Головна
 

Посилання

Сайт Президента України
Верховна Рада України
Урядовий портал
Офіційний веб-сайт Нацдержслужби України
Київська обласна державна адміністрація
Укрінформ
Січень 2020
П В С Ч П С Н
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    
П'ятниця, 10 січня 2020


Друк

10 січня 2020 року за сприяння завідувача сектору освіти райдержадміністрації О. Заболотного, голови ради Профспілки Н. Чернеги та ініціативи Заслуженого вчителя України К. Плевачук у приміщенні Сквирського РЦДЮТ відбувся вечір відпочинку для ветеранів педагогічної праці «Різдвяні зустрічі».

З вітальним словом до присутніх звернулися виконуюча обов`язки голови Сквирської районної державної адміністрації О. Славінська, голова Сквирської районної ради В. Гриша, помічник-консультант депутата Київської обласної ради Л. Глиняного Т. Власюк, помічник-консультант депутата Київської обласної ради В. Скрипи К. Бондарчук.

Переглядів: 15
 



Друк

09 січня 2020 року під керівництвом виконуючої обов`язки голови Сквирської районної державної адміністрації Оксани Славінської та за участю членів робочої групи, Рудянської сільської голови Наталії Згардівської відбулося виїзне засідання, на якому розглянули звернення учасника бойових дій, учасника АТО Юрія Каспіровича та проведено обстеження житлового будинку по вулиці Польовій, 6, с. Руда

В ході обстеження було вирішено звернутися до інженера, який має відповідний кваліфікаційний сертифікат, для отримання звіту про технічне обстеження будівельних конструкцій житлового будинку на можливість його подальшої експлуатації.

Переглядів: 12
 



Друк

Співробітниками податкової міліції ГУ ДФС у Київській області під процесуальним керівництвом прокуратури областів рамках проведення операції «Акциз - 2019» та розслідування кримінального провадження за ч. 1 ст. 204 КК України встановлено, що на території Київщини здійснюють діяльність 17 нелегальних автозаправочних комплексів без відповідних дозвільних документів.

За результатами проведених заходів в період з 28.12.2019 по 02.01.2020 припинено діяльність вищезазначених нелегальних автозаправочних комплексів, у результаті чого із незаконного обігу вилучено понад 52 тони пального на суму більше 1 млн. 160 тис. та обладнання на суму 3 млн. 300 тис., які використовувалися в незаконній діяльності. Загалом вилучено ТМЦ на суму близько 4,5 млн. гривень.

Триває слідство.

ГУ ДФС у Київській області

Переглядів: 7
 



Друк

Подати декларацію про майновий стан і доходи можна у будь-який зі вказаних способів:

- особисто або уповноваженою на це особою;

- надіслати поштою з повідомленням про вручення та з описом вкладення;

- засобами електронного зв’язку в електронній формі з дотриманням вимог законів щодо електронного документообігу.

Граничний термін подання декларації за звітний (податковий) 2019 рік – 30.04.2020.

У разі надсилання декларації поштою платник податку зобов’язаний здійснити таке відправлення не пізніше ніж за п’ять днів до закінчення граничного строку подання податкової декларації,  а при поданні податкової декларації в електронній формі - не пізніше закінчення останньої години дня, в якому спливає такий граничний строк.

При направленні декларації засобами електронного зв’язку громадяни можуть скористатися електронним сервісом в «Електронному кабінеті», який передбачає часткове автоматичне заповнення декларації на підставі облікових даних платника, відомостей щодо нарахованих (виплачених) доходів, наявних в Державному реєстрі фізичних осіб – платників податків та відомостей щодо об’єктів нерухомого (рухомого) майна.

ГУ ДПС у Київській області

Переглядів: 6
 



Друк

Протягом січня-грудня 2019 року управлінням податкових перевірок, трансфертного ціноутворення та міжнародного оподаткування ГУ ДПС у Київській області проведено 565 документальних перевірок, що на 31 перевірку менше, ніж за січень-грудень 2018 року, в тому числі 230 планових та 335 позапланових перевірок.

За результатами проведених документальних перевірок донараховано узгоджених податкових зобов’язань в сумі 712,6 млн. гривень. Із донарахованих сум до бюджету надійшло 87,5 млн. гривень. Крім того, в ході документальних перевірок зменшено неправомірно задекларовані підприємствами збитки на суму 271,4 млн. грн., що дозволить у майбутніх періодах упередити несплату зазначеного податку до бюджету на 48,9 млн. грн., також, зменшено суму від'ємного значення різниці між податковими зобов'язаннями та податковим кредитом з ПДВ в розмірі 26,9 млн. гривень.

Крім того, за січень-грудень 2019 року проведено 1 899 фактичних перевірок платників податків, які здійснюють діяльність у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг, за результатами яких до порушників податкового законодавства застосовані штрафні санкцій на загальну суму 37,5 млн. грн., з яких 12,5 млн. грн. сплачено до бюджету.

ГУ ДПС у Київській області

Переглядів: 7
 



Друк

У 2019 році на Київщині надходження єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування склали 10,4  млрд грн. Про це повідомив в.о. начальника ГУ ДПС у Київській області Орест Вітик. Він підкреслив, що цей показник зріс на 23%, а сума додаткових коштів на соціальні потреби мешканців дорівнює 1,9 млрд грн.

За наданою інформацією, найбільші суми надійшли від платників податків, які ведуть господарську діяльність у Білоцерківському районі – 1,9 млрд грн, Бориспільскому – 1,8 млрд грн та Києво-Святошинському – 1,7 млрд грн.

Крім цього, Вітик повідомив про скорочення заборгованості з єдиного внеску у грудні 2019 року. Так, борг з єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування зменшився на 15,6 млн грн, і станом на 01 січня 2020 року  складає 595,2 млн. гривень.

ГУ ДПС у Київській області за IV квартал 2019 року сформовано та направлено боржникам більше 15 тис. вимог про сплату боргу з єдиного внеску на загальну суму 195,5 млн. гривень.

Станом на 01.01.2020 року на виконанні в органах ДВС перебуває 529,2 млн. грн.  боргу з єдиного внеску (32,5 тис. боржників), з них в  IV кварталі 2019 року ГУ ДПС у Київській області до органів ДВС передано 10,4 тис. вимог на суму195,5  млн. гривень.

У 2020 році мінімальна сума єдиного внеску дорівнює 1039,06 гривні через підвищення мінімальна заробітної плати з 1 січня 2020 року до 4723 грн (4723 х 22%). Максимальна база нарахування ЄСВ дорівнює 15 розмірам мінімальної зарплати, а отже максимальний страховий внесок складає 15585,90 грн.

Нагадуємо, з 03 січня 2020 року функціонують нові рахунки для сплати ЄВ, відкриті на балансі центрального апарату Казначейства України за стандартом IBAN. Перелік рахунків можна завантажити за посиланням https://kyivobl.tax.gov.ua/byudjetni-rahunki/

ГУ ДПС у Київській області

 

Переглядів: 7
 



Друк

10 січня  інспекторським складом Сквирського районного сектору проведено позапланову перевірку «СКВИРСЬКОГО ДОШКЫЛЬНОГО НАВЧАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ № 2 “МАЛЯТКО”

В ході проведення перевірки особливу увагу приділено утриманню в працездатному стані систем протипожежного захисту, утримання в належному стані евакуаційних шляхів, виходів, утримання та проведення технічного обслуговування первинних засобів пожежогасіння.

Відповідальним за пожежну безпеку було вказано на всі недоліки які були виявлені під час проведення перевірки та наголошено про їх термінове усунення.

Після проведення перевірки було здійснено навчальну евакуацію учнів та персоналу закладу.

Переглядів: 5
 



Друк

Про затвердження Положення

про сектор культури, молоді та спорту

Сквирської районної державної адміністрації

Відповідно до законів України "Про місцеві державні адміністрації", "Про державну службу", постанов Кабінету Міністрів України  від 03 листопада    2019 року № 926 "Про внесення змін до деяких постанов Кабінету Міністрів України та скасування постанови Кабінету Міністрів України від 19 червня 2019 р. № 746", від 03.11.2019 № 923 «Про внесення змін до постанови Кабінету Міністрів України від 18 квітня 2012 р. №606», розпорядження голови Київської обласної державної адміністрації від 22 листопада 2019 року № 679 "Про граничну чисельність працівників районних державних адміністрацій Київської області", розпорядження про внесення змін до розпорядження виконуючої обов’язки голови Сквирської районної державної адміністрації від 25 листопада 2019 року № 297 та від 28 листопада 2019 року №305 «Про впорядкування структури Сквирської райдержадміністрації» та з метою впорядкування структури Сквирської районної державної адміністрації:

 

1. Затвердити Положення про сектор культури, молоді та спорту Сквирської районної державної адміністрації (додається).

 

2. Визнати таким, що втратило чинність, розпорядження голови райдержадміністрації від 03 травня 2018 року № 220 "Про затвердження Положення про відділ культури, релігій, туризму, молоді та спорту Сквирської районної державної адміністрації".

 

 

Виконуюча обовязки

голови адміністрації                                                Оксана СЛАВІНСЬКА

ЗАТВЕРДЖЕНО

Розпорядження виконуючої обов’язки голови Сквирської

районної державної адміністрації

28 грудня 2019 року № 342

 

 

ПОЛОЖЕННЯ

про сектор культури, молоді та спорту

Сквирської районної державної адміністрації

 

1. Сектор культури, молоді та спорту (далі – Сектор) є структурним підрозділом Сквирської районної державної адміністрації, що утворюється головою Сквирської райдержадміністрації та є правонаступником відділу культури, релігій, туризму, молоді та спорту Сквирської райдержадміністрації. Сектор має скорочену назву: сектор культури, молоді та спорту Сквирської районної державної адміністрації.

 

2. Сектор підпорядкований голові Сквирської районної державної адміністрації та безпосередньо заступникові голови райдержадміністрації згідно з розподілом функціональних повноважень, а також підзвітний і підконтрольний управлінням культури, національностей та релігій, фізичної культури і спорту Київської обласної державної адміністрації.

 

3. Сектор у своїй діяльності керується Конституцією України та законами України, актами Президента України і постановами Верховної Ради України, прийнятими відповідно до Конституції України та законів України, постановами та розпорядженнями Кабінету Міністрів України, наказами Міністерства культури України, іншими нормативно-правовими актами, розпорядженнями та дорученнями голови Київської обласної та Сквирської районної державної адміністрації, наказами начальника управління культури, рішеннями районної ради, прийнятими в межах її повноважень, а також цим Положенням.

 

4. Сектор у межах своєї компетенції забезпечує реалізацію на території Сквирського району державної політики у сфері культури та мистецтв, охорони культурної спадщини, музейної, клубної та бібліотечної робіт, державної мовної політик, а також у молодіжній сфері, сфері фізичної культури та спорту.

 

5. Сектор виконує повноваження з управління:

1) централізованою клубною системою (районний Будинок культури, сільські Будинки культури та сільські клуби);

2) централізованою бібліотечною системою (центральна районна та дитяча бібліотека, сільські філіали бібліотеки);

3) районним народним краєзнавчим музеєм;

4) відділом фінансово-господарського забезпечення та обслуговування мережі закладів культури;

5) Сквирською дитячою школою мистецтв та її філіалами в межах, делегованих йому Сквирською районною радою.

 

6. Основними завданнями сектору є :

 

6.1. Виконання Конституції і Законів України, указів Президента України, Кабінету Міністрів України, актами Президента України і постановами Верховної Ради України, наказів Міністерства культури України, інших центральних органів виконавчої влади та інших нормативно-правових актів, розпоряджень та доручень голови Київської обласної та Сквирської районної державної адміністрації, рішень районної ради, прийнятими в межах її повноважень, а також цим Положенням.

 

6.2. Проведення в установленому порядку конференцій, семінарів, нарад, фестивалів, конкурсів, оглядів професійного та аматорського мистецтва, художньої творчості, виставок художніх промислів та інших заходів з питань, що належать до компетенції сектору.

 

6.3. Забезпечення у межах своїх повноважень захисту прав і законних інтересів фізичних та юридичних осіб.

 

6.4. Аналіз стану та тенденцій розвитку у сфері культури та мистецтв, охорони культурної спадщини, музейної, клубної та бібліотечної робіт, державної мовної політики, а також у молодіжній сфері, сфері фізичної культури та спорту та вжиття заходів до усунення недоліків.

 

6.5. Внесення пропозиції щодо проекту  районного бюджету.

 

6.6. Розроблення проектів розпоряджень голови  райдержадміністрації, у визначених законом випадках - проекти нормативно-правових актів з питань реалізації галузевих повноважень.

 

6.7. Участь у погодженні проектів нормативно-правових актів, розроблених іншими органами виконавчої влади.

 

6.8. Участь у підготовці звітів голови райдержадміністрації для їх розгляду на сесії районної ради.

 

6.9. Забезпечення здійснення заходів щодо запобігання і протидії корупції.

 

6.10. Підготовка (участь у підготовці) проектів угод, договорів, меморандумів, протоколів зустрічей делегацій і робочих груп у межах своїх повноважень.

 

6.11. Розгляд в установленому законодавством порядку звернення громадян.

 

6.12. Опрацювання запитів і звернень народних депутатів України та депутатів місцевих рад району.

 

6.13.Постійне інформування населення про стан здійснення визначених законом повноважень.

 

6.14. Контролювання органів місцевого самоврядування та надання методичної допомоги з питань здійснення наданих їм законом повноважень органів виконавчої влади.

 

6.15. Здійснення повноважень, делегованих органами місцевого самоврядування.

 

6.16. Забезпечення у межах своїх повноважень реалізації державної політики стосовно захисту інформації з обмеженим доступом.

 

6.17. Забезпечення дотримання вимог законодавства з охорони праці та пожежної безпеки.

 

6.18. Забезпечення захисту персональних даних.

 

6.19. Забезпечення:

1) вільного розвитку культурно-мистецьких процесів;

2) функціонування української мови в усіх сферах суспільного життя;

3) ефективного і цільового використання бюджетних коштів;

4) доступу до публічної інформації, розпорядником якої є сектор;

5) захисту персональних даних;

6) аналізу потреби у працівниках у сферах культури та мистецтва, охорони культурної спадщини;

7) участь у розробці проектів програм соціально-економічного та культурного розвитку району, державних цільових, регіональних програм, а також програм розвитку культури;

8) участь в організації та проведенні вітчизняних і міжнародних виставок, виставок-ярмарків, методичних і науково-практичних семінарів, конференцій тощо;

9) захисту об’єктів культурної спадщини від загрози знищення, руйнування або пошкодження;

10) доступу юридичних та фізичних осіб до інформації, що міститься у витягах з Державного реєстру нерухомих пам’яток України, а також надає інформацію щодо програм охорони культурної спадщини (за письмовими запитами);

11) дотримання вимог законодавства з охорони праці, пожежної безпеки (у межах своєї компетенції);

12) підготовки і проведення навчально-тренувальних зборів спортсменів, які беруть участь у спортивних змаганнях різних рівнів;

13) формування і затвердження календарних планів проведення спортивних змагань та навчально-тренувальних зборів відповідно до Єдиного календарного плану фізкультурно-оздоровчих та спортивних заходів, а також календарного плану проведення заходів із молодіжної політики;

14) організації і проведення заходів, передбачених календарними планами фізкультурно-оздоровчих та спортивних заходів, молодіжних заходів у межах коштів, виділених на розвиток фізичної культури і спорту та реалізації молодіжної політики;

15) організацію роботи з фізичного виховання і провадження фізкультурно-оздоровчої діяльності у навчально-виховній сфері на принципах індивідуального підходу, пріоритету оздоровчої спрямованості, широкого використання різноманітних засобів і форм фізичного вдосконалення та безперервності процесу;

16) здійснення у межах своїх повноважень заходів щодо соціального захисту спортсменів, зокрема спортсменів-інвалідів, ветеранів спорту, тренерів, інших фахівців з фізичної культури і спорту.

 

6.20. Сприяння:

1) відродженню та розвитку традицій і культури української нації, етнічної, культурної і мовної самобутності корінних народів і національних меншин України;

2) захисту прав професійних і законних інтересів творчих колективів і працівників та їх спілок;

3) соціальному захисту працівників підприємств, установ та організацій у сферах культури, мистецтв, охорони культурної спадщини, молоді та спорту;

4) загальнонаціональній культурній консолідації суспільства, формуванню цілісного культурно - інформаційного простору, захисту та просуванню високоякісного і різноманітного культурного продукту;

5) молодіжним, дитячим та іншим громадським організаціям у проведені ними роботи стосовно молоді;

6) розвитку олімпійського та параолімпійського руху в районі;

залученню коштів підприємств, установ та організацій для соціальної підтримки молоді;

7) у межах своїх повноважень організації самодіяльного масового спорту, фізичної культури і спорту серед інвалідів, ветеранів, організовує надання закладами фізичної культури і спорту оздоровчих послуг населенню та вживає заходів для розвитку мережі цих закладів;

8) удосконаленню форм і методів фізкультурно-оздоровчої роботи у виробничій та соціально-побутовій сфері з метою залучення широких верств населення до занять фізичною культурою і спортом.

 

6.21. Створення умов для:

1) усіх видів аматорського мистецтва, художньої творчості, організації культурного дозвілля населення, здобуття початкової освіти у сфері культури і мистецтва, молоді та спорту;

2) охорони культурної спадщини, державної мовної політики у сфері культури;

3) соціальної та ринкової інфраструктури у сфері культури та охорони культурної спадщини, підвищення рівня матеріально-технічного забезпечення такої інфраструктури;

 

6.22. Проведення аналізу:

1) потреби у працівниках у сфері культури, охорони культурної спадщини, молоді та спорту;

2) фінансового забезпечення закладів культури і мистецтв району, здійснення видатків на охорону культурної спадщини;

 

6.23. Подання управлінню культури, національностей та релігій обласної державної адміністрації, голові райдержадміністрації пропозицій щодо:

1) формування в районі державної політики у сфері культури, охорони культурної спадщини, духовності, державної мовної політики, а також у молодіжній сфері, сфері фізичної культури та спорту;

2) присвоєння творчим колективам району звання «народний», «зразковий»;

3) відзначення працівників закладів культурно-мистецької сфери державними нагородами, відомчими відзнаками, та  іншими форми заохочення;

4) визнання осередків народних художніх промислів, що потребують особливої охорони, заповідними територіями народних художніх промислів;

5) музейних предметів Музейного фонду України до Державного реєстру національного культурного надбання;

6) занесення об’єктів культурної спадщини до Державного реєстру нерухомих пам’яток України та внесення змін до нього;

7) щодо розгляду на засіданнях колегії районної державної адміністрації питань, що належать до компетенції сектору та розробляє проекти відповідних розпоряджень;

8) проектів розпоряджень щодо розвитку культури, охорони культурної спадщини, молодіжної сфери, сфери фізичної культури та спорту, а також державної мовної політики;

9) відомостей про проведення гастрольних заходів.

 

6.24. Здійснення в установленому чинним законодавством порядку:

1) координації діяльності установ культури, визначених в пункті 5 цього Положення, що перебувають у сфері управління сектору;

2) функції замовника, укладає з цією метою договори про виявлення, дослідження, консервацію, реабілітацію, музеєфікацією, ремонт, пристосування об'єктів культурної спадщини та інші заходи щодо охорони культурної спадщини;

3) заходів щодо підготовки, перепідготовки та підвищення кваліфікації працівників у сфері культури, молоді, спорту та охорони культурної спадщини;

4) контролю за виконанням Закону України «Про охорону культурної спадщини», інших нормативно-правових актів про охорону культурної спадщини;

5) розроблення проектів розпоряджень та  участь у розробленні проектів розпоряджень голови райдержадміністрації, головними розробниками яких є інші структурні підрозділи;

6) надання інформаційних послуг та організаційно-методичної допомоги установам району у сфері культури та охорони культурної спадщини;

7) виготовлення облікової документації на об'єкти культурної спадщини: облікових карток, паспортів, коротких історичних довідок, акт технічного стану тощо;

8) роз'яснення через засоби масової інформації зміст державної політики в сфері культури та охорони культурної спадщини, молоді та спорту, провадить інформаційну, рекламну та видавничу діяльність;

9) розгляду в установленому законодавством порядку розпоряджень голови райдержадміністрації, головними розробниками яких є інші структурні підрозділи;

10) організації роботи з укомплектуванням, зберігання, обліку та використання архівних документів;

11) бере участь у вирішенні відповідно до законодавства колективних трудових спорів (конфліктів);

12) здійснює інші передбачені законом повноваження.

 

7. Сектор для здійснення повноважень та виконання завдань, що визначені, має право:

 

7.1. Одержувати в установленому законодавством порядку від інших структурних підрозділів райдержадміністрації, органів місцевого самоврядування, підприємств, установ та організацій незалежно від форми власності та їх посадових осіб інформацію, документи і матеріали, необхідні для виконання покладених на нього завдань.

 

7.2. Залучати до виконання окремих робіт, участі у вивченні окремих питань спеціалістів, фахівців інших структурних підрозділів райдержадміністрації, підприємств, установ та організацій (за погодженням з їх керівниками), представників громадських об'єднань (за згодою).

 

7.3. Вносити в установленому порядку пропозиції щодо удосконалення роботи райдержадміністрації у галузі культури.

 

7.4. Користуватись в установленому порядку інформаційними базами органів виконавчої влади, системами зв’язку і комунікацій, мережами спеціального зв’язку та іншими технічними засобами.

 

7.5. Скликати в установленому порядку наради, проводити семінари та конференції з питань, що належать до їх компетенції.

 

8. Сектор під час виконання покладених на нього завдань взаємодіє з іншими структурними підрозділами Сквирської районної державної адміністрації, органами місцевого самоврядування, а також підприємствами, установами, організаціями, громадянами та їх об’єднаннями з метою створення умов для провадження послідовної та узгодженої діяльності щодо строків, періодичності одержання і передачі інформації, необхідної для належного виконання покладених на нього завдань та здійснення запланованих заходів.

 

9. Сектор очолює завідувач, який призначається на посаду і звільняється з посади головою Сквирської районної державної адміністрації згідно із законодавством про державну службу за погодженням із начальником Управління культури, національностей та релігій Київської обласної державної адміністрації.

 

10. Завідувач сектору:

 

10.1. Здійснює повноваження керівника державної служби.

 

10.2. Здійснює керівництво сектором, несе персональну відповідальність за організацію та результати його діяльності, сприяє створенню належних умов праці у секторі.

 

10.3. Подає на затвердження голові Сквирської районної державної адміністрації Положення про сектор.

 

10.4. Затверджу посадову інструкцію працівника сектору.

 

10.5. Планує роботу сектору, вносить пропозиції щодо формування планів роботи Сквирської районної державної адміністрації.

 

10.6. Вживає заходів щодо вдосконалення організації та підвищення ефективності роботи сектору.

 

10.7. Звітує перед головою Сквирської районної державної адміністрації про виконання покладених на структурний підрозділ завдань та затверджених планів роботи.

 

10.8. Може входити до складу колегії Сквирської районної державної адміністрації.

 

10.9. Вносить пропозиції щодо розгляду на засіданнях колегії питань, що належать до компетенції сектору, та розробляє проекти відповідних рішень.

 

10.10. Може брати участь у засіданнях органів місцевого самоврядування.

 

10.11. Представляє інтереси сектору у взаємовідносинах з іншими структурними підрозділами райдержадміністрації, іншими органами виконавчої влади, органами місцевого самоврядування, підприємствами, установами та організаціями - за дорученням  голови райдержадміністрації.

 

10.12. Видає у межах своїх повноважень накази, організовує контроль за їх виконанням. Накази нормативно-правового характеру, які зачіпають права, свободи і законні інтереси громадян або мають міжвідомчий характер, підлягають державній реєстрації  в Головному територіальному управлінні юстиції у Київській області.

 

10.13. Подає на затвердження голові райдержадміністрації проєкти кошторису та штатного розпису сектору в межах визначеної граничної чисельності та фонду оплати праці його працівників.

 

10.14. Розпоряджається коштами у межах затвердженого головою райдержадміністрації кошторису сектору.

 

10.15. Здійснює добір кадрів.

 

10.16. Організовує роботу з підвищення рівня професійної компетентності державного службовця структурного підрозділу.

 

10.17. Проводить особистий прийом громадян з питань, що належать до повноважень сектору.

 

10.18. Забезпечує дотримання працівниками сектору правил внутрішнього трудового розпорядку та виконавської дисципліни.

 

10.19. Здійснює інші повноваження, визначені законом.

 

11. Накази завідувача сектору, що суперечать Конституції та законам України, актам Президента України, Кабінету Міністрів України, міністерств, інших центральних органів виконавчої влади можуть бути скасовані головою Сквирської районної державної адміністрації.

 

12. Сектор утримується за рахунок коштів місцевого бюджету.

 

13. Гранична чисельність, фонд оплати праці працівників сектору та видатки на його утримання визначаються в установленому чинним законодавством порядку.

 

14. Сектор є юридичною особою публічного права, має самостійний баланс, рахунки в органах Казначейства, печатку із зображенням Державного Герба України і своїм найменуванням, власні бланки.

 

 

 

Виконуюча обов’язки завідувача

сектору культури,  молоді та спорту

Сквирської районної державної

адміністрації                                                                   Оксана ІВАНЬКО

Переглядів: 7
 



Друк

Про затвердження Положення про

відділ фінансів Сквирської районної

державної адміністрації

Відповідно до Закону України „Про місцеві державні адміністрації”, керуючись постановою Кабінету Міністрів України від 26.09.2012 № 887 „Про затвердження Типового положення про структурний підрозділ місцевої державної адміністрації”, на виконання розпорядження виконуючої обов’язки голови адміністрації від 02 грудня 2019 року №314 «Про внесення змін до розпорядження виконуючої обов’язки голови Сквирської районної державної адміністрації від 25 листопада 2019 року №297 “Про впорядкування структури Сквирської районної державної адміністрації»  ”:

 

1. Затвердити Положення про відділ фінансів Сквирської районної державної адміністрації, що додається.

 

2.  Відділу фінансів Сквирської районної державної адміністрації Київської області у своїй діяльності керуватися цим Положенням.

 

3. Визнати таким, що втратило чинність, розпорядження голови Сквирської районної державної адміністрації від 03.04.2018 № 176 „Про затвердження Положення про управління фінансів Сквирської районної державної адміністрації”.

 

 

Виконуюча обовязки

голови адміністрації                                                Оксана СЛАВІНСЬКА

ЗАТВЕРДЖЕНО

Розпорядження виконуючої обов’язки голови Сквирської районної

державної адміністрації

27 грудня 2019 року № 341

ПОЛОЖЕННЯ

про відділ фінансів Сквирської районної державної адміністрації

1. Відділ фінансів Сквирської районної державної адміністрації (далі - Відділ) є структурним підрозділом з питань фінансів райдержадміністрації, що утворюється головою райдержадміністрації, входить до її складу, підпорядкований голові райдержадміністрації, а також  підзвітний та підконтрольний Департаменту фінансів Київської обласної державної адміністрації.

 

Відділ є бюджетною, неприбутковою установою.

 

2. Відділ у своїй діяльності керується Конституцією України, законами України, актами Президента України, Кабінету Міністрів України, наказами Міністерства фінансів України, розпорядженнями голови Київської обласної державної адміністрації, наказами департаменту фінансів Київської державної адміністрації, рішеннями Київської обласної ради, розпорядженнями голови Сквирської районної державної адміністрації, рішеннями Сквирської районної ради прийнятими у межах її компетенції, а також цим Положенням.

 

3. Основними завданнями Відділу є:

3.1. забезпечення реалізації державної бюджетної політики на території Сквирського району;

3.2. розроблення в установленому порядку проєкту районного бюджету;

3.3. підготовка розрахунків до проєкту районного бюджету Сквирського району та прогнозу на наступні за плановим два бюджетні періоди і його подання на розгляд голові районної державної адміністрації;

3.4. розроблення пропозицій з удосконалення методів фінансового                         і бюджетного планування та здійснення витрат;

3.5. проведення разом з іншими структурними підрозділами аналізу фінансово-економічного стану Сквирського району, перспектив його подальшого розвитку;

 

2

 

3.6. здійснення загальної організації та управління виконанням районного бюджету Сквирського району, координація в межах своєї компетенції діяльності учасників бюджетного процесу з питань виконання зазначеного бюджету.

 

4. Відділ відповідно до покладених на нього завдань:

4.1. організовує виконання Конституції і законів України, актів Президента України, Кабінету Міністрів України, наказів Мінфіну та здійснює контроль за їх реалізацією;

4.2. забезпечує в межах своїх повноважень захист законних прав і законних інтересів фізичних та юридичних осіб;

4.3. надає адміністративні послуги відповідно до законодавства;

4.4. аналізує в межах повноважень стан та тенденції соціально-економічного і культурного розвитку Сквирського району та вживає заходів до усунення недоліків;

4.5. вносить пропозиції щодо проєкту районного бюджету;

4.6. готує пропозиції щодо фінансового забезпечення заходів соціально-економічного розвитку в межах території району;

4.7. бере участь у:

4.7.1. підготовці заходів щодо регіонального розвитку;

4.7.2. погодженні проєктів нормативно-правових актів, розроблених іншими органами виконавчої влади;

4.7.3. розробленні проєктів нормативно-правових актів, головними розробниками яких є інші структурні підрозділи райдержадміністрації;

4.7.4.          розробленні проєктів розпоряджень голови районної державної адміністрації;

4.8. аналізує соціально-економічні показники розвитку району та враховує їх під час складання проєкту районного бюджету;

4.9. забезпечує здійснення заходів щодо запобігання і протидії корупції;

4.10. розробляє і доводить до відома головних розпорядників бюджетних коштів інструкції з підготовки бюджетних запитів;

4.11. визначає порядок та строки розроблення бюджетних запитів головними розпорядниками бюджетних коштів;

4.12. проводить під час складання і розгляду проєкту районного бюджету аналіз бюджетного запиту, поданого головним розпорядником бюджетних коштів, щодо відповідності такого проєкту меті, пріоритетності, а також дієвості та ефективності використання бюджетних коштів;

 

3

 

4.13. приймає рішення про включення бюджетного запиту до пропозицій до проєкту районного бюджету перед поданням його на розгляд районної державної адміністрації;

4.14. бере участь у підготовці звітів голови районної державної адміністрації для їх розгляду на сесії районної ради;

4.15. готує самостійно або разом з іншими структурними підрозділами інформаційні та аналітичні матеріали для подання голові районної держадміністрації;

4.16. організовує роботу з підготовки проєкту районного бюджету, визначає за дорученням голови районної державної адміністрації порядок і строки подання структурними підрозділами районної державної адміністрації, виконавчими комітетами сільських рад та міської ради матеріалів для підготовки проєкту районного бюджету і прогнозних розрахунків коштів, що передаються для відповідного розподілу між бюджетами районного значення і бюджетами сіл; складає проєкт районного бюджету та прогноз на наступні за плановим два бюджетні періоди; готує пропозиції щодо коштів, що передаються для розподілу між відповідними місцевими бюджетами або для виконання спільних проєктів, та подає їх на розгляд голові районної державної адміністрації;

4.17. розробляє проєкти нормативно-правових актів, перевіряє рішення міської та сільських рад про затвердження бюджету та внесення змін до нього щодо відповідності бюджетному законодавству;

4.18. готує проєкти рішень Сквирської районної ради про внесення змін до районного бюджету;

4.19. складає і затверджує тимчасовий розпис районного бюджету та розпис районного бюджету, вносить в установленому порядку зміни до розпису районного бюджету, забезпечує протягом бюджетного періоду відповідність розпису районного бюджету встановленим бюджетним призначенням;

4.20. затверджує паспорти бюджетних програм у разі застосування програмно-цільового методу в бюджетному процесі;

4.21. проводить в установленому порядку розрахунки між районним бюджетом та державним, міським та сільськими бюджетами;

4.22. перевіряє правильність складення і затвердження кошторисів та планів використання коштів установами і організаціями, які фінансуються з районного бюджету;

4.23. здійснює за участю органів, що контролюють справляння надходжень до бюджету, прогнозування та аналіз надходження доходів до районного бюджету;

4.24. організовує виконання районного бюджету, забезпечує  разом із Сквирською ДПІ Білоцерківського управління ГУ ДПС у Київській області, управлінням Державної казначейської служби України у Сквирському районі у

4

 

Київській області, іншими структурними підрозділами районної державної адміністрації надходження доходів до районного бюджету;

4.25. здійснює в установленому порядку загальну організацію та управління виконанням районного бюджету, координує в межах своєї компетенції діяльність учасників бюджетного процесу з питань виконання бюджету;

4.26. зводить показники бюджетів місцевого самоврядування, що входять до бюджету району, та подає їх у встановлені строки до Департаменту фінансів Київської райдержадміністрації;

4.27  забезпечує захист фінансових інтересів держави;

4.28. готує і подає районній раді офіційні висновки про перевиконання (недовиконання) дохідної частини загального фонду районного бюджету, про обсяг залишку коштів загального та спеціального (крім власних надходжень бюджетних установ) фондів районного бюджету для прийняття рішення про внесення змін до районного бюджету;

4.29. проводить моніторинг змін, що вносяться до районного бюджету;

4.30. за рішенням районної ради розміщує тимчасово вільні кошти районного бюджету на вкладних (депозитних) рахунках банків та придбаває державні цінні папери, цінні папери, імітовані Сквирською міською радою;

4.31. аналізує бюджетну та фінансову звітність (інші звіти) про виконання місцевих бюджетів та інших фінансових звітів, поданих управлінням Державної казначейської служби України у Сквирському районі у Київській області;

4.32. інформує голову райдержадміністрації про стан виконання районного та місцевих бюджетів району за кожний звітний період та подає річний та квартальний звіти про виконання районного бюджету на розгляд колегії райдержадміністрації;

4.33. розглядає звернення щодо виділення коштів із резервного фонду бюджету  та готує пропозиції щодо прийняття відповідних рішень;

4.34. бере участь у розробленні та виконанні інвестиційних програм;

4.35.  розглядає у межах своєї компетенції в установленому законодавством порядку звернення громадян, підприємств, установ і організацій;

4.36. опрацьовує запити і звернення народних депутатів України та депутатів обласної та районної рад;

4.37. здійснює у межах своєї компетенції контроль за дотриманням бюджетного законодавства щодо районного бюджету;

4.38. застосовує попередження про неналежне виконання бюджетного законодавства з вимогою щодо усунення порушення бюджетного законодавства;

4.39. організовує роботу, спрямовану на реалізацію державної політики у сфері державної служби та з питань кадрової роботи у Відділі;

 

5

 

4.40. забезпечує доступ до публічної інформації, розпорядником якої він є;

4.41. контролює органи місцевого самоврядування та надає методичну допомогу з питань здійснення наданих їм законом повноважень органів виконавчої влади;

4.42.  здійснює повноваження, делеговані органами місцевого самоврядування;

4.43. забезпечує у межах своїх повноважень виконання завдань мобілізаційної підготовки, цивільного захисту населення, дотримання вимог законодавства з охороні праці та пожежної безпеки;

4.44. організовує роботу з укомплектування, зберігання, ведення обліку та використання архівних документів;

4.45. забезпечує у межах своїх повноважень реалізацію державної політики стосовно захисту інформації з обмеженим доступом;

4.46. забезпечує в межах своєї компетенції реалізацію державної політики стосовно державної таємниці, контроль за її збереженням у Відділі;

4.47. бере участь у вирішенні відповідно до законодавства колективних трудових спорів (конфліктів);

4.48. забезпечує захист персональних даних;

4.49. забезпечує створення належних виробничих та соціально-побутових умов для працівників Відділу;

4.50. здійснює інші передбачені законом повноваження.

 

5. Відділ має право:

5.1. одержувати в установленому законодавством порядку від центральних і місцевих органів виконавчої влади, інших структурних підрозділів райдержадміністрації, органів місцевого самоврядування, виконавчих органів міської та сільських рад, управління Державної казначейської служби України у Сквирському районі у Київській області, Сквирської ДПІ Білоцерківського управління ГУ ДПС у Київській області, інших державних органів, підприємств, установ та організацій незалежно від форми власності та їх посадових осіб інформацію, документи і матеріали з питань, що виникають під час складання, розгляду, затвердження і виконання районного бюджету та звітування про його виконання;

5.2. залучати фахівців інших структурних підрозділів районної державної адміністрації, підприємств, установ та організацій, об’єднань громадян (за погодженням з їх керівниками) до розгляду питань, що належать до компетенції Відділу;

5.3. вносити в установленому порядку пропозиції щодо удосконалення роботи районної державної адміністрації у галузі фінансів;

6

 

5.4. користуватися в установленому порядку інформаційними базами органів виконавчої влади, системами зв’язку і комунікацій, мережами спеціального зв’язку та іншими технічними засобами;

5.5. скликати в установленому порядку наради з питань, що належать до компетенції Відділу.

 

6. Відділ в установленому законодавством порядку та у межах своїх повноважень взаємодіє з іншими структурними підрозділами, апаратом Сквирської райдержадміністрації, органами місцевого самоврядування, територіальними органами міністерств, інших центральних органів виконавчої влади, а також підприємствами, установами та організаціями з метою створення умов для провадження послідовної та узгодженої діяльності щодо строків, періодичності одержання і передачі інформації, необхідної для належного виконання покладених на нього завдань та здійснення запланованих заходів.

 

7. Інші питання діяльності Відділу.

7.1. Відділ очолює начальник, який призначається на посаду та звільняється з посади головою Сквирської районної державної адміністрації згідно із законодавством про державну службу за погодженням з Департаментом фінансів Київської облдержадміністрації в установленому законодавством порядку.

 

8. Начальник Відділу:

8.1. здійснює керівництво Відділом, несе персональну відповідальність за організацію та результати його діяльності, сприяє створенню належних умов праці в Відділі;

8.2. подає на затвердження голові районної державної адміністрації Положення про Відділ;

8.3. затверджує положення про підпорядковані йому структурні одиниці, посаді інструкції працівників Відділу та розподіляє обов’язки між ними;

8.4. планує роботу Відділу, вносить пропозиції щодо формування планів роботи районної державної адміністрації;

8.5. вживає заходів до удосконалення організації та підвищення ефективності роботи Відділу;

8.6. звітує перед головою районної державної адміністрації про виконання покладених на Відділ завдань та затверджених планів роботи;

8.7. може входити до складу колегії Сквирської районної державної адміністрації;

8.8. може брати участь у засіданнях органів місцевого самоврядування;

7

 

8.9. представляє інтереси  Відділу у відносинах з іншими структурними підрозділами Сквирської райдержадміністрації, міністерствами, іншими центральними органами виконавчої влади, органами місцевого самоврядування, підприємствами, установами та організаціями - за дорученням голови районної державної адміністрації;

8.10. видає у межах своєї компетенції накази, організовує здійснення  контролю за їх виконанням.

Накази нормативно-правового характеру, які зачіпають права, свободи і законні інтереси громадян або мають міжвідомчий характер, підлягають державній реєстрації в Головному територіальному управлінні юстиції у Київській області.

8.11. подає на затвердження голові районної державної адміністрації проєкти кошторису та штатного розпису Відділу в межах визначеної граничної чисельності та фонду оплати праці його працівників;

8.12. розпоряджається коштами у межах затвердженого в установленому порядку кошторису на утримання Відділу;

8.13. затверджує розпис доходів і видатків районного бюджету на рік та тимчасовий розпис на відповідний період, забезпечує відповідність розпису районного бюджету встановленим бюджетним призначенням;

8.14. призначає на посаду та звільняє з посади у порядку, передбаченому законодавством про державну службу, державних службовців Відділу, виконує інші повноваження з питань державної служби;

8.15. організовує роботу з підвищення рівня професійної компетентності державних службовців Відділу;

8.16. проводить особистий прийом громадян з питань, що належать до повноважень Відділу;

8.17.  забезпечує дотримання працівниками Відділу правил внутрішнього службового розпорядку та виконавської дисципліни;

8.18. здійснює інші повноваження, визначені законом.

 

9. Накази начальника Відділу, що суперечать Конституції України та законам України, актам Президента України, Кабінету Міністрів України та Міністерству фінансів України, інших центральних органів виконавчої влади можуть бути скасовані головою Сквирської райдержадміністрації, Департаментом фінансів Київської облдержадміністрації.

 

10. Відділ утримується за рахунок коштів державного бюджету.

 

 

8

 

11. Гранична чисельність, фонд оплати праці працівників Відділу визначається в межах відповідних бюджетних призначень у встановленому законодавством порядку.

 

12. Штатний розпис та кошторис Відділу затверджуються в установленому законодавством порядку.

 

13. Відділ є юридичною особою публічного права, має самостійний баланс, рахунки в органах Державної казначейської служби України, печатку із зображенням Державного Герба України та своїм найменуванням, власні бланки.

 

Начальник відділу фінансів

Сквирської районної державної

адміністрації                                                                               Марія УЛЬЯНОВА

Переглядів: 6
 



Друк

Про виділення коштів  з нагоди

Дня працівників Пенсійного фонду України

Відповідно до Закону України "Про місцеві державні адміністрації", на виконання рішень сесій Сквирської районної ради від 03 березня 2016 року № 08-06-07 "Про програму відзначення державних та професійних свят, ювілейних дат, здійснення представницьких та інших заходів на 2016 - 2020 роки", від 20 грудня 2018 року № 03-29-07 ”Про районний бюджет Сквирського району на 2019 рік”:

 

1. Виділити кошти з метою відзначення Дня працівників Пенсійного фонду України.

 

2. Управлінню фінансів Сквирської райдержадміністрації профінансувати Сквирську райдержадміністрацію в сумі 1000 грн. 00 коп. (одна тисяча грн. 00 коп.) за рахунок загальних асигнувань, передбачених у районному бюджеті на 2019 рік на виконання Програми відзначення державних та професійних свят, ювілейних дат, здійснення представницьких та інших заходів на 2016-2020 роки, згідно з кошторисом витрат, що додається.

 

3. Відділу фінансово-господарського забезпечення апарату Сквирської райдержадміністрації провести оплату відповідно до кошторису витрат.

 

Виконуюча обов`язки

голови адміністрації                                               Оксана СЛАВІНСЬКА

Додаток

до розпорядження   виконуючої

обов’язки голови Сквирської

районної державної адміністрації

26 грудня 2019 року № 339

 

 

Кошторис витрат

Перелік витрат

Кількість

(шт)

Ціна

Сума витрат, грн

Цінний подарунок

1

500,00

500,00

Букет квітів

1

500,00

500,00

Всього

1000,00

 

Начальник - головний бухгалтер відділу

фінансово-господарського забезпечення

апарату райдержадміністрації                                           Аліна ЛІТВІНКО

Переглядів: 4
 


Сторінка 1 з 3
<< Початок < Попередня 1 2 3 Наступна > Кінець >>

Українські новини

Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання

Joomla Templates by Joomlashack