Головна
 

Посилання

Сайт Президента України
Верховна Рада України
Урядовий портал
Офіційний веб-сайт Нацдержслужби України
Київська обласна державна адміністрація
Укрінформ
Листопад 2019
П В С Ч П С Н
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  
Понеділок, 18 листопада 2019


Друк

За оперативними даними, витрати на всі види допомоги (тимчасова непрацездатність, вагітність та пологи, поховання) по Київській області станом на 1 листопада 2019 року склали 496,52 млн. гривень. Про це інформує управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України у Київській області.

А саме:

-                     по тимчасовій непрацездатності – 344,41 млн. грн. (69,35% до всіх видів допомог);

-                     по вагітності та пологах – 150,65 млн. грн. (30,35 % до всіх видів допомог);

-                     на поховання – 1,46 млн. грн.(0,3 %  до всіх видів допомог).

Переглядів: 9
 



Друк

Переглядів: 10
 



Друк

Переглядів: 8
 



Друк

Переглядів: 10
 



Друк

Під керівництвом виконуючої обов’язки голови РДА Оксани Вікторівни Славінської відбулася  нарада з керівниками структурних підрозділів райдержадміністрації, районних служб, організацій   та установ.

Розглядались наступні питання:

1. Про підсумки роботи структурних підрозділів райдержадміністрації,   районних організацій та установ за минулий тиждень.

Доповідач:  Салтанюк Віктор Леонідович керівник  апарату  Сквирської райдержадміністрації;

2.  Про стан оперативної обстановки на території  району.

Доповідач: : Кононський Олександр Володимирович - начальник сектору моніторингу Сквирського відділу поліції ГУ НП у Київській області;

3. Про виконання планового завдання щодо  залучення громадян до укладення контракту та призову на строкову військову службу у Збройні Сили України  в 4 кварталі  2019 року та заходи, які вживаються для його виконання.

Доповідач: Вигівський Микола Володимирович -  заступник військового   комісара- начальник відділення комплектування  Сквирського районного військового комісаріату

Переглядів: 38
  Read More...



Друк

ПРОЕКТ РОЗПОРЯДЖЕННЯ

______2019                                  м. Сквира _____

Про затвердження Умов конкурсу з перевезення пасажирів на приміських автобусних маршрутах загального користування, що не виходять за межі  Сквирського району

Зареєстровано в Головному територіальному

управлінні юстиції у Київській області

_________2019 р. № ________

 

Відповідно до законів України «Про місцеві державні адміністрації», «Про автомобільний транспорт», постанов Кабінету Міністрів України від 18 лютого 1997 року № 176 «Про затвердження Правил надання послуг пасажирського автомобільного транспорту» (із змінами), від 03 грудня 2008 року № 1081 «Про затвердження Порядку проведення конкурсу з перевезення пасажирів на автобусному маршруті загального користування» (із змінами), з метою забезпечення прозорості проведення конкурсів з визначення перевізників, створення рівних умов для роботи всіх суб’єктів господарювання, що здійснюють свою діяльність у сфері автомобільного транспорту, обмеження монополізму та розвитку конкуренції

 

  1. 1. Затвердити Умови конкурсу з перевезення пасажирів на приміських автобусних маршрутах загального користування, що не виходять за межі Сквирського району, що додаються.
  2. Сектору взаємодії з громадськістю та інформатизації апарату адміністрації забезпечити оприлюднення цього розпорядження у засобах масової інформації та на офіційному веб-сайті Сквирської районної державної адміністрації.

 

  1. Юридичному сектору апарату адміністрації забезпечити подання цього розпорядження на державну реєстрацію до Головного територіального управління юстиції у Київській області.

 

  1. Це розпорядження набирає чинності з моменту його державної реєстрації, але не раніше дня його офіційного опублікування в засобах масової інформації.

 

  1. Контроль за виконанням цього розпорядження залишаю за собою.

 

 

Виконуюча обовязки

голови адміністрації О.СЛАВІНСЬКА

Додаток

до Умов конкурсу з перевезення

пасажирів на приміських автобусних

маршрутах загального користування,

що не виходять за межі

Сквирського району

(пункт 9)

Перелік обєктів конкурсу

№ з/п

Назва маршруту

Номери рейсів

Протяжність маршруту, км

Періодичність

виконання

перевезень

Порядок здійснення рейсів

Клас автобусів

Мінімальна кількість

автобусів для

виконання рейсів (без

врахування резерву)

Місць для сидіння пасажирів (від…)

Прямий

Зворотний

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

1

Сквира АС –  с. Дулицьке

1

23

23

постійно,

щоденно

самостійно

М2, М3, А, В,

І,ІІ,ІІІ

1

22

2

Сквира АС – с. Красноліси

2

31

31

постійно,

щоденно

самостійно

М2, М3, А, В,

І,ІІ,ІІІ

1

22

3

Сквира АС- с. Пищики

3

47

47

постійно,

щоденно

самостійно

М2, М3, А, В,

І,ІІ,ІІІ

1

22

4

Сквира АС- с. Каленна

4

31,2

31,2

постійно,

щоденно

самостійно

М2, М3, А, В,

І,ІІ,ІІІ

1

22

5

Сквира АС – с. Лаврики

5

23,8

23,8

постійно,

щоденно

самостійно

М2, М3, А, В,

І,ІІ,ІІІ

1

22

6

Сквира АС – с. Кам`яна Гребля, ч/з с. Золотуху

6

10,0

10,0

постійно,

щоденно

самостійно

М2, М3, А, В,

І,ІІ,ІІІ

1

22

7

Сквира АС – с. Мовчанівка

7

30,5

30,5

постійно,

щоденно

самостійно

М2, М3, А, В,

І,ІІ,ІІІ

1

22

8

Сквира АС – с. Самгородок, ч/з                с. Шапіївку

8

21,0

21,0

постійно,

щоденно

самостійно

М2, М3, А, В,

І,ІІ,ІІІ

1

22

9

Сквира АС – с. Нова Пустоварівка

9

27,9

27,9

постійно,

щоденно

самостійно

М2, М3, А, В,

І,ІІ,ІІІ

1

22

10

Сквира АС – с. Пустоварівка

10

23,0

23,0

постійно,

щоденно

самостійно

М2, М3, А, В,

І,ІІ,ІІІ

1

22

11

Сквира АС – с. Антонів

11

25,0

25,0

постійно,

щоденно

самостійно

М2, М3, А, В,

І,ІІ,ІІІ

1

22

12

Сквира АС – с. Терешки ч/з                     с. Шаліївка

12

11,7

11,7

постійно,

щоденно

самостійно

М2, М3, А, В,

І,ІІ,ІІІ

1

22

13

Сквира АС – с. Кривошиїнці

13

18,3

15,8

постійно,

щоденно

самостійно

М2, М3, А, В,

І,ІІ,ІІІ

1

22

14

Сквира АС – с. Миньківці через                           с. Малі Єрчики

14

27,5

27,5

постійно,

щоденно

самостійно

М2, М3, А, В,

І,ІІ,ІІІ

1

22

15

Сквира АС – с. Миньківці через с. Кривошиїнці

15

23,0

23,0

постійно,

щоденно

самостійно

М2, М3, А, В,

І,ІІ,ІІІ

1

22

16

Сквира АС – с. Домантівка через с. Квітневе

16

21,9

21,9

постійно,

щоденно

самостійно

М2, М3, А, В,

І,ІІ,ІІІ

1

22

 

 

Начальник відділу економічного розвитку райдержадміністрації                          О. ПИЛЮТА

Затверджено

Розпорядження голови

Сквирської районної

державної адміністрації

від _______2019 № ____

 

 

Зареєстровано в Головному територіальному

управлінні юстиції у Київській області

__________ 2019 р. № __________

Умови

конкурсу з перевезення пасажирів на приміських автобусних маршрутах загального користування, що не виходять за межі

Сквирського району

  1. Умови конкурсу з перевезення пасажирів на приміських автобусних маршрутах загального користування, що не виходять за межі Сквирського району (далі – Умови) розроблені відповідно до законів України «Про місцеві державні адміністрації», «Про автомобільний транспорт» (далі – Закон), постанов Кабінету Міністрів України від 18 лютого 1997 року № 176 «Про затвердження Правил надання послуг пасажирського автомобільного транспорту» (із змінами), від 03 грудня 2008 року № 1081 «Про затвердження Порядку проведення конкурсу з перевезення пасажирів на автобусному маршруті загального користування» (із змінами) (далі – Порядок), наказу Міністерства транспорту та зв’язку України від 12 квітня 2007 року № 285 «Про затвердження Порядку визначення класу комфортності автобусів, сфери їхнього використання за видами сполучень та режимами руху», зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 14 травня 2007 року за                     № 499/13766 (із змінами), і визначають умови перевезень пасажирів, які повинні виконувати автомобільні перевізники, визначені на відповідному об’єкті конкурсу.

 

  1. Терміни в цих Умовах вживаються у значенні, наведеному в законодавстві у сфері автомобільного транспорту.

 

  1. Конкурс проводиться відповідно до вимог Закону та Порядку, інших нормативних актів у сфері транспортного обслуговування.

 

  1. Організатором проведення конкурсу з перевезення пасажирів на приміських маршрутах загального користування, що не виходять за межі Сквирського району (далі – Конкурс) є Сквирська районна державна адміністрація (далі – Організатор).

 

  1. Метою проведення Конкурсу є створення конкурентного середовища, визначення на конкурсних засадах автомобільних перевізників, здатних забезпечувати належну якість обслуговування перевезень пасажирів на приміських автобусних маршрутах, дотримання вимог законодавства України на автомобільному транспорті.

 

  1. Ці Умови поширюються на Організатора, членів конкурсного комітету з проведення конкурсів на перевезення пасажирів на приміських автобусних маршрутах загального користування, що не виходять за межі Сквирського району, та перевізників-претендентів. Виконання цих Умов є обов’язковим.

 

  1. Конкурс є відкритим для всіх претендентів. Рішення щодо проведення Конкурсу приймає Організатор. Для підготовки та проведення Конкурсу Організатор утворює конкурсний комітет з проведення конкурсів на перевезення пасажирів на приміських автобусних маршрутах загального користування, що не виходять за межі Сквирського району (далі – конкурсний комітет). Персональний склад конкурсного комітету затверджується розпорядженням голови Сквирської районної державної адміністрації.

 

  1. Оголошення про проведення Конкурсу не пізніше ніж за 30 календарних днів до початку Конкурсу оприлюднюється через друковані засоби масової інформації та розміщується на офіційному веб-сайті Сквирської районної державної адміністрації.

 

  1. Об’єктом Конкурсу є маршрут або кілька маршрутів приміського автобусного сполучення загального користування, які входять до визначеного Організатором переліку об’єктів Конкурсу, згідно з додатком.

 

  1. На Конкурс виносяться об’єкти з затвердженими паспортами автобусних маршрутів.

 

  1. Обґрунтована структура парку автобусів, що працюватимуть на маршруті загального користування, мають відповідати наступним критеріям:

 

1)  для забезпечення належної якості та безпеки перевезень пасажирів на внутрішньорайонних автобусних маршрутах, згідно з Порядком визначення класу комфортності автобусів, сфери їхнього використання за видами сполучень та режимами руху, затвердженим наказом Міністерства транспорту та зв’язку України від 12 квітня 2007 року № 285, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 14 травня 2007 року за № 499/13766 (із змінами)  (далі – Порядок визначення класу комфортності), на приміських маршрутах – автобусів категорії М2 та М3. Клас автобусів на приміських маршрутах – А, В, I, II, III;

2)  рухомий склад, що пропонується перевізником-претендентом для перевезення пасажирів на маршрутах, повинен за технічними та екологічними показниками, пасажиромісткістю відповідати вимогам чинного законодавства у сфері автомобільного транспорту;

 

3)  на кожному об’єкті Конкурсу перевізник повинен забезпечити роботу транспортних засобів, пристосованих для перевезення осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення, в кількості до 35 відсотків загальної кількості автобусів до 31 грудня 2019 року та до 50 відсотків –
з 01 січня 2020 року.

Транспортні засоби, пристосовані для перевезення осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення, повинні бути пристосовані для користування особами з інвалідністю з вадами зору, слуху та з ураженнями опорно-рухового апарату, а також передбачати можливість встановлення зовнішніх звукових інформаторів номера і кінцевих зупинок маршруту, текстових та звукових систем у салоні для оголошення зупинок. Загальний перелік відповідних вимог встановлюється згідно з Порядком визначення класу комфортності.

 

  1. Перевезення пасажирів на маршрутах повинно здійснюватися згідно з державними соціальними нормативами у сфері транспортного обслуговування.

 

  1. Перевізник, який здійснює перевезення пасажирів, повинен забезпечувати пільгові перевезення пасажирів, які, відповідно до чинного законодавства, користуються такими правами.

 

  1. Перевізник-претендент зобов’язаний мати достатню кількість транспортних засобів для виконання перевезень, що визначені для обслуговування об’єкту Конкурсу та перевезень, які повинні виконуватися відповідно до чинних договорів. Достатня кількість транспортних засобів визначається як кількість автобусів, необхідних для виконання перевезень, та кількість резервних транспортних засобів, яка становить 10 відсотків необхідної кількості автобусів для виконання перевезень.

 

  1. Автобуси, які пропонуються перевізником-претендентом для резерву, повинні бути не нижче за показниками категорії, класу, комфортності основних автотранспортних засобів, передбачених цими Умовами та Порядком.

 

  1. У разі відсутності в перевізників-претендентів автобусів, що відповідають Умовам, вони мають право подавати до конкурсного комітету заяву на участь у Конкурсі та документи, що містять характеристику наявних автобусів, які перевізник-претендент пропонує використовувати на даному маршруті, а також інвестиційний проект-зобов'язання щодо оновлення парку автобусів на цьому маршруті на визначений період до п’яти років.

У разі відсутності перевізників-претендентів, які мають автобуси, що відповідають Умовам, Конкурс проводиться серед претендентів, які пропонують використовувати на даному маршруті автобуси, що відповідають вимогам безпеки, але не відповідають Умовам за класом, пасажиромісткістю, параметрами комфортності, з урахуванням поданих інвестиційних проектів-зобов’язань щодо оновлення парку автобусів, які будуть повністю відповідати всім вимогам, у термін до п'яти років.

 

  1. Строк дії договору, який укладається за результатами конкурсу, становить п’ять років.

Строк дії договору продовжується один раз на п’ять років за рішенням Організатора за наявності заяви автомобільного перевізника-переможця попереднього Конкурсу, в якій, зокрема, зазначається інформація про підтверджене інвестування коштів на придбання більш нових та/або комфортабельних автобусів стосовно тих, які використовувались автомобільним перевізником на об’єкті Конкурсу, наявності вмотивованих підстав вважати зазначеного автомобільного перевізника таким, що здійснював перевезення за цим маршрутом протягом попереднього періоду без порушення умов укладеного попереднього договору.

У разі відсутності у переможця Конкурсу автотранспортних засобів, що відповідають цим Умовам за класом, пасажиромісткістю, параметрами комфортності, але відповідають вимогам безпеки, Організатор укладає з ним договір терміном на 1 рік.

 

  1. Не допускаються до участі у Конкурсі перевізники-претенденти, які визначені в статті 45 Закону та в пункті 12 Порядку.

 

  1. Плата за участь у Конкурсі перевізниками претендентами не вноситься.

Начальник відділу економічного

розвитку райдержадміністрації                                                О.ПИЛЮТА

Переглядів: 10
 



Друк

В наш час дуже важливо інформувати молоде покоління про те, як запобігти виникненню біди, як поводитись в екстремальних ситуаціях. В рамках Тижня безпеки життєдіяльності представники ДСНС Сквирського РС провели з учнями Кривошиїнського НВО бесіди по дотриманню пожежної безпеки осінньо-зимовий період,  безпечної експлуатації електроприладів,  в побуті, в лісі, під час знаходження небезпечних знахідок, проведені заняття з вмінь застосовувати первинні засоби пожежогасіння, роз’яснено всю небезпеку гри із сірниками та використання електротехніки без нагляду батьків.  Школярі уважно слухали, а по закінченню бесіди задавали питання   щодо дій в різних ситуаціях. Діти поділилися з знаннями правил пожежної безпеки які здобули в школі, та розповіли як батьки проводять з ними бесіду на протипожежну тематику, вивчили номери екстрених служб, порядок дій при пожежі та інших надзвичайних ситуаціях. Також проведено вікторину між трьома командами, створеними у класі, де учні отримали завдання :

-         Вирізати та склеїти каски пожежників;

-         вручено листівки з макетами паперових моделей пожежних автомобілів, які вони самостійно мали змогу вирізати, склеїти та залишити собі на згадку про візит рятувальників.

Марина  Денисенко, провідний інспектор Сквирського РС ГУ ДСНС

Переглядів: 14
 



Друк

На цьому наголосив Голова Держенергоефективності Сергій Савчук, презентуючи 14 листопада на прес-конференції в Українському кризовому медіа-центрі успішний розвиток енергосервісу в країні і найголовніше - результати верифікації перших ЕСКО-договорів у бюджетній сфері.

 

«Як тільки у 2015 р. ми запровадили всю необхідну законодавчу базу, Держенергоефективності почало активно популяризувати ринок ЕСКО-послуг. Сьогодні цей напрям термомодернізації шкіл, лікарень та інших об’єктів соціальної сфери запрацював і почав стрімко набирати оберти», - повідомив С. Савчук.

 

Так, за останні 2 роки кількість ЕСКО-договорів збільшилась у 18 разів: із 20 контрактів на суму 18 млн грн у 2016 р. до понад 370 на суму 520 млн грн у 2019 році.

 

Інвестори за власний рахунок впроваджують енергоефективні проекти та отримують повернення вкладених коштів лише, якщо досягнуть економії енергоспоживання.

 

Щоб перевірити ефективність ЕСКО-механізму, Держенергоефективності спільно із Проектом ПРООН проведено оцінку 130 договорів, які вже дають економію енергоресурсів впродовж щонайменше одного опалювального сезону.

 

«Результати верифікації 130 ЕСКО-договорів у 17 містах перевищили очікування: економія енергоресурсів складає в середньому близько 35%! Це у 1,8 разів більше, ніж заплановано контрактами», - наголосив Сергій Савчук.

 

Загалом, за останні 2,5 роки у рамках 130 ЕСКО-контрактів у бюджетних установах зекономлено 3 млн м3 газу або 40 млн грн на оплаті енергоносіїв.

 

Все це доводить дієвість енергосервісу:

 

-       інвестори впроваджують енергоефективні заходи за власний рахунок, беруть на себе всі ризики і проводять якісні роботи, адже зацікавлені у поверненні капіталовкладень через економію енергоресурсів;

 

-       бюджетні установи заощаджують кошти на оплаті комунальних послуг, а в приміщеннях – тепло та комфортно.

 

Таких позитивних напрацювань, від яких тепер виграють усі, вдалося досягти завдяки синергії зусиль Держенергоефективності із міжнародними партнерами та центральними і місцевими органами влади.

 

У презентації здобутків з енергосервісу також взяли участь:

-       Олексій Корчміт – Голова Української асоціації енергосервісних компаній;

-       Марсель Рьотіг – Директор Регіонального представництва Фонду ім. Ф. Еберта в Україні та Білорусі;

-       Сергій Варга – керівник проекту ПРООН «Усунення бар’єрів ЕСКО».

 

Так, спільно із проектом ПРООН «Усунення бар’єрів ЕСКО» запроваджено ЕСКО-модель «поглибленого партнерства» для більш комплексних проектів. За цією моделлю вже укладено 14 договорів у 8 містах.

 

Як зазначив С.Варга, міжнародні експерти позитивно вражені успіхом України у впровадженні такого складного механізму, як «поглиблене ЕСКО-партнерство». Цей український досвід вже потрібно поширювати та демонструвати іншим країнам.

 

Також за підтримки ПРООН започатковано:

 

-       ЕСКО-факторинг, що дозволяє банкам кредитувати ЕСКО-проекти без заставного майна;

 

-       Консультаційний центр ЕСКО (http://energoefektivnaukraina.org.ua), який щодня консультує замовників і виконавців енергосервісу.

 

Водночас, Держенергоефективності разом із Фондом ім. Ф. Еберта в Україні протягом останніх 4 років проведено масштабну інформаційно-роз’яснювальну кампанію для центральних та місцевих органів влади.

 

Для інвесторів сформовано базу понад 17 тис. потенційних ЕСКО-об’єктів, яка постійно оновлюється на сайті Держенергоефективності: http://saee.gov.ua/uk/content/energoservis_1.

 

Довідково:

 

До уваги усіх зацікавлених – презентації спікерів: http://saee.gov.ua/uk/news/3227.

 

Прес-конференцію організовано Держенергоефективності, Регіональним представництвом Фонду ім. Ф. Еберта в Україні, Проектом ПРООН «Усунення бар’єрів ЕСКО» 14 листопада ц.р. в Українському кризовому медіа-центрі.

Управління комунікації та зв’язків з громадськістю

Переглядів: 10
 


Сторінка 2 з 2
<< Початок < Попередня 1 2 Наступна > Кінець >>

Українські новини

Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання

Joomla Templates by Joomlashack