Головна
 

Посилання

Сайт Президента України
Верховна Рада України
Урядовий портал
Офіційний веб-сайт Нацдержслужби України
Київська обласна державна адміністрація
Укрінформ
Лютий 2020
П В С Ч П С Н
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29  
Понеділок, 10 лютого 2020


Друк

Про заміну сторони у договорі оренди землі

Відповідно до частини 3 статті 415 Цивільного кодексу України, Земельного кодексу України, статті 21 Закону України «Про місцеві державні адміністрації», Закону України «Про оренду землі», у зв’язку із придбанням у власність нерухомого майна, враховуючи лист директора ТДВ «Шамраївський цукровий завод»:

1.Замінити сторону в договорі оренди земельної ділянки від 26 грудня 2006 року, зареєстрованого Сквирським районним відділом Київської регіональної філії Державного підприємства «Центр державного земельного кадастру» при Держкомземі України 28 грудня 2006 року № 0406348000199, шляхом укладання додаткової угоди про заміну сторони в договорі, а саме: замінити орендаря із ТДВ «Сквирський цегельний завод «Промінь» на ТДВ «Шамраївський цукровий завод», не змінюючи інших умов договору.

 

2.Визначити, що права та обов’язки орендаря за договором оренди земельної ділянки від 26 грудня 2006 року, новий орендар набуває у повному обсязі набуває з моменту державної реєстрації додаткової угоди до договору оренди.

 

3.Новому орендарю, ТДВ «Шамраївський цукровий завод», в місячний термін здійснити державну реєстрацію права оренди земельної ділянки. Додаткова угода до вказаного договору оренди земельної ділянки набуває чинності з моменту її державної реєстрації.

 

4.Контроль за виконанням цього розпорядження залишаю за собою.

 

 

Виконуюча обов’язки

голови адміністрації                                                 Оксана СЛАВІНСЬКА

Переглядів: 11
 



Друк

Про визначення дати приймання закладами

загальної середньої освіти Сквирського району

заяв про зарахування дітей до першого класу в 2020 році

Відповідно до Законів України «Про місцеві державні адміністрації», «Про освіту», «Про загальну середню освіту», Порядку зарахування, відрахування та переведення учнів до державних та комунальних закладів освіти для здобуття повної загальної середньої освіти, затвердженого наказом Міністерства освіти і науки України від 16.04.2018 № 367, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 05 травня 2018 року за № 564/32016 та з метою організованого приймання закладами загальної середньої освіти Сквирського району заяв про зарахування дітей до першого класу:

 

1. Визначити дату початку приймання закладами загальної середньої освіти Сквирського району заяв про зарахування дітей до 1 класу – 05 лютого 2020 року.

 

2. Керівникам закладів загальної середньої освіти при зарахуванні дітей до 1 класу дотримуватися вимог Порядку зарахування, відрахування та переведення учнів до державних та комунальних закладів освіти для здобуття повної загальної середньої освіти, затвердженого наказом Міністерства освіти і науки України від 16.04.2018 № 367, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 05 травня 2018 року за № 564/32016.

 

3.Контроль за виконанням цього розпорядження залишаю за собою.

 

 

 

Виконуюча обов’язки

голови адміністрації                                                         Оксана СЛАВІНСЬКА

Переглядів: 2
 



Друк

Про схвалення проєкту Програми

матеріально-технічного забезпечення

управління соціального захисту населення

Сквирської райдержадміністрації

в 2020 році

Відповідно до Закону України «Про місцеві державні адміністрації», розглянувши клопотання виконуючої обов’язки начальника управління соціального захисту населення Сквирської районної державної адміністрації від 28 січня2020 року № 208, з метою вирішення невідкладних питань матеріально-технічного забезпечення управління соціального захисту населення Сквирської районної державної адміністрації:

  1. Схвалити проєкт Програми матеріально-технічного забезпечення управління соціального захисту населення Сквирської районної державної адміністрації в 2020 році, що додається.

 

  1. Сквирській районній державній адміністрації в установленому порядку організувати подання проєкту Програми на розгляд сесії Сквирської районної ради.

 

  1. Відділу фінансів Сквирської районної державної адміністрації під час уточнення районного бюджету на 2020 рік, передбачити кошти на виконання заходів Програми, виходячи з реальної можливості бюджету та його пріоритетів.

 

  1. Контроль за виконанням цього розпорядження покласти на заступника голови райдержадміністрації згідно з розподілом обов’язків.

 

Виконуюча обов’язки

голови адміністрації                                                          Оксана СЛАВІНСЬКА

СХВАЛЕНО

Розпорядження виконуючої

обов’язки голови Сквирської

районної державної адміністрації

30 січня 2020 року № 25

Проєкт програми
матеріально-технічного забезпечення

управління соціального захисту населення

Сквирської районної державної адміністрації

в 2020 році

2

ПАСПОРТ

матеріально-технічного забезпечення

управління соціального захисту населення

Сквирської районної державної адміністрації

в 2020 році

 

1

Ініціатор розроблення Програми

Сквирська районна державна адміністрація

 

2

Розробник програми

Управління соціального захисту населення Сквирської райдержадміністрації, Сквирська районна державна адміністрація

3

Відповідальний виконавець програми

Управління соціального захисту населення Сквирської райдержадміністрації; Сквирська районна державна адміністрація

4

Учасники програми

Управління соціального захисту населення Сквирської райдержадміністрації;

відділ фінансів Сквирської райдержадміністрації; Сквирська районна державна адміністрація

5

Термін реалізації Програми

2020 рік

6

Загальний обсяг фінансових ресурсів, необхідних для реалізації Програми

 

81150 грн.

7

Джерело фінансування

Районний бюджет

3

  1. 1. ЗАГАЛЬНА ЧАСТИНА

Програма матеріально-технічного забезпечення управління соціального захисту населення Сквирської районної державної адміністрації в 2020 році(далі – Програма) розроблена у відповідності до Конституції України, статті 85 Бюджетного кодексу України, статті 23 Закону України «Про місцеві державні адміністрації», статті 34 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» та з врахуванням того, що протягом останніх років фінансування видатків з загального фонду Державного бюджету на утримання управління соціального захисту населення Сквирської райдержадміністрації не забезпечує в повному обсязі проведення видатків до потреби для якісного та оперативного процесу виконання управлінням соціального захисту населення Сквирської райдержадміністрації повноважень у соціальній сфері.

Важливим питанням для якісного та оперативного виконання завдань управлінням соціального захисту населення Сквирської райдержадміністрації (далі - Управління) є забезпечення можливості своєчасно надати кожному бажаючому жителю району чи суб’єкту господарювання консультацію, у встановлені терміни забезпечити призначення різних видів допомог та компенсацій.

Однією з нагальних проблем в реалізації завдань Управління є недостатність забезпечення видатків на придбання комп’ютерної та оргтехніки, витратних матеріалів для її функціонування, канцелярських товарів та проведення поточного ремонту адміністративного приміщення управління.

Прийняття Програми надасть можливість підвищити якість та оперативність процесу виконання делегованих повноважень та створення належних умов праці для працівників управління.

  1. 2. МЕТА ТА ЗАВДАННЯ

Програма розроблена з метою вирішення питань забезпечення управління праці та соціального захисту населення райдержадміністрації необхідними технічними засобами та створення умов, які відповідали б вимогам прийому громадян в процесі надання державних соціальних допомог та житлових субсидій за удосконаленим порядком.

Основним завданням Програми є:

підвищення ефективності роботи управління;

досягнення належного рівня матеріально-технічного забезпечення для виконання завдань, покладених на управління.

4

  1. 3. МЕХАНІЗМ ТА ФІНАНСОВЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ПРОГРАМИ

Фінансування заходів Програми буде здійснюватись за рахунок:

коштів районного бюджету, виходячи з реальних можливостей районного бюджету на відповідний бюджетний рік ;

коштів, передбачених в кошторисах бюджетної установи, з урахуванням додатку 1 до Програми.

Передача коштів здійснюється із районного бюджету шляхом надання відповідної субвенції державному бюджету на виконання заходів Програми.

Напрямки використання коштів, які пропонується залучити на виконання програми:

придбання предметів, матеріалів, оргтехніки (в т.ч. придбання матеріалів для проведення поточного ремонту приміщення, паперу, канцелярського приладдя,оргтехніки та інше);

оплата послуг (у тому числі: оплата послуг з технічного обслуговування, ремонту комп’ютерної та оргтехніки, поточного ремонту адміністративної будівлі управління та інше).

 

  1. ОЧІКУВАНИЙ РЕЗУЛЬТАТ

Реалізація Програми дасть змогу:

активізувати процес виконання делегованих повноважень управлінням;

наблизити рівень надання соціальних послуг до жителів кожного населеного пункту;

забезпечити належний рівень матеріально-технічного забезпечення для виконання завдань, покладених на управління.

 

5. КОНТРОЛЬ ЗА ВИКОНАННЯМ ПРОГРАМИ

 

В лютому 2021 року управління соціального захисту населення Сквирської районної державної адміністрації інформує Сквирську районну раду про використання коштів на реалізацію положень Програми.

Виконуюча обов’язки начальника

управління соціального захисту

населення Сквирської районної

державної адміністрації                                           Наталя КАПІТАНЮК

 


5

Додаток 1до Програми

абзац 1 розділу 3

ЗАХОДИ ПРОГРАМИ

матеріально-технічного забезпечення процесу виконання управлінням соціального захисту населення

Сквирської райдержадміністрації делегованих повноважень на 2020 рік

№ з/п

Назва заходу

Строк виконання

Виконавці

Джерело фінансування

Орієнтовний обсяг фінансування, грн.

1

Придбання предметів, матеріалів, обладнання та інвентарю

КЕКВ 2210

2020 рік

Управління соціального захисту населення Сквирської районної державної адміністрації

Районний бюджет

62690

2

Оплата послуг (крім комунальних)

КЕКВ 2240

2020 рік

Управління соціального захисту населення Сквирської районної державної адміністрації

Районний бюджет

18460

Всього

81150

 

Виконуюча обов’язки начальника управління

соціального захисту населення Сквирської

районної державної адміністрації                                                                                            Наталя КАПІТАНЮК

 

 

6

Додаток

до Додатку 1 до Програми

Розрахунок суми витрат для виконання заходів Програми

Найменування

Кількість одиниць

Ціна одиниці, грн.

Одиниця виміру

Сума, грн.

  1. Предмети, матеріали, обладнання та інвентар

1.1. Поточний ремонт приміщення

Фарба для підлоги

45

50

кг

2250

Фарба для дверей, стін (біла)

42

57

кг

2400

Клей «Ceresit»

50

4

кг

200

Валик малярний

4

50

штука

200

Валик малярний

4

40

штука

240

Щітка малярна

5

20

штука

100

Ванночки для фарби

5

40

штука

200

Фарба водоемульсійна

80

40

кг

3200

Колор

0,6

250

кг

150

Шпалери

35

120

рулон

4200

Клей для шпалер

2,5

220

кг

550

Всього за пунктом 1.1

13690

1.2. Обладнання, інвентар

Світильники для ламп денного світла

40

60

штука

2400

Світильники для ламп денного світла

2

100

штука

200

Принтер Canon

4

4500

штука

18000

Стабілізатор напруги

10

1000

штука

10000

Стільці офісні

20

500

штука

10000

Папір А4 80 гр/м2

50

120

пачка

6000

Швидкозшивач

200

3,50

штука

700

Папка - реєстратор

30

50

штука

1500

Тримач для вогнегасника

4

50

штука

200

Всього за пунктом 1.2

49000

Всього за розділом 1

62690

  1. Оплата послуг

Замір опору ізоляції

 

 

 

3000

Послуги з поточного ремонту приміщення, електромережі з матеріалами, оргтехніки

 

 

 

10000

Заправка картриджів принтерів

42

130

разів

5460

Всього за розділом 2

18460

РАЗОМ

81150

Виконуюча обов’язки начальника управління

соціального захисту населення Сквирської

районної державної адміністрації                                                                                            Наталя КАПІТАНЮК

Начальник фінансово-господарськоговідділу

управління соціального захисту населення

Сквирської районної державної адміністрації                                                             Світлана КИСЛЮЧЕНКО

 

Переглядів: 1
 



Друк

Про затвердження складу конкурсної комісії з питань

проведення конкурсів на заміщення вакантних посад

керівників структурних підрозділів

із статусом юридичної особи публічного права

Сквирської районної державної адміністрації

Відповідно до статті 27 Закону України “Про державну службу”, Порядку проведення конкурсу на зайняття посад державної служби, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 25 березня                2016 року № 246, з метою організації та проведення конкурсів на зайняття вакантних посад керівників структурних підрозділів із статусом юридичної особи публічного права Сквирської районної державної адміністрації

 

1. Затвердити склад конкурсної комісії з питань проведення конкурсів на заміщення вакантних посад керівників структурних підрозділах із статусом юридичної особи публічного права Сквирської районної державної адміністрації в редакції, згідно з додатком.

 

2. Визначити Оленченко Олену Анатоліївну, головного спеціаліста з питань управління персоналом апарату Сквирської районної державної адміністрації, адміністратором під час проведення конкурсів на заміщення вакантних посад керівників структурних підрозділів із статусом юридичної особи публічного права Сквирської районної державної адміністрації .

 

3. Контроль за виконанням цього розпорядження залишаю за собою.

 

 

Виконуюча обов’язки

голови адміністрації                                                      Оксана СЛАВІНСЬКА

 

 

Додаток

до розпорядження виконуючої обов’язки голови адміністрації

30 січня 2020 року 24

Склад конкурсної комісії з питань проведення конкурсу

на заміщення вакантних посад керівників структурних підрозділів із статусом юридичної особи публічного права

РИБАК

Сергій Васильович

начальник відділу адміністративних послуг Сквирської районної державної адміністрації,

голова конкурсної комісії;

 

Члени конкурсної комісії:

 

Буланова

Світлана Олександрівна

головний спеціаліст-юрисконсульт апарату Сквирської районної державної адміністрації;

 

Войнілович

Ірина Антонівна

начальник відділу документообігу, контролю, організаційно-інформаційного забезпечення та розгляду звернень громадян апарату Сквирської районної державної адміністрації

 

Носанчук

Ігор Анатолійович

головний спеціаліст з питань оборонної та режимно – секретної роботи, протидії та запобігання корупції апарату Сквирської районної державної адміністрації

 

Рогоза

Надія Анатоліївна

начальник управління соціального захисту населення Сквирської районної державної адміністрації

 

Заболотний

Олександр Вікторович

завідувач сектору освіти Сквирської районної державної адміністрації

 

Ульянова

Марія  Василівна

начальник відділу фінансів Сквирської районної державної адміністрації

 

Керівник апарату адміністрації                                 Віктор САЛТАНЮК

Переглядів: 6
 



Друк

Про звільнення Балабан Надії Володимирівни

від здійснення повноважень піклувальника

над дитиною-сиротою

Мизкою Ярославом Олександровичем,

18 квітня 2005 року народження

Відповідно до статті 75 Цивільного кодексу України, статті 251 Сімейного кодексу України, статті 23 Закону України «Про місцеві державні адміністрації», статті 4 Закону України «Про органи і служби у справах дітей та спеціальні установи для дітей», статей 1, 3, 11, 12 Закону України «Про забезпечення організаційно-правових умов соціального захисту дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування», пункту 49 Порядку провадження органами опіки та піклування діяльності, пов’язаної із захистом прав дитини, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 24 вересня 2008 року № 866 «Питання діяльності органів опіки та піклування, пов’язаної із захистом прав дитини» та витягу (висновку) з протоколу № 12/19 засідання комісії з питань захисту прав дитини Сквирської райдержадміністрації від 24 грудня 2019 року, у зв’язку з  виникненням конфліктних ситуацій між піклувальником та неповнолітнім:

 

1. Звільнити Балабан Надію Володимирівну, 15.08.1964 року народження, від здійснення повноважень піклувальника над дитиною-сиротою Мизкою Ярославом Олександровичем, 18.04.2005 року народження.

 

2. Службі у справах дітей та сім’ї Сквирської районної державної адміністрації тимчасово влаштувати неповнолітнього дитину-сироту Мизку Ярослава Олександровича, 18.04.2005 року народження, на повне державне утримання до Сквирського дитячого будинку «Надія».

 

2

 

3. Визнати таким, що втратило чинність, розпорядження голови Сквирської районної державної адміністрації від 03 квітня 2015 року № 127 «Про призначення опікуна над малолітньою дитиною-сиротою Мизкою Ярославом Олександровичем, 18.04.2005 року народження».

 

4. Контроль за виконанням цього розпорядження покласти на заступника голови райдержадміністрації згідно з розподілом обов’язків.

 

 

 

Виконуюча обов’язки

голови адміністрації                                                    Оксана СЛАВІНСЬКА

Переглядів: 1
 



Друк

Про схвалення проєкту

районної програми фінансування

пільг для окремих категорій громадян

Сквирського району на 2020 рік

Відповідно до Бюджетного кодексу України, законів України «Про Державний бюджет України на 2020 рік», «Про місцеві державні адміністрації», «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту», «Про державну соціальну допомогу особам інвалідністю з дитинства та дітям з інвалідністю», «Про державну соціальну допомогу особам, які не мають права на пенсію, та особам з інвалідністю», «Про основи соціальної захищеності осіб з інвалідністю в Україні», «Про статус ветеранів військової служби, ветеранів органів внутрішніх справ, ветеранів Національної поліції і деяких інших осіб та їх соціальний захист», «Про соціальний і правовий захист військовослужбовців та членів їх сімей», «Про реабілітацію жертв політичних репресій на Україні», «Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи», «Про охорону дитинства», постанов Кабінету Міністрів України від 17.05.1993 № 354 «Про безплатний проїзд пенсіонерів на транспорті загального користування» та від 16.08.1994 №555 «Про поширення чинності постанови Кабінету Міністрів України від 17 травня 1993 р. № 354», з метою соціального захисту окремих категорій громадян, які відповідно до чинного законодавства мають право на пільги:

1. Схвалити проєкт районної програми фінансування пільг для окремих категорій громадян Сквирського району на 2020 рік (далі - Програма), що додається.

 

 

2

 

2. Сквирській районній державній адміністрації в установленому порядку організувати подання проєкту Програми на розгляд сесії Сквирської районної ради.

 

3. Після затвердження сесією Сквирської районної ради у встановленому порядку Програми:

3.1. Відділу фінансів райдержадміністрації спільно з відповідальними за виконання Програми під час формування районного та сільських бюджетів на 2020 рік, передбачити кошти на виконання заходів Програми, виходячи з реальних можливостей бюджетів та їх пріоритетів.

3.2. Управлінню соціального захисту населення Сквирської райдержадміністрації, органам місцевого самоврядування Сквирського району (сільським радам) забезпечити безумовне виконання заходів щодо реалізації Програми.

 

4. Контроль за виконанням цього розпорядження покласти на заступника голови райдержадміністрації згідно з розподілом обов’язків.

 

Виконуюча обов’язки

голови адміністрації                                                    Оксана СЛАВІНСЬКА

 

СХВАЛЕНО

Розпорядження виконуючої

обов’язки голови Сквирської

районної державної адміністрації

29 січня 2020 року № 22

Проєкт районної програми фінансування

пільг для окремих категорій громадян

Сквирського району на 2020 рік

2

1. Паспорт районної програми фінансування пільг окремих категорій громадян Сквирського району на 2020 рік

 

11

Ініціатор розроблення Програми

Управління соціального захисту населення Сквирської райдержадміністрації

 

22

Розробник програми

Управління соціального захисту населення Сквирської райдержадміністрації

33

Відповідальний виконавець програми

Управління соціального захисту населення Сквирської райдержадміністрації;

відділ фінансів Сквирської райдержадміністрації;

органи місцевого самоврядування Сквирського району (сільські ради)

44

Учасники програми

Управління соціального захисту населення Сквирської райдержадміністрації;

відділ фінансів Сквирської райдержадміністрації;

органи місцевого самоврядування Сквирського району (сільські ради)

55

Термін реалізації Програми

2020 рік

66

Загальний обсяг фінансових ресурсів, необхідних для реалізації Програми, в тому числі:

2879,3 тис. грн.

районний бюджет

879,3тис.грн.

бюджети сільських рад

2000,0 тис. грн.

77

Джерело фінансування

Бюджети: районний та сільських рад

 

2.Визначення проблеми, на розв’язання якої спрямована Програма

 

Районна Програма фінансування пільг для окремих категорій громадян Сквирського району (далі - Програма) приймається на 2020 рік.

Законом України «Про Державний бюджет України на 2020 рік» не передбачено фінансування пільг з послуг зв’язку, інших передбачених законодавством пільг та компенсацію за пільговий проїзд окремих категорій громадян.

Законом України «Про внесення змін до Бюджетного кодексу України» від 14.11.2019 року № 293-IX виключено статтю 102 Бюджетного кодексу України, якою було передбачено субвенції з державного бюджету місцевим

 

3

 

бюджетам на здійснення державних програм соціального захисту, зокрема, на надання пільг з послуг зв’язку, інших передбачених законодавством пільг.

Проте, статтею 91 Бюджетного кодексу України передбачено видатки місцевих бюджетів, що можуть здійснюватись з усіх місцевих бюджетів. Так, до таких видатків належать видатки на:

місцеві програми соціального захисту окремих категорій населення (підпункт б пункту 3);

компенсаційні виплати за пільговий проїзд окремих категорій громадян (підпункт ґ пункту 3);

на пільги з послуг зв’язку, інші передбачені чинним законодавством пільги (пункт 204).

 

Для забезпечення реалізації Програми передбачається виділення коштів, виходячи з фінансових можливостей районного бюджету та бюджетів органів місцевого самоврядування до кількості отримувачів послуг.

Згідно з даними Єдиного державного автоматизованого реєстру пільговиків у Сквирському районі нараховується 8438 осіб пільгових категорій, з них:

особи з інвалідністю внаслідок війни - 285 осіб;

учасники бойових дій – 480 особи;

постраждалі внаслідок Чорнобильської катастрофи – 731 особи;

ветерани військової служби та органів внутрішніх справ – 31 особи;

діти з багатодітних сімей – 673 особи;

особи з інвалідністю 1-11 групи - 1337 особи;

особи з інвалідністю ІІІ групи – 1457 осіб;

діти з інвалідністю – 193 осіб;

пенсіонери – 11878 осіб.

 

3. Мета Програми

 

Головна мета Програми – соціальний захист окремих категорій громадян, які відповідно до чинного законодавства мають право на пільги. Одним із важливих суспільних завдань є забезпечення пільгової категорії населення Сквирського району, а саме: пільговим перевезенням автомобільним транспортом, відшкодування вартості проїзду пільгової категорії громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, послуги зв’язку для окремих категорій громадян.

 

4.Обгрунтування шляхів і засобів розв’язання проблеми, обсягів та джерел фінансування, строки та етапи виконання Програми

 

Для досягнення визначеної цією Програмою мети слід забезпечити:

 

4

 

1) відшкодування вартості проїзду пільгової категорії громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи гідно Порядку відшкодування вартості проїзду громадянам, постраждалим внаслідок Чорнобильської катастрофи (додаток 1 до Програми);

2) відшкодування за надані послуги зв’язку згідно з  порядком відшкодування вартості встановлення телефону та знижки на абонентську плату за користування телефоном пільговими категоріями громадян (додаток 2 до Програми);

3) відшкодування за здійснене пільгове перевезення автомобільним транспортом приміського сполучення (за винятком таксі) згідно з порядком відшкодування компенсації за перевезення пільгових категорій громадян Сквирського району на приміських маршрутах загального користування автомобільним транспортом в 2020 році ( додаток 3 до Програми);

4) погашення заборгованості минулих років за надані послуги зв’язку та здійснене безкоштовне перевезення пільгових категорій громадян, яка зареєстровано в Державній казначейській службі;

5) виконання рішень Господарського суду про стягнення з управління соціального захисту населення Сквирської районної державної адміністрації заборгованості на користь ПАТ «Укртелеком» за надані телекомунікаційні послуги пільговим категоріям громадян в 2016-2018 роках.

Головними розпорядниками коштів по Програмі визначено управління соціального захисту населення Сквирської районної державної адміністрації та органи місцевого самоврядування Сквирського району (в частині відшкодування за здійснене пільгове перевезення автомобільним транспортом приміського сполучення).

Фінансове забезпечення Програми здійснюється в межах коштів, передбачених районним та бюджетами сільських рад та коригується, виходячи з їх фінансових можливостей.

 

Термін реалізації Програми: 2020 рік.


5

5. Напрямки діяльності, заходи Програми та очікуваний результат

 

Заходи

Термін викона-ння

Виконавець

Джерела фінансування

Орієнтовний обсяг фінансування, тис. грн.

Очікуваний результат

1

2

3

4

 

5

Відшкодування вартості проїзду пільгової категорії громадян постраждалих внаслідок аварії на ЧАЕС 1 раз на рік

2020 рік

Управління соціального захисту населення Сквирської райдержадміністрації;

відділ фінансів Сквирської райдержадміністрації

Районний бюджет

70,0

Соціальний захист пільгових категорій населення

Погашення заборгованості минулих років (листопад, грудень 2015 року) за проїзд пільгової категорії громадян постраждалих внаслідок аварії на ЧАЕС 1 раз на рік

2020 рік

Управління соціального захисту населення Сквирської райдержадміністрації;

відділ фінансів Сквирської райдержадміністрації

Районний бюджет

8,7

Виконання зобов’язань зареєстрованих в Державній казначейській службі

 

Пільгове перевезення автомобільним  транспортом на приміському та міському сполученні

2020 рік

Управління соціального захисту населення Сквирської райдержадміністрації;

відділ фінансів Сквирської райдержадміністрації; органи місцевого самоврядування Сквирського району

Бюджети сільських рад

2000,0

Виконання зобов’язань зареєстрованих в Державній казначейській службі

Погашення заборгованості минулих років перевізникам, які надавали послуги з перевезення пільгової категорії громадян у 2015 році

2020 рік

Управління соціального захисту населення Сквирської райдержадміністрації;

відділ фінансів Сквирської райдержадміністрації

Районний бюджет

57,1

Виконання зобов’язань зареєстрованих в Державній казначейській службі

 

 

6

Послуги зв’язку

2020 рік

Управління соціального захисту населення Сквирської райдержадміністрації;

відділ фінансів Сквирської райдержадміністрації

Районний бюджет

170,0

Соціальний захист пільгових категорій населення

Погашення заборгованості минулих років ПАТ «Укртелеком» за надані послуги зв’язку в 2015 році пільговій категорії громадян

2020 рік

Управління соціального захисту населення Сквирської райдержадміністрації;

відділ фінансів Сквирської райдержадміністрації

Районний бюджет

0,1

Виконання зобов’язань зареєстрованих в Державній казначейській службі

Виконання рішень Господарського суду від: 15.09.2017

(справа №911/2178/17);

09.04.2019

(справа № 911/2544/18);

14.11.2019

(справа № 911/2030/19)

2020 рік

Управління соціального захисту населення Сквирської райдержадміністрації;

відділ фінансів Сквирської райдержадміністрації

Районний бюджет

563,5,

в тому числі: 12,7

 

390,6

 

160,2

Виконання зобов’язань за рішеннями Господарського суду

Виплата судового збору за рішеннями Господарського суду від:

15.09.2017

(справа №911/2178/17);

09.04.2019

(справа № 911/2544/18);

14.11.2019

(справа № 911/2030/19)

 

2020 рік

Управління соціального захисту населення Сквирської райдержадміністрації;

відділ фінансів Сквирської райдержадміністрації

Районний бюджет

9,9,

 

в тому числі 1,6

 

5,9

 

2,4

Виконання зобов’язань за рішеннями Господарського суду

__________________________________________________________________________


7

6. Координація та контроль за виконанням Програми

 

Координація та контроль за виконанням Програми покладається на управління соціального захисту населення Сквирської районної державної адміністрації.

Учасники Програми надають інформацію управлінню соціального захисту населення райдержадміністрації про хід виконання заходів.

Про хід виконання Програми управління соціального захисту населення Сквирської районної державної адміністрації звітує до 10 лютого 2021 року.

 

 

Виконуюча обов’язки начальника управління

соціального захисту населення

Сквирської районної

державної адміністрації                                           Наталя КАПІТАНЮК

 

 

 

 

8

Додаток 1 до Програми

пункт 1 розділу 4

 

Порядок відшкодування вартості проїзду громадянам,

постраждалим внаслідок Чорнобильської катастрофи

 

Цей Порядок регламентує проведення відшкодування вартості проїзду (один раз на рік) громадянам, постраждалим внаслідок Чорнобильської катастрофи, відповідно до пункту 19 частини першої статті 20 Закону України та пункту 4 частини першої статті 21 «Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи».

Порядок визначає механізм здійснення видатків з районного бюджету на відшкодування вартості проїзду громадян, постраждалих внаслідок Чорнобильської катастрофи, у відповідності до чинного законодавства.

За рахунок коштів районного бюджету здійснюється відшкодування вартості проїзду громадянам, постраждалим внаслідок Чорнобильської катастрофи 1 та 2 категорії на підставі наступних документів:

заяви на ім’я начальника управління соціального захисту населення Сквирської районної державної адміністрації про відшкодування вартості проїзду громадянам, постраждалим внаслідок Чорнобильської катастрофи;

оригіналів проїзних квитків на проїзд відповідним видом транспорту на території України.

Документи подаються до управління соціального захисту населення Сквирської районної державної адміністрації, згідно якихподається заявка до відділу фінансів Сквирської районної державної адміністрації про виділення коштів на покриття витрат за проїзд міжміським транспортом.

У разі виникнення спірних питань щодо відшкодування вартості проїзду пільговика управління соціального захисту населення Сквирської районної державної адміністрації має право направляти додаткові запити до організацій, які надають послуги, з метою уточнення даних.

_____________________________________________________

 

 

9

Додаток 2 до Програми

пункт 2 розділу 4

 

Порядок

відшкодування вартості встановлення телефону та знижки на

абонентську плату за користування телефоном

пільговими категоріями громадян

 

Цей Порядок регламентує проведення відшкодування вартості встановлення телефону та знижки на абонентську плату громадянам, які мають таке право відповідно до законів України: «Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи», «Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту», «Про жертви нацистських переслідувань», «Про статус ветеранів військової служби і ветеранів органів внутрішніх справ та їх соціальний захист», «Про соціальний захист багатодітних сімей»:

 

За рахунок надходження коштів районного бюджету Сквирського району проводиться відшкодування вартості встановлення телефонів та знижки на абонентську плату за користування телефоном.

Щомісячно до управління соціального захисту населення Сквирської районної державної адміністрації підприємство зв’язку надає розрахунок в розрізі кількості пільговиків, яким надано послуги, на відшкодування витрат, пов’язаних з наданням пільг.

Управління соціального захисту населення звіряє інформацію, яка міститься в розрахунку, з базою даних ЄДАРП. У разі виявлення розбіжностей за потреби проводить коригування сум відшкодування, що узгоджується з підприємством зв’язку (підписується акт звіряння розрахунків), після чого подається заявка до відділуфінансів Сквирської районної державної адміністрації про виділення коштів:

дата подачі розрахунку підприємством зв’язку – до 10 числа;

строк перевірки інформації в розрахунку 3 робочих дні;

дата подачі заявки про виділення коштів – до 15 числа.

 

Управління соціального захисту населення Сквирської районної державної адміністрації здійснює відповідні видатки в межах кошторисних призначень на 2020 рік.

_____________________________________________________

 

10

Додаток 3 до Програми

пункт 3 розділу 4

 

ПОРЯДОК

відшкодування компенсації за перевезення пільгових категорій громадян Сквирського району на приміських маршрутах загального користування автомобільним транспортом в 2020 році

1. Загальні положення

1.1. Цей порядок визначає єдиний механізм відшкодування перевізникам компенсаційних виплат, пов’язаних з перевезенням громадян, які мають право на пільги в автомобільному транспорті приміського сполучення (за винятком таксі) за рахунок коштів сільських бюджетів.

1.2. Законодавчою та нормативно-правовою базою Порядку є Бюджетний кодекс України, закони України «Про автомобільний транспорт», «Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту», постанови Кабінету Міністрів України від 17.05.1993 № 354 «Про безплатний проїзд пенсіонерів на транспорті загального користування» та від 16.08.1994 № 555 «Про поширення чинності постанови Кабінету Міністрів України від 17 травня 1993 р. №354», закони України «Про державну соціальну допомогу особам інвалідністю з дитинства та дітям з інвалідністю», «Про державну соціальну допомогу особам, які не мають права на пенсію, та особам з інвалідністю», «Про основи соціальної захищеності осіб з інвалідністю в Україні», «Про статус ветеранів військової служби, ветеранів органів внутрішніх справ, ветеранів Національної поліції і деяких інших осіб та їх соціальний захист», «Про соціальний і правовий захист військовослужбовців та членів їх сімей», «Про реабілітацію жертв політичних репресій на Україні», «Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи», «Про охорону дитинства».

1.3. Цей Порядок визначає механізм відшкодування перевізникам за пільговий проїзд пільгових категорій громадян за рахунок сільських бюджетів.

1.4.Загальна сума відшкодування втрат, пов’язаних з перевезенням громадян, які мають право на пільги у автомобільному транспорті  приміського сполучення, визначається кошторисними призначеннями на 2020 рік за рахунок коштів сільських бюджетів.

1.5. Відшкодування компенсаційних виплат проводиться на підставі договорів про відшкодування компенсації за перевезення пільгових категорій громадян Сквирського району на приміських маршрутах загального користування автомобільним транспортом, укладених між перевізниками і

11

органами місцевого самоврядування Сквирського району (сільськими радами), які є головними розпорядниками коштів, призначених для компенсації за пільгове перевезення окремих категорій громадян (Додаток 1 до Порядку).

Перевізники – отримувачі компенсаційних виплат за рахунок коштів сільських бюджетів за пільговий проїзд пільгових категорій громадян для укладання договору з органами місцевого самоврядування Сквирського району (сільськими радами) подають наступну інформацію:

заяву на укладання договору;

виписку з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців;

копію чинного договору про організацію перевезення пасажирів;

копію ліцензії;

копію розкладу руху автобусів на маршрутах;

копію свідоцтва про реєстрацію платника податку (за наявності);

довідку про маршрути, в якій вказується:

1) найменування маршруту;

2) назва і адреса відправного пункту та пункту прибуття;

3) встановлені тарифи (вартість проїзду).

 

1.6. Обліку підлягають поїздки пільгових категорій громадян, яким відповідно до законодавства України, надано право пільгового проїзду в автомобільному транспорті загального користування приміського сполучення.

Перелік пільгових категорій громадян для відшкодування вартості пільгового проїзду автомобільним транспортом загального користування на приміських маршрутах

 

№ з/п

Перелік категорій

1.

Закон України «Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту»:

- особи з інвалідністю внаслідок  війни (посвідчення «Особа з інвалідністю внаслідок війни»);

- учасники бойових дій (посвідчення «Учасник бойових дій»)

- ветерани війни (посвідчення «Ветеран війни»)

2.

Постанова Кабінету Міністрів України від 17 05.1993 № 354 «Про безоплатний проїзд пенсіонерів на транспорті загального користування»:

- пенсіонери за віком (пенсійне посвідчення).

12

 

3.

 

Закони України:

«Про основи соціальної захищеності осіб інвалідністю в Україні», «Про державну соціальну допомогу особам з інвалідністю з дитинства та дітям з інвалідністю»:

- особи з інвалідністю та діти з інвалідністю (посвідчення, що підтверджує призначення соціальної допомоги);

- особи, які супроводжують осіб з інвалідністю І групи або дітей з інвалідністю (не більше одного супроводжуючого) – по факту супроводження

4.

Закон України «Про статус ветеранів військової служби, ветеранів органів внутрішніх справ і деяких інших осіб та їх соціальний захист»:

- ветерани військової служби;

- ветерани органів внутрішніх справ;

- ветерани Національної поліції;

- ветерани податкової міліції;

- ветерани державної пожежної охорони;

- ветерани Державної кримінально-виконавчої служби України;

- ветерани служби цивільного захисту;

- ветерани Державної служби спеціального зв’язку та захисту інформації України.

(посвідчення відповідного зразка)

5.

Закон України «Про реабілітацію жертв політичних репресій на Україні»:

- реабілітовані особи (посвідчення відповідного зразка)

6.

Закон України  «Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи»:

- громадяни, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи (категорія 1 та категорія 2-ліквідатори) (посвідчення відповідного зразка)

7.

Закон України «Про охорону дитинства»:

- діти з багатодітних сімей (посвідчення відповідного зразка)

 

2. Облік фактичних перевезень громадян, яким надано право безоплатного проїзду автомобільним транспортом на приміських маршрутах та визначення суми компенсації за перевезення окремих пільгових категорій громадян

2.1. Безкоштовне перевезення пільгових категорій громадян, що мають право на безплатний проїзд згідно з чинним законодавством та вказаних у пункті 1.6 даного Порядку, здійснюється пасажирським автотранспортом на умовах, визначених договором на перевезення пасажирів автомобільним транспортом, укладеним між перевізниками та органами місцевого самоврядування Сквирського району (сільськими радами).

2.2. При посадці в автобус пільговик пред’являє водієві посвідчення встановленого зразка, яке дає право на безкоштовне (пільгове) перевезення.

13

2.3. Розрахунки фактично виконаних обсягів перевезень пільгових категорій населення в автобусах приміських маршрутів загального користування за календарний місяць виконуються перевізниками на підставі фактичної кількості перевезених громадян на місяць та вартості проїзду по кожному маршруту окремо.

2.4.  В термін до 10-го числа місяця наступного за звітним, перевізники подають до органів місцевого самоврядування Сквирського району (сільських рад) розрахунок компенсаційних виплат за пільгове перевезення окремих категорій громадян у приміському автотранспорті за відповідний місяць (Додаток 2 до Порядку).

3. Порядок проведення відшкодування втрат

3.1. Органи місцевого самоврядування Сквирського району (сільські ради) на підставі розрахунків про фактично виконані обсяги перевезень окремих категорій громадян, що надаються перевізниками, забезпечує відшкодування компенсаційних виплат на розрахунковий рахунок перевізників.

3.2.  Органи місцевого самоврядування Сквирського району (сільські ради) беруть бюджетні зобов’язання та здійснюють відповідні видатки в межах бюджетних асигнувань.

4. Контроль та відповідальність за порушення договірних умов

4.1. Перевізник несе повну відповідальність за надання пільг на проїзд окремих категорій громадян за рахунок коштів сільських бюджетів та за достовірність поданих розрахунків.

5. Порядок розгляду спорів

5.1. Спори, що виникають між перевізниками та органами місцевого самоврядування Сквирського району (сільськими радами) вирішуються шляхом переговорів.

5.2. У випадках недосягнення згоди між органами місцевого самоврядування Сквирського району (сільськими радами) та перевізниками спори вирішуються згідно з чинним законодавством України.

______________________________________________________

 

 

 

 

 

 

 

 

 

14

 

Додаток 1 до Порядку

пункт 1.5 розділу 1

 

ДОГОВІР №___

про відшкодування компенсації за перевезення окремих пільгових категорій громадян ________________ сільської ради на приміських маршрутах загального користування автомобільним транспортом*

 

село________________                                                                   « __» _______ 20__ року

 

Сторони:

____________________________ сільська рада (далі - Платник), в особі сільського голови ___________________________________, що діє на підставі __________________________ ______________________________________________________________, з однієї сторони,

і ____________________________________________________, (далі – Перевізник) в особі ___________________________, який діє на підставі виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців серії ______ № ______________ від ___________  року, з другої сторони, уклали даний Договір про наступне:

 

  1. 1. Предмет договору

1.1. Перевізник зобов’язується забезпечувати перевезення приміським автомобільним транспортом загального користування окремих пільгових категорій громадян, а Платник зобов’язується здійснювати відшкодування компенсації за перевезення окремих пільгових категорій громадян приміським автомобільним транспортом загального користування на умовах та в порядку, встановлених даним  Договором, за рахунок коштів сільського бюджету.

 

2. Умови оплати

2.1. Кошти для компенсації за перевезення окремих пільгових категорій громадян перераховуються Платником на розрахунковий рахунок Перевізника, згідно з поданими ним розрахунками компенсаційних виплат за пільгове перевезення окремих категорій громадян _____________________ сільської ради на приміських маршрутах загального користування автомобільним транспортом за відповідний місяць, за формою, передбаченою Додатком 1 цього Договору, виключно в межах кошторисних призначень на такі цілі протягом 5 (п’яти) робочих днів з моменту надходження коштів на рахунок Платника.

 

3. Права та обов’язки сторін

3.1. Обов’язки Перевізника:

3.1.1. Забезпечує перевезення приміським автомобільним транспортом окремих пільгових категорій громадян.

3.1.2. Здійснює безкоштовне перевезення окремих пільгових категорій громадян, які мають право на пільговий проїзд згідно чинного законодавства України та визначені п.1.6 Порядку відшкодування компенсації за перевезення окремих пільгових категорій громадян _______________ сільської ради на приміських маршрутах загального користування автомобільним транспортом  на 2020 рік (Додаток 2 до Договору), при наявності відповідного посвідчення, згідно встановлених маршрутів та розкладу руху.

 

15

 

3.1.3. Не пізніше 10 числа кожного місяця, наступного за звітним, надає Платникові у паперовому та електронному вигляді розрахунок компенсаційних виплат за пільгове перевезення окремих категорій громадян у приміському автотранспорті за відповідний місяць.

3.1.4. На вимогу Платника надає документи та/або їх копії, що підтверджують перевезення пільгових категорій населення в автобусах приміських маршрутів загального користування за відповідний місяць.

3.1.5. У разі зміни цін і тарифів на перевезення у 3-денний термін письмово повідомляє про це Платника з наданням підтверджуючих документів.

3.2. Обов’язки Платника:

3.2.1. Здійснює відшкодування компенсації Перевізникові за перевезення окремих пільгових категорій громадян на умовах даного Договору та згідно чинного законодавства України.

3.2.2. Бере на облік відповідні суми нарахувань, виключно в межах щомісячних кошторисних призначень на вказані цілі.

3.3. Права Платника:

3.3.1. Платник має право перевіряти достовірність поданих Перевізником розрахунків та фактичний стан надання послуг щодо перевезення окремих пільгових категорій громадян.

 

4. Відповідальність сторін

4.1. У випадку порушення своїх зобов’язань за цим Договором Сторони несуть відповідальність, визначену цим Договором та чинним законодавством.

Порушенням зобов’язання є його невиконання або неналежне виконання, тобто виконання з порушенням умов, визначених змістом зобов’язання.

4.2. Сторони не несуть відповідальність за порушення своїх зобов’язань за цим Договором, якщо воно сталося не з їх вини. Сторона вважається не винуватою, якщо вона доведе, що вжила всіх залежних від неї заходів для належного виконання зобов’язання.

4.3. Жодна із сторін не несе відповідальність за невиконання чи неналежне виконання своїх зобов’язань по цьому Договору, якщо це невиконання чи неналежне виконання зумовлені дією обставин непереборної сили (форс-мажорних обставин). Сторона, для якої склались форс-мажорні обставини, зобов’язана не пізніше 3 календарних днів з дати настання таких обставин повідомити у письмовій формі іншу Сторону.

4.4. Сторони зобов’язуються внести зміни до Додатку № 2 Договору в разі зміни переліку окремих категорій громадян, які мають право на пільги з проїзду в транспорті згідно з чинним законодавством.

4.5. Перевізник несе повну відповідальність за достовірність поданих розрахунків, зокрема щодо:

- фактично здійснених рейсів за звітний період;

- фактичної протяжності маршрутів;

- пасажиромісткості транспорту, який використовується для пільгового перевезення окремих категорій громадян, визначеного договором про організацію перевезень пасажирів автомобільним транспортом, та фактичного використання транспортних засобів за звітний період;

- кількості перевезених пасажирів;

- цін та тарифів на перевезення (без врахування автостанційного збору);

- нарахування податку на додану вартість.

 

16

 

4.6. Невиконання чи неналежне виконання умов Договору може бути однією з підстав для розірвання Договору. Сторона, яка ініціює розірвання Договору, попереджає другу сторону не пізніше, як за 30 календарних днів до моменту розірвання Договору.

4.7. Договір може бути розірвано за взаємною домовленістю сторін.

4.8. У разі дострокового розірвання Договору Платник відшкодовує Перевізникові лише витрати, які взяті ним на облік на момент розірвання Договору, в порядку, визначеному даним Договором.

 

5. Строк дії Договору та інші умови

5.1. Договір набуває чинності з моменту його підписання Сторонами і діє на визначених маршрутах до 31 грудня 2020 року, крім випадків дострокового його розірвання.

5.2. Умови даного Договору можуть бути змінені за взаємною згодою Сторін з обов’язковим складанням письмового документу.

5.3. Усі спори, що пов’язані з цим Договором вирішуються шляхом переговорів між Сторонами. Якщо спір не може бути вирішений шляхом переговорів, він вирішується в судовому порядку за встановленою підвідомчістю та підсудністю такого спору.

5.4.Даний Договір укладено у двох оригінальних примірниках, по одному для кожної із сторін, які мають  рівну юридичну силу.

5.5. У випадках, не передбачених даним Договором, сторони керуються нормами чинного законодавства України.

5.6. Після підписання цього Договору усі попередні переговори за ним, листування, попередні угоди та протоколи про наміри з питань, що так чи інакше стосуються цього Договору, втрачають юридичну силу.

 

6. Місцезнаходження та реквізити Сторін

ПЛАТНИК

ПЕРЕВІЗНИК

 

_________________________________________________________________

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

17

 

Додаток 1 до Договору

пункт 2.1. розділу 2

 

Розрахунок

компенсаційних виплат за пільгове перевезення пільгових категорій громадян ______________________ сільської ради на приміських маршрутах загального користування автомобільним транспортом

за ________________ 2020 року*

грн.

№ з/п

Назва маршруту

Всього видано пільгових

квитків

Всього пред’явлено

талонів

Всього перевезено пільговиків

Нарахована сума для відшкодування

1

2

3

4

5

6

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Загальна сума для відшкодування за місяць складає__________ грн. (прописом)

 

 

 

Перевізник _________________

М.П.

*Форму розрахунку Платник і Перевізник узгоджує під час укладання договору.

__________________________________________________________________

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

18

Додаток 2 до Договору

пункт 4.4 розділу 4

Перелік пільгових категорій громадян,

які мають право на пільговий проїзд згідно чинного законодавства України

№ з/п

Перелік категорій

1.

Закон України «Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту»:

- особи з інвалідністю внаслідок  війни (згідно посвідчення «Особа з інвалідністю внаслідок війни»);

- учасники бойових дій (згідно посвідчення «Учасник бойових дій»)

- ветерани війни (згідно посвідчення «Ветеран війни»)

2.

Постанова Кабінету Міністрів України від 17 05.1993 № 354 «Про безоплатний проїзд пенсіонерів на транспорті загального користування»:

- пенсіонери за віком (на підставі пенсійного посвідчення).

3.

Закони України:

«Про основи соціальної захищеності інвалідів в Україні», «Про державну соціальну допомогу інвалідам з дитинства та дітям-інвалідам»:

- особи з інвалідністю та діти з інвалідністю (на підставі посвідчення, що підтверджує призначення соціальної допомоги);

- особи, які супроводжують осіб з інвалідністю І групи або дітей з інвалідністю (не більше одного супроводжуючого) – по факту супроводження

4.

Закон України «Про статус ветеранів військової служби, ветеранів органів внутрішніх справ і деяких інших осіб та їх соціальний захист»:

- ветерани військової служби;

- ветерани органів внутрішніх справ;

- ветерани Національної поліції;

- ветерани податкової міліції;

- ветерани державної пожежної охорони;

- ветерани Державної кримінально-виконавчої служби України;

- ветерани служби цивільного захисту;

- ветерани Державної служби спеціального зв’язку та захисту інформації України.

При пред’явлені посвідчень відповідного зразка

5.

Закон України «Про реабілітацію жертв політичних репресій на Україні»:

- реабілітовані особи (на підставі посвідчення)

6.

Закон України  «Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи»:

- громадяни, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи (категорія 1 та категорія 2-ліквідатори) (на підставі посвідчення)

7.

Закон України «Про охорону дитинства»:

- діти з багатодітних сімей (на підставі посвідчення)

 

__________________________________________________________________

19

Додаток 2 до Порядку

пункт 2.4 розділу 2

Розрахунок

компенсаційних виплат за пільгове перевезення пільгових категорій громадян ______________________ сільської ради на приміських маршрутах загального користування автомобільним транспортом

за ________________ 2020 року*

грн.

№ з/п

Назва маршруту

Всього видано пільгових

квитків

Всього пред’явлено

талонів

Всього перевезено пільговиків

Нарахована сума для відшкодування

1

2

3

4

5

6

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Загальна сума для відшкодування за місяць складає__________ грн. (прописом)

 

 

 

Перевізник _________________

М.П.

** Форма розрахунку узгоджується під час укладання договору між платником і перевізником.

___________________________________________________________________

Переглядів: 3
 



Друк

Про утворення мобільної бригади

соціально-психологічної допомоги

особам, які постраждали від домашнього

насильства та/або насильства за ознакою статі

Відповідно до  частини другої статті 14 Закону України “Про запобігання та протидії домашньому насильству” та частини другої статті             13-2 Закону України “Про забезпечення рівних прав та можливостей жінок і чоловіків:

 

1. Утворити посадовий склад мобільної бригади соціально-психологічної допомоги особам, які постраждали від домашнього насильства та/або насильства за ознакою статі, у складі згідно з додатком.

 

2. Затвердити  положення про мобільну бригаду соціально-психологічної допомоги особам, які постраждали від домашнього насильства та/або насильства за ознакою статі, що додається.

 

3.  Планові виїзди мобільної бригади соціально-психологічної допомоги

особам, які постраждали від домашнього насильства та/або насильства за ознакою статі, здійснювати  кожну другу середу місяця.

 

4. Контроль за виконанням цього розпорядження покласти на заступника голови Сквирської районної державної адміністрації згідно з розподілом обов’язків.

 

Виконуюча обов’язки

голови адміністрації                                                     Оксана СЛАВІНСЬКА

Додаток

до розпорядження   виконуючої

обов’язки голови Сквирської

районної державної адміністрації

29 січня 2020 року № 21

 

 

ПОСАДОВИЙ СКЛАД

мобільної бригади соціально-психологічної допомоги особам,

які постраждали від домашнього насильства

та/або насильства за ознакою статі

 

1. Керівник мобільної бригади – директор Сквирського районного центру соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді.

2. Фахівець із соціальної роботи Сквирського районного центру соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді

3. Фахівець із соціальної роботи Сквирського районного центру соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді

4. Водій Сквирського районного центру соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді.

 

За потреби до складу мобільної бригади можуть бути залучені:

спеціаліст служби у справах дітей та сім’ї Сквирської районної державної адміністрації;

психолог сектору освіти Сквирської районної державної адміністрації;

працівники Сквирського відділу поліції Головного управління Національної поліції в Київській області.

Директор Сквирського районного

центру соціальних служб для сім’ї,

дітей та молоді Ірина МОШКІВСЬКА

 

ЗАТВЕРДЖЕНО

Розпорядження виконуючої обов`язки голови Сквирської районної державної адміністрації

29 січня 2020 року №  21

ПОЛОЖЕННЯ
про мобільну бригаду соціально-психологічної допомоги особам,

які постраждали від домашнього насильства

та/або насильства за ознакою статі

 

1. Це Положення визначає порядок утворення, основні засади діяльності та організації роботи мобільної бригади соціально-психологічної допомоги особам, які постраждали від домашнього насильства та/або насильства за ознакою статі (далі - мобільна бригада).

Мобільна бригада - спеціалізована служба підтримки осіб, які постраждали від домашнього насильства та/або насильства за ознакою статі (далі - постраждалі особи).

2. Метою діяльності мобільної бригади є надання соціально-психологічної допомоги постраждалим особам, зокрема соціальних послуг з консультування, кризового та екстреного втручання, соціальної профілактики відповідно до їх потреб.

Мобільна бригада надає соціальні послуги шляхом проведення фахової консультації за допомогою телефонного зв’язку, з виїздом у спеціально організованому транспорті до місця проживання (перебування) постраждалих осіб чи іншого вказаного ними місця, у приміщенні загальної чи спеціалізованої служби підтримки постраждалих осіб, в іншому приміщенні, визначеному місцевими органами виконавчої влади або органами місцевого самоврядування.

3. Мобільна бригада утворюється при центрі соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді

Мобільна бригада є  об’єднанням фахівців різних суб’єктів, що здійснюють заходи у сфері запобігання та протидії насильству (далі - суб’єкти).

4. Мобільна бригада у своїй діяльності керується Конституцією та законами України, постановами Верховної Ради України, актами Президента України та Кабінету Міністрів України, міжнародними договорами, згода на обов’язковість яких надана Верховною Радою України, рішеннями центральних і місцевих органів виконавчої влади, органів місцевого самоврядування, а також положенням про мобільну бригаду.

5.. Мобільна бригада діє на підставі положення.

6. Діяльність мобільної бригади ґрунтується на засадах:

гарантування постраждалим особам безпеки та їх основоположних прав і свобод з урахуванням мети і завдань мобільної бригади;

належної уваги до кожного факту домашнього насильства та/або насильства за ознакою статі (далі - насильство) під час здійснення заходів у сфері запобігання та протидії насильству;

врахування непропорційного впливу насильства на жінок і чоловіків, дітей та дорослих, забезпечення рівних прав та можливостей жінок і чоловіків під час здійснення заходів у сфері запобігання та протидії насильству;

визнання суспільної небезпеки насильства та забезпечення нетерпимого ставлення до всіх його проявів;

поваги та неупередженого ставлення до постраждалих осіб, забезпечення пріоритетності їх прав і законних інтересів та безпеки під час здійснення заходів у сфері запобігання та протидії насильству;

конфіденційності інформації про постраждалих осіб та осіб, які повідомили про вчинення насильства;

добровільності отримання допомоги постраждалими особами, крім дітей та недієздатних осіб;

урахування особливих потреб та інтересів постраждалих осіб, зокрема осіб з інвалідністю, вагітних жінок, дітей, недієздатних осіб, осіб похилого віку;

ефективної взаємодії суб’єктів між собою, з громадськими об’єднаннями, міжнародними організаціями, засобами масової інформації та всіма заінтересованими особами;

недопущення дискримінації за будь-якою ознакою (статі, раси, мови, релігійних, політичних або інших переконань, національного або соціального походження, належності до національної меншини, майнового стану, громадянства, віку, стану здоров’я, інвалідності, сімейного стану, статусу біженця, внутрішньо переміщеної особи чи іншої визначеної законодавством категорії мігрантів тощо) під час надання допомоги постраждалим особам.

8. Основними завданнями мобільної бригади є:

надання психологічної допомоги постраждалим особам;

реагування та надання не пізніше ніж протягом однієї доби соціально-психологічної допомоги постраждалим особам, які потребують термінової допомоги, зокрема шляхом кризового та екстреного втручання;

інформування постраждалих осіб щодо послуг (медичних, соціальних, психологічних, правових тощо), які вони можуть отримати для подолання наслідків насильства, та щодо надавачів таких послуг, зокрема інших загальних або спеціалізованих служб підтримки постраждалих осіб;

роз’яснення постраждалим особам їх прав, визначених законом, можливостей отримання допомоги від суб’єктів та доцільності її отримання;

провадження інформаційно-просвітницької діяльності (у тому числі розповсюдження серед населення відповідних інформаційних матеріалів) щодо форм, проявів та наслідків насильства, формування нетерпимого ставлення громадян до цих явищ, а також щодо заходів у сфері запобігання та протидії насильству.

9. Надання мобільною бригадою соціально-психологічної допомоги постраждалим особам передбачає забезпечення мінімально необхідного обсягу послуг, а саме:

діагностику (оцінювання) психологічного стану постраждалої особи, оцінювання ризиків продовження чи повторного вчинення щодо неї насильства;

кризове та екстрене втручання з метою негайного усунення або мінімізації наслідків насильства шляхом виклику екстреної медичної допомоги, уповноваженого підрозділу органу Національної поліції, направлення та/або транспортування до притулку для постраждалих осіб, центру медико-соціальної реабілітації постраждалих осіб тощо;

надання психологічної допомоги, у тому числі дітям, відповідно до індивідуальних потреб;

складення плану заходів щодо безпеки постраждалих осіб;

консультування з питань, пов’язаних з протидією насильству, в тому числі із залученням у разі потреби фахівців інших органів, служб, закладів, установ, організацій;

надання інформації про найближчі лікувальні заклади, в яких наявні медичні набори термінової постконтактної профілактики ВІЛ/СНІДу, інфекцій, що передаються статевим шляхом, і можливості отримати постконтактну профілактику протягом 72 годин з моменту небажаного та/або незахищеного сексуального контакту (в разі потреби);

проведення заходів із соціальної та реабілітаційної підтримки постраждалих осіб;

сприяння постраждалим особам в отриманні додаткових послуг (медичних, соціальних, психологічних, правових, забезпечення тимчасового притулку тощо), у тому числі шляхом направлення в разі потреби до відповідних загальних або спеціалізованих служб підтримки постраждалих осіб та/або інших суб’єктів;

інформування кривдника щодо можливості за власним бажанням пройти програму для кривдників.

10. Виїзд мобільної бригади здійснюється за попередньо складеним графіком, а також позапланово під час отримання повідомлення про виявлення факту вчинення насильства та потребу у наданні постраждалій особі термінової допомоги.

11. Послуги постраждалим особам надаються незалежно від місця їх реєстрації або місця проживання (перебування), наявності заяви чи повідомлення про вчинення насильства, реєстрації випадку в Єдиному державному реєстрі випадків домашнього насильства та насильства за ознакою статі.

Надання послуг постраждалій особі за фактом вчинення стосовно неї насильства може тривати не більше ніж три місяці.

Інші послуги понад мінімально необхідний обсяг послуг, зазначених у пункті 9 цього Положення, надаються в межах можливостей мобільної бригади.

12. Мобільна бригада утворюється з числа штатних працівників засновника або фахівців різних суб’єктів і складається щонайменше з двох осіб - фахівця у сфері психології та у сфері соціальної роботи.

Пересування мобільної бригади здійснюється водієм з числа штатних працівників засновника (у разі наявності) або водієм, залученим на цивільно-правових засадах.

Працівники, які входять до складу мобільної бригади, виконують свої функціональні обов’язки відповідно до цього Положення та посадової інструкції та отримують заробітну плату за основним місцем роботи.

13. Склад мобільної бригади, місце її локації та територія, на яку поширюється її діяльність, затверджуються розпорядженням  засновника.

У рішенні про утворення мобільної бригади із числа працівників, які входять до її складу, визначається керівник мобільної бригади.

14. Керівник мобільної бригади:

організовує та координує роботу мобільної бригади;

складає графіки планових виїздів та надання консультацій мобільною бригадою, контролює їх дотримання;

забезпечує екстрені виїзди на місця у разі вчинення насильства (не пізніше ніж через три години з моменту отримання повідомлення щодо постраждалих осіб, які потребують термінової допомоги);

координує надання мобільною бригадою соціально-психологічних послуг постраждалим особам;

контролює ефективність надання допомоги постраждалим особам;

планує, координує та забезпечує ефективну взаємодію мобільної бригади із суб’єктами;

планує, координує та забезпечує супервізію мобільної бригади.

15. Мобільна бригада здійснює виїзд у спеціально організованому транспорті, наданому або орендованому засновником, відповідно до графіків виїздів або в екстрених випадках.

16. До виїзду мобільної бригади до місця вчинення насильства можуть залучатися (у разі потреби) представники уповноважених підрозділів органів Національної поліції, служб у справах дітей, інших суб’єктів.

Такі представники залучаються для здійснення заходів у межах наданих їм повноважень відповідно до законодавства, зокрема щодо проведення перевірки інформації про факт вчинення насильства, реагування на такі випадки, надання постраждалим особам необхідної допомоги та захисту відповідно до порядку взаємодії суб’єктів, що здійснюють заходи у сфері запобігання та протидії домашньому насильству та/або насильству за ознакою статі.

17. Соціально-психологічна допомога постраждалій особі надається мобільною бригадою безоплатно.

18. З метою надання постраждалій особі необхідних послуг і допомоги інформація про таку особу передається іншим суб’єктам відповідно до законодавства з дотриманням правового режиму інформації з обмеженим доступом.

19. Мобільна бригада співпрацює з усіма суб’єктами відповідно до порядку взаємодії суб’єктів, що здійснюють заходи у сфері запобігання та протидії домашньому насильству та/або насильству за ознакою статі.

20. Співпраця мобільної бригади із суб’єктами здійснюється шляхом:

залучення представників суб’єктів до виїзду мобільної бригади та надання соціально-психологічної допомоги постраждалій особі;

направлення постраждалих осіб до інших суб’єктів для отримання додаткових послуг та допомоги відповідно до повноважень суб’єктів та індивідуальних потреб постраждалих осіб;

взаємного інформування суб’єктів про виявлені випадки насильства;

інформування з дотриманням правового режиму інформації з обмеженим доступом місцевих держадміністрацій та органів місцевого самоврядування, уповноважених підрозділів органів Національної поліції про виявлення фактів насильства за наявності добровільної поінформованої згоди постраждалих осіб, крім випадків вчинення насильства щодо дітей та недієздатних осіб або виявлення фактів насильства кримінального характеру у разі, коли така згода не вимагається;

інформування не пізніше ніж після закінчення однієї доби про випадок насильства:

відповідної служби у справах дітей та уповноважених підрозділів органів Національної поліції щодо дитини;

органів опіки та піклування щодо недієздатних осіб.

21. Фінансування діяльності мобільної бригади здійснюється за рахунок коштів засновника та інших джерел, не заборонених законодавством.

22. За матеріально-технічне забезпечення діяльності мобільної бригади, необхідне для своєчасного та якісного виконання покладених на неї завдань, несе відповідальність засновник.

 

Директор Сквирського районного

центру соціальних служб для сім’ї,

дітей та молоді                                                            Ірина МОШКІВСЬКА

Переглядів: 2
 



Друк

Про схвалення змін до районної комплексної програми

підтримки сім’ї та забезпечення прав дітей

„Щаслива родина - успішна країна” до 2022 року

Відповідно до Сімейного кодексу України, Цивільного кодексу України, законів України „Про місцеві державні адміністрації”, „Про охорону дитинства”, „Про забезпечення організаційно-правових умов соціального захисту дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування”, „Про соціальні послуги”, „Про соціальну роботу з сім’ями, дітьми та молоддю”, „Про попередження насильства в сім’ї”, „Про державну допомогу сім’ям з дітьми”, „Про забезпечення рівних прав та можливостей жінок і чоловіків”, „Про протидію торгівлі людьми”, „Про оздоровлення та відпочинок дітей”:

 

1. Схвалити зміни до районної комплексної програми підтримки сім’ї та забезпечення прав дітей „Щаслива родина - успішна країна” до 2022 року (далі – Програма),  затвердженої рішенням Сквирської районної ради  від             26 квітня 2018 року № 08-23-07, виклавши пункт 3.3 розділу V «Перелік завдань (напрямів) і заходів програми та результативні показники» у новій редакції, що додається.

 

2. Сквирській районній державній адміністрації у встановленому порядку організувати подання змін до Програми на розгляд та затвердження  сесії Сквирської районної ради.

 

2. Контроль за виконанням цього розпорядження покласти на заступника голови Сквирської районної державної адміністрації згідно з розподілом обов’язків.

 

Виконуюча обов’язки

голови адміністрації                                                   Оксана СЛАВІНСЬКА

Переглядів: 2
 



Друк

Про виділення коштів з нагоди

Дня пам`яті жертв Голокосту

Відповідно до Закону України „Про місцеві державні адміністрації”, на виконання рішень сесій Сквирської районної ради від 03.03.2016 № 08-06-07 „Про програму відзначення державних та професійних свят, ювілейних дат, здійснення представницьких та інших заходів на 2016-2020 роки”, від 19.12.2019 року № 01-40-07 ”Про районний бюджет Сквирського району на 2020 рік”, з метою покладання квітів до пам'ятного знака загиблим воїнам АТО Сквирщини, Героям Небесної Сотні та усім борцям за Незалежність України:

 

1. Виділити кошти для придбання гвоздик з нагоди Дня пам`яті жертв Голокосту та з метою покладання до Меморіалу пам`яті жертв Голокосту.

 

2. Відділу фінансів Сквирської райдержадміністрації профінансувати Сквирську райдержадміністрацію в сумі 150 грн. 00 коп. (сто п`ятдесят грн. 00 коп.) за рахунок загальних асигнувань, передбачених у районному бюджеті на 2020 рік на виконання Програми відзначення державних та професійних свят, ювілейних дат, здійснення представницьких та інших заходів на 2016-2020 роки, згідно з кошторисом витрат, що додається.

 

3. Сектору фінансово-господарського забезпечення апарату Сквирської райдержадміністрації провести оплату відповідно до кошторису витрат.

 

Виконуюча обов`язки

голови адміністрації                                                 Оксана СЛАВІНСЬКА

Додаток

до розпорядження   виконуючої

обов’язки голови Сквирської

районної державної адміністрації

24 січня 2020 року № 18

 

 

 

 

Кошторис витрат

Перелік витрат

Кількість

(шт.)

Ціна

Сума витрат, грн

Гвоздики

10

15,00

150,00

Всього

150,00

Завідувач сектору-головний бухгалтер сектору

фінансово-господарського забезпечення

апарату райдержадміністрації                                           Аліна ЛІТВІНКО

Переглядів: 2
 



Друк

Про впорядкування структури

Сквирської районної державної адміністрації

Відповідно до законів України "Про місцеві державні адміністрації", "Про державну службу", постанови Кабінету Міністрів України від 24 грудня 2019 року № 1096 "Про внесення змін у додаток до постанови Кабінету Міністрів України від 25 березня 2014 року № 91, листа департаменту фінансів Київської обласної державної адміністрації від 17 січня 2020 року    № 10-09-24/135, з метою впорядкування структури Сквирської районної державної адміністрації:

 

1. Ліквідувати з 27 січня 2020 року в управлінні соціального захисту населення Сквирської районної державної адміністрації 1 штатну  одиницю.

 

2. Ввести з 27 січня 2020 року у відділ адміністративних послуг Сквирської районної державної адміністрації посаду адміністратора –                     1 шт. од.

 

3. Затвердити структуру та граничну чисельність Сквирської районної державної адміністрації у складі згідно з додатком.

 

4. Управлінню соціального захисту населення Сквирської районної державної адміністрації забезпечити вжиття заходів, передбачених статтею 492 Кодексу законів про працю України, статтею 43 Закону України  «Про державну службу», статтею 22 Закону України ,,Про професійні спілки, їх права та гарантії діяльності” та статтею 50 Закону України ,,Про зайнятість населення”.

 

5. Контроль за виконанням цього розпорядження залишаю за собою.

 

 

 

Виконуюча обов’язки

голови  адміністрації                                                         Оксана СЛАВІНСЬКА

 

Додаток

до розпорядження виконуючої обов’язки голови адміністрації

24 січня 2020 року № 17

 

 

Структура та гранична чисельність працівників

Сквирської районної державної адміністрації

 

 

Назва структурного підрозділу

Гранична чисельність

1.

Управління соціального захисту населення

32

2.

Відділ фінансів

6

3.

Служба у справах дітей та сім’ї

5

4.

Відділ адміністративних послуг

5

5.

Сектор культури, молоді та спорту

2

6.

Сектор освіти

2

7.

Відділ архітектури, містобудування та інфраструктури

3

8.

Відділ з питань житлово-комунального господарства, енергетики, охорони довкілля та цивільного захисту

4

9.

Архівний відділ

2

Всього

61

 

 

 

Керівник апарату адміністрації                                Віктор САЛТАНЮК

Переглядів: 4
 


Сторінка 1 з 2
<< Початок < Попередня 1 2 Наступна > Кінець >>

Українські новини

Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання

Joomla Templates by Joomlashack