Головна
 

Посилання

Сайт Президента України
Верховна Рада України
Урядовий портал
Офіційний веб-сайт Нацдержслужби України
Київська обласна державна адміністрація
Укрінформ
Вересень 2019
П В С Ч П С Н
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            
Вівторок, 10 вересня 2019


Друк

На прийом громадян у селі Кам'яна Гребля зійшлася мало не вся громада. Обговорювали актуальні питання : розглядали скарги жителя села Олександра Сандула, організацію роботи Кам'яногребельського НВК, безкоштовного харчування учнів школи, висловлювали побажання встановлення дитячого майданчика на території громади, налагодження транспортного сполучення зі Сквирою та ремонту дороги з села Золотуха. Прийом громадян здійснила в.о. голови райдержадміністрації Оксана Славінська, на запитання відповіли начальник відділу освіти Олександр Заболотний, начальник відділу економічного розвитку РДА Олександр Пилюта, начальник управління соціального захисту Надія Рогоза, завсектором звернень громадян Олена Шеремет, заступник директора районного центру зайнятості Наталя Соболь.

Переглядів: 15
 



Друк

Про організацію роботи з питань

оприлюднення та оновлення

відкритих даних, розпорядником

яких є Сквирська районна

державна адміністрація

Керуючись законами України „Про місцеві державні адміністрації”, „Про доступ до публічної інформації”, постановами Кабінету Міністрів України від 21 жовтня 2015 року №835 „Про затвердження Положення про набори даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних” (із змінами), від
30 листопада 2016 року № 867 „Деякі питання оприлюднення публічної інформації у формі відкритих даних” (із змінами), від 17 квітня 2019 року                 № 409 „Про внесення змін до деяких постанов Кабінету Міністрів України щодо відкритих даних”, розпорядження голови Київської обласної державної адміністрації від 05.08.2019 № 450 «Про організацію роботи з питань оприлюднення та оновлення відкритих даних, розпорядником  яких є  Київська обласна державна  адміністрація»,  а також з метою розвитку сфери відкритих даних у Сквирському районі, підвищення ефективності та прозорості діяльності Сквирської районної державної адміністрації та її структурних підрозділів:

 

1. Визначити перелік наборів даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних, розпорядником яких є Сквирська районна державна адміністрація (далі – відкриті дані), згідно з додатком.

 

2. Встановити, що функції розпорядника інформації Сквирської районної державної адміністрації здійснюють її структурні підрозділи (у частині інформації, що отримана, створена підрозділом і знаходиться у його володінні) та апарат (у частині інформації, що отримана, створена та знаходиться у володінні структурних підрозділів апарату).

 

 

2

 

3. Покласти на керівників структурних підрозділів Сквирської районної державної адміністрації та керівника апарату Сквирської районної державної

адміністрації персональну відповідальність за підготовку, передачу, актуальність, достовірність та своєчасне оновлення на офіційному веб-сайті

Сквирської районної державної адміністрації та Єдиному державному веб-порталі відкритих даних інформації, яка підлягає оприлюдненню у формі відкритих даних і розпорядниками якої є структурні підрозділи Сквирської районної державної адміністрації та апарат.

 

4. Керівнику апарату Сквирської районної державної адміністрації, керівникам структурних підрозділів районної державної адміністрації:

4.1 визначити відповідальних осіб за оприлюднення та своєчасне оновлення наборів даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних на офіційному веб-сайті Сквирської районної державної адміністрації та  Єдиному державному веб-порталі відкритих даних;

4.2 забезпечити надання до сектору взаємодії з громадськістю та інформатизації апарату Сквирської районної державної адміністрації заповненої картки оцінки стану оприлюднення і оновлення відкритих даних за формою, визначеною у додатку до Порядку щорічної оцінки стану оприлюднення та оновлення відкритих даних розпорядниками інформації на Єдиному державному веб-порталі відкритих даних, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 21 жовтня 2015 року № 835, за 2018 рік до 15 жовтня 2019 року,  у подальшому – щороку, до 15 лютого року, що настає за роком оцінки.

 

5. Сектору взаємодії з громадськістю та інформатизації апарату Сквирської районної державної адміністрації  забезпечити надання до Державного агентства з питань електронного урядування заповненої картки оцінки стану оприлюднення і оновлення відкритих даних Сквирської райдержадміністрації за 2018 рік до 20 жовтня 2019 року, у подальшому – щороку, до 01 березня  року, що настає за роком оцінки.

 

6.  Сектору взаємодії з громадськістю та інформатизації апарату Сквирської районної державної адміністрації  забезпечувати технічний супровід оприлюднення інформації, визначеної у додатку до цього розпорядження, на офіційному веб-сайті Сквирської районної державної адміністрації та Єдиному державному веб-порталі відкритих даних.

 

7. Зобов’язати голів виконкомів міської та сільських рад  вжити вичерпних заходів щодо забезпечення доступу до публічної інформації шляхом систематичного завантаження та оновлення відкритих даних на власних офіційних веб-сайтах та Єдиному державному веб-порталі відкритих даних відповідно до вимог та у порядку, визначеному постановою Кабінету Міністрів України   від 21 жовтня 2015 року №835 „Про затвердження Положення про

3

 

набори даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних” (із змінами).

 

8. Координацію роботи щодо виконання цього розпорядження покласти на сектор взаємодії з громадськістю та інформатизації апарату Сквирської районної державної адміністрації.

 

9. Контроль за виконанням цього розпорядження залишаю за собою.

 

 

 

Виконуюча обов’язки

голови адміністрації                                                         О. СЛАВІНСЬКА

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Додаток

до розпорядження  виконуючої обов’язки голови адміністрації

від 09.09.2019 210

 

 

 

ПЕРЕЛІК

наборів даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних, розпорядником яких є Сквирська районна державна адміністрація

 

 

№ з/п

Найменування наборів

1

Довідник Сквирської райдержадміністрації, її структурних підрозділів, підприємств, що належать до сфери її управління, у тому числі їх ідентифікаційних кодів,офіційних веб-сайтів, адрес електронної пошти, телефонів та адрес

2

Інформація про організаційну структуру Сквирської райдержадміністрації

3

Нормативи, що затверджуються та підлягають оприлюдненню відповідно до закону розпорядником інформації

4

Інформація про систему обліку, види інформації, яка зберігається розпорядником

5

Адміністративні дані в значенні Закону України «Про державну статистику», що збираються (обробляються) та підлягають оприлюдненню відповідно до вимог закону розпорядником інформації

6

Звіт про використання бюджетних коштів головними розпорядниками районного бюджету

7

Звіти, в тому числі щодо задоволення запитів на інформацію

8

Річні плани закупівель

9

Реєстр наборів даних, що перебувають у володінні розпорядника інформації

10

Переліки адміністративних послуг, інформаційні картки адміністративних послуг та бланки заяв, необхідних для звернення щодо надання адміністративної послуги

11

Осовні показники економічного розвитку району.

12

Основні положення генеральних планів населених пунктів та детальних планів територій

13

Інформація про нормативно-правові засади діяльності Сквирської райдержадміністрації

14

Нормативно-правові акти, акти індивідуальної дії (крім внутрішньоорганізаційних), прийняті Сквирською райдержадміністрацією, проекти нормативно-правових актів

 

2

15

Перелік перевізників в районі, що надають послуги пасажирського автомобільного транспорту, та маршрути перевезення

16

Переліки регуляторних актів із зазначенням дати набрання чинності, строку проведення базового, повторного та періодичного відстеження їх результативності та інформації про місце їх оприлюднення

17

План діяльності з підготовки проектів регуляторних актів із зазначенням видів і назв проектів цілей їх прийняття, строків підготовки проектів, найменування структурних підрозділів Сквирської райдержадміністрації, відповідальних за розроблення проектів регуляторних актів, дату їх внесення на розгляд регуляторного органу та посилання на місце оприлюднення

18

Перелік дозволів на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами об’єктів 2 та 3 груп із зазначенням номера та строку дії

19

Схеми планування територій Сквирського району

20

Інформація про розподілення та використання медичних імунобіологічних препаратів

21

Інша інформація про діяльність Сквирської райдержадміністрації, порядок обов’язкового оприлюднення якої передбачений законом «Про доступ до публічної інформації»

 

Головний спеціаліст сектору взаємодії

з громадськістю та інформатизації

апарату  районної

державної адміністрації В. ЛОЗИНСЬКИЙ

Переглядів: 3
 



Друк

Шановні громадяни, рятувальники Сквирщини звертають Вашу увагу на заборону спалювання  сухої рослинності!

Так впродовж минулого тижня рятувальники Сквирщини 7 разів залучались на гасіння трав’яного настилу на загальній площі 9,53га. на території Сквирського району. У селі Чубинці полум’я встигло перекинутись з трави на житловий будинок на щастя споруда була не жилою і рятувальники швидко впорались зі стихією. Лише за добу у Київській області виникло 37 пожеж, на щастя, всі пожежі було своєчасно локалізовано та ліквідовано.

Водночас неконтрольоване випалювання сухої трави часто є причиною лісових та торф’яних пожеж, загоряння житлових будинків та господарських споруд, травмування і навіть загибелі самих паліїв. Необережне поводження з вогнем може призвести до великомасштабних пожеж, адже швидкість поширення вогню у суху та вітряну погоду надзвичайно висока. Переглядів: 14

  Read More...



Друк

Шановні громадяни!

Служба порятунку Сквирського району наголошує на суворому дотриманні правил пожежної безпеки!

Перш за все, не можна розводити та залишати багаття у лісовій зоні під час пожежонебезпечного періоду!

Не слід випалювати суху траву та сміття на присадибних ділянках, розводити відкритий вогонь поруч із господарчими будівлями, а також залишати недопалки та сірники на сухій трав’янистій підстилці.

Пам'ятайте, що спалювання сухостою може спричинити тяжкі наслідки, такі як руйнування родючого шару ґрунту, загибель тварин а також неконтрольоване поширення вогню!

Крім цього, згідно із статтею 77-1 Кодексу України про адміністративні правопорушення, за такі дії громадяни мають нести адміністративну відповідальність.

Якщо ви помітили займання в лісах, посадках та на відкритих територіях, негайно телефонуйте за номером «101».

Переглядів: 8
 



Друк

До уваги молоді району!

На виконання  Комплексної програми підтримки та розвитку молоді Київської області на 2015 – 2020 роки «Молодь Київщини»  та з метою розвитку неформальної освіти на Київщині і активації молодіжного руху, 20-21 вересня 2019 року Київським обласним молодіжним центром буде проведено локальний тренінг за Програмою Британської Ради «Активні громадяни» для молоді м. Сквира та Сквирського району.

Програма орієнтована на формування лідерського потенціалу  в соціальній сфері, формування навичок міжкультурного  діалогу, соціальної відповідальності та розвитку. А також передбачає проведення майстер-класу із проектного менеджменту.

Запрошуємо активну молодь району взяти участь у вищезазначеному заході.

Місце проведення: Сквирська дитяча школа мистецтв.  Початок      20 вересня  о 10.00 год.

Детальна інформація за тел. (068) 6409324 – Інна.

Переглядів: 12
 



Друк

Виходячи з довгострокової цілі приєднання до загальноєвропейської системи колективної безпеки, Україна вибудовує нові підходи до забезпечення національної безпеки.

Агресія Російської Федерації проти України, незаконна анексія нею Автономної Республіки Крим, ведення проти нашої держави так званої «гібридної війни», військове втручання в східних регіонах України, постійний військовий, політичний, економічний та інформаційний тиск з боку Росії зумовлюють необхідність пошуку більш ефективних гарантій незалежності, суверенітету, безпеки і територіальної цілісності України.

На переконання Президента України П. Порошенка, єдиною у світі функціональною організацією колективної безпеки є НАТО.

Цього року Україна і НАТО відзначатимуть 20-у річницю започаткування особливого партнерства (9 липня 1997 р. підписано Хартію про особливе партнерство між Україною та Організацією Північноатлантичного договору). Упродовж двох десятиліть спільної історії саме сьогодні співробітництво між Києвом та Альянсом проходить випробування у протистоянні реальному ворогу – агресивній Росії, наголосив в. о. глави Місії України при НАТО Є. Божок. Переглядів: 15

  Read More...



Друк

Про виділення коштів

для придбання вінка ритуального

Відповідно до Закону України "Про місцеві державні адміністрації", на виконання рішень сесій Сквирської районної ради від 03 березня 2016 року № 08-06-07 "Про програму відзначення державних та професійних свят, ювілейних дат, здійснення представницьких та інших заходів на 2016 - 2020 роки", від 20 грудня 2018 року № 03-29-07 ”Про районний бюджет Сквирського району на 2019 рік”:

 

1. Виділити кошти для придбання вінка ритуального з метою вшанування пам`яті Семенчука Олексія Васильовича, учасника антитерористичної операції.

 

2. Управлінню фінансів Сквирської районної державної адміністрації профінансувати Сквирську районну державну адміністрацію в сумі 279 грн  00 коп. (двісті сімдесят дев`ять грн 00 коп.) за рахунок загальних асигнувань, передбачених у районному бюджеті на 2019 рік на виконання Програми відзначення державних та професійних свят, ювілейних дат, здійснення представницьких та інших заходів на 2016-2020 роки, згідно з кошторисом витрат, що додається.

 

3. Відділу фінансово-господарського забезпечення апарату Сквирської районної державної адміністрації провести оплату відповідно до кошторису витрат.

Виконуюча обов`язки

голови адміністрації                                                              О. СЛАВІНСЬКА

Додаток

до розпорядження виконуючої обов’язки голови адміністрації

від 06.09.2019  № 209

Кошторис витрат

для виділення коштів на придбання

вінка ритуального

Перелік витрат

Кількість

(шт)

Ціна

Сума витрат, грн

Вінок ритуальний

1

279,00

279,00

Всього

-

-

279,00

Головний спеціаліст відділу

фінансово-господарського

забезпечення апарату адміністрації                                              І. РУДЕНКО

Переглядів: 7
 



Друк

Про утворення комітету забезпечення доступності осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення до об’єктів соціальної та інженерно-транспортної інфраструктури при райдержадміністрації

Відповідно до пункту 9 статті 39 Закону України "Про місцеві державні адміністрації" та у зв’язку з кадровими змінами:

 

1. Утворити комітет забезпечення доступності осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення до об’єктів соціальної та інженерно-транспортної інфраструктури при райдержадміністрації, згідно з додатком.

 

2. Затвердити Положення про комітет забезпечення доступності осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення до об’єктів соціальної та інженерно-транспортної інфраструктури при райдержадміністрації, що додається.

 

3. Визнати такими, що втратили чинність, розпорядження голови Сквирської райдержадміністрації від 25.04.2017 № 236 "Про утворення комітету забезпечення доступності інвалідів та інших маломобільних груп населення до об’єктів соціальної та інженерно-транспортної інфраструктури при райдержадміністрації", від 13.12.2018 № 482 "Про внесення змін до складу комітету забезпечення доступності інвалідів та інших мало мобільних груп населення до об’єктів соціальної та інженерно-транспортної інфраструктури при райдержадміністрації", від 26.03.2019 № 85 "Про внесення змін до розпорядження голови Сквирської районної державної адміністрації від 25 квітня 2017 року № 236 "Про утворення комітету забезпечення доступності інвалідів та інших маломобільних груп населення до об’єктів соціальної та інженерно-транспортної інфраструктури при райдержадміністрації", від 15.05.2019 № 126 "Про внесення змін до розпорядження голови Сквирської райдержадміністрації від 25 квітня            2017 року № 236 "Про утворення комітету забезпечення доступності інвалідів та інших маломобільних груп населення до об’єктів соціальної та інженерно-транспортної інфраструктури при райдержадміністрації".

 

Виконуюча обов’язки

голови адміністрації                                                                   О. СЛАВІНСЬКА


Додаток

до розпорядження виконуючої обов’язки голови адміністрації

від 06.09.2019 № 208

Склад комітету

забезпечення доступності осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення до об’єктів соціальної та інженерно-транспортної інфраструктури при райдержадміністрації

Петрусевич

Ірина Олександрівна

заступник голови райдержадміністрації,

голова комітету;

 

Саченко

В'ячеслав Йосипович

голова Сквирської районної спілки з ураженням опорно-рухового апарата "Прагнення – Сквира", заступник голови комітету (за згодою);

 

Перебейніс

Наталія Володимирівна

начальник відділу з питань обслуговування інвалідів, ветеранів війни і праці та контролю за правильністю призначення і виплати пенсій райдержадміністрації, секретар комітету;

 

Члени комітету:

 

Вигівська

Оксана Сергіївна

начальник служби у справах дітей та сім"ї райдержадміністрації;

 

Годованюк

Володимир Андрійович

голова Сквирської районної організації Українська спілка ветеранів Афганістану (за згодою);

Капітанюк

Наталя Миколаївна

заступник начальника управління соціального захисту населення райдержадміністрації;

 

Крученюк

Віталій Миколайович

особа з інвалідністю ІІІ групи з числа учасників АТО;

 

Лозинський

Віталій Леонідович

заступник голови Сквирської районної спілки з ураженням опорно-рухового апарата "Прагнення – Сквира" (за згодою);

 

 

Продовження додатка

 

Носанчук

Тетяна Володимирівна

заступник начальника Сквирського відділу обслуговування громадян (сервісний центр) управління обслуговування громадян головного управління Пенсійного фонду України у Київській області (за згодою);

 

Пилюта

Олександр Петрович

начальник відділу економічного розвитку райдержадміністрації;

 

Палієнко

Сергій Іванович

 

заступник Сквирського міського голови (за згодою);

 

Шевчук

Микола Іванович

голова районної організації ветеранів війни і праці та збройних сил України (за згодою).

 

Начальник управління соціального

захисту населення адміністрації                                                 Н. РОГОЗА

ЗАТВЕРДЖЕНО

розпорядження виконуючої обов’язки голови Сквирської районної державної адміністрації

від 06 вересня 2019 року № 208

ПОЛОЖЕННЯ

про комітет забезпечення доступності осіб з інвалідністю

та інших маломобільних груп населення до об'єктів соціальної
та інженерно-транспортної інфраструктури при райдержадміністрації

 

 

1. Комітет забезпечення доступності осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення до об'єктів соціальної та інженерно-транспортної інфраструктури (далі – комітет доступності) при райдержадміністрації є консультативно-дорадчим органом, який утворюється з метою координації роботи, пов'язаної зі створенням на відповідній території особам з інвалідністю (у тому числі особам з інвалідністю з вадами зору та тим, які пересуваються у візках, а також дітям з інвалідністю) та іншим маломобільним групам населення (далі – маломобільні групи населення), безперешкодного доступу до об'єктів соціальної інфраструктури (житла, громадських і виробничих будинків, будівель та споруд, спортивних споруд, місць відпочинку, культурно-видовищних та інших установ і закладів) і користування дорожньо-тротуарною мережею, транспортом, засобами зв'язку та інформації (в тому числі засобами, що забезпечують дублювання звуковими сигналами світлових сигналів, і пристроями, що регулюють рух пішоходів через транспортні комунікації).

 

2. Комітет доступності у своїй діяльності керується Конституцією і законами України, актами Президента України і Кабінету Міністрів України,розпорядженнями обласними, районними адміністраціями, в тому числі Порядком проведення консультацій з громадськістю з питань формування та реалізації державної політики (затверджений Постановою Кабінету Міністрів України від 15 жовтня 2004 року № 1378), а також цим Положенням.

 

3. Основними завданнями комітету доступності є:

забезпечення та здійснення громадського контролю щодо відповідності житла, громадських і виробничих будинків, а також інших будівель та споруд, у тому числі спортивного призначення, місць відпочинку, культурно-видовищних та інших установ і закладів, дорожньо-тротуарної мережі, транспорту, засобів зв'язку та інформації, території населених пунктів вимогам чинних будівельних норм;

підготовка пропозицій органам виконавчої влади та органам місцевого самоврядування, підприємствам, установам та організаціям з питань створення для маломобільних груп населення безперешкодного доступу до житла, громадських і виробничих будинків, а також інших будівель та споруд, у тому числі спортивного призначення, місць відпочинку, культурно-видовищних та інших установ і закладів, і користування дорожньо-тротуарною мережею, транспортом, засобами зв'язку та інформації;

надання аналітичної, інформаційної та консультативної допомоги з питань, що належать до його компетенції;

сприяння розвитку середовища життєдіяльності маломобільних груп населення;

розроблення пропозицій щодо удосконалення нормативів та стандартів стосовно безперешкодного доступу маломобільних груп населення;

сприяння ефективній взаємодії місцевих органів виконавчої влади у сфері створення для маломобільних груп населення безперешкодного доступу.

 

4. Комітет доступності відповідно до покладених на нього завдань має право:

залучати для розгляду питань, пов'язаних з його діяльністю, спеціалістів місцевих органів виконавчої влади, підприємств, установ та організацій (за згодою їх керівників), а також незалежних експертів;

одержувати в установленому порядку від місцевих органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування інформацію, необхідну для виконання покладених на нього завдань;

заслуховувати на своїх засіданнях інформацію місцевих органів виконавчої влади з питань, що належать до його компетенції;

утворювати постійні та тимчасові робочі групи;

організовувати проведення конференцій, семінарів та інших заходів;

ініціювати перед місцевими органами виконавчої влади та місцевого самоврядування проведення нарад та слухань з питань, що належать до його компетенції;

подавати центральним та місцевим органам виконавчої влади, органам місцевого самоврядування, підприємствам, установам та організаціям пропозиції з питань, що належать до його компетенції.

 

5. Комітет доступності провадить свою діяльність на основі взаємодії з місцевими органами виконавчої влади, органами місцевого самоврядування, громадськими об'єднаннями, підприємствами, установами та організаціями усіх форм власності.

 

6. Склад комітету доступності формується з числа представників місцевих органів виконавчої влади (структурних підрозділів, на які покладено вирішення питань будівництва та архітектури, благоустрою, житлово-комунального господарства, промисловості, розвитку інфраструктури, транспорту, зв'язку та інформатизації, інспекцій державного архітектурно-будівельного контролю, соціального захисту населення тощо), комісій органів місцевого самоврядування (з благоустрою та архітектури), громадських організацій осіб з інвалідністю та фізичних осіб (за їх бажанням).

Чисельність представників громадських організацій осіб з інвалідністю та фізичних осіб повинна становити не менше половини загальної чисельності членів комітету доступності.

Представники громадських організацій осіб з інвалідністю делегуються зборами таких об'єднань громадян, що засвідчується відповідним протоколом.

Члени комітету доступності виконують свої обов'язки на громадських засадах.

 

7. Комітет доступності очолює голова, який за посадою є заступником голови райдержадміністрації, до компетенції якого належать питання, що стосуються будівництва та благоустрою.

Голова комітету доступності здійснює керівництво його роботою. Голова комітету доступності має двох заступників, які за посадами є:

керівником структурного підрозділу райдержадміністрації, на який покладено вирішення питань будівництва та архітектури, благоустрою;

представником Сквирської районної спілки осіб з інвалідністю «Прагнення - Сквира» або іншої громадської організації осіб з інвалідністю.

Повноваження заступників голови та інших членів комітету доступності, порядок його діяльності визначаються регламентом комітету доступності, який затверджується головою.

 

8. Формою роботи комітету доступності є засідання, що проводяться за рішенням голови комітету доступності, а у разі його відсутності – одного з заступників голови.

План роботи комітету доступності формується за пропозиціями його членів і затверджується його головою.

Порядок денний чергового засідання комітету доступності формується за пропозиціями його членів.

Засідання комітету доступності вважається правомочним, якщо на ньому присутні не менше як дві третини його членів.

Засідання проводить його голова, а у разі його відсутності – заступник голови.

 

9. Рішення комітету доступності (в тому числі регламент, план роботи, порядок денний) вважається прийнятим, якщо за нього проголосувала більшість присутніх на засіданні членів комітету доступності. У разі рівного розподілу голосів вирішальним є голос головуючого на засіданні.

Рішення комітету доступності оформлюються протоколом, що підписує головуючий на засіданні. Примірники протоколу надсилаються всім членам комітету доступності та відповідним місцевим органам виконавчої влади у п'ятиденний строк після проведення засідання для врахування під час прийняття остаточного рішення або в подальшій роботі.

Рішення комітету доступності мають рекомендаційний характер.

 

10. Члени комітету доступності можуть брати участь у нарадах, що проводяться місцевими органами виконавчої влади та органами місцевого самоврядування з питань, що належать до компетенції комітету доступності.

 

11. Забезпечення секретаріату комітету доступності приміщенням, засобами зв'язку, створення необхідних умов для роботи комітету доступності та проведення його засідань здійснює відповідний орган виконавчої влади.

 

12. Комітет доступності інформує громадськість про свою діяльність, прийняті на засіданнях рішення та стан їх виконання через засоби масової інформації, а також з використанням веб-сторінок місцевих органів виконавчої влади.

 

13. Комітет забезпечення доступності осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення до об'єктів соціальної та інженерно-транспортної інфраструктури при райдержадміністрації надає узагальнюючу інформацію та пропозиції комітетам доступності при Київській обласній державній адміністрації, які щороку до 20 червня та 20 грудня звітують перед громадською радою Міністерства будівництва, архітектури та житлово-комунального господарства України.

 

 

 

Начальник управління соціального

захисту населення адміністрації                                                 Н. РОГОЗА

Переглядів: 5
 



Друк

Про виділення коштів з нагоди

Дня міста Сквира

Відповідно до Закону України „Про місцеві державні адміністрації”, на виконання рішень сесій Сквирської районної ради від 03 березня 2016 року               № 08-06-07 „Про програму відзначення державних та професійних свят, ювілейних дат, здійснення представницьких та інших заходів на                          2016-2020 роки”, від 20 грудня 2018 року № 03-29-07 ”Про районний бюджет Сквирського району на 2019 рік”:

 

1. Виділити кошти для придбання цінного подарунку з нагоди відзначення Дня міста Сквира.

 

2. Управлінню фінансів райдержадміністрації профінансувати Сквирську районну державну адміністрацію в сумі 900,00 грн (дев`ятсот грн 00 коп. ) за рахунок загальних асигнувань, передбачених у районному бюджеті на 2019 рік на виконання Програми відзначення державних та професійних свят, ювілейних дат, здійснення представницьких та інших заходів на                          2016-2020 роки, згідно з кошторисом витрат, що додається.

 

3. Відділу фінансово-господарського забезпечення апарату Сквирської районної державної адміністрації провести оплату відповідно до кошторису витрат.

 

 

Виконуюча обов`язки

голови адміністрації                                                          О. СЛАВІНСЬКА

 

 

 

 

Додаток

до розпорядження виконуючої обов`язки голови адміністрації

від 05.09.2019 № 207

 

Кошторис витрат для

відзначення Дня міста Сквира

Перелік витрат

кількість (шт.)

сума витрат

(за одиницю грн.)

сума витрат

грн.

Цінний подарунок (чайник)

1

450,00

450,00

Букет квітів

1

450,00

450,00

Загальна сума витрат

 

 

900,00

 

 

Головний спеціаліст відділу

фінансово-господарського забезпечення

апарату райдержадміністрації                                                  І. РУДЕНКО

 

 

 

 

 

 

 

 

Переглядів: 5
 



Друк

Про виділення коштів з нагоди

V Відкритого молодіжного фестивалю-конкурсу

патріотичної пісні «Шамраївські зорі»

Відповідно до Закону України „Про місцеві державні адміністрації”, на виконання рішень сесій Сквирської районної ради від 03 березня 2016 року                 № 08-06-07 „Про програму відзначення державних та професійних свят, ювілейних дат, здійснення представницьких та інших заходів на                             2016-2020 роки”, від 20 грудня 2018 року № 03-29-07 ”Про районний бюджет Сквирського району на 2019 рік”:

 

1. Виділити кошти для придбання цінного подарунку з нагоди відзначення                   V Відкритого молодіжного фестивалю-конкурсу патріотичної пісні «Шамраївські зорі».

 

2. Управлінню фінансів райдержадміністрації профінансувати Сквирську районну державну адміністрацію в сумі 380,00 грн (триста вісімдесят грн 00 коп. ) за рахунок загальних асигнувань, передбачених у районному бюджеті на 2019 рік на виконання Програми відзначення державних та професійних свят, ювілейних дат, здійснення представницьких та інших заходів на                             2016-2020 роки, згідно з кошторисом витрат, що додається.

 

3. Відділу фінансово-господарського забезпечення апарату Сквирської районної державної адміністрації провести оплату відповідно до кошторису витрат.

 

 

 

Виконуюча обов`язки

голови адміністрації                                                                 О. СЛАВІНСЬКА

Додаток

до розпорядження виконуючої обов`язки голови адміністрації

від 05.09.2019 № 206

 

 

Кошторис витрат для

відзначення V Відкритого молодіжного фестивалю-конкурсу

патріотичної пісні «Шамраївські зорі»

Перелік витрат

Кількість (шт.)

Сума витрат

(за одиницю грн.)

Сума витрат

(грн.)

Цінний подарунок (фоторамка)

 

1

380,00

380,00

Загальна сума витрат

 

 

380,00

 

 

Головний спеціаліст відділу

фінансово-господарського забезпечення

апарату райдержадміністрації                                                  І. РУДЕНКО

 

Переглядів: 4
 


Сторінка 1 з 3
<< Початок < Попередня 1 2 3 Наступна > Кінець >>

Українські новини

Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання

Joomla Templates by Joomlashack