Головна Соціальна сфера Пенсійне забезпечення доступ до публічної інформації Запит на інформацію
 

Посилання

Сайт Президента України
Верховна Рада України
Урядовий портал
Офіційний веб-сайт Нацдержслужби України
Київська обласна державна адміністрація
Укрінформ
Травень 2013
П В С Ч П С Н
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
28 29 30 31    

Друк
Рейтинг Користувача: / 0
НайгіршеНайкраще 

Відповідно до ст. 19 Закону України «Про доступ до публічної інформації» запит на інформацію - це прохання особи до розпорядника інформації надати публічну інформацію, що знаходиться у його володінні.

Запит на інформацію може бути індивідуальним або колективним. Запити можуть подаватися в усній, письмовій чи іншій формі (поштою, факсом, телефоном, електронною поштою) на вибір запитувача.

Письмовий запит подається в довільній формі. З метою спрощення процедури оформлення письмових запитів на інформацію особа може подавати запит шляхом заповнення відповідних форм запитів на інформацію (додаються), які можна отримати в кабінеті № з Пенсійного фонду України у Сквирському районі Київської області та на офіційному веб-сайті Управління.

 

Запит на інформацію має містити:

1)       прізвище, ім’я, по батькові (найменування) запитувача;

2)  його поштову адресу для листування або адресу електронної пошти, а також номер засобу зв'язку, якщо такий є;

3)     загальний опис запитуваної інформації або вид, назву, реквізити запитуваного документа, а якщо вони запитувачеві не відомі - опис його змісту;

4)     підпис запитувача (для письмових запитів);

5) дату (за умови подання запиту в письмовій формі; при поданні запиту електронною поштою, телефоном, факсом дата і час надходження запиту фіксуються відповідним засобом зв'язку автоматично).

Запити на публічну інформацію подаються  головному спеціалістові по роботі із зверненнями громадян кабінет № з, або за телефоном  5-29-68, факсом 5-19-59 чи електронною поштою: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів, Вам потрібно включити JavaScript для перегляду .

У разі якщо з поважних причин (інвалідність, обмежені фізичні можливості тощо) особа не може подати письмовий запит, його має оформити відповідальна особа з питань запитів на інформацію, обов'язково зазначивши в запиті своє ім'я, контактний телефон, та надати копію запиту особі, яка його подала.

Всі запити на публічну інформацію, які надходять до Управління Пенсійного фонду України у Сквирському районі Київської області (в тому числі поштою, факсом, телефоном, електронною поштою), реєструються головним спеціалістом по роботі із зверненнями громадян.

Облік запитів на інформацію ведеться окремо.

Запити, оформлені неналежним чином (без зазначення прізвища, ім’я особи, адреси або інших вимог, встановлених ст. 19 Закону України «Про доступ до публічної інформації»), не розглядаються.

Первинний розгляд письмових запитів проводиться в Управлінні Пенсійного фонду України у Сквирському районі Київської області першим заступником начальника управління та заступниками згідно з розподілом обов’язків . Згідно з резолюцією.

Виконавець надає відповідну інформацію або готує проект відповіді. Після підписання відповідь реєструється головним спеціалістом по роботі із зверненнями громадян. і надсилається адресату.

Управління Пенсійного фонду України у Сквирському районі Київської області надає відповідь на запит на інформацію не пізніше п'яти робочих днів з дня отримання запиту.

У разі якщо запит на інформацію стосується інформації, необхідної для захисту життя чи свободи особи, щодо стану довкілля, якості харчових продуктів і предметів побуту, аварій, катастроф, небезпечних природних явищ та інших надзвичайних подій, що сталися або можуть статись і загрожують безпеці громадян, відповідь надається не пізніше 48 годин з дня отримання запиту.

Клопотання про термінове опрацювання запиту має бути обґрунтованим.

У разі якщо запит стосується надання великого обсягу інформації або потребує пошуку інформації серед значної кількості даних, Управління Пенсійного фонду України у Сквирському районі Київської області може продовжити строк розгляду запиту до 20 робочих днів з обґрунтуванням такого продовження, про що повідомляє запитувача в письмовій формі не пізніше п'яти робочих днів з дня отримання запиту.

У разі, коли порушені питання у запиті, не входять до повноважень  Управління Пенсійного фонду України у Сквирському районі, інформацією, то такий запит у п’ятиденний термін пересилається за належністю відповідному органу чи посадовій особі із супровідним листом підписаним посадовою особою, яка здійснила попередній розгляд документа.

Рішення, дії чи бездіяльність розпорядників інформації можуть бути оскаржені до керівника розпорядника, вищого органу або суду.

Оскарження рішень, дій чи бездіяльності розпорядників інформації до суду здійснюється відповідно до Кодексу адміністративного судочинства України

Переглядів: 556
 

Українські новини

Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання

Joomla Templates by Joomlashack