Головна
 

Посилання

Сайт Президента України
Верховна Рада України
Урядовий портал
Офіційний веб-сайт Нацдержслужби України
Київська обласна державна адміністрація
Укрінформ
Липень 2019
П В С Ч П С Н
1 2 3 4 5 6 7
8 9 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        
Середа, 10 липня 2019


Друк

Головне управління ДФС у Київській області повідомляє,  що згідно з підпунктом 75.1.3 п.75.1 ст.75 ПКУ перевірка, яка здійснюється контролюючим органом, зокрема, щодо дотримання роботодавцем законодавства щодо укладення трудового договору, оформлення трудових відносин з працівниками (найманими особами) та здійснюється за місцем фактичного провадження платником податків діяльності, розташування господарських або інших об’єктів права власності такого платника,вважається фактичною  перевіркою.

Після початку перевірки у платника податків виникає  обов’язок надати посадовим (службовим) особам контролюючих органів у повному обсязі всі документи, що належать або пов’язані з предметом перевірки – це встановлено п.85.2 ст.85 ПКУ.

Під час проведення фактичної перевірки в частині дотримання роботодавцем законодавства щодо укладення трудового договору, оформлення трудових відносин з працівниками (найманими особами), в тому числі тим, яким установлено випробування, перевіряється наявність належного оформлення трудових відносин, з’ясовуються питання щодо ведення обліку роботи, виконаної працівником, обліку витрат на оплату праці, відомості про оплату праці працівника. Для з’ясування факту належного оформлення трудових відносин з працівником, який здійснює трудову діяльність, можуть використовуватися документи, що посвідчують особу, або інші документи, які дають змогу її ідентифікувати (посадове посвідчення, посвідчення водія, санітарна книжка тощо) - п. 80.6 ст. 80 ПКУ.

ГУ ДФС у Київській області

Переглядів: 3
 



Друк

Головне управління ДФС у Київській області нагадує, що платники податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, мають право звернутися з письмовою заявою до контролюючого органу за місцем проживання (реєстрації) для проведення звірки даних щодо: - житлової та/або нежитлової нерухомості, в тому числі їх часток, що перебувають у власності платника податку; - розміру загальної площі об’єктів житлової та/або нежитлової нерухомості, що перебувають у власності платника податку; - права на користування пільгою із сплати податку;

- розміру ставки податку;

-нарахованої суми податку – (п.п.266.7.3 п.266.7 ст.266 ПКУ).

У разі виявлення розбіжностей між даними контролюючих органів та даними, підтвердженими платником податку на підставі оригіналів відповідних документів, зокрема документів на право власності, контролюючий орган за місцем проживання (реєстрації) платника податку проводить перерахунок суми податку і надсилає (вручає) йому нове податкове повідомлення-рішення. Попереднє податкове повідомлення-рішення вважається скасованим (відкликаним).

ГУ ДФС у Київській області

 

Переглядів: 3
 



Друк

Головне управління ДФС у Київській області повідомляє, що платники податків підлягають реєстрації або взяттю на облік у контролюючих органах за місцезнаходженням юридичних осіб, відокремлених підрозділів юридичних осіб, місцем проживання особи (основне місце обліку), а також за місцем розташування (реєстрації) їх підрозділів, рухомого та нерухомого майна, об’єктів оподаткування або об’єктів, які пов’язані з оподаткуванням або через які провадиться діяльність (неосновне місце обліку).

Об’єкти оподаткування і об’єкти, пов’язані з оподаткуванням - це майно та дії, у зв’язку з якими у платника податків виникають обов’язки щодо сплати податків та зборів.

Платники зобов’язані повідомляти про всі об’єкти оподаткування і об’єкти, пов’язані з оподаткуванням, контролюючі органи за основним місцем обліку згідно з порядком обліку платників податків.
Заява про взяття на облік платника податків за неосновним місцем обліку подається у відповідний податковий орган протягом 10 робочих днів після створення відокремленого підрозділу, реєстрації рухомого чи нерухомого майна чи відкриття об’єкта чи підрозділу, через які провадиться діяльність або які підлягають оподаткуванню.

Згідно з п. 117.1 ст. 117 ПКУ неподання у строки та у випадках, передбачених ПКУ, заяв або документів для взяття на облік у відповідному контролюючому органі, реєстрації змін місцезнаходження чи внесення інших змін до своїх облікових даних, неподання виправлених документів для взяття на облік чи внесення змін, подання з помилками чи у неповному обсязі, неподання відомостей стосовно осіб, відповідальних за ведення бухгалтерського обліку та/або складення податкової звітності, відповідно до вимог встановлених ПКУ, - тягнуть за собою накладення штрафу на самозайнятих осіб у розмірі 170грн., на юридичних осіб, відокремлені підрозділи юридичної особи чи юридичну особу, відповідальну за нарахування та сплату податків до бюджету під час виконання договору про спільну діяльність, - 510 грн.

У разі не усунення таких порушень або за ті самі дії, вчинені протягом року особою, до якої були застосовані штрафи за таке порушення, - тягнуть за собою накладення штрафу на самозайнятих осіб у розмірі 340 гривень, на юридичних осіб, відокремлені підрозділи юридичної особи чи юридичну особу, відповідальну за нарахування та сплату податків до бюджету під час виконання договору про спільну діяльність, - 1020 гривень.

ГУ ДФС у Київській області

 

Переглядів: 7
 



Друк

10 липня працівниками Сквирського районного сектору з метою запобігання надзвичайним ситуаціям та безпечного відпочинку людей проведено інформаційно – роз’яснювальні бесіди з відвідувачами центрального парку та дитячих майданчиків.

Під час профілактичних бесід рятувальники доводили до громадян  основні вимоги правил пожежної безпеки, правила безпечного відпочинку на водоймах та дії у разі виявлення вибухонебезпечних предметів. Дана інформація також містилася в інформаційних листівках.

Переглядів: 4
 



Друк

На Київщині  розпочався сезон жнив.   І наразі актуальними залишаються питання безпечної жнивної кампанії.    Одним з факторів ризику у період жнивної кампанії – спалювання стерні, після жнивних залишків та розкладання багать на полях. Подібні дії – прямий шлях до виникнення пожеж. Для того аби завершити жнива без пожеж потрібна постійна пильність та ретельне дотримання протипожежних вимог  - сааме це гарантує безпеку як у жнива, так і в період транспортування та зберігання зерна.

Фахівці ДСНС України закликають населення та суб‘єктів господарської діяльності дотримуватися пожежної безпеки під час збирання урожаю!

Основними причинами виникнення пожеж під час жнив є:

  • необережне поводження з вогнем;
  • порушення правил експлуатації машин та агрегатів;
  • випалювання стерні.

У цей період найменша іскра від сільгоспмашини чи кинутий недопалок можуть призвести до масштабного загоряння.

Будьте вкрай обережними у поводженні з відкритим вогнем; не паліть та не розводьте багаття поблизу хлібних і лісових масивів; стежте за тим, щоб діти небавилися сірниками, запальничками, смолоскипами; не полюйте в хлібних масивах та поблизу них; при відпочинку розміщуйте стоянки не ближче 100 метрів від хлібних ланів.

Рятувальники звертаються до керівників сільгосппідприємств з проханням поставитись з усією серйозністю до питань організації пожежної безпеки та слідкувати за суворим контролем, щодо заборони спалювання стерні та пожнивних залишків.

Переглядів: 15
 



Друк

Запорукою чітких та злагоджених дій під час гасіння пожеж та ліквідації наслідків надзвичайних ситуації напряму залежить від постійного навчання особового складу пожежно-рятувальних підрозділів ДСНС України.

Під час занять рятувальники мають змогу закріпити набуті навички з ліквідації надзвичайних ситуацій, рятуванню людей та матеріальних цінностей під час виникнення пожеж, аварій та надзвичайних ситуацій техногенного та природного характеру.

9 липня з особовим складом 1-го караулу 7-ї Державної пожежно–рятувальної частиним. Сквира проводилось заняття на тему: № 6.1.  «Оперативне розгортання відділення без установки АЦ на джерело води з подачею ствола Б, по робочій лінії на 3 рукава діаметром 51мм».

У ході бойового розгортання рятувальники показали високий рівень підготовки,  а також чіткі вміння та навички.

Переглядів: 4
 



Друк

9 липня інспекторським складом Сквирського РС ГУ ДСНС України у Київській області проведено планову перевірку ФГ «Нота» с.В.Єрчики.

Під час перевірки з відповідальними особами були проведені інструктажі щодо дотримання правил пожежної безпеки та порядку дій при виникненні пожежі.

Оглянуто, електрообладнання, зовнішнє водопостачання, первинні засоби пожежогасіння.

Особливу увагу звернули на стан шляхів евакуації.

 

Сквирський РС ГУ ДСНС

 

 

Переглядів: 3
 



Друк

Фонд соціального страхування України компенсує застрахованим особам втрачений за період догляду за хворою дитиною або членом сім’ї заробіток, починаючи з першого дня догляду. Розмір допомоги залежить від тривалості страхового стажу і визначається на загальних підставах. Про це повідомила  прес-служба виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України.

Надання допомоги з тимчасової втрати працездатності по догляду за хворою дитиною віком до 14 років здійснюється за весь період, протягом якого дитина за висновком лікаря потребує догляду, але не більше 14 календарних днів. А в разі стаціонарного лікування – за весь час перебування застрахованої особи у стаціонарі разом із хворою дитиною.

Допомога по догляду за хворим членом сім’ї виплачується не більш як за три календарні дні, а у виняткових випадках, з урахуванням тяжкості хвороби та побутових обставин, – не більш ніж за сім календарних днів.

Зазначимо, допомога по тимчасовій непрацездатності у разі хвороби або травми самої застрахованої особи фінансується Фондом, починаючи з шостого дня непрацездатності, й до відновлення здоров’я або встановлення інвалідності. Перші п’ять днів непрацездатності оплачуються роботодавцем.

Розмір допомоги по тимчасовій втраті працездатності складає від 50% середньої заробітної плати (якщо стаж не перевищує 3 років) і до 100% (якщо стаж – понад 8 років).

 

Переглядів: 2
 



Друк

У другому кварталі 2019 року до районних (міських) відділень та управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування у Київській області усно та письмово звернулося 1033 особи. Із загальної кількості зареєстровано 179 письмове звернення та 854 - під час особистого прийому.

Більшість звернень стосувалася питань виплати по листах непрацездатності, допомоги по вагітності та пологах, допомоги на поховання - 460 звернень, тобто 44,5% від загальної кількості. На другому місці інші питання з якими зверталися громадяни – 190 звернень або 18,4%. На третьому місці – медичне обслуговування - 85 звернень або 8,2% від загальної кількості. За другий квартал цього року до управління надійшло дві подяки працівникам Фонду.

Із загальної кількості звернень вирішено позитивно – 397 (38,4%), роз’яснено – 635 (61,5%), відхилено -1 (0,09%). Рішення про відхилення в задоволенні вимог, викладених у зверненні, доводиться до відома громадян в письмовій формі з посиланням на закон і викладенням мотивів відмови.

У порівнянні з відповідним періодом минулого року кількість звернень зросла майже в 1,6 рази або на 382 звернення. Як і другого кварталу минулого року, найбільше громадяни зверталися з питань виплати по листах непрацездатності, допомоги по вагітності та пологах, допомоги на поховання.

З метою оперативного задоволення законних вимог заявників, адресного вирішення порушених питань громадян у робочих органах виконавчої дирекції Фонду соціального страхування у Київській області проводяться особисті прийоми потерпілих та страхувальників керівництвом управління та відділень, начальниками структурних підрозділів. Практика проведення особистих прийомів керівництвом управління та відділень допомагає більш детально дізнатися про проблемні питання, які хвилюють населення, сприяє прийняттю оперативних рішень в інтересах людей та доводить ефективність даного методу розгляду звернень громадян.

Графіки прийому громадян керівництвом виконавчої дирекції Фонду та фахівцями обласного управління розміщено на стендах інформаційних куточків з питань роботи із зверненнями громадян в усіх відокремлених підрозділах та їх представництвах. Визначено відповідальних працівників за цей напрямок роботи.

Питання щодо стану роботи зі зверненнями громадян є пріоритетними і постійно аналізуються. Начальник управління особисто контролю хід та терміни розгляду заяв, пропозицій, скарг громадян та надання повних обґрунтованих відповідей, у разі потреби

здійснює зворотний зв'язок. Розгляд звернень громадян, які звернулися до управління, та ті, які були направлені за дорученням керівництва виконавчої дирекції Фонду, інших органів влади вищого рівня до управління, здійснювалися без порушень, у визначені законодавством строки.

В управлінні постійно вживаються заходи щодо оперативного, кваліфікованого та своєчасного розгляду звернень, підвищення рівня позитивного вирішення питань, що турбують громадян.

Переглядів: 2
 



Друк

За оперативними даними, витрати на всі види допомоги (тимчасова непрацездатність, вагітність та пологи, поховання) по Київській області з початку 2019 року склали 248,95 млн. гривень. Про це інформує управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України у Київській області.

Витрати по тимчасовій непрацездатності склали 179,98 млн. грн., - 72,3% до всіх видів допомог, по вагітності та пологах – 68,2 млн. грн. - 27,4%, на поховання – 0,77 млн. грн. або 0,3%.

Переглядів: 2
 


Сторінка 1 з 3
<< Початок < Попередня 1 2 3 Наступна > Кінець >>

Українські новини

Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання

Joomla Templates by Joomlashack