Головна Райдержадміністрація Звернення громадян Звіти Інформація про роботу із зверненнями громадян, що надійшли на розгляд до Сквирської районної державної адміністрації та про виконання вимог Указу Президента України від 07 лютого 2008 року № 109/2008 у 2018 році”
 

Посилання

Сайт Президента України
Верховна Рада України
Урядовий портал
Офіційний веб-сайт Нацдержслужби України
Київська обласна державна адміністрація
Укрінформ
Січень 2019
П В С Ч П С Н
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Інформація про роботу із зверненнями громадян, що надійшли на розгляд до Сквирської районної державної адміністрації та про виконання вимог Указу Президента України від 07 лютого 2008 року № 109/2008 у 2018 році” Друк
Рейтинг Користувача: / 0
НайгіршеНайкраще 

Відповідно до вимог Конституції України, Закону України „Про звернення громадян”, Указу Президента України від 07.02.2008 №109/2008 „Про першочергові заходи щодо реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування”, розпорядження голови Київської облдержадміністрації від 19.02.2008 №142 “Про організацію виконання в Київській області Указу Президента України від 07.02.2008 №109/2008», Сквирська районна державна адміністрація проводила роботу щодо реалізації громадянами конституційного права на звернення, грунтовного та всебічного розгляду питань, які порушуються ними перед органами виконавчої влади, усунення причин, що породжують скарги, забезпечення відкритості і гласності у діяльності місцевих органів влади.

З метою сприяння в реалізації громадянами конституційного права на звернення райдержадміністрацією у 2018 році проведено ряд організаційних заходів.

Особистий прийом громадян керівництвом райдержадміністрації здійснюється відповідно до графіка, затвердженого розпорядженням голови райдержадміністрації, який, як і графіки виїзних прийомів, прямого телефонного зв’язку опубліковано на сайті райдержадміністрації, оприлюднено в газеті „Вісник Сквирщини”та розташовано в зручних для огляду місцях приміщень райдержадміністрації, міськсільвиконкомів, органів виконавчої влади району.

Із вступом в дію Закону України «Про внесення змін до Закону України "Про звернення громадян" щодо електронного звернення та електронної петиції» № 577-VIII від 2 липня 2015 року забезпечено прийом, реєстрацію та подальше опрацювання електронних звернень громадян, поданих через офіційний веб-сайт райдержадміністрації.

Перевірено стан роботи із зверненнями громадян та надано методичну і практичну допомогу з питань розгляду звернень та організації особистого прийому виконавчим комітетам: у січні - Шаліївської та Шапіївської сільських рад; у лютому – Антонівської та Великоєрчиківської сільських рад; у березні – Буківської та Камяногребельської сільських рад; у квітні – Домантівської, Рогізнянської та Мовчанівської сільських рад; у травні – Каленівської та Великополовецької сільських рад; у червні - Горобіївської, Кривошиїнської та Краснолісівської сільських рад; у липні – Малоєрчиківської сільської ради; у серпні – Оріховецької та Тарасівської сільських рад; у вересні – Рудянської, Дулицької та Пустоварівської сільських рад; у жовтні – Селезенівської та Самгородоцької сільських рад; у листопаді -Шамраївської, Малолисовецької та Тхорівської сільських рад; у грудні – Чубинецької сільської ради.

Сектором контролю та роботи із зверненнями громадян апарату адміністрації щоквартально аналізується стан розгляду звернень громадян, організації особистого прийому заявників, результати розглядаються на засіданнях колегії райдержадміністрації, довідки розміщуються на офіційному веб-сайті райдержадміністрації.

З початку 2018 року до райдержадміністрації надійшло всього 951 звернення проти 1320 у минулому році, в тому числі:

- поштою - 896;

- під час особистого прийому до керівництва райдержадміністрації - 55.

Від Київської облдержадміністрації надійшло 38 звернень проти 59 у минулому році.

Звернення, адресовані вищим органам влади, стосувалися питань надання матеріальної допомоги (16), аграрної політики та земельниї відносин (3), про надання житлового приміщення (3), комунальне господпрство (3), діяльність органів місцевого самоврядування (2), забезпечення транспортим забезпеченням інвалідів (2), сімя, діти, молодь (1), праця та заробітня плата (1), питання надання субсидій на комунальні послуги (1), інше (7).

Із загальної кількості питань, з якими зверталися громадяни у звітному періоді, переважали питання соціального захисту населення, в тому числі – надання матеріальної допомоги, оформлення соціальних допомог, субсидій – 518 звернень.

За кошти районної комлексної програми «Турбота» у 2018 році надано допомогу 322 особам на суму 374 305 грн. (у минулому році - 299 особам на загальну суму 259 500 грн). За кошти районної цільової програми надання соціальної та правової допомоги мобілізованим та демобілізованим військовослужбовцям, які брали участь в антитерористичній операції, та їх сім’ям у 2018 році надано матеріальну допомогу 189 особам на загальну суму 205 000 тис. грн ( у минулому році – 320 особам на загальну суму 260 000 грн.).

На першому за кількістю звернень – матеріальна допомога – 503 (52,89%).

На другому місці за кількістю перебувають аграрної політики і земельних відносин - 183 (19,24%)

Транспорту і звязку – 27 (2,84%)

Комунального господарства - 20 (2,1%)

Всі інші питання стосуються праці та заробітньої плати, сімя, діти та гендерна нерівність, житлова пролітика, тощо.

Зменшилась тенденція кількості звернень від Київського обласного контактного центру опрацювання звернень до органів виконавчої влади за телефоном урядової гарячої лінії (319 проти 348 у минулому році). З них майже всі стосувалися соціального захисту населення (надання роз’яснення умов отримання субсидій, скарги щодо відмови у наданні субсидій та прохання пришвидшення отримання субсидій, оформлення та виплата соціальних допомог). Управлінням соціального захисту населення райдержадміністрації проводиться активна роз’яснювальна робота серед населення щодо порядку та термінів призначення житлових субсидій: в районній газеті «Вісник Сквирщини» щоп’ятниці публікується ряд статей з відповіддями на питання, які реально хвилюють людей або викликають нерозуміння, у соціальній мережі “facebook” створено сторінку управління соціального захисту населення, де розміщено інформацію про порядок та терміни надання субсидій, в публічних місцях розміщено інформаційні плакати з повідомленнями про спрощений порядок надання субсидій, надаються відповідні розяснення під час виїзних прийомів громадян. Проте заходи, які вживаються управлінням, через нестачу фахівців та незадовільне матеріально-технічне забезпечення, виявляються недостатніми.

Проблемними є і питання пасажирських перевезень (в тому числі пільгових), електропостачання населених пунктів.

Підсумки роботи із зверненнями громадян за 2018 рік свідчать, що робота із зверненнями громадян в районі є системною та результативною, проте потребує постійного вдосконалення та пошуків нових форм і методів для роботи із зверненнями громадян, а також спрямування зусиль структурних підрозділів райдержадміністрації, міської та сільських рад на забезпечення всебічного розгляду звернень та вирішення порушених громадянами питань відповідно до вимог чинного законодавства України.

Найважливішими завданнями райдержадміністрації при розгляді звернень є конкретний розгляд питань, порушених заявниками, надання максимально можливого сприяння у вирішенні проблем. В цьому напрямку райдержадміністрація працюватиме й надалі.

З метою підвищення ефективності роботи зі зверненнями громадян, об”єктивного та вчасного їх розгляду у Сквирській райдержадміністрації організовано функціонування телефонної «гарячої” лінії», дзвінки приймаються цілодобово за телефоном 5-13-05. Звернення, отримані таким шляхом, в переважній більшості, вдавалося вирішити оперативно, у процесі розгляду вівся постійний діалог з громадянами.

Питання щодо розгляду звернень виносяться на розгляд щотижневих оперативних нарад у голови райдержадміністрації.

В юридичному секторі апарату райдержадміністрації постійно надаються юридичні консультації на громадських засадах, з роз”яснення конституційних прав і свобод громадян та засобів їх захисту, повноважень органів влади та органів місцевого самоврядування, надається безоплатна правова допомога громадянам.

 

 

Голова адміністрації В.Галюк

Переглядів: 71
 

Українські новини

Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання

Joomla Templates by Joomlashack