Головна
 

Посилання

Сайт Президента України
Верховна Рада України
Урядовий портал
Офіційний веб-сайт Нацдержслужби України
Київська обласна державна адміністрація
Укрінформ
Жовтень 2019
П В С Ч П С Н
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      
жовтня 2019


Друк

В ТОВ «Агрофірма «Колос» відбувся форум по родючості ґрунтів, в якому брала участь виконуюча обов’язки голови райдержадміністрації Оксана Славінська.

На форумі розглядались питання збереження родючості грунтів в умовах інтенсивного агровикористання. Доповідач: експерт ФАО, доктор сільськогосподарських наук, завідувач кафедри Чернівецького національного університету ім. Юрія Федьковича – Юрій Дмитрук. Про зміну парадигм управління рослинними післяжнивними рештками і відмерлою кореневою системою розповів голова  ТОВ «Трейд-Агрохім» - Леонід Ківерський, а кандидат сільськогосподарських наук, голова ТОВ «Агрофірма «Колос» - Леонід Центило виступив з доповіддю «Біологічне землеробство та управління вторинними сільськогосподарськими відходами».

Відбулася практична частина форуму.

Переглядів: 19
 



Друк

Колегія Сквирської РДА під керівництвом виконуючої обов`язки голови  районної державної адміністрації Оксани Вікторівни Славінської відбулася у ДНЗ «Сквирське вище професійне училищи».
Директор закладу Олександр Сергійович Пасічник та старший майстер Юрій Васильович Мухін провели екскурсію освітнім закладом по облаштованих аудиторіях: інформаційно-ресурсний центр, електронна бібліотека, конференц-зал, кабінети: інформатики, зарубіжної літератури, біології і екології, історії, організації та устаткування підприємств харчування, та побачили процес створення навчально-практичного центру слюсарної справи.

На колегії було заслухано і обговорено наступні питання:

1. Про підсумки соціально-економічного розвитку Сквирського району за 9 місяців 2019 року.

Доповідач: Славінська Оксана Вікторівна, виконуюча обов’язки голови  Сквирської районної державної адміністрації;

2. Про виконання зведеного бюджету Сквирського району за 9 місяців 2019 року.

Доповідач: Ульянова Марія Василівна, начальник управління фінансів Сквирської районної державної адміністрації.

3. Про протипожежний стан закладів культури Сквирського району.

Доповідач: Шуляк Ігор Миколайович, начальник Сквирського районного сектору ГУ ДСНС України у Київській області.

 

4. Звіт про виконання делегованих повноважень органів виконавчої влади  виконавчими комітетами  Тхорівської, Чубинецької та Шаліївської сільських рад.

Доповідачі:

Кулеша Антоніна Євгенівна, Тхорівський сільський голова;

Ковальчук Валентина Василівна, Чубинецький сільський голова;

Бовкун Любов Миколаївна, Шаліївський сільський голова.

 

5. Про стан готовності дорожніх служб в районі до роботи в  осінньо-зимовий період 2019/2020 років.

Доповідач:

Ворушило Микола Степанович, начальник відділу з питань цивільного захисту,  ліквідації наслідків Чорнобильської катастрофи та житлово-комунального господарства Сквирської районної державної адміністрації.

Після внесення пропозицій, члени колегії прийняли відповідні рішення.

Переглядів: 27
 



Друк

Під час 3-го засідання Наглядової ради Проекту ЄСTwinning «Розвиток відновлюваної енергетики України» Голова Держенергоефективності Сергій Савчук із австрійськими та італійськими партнерами обговорили стан та пріоритети партнерства.

 

Зокрема, експерти профільних відомств Австрії та Італії разом із фахівцями Держенергоефективності опрацьовували наступні питання:

 

-       вдосконалення законопроекту про стимулювання виробництва та використання рідкого біопалива, а також запровадження критеріїв сталості для такого палива;

 

-       можливі шляхи реалізації в Україні положень 28-ої Директиви ЄС, зокрема, щодо видачі гарантії походження електроенергії з відновлюваних джерел.

 

Водночас, розпочато розробку:

-       концепції нового Національного плану дій з відновлюваної енергетики до 2030 року;

 

-       методології збору даних для визначення траєкторії розвитку використання енергії з відновлюваних джерел.

Також з метою вивчення рівня обізнаності громадян щодо переваг відновлюваної енергетики експерти Twinning провели низку інтерв'ю із стейкхолдерами та розпочали онлайн-опитування населення через мережу Facebook.

Крім цього, експерти Проекту активно ділятьсявласним досвідом щодо ефективних каналів та шляхів інформування суспільства про переваги «чистої» енергетики.

Управління комунікації та зв’язків з громадськістю

Переглядів: 8
 



Друк

Голова Держенергоефективності Сергій Савчук із новопризначеним Послом Фінляндії в Україні Пяйві Лайне обговорили результативність та можливість розширення співпраці України і Фінляндії у «чистій» енергетиці, енергоефективності та енергетичній утилізації сміття.

 

Зокрема, у рамках започаткованого у 2017 р. партнерства двох країн спільними зусиллями МЗС Фінляндії, Держенергоефективності та НЕФКО засновано Фінсько-український трастовий фонд (https://saee.gov.ua/uk/content/finland-ukraine-trust-fund).

 

Фонд надає технічну допомогу українським органам влади та бізнесу у підготовці якісних техніко-економічних обґрунтувань для "зелених" проектів. Це, у свою чергу, сприятиме залученню інвестицій для реалізації проектів.

 

На сьогодні Фондом вже розглянуто понад 125 проектних заявок, з яких 21 - підтримано. Реалізація таких проектів очікується впродовж 2019-2020 років.

 

Зважаючи на продуктивність співпраці України та Фінляндії,сторони розглянули можливості розширити партнерство, зокрема, у таких напрямах:

 

-       виробництво рідкого біопалива;

 

-       енергетична утилізація сміття;

 

-       впровадження енергосервісу;

 

-       реалізація проектів із заміщення газу;

 

-       скорочення викидів СО2 завдяки стимулюванню промислових підприємств до енергоефективності;

 

-       створення в Україні нових фінансових механізмів реалізації «зелених» проектів;

 

-       залучення фінських фондів та компаній до участі у створенні Фонду зелених інвестицій.

 

Крім цього, Сергій Савчук запросив Посла разом із фінськими компаніями та експертами долучитися до роботи ювілейного 10-го Міжнародного інвестиційного форуму з відновлюваної енергетики, що організовує Держенергоефективності 28 листопада ц.р. у Києві у КВЦ «Парковий» (https://saee.gov.ua/uk/events/previews/3175).

 

Управління комунікації та зв’язків з громадськістю

Переглядів: 9
 



Друк

Понад 2100 ОСББ залучили близько 700 млн грн «теплих кредитів» лише за неповний 2019 рік. Такі дані перевищують показники всього 2018 р., коли більше 1600 об’єднань використало 460 млн грн кредитів на енергоефективні заходи.

 

Як пояснив Голова Держенергоефективності Сергій Савчук, результати моніторингу дії державної програми «теплих кредитів» доводять, наскільки стрімко зросла довіра ОСББ до цього механізму за 5 років.Адже держава виконує свою роль, зокрема:

 

- надає значне відшкодування до 70% суми «теплих кредитів»;

 

- полегшує фінансове навантаження ОСББ під час комплексної термомодернізації.

 

При цьому, додаткову компенсацію за «теплими кредитами» можна отримати у рамках понад 170 діючих місцевих програм у різних регіонах України (http://saee.gov.ua/uk/programs/map).

 

«Як наслідок, подвійне та потрійне відшкодування може охопити фактично всю суму «теплого кредиту» для ОСББ. Таке вигідне співфінансування приваблює все більше нових учасників», - прокоментував С.Савчук.

 

Загалом, із початку дії програми для ОСББ у 2015 р. і по сьогодні її учасниками стали майже 5000 об’єднань по всій країні, використавши близько 1,4 млрд грн «теплих кредитів» на комплексні енергоефективні заходи у багатоповерхівках.

 

Довідково:

У Держенергоефективності створено Call-центр для учасників програми "теплих" кредитів.

 

Оператори Call-центру надають населенню, представникам ОСББ та ЖБК роз’яснення, як скористатися програмою державної підтримки на впровадження енергоефективних заходів та на які матеріали і обладнання надається компенсація від держави.

 

Контакти:
тел.: (044) 296-71-60, 292-32-57
e-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів, Вам потрібно включити JavaScript для перегляду Ця електронна адреса захищена від спам-ботів, Вам потрібно включити JavaScript для перегляду Ця електронна адреса захищена від спам-ботів, Вам потрібно включити JavaScript для перегляду .

 

Управління комунікації та звязків з громадськістю

Переглядів: 10
 



Друк

На брифінгу в інформаційному агентстві «Українські новини» Голова Держенергоефективності Сергій Савчук представив шляхи підвищення енергоефективності бізнесу.

 

Зокрема, минулого тижня Держенергоефективності спільно із Мінекоенерго підготовлено та Урядом схвалено дерегуляційне рішення щодо скасування застарілої постанови Кабінету Міністрів України від 15 липня 1997 р. №786 "Про порядок нормування питомих витрат паливно-енергетичних ресурсів у суспільному виробництві". Це ще один крок до спрощення ведення підприємницької діяльності та покращення інвестиційного клімату.

 

«Водночас, із Мінекоенерго ми опрацьовуємо механізм стимулювання промислових підприємств до енергоефективності. У розробці цього інструменту також взяли активну участь Українсько-данський енергетичний центр таНімецьке товариство міжнародного співробітництва (GIZ)», - зауважив С.Савчук.

 

Зазначеним механізмом передбачається співфінансування кредитів для промислових підприємств на впровадження енергоефективних заходів та використання «чистих» джерел енергії. Такою підтримкою зможе скористатись підприємство, що є беззбитковим і матиме результати проведеного енергоаудиту чи сертифіковану систему енергоменеджменту ISO 50001.

 

Крім цього, в Україні за підтримки Уряду Німеччини, GIZ та Держенергоефективності вже створено 3 Мережі енергоефективних підприємств, у т.ч. хлібопекарів та виробників будматеріалів.У рамках Мережі компанії визначають цілі щодо зменшення енергоспоживання, впровадження необхідних заходів та обмінюються досвідом.

 

Також ефективним для промисловості є механізм енергосервісу. Наприклад, за даними ЕСКО-компаній, впровадження систем енергоефективного освітлення на промислових підприємствах дає близько 70% економії електроенергії.

 

Ще один перспективний інструмент для фінансування «зелених» проектів – це зелені облігації. Так, Держенергоефективності спільно із Національною комісією із цінних паперів та фондового ринку та проектом GIZ «Консультування підприємств щодо енергоефективності» розробило норми до законопроекту № 2284 від 17.10.2019, якими передбачається запровадження зелених облігацій в Україні та встановлення правил для учасників цього ринку.

 

«Також разом із Мінекоенерго опрацьовуємо Концепцію та план заходів щодо запровадження ринку зелених облігацій», - повідомив Голова.

 

Управління комунікації та зв’язків з громадськістю

Переглядів: 6
 



Друк

Близько 15 тис. домогосподарств в Україні вже використовують «чисту» електроенергію, інвестувавши 300 млн євро в сонячні панелі (СЕСд).

 

Загальна потужність встановлених СЕСд становить майже 350 МВт.

 

Зокрема, близько 3 тис. домогосподарств встановили сонячні панелі загальною потужністю майже 70 МВт у III кварталі цього року.

 

Слід зазначити, що дані проекти СЕС реалізуються по всій країні.

 

ТОП-3 області із найбільшою кількістю домогосподарств із СЕС:

 

- майже 2000 (≈ 50 МВт) – Дніпропетровська;

 

- близько 1370 (≈ 37 МВт) – Тернопільська;

 

- близько 1350 (≈ 27 МВт) –Київська.

 

Як бачимо, попит на СЕС серед домогосподарств продовжує зростати, адже перехід на «чисту» електроенергію:

 

- дозволяє заощаджувати кошти на рахунках за електроенергією;

 

- стимулює використовувати енергоефективну побутову техніку;

 

- змінює поведінку на енергоощадну.

 

Управління комунікації та зв’язків з громадськістю

 

Переглядів: 9
 



Друк

Про скасування розпорядження виконуючої обов’язки голови Сквирської районної державної адміністрації від 17 вересня 2019 року  № 220 "Про проведення районного конкурсу з перевезення пасажирів на автобусних маршрутах загального користування, віднесених до компетенції Сквирської районної державної адміністрації"

Відповідно до законів України "Про автомобільний транспорт", "Про місцеві державні адміністрації", керуючись Указом Президента України      від 03 жовтня 1992 року № 493/92 "Про державну реєстрацію нормативно-правових актів міністерств та інших органів виконавчої влади" (із змінами), Положенням про державну реєстрацію нормативно-правових актів міністерств та інших органів виконавчої влади, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 28 грудня 1992 року № 731, Порядком проведення конкурсу з перевезення пасажирів на автобусному маршруті загального користування, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 03 грудня 2008 року № 1081 (із змінами) та з метою приведення розпорядження у відповідність до чинного законодавства України:

 

Скасувати розпорядження виконуючої обов’язки голови Сквирської районної державної адміністрації від 17 вересня 2019 року № 220 "Про проведення районного конкурсу з перевезення пасажирів на автобусних маршрутах загального користування, віднесених до компетенції Сквирської районної державної адміністрації".

 

 

 

Виконуюча обов’язки

голови адміністрації                                                 Оксана СЛАВІНСЬКА

Переглядів: 12
 



Друк

Про схвалення проєкту

Програми з організації

громадських та інших

робіт тимчасового характеру

на 2020 рік в Сквирському районі

Відповідно до законів України "Про місцеві державні адміністрації", "Про місцеве самоврядування в Україні", "Про зайнятість населення", "Про загальнообов’язкове державне соціальне страхування на випадок безробіття", Положення про порядок організації громадських та інших робіт тимчасового характеру, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України                від 20 березня 2013 року № 175, розпорядження Кабінету Міністрів України від 25 червня 2014 року № 766-р "Про проведення робіт тимчасового характеру з інженерно-технічного облаштування державного кордону", з метою вирішення питань тимчасової зайнятості населення Сквирського району, зменшення масштабів безробіття, забезпечення соціальних гарантій громадян, які тимчасово втратили роботу, та надання посильної допомоги в благоустрої і впорядкуванні територій, зон відпочинку та інших природоохоронних та історичних об’єктів:

1. Схвалити проєкт Програми з організації громадських та інших робіт тимчасового характеру на 2020 рік в Сквирському районі (далі – Програма), що додається.

 

2. Сквирській районній державній адміністрації у встановленому порядку організувати подання проєкту Програми на розгляд сесії Сквирської районної ради.

 

 

 

 

 

3. Для координації роботи та контролю за проведенням громадських та інших робіт тимчасового характеру погодити перелік підприємств та організацій, які будуть брати участь в проведенні громадських робіт  (додаток 1); перелік видів громадських та інших робіт тимчасового характеру (додаток 2) та утворити склад комісії для виконання Програми (додаток 3).

 

4. Контроль за виконанням цього розпорядження залишаю за собою.

 

 

Виконуюча обов’язки

голови адміністрації                                                     Оксана СЛАВІНСЬКА

 

 

 

 

 

 

Додаток 1

до розпорядження виконуючої обов’язки голови адміністрації

21.10.2019 № 255

 

 

 

Перелік підприємств та організацій, які будуть брати участь

в проведенні громадських та інших робіт тимчасового характеру

 

1. КП "Сквирське комунальне господарство".

 

2. КП "Сквираблагоустрій".

 

3. Сквирська міська рада (виконавчий комітет).

 

4. Сільські ради (виконавчі комітети).

 

5. Інші підприємства, організації та установи різних форм власності.

 

 

Директор Сквирської районної

філії Київського обласного

центру зайнятості                                                        Світлана КРИВУША

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Додаток 2

до розпорядження виконуючої обов’язки голови адміністрації

21.10.2019 № 255

 

Перелік видів громадських та інших робіт

тимчасового характеру, які мають економічну, соціальну

та екологічну користь для Сквирського району

1. Упорядкування меморіалів, пам’ятників, братських могил та інших місць поховань загиблих захисників Вітчизни і утримання їх у належному стані.

 

2. Благоустрій та озеленення територій населених пунктів, кладовищ, зон відпочинку і туризму, придорожніх смуг.

 

3. Впорядкування територій населених пунктів з метою ліквідації наслідків надзвичайних ситуацій, визнаних рішеннями органів виконавчої влади.

 

4. Підсобні роботи при проведенні ремонту або реконструкції об’єктів соціальної сфери (дитячих дошкільних закладів, спортивних майданчиків, закладів культури і охорони здоров’я, будинків-інтернатів (пансіонатів) для громадян похилого віку, інвалідів та дітей, дитячих оздоровчих таборів, шкіл-інтернатів, притулків для неповнолітніх), які здійснюються власними силами бюджетних установ.

 

5. Догляд за особами похилого віку та інвалідами, а також догляд за хворими в закладах охорони здоров’я та допоміжні роботи у дитячих будинках та будинках для людей похилого віку.

 

6. Підсобні роботи з відновлення заповідників, пам’яток архітектури, історії та культури.

 

7. Інформування населення щодо порядку отримання житлових субсидій.

 

8. Роботи, пов’язані з відновленням та благоустроєм природних джерел та водоймищ, криниць, русел річок, укріпленням дамб, мостових споруд, відновлення внутрішньогосподарських каналів та споруд на меліоративних системах.

 

9. Прибирання та збір (заготівля) вторинної сировини (макулатури, поліетилен, склобій, пет-пляшка, відходи пінопласту, ганчір’я) в громадських місцях та зонах відпочинку, придорожніх смугах.

 

10. Роботи, пов’язані з будівництвом та ремонтом об’єктів (приміщень) благодійних фондів та громадських організацій, які надають допомогу соціально незахищеним верствам населення, дітям - сиротам та дітям, позбавлених батьківського піклування, особам похилого віку, інвалідам, які потребують піклування та сприяють соціальній реабілітації осіб.

 

11. Надання послуг із супроводу, догляду, обслуговування, соціально-медичного патронажу осіб з інвалідністю або тимчасово непрацездатних, надання допомоги сім’ям, члени яких загинули, постраждали чи є учасниками АТО, ООС та зазнали негативного впливу внаслідок збройного конфлікту.

 

12. Інші доступні види трудової діяльності (кваліфікованого та некваліфікованого характеру), що проводяться за рахунок коштів підприємств, установ та організацій, які сприяють соціальному та економічному розвитку району та тимчасовій зайнятості населення.

 

13. Роботи тимчасового характеру з інженерно-технічного облаштування державного кордону.

 

14. Екологічний захист населених пунктів Сквирського району.

 

 

Директор Сквирської районної

філії Київського обласного

центру зайнятості                                                        Світлана КРИВУША

 

 

 

Додаток 3

до розпорядження виконуючої обов’язки голови адміністрації

21.10.2019 № 255

С К Л А Д

комісії для координації роботи та контролю

за організацією та проведенням громадських та інших робіт

тимчасового характеру

СЛАВІНСЬКА

Оксана Вікторівна

виконуюча обов’язки голови Сквирської

районної державної адміністрації, голова комісії;

Члени комісії:

СКОЧКО

Валерій Анатолійович

голова Сквирської міської ради (за згодою);

КРИВУША

Світлана Григорівна

директор Сквирської районної філії Київського обласного центру зайнятості;

ЗАБОЛОТНИЙ

Олександр Вікторович

начальник відділу освіти Сквирської районної державної адміністрації;

ГОЛУБ

Ігор Володимирович

завідувач сектору молоді та спорту відділу культури, релігій, туризму, молоді та спорту Сквирської районної державної адміністрації;

СУСЛОВА

Оксана Володимирівна

головний спеціаліст відділу економічного розвитку Сквирської районної державної адміністрації;

РОГОЗА

Надія Антонівна

начальник управління соціального захисту населення Сквирської районної державної адміністрації;

СКАРБОВІЙЧУК

Олександр Петрович

начальник комунального підприємства "Сквирське комунальне господарство" (за згодою);

 

Титарчук

Василь Іванович

староста сільських голів Сквирського району, Самгородоцький сільський голова (за згодою).

 

 

Директор Сквирської районної

філії Київського обласного

центру зайнятості                                                        Світлана КРИВУША

СХВАЛЕНО

Розпорядження виконуючої обов’язки голови Сквирської

районної державної адміністрації

21 жовтня 2019 року № 255

ПРОГРАМА

з організації громадських та інших робіт тимчасового характеру на 2020 рік в Сквирському районі

м. Сквира


ПАСПОРТ

Програми з організації громадських та інших робіт тимчасового характеру на 2020 рік в Сквирському районі

1.

Ініціатор розроблення Програми

Сквирська районна філія Київського обласного центру зайнятості

2.

Дата, номер і назва розпорядчого документа про розроблення Програми

Розпорядження виконуючої обов'язки голови Сквирської районної державної адміністрації від «___» _________ 2019 року №_____Про схвалення проєкту Програми з організації громадських та інших робіт тимчасового характеру на 2020 рік в Сквирському районі

3.

Розробник Програми

Сквирська районна філія Київського обласного центру зайнятості

4.

Співрозробники Програми

Сквирська районна державна адміністрація,

Сквирська районна рада

5.

Відповідальний виконавець Програми

Сквирська районна філія Київського обласного центру зайнятості

6.

Учасники Програми

Сквирська районна філія Київського обласного центру зайнятості, Сквирська міська рада (виконавчий комітет), сільські ради (виконавчі комітети), комунальне підприємство "Сквирське комунальне господарство", комунальне підприємство "Сквираблагоустрій", інші підприємства, організації та установи різних форм власності

7.

Термін реалізації Програми

 

2020 рік

8.

Перелік бюджетів, які беруть участь у виконанні Програми

Фонду загальнообов"язкового державного соціального страхування України на випадок безробіття, районний, міські, сільські бюджети, інші джерела не заборонені чинним законодавством України

9.

Головний розпорядник коштів

Сквирська районна філія Київського обласного центру зайнятості

10.

Орієнтовний обсяг фінансових ресурсів, необхідних для реалізації заходів Програми усього:

2020 рік – 0

районний бюджет

0

міський, сільські бюджети

0

І. Загальні положення Програми

Програма з організації громадських та інших робіт тимчасового характеру на 2020 рік є складовою частиною та механізмом реалізації Програми зайнятості населення Сквирського району.

Програма розроблена відповідно до положень законів України «Про місцеві державні адміністрації», «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про зайнятість населення», «Про загальнообов’язкове державне соціальне страхування на випадок безробіття», Положення про порядок організації громадських та інших робіт тимчасового характеру, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 20.03.2013 р. № 175, розпорядження Кабінету Міністрів України від 25.06.2014 р. № 766-р «Про проведення робіт тимчасового характеру з інженерно-технічного облаштування державного кордону».

 

II. Мета програми

 

Мета Програми – подальше вирішення невідкладних питань організаційно-правового та інформаційного забезпечення, матеріального, соціально-побутового, культурного обслуговування жителів Сквирського району.

Таким чином, оплачувані громадські та інші роботи тимчасового характеру можна розглядати як універсальний засіб активної політики держави щодо сприяння зайнятості населення.

 

III. Фінансування Програми

 

1. Фінансування організації громадських робіт здійснюється за рахунок коштів місцевих бюджетів, роботодавців та інших, не заборонених законодавством джерел.

 

2. Фінансування організації громадських робіт, до яких залучаються зареєстровані безробітні та/або працівники, які втратили частину заробітної плати, здійснюється за рахунок коштів місцевих бюджетів та/або коштів Фонду загальнообов’язкового державного соціального страхування на випадок безробіття (далі – Фонд). За рахунок коштів Фонду здійснюється насамперед фінансування організації громадських робіт, кошти для фінансування якої виділено з місцевих бюджетів.

 

3. Фінансування організації інших робіт тимчасового характеру здійснюється за рахунок коштів роботодавців та інших джерел, не заборонених законодавством.

 

IV. Заходи щодо виконання Програми

 

1. Визначити відповідальних з організації громадських та інших робіт тимчасового характеру, до складу групи включити представників Сквирської районної державної адміністрації, районної філії Київського обласного центру зайнятості та провідних роботодавців.

Сквирська районна філія Київського обласного центру зайнятості,

відділ економічного розвитку

Сквирської районної державної адміністрації,

провідні роботодавці.

 

2. Виходячи із стану ринку праці та економічного стану Сквирського району визначити підприємства, організації та установи, де можливо організувати проведення громадських та інших робіт тимчасового характеру.

Сквирська районна філія Київського обласного центру зайнятості,

відділ економічного розвитку

Сквирської районної державної адміністрації,

провідні роботодавці.

 

3. Створити банк даних безробітних, які виявили бажання брати участь в оплачуваних громадських та інших роботах тимчасового характеру.

Сквирська районна філія Київського обласного центру зайнятості.

 

4. Передбачити кошти на фінансування організації громадських робіт у 2020 році, до яких залучаються зареєстровані безробітні та (або) працівники, які втратили частину заробітної плати, що здійснюється за рахунок коштів місцевих бюджетів та/або коштів Фонду загальнообов’язкового державного соціального страхування на випадок безробіття.

Сквирська районна філія Київського обласного центру зайнятості,

Сквирська міська рада,

сільські ради Сквирського району.

 

5. Організувати укладання договорів між роботодавцями та Київським обласним центром зайнятості за напрямками:

 

5.1. Забезпечення соціального захисту людей похилого віку, інвалідів війни та праці.

 

Сквирська районна філія Київського обласного центру зайнятості,

районна організація Червоного Хреста.

 

5.2. Організувати проведення громадських робіт, направлених на забезпечення соціального захисту громадян похилого віку, інвалідів війни та праці, надання послуг із супроводу, догляду, обслуговування, соціально-медичного патронажу осіб з інвалідністю або тимчасово непрацездатних, надання допомоги сім’ям, члени яких загинули, постраждали чи є учасниками АТО та зазнали негативного впливу внаслідок збройного конфлікту та інших категорій громадян, які потребують допомоги з боку держави, та здійснити наступні заходи:

 

5.2.1. визначити можливість залучення безробітних до робіт по догляду за громадянами похилого віку, інвалідами війни та праці, надання послуг із супроводу, догляду, обслуговування, соціально-медичного патронажу осіб з інвалідністю або тимчасово непрацездатних, надання допомоги сім’ям, члени яких загинули, постраждали чи є учасниками АТО, операції Об"єднаних сил та зазнали негативного впливу внаслідок збройного конфлікту;

Сквирська районна філія Київського обласного центру зайнятості,

управління соціального захисту населення Сквирської районної державної адміністрації;

 

5.2.2. визначити обсяги ремонтних та інших робіт у стаціонарних відділеннях для постійного або тимчасового проживання громадян та інших однотипних установах;

Управління соціального захисту населення Сквирської районної державної адміністрації;

 

5.2.3. для проведення заходів з озеленення та благоустрою територій забезпечити безробітних посадковим матеріалом, спецодягом та необхідним інвентарем;

Держлісгосп, комунальні підприємства,

Сквирська районна філія Київського обласного центру зайнятості.

 

5.3. Залучення до громадських робіт студентської та учнівської молоді під час канікул, що буде сприяти формуванню професійних інтересів, трудовому вихованню та профілактиці правопорушень серед молоді.

Сектор молоді та спорту відділу культури, релігій, туризму, молоді та спорту, відділ освіти Сквирської районної державної адміністрації,

Сквирська районна філія Київського обласного центру зайнятості,

сільвиконкоми.

 

5.4. З метою формування організаційного механізму проведення громадських робіт для учнівської та студентської молоді необхідно здійснити такі заходи:

 

5.4.1. провести роз'яснювальну роботу з підприємствами, організаціями та установами, незалежно від форм власності, щодо організації громадських робіт для молоді під час канікул та у вільний від навчання час;

Сектор молоді та спорту відділу культури, релігій, туризму, молоді та спорту Сквирської районної державної адміністрації,

Сквирська районна філія Київського обласного центру зайнятості.

 

5.5. Надання допомоги щодо підтримки у належному стані соціальних закладів, впорядкування та озеленення населених пунктів, пам'яток історії : культури, зон відпочинку і туризму, екологічного захисту населених пунктів Сквирського району.

Сектор молоді та спорту відділу культури, релігій, туризму, молоді та спорту, відділ освіти Сквирської районної державної адміністрації,

Сквирська районна філія Київського обласного центру зайнятості,

сільвиконкоми.

 

5.6. Для організації  громадських та інших робіт тимчасового характеру:

 

5.6.1. визначити обсяги робіт та об'єкти, на яких будуть організовані громадські роботи;

Сквирська районна філія

Київського Київського обласного центру зайнятості,

відділ економічного розвитку Сквирської районної державної адміністрації,

провідні роботодавці;

 

5.6.2. організувати громадські роботи для молоді;

Сектор молоді та спорту відділу культури, релігій, туризму, молоді та спорту, відділ освіти Сквирської районної державної адміністрації,

Сквирська районна філія Київського обласного центру зайнятості,

сільвиконкоми,

провідні роботодавці;

 

5.6.3. доводити до учнівської молоді інформацію про напрямки діяльності служби зайнятості щодо організації тимчасової зайнятості;

Сектор молоді та спорту відділу культури, релігій, туризму, молоді та спорту, відділ освіти Сквирської районної державної адміністрації,

Сквирська районна філія Київського обласного центру зайнятості;

 

5.6.4. утворити банк даних з числа учнівської молоді, яка виявила бажання взяти участь у громадських роботах;

Відділ освіти Сквирської районної державної адміністрації,

Сквирська районна філія Київського обласного центру зайнятості.

 

5.7. Для організації робіт тимчасового характеру з інженерно-технічного облаштування державного кордону:

 

5.7.1. інформувати безробітних осіб та зайняте населення про можливість участі у роботах тимчасового характеру, які будуть організовані в регіонах, що мають кордон з Російською Федерацією;

Сквирська районна філія Київського обласного центру зайнятості,

Сквирська міська рада,

сільські ради Сквирського району;

 

5.7.2. сформувати банк даних осіб, які бажають взяти участь в роботах тимчасового характеру з інженерно-технічного облаштування державного кордону;

Сквирська районна філія Київського обласного центру зайнятості,

Сквирська міська рада,

 

сільські ради Сквирського району;

 

5.7.3. залучати до виконання робіт тимчасового характеру з інженерно-технічного облаштування державного кордону безробітних громадян (у разі потреби).

Сквирська районна філія Київського обласного центру зайнятості.

 

6. Організувати висвітлення позитивного досвіду щодо організації громадських та інших робіт тимчасового характеру в засобах масової інформації.

Сквирська районна філія Київського обласного центру зайнятості.

Директор Сквирської районної

філії Київського обласного

центру зайнятості                                                        Світлана КРИВУША

 

 

 

Переглядів: 11
 



Друк

Про внесення змін до паспортів

бюджетних програм на 2019 рік

Сквирської райдержадміністрації

Відповідно до пункту 6 частини 5 статті 22 Бюджетного кодексу України, Закону України "Про Державний бюджет України на 2019 рік", наказу Міністерства фінансів України від 26 серпня 2014 року № 836 "Про деякі питання запровадження програмно-цільового методу складання та виконання місцевих бюджетів" (із змінами), рішення сесії Сквирської районної ради від 20 грудня 2018 року № 03-29-07 "Про районний бюджет Сквирського району", рішення сесії Сквирської районної ради від 14 березня 2019 року № 10-32-07 "Про внесення змін до рішення районної ради від 20.12.2018 року № 03-29-07 "Про районний бюджет Сквирського району на 2019 рік", рішення сесій Сквирської районної ради від 23 травня 2019 року  № 11-33-07, від 08 серпня 2019 року № 11-35-07; від 11 вересня 2019 року       № 01-36-07; від 10 жовтня 2019 року № 02-37-07 "Про внесення змін до рішення районної ради від 20.12.2018 року № 03-29-07 "Про районний бюджет Сквирського району на 2019 рік":

 

1. Внести зміни до зазначених нижче паспортів бюджетних програм на 2019 рік (додаються) відповідно до переліку:

 

1) КПКВК 0210180 "Інша діяльність у сфері державного управління";

 

2) КПКВК 0212010 "Багатопрофільна стаціонарна медична допомога                населенню";

 

3) КПКВК 0212111 "Первинна медична допомога населенню, що                 надається центрами первинної медичної (медико-санітарної)                                                                                                                                                                                допомоги";

 

4) КПКВК 0212152 "Інші програми та заходи у сфері охорони здоров’я";

 

5) КПКВК 0213140 "Оздоровлення та відпочинок дітей (крім заходів з оздоровлення дітей, що здійснюються за рахунок коштів на оздоровлення громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи)";

 

6) КПКВК 0213192 "Надання фінансової підтримки громадським організаціям ветеранів і осіб з інвалідністю, діяльність яких має соціальну спрямованість";

 

7) КПКВК 0217367 "Виконання інвестиційних проектів в рамках реалізації заходів, спрямованих на розвиток системи охорони здоров’я у сільській місцевості".

 

2. Інформацію про виконання бюджетних програм надавати управлінню фінансів Сквирської районної державної адміністрації за підсумками року у терміни, визначені для подання зведеної фінансової та бюджетної звітності.

 

3. Контроль за виконанням цього розпорядження залишаю за собою.

 

 

 

Виконуюча обов’язки

голови адміністрації                                                 Оксана СЛАВІНСЬКА

Переглядів: 11
 


Сторінка 1 з 17
<< Початок < Попередня 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Наступна > Кінець >>

Українські новини

Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання

Joomla Templates by Joomlashack