаційно-телекомунікаційних систем контролюючих органів податкового боргу, та/або недоїмки зі сплати єдиного внеску, та/або заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи, платнику надається лист з вмотивованою відмовою щодо надання Довідки, який вручається особисто платнику (його законному чи уповноваженому представникові) або надсилається платнику у порядку, встановленому ст. 42 ПКУ.

ГУ ДФС у Київській області

Переглядів: 11
 



Друк

Головне управління ДФС у Київській області інформує, що для уникнення подвійного нарахування єдиного внеску фізична особа - підприємець, яка виконує роботи (надає послуги) відповідно до укладених цивільно-правових договорів, повинна надати суб’єкту господарювання копію документа, що підтверджує її державну реєстрацію - виписку з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, в якій зазначаються основні види діяльності.

Пунктом 4 розд. ІІ Порядку обліку платників єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 24.11.2014 № 1162 визначено, що взяття на облік юридичних осіб (їх відокремлених підрозділів) та фізичних осіб - підприємців, відомості щодо яких містяться в єдиному державному реєстрі, як платників єдиного внеску, підтверджується випискою з Єдиного державного реєстру, яка надсилається (видається) цим юридичним особам (відокремленим підрозділам) та фізичним особам - підприємцям у порядку, встановленому Законом України від 15 травня 2003 року № 755-ІV «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань» із змінами та доповненнями.

ГУ ДФС у Київській області

 

Переглядів: 8
 



Друк

Проведений аналіз показав, що питому вагу (33,7%) серед наданих адміністративних послуг мають послуги з видачі картки платника податків та внесення до паспорта громадянина України даних про реєстраційний номер облікової картки. У січні-червні 2019 року фізичним особам-платникам податків було надано понад 42 тисяч таких послуг.

На другому місці – послуги з надання відомостей з Державного реєстру фізичних осіб-платників податків про суми/джерела виплачених доходів та утриманих податків (21,9%), що становить понад 25,6 тисячі таких послуг.

Надання витягу з реєстру платників єдиного податку  – 10 тисяч послуг  та реєстрація платника єдиного податку – 10 тисяч послуг посіли третє місце серед кількості наданих адміністративних послуг. Четверте місце - видача довідки про відсутність заборгованості з платежів до бюджету, що контролюються органами державної фіскальної служби – 8,6 тисяч послуг.

Повний перелік адміністративних послуг, які надаються  головним управлінням ДФС у Київській області, а також зразки заяв, які подаються для отримання адміністративних послуг, можна переглянути на інформаційних стендах Центрів обслуговування платників, а також за гіперпосиланням http://kyivobl.sfs.gov.ua/diialnist/mistsya-nadannya-administrativnih-poslu/administrativni-poslugi-golov-upr-dfs/ .

На сьогодні у Київській області функціонує 27 Центрів обслуговування платників, в яких надається комплекс адміністративних, консультативних та інформаційних послуг.

ГУ ДФС у Київській області

 

Переглядів: 7
 



Друк

З метою забезпечення потреби органів державної фіскальної служби України у працівниках з високим професійним та культурним рівнем, здатних компетентно та відповідально вирішувати завдання щодо наповнення Державного бюджету України, Університет ДФС України оголошує набір абітурієнтів для участі в конкурсі для зарахування на денну форму навчання за освітньо-кваліфікаційним рівнем бакалавр за напрямом підготовки «Правознавство» на факультет підготовки, перепідготовки та підвищення кваліфікації працівників податкової міліції Університету державної фіскальної служби України.

Відповідно до Правил прийому до Університету державної фіскальної служби України у 2019 році на навчання для здобуття ступеня бакалавра приймаються громадяни України віком від 17 до 25 років з повною загальною середньою освітою за результатами зовнішнього незалежного оцінювання знань і вмінь вступників, з урахуванням середнього бала документа про повну загальну середню освіту та балів за особливі успіхи та/або за успішне закінчення підготовчих курсів.

Абітурієнти повинні мати сертифікати Українського центру оцінювання якості освіти з української мови і літератури, історії України, математики або іноземної мови.

На адресу університету направляються особові справи абітурієнтів, які відібрані згідно з правилами добору. Під час оформлення особових справ проводиться медичне та психофізіологічне обстеження, тестування абітурієнтів, перевірка рівня їх фізичної підготовки.

За детальнішою інформацією щодо порядку вступу на навчання до Університету ДФС України звертатись до управління по роботі з персоналом ГУ ДФС у Київській області за тел. (044) 200-37-95. Адреса:   м. Київ, вул. Народного ополчення, 5а.

Адреса Університету ДФС України: м. Ірпінь, Київська обл., вул. Університетська, 31, тел. (04597) 60-294, 57-571.

ГУ ДФС у Київській області

Переглядів: 14
 


Сторінка 1 з 2
<< Початок < Попередня 1 2 Наступна > Кінець >>

Українські новини

Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання

Joomla Templates by Joomlashack