Головна Райдержадміністрація Звернення громадян Звіти Інформаційно-аналітична довідка про роботу сектору контролю та роботи із зверненнями щодо звернень громадян апарату РДА, які надійшли на розгляд до Сквирської райдержадміністрації за 10 місяців 2018 року
 

Посилання

Сайт Президента України
Верховна Рада України
Урядовий портал
Офіційний веб-сайт Нацдержслужби України
Київська обласна державна адміністрація
Укрінформ
Грудень 2018
П В С Ч П С Н
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            

Інформаційно-аналітична довідка про роботу сектору контролю та роботи із зверненнями щодо звернень громадян апарату РДА, які надійшли на розгляд до Сквирської райдержадміністрації за 10 місяців 2018 року Друк
Рейтинг Користувача: / 0
НайгіршеНайкраще 

Відповідно до вимог Конституції України, Закону України „Про звернення громадян”, Указу Президента України від 07.02.2008 №109/2008 „Про першочергові заходи щодо реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування”, розпорядження голови Київської облдержадміністрації від 19.02.2008 №142 “Про організацію виконання в Київській області Указу Президента України від 07.02.2008 №109/2008», Сквирська районна державна адміністрація проводила роботу щодо реалізації громадянами конституційного права на звернення, грунтовного та всебічного розгляду питань, які порушуються ними перед органами виконавчої влади, усунення причин, що породжують скарги, забезпечення відкритості і гласності у діяльності місцевих органів влади.

За роботу із зверненнями громадян у Сквирській райдержадміністрації відповідає сектор контролю та роботи із зверненнями громадян апарату райдержадміністрації. Сектор забезпечений приміщенням, телефоним зв’язком та оргтехнікою.

Сквирська районна державна адміністрація організовує в установленому порядку розгляд заяв, скарг та пропозицій громадян. Реєстрація і опрацювання письмових звернень rромадян проводиться автоматизовано за допомогою програми (АСКОД ІІ) та у відповідності до вимог Інструкції з організації роботи щодо розгляду звернень громадян в апараті, управліннях, відділах та інших структурних підрозділах Сквирської райдержадміністрації. Усі звернення, що надходять до райдержадміністрації, як письмові так і подані на особистому чи виїзних прийомах громадян, реєструються у день їх отримання.

З метою сприяння в реалізації громадянами конституційного права на звернення райдержадміністрацією у січні-жовтні 2018 року проведено ряд організаційних заходів.

Особистий прийом громадян керівництвом райдержадміністрації здійснюється відповідно до графіка, затвердженого розпорядженням голови райдержадміністрації, який, як і графіки виїзних прийомів, прямого телефонного зв’язку опубліковано на сайті райдержадміністрації, оприлюднено в газеті «Вісник Сквирщини» та розташовано в зручних для огляду місцях приміщень райдержадміністрації, міськсільвиконкомів, органів виконавчої влади району.

В усіх сільських радах оформлені інформаційні стенди з графіками прийомів громадян керівництвом райдержадміністрації, облдержадміністрації, обласної та районної рад, керівниками районних установ і організацій.

Із вступом в дію Закону України «Про внесення змін до Закону України "Про звернення громадян" щодо електронного звернення та електронної петиції» № 577-VIII від 2 липня 2015 року забезпечено прийом, реєстрацію та подальше опрацювання електронних звернень громадян, поданих через офіційний веб-сайт райдержадміністрації.

Райдержадміністрацією, її структурними підрозділами вишукуються можливості для позитивного вирішення проблем громадян, у випадку неможливості їх задоволення – надаються обгрунтовані пояснення.

Відповідно до затвердженого графіка виїздних прийомів та громадських слухань громадян на чолі з першим заступником голови райдержадміністрації та за участю керівників структурних підрозділів райдержадміністрації, територіальних підрозділів органів виконавчої влади в районі, проведено виїзні прийоми 16.03.2018 р. в Тхорівській, Пустоварівській сільські раді, 21.03.2018 р. в Горобіївській та Шаліївській сільській раді, 30.03.2018 р. в Антонівській, 19.04.2018 Краснолісівській сільській раді, 24.04.2018 Рогізнянській сільській раді, 20.06.2018 року Малолисовецькій сільській раді, 05.07.2018 в Кривошиїнській сільські раді, 19.07.2018 в Селезенівці, 02.08.2018 в Великих Єрчиках, 07.08.2018 в Камяній Греблі та Тарасівці, 16.08.2018 в Малих Єрчиках, 06.09.2018 в Дулицькій сільській раді, 13.09.2018 в Великополовецькій сільській раді, 19.09.2018 в Рудянській сільській раді, 03.10.2018 в Шамраївській сільській раді. Проведення виїзних прийомів сприяє спрощенню процедури отримання мешканцями Сквирського району оперативної інформації з питань, які їх хвилюють, дають можливість безпосередньо в сільській раді вирішити цікаві їм притання, вивчити проблеми громади та спільно з головою сільської ради, керівництвом сіьських рад, органів виконавчої влади району, запропонувати шляхи їх вирішення. Інформація про проведення виїзних прийомів публікується на офіційному веб-сайті районної державної адміністрації та в районній газеті «Вісник Сквирщини».

Відповідно до затвердженого головою райдержадміністрації графіка проведено перевірки дотримання законодавства про звернення громадян у 22-ох органах місцевого самоврядування району. У ході перевірок була надана практична і методична допомога цим органам виконавчої влади та місцевого самоврядування.

Сектором контролю та роботи із зверненнями громадян апарату адміністрації щоквартально аналізується стан розгляду звернень громадян, організації особистого прийому заявників, результати розглядаються на засіданнях колегії райдержадміністрації, довідки розміщуються на офіційному веб-сайті райдержадміністрації.

З початку 2018 року до райдержадміністрації надійшло 803 звернення, у тому числі:

- поштою - 753;

- під час особистого прийому до керівництва райдержадміністрації - 50.

Від Київської облдержадміністрації надійшло 29 звернень, у яких поряшувались питання надання матеріальної допомоги (14), питання надання субсидій (1) та повторне звернення про неотримання відповіді на попереднє звернення (2), питання гарячого та холодного водопостачання у місті Сквира (2), аграрна політика та земельні відносни (2), діяльність органів місцевого самоврядування (1), питання щодо розподілу дотацій на утримання закладів освіти та охорони здоровя (1), питання захисту прав та законних інтересів дітей(1), питання ремонту дороги (1), інше (4).

Із загальної кількості питань, з якими звертались громадяни у 2018 році переважають питання надання матеріальної допомоги – 474 заяви. Авторами таких листів є переважно найменш соціально захищенні категорії громадян: пенсіонери, інваліди, учасники бойових дій.

За кошти районної комплексної Програми «Турбота» з початком року отримали матеріальну допомогу на лікування 281 особа на загальну суму 321 900 грн. За кошти районної комплексної Програми соціальної підтримки військовослужбовців, учасників антитерористичної операції та членів їх сімей Сквирського району на 2017-2018 роки 156 осіб отримала матеріальну допомогу на загальну суму 159 700 грн.

На другому місці за кількістю звернень перебувають питання аграрної політики та земельних відносин – 178 заяв.

Інші питання:

Транспорт і зв'язок – 27 звернень;

Праця та заробітня плата – 15 звернень;

Комунальне господарство - 19;

Забезпечення дотримання законності та охорони правопорядку – 11 звернень;

Питання надання субсидій на комунальні послуги - 10;

Сімя, діти, молодь - 9;

Освіта - 8;

Поодинокі звернення – 28 заяви.

У колективних зверненнях всього - 24, порушувались питання:

- Праця і заробітня плата – 4;

- надання матеріальної допомоги воїнам-інтернаціоналістам - 1;

- про відкриття центру гемодіалізу - 1;

- питання експуатації та ремонту житлового фонду - 6;

- поїздки в зону ЧАЕС - 1;

- виділення коштів на будівництво їдальні в ЗОШ № 1 - 1;

- транспорт - 6;

- питання будівництва та ремонту дороги – 1;

- інше – 3.

Повторне звернення (3) стосувалось роботи радіо та надання житлового приміщення громадянам.

Від Київського обласного контактного центру опрацювання звернень до органів виконавчої влади за телефоном урядової гарячої лінії надійшло 233 звернення. З них майже всі стосувалися соціального захисту населення (надання роз’яснення умов отримання субсидій, скарги щодо відмови у наданні субсидій та прохання пришвидшення отримання субсидій, оформлення та виплата соціальних допомог, питання монетизації).

Управлінням соціального захисту населення райдержадміністрації проводиться активна роз’яснювальна робота серед населення щодо порядку та термінів призначення житлових субсидій: в районній газеті «Вісник Сквирщини» щоп’ятниці публікується ряд статей з відповіддями на питання, які реально хвилюють людей або викликають нерозуміння, у соціальній мережі “facebook” створено сторінку управління соціального захисту населення, де розміщено інформацію про порядок та терміни надання субсидій, в публічних місцях розміщено інформаційні плакати з повідомленнями про спрощений порядок надання субсидій, надаються відповідні розяснення під час виїзних прийомів громадян. Проте заходи, які вживаються управлінням, через нестачу фахівців та незадовільне матеріально-технічне забезпечення, виявляються недостатніми.

Проблемними є і питання пасажирських перевезень (в тому числі пільгових), електропостачання населених пунктів.

Сектором контролю та роботи із зверненнями громадян здійснюється систематичний контроль за додержанням встановлених термінів розгляду звернень громадян, своєчасним та якісним їх вирішенням.

Відповідно до Указу Президента України від 07.02.2008 року № 109/2008 сектором контролю та роботи із зверненнями громадян апарату адміністрації щоквартально аналізується стан розгляду звернень заявників, організації особистого прийому громадян, результати розглядаються на засіданнях колегії райдержадміністрації, довідки розміщуються на офіційному сайті районної державної адміністрації.

Юридичним сектором апарату райдержадміністрації постійно надаються громадянам юридичні консультації, роз'яснюються їхні конституційні права і свободи громадян та засоби їх захисту, повноваження органів влади та органів місцевого самоврядування, надається безоплатна правова допомога.

Підсумки роботи із зверненнями громадян за ІІ квартал 2018 року свідчать, що робота із зверненнями громадян в районі є системною та результативною, проте потребує постійного вдосконалення та пошуків нових форм і методів для роботи із зверненнями громадян, а також спрямування зусиль структурних підрозділів райдержадміністрації, міської та сільських рад на забезпечення всебічного розгляду звернень та вирішення порушених громадянами питань відповідно до вимог чинного законодавства України.

Найважливішими завданнями райдержадміністрації при розгляді звернень є конкретний розгляд питань, порушених заявниками, надання максимально можливого сприяння у вирішенні проблем. В цьому напрямку й райдержадміністрація працюватиме й надалі. З метою підвищення ефективності роботи зі зверненнями громадян, об'єктивного та вчасного їх розгляду у Сквирській райдержадміністрації організовано функціонування телефонної «гарячої лінії», дзвінки приймаються цілодобово за телефоном 5-13-05. Звернення, отримані таким шляхом, в переважній більшості, вдавалося вирішити оперативно, у процесі розгляду вівся постіиний діалог з громадянами. Питання щодо розгляду звернень виносяться на колегії райдержадміністрації, щотижневі оперативні наради у голови райдержадміністрації та на апаратні наради у керівника апарату райдержадміністрації.

 

 

 

 

Завідувач сектору

контролю та роботи із зверненнями

громадян апарату адміністрації О.ШЕРЕМЕТ

 

Переглядів: 47
 

Українські новини

Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання

Joomla Templates by Joomlashack