Головна
 

Посилання

Сайт Президента України
Верховна Рада України
Урядовий портал
Офіційний веб-сайт Нацдержслужби України
Київська обласна державна адміністрація
Укрінформ
Березень 2020
П В С Ч П С Н
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 25 26 27 28 29
30 31          
Вівторок, 24 березня 2020


Друк

24 березня 2020 року під керівництвом першого заступника голови Сквирської районної державної адміністрації  О. Центило-Гіптенко та за участю начальника відділу архітектури, містобудування та інфраструктури Сквирської районної державної адміністрації Л. Гаман-Корнелюк, начальника відділу з питань житлово-комунального господарства, енергетики, охорони довкілля та цивільного захисту Сквирської районної державної адміністрації М. Ворушила, головного спеціаліста з питань оборонної та режимно-секретної роботи, протидії та запобігання корупції апарату Сквирської районної державної адміністрації І. Носанчука, начальника відділу з питань підприємництва, містобудування та землекористування Сквирської міської ради Н. Іващенко, провідного фахівця відділу державного нагляду за дотриманням санітарного законодавства управління у Сквирському районі Головного управління Держпродспоживслужби у Київській області А. Іщука, заступника начальника сектору превенції Сквирського відділу поліції ГУ ДСНС у Київській області М. Ліщука відбулось засідання робочої групи з питань здійснення контролю за дотриманням правил та норм, встановлених з метою запобігання епідемічним та іншим інфекційним захворюванням у закладах торговельного та побутового обслуговування на якому було розглянуто та обговорено:

Переглядів: 53
  Read More...



Друк

Для забезпечення соціального захисту населення в період карантину у зв’язку з коронавірусною інфекцією COVID-19 Торгівельна марка «Сквирянка», за підтримки депутата Київської обласної ради Глиняного Леоніда Петровича,  підготувала та надала  473 продуктові набори одиноким особам похилого віку, що перебувають на обслуговуванні в Територіальному центрі соціального обслуговування (надання соціальних послуг) Сквирського району.

Переглядів: 23
 



Друк

25 березня 2020 року о 14:00 відбудеться он-лайн брифінг Василя Володіна, тимчасово виконуючого обов’язки голови Київської обласної державної адміністрації та Максима Іонова, директора департаменту охорони здоров’яКОДА з приводу поточної ситуації із захворюванням накоронавірус в області. Участь у брифінгу також візьме представник місцевого самоврядування.

Час проведення може бути змінено. Слідкуйте за оновленнямина офіційному сайті Київської обласної державної адміністраціїта сторінці Київської облдержадміністрації у Facebook.

Трансляцію дивіться на сторінці облдержадміністрації у Facebook.

Пресслужба Київської обласної державної адміністрації

Переглядів: 26
 



Друк

26 січня 2016 року був прийнятий Закон «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо посилення соціального захисту дітей та підтримки сімей з дітьми», який уперше в українському законодавстві закріпив таку сімейну форму влаштування дітей, як патронатна сім’я.

Що ж таке патронат над дитиною та патронатна сім'я?

Патронат над дитиною — це тимчасовий догляд, виховання та реабілітація дитини в сім’ї патронатного вихователя на період подолання дитиною, її батьками або іншими законними представниками складних життєвих обставин.

Сім’я патронатного вихователя — це сім’я, в якій за згоди всіх її членів повнолітня особа, яка пройшла спеціальний курс підготовки, виконує обов’язки патронатного вихователя на професійній основі.

Патронатний вихователь — це особа, яка за участю членів сім’ї надає послуги з догляду, виховання та реабілітації дитини у своїй сім’ї.

Хто може стати патронатним вихователем? Переглядів: 23

  Read More...



Друк

Охоплення електронним документообігом по заявам-розрахункам, на підставі яких Фонд соціального страхування України здійснює фінансування матеріального забезпечення, на сьогодні сягає вже понад 65%. З метою протидії поширенню COVID-19, рекомендуємо страхувальникам (роботодавцям) на час карантину надавати перевагу дистанційній формі подачі документів до Фонду.

Можливість подання заяв-розрахунків і повідомлень про виплату коштів застрахованим особам в електронному вигляді була впроваджена з 01 жовтня 2018 року, також у електронному вигляді роботодавці мають можливість подати щоквартальний звіт по заборгованості страхувальника зі сплати страхових коштів.

Для подання до Фонду електронних документів із застосуванням електронного підпису/печатки страхувальники мали укласти відповідний договір. Клієнтське спеціалізоване програмне забезпечення для створення та подання електронних документів роботодавець обирає самостійно.

Нагадаємо, фінансування матеріального забезпечення, у тому числі допомоги по тимчасовій втраті працездатності (оплата за лікарняними) та допомоги по вагітності та пологах, здійснюється Фондом на підставі прийнятої від роботодавця заяви-розрахунку. Про це інформує пресслужба виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України.

Переглядів: 7
 



Друк

Як повідомляє пресслужба виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України, з 19 березня на період встановленого карантину тимчасово призупинено укладення тристоронніх договорів для проходження реабілітаційного лікування працюючими, а також медичної реабілітації і санаторно-курортного лікування потерпілими на виробництві за кошти Фонду соціального страхування України. Крім того, буде проведена робота щодо перенесення термінів заїздів по санаторно-курортних путівках, виданих потерпілим.

Рішення прийнято з метою запобігання поширенню COVID-19 і недопущення ризику зараження застрахованих осіб і осіб з інвалідністю, а також забезпечення реалізації заходів із протидії пандемії.

Зазначимо, наразі у санаторно-курортних закладах на лікуванні за рахунок коштів Фонду знаходиться близько 1000 осіб. Безпечне повернення зазначених осіб додому знаходиться під особистим контролем керівників відповідних обласних управлінь виконавчої дирекції Фонду, вживаються всі необхідні заходи із залученням органів місцевого самоврядування.

Переглядів: 8
 



Друк

Як інформує пресслужба виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України, за перші два місяці 2020 року Фонд соціального страхування України зареєстрував 596 потерпілих внаслідок нещасних випадків на виробництві. З них 66 – зі смертельним наслідком.

Кількість страхових нещасних випадків за цей період порівняно з січнем–лютим минулого року зменшилась на 30%, або 255 потерпілих (з 851 у 2019 році до 596 у 2020 році). Кількість смертельно травмованих осіб зменшилась на 2,9%, або 2 особи (з 68 у 2019-му до 66 у 2020 році).

Для зазначених потерпілих за час тимчасової непрацездатності, пов’язаної з виробництвом, Фонд компенсує втрачений заробіток (оплата за лікарняними).

У разі встановлення їм стійкої часткової чи повної втрати працездатності, Фондом буде призначено одноразову допомогу, максимальний розмір якої на сьогодні становить 35,7 тис. грн. А також щомісячні страхові виплати, розмір яких залежить від ступеня втрати працездатності та середньої заробітної плати постраждалого. Середній розмір такої виплати у січні-лютому 2020 року склав 3,46 тис. проти 3,2 тис. за той же період 2019 року, що більше на 8,5%.

Крім того, у разі смерті потерпілого Фонд профінансує надання одноразової допомоги та щомісячних виплат для родин померлих та осіб, які перебували на їх утриманні. Для членів сімей розмір одноразової допомоги з 01 січня 2020 року складає 210,2 тис. гривень, для утриманців – 42,04 тис. гривень (станом на 01 січня 2019 року ці виплати складали 192,1 тис. грн та 38,4 тис. грн відповідно).

Також потерпілі на виробництві мають право на: лікування за рахунок коштів Фонду в закладі охорони здоров’я, враховуючи оперативні втручання; забезпечення лікарськими засобами та виробами медичного призначення упродовж усього періоду до відновлення працездатності; подальшу медичну реабілітацію; санаторно-курортне лікування; медичний і постійний сторонній догляд тощо.

Переглядів: 6
 



Друк

Карантин є окремим страховим випадком відповідно до Закону України «Про загальнообов’язкове державне соціальне страхування», тож на час його дії працює особливий порядок видачі листків непрацездатності, які фінансуються за рахунок коштів Фонду соціального страхування України. Зазначений порядок видачі документів, що засвідчують тимчасову непрацездатність громадян, визначено відповідною Інструкцією, затвердженою наказом МОЗ від 13.11.2001 № 455.

  • Детальні консультації щодо особливостей оплати Фондом лікарняних на період карантину можна отримати за телефоном Гарячої лінії Фонду: 0-800-501-892 або +38 (044) 206-14-70.

 

  • Перелік контактів, де можна дізнатись точну інформацію про COVID-19:
  • Міністерство охорони здоров'я України, гаряча лінія: 0-800-505-201
  • Центр Громадського здоров’я МОЗ України, телефон: +38 (044) 425-43-54
  • Міністерство закордонних справ України, гаряча лінія: +38 (044) 238-16-57,
  • телефони: +38 (044) 238-16-57, +38 (044) 238-18-88
  • Веб-ресурс «ДРУГ» МЗС України (для реєстрації українців, які перебувають у країнах, де зареєстровано випадки інфікування громадян COVID-19), телефон: +38 (044) 238-16-57
  • 1545 Урядовий контактний центр
  • 1677 Контакт-центр НСЗУ

 

Відповіді на основні питання щодо коронавірусу: http://covid19.com.ua

Переглядів: 10
 



Друк

Перелік страхових випадків, за якими передбачено надання матеріального забезпечення Фондом соціального страхування України, було розширено на період здійснення заходів, спрямованих на запобігання виникнення і поширення COVID-19. Про це директор виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України Олена Дума повідомила сьогодні під час брифінгу МОЗ України щодо заходів з протидії поширенню коронавірусної інфекції.

«Право на компенсацію втраченого заробітку від Фонду тепер мають усі працюючі на період перебування в спеціалізованих закладах охорони здоров'я, а також на самоізоляції під медичним наглядом. Це важливий крок для забезпечення соціального захисту наших громадян у час, коли вони найбільше потребують цієї підтримки», – зазначила Олена Дума.

Допомога від Фонду за цим страховим випадком складе 50% від середньої заробітної плати застрахованої особи незалежно від тривалості страхового стажу та буде фінансуватись, починаючи з шостого дня непрацездатності (перші п'ять днів оплачуються за рахунок коштів роботодавця). Виплати здійснюються Фондом на підставі виданого застрахованій особі листка непрацездатності.

«Потреба мінімізувати контакти сьогодні нагальна, тож ще більшої актуальності набуває впровадження електронних лікарняних. Завдяки плідній співпраці із Офісом Президента, Міністерством соціальної політики, Міністерством охорони здоров’я та Пенсійним фондом України запровадження Електронного реєстру листків непрацездатності знаходиться на фінальному етапі. Процедура отримання лікарняних буде спрощена і стане прозорою», – говорить Олена Дума.

Зміни внесено відповідно до Закону України «Про внесення змін до Податкового кодексу України та інших законів України щодо підтримки платників податків на період здійснення заходів, спрямованих на запобігання виникнення і поширення коронавірусної хвороби (COVID-19)», який Верховна Рада України прийняла сьогодні, 17 березня. Зміни набудуть чинності з дня, наступного за днем опублікування закону.

Наведені виплати здійснюються Фондом у разі самоізоляції під меднаглядом або перебування в лікарні у зв’язку з проведенням заходів, спрямованих на запобігання виникнення та поширення COVID-19, а також локалізацію та ліквідацію її спалахів та епідемій. Про це інформує пресслужба виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України. ��������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������хованих осіб до управлінь виконавчої дирекції Фонду в областях і місті Києві та їх відділень, надано відповідні рекомендації.

 

Під час наради було повідомлено про звільнення: Якиміва І.М., в.о. начальника управління виконавчої дирекції Фонду в Івано-Франківській області, згідно з п.4 ст. 41 Кодексу законів про працю України, п.6 частини першої ст.29 та частиною другою ст.34 Закону України «Про запобігання корупції». Олійника М.П., в.о. начальника управління виконавчої дирекції Фонду у Вінницькій області, згідно з п.4 ст. 41 Кодексу законів про працю України, п.6 частини першої ст.29 та частиною другою ст.34 Закону України «Про запобігання корупції».

Переглядів: 8
 



Друк

Термінові заходи з протидії поширенню COVID-19, організацію роботи Фонду соціального страхування України в умовах накладеного карантину, механізми дистанційних звернень застрахованих осіб і кадрові рішення на виконання антикорупційного законодавства сьогодні, 19 березня, обговорили на селекторній нараді під головуванням директора виконавчої дирекції Фонду Олени Думи. Про це повідомила пресслужба виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України.

Участь у нараді взяли заступники директора та керівники управлінь виконавчої дирекції Фонду, начальники управлінь в областях і місті Києві.

«Фонд соціального страхування України – один із органів, який сьогодні знаходиться на передовій, адже на нас покладено пріоритетну функцію забезпечення соціальними гарантіями саме тих осіб, які прямо постраждали від пандемії. Це, у першу чергу, працівники, які захворіли на COVID-19, а також особи, зайняті обслуговуванням населення, самоізольовані під медичним наглядом і в спеціалізованих закладах охорони здоров’я. Крім того, Фонд продовжує реалізацію виплат за соціальним страхуванням за загальними страховими випадками. Під нашою опікою 12 мільйонів людей, і зараз ми маємо мобілізувати зусилля всіх органів Фонду, щоб зробити нашу роботу ефективною», – говорить Олена Дума.

Присутні отримали інструкції та рекомендації щодо організації ефективного функціонування системи соціального страхування у період дії карантину на рівні регіональних управлінь та їх відділень, часткового запровадження дистанційної форми роботи, а також забезпечення реалізації прав працюючих на компенсацію втраченого заробітку за лікарняними листками, фінансування декретних і страхових виплат.

Було акцентовано на обов’язковому дотриманні та реалізації превентивних заходів, які можуть запобігти і спинити поширення коронавірусної інфекції. Керівники регіональних управлінь надали інформацію щодо стану виконання заходів з протидії COVID-19.

Обговорено можливість дистанційного звернення застрахованих осіб до управлінь виконавчої дирекції Фонду в областях і місті Києві та їх відділень, надано відповідні рекомендації.

Під час наради було повідомлено про звільнення: Якиміва І.М., в.о. начальника управління виконавчої дирекції Фонду в Івано-Франківській області, згідно з п.4 ст. 41 Кодексу законів про працю України, п.6 частини першої ст.29 та частиною другою ст.34 Закону України «Про запобігання корупції». Олійника М.П., в.о. начальника управління виконавчої дирекції Фонду у Вінницькій області, згідно з п.4 ст. 41 Кодексу законів про працю України, п.6 частини першої ст.29 та частиною другою ст.34 Закону України «Про запобігання корупції».

Переглядів: 6
 


Сторінка 1 з 2
<< Початок < Попередня 1 2 Наступна > Кінець >>

Українські новини

Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання

Joomla Templates by Joomlashack