За другий квартал цього року до відділень та управління виконавчої дирекції Фонду у Київській області звернулося понад 1000 осіб Друк
Рейтинг Користувача: / 0
НайгіршеНайкраще 

У другому кварталі 2019 року до районних (міських) відділень та управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування у Київській області усно та письмово звернулося 1033 особи. Із загальної кількості зареєстровано 179 письмове звернення та 854 - під час особистого прийому.

Більшість звернень стосувалася питань виплати по листах непрацездатності, допомоги по вагітності та пологах, допомоги на поховання - 460 звернень, тобто 44,5% від загальної кількості. На другому місці інші питання з якими зверталися громадяни – 190 звернень або 18,4%. На третьому місці – медичне обслуговування - 85 звернень або 8,2% від загальної кількості. За другий квартал цього року до управління надійшло дві подяки працівникам Фонду.

Із загальної кількості звернень вирішено позитивно – 397 (38,4%), роз’яснено – 635 (61,5%), відхилено -1 (0,09%). Рішення про відхилення в задоволенні вимог, викладених у зверненні, доводиться до відома громадян в письмовій формі з посиланням на закон і викладенням мотивів відмови.

У порівнянні з відповідним періодом минулого року кількість звернень зросла майже в 1,6 рази або на 382 звернення. Як і другого кварталу минулого року, найбільше громадяни зверталися з питань виплати по листах непрацездатності, допомоги по вагітності та пологах, допомоги на поховання.

З метою оперативного задоволення законних вимог заявників, адресного вирішення порушених питань громадян у робочих органах виконавчої дирекції Фонду соціального страхування у Київській області проводяться особисті прийоми потерпілих та страхувальників керівництвом управління та відділень, начальниками структурних підрозділів. Практика проведення особистих прийомів керівництвом управління та відділень допомагає більш детально дізнатися про проблемні питання, які хвилюють населення, сприяє прийняттю оперативних рішень в інтересах людей та доводить ефективність даного методу розгляду звернень громадян.

Графіки прийому громадян керівництвом виконавчої дирекції Фонду та фахівцями обласного управління розміщено на стендах інформаційних куточків з питань роботи із зверненнями громадян в усіх відокремлених підрозділах та їх представництвах. Визначено відповідальних працівників за цей напрямок роботи.

Питання щодо стану роботи зі зверненнями громадян є пріоритетними і постійно аналізуються. Начальник управління особисто контролю хід та терміни розгляду заяв, пропозицій, скарг громадян та надання повних обґрунтованих відповідей, у разі потреби

здійснює зворотний зв'язок. Розгляд звернень громадян, які звернулися до управління, та ті, які були направлені за дорученням керівництва виконавчої дирекції Фонду, інших органів влади вищого рівня до управління, здійснювалися без порушень, у визначені законодавством строки.

В управлінні постійно вживаються заходи щодо оперативного, кваліфікованого та своєчасного розгляду звернень, підвищення рівня позитивного вирішення питань, що турбують громадян.

Переглядів: 12